Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Acarul Stanciu

Adi Popa, care a lăsat cea mai bună impresie dintre steliști, el, Niță și Hamroun, a spus despre egalul de duminică seara că “l-am controlat din primul pâ-nă în ultimul minut, iar dinamoviștii m-au impresionat nu-mai prin tragerile de timp!”.

Permalink to Acarul Stanciu
luni, 11 aprilie 2016, 4:23

Să mă ierte Adi, dar a jucat în alt meci?! Într-adevăr, Steaua a stăpânit prima repriză, a deschis scorul prin autogolul lui St. Filip și se putea desprinde, însă atât. Dinamo a e-chili-brat partida după pauză odată cu introducerea unui vârf de meserie și a modificării sistemului, ba a irosit două ocazii monumentale prin Rotariu și Nedelcearu! Dacă e să analizăm perioadele de dominare și să numărăm greșelile de arbitraj comise împotriva sa, Steaua poate acuza rezultatul. Doar că inventariind șansele de gol, același lucru îl poate reclama și Dinamo, așa că înclin să-i dau dreptate lui Rednic, auto–rul declarației “scorul a fost echitabil”.

Morală cu pumnul
Absolut aiurea a comentat Gigi Becali, care s-a trezit vorbind că “Nicolae Stanciu ne-a pierdut meciul!”. De acord că Stanciu n-a mai repetat excelentele evoluții din întâlnirile precedente. Împreună cu Chipciu și, din tabăra cealaltă, cu St. Filip, Hanca și Puljici, nu s-a remarcat prin nimic, membru de vază al categoriei “și alții”. De precizat că de la el, care n-a ținut de minge, a plecat și golul lui Gnohere, fără ca asta să însemne însă că trebuie transformat în Acarul Păun. Privit ca țap ispășitor. În măsura în care, punându-l la zid pe Stanciu, Becali și-a închipuit că-l ambiționează înaintea finalei campionatului de la Giurgiu, posibil să se fi păcălit. Nu mobilizezi pe nimeni ștergând pe jos cu el!

Bourceanu crește
Duminică, pe lista deziluziilor au mai apărut Pintilii, precum și, de la “câini”, St. Filip și D. Rotariu. Personal, Bourceanu mi-a plăcut cel mai tare, neobosit și inspirat, de unde părerea că “Gladiatorul” a ieșit din tunel și poate spera să ajungă la Euro. În mă–sura în care Iordănescu chiar vrea în lot un mijlo-caș rău, cum a mărturisit, de ce nu l-ar prefera pe Bourceanu lui Ropotan? La rându-i, St. Filip a de-cep-țio-nat, dar nu pentru că, ghinionist, a marcat în proprie poartă. Când însă Adi Popa te face avion și-ți înnoadă picioarele, e greu de crezut că vei reuși să-l blochezi în Franța pe Griezmann! Greu spre imposibil.

Arbitrii corijenți
Revenind asupra arbitrajului, brigada condusă de Al. Tudor a comis 3 erori flagrante și, ceea ce-i mai trist, toate în detrimentul Stelei! Dacă asistentul R. Ghinguleac a văzut ofsaid într-o fază în care, de pe linie cu fundașii roș-albi, Chipciu a țâșnit singur spre gol, Tudor l-a iertat pe Puljici în două situații în care avea obligația să-l sancționeze. Mai întâi, când croatul l-a faultat în careu pe Chipciu, căzut însă cu o întârziere ce l-a derutat pe “central”, apoi, când n-a observat că Puljici i-a ars o palmă peste față lui Adi Popa în marginea careului, greșeli flagrante. Așa au luat Alexandru Tudor nota 3 și Radu Ghinguleac nota 4 în Gazetă. Pe merit. z

Comentarii (37)Adaugă comentariu

o intrebare (3 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 16:36

Nea Ovidiu, De ce nu mentioneaza nimeni despre cotul in figura (e drept involuntar) aplicat de Tamas lui Eric, si de simularile lui Popa. Cei care nu suntem stelisti ne-am cam saturat de simularile lui! (mai ales ca arbitrii pun botu) Cat despre faze, aveti dreptate! Doar ca si Tudor are circumstante la caderea in careu a lui Chipciu. Daca va uitati cu atentie Chipciu incepe sa cada inainte de a fii atins de dinamovist, iar cand e atins se arunca spectaculos!

