Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Demisia lui Grozavu

Recent, pe 22 februarie, scriam aici că "Echipele antrenate de Grozavu, mai demult U Cluj, în prezent FC Botoșani, chiar joacă fotbal de calitate. Nu-i un compliment ori un bilet de favoare, e realitatea. Mă gândesc că una dintre explicații constă în aceea că Leo își iubește meseria și o respectă."

Permalink to Demisia lui Grozavu
miercuri, 8 martie 2017, 4:47

Fără să-mi retrag cuvintele, nu pot fi de acord cu atitudinea reprobabilă a celui lăudat mai sus, care în timpul meciului cu Astra de la Giurgiu și-a bruscat unul dintre jucători, pe Cătălin Golofca. Poate că nu l-a pălmuit, ci doar l-a strâns mai tare de bărbie, cum va mărturisi tehnicianul, precizarea modifică însă prea puțin datele problemei. Gestul cu pricina nu se explică sub nicio formă. Atâta vreme cât antrenorul trebuie să fie pedagog pentru elevii săi, prieten ori chiar părinte, Grozavu n-are justificări. Nu-l scuză tensiunea partidei, nici observația că Golofca, introdus în minutul 31 și schimbat în 83, a dezamăgit. A avut o prestație foarte slabă.

Nu-l scuză nimic. Nici amănuntul că, aducându-l de la Suceava, el l-a debutat pe Cătălin în Liga 1 și, implicit, a girat pentru un mijlocaș care a evoluat exclusiv în ligile inferioare până la 26 de ani. Va împlini 27 luna viitoare. N-are importanță, ori n-are legătură cu cazul, faptul că Golofca a fost interogat de Departamentul de Integritate al FRF pentru posibila sa participare la pariuri. A fi în anchetă nu înseamnă a fi vinovat, să nu confundăm termenii.

Dincolo de defectele unui jucător, nu-i permis însă nimănui, nici măcar antrenorului, să dea în el și să îi spargă buza. E în afara oricărei discuții că Leo și-a pierdut controlul și a comis un gest urât, regretabil.

În măsura în care a greșit Grozavu, a greșit și Golofca. Pentru că, trecut pe bancă, și-a azvârlit ostentativ tricoul, ceea ce tehnicianul a interpretat ca o sfidare la adresa lui și o jignire la adresa echipei. Golofca a ieșit în decor și când a declarat că „nu voi mai putea lucra cu acest antrenor, ori eu, ori el!”. Astfel, Cătălin a uitat cât l-a ajutat Grozavu. Chiar mai mult, el și-a depășit statutul, iată de ce era de datoria clubului moldav să reacționeze și să-l pună la punct. Jucătorul trebuie să știe că e dreptul lui să-l acționeze în justiție pe agresor, dar și că există la FRF și la LPF organisme menite să judece derapajul lui Leo. Eventual, să-l sancționeze.

Ca să fiu corect înțeles, nu-l disculp pe Grozavu, dar îi acord circumstanțe atenuante fostului fundaș al lui Dinamo și al „naționalei” (2A). Antrenorii trăiesc într-un stres infernal, din care pricină mai scapă uneori caii. În context, remarc că Leo a avut puterea să-și asume răspunderea. Recunoscându-și bărbătește eroarea într-o conferință de presă pe care chiar el a convocat-o, și-a cerut scuze în public și a anunțat că demisionează. Dacă aș fi conducător la FC Botoșani, n-aș accepta demisia celui considerat, opinie mai largă, unul dintre cei mai destoinici antrenori din Liga 1. Muncitor și pasionat. M-aș limita să-l amendez, însă asta e altă poveste.

Închei remarcând că, însușindu-și fapta și cerând rezilierea contractului, Leo Grozavu a demonstrat că are demnitate, că are onoare. Așa că a crescut în ochii mei, n-a scăzut. Fie și pentru că într-o lume a fotbalului și nu numai în care s-ar cuveni ca mulți să demisioneze și nu o fac, el a oferit, tolerați clișeul, un exemplu de urmat. A greșit, dar a înțeles că trebuie să plătească.

