Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Arbitrii în roș-albastru!

Apreciez, și nu sunt singurul, că n-a fost penalty nici la Goulon, nici la Varela. Ca atare, niciunul dintre ei nu trebuia sancționat cu galben.

Permalink to Arbitrii în roș-albastru!
duminică, 20 martie 2016, 4:27

Viitorul-Steaua a însemnat un meci echilibrat până în minutul 35, când “centralul” Marcel Bârsan din Capitală, prost sfătuit de “adiționalul” Lucian Rusandu din Sf. Gheorghe, a dictat 11 metri în favoarea campioanei, iar Hamroun a transformat. Într-adevăr, Goulon a pus o mână pe Stanciu, doar că, fotbalul nefiind baschet, nu orice atingere constituie automat și fault ca să trebuiască pedepsită. Părerea mea e că Bârsan și Rusandu au greșit. Nu era de arătat punctul cu var, la fel cum nu se impunea ca fundașul Viitorului să ia cartonaș galben și a  luat! Veți înțelege imediat de ce insist asupra acestui aspect.

Între altele, deoarece în minutul 74, la 0-3, arbitrul bucureștean a mai dres busuiocul, fluierând în compensație penalty și pentru echipa lui Hagi. Unul acordat însă la fel de ușor: Rusu s-a împiedicat în careu, iar “centralul” l-a scos țap ispășitor pe Varela și a indicat 11 metri! L-a iertat însă pe căpitanul Stelei de al doilea cartonaș galben pentru că, dacă i l-ar fi arătat, trebuia să-l elimine, Varela având un avertisment încă din minutul 44!

Apreciez, și nu sunt singurul, că n-a fost penalty nici la Goulon, nici la Varela. Ca atare, niciunul dintre ei nu trebuia sancționat cu galben. Dar dacă i-a dat galben lui Goulon, Bârsan era dator să-i dea și lui Varela, nu să judece același tip de infracțiune, de abatere, cu unități de măsură diferite. Din păcate, a aplicat regulamenul nu după litera ori spiritul acestuia, ci după cum i s-a năzărit lui, după ureche.

De presupus că eventuala eliminare a lui Varela cu un sfert de oră înaintea finalului n-ar fi modificat radical datele meciului de sâmbătă. Probabil însă că absența stâlpului defensivei ar fi contat în a 4-a etapă de play-off, contra Pandurilor, asta chiar e de reținut.

Mai ales suporterii steliști vor sări de partea arbitrului, întrebând ce mare eroare a comis el din moment ce, fie și eronat, a acordat câte un 11 metri pentru fiecare echipă?! De acord că a greșit împotriva Viitorului, dar a și compensat, nu? Nu. O asemenea judecată minte, e falsă întrucât una e să primești penalty la 0-0 și alta, infinit mai puțin, la 0-3 și doar cu 15 minute înaintea ultimului fluier. Hai să nu încurcăm borcanele și unii dintre noi să facem pe naivii, pe niznaii!

Cântărind prestația lui Bârsan, notată cu 4 în Gazetă, Adrian Porumboiu a spus, cu un remarcabil simț al umorului, că “singura lui decizie corectă din prima repriză a fost când a fluierat finalul acesteia!”. Plastic și exact dacă punem la socoteală și “detaliul”, termen folosit ironic de Hagi, că Ad. Popa a desprins-o pe Steaua la 2-0 după ce și-a potrivit balonul cu mâna în drum spre gol: henț clar, indiscutabil, fără dubii! Culmea, deși el trebuia să vadă cel mai bine faza, fiind excelent plasat, cu fața la minge, Rusandu n-a intervenit! A bifat astfel încă o gafă de începător, impardonabilă.

În ciuda forcing-ului din final al Viitorului, lipsit însă de vigoare, Steaua a câștigat până la urmă fără probleme la Ovidiu. Ar fi însă fair să recunoască, bărbătește, cavalerește, că a reușit și cu ajutorul arbitrilor. Recunoașterea n-ar schimba clasamentul, dar ar schimba imaginea.

Comentarii (53)Adaugă comentariu

Alin (626 comentarii)  •  20 martie 2016, 16:36

Felicitari pentru curaj! Sa mai zica unii ca sunteti fan al FCSB!

negru (7 comentarii)  •  20 martie 2016, 16:41

cu tot respectul pe care il am pt dv dl ovidiu......sunteti in mare eroare la faza penaltiului, Stanciu a fost lovit cu genuchiul in zona coapsei clar, la golul 2 hent mai mult decat evident la Popa,,,,ca tot ne-am bucurat la handbal!