antoniu (29 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 16:36

gigi mereu ***, el crede ca ce gandeste el este si adevarul, habar nu are de fotbal, da cu oricine pe jos si crede ca asa ambitioneaza omul. la vazut jucand odata , nu i-a placut, nu-i bun. pot sa-i dau nenumarate exemple de jucatori care au nevoie de meciuri in picioare ca sa-si intre in forma. la steaua nu este timp de asteptare, dar este timp sa fie folosit chipciu pana la exasperare. BANI SA IASA. BANII VORBESC. GIGI, mai da bani pentru NESU, ca si-a rupt picioarele pentru tine.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Potera (16 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 16:39

Da, dar se trezeşte şi în fiecare lună şi îi plăteşte 20 000 de euro net.

Radu (9 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 16:40

Statistica meciului: Suturi pe poarta FCSB 3-4 Dinamo Goluri: 2 Dinamo (1 in proprie poarta)

Dilimache (657 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 16:42

Gigi e pilaf, sa ne lase!!

ciupi (128 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 16:43

stanciu a crescut in joc fiindca n-a mai cunoscut "gustul bancii de rezerve", dar presa l-a facut sa se considere un fel de supraom, intr-un fel si-a luat-o-n cap, intr-alt fel poate si-a atins limitele, iar becali nu pricepe asta. rezultatul: l-ati citit cu totii...

Radu (9 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 16:43

Cum sa sanctioneze Tudor aruncari in bazinul de 16 metri ? De asta nu se mai joaca fotbal in secolul 21. De ce sa joci fotbal cand poti sa primesti un penalty pentru un plonjon ?

Vasile (2 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 16:53

N-a fost deloc penalti la Chipciu. S-a aruncat după ce și-a dat seama că nu mai are mingea. Asta e oricum o meteahnă la fotbalistii români: una, două pe jos, la cea mai mică atingere, să plângă după penalty. Ce-ar fi dacă ar încerca să joace până la capăt faza, să marcheze. La Ad. Popa a fost contact de joc, destul de normal în duelurile fizice. Popa e oricum un jucător contondent. Au greșit însă tușierii la off-side, dar asta e o poveste de când lumea fotbalului. Poate că după sistemul de camere de pe linia porții care validează golul, următoarele inovații vor fi în zona aceasta. În definitive, off-side-ul de putine ori lasă loc de interpretări și ar putea fi judecat automat de un sistem de analiza a imaginii.

Andrei F (1607 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 16:53

...si daca arbitrii au facut trei greseli -spuneti dv. -numai contra stelistilor de ce nu scrieti din nou arbitrii in culoarea echipei favorizate?Desigur,ati facut-o numai cind a fost vorba de Steaua si intr-un meci in care arbitrii gresisera si contra Stelei...Puteati trece in revista si meciurile in oglinda ;cum Astra a avut penalty care nu a fost ,cum Viitorului i s-a anulat un gol valabil ,o eliminare la limita desigur pentru Astra iar in partea cealalta nu se da penalty ,Chipciu nu inscrie pentru ca este oprit aiurea...De galbene nu mai spun nimic...Dupa mine Bicfalvi s-a remarcat prin foarfeca in spatele lui Varela si faultul cinic la Tosca...Desigur ca Tudor nu a vazut ca mine...Apoi daca se dadea penalty ,daca Chipciu era lasat sa marcheze eu cred ca printre evidentiati era si Chipciu...La meciul Stelei de la Ovidiu ati spus ca au contat greselile pentru ca au fost facute la 0-0 ,probabil ca greselile de la 1-0 nu au aceasi greutate la dv..Si ...Becali este suparat pe Stanciu deoarece daca acesta nu gresea Dinamo nu se stie daca marca...Altfel Reghe trebuie dus la comisii pentru ca nimeni nu a auzit cum galeria dinamovista a cerut ca Astra sa cistige cu Dinamo,cum Negoita era fericit cu egal pentru ca Astra poate ia campionatul si nimeni nu se intreaba de ce Rednic a odihnit jucatori cu Viitorul si nu a fost de parere sa ia vreo masura la Alibec...

