Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Pe picior de plecare

„Selecționerul a pierdut inclusiv încrederea celor care au insistat pentru aducerea sa, iar Comitetul Executiv FRF ar putea opta, miercuri, pentru rezilierea contractului”, nota Adevărul pe 17 iulie, anticipând că zilele lui Daum ar fi numărate. Până să ajungă la […]

...

FRF o dă la întors!

De câte ori Gazeta a semnalat că așa-zisele Centre Regionale de Excelență sunt înființate ilegal și că echipele lor (Tricolor11) activează fraudulos, FRF a râs în barbă și și-a văzut de treabă. Degeaba au contestat adversarii că, neavând Certificate de […]

...

Celălalt Dan Petrescu

Unul singur dintre ei însă, Marcel Bârsan, n-a luat notă de trecere, a primit 4 după prestația din meciul Botoșani – CFR, 1-1. Într-adevăr, „centralul” bucureștean a comis-o grav atunci când, în minutul 72 al unei partide încinse, presărată cu […]

...

Drum greșit

Deși adesea se întâmplă așa, n-a fost și cazul meciului FCSB – Voluntari, în care prima formație a terminat învingătoare pe merit. Asta deoarece, simplificând la maximum, ea a jucat mai mult și mai bine. A dominat autoritar și a […]

...

Ciorba altuia

A avut destule, iar cea mai clară dovadă e aceea că a înscris 3 goluri din tot atâtea șuturi pe spațiul porții adverse! Mai mult, cea dintâi mare ocazie, C. Petre în minutul 17, i-a aparținut grupării din Colentina, care […]

...

Iubirea ca bumerang

A fost nevoie să treacă 10 meciuri fără succes și să-și modifice numele din Steaua în FCSB (nimeni nu reușește ca noi să-și distrugă brandurile!) pentru ca formația roș-albastră s-o învingă pe cea dinamovistă.

Permalink to Iubirea ca bumerang
luni, 3 aprilie 2017, 4:38

Judecând după posesia balonului, după numărul șuturilor la și pe poartă, după numărul ocaziilor de gol, victoria vicecampioanei e meritată. Nu trebuie omis însă că ea a stat permanent sub semnul întrebării, iar lui Rivaldinho, reluare în bară, i-au lipsit doar câțiva centimetri să egaleze în prelungiri! Evident că la 2-2 am fi cântărit altfel lucrurile.

Partida a început moale, s-a încins pe parcurs și s-a încheiat furibund, chiar dramatic, cu o eliminare în minutul 88 (Pintilii) și cu o alta în 90+1 (Busuladzici). În ciuda improvizațiilor din centrul liniei de fund, FCSB a părut, paradoxal, destul de sigură în apărare. Învinsa a vrut, dar n-a putut mai mult, aici sunt de acord cu Răducioiu, care afirma că „Dinamo n-are jucători în stare să realizeze diferența în momentele hotărâtoare”. În plus, duminică, Reghecampf s-a dovedit mai inspirat decât Contra la schimbări.

Abia introdus, Boldrin a înscris imediat pentru 2-1, în vreme ce Nistor nu l-a depășit pe Bawab și nici Patrick Petre pe Oliva. În privința lui Rivaldinho, acesta parcă știe să lovească mai bine mingea cu capul decât cu piciorul!

Scriind imediat după fluierul final, Tolontan și Geambașu au subliniat în Gazetă rolul decisiv interpretat de Alibec în derby. Denis a deschis scorul și, oferindu-i o pasă de maestru lui Momcilovici, a creat golul 2. El a fost MVP-ul partidei, ceea ce sper să fi reținut și selecționerul Daum, prezent în tribună. Dacă neamțul l-ar fi băgat mai repede pe Alibec contra danezilor, poate că „tricolorii” ar fi câștigat meciul. La fel de adevărat e însă și că în urma războiului mulți viteji se-arată!