Comentarii (91)Adaugă comentariu

Florin (2 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:03

Haideti sa nu deviem atentia de la gestul lui Grozavu la conditia depasita a fotbalistului... e normal sa nu mai vrea sa lucreze cu asemenea personaje. Iar demisia nu poate fi refuzata, e un act unilateral!

Sorin (13 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:04

Gata!! e erou Leo acum ca si-a turnat cenusa in cap . Leo e mic copil pe langa Bellu si Bitang ,

Jean (280 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:12

Felicitari pentru atitudinea Dv de om normal. Felicitari si lui Grozavu ca a recunoscut greseala.

steaua1986forever (1 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:12

Sper ca observati pe cine apara domnul Ioanitoaia : trisori care joaca la pariuri, fosti securisti, antrenori batrani si depasiti, foști trisori la cazinou, blatisti dovediti, fosti oameni (fosti si actuali corupti) din federatie si arbitraj si mai nou. ..antrenorul care isi loveste jucatorii in direct la tv. Repet si ce am zis data trecuta: sa stiti ca si foarte multi politicieni extremi de corupți sunt oameni seriosi, buni profesioniști si probabil soti/tati de excepție. Si cu toate asta nu vad pe nimeni sa spuna "a furat dar e baiat bun, hai sa nu il bagam la puscarie". Interesanta dubla masura.

FURNICA ILIE (1 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:14

Sunt total de acord cu semnatarul acestor randuri.

Timm (67 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:16

Pentru a putea fi antrenor/profesor trebuie sa ai anumite calitati morale si pedagogice. Leo nu le are. Pur si simplu nu poate fi antrenor/profesor pentru ca nu are un minimul de calitati necesare. Trebuie sa se retraga, sa mai faca scoala, sa inteleaga ce inseamna sa fi antrenor/profesor si poate pe viitor o sa fie OK. Doar cunostintele fotbalistice nu ajung.

Daniel (12 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:18

Un comentariu,favorabil pt. grozavu si nu inteleg de ce, nene ovidiu , ***!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mircea (1 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:20

Domnule Ioanitoaia, cred ca ati fi super fericit, sa fiti antrenat, injurat si agresat de catre acest grotesc personaj!

Dragos (2 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:20

Nu pot sa subscriu unui articol unde gestul de mahala al unui antrenor urmat de o demisie (probabil neacceptata) sa atraga dupa sine o crestere in ochii d-lui Ioanitoaia. Cu tot respectul.........asta e mentalitate comunista. Traim in 2017, intr-o tara UE! E la fel de tris ca si cazul gimnastelor, al handbalistelor, al altor fotbalisti...... Dar omul mai conteaza domnule Ioanitoaia. Va dati seama de trauma psihica a acestui tanar!? De ce a simtit el atunci? Nu am crezut vreodata sa aveti asemenea pareri becaliste! Azi ati facut ca si vaca ce-si rastoarna singura galeata cu lapte! Imi pare rau...sincer e ceva de neimaginat ce ati putut scrie.......

Nxss (3 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:28

. Demnitate avea daca la conferinta de presa de dupa meci nu nega in prima faza, iar dupa a spus "chiar asta e important?". Ma intreb ce trebuia sa faca Mircea Lucescu cand Taribo West a aruncat tricoul in el. Intre jucator si club e un contract. Sclavia s-a abolit de ceva vreme. Nu-i asa . Dl. Ioanitoaia?

Florin (3 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:28

Demisia este un act unilateral. Nu exista neacceptarea ei. Ca exista clauze contractuale, da, dar se judeca ulterior de catre instantele competente.