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 16:58

...da...un articol bun ...imi place sa citesc asemenea articole in care se spune adevarul despre Jiji ,Tudor care e arbitrul de 3 ...despre jucatorii tineri care sunt inconstanti ...si despre Kascheta cu selectia lui cu tot ...

marian (145 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 16:58

vorba dulce romaneasca sa nu te duci cu sacul la pomul laudat asa am patit si noi ieri la meciul acesta.doua echipe de strambi in executii (aveti o faza cu momcilovici si hanca in repriza a doua cand culegeau morcovi in acelasi timp) unul mai afon ca altul .p.s.:domnule ad.popa ai dat vreun sut pe poarta ieri ?de nicusor ce sa zici ,bine ca nu ne-a mai salutat (din pacate l-a inlocuit alta speranta )prieteneste.

Cheetah (2118 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 17:02

Interesant articolul ca e despre Euro 2016, desi nu pare la prima vedere. Baietii trebuie sa se straduiasca sa-l convinga pe Iordanescu in primul rind, si, daca ar fi facut asta, in mod sigur si meciul ar fi fost mult mai interesant. Cum din start excludem orice intelegere intre cele doua tabere protagoniste ieri pe Arena Nationala, ne ramine doar sa chibitam ca meciul a fost anost si tern din doua motive principale: vremea urita si stadionul inchis multa vreme pina la aceasta partida.

SAG (132 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 17:08

Da, Tudor nu merita nici macar nota 3 ! Becali este ingrijorat si chiar infuriat pt. prestatia ineficace a echipei si parca simte ca se poate pierde titlul cu nr. 27. Realitatea este ca dupa ce Dinamo a egalat, Rednic si-a intarit apararea cu TOT CEEA CE AVEA pe banca; iar Steaua se descurca extrem de greu impotriva unor aparari supraaglomerate. De ce nu a procedat asa si cu ASTRA ?! Apoi atacul Stelei este foarte confuz. Insa nici Bourceanu si Pintilii nu mai sunt ca in urma cu 2-3 ani si nici Chipciu nu mai este ca atunci. Si Marica reprezinta marele ghinion al echipei Steaua care din cauza accidentarilor repetate Steaua nu a beneficiat de un atacant care ar fi putut face diferenta in cele 6 partide din play-off; si nu cred ca ne vom baza pe el nici in urmatoarele.... Marica si Chipciu pot fi considerati chiar cauza nr. 1 pt. pierderea(eventuala) a titlului si cupelor.... Prestatia lui Stanciu a fost si este destul de buna(exceptand eroarea de deposedare) dar daca el nu-si perfectioneaza sutul la poarta nu va progresa prea mult(Alibec il depaseste pe Stanciu la tehnica executiei sutului la poarta si mi-e teama ca asta sa nu faca diferenta in partida decisiva de sambata cu Astra !).

Sumio (911 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 17:12

Croatul i-a ars o palma lui Adi Popa in ce context? Din lupta umar la umar pentru minge in timpul jocului, sau cand jocul era oprit s-a dus la el si i-a ars o palma ca sa-l invete minte? Va rog precizati contextul pentru cei ce n-au vazut faza. Poate ca sorbeam dintr-o cafea fierbinte cand a fost faza asta si cred ca deontologic ar fi sa ne precizati incidentul cu detalii ca sa intelegem toti care citim. Nu de alta, dar o palma arsa peste fata cu intentie e ceva foarte grav in orice sport de contact intre adversari, deci nu-i de joaca cu asemenea afirmatii.

antonela (565 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 17:14

Ziceti ca arbitrii au facut greseli, dar baietii de ce-au jucat asa prost si au facut implicit misto de cei 40,000 oameni care au venit la stadion pe vreme rea pentru ei? De ce, asta nu se intreaba nimeni?