Nu mai repet ce s-a spus despre Denis. Remarc însă, și laud, atitudinea grupului față de Patrick Petre. În ciuda faptului că fiul de nici 20 de ani al lui Florentin a luat parte la „cheful” din avionul de Malaga, după care a contribuit, ratând un penalty de departajare, la eliminarea lui Dinamo din Cupa României, Contra a continuat să-l folosească. Să-l încurajeze, să-l ajute. În altă ordine de idei, entuziaștii suporteri ai „câinilor”, campioni în privința susținerii și a coregrafiei, s-au întors ca un bumerang împotriva propriilor favoriți în clipa în care doi dintre ei au pătruns pe gazon și au întrerupt meciul câteva minute.

Cum roș-albii abia egalaseră și conduceau ostilitățile, intrarea zurbagiilor i-a scos din mână, le-a rupt ritmul. Iată cum, manifestată aiurea, iubirea poate face mai mult rău decât bine!

Istvan Kovacs a avut un meci cu probleme și, cu excepția unei faze, cred că s-a achitat onorabil. Atunci însă, în minutul 80, trebuia să acorde penalty deoarece Pintilii l-a agățat în careu pe Patrick. Nu, dinamovistul n-a simulat, cum zicea același Răducioiu, mai degrabă se impunea pedepsită imprudența lui Pintilii, neglijența acestuia. Fază însă la limită, în raport cu care „centralul” a greșit, impresia mea, deși a fost plasat excelent, la doar 3-4 metri!

Kovacs a procedat corect la ambele eliminări, numai că, în stilul nostru inconfundabil, fiecare tabără a tras spuza pe turta ei și a aruncat vina pe un arbitru care și-a propus să lase jocul mai liber, în spirit modern. Și dacă a existat fault asupra lui Pleașcă înaintea golului lui Nemec sau, reversul medaliei, asupra lui St. Filip în acțiunea premergătoare golului lui Boldrin, Gigi Becali n-avea motive să declare că „am câștigat împotriva a 13 jucători (n.a. de ce nu a 12?), adică am jucat și împotriva lui Kovacs”! Ca de obicei, Becali  exagerează. Pentru el, toți țânțarii sunt armăsari.

Comentarii (40)Adaugă comentariu

gabriel (28 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 16:50

Nu sunt convins ca a fost 11 m la Patrick Petre dar e parerea Dv exprimata civilizat si o respect. De acord cu restul aprecierilor din articol. Puteati fi ceva mai aspru cu arbitrul Kovacs.

Marean (223 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 16:58

Un articol la locul sau. Interesanta ideea ca dinamovistii si-au facut rau singuri dar as fi dorit sa aflu mai multe despre strategia antrenorilor. Poate reveniti cu o analiza detaliata.

aaa (6 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 17:00

Si eu inclin sa cred ca nu a fost 11m,chiar nu se poate da lovitura de la 11m orice atingere intre jucatori,Petre a cazut mai mult decat teatral.Iar daca despicam firul in patru,sunt convins ca daca Oliva era eliminat,asa cum era corect,nici nu mai intra in discutie acel contact dintre Petre si Pintilii.In plus nu era decat o lovitura de la 11m,asta nu inseamna ca era si gol,greseala e mai mare la faultul asupra lui Pleasca,pentru ca daca se da fault,aceea lovitura de colt nu mai exista,prin urmare nici golul lui Dinamo.

dan (69 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 17:00

Domnule, daca era ceva de capul Alibeg, ramanea in Italia, nu arata ce zmeu este cu copiii de la Dinamo. Nici Keseru nici Alibeg nu sunt jucatori de Nationala! Punct! Ne trebuie altceva. Daum nu a vrut sa-l scoata pe Keseru ca pe un Acar, cum D-nul Ionitoaie la numit. A vrut sa-i mai de-a o sansa in acel meci, tocmai pentru ratarile monumentale. Daca nu avea ratarile monumentale, Daum il schimba pe Keseru la pauza. Domnule chiar nu intelegi nimic din ce incerca sa faca Daum la nationala? Asta e singurul antrenor dupa Lucescu care incearca sa joace fotbal cu Nationala, ceilalti au pacalit fotbalul si au ascuns slabiciunile jucatorilol folositi practicind un anti fotbal. Deci mai lasa-l domne pe Daum ca ne-am saturat de povestile tale cu Zmei!