bigbear (42 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:32

Nu, Grozavu nu a recunoscut nimic, imediat dupa meci a facut misto cand a fost intrebat de gestul acela, a spus ca nu conteaza, ca el discuta doar despre meci si a bagatelizat totul. Abia dupa 2 zile, cand toata lumea a acuzat gestul lui s-a trezit si el sa isi ceara scuze si sa isi dea demisia. Este inadmisibil sa clamezi ajutorul dat de antrenor unui jucator, pe principiul asta cel care l-a adus pe Messi la 13 ani la Barcelona si a platit pentru tot, cazare, mancare, antrenamente, tratamente, etc ar avea dreptul sa il bata de 2 ori pe zi, ca i-a oferit totul, nu? Ce presiune pe antrenori? Daca este bun pleaca la alta echipa, afara, unde totul e mai roz. Dar poate ca asta e nivelul lui Grozavu si atunci nu are de ce clama tensiunea. E inadmisibil gestul lui si ar trebui sa fie dat afara, iar dumneavoastra ar trebui sa ganditi de 2 ori cand spuneti ca exista circumstante atenuante pentru un antrenor care isi loveste cu palma peste fata jucatorul. Intr-o lume normala dumneavoastra v-ati pierde pestigiul pestru aceasta idee, insa nu se va schimba nimic. Suntem un popor care considera normala bataia, desi asta ne situeaza cu zeci de ani in urma.

Nelu (213 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:36

@steaua1986forever. Iar tipa rautatea si frustrarea in tine. Nu trebuia aparat nici Sumudica si nici Grozavu ca nu au jucat pentru minunata echipa feceseb. Si cine e securistul la care te referi dar antrenorul batran? Nu o fi Grozavu care are 49 de ani. Cand l-a aparat pe unicul Reghecampf nu ai mai sarit cu gura iar prietenii stiu de ce.

fakinlol (26 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:38

Dupa cum se stie stransul de barbie te lasa cu buza sparta. Bre new Ovidiu, inainte sa publici asa ceva putea sa faci minimul efort de a te uita la pozele postate de jucator. Bine, cand esti pornit sa minimizezi faptele, dovezile nu prea sunt de folos. Nici Basescu nu i-a ars o palma copilului, pixelul rosu. Imi este mila de nevasta acestui individ, se vede clar ca este iute la manie si daca in public nu se poate controla iti poti imagina ce face cand nu-l vede nimeni.

arbitru (109 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:38

Mai pensioner bosorog????ia sa-ti vezi tu copilul s-au nepotul luat de gat deu un borfas ???nu antrenor care trebuie sa-i fie dascal?????ce comisi de la Liga@FRF????a vazut o tara-n treaga cea ce a facut acest borfas?????locul lui ii la JILAVA,nu pe un teren de football,eu la-s da in judecata caci dovezi sant,iar daca el si-a dat trcoul jos si la arnucat???cu ce la jicnit pe acest BORFAS de antrenor???***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Vio (188 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:44

Articolul dlui Ioanitoaia e polemic. o invitatie la omenie pe care putini romani au capacitatea sa o inteleaga. Bigbear da cu barda ca Grozavu a reactionat tarziu si uita ca echipa a fost pe drum in ziua de dupa meci si nu putea face conferinta inainte de miercuri cand a si facut-o. Si a vazut el ca l-a lovit cu palma ce nu a vazut nimeni. Vrea sange dar sangele altuia, ca numai altul greseste, el niciodata.

Tomita SERBAN (1 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:44

Domnule Ioanitoaia, Daca fiul Dvs. ar veni de la stadion cu buza rupta(sa nu zic mai rau) de un alt copil (om) care a vazut asta la dl Grozavu, si a mai vazut ca daca faci asta un simplu "am gresit" este suficient pentru iertare, ati mai scrie la fel aceste randuri? Parca sportul trebuia sa promoveze fair play ul, nicidecum legea junglei....

adi_stelistul (359 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:47

Nu am ce spune despre opinia dumneavoastra inafara faptului ca relativizarea, punerea in context, nuantarea unor fapte ca cea a lui Grozavu mi se pare, ca sa fiu bland, inabila. Dar e parerea dumneavoastra. In schimb, nu pot sa cred ca vad si la dumneavoastra grozavia cu folosirea lui "a debuta" la diateza pasiva. L-am mai vazut de vreo doua ori, chiar pe gsp, am zis ca asta e, dar de la dumneavoastra...