Anta (2118 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 17:24

Asa DA, bravo! Ma bucur ca ati luat in serios postul meu de la articolul anterior al domnului Ioanitoaia in legatura cu cloud azure si acum chiar faceti reclama, ma bucura sincer chestia asta, sa migrati cu totul acolo, indiferent ca platiti la troc cu publicitate, nu conteaza asta! Legat de meci, va rog sa ma credeti ca am fost la ambele peluze de ultrasi si sincer toata lumea era nemultumita de calitatea jocului, pentru doua echipe titrate si vechi in fotbalul romanesc. As putea indrazni sa spun si ca nu s-au ridicat la inaltimea publicului prezent in numar mare, dar nici la faima arenei pe care au jucat. Sper sa-i traga de urechi nitel antrenorii, mai ales ca, din ce stiu de multe ori de pe vremea lui Ceausescu, derby-urile Steaua-Dinamo nu se terminau decat foarte rar egal, si oricum se juca frumos si spectaculos, placea publicului indiferent de rezultat. Aici au vina si antrenorii, depinde cum pregatesc strategia fiecarui meci.Din pacate, aseara nici unul dintre antrenori nu a excelat in strategie, s-a vazut limpede pe teren din ambele peluze de ultrasi.

Tudor (301 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 17:28

Un articol foarte corect. Explicatii clare si convingatoare. Va dau dreptate si cu Borceanu. Spre stiinta dinamovistilor Craciunescu a zis si el ca a fost 11 m la Chpciu.

ion ion (93 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 17:44

lasa ca nu l-a omorit si nici nu i-a stricat pretul.Mai umflati-l nitel voi gazetarii ca poate va iesi parnos mai mult.A facut trei meciuri bune in 3-4 ani si gata diamantul.A jucat unul slab asa cum a jucat majoritatea timpului, patronul i-a dat peste nas ca si cu ajutorul vostru incepuse sa se creada al doilea Mesi si gata si voi sariti sa-l aparati.De ce?diamantul o sa ajunga unul sitetic si se duce si parnosul vostru.Adica ati muncit sa-l umflati si Becali il dezumfla.Inadmisibil asta.Hi hi hi. D-le Ioanitoaia pe vremuri adica inainte de 89 nu iesea inca de la tineret sperante.Va rog sa ma credeti.

jerry (21 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 17:47

nea ovidiu, pe bune ?? mata compari 2 ocazii pe care dinamo le-a finalizat, ratand desprinderea pe tabela , cu 2 faze cand steaua a fost furata de arbitrii???la offide-ul inexistent la chipciu , era gol 100%.si nu te-am auzit nea ovidiu sa zici ceva de mascariciul de sumudica cand s-a luat marlaneste de stanciu, macar jiji isi taie singur craca de sub picioare pe banii lui (asta nu inseamna ca sunr de acord cu ce a spus jiji)

Zapacitu (911 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 17:48

@Dilimache, n-are cum sa ne lase, ca i-a dat Armata pe mai nimic cel mai iubit club de fotbal din Romania si se tine de el ca inecatul de salvamar!

Vili Radu (3 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 17:52

Nu imi place Comentariu tau de 2 lei , ai fost si o sa fii mereu anti Dinamo la Dinamo nu vezi nimic doar fazele pentru Fc Sb clona le vezi , ce penalti omule se arunca ca prostu' singur cand simte contact si din cate am vazut loveste mingia inainte deci zero penalti , la vaza in care precizati d-le IOANIŢOAIA faza aceia este complicate este o faza de da sau nu pentru ca e la limita prea pe linie ca sa nu dai offside daca nu uitam cu "microscopul "observam ca jucatorul de la FcSb se afla in offside , pana aici te-am lamurit , la ultima faza explicat de dumneavostra acea "palma data peste fata " a fost ceva involuntar nu se pune vorba de asa ceva,deci te viitor te rog frumos sa nu mai astefel de argumente de doi lei , in rest ce ai spus de mai sunt deacord in legatura de ce ai zis Becali si jucatori care au dezamagit la derby , un salut si pe viitor sper sa tratezi echipa Dinamo cu mai mult respect pentru ca e o echipa fara vedete care munceste si isi merita locul din campionat.