grandetorito (4 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 17:04

Sa nu uitam ca fotbalul este un sport barbatesc... sau cel putin asa era in urma cu ani buni. Jocul trebuie lasat liber pana la limita sportivitatii. Kovacs a arbitrat bine, dupa parerea mea. Nu comentez faza penalty-ului, desi am tendinta sa sustin faptul ca Pintilii a atins balonul si contactul a aparut ulterior. Una peste alta, avem nevoie de fotbal "barbatesc", avem nevoie de jucatori caliti in contacte fizice fara menajamente si care demonstreaza pasiune in lupta pentru obtinerea balonului.

tandd (71 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 17:09

@gabriel nu trebuie sa fii de acord,trebuie doar sa privesti o reluare a fazei si se face lumina

Dan (227 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 17:23

Daca nu se dadea 11 metri care trebuia pentru Steaua Becali si Stoica nu se mai opreau din injuraturi la adresa arbitrilor. Asa fac pe nebunii si protesteaza de ochii lumii.?

SAG (105 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 17:29

Ca stelist care dorea victoria echipei si scorul era favorabil, va imaginati ce era in inima mea si a tuturor stelistilor cand au vazut in min. 90+4 cum mingea a zburat din capul lui Rivaldinho spre poarta; mare noroc cu.....bara ! Da, cam asa este. Steaua a avut totusi un......PLUS.... Insa apararea, in zona fundasilor centrali, nu mai are acea soliditate si siguranta ca in anii cand a devenit campioana. Cred ca in aceasta zona se va decide totul chiar daca atacul va inscrie. Nici Muniru la mijloc nu se acomodeaza, avand momente de nota 10 dar si de nota 1(de toata jena). Daca, totusi, se va repeta in partidele urmatoare jocul cu Dinamo sansele la titlu vor creste de la etapa la etapa.....

Andrei F (651 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 17:29

Iarasi nu judecati fazele in acelasi mod...Sa va reamintesc...La Viitorul Steaua 1-3 Moncilovici trebuia eliminat in prima repriza Tiru in a doua...Concluzia dumneavoastra a fost ca Steaua a fost avantajata foarte mult pentru ca prima greseala de arbitraj a avantajat-o...Va amintesc primul meci Steaua Dinamo cu De Amorim calcat pe picior in careu...Ati laudat arbitrul!Va reamintesc un meci cu Voluntari in care ati acuzat ca Steua a inscris dintr-o lovitura care nu a fost!Atunci deci a contat!Va reamintesc nenumaratele cazuri in care ati spus ca nu se fluiera orice atingere...orice contact...Ooo mai sunt multe argumente dar va servesc cu ultimul...dumneavoastra sunteti ziaristul care la ASA - Steaua ati cerut ca Steaua la acel meci sa nu faca caz nici fata de arbitru nici fata de Muresan...Acum de ce faceti...?

Ion (41 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 17:34

Domnule,la televizorul meu prima greseala grava a arbitrului nu are acoperire in articolul dumneavoastra...Intrarea lui Oliva la Moncilovici ati vazut-o si dumneavoastra?

aldo_m (128 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 17:34

NEA OVIDIULE ADICA MATA VREI SA SPUI CA REGHE CU ARBITRUL CEL *** este peste contra cam asa at trebui sa spui PAI S-A VAZUT DE PE LUNA LOVITURA LUI PINTILI LA PETRE trebuie sa fii orb sau *** sa nu vezi sau sa nu vrei sa vezi ca pintili LOVESTE GLEZNA LUI PETRE ,eu nu sant sovin si n-am nimic cu *** *** *** sant mai buni conducatori decat ai nostri dar arbitrul ala *** nu mai are ce cauta in liga 1 sa arbitreze numai pe fcsb sau numai pe gigi DE CE NU SPUI MATA VICIERE DE REZULTAT AM JUCAT PROST URAT DAR E VICIERE DE REZULTAT sau a inceput gigi sa arunce cu banu si la noi arbitri n-au coloana ,gigi spunea la tv ca el cumpara arbitri sau portarul echipei adverse acum E CLAR *** , ca nu-mi pot explica ori e chior ori e prost ori e rau intentionat si toata lumea zice ca e bun ATUNCI E RAU INTENTIONAT ,*** *** *** N-AU DE CE SA SE TEAMA ASA SA LE AJUTE DUMNEZEU DUPA FAPTA SI COPII COPIILOR LOR IO DUMINICA MA DUC SI BAG NISTE ACATISTE PENTRU SANATATEA ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