John (564 comentarii)  •  20 martie 2016, 16:43

Cu asemenea arbitraje schiopi sa fie stelistii si tot nu pot pierde titlul. M-a mirat faptul ca Hagi de regula critic la adresa arbitrilor de data asta a fost blajin cu ei. Mai avea nitel si ii pupa la final. Prietenii stiu de ce.

Stelist=Roman (64 comentarii)  •  20 martie 2016, 16:43

Serios? Dar despre arbitrii care au furat Steaua ce spunati...sau nu mai conteaza fiindca Steaua trebuie pedepsita. Dar depre arbitrii alb rosii, sau arbitrii asoldati *** 04312IN nicolae ion nimic? Sunt curios daca era dinamo in locul Stelei sau asfca giurgiu daca mai avea loc pledoaria asta....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Unu’ (102 comentarii)  •  20 martie 2016, 16:45

Sunt singurul care vede un genunchi in coapsa primit de Stanciu la faza penaltiului? E si motivul pentru care Stanciu se tinea de picior. E destul de evident pe reluare, ca era si o mana pe acolo nu conteaza.

a (17 comentarii)  •  20 martie 2016, 16:52

Nea Ovidiu, la meciul Stelei cu Astra cand arbitrul a scos din poarta trei goluri, sau anul trecut la meciul cu ASA cand au rupt aia picioarele de parca erau la coasa, nu-i asa ca ti s-a parut bun arbitrajul? Batranetea? Prietenia cu Gica? Chiar nu vrei sa recunosti ca inainte sa fie hentz la Popa a fost hent la jucatorul Viitorului? Faptul ca la inceput Viitorul intra la intimidare..la rupere...si arbitrul se facea ca nu vede era...ca asa e jocul nu?

xxx (2 comentarii)  •  20 martie 2016, 16:53

pe mine de la cele 3 goluri anulate cu astra nu ma mai intereseaza arbitrajele

coco (401 comentarii)  •  20 martie 2016, 16:55

De cand orice contact la nivelul genunchiului inseamna obligatoriu fault si penalti? Raspunsul e de cand sunt date in favoarea Stelei.

mircea (8 comentarii)  •  20 martie 2016, 16:59

da dc nu spuneti de astra steaua 3 goluri anulate da dc nu spuneti de meciul cu voluntari trei penalti neacordate da dc nu spuneti in meciul cu astra am avut penalti la bawab in meciul tur penalti cu dinamo in meciul cu tg mures penalti astea nu le vedeti normal aveti o varstra e mai greu cu memoria si cu vederea

Dangorgovschi (2 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:00

Cu tot respectul dle.Ioanitoaia,de ce nu precizați că prima dată a fost henț la Ganea?

ANDREI F (1607 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:01

Doamne,Doamne...Cîte prosti este în stare presa să facă la un singur meci...Cum vine asta maestre ca Birsan era cu față la mingie...?Sunteți conștient de ce spuneți?Era un carambol de 3 jucatori iar dv. nici după reluari nu vedeti ca mingia prima data este lovita cu mîna de Ganea...Pai ca presa să se facă de rîs și nu eu spun ce a spus presa...La Dolce se spune henț clar ...la Digi că mingia atinge mîna lui Ganea și apoi a lui Popa...La faza cu Stânciu la Dolce marele arbitru se face de rîs... Spune penalty acordat ușor apoi că nu a fost penalty...La Digi ni se spune că pe Stânciu era o mină dar ca a fost împins la nivelul șoldurilor... Apoi Birsan la faza cu Stânciu nu ia nici o măsură pînă nu intervine Ruxandru...singură lui decizie este penalty pentru Viitorul deci ce trebuia să vadă în oglindă dacă nu a luat decit o decizie...?Auzi arbitrii roș-albastri...Dar de ce nu ați avut ștampilă asta în atitea meciuri în care s-a greșit contra Stelei ?Oare nu din cauza aceasta presa nu ne mai spune care sunt cele mai favorizate echipe de arbitrii?Și ca să fiți același Ioanitoaia...La meciul Dinamo-Chiajna 4-0 ați căzut în admirație... Acolo nu conta greșelile arbitrilor de la începutul meciului?Cum să conteze ca greșise contra Chiajnei...Ce bine ar fi dacă dv. ați fi echidistant...

mircea (8 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:05

da despre meciul tg mures steaua cand la nenorocit pe ruse dc nu ai zis nimic da despre sumudica care vb cu vb de ce nu zici nimic da de astra ca a fost impinsa de arbitri sa castige dc nu zici nimic coltescu a anulat trei goluri valabile dc nu zici nimic tudor nu ne a dat penalti cu astra acuma in campionat dc nu zici nimic cu dinamo am avut penalti dc nu zici nimic cu tg mures cand am jucat la cluj penalti dc nu zici nimic si multe altele ai memoria scurta ? ai probleme cu vedere ? daca vrei sa fi bagat in seama ca scri de steaua ok te inteleg !