ionut (33 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 17:53

Sa ma ierte Domnul Ioanitoaia, dar cred ca ati vazut alt meci :))) Ce fel de jurnalism e asta? Va cereti scuze de fiecare data cand nu sunteti de acord cu declaratiile lui X sau y. In trecut va intelegeam pentru ca nu vroiati sa suparati lumea care era invitata la Procesul Etapei dar acum...:) Nu mai suntem pe timpul lui Ceasca :) Alt lucru care nu l inteleg la toti ziaristii romani sunt articolele despre ce a zis Becali. Inteleg ca aveti nevoie de click uri dar sa scrii sute de articole despre un om care se vede clar ca are probleme cu scufita mi se pare penibil. Eu cred ca ati vazut alt meci sau nu va pricepeti la fotbal. Bourceanu un meci bun, Bourceanu la Europene? :) Bourceanu nu stie sa dribleze, nu stie sa dea o pasa filtranta, nu are joc de cap, majoritatea paselor sunt inapoi sau pase cu fundasii, Bourceanu nu stie sa dea o pasa mai lunga de 15 m sau o diagonala. Saracu e jucat pt ca are contract cu Mrs Reghe. S a vazut clar ca Mr Reghe nu are treaba cu antrenoratul. Cum vrei tu sa castigi campionatul si sa te califici in CL jucand cu 2 inchizatori care in afara sa se apere nu stiu nimic.Pintili e un jucator foarte bun pe postul lui dar langa el trebuie un jucator care sa poata faca ambele faze. Imi place de Bourceanu cum filtreaza el toate mingile dar saracu nu observa ca coechipierii evita sa i paseze. :) In ultimii 10 ani nu am vazut antrenor care sa implementeze un sistem ofensiv. Steaua joaca pe contraatac indiferent ca joaca cu Real sau Chiajna. Noroc cu pungutele(placebo) neamtului ca altfel Steaua nu prindea playoff ul. Asa ca, sa ma ierte Domnul Ioanitoaia pentru ca nu sunt de acord cu el :)

Alexandrescu Vlad Mircea (2 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 18:04

Becali are idei putine si fixe. De ce nu aplica pedagogia lui de saivan, celor care chiar o merita. De exemplu lui TADE care rateaza ocazii cat roata carului, sau lui CHIPCIU care e activ dar fara folos la fel ca ADI POPA si altii de pe acolo. Tin cu Steaua dar imi pare rau ca nu e patronata de un om care sa aiba si creier nu numai bani. Daca era un om cult ducea echipa mai sus, nu se razboia cu ARMATA, gonind suporterii, Nu schimba antrenorii ca pe chiloti si multe altele, fiindca din cauza modului de a conduce, echipa se duce de rapa

Sandokan (10 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 18:19

Penalty Chipciu: ati vazut voi un asemenea penalty in vreun campionat serios? Noi, romanii, suntem cu idei de genul:"l-a atins","a fost contact" etc. Asta este motivul pentru care atunci cand scoatem capul in europa suntem slabi: simulam, nu ne mai merg "razboiaiele" psihologice, contactele sunt barbatesti etc. Echipele serioase cauta fotbalisti capabili sa creeze ceva, nu actori sau batausi....alt motiv pentru care ai nostri nu fac fata afara. Cate penalty-uri ar trebui date la un singur corner? Cate contacte, tineri de tricou sunt la o asemenea faza? Rananem romani.... Palma primita de Popa: intentie nu a fost, cat despre mana jucausa ne poate povesti Popa....el stie cum este sa marchezi ajutat de mana. Offside Chipciu: nu a fost asa ceva, greseala tusierului. O singura intrebare: stelistii au fost sfinti?

Vic (22 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 18:44

Sandokane, se simte imediat cu cine tii dar asta nu te ajuta. Craciunescu, Zota si Ioanitoaia zic penalti la Chipciu iar eu ar trebui sa te cred pe tine. Esti penibil.

Abcde (206 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 18:50

@sandokan. A fost 11 m induscutabil cu care dinamovistii ca tine nu vir fi niviodata de acord pentru ca ei sunt orbi si surzi cand e virba despre echipa lor draga...Niste penibili.

jorj (9 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 19:18

Foarte bun arbitrajul cu unele abateri:cartonase galbene la chipciu si adi popa pentru simulari grosolane neacordate.