un roman (15 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 17:51

Daca a fost penalty la Petre , atunci de ce nu ar fi fost si la Enache , stiu fiind ca aparatorii lui Dinamo sicaneaza , lovesc si imping la orice faza !!! Si acum cinstit , daca si Petre e fotbalist ..... Pai ala doar daca sufli ajunge-n tribune si cerseste de acolo un fault !!!!

Dtru (221 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 17:56

@Andrei F. Se poate mai citet ca eu nu am priceput ce vrei sa spui?

m35m3r (4 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 17:57

@Andrei F ...ei chiar il intrebi pe Mr Ioanitoaia de ce trage in Steaua la orice ora si din orice pozitie...?...hhaaaaaaaaahhaaah...!

bigbear (19 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 18:10

Nu inteleg de ce insistati cu distrugerea brandului. Am o idee si vreau parerea dumneavoastra sincera. Incepand de maine imi voi face un site care se va numi Gazeta Sportului si o sa aiba adresa de internet gsp.com iar pe scurt o sa folosim denumirea GSP pentru site-ul nostru. Credeti ca e o idee buna, va deranjeaza cu ceva asta, o sa ma sustineti in initiativa sau o sa ma dati in judecata? Vreau un raspuns serios, pentru ca sunt gata sa incep un site care sa se ocupe de mai multe sporturi romanesti pe care dumneavoastra le neglijati.

Cristian Miron (5 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 18:19

"Nimeni nu resusete ca noi sa-si distruga brandurile " ma asteptam sa subliniezi domnule Ioanitoaia ,ca nimeni nu pune mana pe brandurile tarii ca noi !!! Articol foarte slab , fara nimic interesant !

razvan (192 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 18:34

Cu ce a fost Reghecampf inspirat? Ma intreb cat o sa mai joace Enache titular! Omul e praf, total absent defensiv, lipsit de executie ofensiv (a stricat 3-4 faze excelente)! Idem de Amorim...parca il vad pe Nicolita...omul nu gandeste nicio secunda, nu stie niciodata ce o sa fac cu mingea, nu se uita in jurul lui, e total bezmetic! Pintili nu cred ca are creier, nu exista meci la care sa nu merite suspendat. Acum a lasat mingea sa cada de n ori si apoi, in loc sa o dea in out..s'a repezit sa loveasca adversaril. Cu Petre la fel, ala cu spatele la poarta...el ataca decisiv si ii da peste picioare. Dar nah...sunt "prietenii" familiei Reghencampf Prodan...nu ca Man, Boldrin sau Jakolis....

mickey13 (6 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 18:36

@bigbear. Ai dreptate daca asa pui problema. Da, ai putea folosi numele de gsp.com (nu cred ca este al gsp-ului si nici n-are importanta), dar gandeste-te un pic, daca fostul patron al Gazetei (eventual cel dinainte de revolutie) s-ar duce la OSIM si ar solicita intregistrarea brandului gsp, spunand ca ei nu au vandut niciodata gazeta actualului proprietar, ci doar jurnalistii care erau la momentul respectiv la Gazeta. Ori nu ai treaba cu speta in cauza, ori esti,pur si simplu, de rea credinta. Voi nu vedeti ca singurul motiv pt care s-a castigat marca este unul POLITIC???