Adrian (3 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:50

Un articol pertinent, cu un punct de vedere destul de corect dpdv al unora. Tin sa reamintesc ca atunci can David Beckham si-a luat o gheata in arcada de la marele Alex Ferguson, antrenorul nu numai ca nu a demisionat, ba a si fost felicitat ca pune ifosele jucatorilor la punct

Jean-Paul (120 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:51

D-le Ioanitoaia, Pledoaria dvs , demna de cea a unui avocat la bara, este putin prea teoretica, prea parinteasca, adica prea in spiritul bisericii..... Ati spus ca antrenorul Grozavu isi iubeste si respecta meseria. Nu bag mana in foc incat sa sustin contrariul, constat doar ca aceasta iubire e cu nabadai iar respectul este selectiv, adica nu incap aici si jucatorii, elevii sai. Chiar si atunci cand acestia gresesc, nu trebuie luati la pumni. D-l Ioanitoaia vorbea de similaritatea antrenorului cu pedagogul. Cred ca aveti in minte scandalurile din scolile unde profesorul/profesoara isi ia la bataie elevul, fie pe motiv ca a fost jignit, ori pentru ca acesta si-ar fi atacat alt coleg.... Golofca insa nu mai este un adolescent, deci nu cu bataia rupta din rai, se rezolva o situatie delicata si orice ar spune Sfaiter sau patronul, nu poate fi tolerat sub nici un motiv gestul lui Grozavu. Mai am o obiectie, d-le Ioanitoaia: dincolo de faza cu conferinta de presa si anuntarea demisiei, nu prea avem de ce sa-l laudam pe Grozavu, fiindca acum incidentul a fost live, a fost vazut de o mare multime de oameni, nu doar cei de pe stadion ci si de cei de la tv. Oprobiul e cu atat mai meritat cu cat Grozavu nu s-a multumit cu o singura repriza de box sau Kick boxing, ci a reluat lupta, dupa ce asistentul sau l-a "domolit"intr-o prima faza.... Cand esti in direct in faza cu "mangaierile duioase", nu mai ai alta cale de mers decat pe varianta scuzelor si a demisiei. Iar lui Grozavu i-au cam trebuit ceva ore ca sa se racoreasca si sa judece in ce t-*** s-a bagat.... Sa nu uitam ca Grozavu este recidivist la acest capitol: Narcis Badic de la CSMS Iasi a fost batut mai dur de cat Golofca si atunci ce motive a avut acest Robin Hood al stadioanelor? Grozavu este lipsit de bun simt: cum sa-ti satisfaci orgoliul ranit, luand la pumni jucatorii? Fiindca este recidivist eu as opina ca ar trebui sa stea pe bara pana ar fi reabilitat juridic pentru fapta sa. Iar FRF si LPF ar trebui sa taie in carne vie.... Dincolo, Golofca sa fie sanctionat pentru chestia cu aruncatul tricoului. Nu tu jucator iti dai singur calificative pentru evolutia din teren. Daca, intr-adevar, si-a aruncat tricoul pe jos, merita si el un concediu plus o amenda, ca sa simta si la buzunar. Apropo de asta, Mircea Lucescu cum a procedat, oare, acum cativa ani cu West, cand acesta si-a aruncat tricoul in directia antrenorului, fiindca a fost inlocuit? P.S. Este, d-le Ioanitoaia, ca "procurorul" Cornel Dinu era, totusi, mai "elegant" cand isi pedepsea elevii, folosind alte metode de a-i umili, in loc de bataie??? (stiti la ce ma refer, nu-i asa???)

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Vivi dragan (1 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:56

Întîmplător în februarie am fost cazat in hotelul in care fc botosani a facut cantonamentul din Antalya. Mentionez ca nu il cunosc personal pe domnul antrenor Leo Grozavu dar fiind în Antalya am urmărit meciurile amicale ale echipelor românesti aflate în cantonament.Ce pot să vă relatez fiind si cazat în acelasi hotel că acest antrenor are multă răbdare cu jucatorii acestei echipe. Iar dacă sa întîmplat ce sa întîmplat înseamnă că jucătorul respectiv la provocat cu ceva alfel era imposibil. Am văzut inclusiv cum lucreaza la antrenamente si cred că conducatorii de la fc botosani fac o mare greseala dacă acceptă această demisie.