Jean-Paul (120 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 19:25

D-le Ioanitoaia, vreti sa le compromiteti mediile celor doi arbitri? I-ati nenorocit deja, fiindca acum e timp fain si nu le mai sta gandul la invatatura, nici lui Tudor nici tusierului. Ar trebui formata o comisie extraordinara de 12 arbitri, iesiti deja la pensie, care sa analizeze fiecare faza controversata. Pentru deliberare, fiecare arbitru al acestei super comisii va trebui sa dea in scris opinia sa astfel incat sa nu se influenteze cumva intre ei. decizia finala se va da cu majoritate absoluta :)))) Aceeasi comisie sa dea si note arbitrilor. cei care iau note sub 6 trei meciuri la rand sa fie exclusi si trimisi la reeducare :)))

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 21:52

De unde sa stie Stanciu ca Tudor a intrat in joc cu ideea sa faca barbat din domnisoara. Cineva a stat mereu aproape de Stanciu, a fost imediat controlat la ghete si coaste. La faza care a dus la gol a fost luat cu tot cu minge. Nici Messi nu primeste mereu fault in asemenea situatie. Stanciu are mari probleme pina se intoarce cu fata spre poarta adversa. Nu e prima oara cind primeste mingea cu spatele la poarta si o freaca pina o pierde exact in acea zona periculoasa, chiar si cind nu e tinut asa de aproape. De multe ori paseaza inapoi ori lateral si sta apoi pe loc, desi nu e nimeni linga el. Trebuie sa fie mai atent, mai rapid in gindire, sa mai si planifice cite ceva. Daca reuseste sa se intorca si sa intre in viteza intr-o zona libera ii vin mereu idei bune. A fost si un fault mai clar pe care Tudor ar fi trebuit sa-l dea: Stanciu era pe punctul sa intre in careu dar a fost impins tare din spate. Slab n-a jucat Stanciu. Daca nu pierdea mingea la golul dinamovistilor era si el taxat in nota echipei. Steaua a jucat fantastic in prima repriza, cu multa determinare pina la sutul ori pasa decisiva. Pe finalul actiunilor a scazut concentrarea dar si asa au fost vaduviti de inca cel putin doua goluri. Scorul corect la pauza ar fi trebuit sa fie 3:0. Dupa pauza au iesit crezind ca totul va merge la fel, din inertie, fara ca ei sa mai depuna 100% munca. Ei bine, nu merge asa. Au dovedit din nou ca sint in stare sa piarda un meci cistigat clar. Ziceti ca Rednic a mutat bine. O fi, mie mi se par Lazar si Erik in fata mai periculosi decit Bizonul. In cele 15 minute de deruta intorceau si ei jocul. Apoi Rednic a mutat clar gresit, ii multumim caci altfel nu ne mai trezeam. Dar cu Tade cine-l mai intelege si pe Reghe ? Ce mai vrei de la el ? Cred ca, de nervi, multi stelisti au fost pe punctul sa faca un atac de ceva vital, sa se inece cu ciolanu, sa inghita sticla de bere ori s-o arunce dupa pisica. Eu sper ca pe Bawab si Gebhard nu i-a tinut afara din cauza lui Becali. Astia macar sint fotbalisti. Si daca stau pe scaun in careu tot joaca altceva decit Tade. Tade nu trebuia sa intre in nici un caz. Reghe ne omoara cu zile. Bourceanu a scazut vizibil, trebuia introdus Filip si retras Stanciu. Filip are mai multa forta in spatele lui Chipciu iar Stanciu ar fi putut in sfirsit prelua cu fata la poarta. Ori introdus Enache si Tamas trecut pe pozitia lui Bourceanu. La cit de bine si motivat a jucat Tamas putea fi pus si virf. Nu trebuia scos. Mai bine iesea Hamroun, care oricum scade mereu la un sfert dupa 45 minute. Mie Bourceanu si Hamroun mi s-au parut cei mai slabi in repriza secunda. Observ ca azi Reghe nu mai are ce schimba pentru a mari la nevoie presiunea pe final de partida. Inca odata: Tade este un atentat la nervii nostri !

vlad (140 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 22:03

Fascinant, mie Bourceanu mi s-a parut extrem de slab :). O fi facut ceva defensiv, la pressing samd, dar 99% din pasele lui au fost inapoi. Fara exceptie a stat doar cu fata la Nita, minge la el, imediat pasa inapoi la Varela sau Tosca... orice pasa mai lunga a fost gresita. Sa mai spun de cele 4-5 faze fixe executate de Bourceanu in bataie de joc? :) Stanciu cum necum, a dat o pasa incredibila la Hamroun, l-a lasat liber in careu. A incercat tot meciul pase filtrante, nu i-au iesit toate, dar se vede inteligenta si viziunea la el.