Bazileon (6 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 18:43

Mm avea dreptate, Fcsb nu e lasata sa castige. Ieri acest neâjuns a fost remediat si Fcsb a fost lasata sa castige, de Kovacs. Trebuie sa fii idiot / Raducioiu ca sa spui ca ala nu a fost 11 m. Dar treaca. Fcsbistii au motivele lor, suporterii lor, idem, Raducioiu, habar nu am. Dar comentatorii Digi? Aceiasii care-si pierdusera rasuflarea dupa "penaltyul" din cupa. Ca sa ai taria sa afirmi ca Pintili a lovit "pe langa" ai nevoie de un gat foarte tabacit. Sunt curios ce-o șa spuna si marele atlet al justitiei din iarba, Sumudica. Iar daca faza ar fi fost la cealalta poarta, numai despre asta ar fi scris nea Ovi.

filip (9 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 18:46

vorbe-n vant,scorul inregistrat e de 2-1,la ce a ajutat ca dinamo a castigat pana acum atatea meciuri,a castigat un trofeu?nici unul,adevarul ca steaua stie cand sa castige incat sa provoare mari dureri cateilor,dinamo e scoasa din cursa pentru podium,in rest nimic nu conteaza,e istorie.

Sorin (74 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 18:51

@Cristian Miron. Nu e articolul slab, e o analiza corecta, insa esti tu foarte exigent. Ca toti nepotii lui Miron Costin deghizati in daumi.

aure (53 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 19:30

Faptul ca Patrick joaca din ce in ce mai des desi inca nu a impliit 2o de ani e cea mai tare dovada ca Raducioiu a spus adevarul. Dinamo are jucatori buni dar nu de mare valoare. Totusi cu astia a batut-o pe Steaua de multe ori. Cum a fost posibil ar trebui explicat in Gsp.

Andrey (90 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 20:30

Cei care s-au napustit pe teren in plin meci sunt niste huligani, nu suporteri. Echipa lor favorita ar trebui amendata si in caz de recidiva depunctata. Nu ar trebui sa incurajati asemenea practici oricat de dinamovist v-ati simti.

ovidiu_3003 (893 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 20:44

Jiji becali recidivistul ...este nociv pentru fotbalul roman ...

strul (17 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 21:03

Ce sa faca autorul ? Creaza niste intrigi false , are obisnuitele - i mirari , o scalda in citeva ape si pe ei si la caserie ! Dar si Pintilii , sa nu tina si el cont ca patricianul are ficatul in refacere ? Acuma trebuie sa i se monteze un picior de fag micutului ...

gino (419 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 22:04

Strule, si tie un cap de mesteacan ca ai mare nevoie.

lord belial (419 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 22:37

am castigat echipa mai buna. e clar ca ne-au lipsit alibec (are sut de la distanta mai bine plasat ca al lui rusescu) si gnohere (bataios, puternic, dinamic, da din juma' de ocazie gol) pana acum. domnul enache mai are mult de invatat pana sa joace in primul 11. domnul pintilii ar face bine sa ne paraseasca. dar, per total, am fost clar peste dinamo la toate capitolele. de aceea am si castigat scotandu-le din cap si locul 2 din campionat hai steaua!

lord belial (419 comentarii)  •  3 aprilie 2017, 22:42

si ala a fost 11 m clar, are dreptate ioanitoaia

Viktor (186 comentarii)  •  4 aprilie 2017, 0:15

Am vazut seara asta la Dolce si va dau dreptate. A fost 11 metri la Petre, dar nu si la Enache si cele doua eliminari au fost corecte. Unii pot tipa cat vor dar acesta e adevarul,

Jean Claru (42 comentarii)  •  4 aprilie 2017, 0:19

11 metri ! Clar! Va spune Claru👍

Jean Claru (42 comentarii)  •  4 aprilie 2017, 0:20

Mie imi place ala care vrea sa isi faca site sau ceva cu numele GSP. Fa-ti, taticule! Cine te tine?!?