Gabriel (1 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:57

Demnitate,onoare dupa ce lovesti un ... coleg de serviciu?As vrea sa vad reactia dumneavoastra dupa ce patronul de la Botosani il ia la palme pe Grozavu pt un rezultat slab.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:57

Da, am mai uitat si eu gramatica. Problema cu "a debuta" e ca e verb intranzitiv si nu accepta complement. Oricum va pricepeti mai bine decat mine, intelegeti ce zic.

Razvan (331 comentarii)  •  8 martie 2017, 17:58

Are demnitate, sigur..dupa meci a zis ca nu a lovit si a inceput sa faca misto si doar in fata unor dovezi incontestabile si a presiunii media si AFAN si'a calibrat demnitatea. A crescut in ochii matale? Schimba ochelarii! Pt mine e un huligan si un om fara demnitate. Daca era antrenor, nu era la echipele de la retrogradare!

Razvan (331 comentarii)  •  8 martie 2017, 18:02

Cat despre manevrele matale securiste, sa il incondeiezi duscret pe Golofca printre randuri...da nene! De acord! Daca a jucat doar in liga a2a, e parior (nu ca Sumudica, eroul matale) si a jucat 60min prost...atunci da! Gestul lui Grozavu e justificat si chiar prea bland! "maestre"...lasa'ne!

nica fara frica ! (297 comentarii)  •  8 martie 2017, 18:04

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Fiscu (5 comentarii)  •  8 martie 2017, 18:04

Nea Ovi, vezi ca ai iesit un pic de pe carosabil, adica ai luat-o pe camp si incepi sa bati campii! Antrenorul ARE STRES? Pai, e platit sa aiba stres! Si daca asta e stres, ce naiba sa mai vorbim de pilotii de avioane sau de chirurgi?? Astia au viata oamenilor in maini, nu antrenori de jocuri! La joaca nu ne trebuie stres, in situatii critice, de viata si moarte, putem vorbi de stres! Daca nu poti sa faci fata, du-te nene la pescuit! Numai sa nu stresezi pestii cu stresul tau!

Ilie (7 comentarii)  •  8 martie 2017, 18:11

Nea Ovi imbatranesti *** , pe unde a fost grozavu a facut scandal , la hagi , la iasi l a umplut de sange pe badic si acum ia spart buza lui golofca patronii au spus ca nu are toate rotitele ca in vestiar mai sunt si altii altoiti de omul fara par...adica fata de ceilalti antrenori ce face grozavu ? Cu actualul lot cu alt antrenor botosaniul era in play off , oare nu te intrebi de ce nu antreneaza in alta parte decat la botosani? Nu uita ca hadnaghi , croitoru au plecat din cauza grozavului

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

observator (4 comentarii)  •  8 martie 2017, 18:15

Uitati cu totii ca din cauza vedetei Golofca, eliminat in doua meciuri, echipa a pierdut puncte importante. Lovitura cu cotul aplicata de Golofca lui Sato este interzisa si in k1.Uitati ca pana si Ferguson l-a lovit cu gheata in cap pe UN CELEBRU FOTBALIST ENGLEZ. Sunt de acord cu Cartu ce sustine ca daca Grozavu va fi dat afara, acelasi lucru sa se intample si cu Golofca. Daca tot a aruncat tricoul, sa fie si el aruncat.

Ciprian (17 comentarii)  •  8 martie 2017, 18:16

Sunt de acord cu bigbear. Nu se poate diacuta de clementa pt acest gest. Dl. Ioanitoia este pe principiul eu te-am facut eu te omor. Nu se poate asa ceva, antrenorul adta trebuie sa ia o pauza si sa intelega acest comportament de primata pe care l-a avut, este si spre binele lui poate invata din greseli.