Jean (280 comentarii)  •  11 aprilie 2016, 22:50

Un penalty clar la Chipciu insa dinamovistii nu accepta realitatea caci ei nu accepta decat ce le convine.

Robertinho (7 comentarii)  •  12 aprilie 2016, 0:12

*** spun ca nu a fost penalty si ca a fost ofside. Asta arata cat de penibili si hateri sunt. Pe de alta parte *** spune ca e echitabil cand o echipa e furata iar cealalta rateaza, chiar e corect sa compari de ex faptul ca un furt e egal cu o ratare? Profesionalism si corectitudine a la Minodora (adica la maxim). Rusinica!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  12 aprilie 2016, 7:26

Nota 3 lui Tudor imi suna exagerat . A arbitrat in spiritul jocului . Nota mea = 7

drako (50 comentarii)  •  12 aprilie 2016, 8:06

din pacate Bourceanu a excelat in pase inexacte !

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  12 aprilie 2016, 12:17

Daca Stanciu ar fi fost sanctionat, cum era firesc, de catre comisii, cu o etapa de suspendare precum s-a facut cu Sapunaru (au facut amandoi gesturi reprobabile fata de suporteri) astazi GIGI VALIZA nu l-ar mai fi bestelit si nici fundasul de la ASA nu si-ar fi autogol, pt ca Stanciu nu ar fi fost pe teren. Iata ce fac arbitrii pentru FCSB..... Cat priveste 'offside"-ul pe care il pomeniti la Chipciu , am sa va spun , si stop cadrul imi sustine argumentatia : Chiar daca picioarele se aflau pe aceeasi linie , pieptul si capul lui Chipciu il puneau in pozitie de offside . A facut-o precum un sprinter la finisul sutei de metrii . Legea nr. 11 din fotbal (sau regulament precum il numesc cei care nu au citit vreodata legiile fotbalului) spune ca esti offside cu orice parte a corpului - piept, cap, umar, dar nu cu mana . Pentru mine este de neinteles ca dvs, d-le Ioanitoata sa nu fi citit legiile fotbalui - 17 la numar si atunci , cu poza stop- cadru in fata ati fi vazut ce offside mare este la Chipciu - cca. 30 de cm . De aceea trebuie apreciat tusierul. Tot asa citind legiile fotbalului ati fi vazut ca acele trei goluri pe care le invoca FCSB in meciul cu Astra numai unul , ultimul poate fi considerat regulamentar . Primele doua au fost neregulamentare si anulate corect. Cititi legiile forbalului si vedeti pozele stop cadru si va veti convinge fara tagada. Imi pare rau ca multi din cei care-si dau cu parerea pe la tv. sau prin ziare sunt urechisti si nu notisti. Ce simplul este pentru suporteri, sa citeasca regulile jocului de fotbal ca sa nu-si mai dea cu parerea in necunostiinta de cauza , doar pt ca echipa lor favorita nu inscrie chiar si neregulamentar , dar important e sa castige . Cat priveste ajutorul dat de fluierari si de divinitate au facut ca in play-off FCSB-ul sa inscrie gol din offside in primul meci cu Dinamo, cu Viitorul primele doua goluri au fost facute cadou de catre arbitrii , cu Pandurii au inscris dintr-un penalty vazut eronat, doar de arbitrul de poarta , in conditiile in care gazdele au jucat 3/4 din meci in inferioritate pt ca arbitrul de centru nu a sanctionat hentul lui Adi Popa. Apoi vine acel autogol din meciul cu ASA si acum in ultimul derby al Moscovei , din nou FCSB-ul inscrie printr-un autogol in care Adi POPA loveste gresit mingea derutandu-l pe Filip care o loveste si el defectos trimitand-o in poarta. ........ Intrebare intrebatoare : Fcsb-ul lui GIGI VALIZA VA INSCRIE UN GOL ADEVARAT IN ACEST PLAY -OFF ?