Steaua1986forever (6 comentarii)  •  4 aprilie 2017, 0:39

Eu din meciul asta am retinut următoarele : Enache are pile mari de tot la Reghe, practic echipa joaca in 10 oameni cu el, asa cum ani de zile a jucat cu alti pilosi care erau titulari desi singura lor "calitate" era ca se cunosc cu antrenorul sau familia acestuia. Bun, sa trecem la al doilea "remarcat" : baiatul fostului pescar la dinamita al României , Florentin Petre - baiatul asta face peste cateva zile (am verificat pe net data nasterii) 20 de ani. Bun, sa spunem ca e normal sa firemai plapand (genetica nu prea il ajuta), mai subțirel, mai mamos (nici educația nu prea il ajuta ), mai plin de "talent " (asa cum ne place noua romanilor sa ne credem la fotbal) insa il anunt ca alții (inclusiv fotbalisti romani) au facut mult mai multe pana la varsta asta. Nu ma refer la jucători ca Hagi care la 16 ani erau titulari in liga1 si care făceau singuri victorii pentru echipele lor, vreau sa va caut un alt exemplu. ...mai aproape de mediocritate: chiar "celebrul" sau tata care la 18 ani era jucător de baza la acelasi club, și, va spune un stelist vechi, echipa din 1994 in care Florentin Petre era titular, era cu ani lumina peste valoarea echipei in care joaca fiul acum. Ca fapt divers, probabil e una din cele mai bune echipe dinamo din istorie, echipa anilor 90. Dar sa ne întoarcem la alte exemple: Iulian Filipescu, titular incontestabil la Farul la 17 ani, la 18 ani era la Steaua jucător de bază si apoi.....jucător de Nationala. Si exemple sunt multe. Si, repet, nu am ales exemple de jucători geniali

nica fara frica ! (70 comentarii)  •  4 aprilie 2017, 1:31

ala n-a fost penalty !...n-are dreptate Ioanitoaia !!!!

jos_cenzura (55 comentarii)  •  4 aprilie 2017, 1:55

@Andrey, eu nu cred că echipa Dinamo are vreo vină că au intrat pe teren acei oameni (dacă așa îi putem numi). Mai vinovați sunt cei responsabili cu securitatea, și cei mai responsabili sunt cei care au intrat pe teren. Aceia trebuie pedepsiți exemplar, fie învață să se poarte civilizat, fie rămân la închisoare până învață bunele maniere în societate.