Gelu (116 comentarii)  •  8 martie 2017, 18:18

@Razvan. De la in destept, pur si cult in cap ca tine nu asteptam alta reactie. Bine ca nu sinteti judecatori unii dintre voi ca ati da 15 ani de inchisoare pentru trecerea pe rosu. Nu pricepeti nimic din echilibrul dlui Ioanitoaia.

Jean-Paul (120 comentarii)  •  8 martie 2017, 18:19

Intrebare: De ce nu-i dati unda verde mesajului meu desi l-ati moderat. Am folosit un cuvant intalnit foarte des in presa pentru astfel de situatii. Chiar nu vad care e motivul pentru care mi-ati cenzurat intreg mesajul Aveti timp si bunavointa sa va mai uitati inca o data peste textul trimis? Astept .....

Expert (1 comentarii)  •  8 martie 2017, 18:19

Doar o mica precizare: demisia este un act unilateral al angajatului, angajatorul ia doar act de aceasta. Asa-zisa aprobare priveste perioada de preaviz, cand angajatorul poate renunta, probabil la acest aspect s-a referit dl. Ioanitoaia, cat si dl. Sfaiter.

Zamorano (2 comentarii)  •  8 martie 2017, 18:20

dupa articolul asta in care autorul ne arunca praf in ochi ma intreb cat de mult se aseamana caracterul lui grozavu cu cel al lui ioanitoaia .. sarmanii antrenori ce stres pe ei cu salarii babane si clauze de reziliere la fel si pricepere in fotbal ioc!in ziua de azi nu exista un antrenor roman sa se priceapa la fotbal! .. ce sa zica despre stres un chirurg de exemplu? ce e asa mare stres cand botosaniul e la mijlocul clasamentului fara a avea reala miza in play out incat sa iti bati jucatorii?

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  8 martie 2017, 18:23

Golofca e terminat pentru fotbal ...nu o sa l mai angajeze nimeni ...

ALIN (626 comentarii)  •  8 martie 2017, 18:24

Nu ii tai capul unui om pentru o prima greseala chiar si regretabila. Urmeaza sa isi posteze aici elucubratiile cetateanu sa acuze "compunerea" lui Ovidiu si sa ceara condamnarea la moarte a lui Grozavu. Pariu pe cat?

Cetatean (38 comentarii)  •  8 martie 2017, 18:25

" Fie și pentru că într-o lume a fotbalului și nu numai în care s-ar cuveni ca mulți să demisioneze și nu o fac.." Ioanitoaia (sic!) ti-a trimis bunul Dumnezeu vreun gand prin cap sau ne amagesti..?

Do (17 comentarii)  •  8 martie 2017, 18:25

Opinie total greșită și deplasată. Nimic nu scuză un astlfel de comportament, dar, din păcate, se înscrie pe linia multor antrenori din Ro. Menționați "antrenorul pedagog", antrenorul ar trebui sa fie un exemplu pentru jucatori/elevi.

Razvan (331 comentarii)  •  8 martie 2017, 18:36

@Gelu: pariu ca esti PSD-ist?

dannythefrog (3 comentarii)  •  8 martie 2017, 18:40

Dl Ioanitoaia, atitudinea dvs. nu este una corectă. Daca vrem sa trăim intr-o societate normală atunci gestul lui Grozavu nu trebuie permis in niciun fel, fără circumstante atenunate. Daca Grozavu vrea sa se comporte asa, sa se comporte la el in ograda cu nevasta-sa unde nu-l vede nimeni...

Vali (2 comentarii)  •  8 martie 2017, 19:02

Scriu prima data aici, pentru ca mi-e greu sa raman pasiv cand vad ce pozitie ia un jurnalist supercunoscut fata de niste actiuni huliganice pe un teren de sport. Mi-e mila de tine, ioanitoaia, ai pierdut orice simt moral, daca ai avut vreodata. Rusine! PS. Aceasta atitudine explica de ce Ro nu va progresa niciodata!