Dragos (52 comentarii)  •  12 aprilie 2016, 14:35

Eu nu vad sa fi fost offside la Chipciu. Putem fi de acord, insa, ca a fost o decizie grea. Probabil ca cei 30 de centimetri i-ati masurat cu rigla. Si legile de care vorbiti dumneavoastra se numesc "Legile Jocului de Fotbal", nu "Legile Fotbalului". Se vede ca dumneavoastra sunteti oarecum din afara fenomenului. Mi se pare absurd sa faceti trimitere la anumite legi ale caror nume nu le cunoasteti. Daca tot faceti referire la legile acelea ale fotbalului, va rog sa ne spuneti care este numarul legii care anuleaza primele doua goluri ale Stelei in meciul cu Astra, din toamna. Pot sa fac pariu ca nu ati tinut arbitrat niciodata un meci de fotbal? Ba mai mult, pot sa fac pariu ca nu ati tinut niciodata un fluier in mana? Pot sa fac pariu ca nu ati lecturat pana acum legile jocului? Inca un rand despre arbitri: Craciunescu e un fost mare arbitru. Mare arbitru, dar FOST. Nu mai arbitreaza de 20 de ani. Si Hagi e un fost mare fotbalist. Mare fotbalist, dar tot FOST. Putem sa le cerem parerea, dar sa nu o luam ca litera de lege. Vremurile se schimba, jocul si jucatorii se schimba, interpretarile la fel. In alta ordine de idei, sa nu uitam ca principalii actori ai jocului sunt cei care efectiv il joaca. In aceeasi acceptiune, Hamroun, Tade, Rotariu ori Nedelcearu ar fi putut inclina balanta intr-o parte sau alta. Deci nu consider ca un offside semnalizat sau nu ar fi putut decide rezultatul final. Cine poate garanta ca Alex Chipciu ar fi inscris, daca nu s-ar fi semnalizat "offside"? Este la fel ca si in cazul penalty-urilor. Daca arbitrul acorda, eronat, in minutul 89, o lovitura de pedeapsa, iar echipa aflata in atac marcheaza, e viciere de rezultat. Daca echipa rateaza, e mana divina, iar rezultatul nu e viciat. Asadar, nu decizia arbitrilor viciaza rezultatul, ci ceea se intampla ulterior (discutand strict despre o situatie in care mingea nu a intrat in poarta, iar toti jucatorii si-au facut treaba, fara sa se opreasca inainte ca arbitrul sa ia o decizie). Nu arbitrul rateaza o lovitura de pedeapsa, in egala masura in care nici nu o apara. Ganditi-va si la asta, va rog... Demagogie, fariseism, asta ne caracterizeaza, din pacate, in ultima vreme. Ajungem sa ne raliem la declaratiile conducatorilor de club si ni le insusim, ca si cand ar fi ale noastre. Nu e nimic rau sa sustii o echipa, ba chiar cred ca e un sentiment inaltator, insa e grav atunci cand suntem orbiti de dragostea pentru o echipa. Orbiti, deci mai usor de controlat. Asa cum poti convinge un orb ca tricoul lui e albastru si ca arata bine pe el, cand, de fapt, tricoul e roz si e o piesa de pijama. Un pic de obiectivitate nu ar strica. Ar fi in avantajul nostru, am reusi sa ne dezvoltam. Dar, patimasi cum suntem, "cersim" lovituri de pedeapsa. Ne suparam Popa si pe Chpciu ca se arunca "in bazin". Fara sa vedem ca toti jucatorii fac acelasi lucru, indiferent de numele clubului sau de nivelul la care activeaza. Tipic romanesc: castig maxim, generat de un efort minim. Adica parvenire. In cazul de fata, un potential gol marcat, un potential meci castigat, bazat nu pe jocul de fotbal, ci pe actorie.

Dragos (52 comentarii)  •  12 aprilie 2016, 18:03

Erata: *mingea a intrat in poarta

Comentează