Serban (11 comentarii)  •  4 aprilie 2017, 2:53

Dle Ioanitoaia - Pana la proba contrarie FCSB = STEAUA! Ma intreb de cativa ani buni, cum de nu faceti absolut nimic pentru a clarifica ce si cum s-a intamplat in 2003, cand FC Steaua Bucuresti, preluata de dl Becali de la AFC Steaua (care a preluat-o in 1998 de la CSA/MApN) a fost inregistrata in Liga 1, ca fiind continuatoarea glorioasei Steaua care a castigat Cupa Campionilor Europeni in 1986. Problema este foarte simpla: Este echipa Steaua/FCSB actualmente pe locul 2 in Liga 1 continuatoarea glorioasei Steaua sau nu este? 1). Pai daca Steaua/FCSB, actualmente in Liga 1 este continuatoarea glorioasei Steaua, atunci totul va reveni la normal si CSA/MApN vor plati pentru raul facut, iar palmaresul glorioasei Steaua inseamna ca este la actuala echipa din Liga 1. Banuiesc ca stiti faptul ca Palmaresul sportiv nu este bun patrimonial si pe cale de consecinta nu poate fi vandut, cumparat, inchiriat, bagat la sertar in 2003, scos din sertar in 2017 etc., precum si faptul ca palmaresul sportiv trece automat la echipa continuatoare a performantelor sportive. 2). Alternativ, in cazul in care se constata ca actuala echipa Steaua/FCSB din Liga 1 nu este continuatoarea glorioasei Steaua, atunci lucrurile se complica, inseamna ca echipa de fotbal Steaua Bucuresti s-a desfiintat in 2003 si atunci apar numeroase intrebari si aspecte juridice importante. In aceasta situatie palmaresul glorioasei Steaua nu mai este la nici o echipa, deoarece echipa de fotbal Steaua Bucuresti s-a desfiintat in 2003, si nu a mai existat continuitate, iar echipa nou infiintata Steaua a CSA/MApN din Liga a 5-a este o echipa noua, fara nici o legatura cu glorioasa Steaua. Asta ca sa clarificam situatia palmaresului sportiv, dar intrebarile importante sunt: Cum a fost posibila inregistrarea echipei Steaua in Liga 1 in 2003, pe principiul continuitatii activitatii sportive a glorioasei Steaua si de ce nu a fost inregistrata in Liga a 5-a daca nu este continuatoarea glorioasei Steaua? Este dl Becali o victima a inselaciunii din 2003 a celor ce la CSA/MApN sau a fost complice la ceva ilegal si eventual foarte naiv? Ce rezolva CSA/MApN prin acest scandal care pare absurd si inutil si care poate aduce prejudicii importante fotbalului romanesc in totalitate si nu numai echipei Steaua/FCSB, stiind ca noua echipa care porneste acum din Liga a 5-a va trebui privatizata pentru a participa in cupele europene, asadar va aparea un "nou Becali", dar dupa ce CSA/MApN au cheltuit sume importante an de an pentru a promova spre esaloanele superioare? Cand aveti de gand sa demarati o ancheta jurnalistica - activitate la care am vazut ca va pricepeti si ca aveti surse importante de informatii - despre ce s-a intamplat cu echipa de fotbal Steaua Bucuresti din 2003 incoace si cum de s-a ajuns sa se distruga complet inutil cel mai important brand din fotbalul romanesc? Cum vor fi pedepsiti cei responsabili pentru actiunile in instanta din ultimii ani, care pe zi ce trece incep sa se contureze nu numai ca absurde si chiar inutile pentru cei care le-au initiat, dar apar si ca fiind oarecum lipsite de responsabilitate, datorita implicatiilor juridice pe care le pot avea impotriva FRF, Liga Profesionista de Fotbal si eventual chiar si asupra celorlalte echipe romanesti participante in Cupele Europene, in cazul in care instantele juridice din Romania si cele sportive ale UEFA vor decide ca echipa Steaua/FCSB actualmente in Liga 1, nu este continuatoarea glorioasei Steaua si de fapt nu trebuia inscrisa in 2003 in Liga 1, pe principiul continuitatii, ci in Liga a 5-a?

Geo (42 comentarii)  •  4 aprilie 2017, 7:11

Analizele tv au sustinut varianta dv cu 11 m la Petre dar nu si la Enache cum a sustinut Steaua. Acum astept sa va pronuntati asupra blatului facut de Hagi. Ar fi rusine ca Viitorul sa ia titlul cu meciuri aranjate.

Titu Sandronicus (71 comentarii)  •  4 aprilie 2017, 9:04

@Cristian Miron O remarca de bun simt : " Articol foarte slab , fara nimic interesant !" Insipida, ca intotdeauna, si compunerea de azi a lui Ioanitoaia (sic!) este de nota -5..