Victor (3 comentarii)  •  8 martie 2017, 19:04

Citez din articolul colegului dvs Cristian Geambasu - Povestea violenţei, de la Lucescu la Grozavu: "Să nu excludem nici stilul la două capete. La două capete scrii atunci când nu vrei să te pronunţi şi o scalzi. Acesta este faimosul gen rabinic „Şi tu ai dreptate, şi tu ai dreptate”. Când îl mângâi pe unul, îl altoieşti cu o nuieluşă pe celălalt. Şi viceversa. Efectul este sigur. Cititorul nu pricepe nimic, dar tu te-ai scos. Nu te-ai pus rău cu nimeni." Vi se potriveste ca o manusa.

Marius (8 comentarii)  •  8 martie 2017, 19:04

Oare cum vine asta a accepta demisia! Daca nu o accepta ce se va intampla il va aduce legat la stadion, il tine in lanturi la club sau poarta stadionului?

Alex (106 comentarii)  •  8 martie 2017, 19:17

Lamentabil articol. Dupa logica asta ar fi in regula sa-si bata nevasta si copiii doar pentru ca are performante si e profesionist. A, dar am uitat, asta e in regula in Romania... nicio problema, articolul e excelent!

Lucian (206 comentarii)  •  8 martie 2017, 19:40

@Victor. Da, il si intereseaza pe Ioanitoaia parerea lui Grozavu despre el. Pun prinsoare ca nu au vorbit de 3 ori in viata. Iar parerea lui Golofca nu intereseaza chiar pe nimeni. Esti altul care isi da importanta si nu intelege ca viata nu e doar in alb si negru. Are numeroase nuante si aspecte.

Brandremist (29 comentarii)  •  8 martie 2017, 19:41

Demisia lui Grozavu TREBUIE acceptată! Apoi omul se duce la psiholog să învețe să își controleze accesele de furie și încearcă să își spele imaginea și să se angajeze în altă parte. Dar la Botoșani nu mai poate sta pt că nu va face bine nimănui prezența lui acolo. Dar și Golofca trebuie cel puțin amendat! E imposibil să îți arunci tricoul ca o divă când nu-ți convine ceva! E un bărbat in toată firea, nu avea de ce să reacționeze ca un țânc! Consecințe TREBUIE să fie și în cazul lui, așa ar fi fair-play! Mai ales când știm că nu e primul gest de golan pe care-l face de când e acolo!!

aldo_m (164 comentarii)  •  8 martie 2017, 19:44

mereu am spus ca fotbalistii sant niste prostovani dovada fiind televiziunile care se chinuie sa gaseasca unul care vorbeste mai coerent si nu e se face de ras la tv acum gestul lui grozavu e mizerabil ce dom profesor e asta care daca nu poate cu vorba o ia cu bratul e o mizerie de om care sterge toate meritele de fost bun jucator si de bun antrenor *** ,sa-l intelegem pe leo ASA A FOST SI EL EDUCAT DE PARINTI DE ANTRENORI si nu se poate schimba si ferguson i-a altoit o gheata in cap unui star la noi e normal ca parintii sa-si omoare copii sa-i violeze sa-i abuzeze e o chestie care se transmite din generatie in generatie

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Gelu (116 comentarii)  •  8 martie 2017, 19:44

@Razvan. Gresesti ca nu sunt oesedist desi nu vad ce rau e in asta. Mai bine pesedist decat inchipuit si frustrat ca tine. Traiesti drama celui care e nimic dar se crede cineva.

mg (138 comentarii)  •  8 martie 2017, 19:49

..cu toată înţelegerea şi susţinerea pentru practicante, fotbalul feminin e o glumă. Fotbalul adevărat e jucat de bărbaţi. Din păcate în fotbalul românesc sunt multe fetiţe deghizate şi se joacă un fel de şotron.. De'aia nu prea mai batem pe nimeni şi'o luăm pe coajă de la te miri cine. Putem deplânge patetic un bobârnac dat unui molâu care doarme pe teren, dar fotbalul adevărat se joacă cu virilitate(cu bune şi cu rele)

dan (100 comentarii)  •  8 martie 2017, 19:50

vorba lunga saracia omului, Grozavu e bun de lasat de antrenorat. Nu credeti?

Comentează