17 Nentori Tirana (716 comentarii)  •  4 aprilie 2017, 9:04

Stelistii nu pot uita prestatia lui Istvan Kovacs de la Tirgu Mures. L-am mai vazut intr-un meci in care i s-a pus pata … dar altfel a arbitrat mereu bine. Ultima oara l-am vazut in Dinamo – CraiOlguţa 2-1, arbitraj PERFECT desi meci greu de arbitrat, tot meci frumos, cu meritul arbitrului. Dar cu alt arbitru, chiar si Hategan, nu stiu daca Dinamo ar fi cistigat acel meci cu Clona CraiOlguţa. --------------------------------------------------- Ieri l-as fi preferat si eu pe Tudor dar am fost foarte multumit de decizia luata de FRF ! La astfel de meciuri trebuie delegati arbitrii cu experienta care nu se lasa usor influentati, nu Ciuculeti ori Pufuleti. Stiam ca avem jucatori mai valorosi, stiam ca vor avea alta atitudine, vor sta mai aproape si vor intra in dueluri si eram convins ca nu puteam pierde cu Kovacs. La el nu merg fitele de nici un fel, stie fotbal si te lasa sa joci. Dupa opinia mea a fost iar un arbitraj PERFECT intr-un meci iar greu de arbitrat. Consider ca ii faceti o nedreptate spunind doar ca s-a achitat onorabil de sarcini. ------------------------------------------------------- Si da, inainte de golul doi, acolo cind a alunecat Filip, eu sint convins ca 8 din 10 arbitrii ar fi dat fault. Dar nu Kovasc, caci stie fotbal, acolo nu putea fi absolut nimic, asa cum nu putea fi nimic cind a driblat doi si de ultimul s-a impiedicat. Pleasca si n-a dat nimic. A fost fault evident in faza urmatoare cind Tanase a atacat din spate … si evident n-a atacat mingea. Deci galben clar. Nici pe Pintili nu-l elimina daca nu intindea mina si-i permitea brazilianului sa simuleze ca si cum l-ar fi lovit trenul. Natural n-a picat nici Florentin Petre, pacat de talentul lui, la prostia de care da dovada doar smecheria ii lipseste ca sa devina un coca perfect. Pe Pintili nu-l inteleg. Mai bine se lasa de faulturi. Nu stie meserie. Are ore bune si momente in care-l lasa concentrarea. Apoi sa ma scuze, eu nu inteleg un *** soft, blind, numai miere. Deja nu-i mai e frica nimanui de un duel cu el. Adica nu inteleg de ce faulteaza. N-a lovit si el odata ca lumea, sa vad si eu odata un cot clar in gura, o talpa dar asa ca sa ramina gauri, una la fluier dar asa ca sa faca si inamicul tumbe ca Ivan cind da gol, nu, Pintili doar se face ca faulteaza, rascheteaza usor, pune doar mina usor, targe de tricou, pune piciorul in fata si de multe ori se loveste chiar el ! Ce rost are ? Isi dauneaza caci mai pare si i-mobil. Ce sa faca Kovacs daca Pintili intra cu umarul si mai si intinde mina stinga in fata gurii brazilianului ? Galben clar, desi n-a fost mare lucru. A luat Plesca un cotisor in figura inainte de golul dinamovistilor dar n-am stiut ca-i fata mare. In rest a avut un debut bun, felicitari. ---------------------------------------------- PS o analiza a "prestatiei" lui Sapun ? Dar a marelui Budescu, a lui Florea si Nicolae care parea ca a uitat fotbalul. Nu spun ca a fot blat, caci jumate din astrali au jucat exceptional, in frunte cu Teixeira, spun doar ca putoatea de care vorbea mister Dinu mirosea de la o posta. Nesimtire. Rapid chiar nu moare. Iar arbitrajul a fost de spaima, daca astia sint arbitrii atunci nu mai are rost sa joci fotbal !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

MZM (175 comentarii)  •  4 aprilie 2017, 10:44

Reiau ce am mai scris si in alta parte. Ca si Hategan in meciul de cupa (Craiova-Dinamo), Kovacs a arbitrat partinitor, in favoarea lui Dinamo, echipa care este de mult timp... cutia milei unde toti arbitrii isi lasa obolul. In mod normal Hategan trebuia suspendat cel putin 6 luni, iar Kovacs cel putin doua luni. Desigur, presa noastra bolsevica (majoritara, nu-i asa?) se straduie din rasputeri sa-i spele de pacate pe arbitrii care cotizeaza la echipa fostei securitati, dar o face penibil, compromitandu-se ea insasi.

Dilimache (248 comentarii)  •  4 aprilie 2017, 10:47

@Titu whatever- te verifica burleanu la numarul de postari sau cum se procedeaza la voi la "partid"? Sau esti platit cu salariu minim pe economie indiferent de cate laturi versi pe aici? Eram doar curios pana unde poate sa mearga josnicia si metodele de propaganda cu care lucreaza cel aflat in fruntea federatiei, distrugatorul fotbalului romanesc!