Dangorgovschi (2 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:06

Dle.Ioanițoaia de ce nu spuneți în comentariul dumneavoastră că prima dată a fost henț la Ganea?

fero (22 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:06

nea ovi.steaua batea si in 9 oameni...nu va mai pierdeti in detalii......viitorul e umflata rau de presa....steaua in momentul asta nu are adversar....inteleg frustrarile....

Unu’ (102 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:07

@coco Te invit sa urmaresti reluarea si vei vedea diferenta dintre contact si lovitura. Dar cum nu esti stelist, e mai simplu sa te faci ca nu vezi un lucru evident.

aurel (8 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:10

domnul meu drag dinamo chiajna golul patru va spune ceva ? astra steaua 3 goluri marcate dar anulate va spune ceva? fi corect esti om batran cu par alb ! chiar nu ai pic de rusine ?

custov (88 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:13

tarziu realizati ca TOTI arbitrii sunnt cu tricourile fecesebeuluipe sub cele de arbitii ,daca le ridica putin vantul se fac de MINUNE ,mai au putin si se bucura cu fecesebistii de VICTORIILE MINCINOASE ,tovarase ioanitoaia.

raul (8 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:15

D. Ioanitoaia În primul rind,ca văd ca tot amintiți de fluierașii noștri de renume, ar trebui sa știți ca în mediul arbitral fotbalistic exista o "circulara",destul de recentă, în care, ca tot amintiți de faza primului penalty, se arată negru pe alb ca în asemenea circumstanțe de forță disproporționată se da credit celui mai firav, în cazul de față lui Stanciu. În cazul lui Adi Popa vorbim vorbe,doar ca sa justificam un editorial. Pasa peste apărare a lui Bourceanu îl surprinde pe Popa între cei 2 fundași ai Viitorului,cu o minge purtată pe braț, în primă instanță, de Ganea și din " sandwish-ul realizat ad-hoc" împinsă pe brațul drept al lui Popa care încerca să iasă din încleștare,oarecum, în dungă. Atunci putem vorbi ori de henț și,implicit, penalty,ori lăsăm faza sa curgă spre desfășurarea ulterioară. Nu amintiți de galbenele extrem de ușoare date Stelei la începutul partidei, la fel cum faceți pe "niznaiul" la faza în care Nicoliță "rupe" 2 stelişti, pe Popa după fluierul centralului, și nu vede decit 1 galben. Ați punctat bine faza de penalty a Viitorului,dar o puneți în balanță cu cea a Stelei; diferența domnul meu este ca unul e aruncat ca o corp, iar celălalt se împiedică VOLUNTAR,deși el este de la Viitorul, a se înțelege ironia, de gazonul careului de 16 metri. Nu vorbiți deloc despre faza în care Muniru își ia galben după o săritură la cap pe sub minge, traiectoria descendentă făcând ca balonul sa-i atingă INVOLUNTAR brațul sting. Nu reiese din aceasta fază că Muniru si-a creat avantaj, mingea fiind undeva la jumătatea distanței dintre 1 stelist și 1 fotbalist de la Viitorul. Ar fi fost bine sa vorbiți despre faptul ca Pintilii a obstrucționat în mod repetat pe parcursul întregii partide fără a fi avertizat. Am văzut și revăzut acest meci și ,înclin să cred că, nu prea va convine că Steaua e mai bună decit jucăria personală a Regelui,care se bucură în continuare de simpatia multora dintre noi.

Bac Best (3 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:22

Nea Ovidiule a venit vremea când trebuie să iei o pauză .... de tot ! Pensie ușoară !

nicu (5 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:25

in tur cand a castigat astra cu steaua a fost un arbitraj mult mai catastrofal,in campionate mondiale si europene am vazut lovituri de la 11 m acordate mult mai usor domnule ioanitoaia si stiti foarte bine ca in careu orice atingere a atacantului se poate sanctiona cu lovitura de pedeapsa, atingerea mingii cu mana a de catre popa greu se putea vedea de catre arbitru chiar daca era plasat bine.

Ovidiu (8 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:29

D-le Ioanitoaia , aveti dreptate ! In acest meci s-au intamplat niste greseli ale arbitrilor , chiar daca nu sunt de acord cu dvs. la faza de penalty pentru fault la Stanciu. Cred ca merita mai multa atentie aceasta faza....Stanciu a fost tras discret ( dar suficient ) apoi imbrancit clar .... In viteza desfasurarii fazei , fundasul si-a creat un avantaj indubitabil. In al doilea rand , cred ca Steaua a beneficiat si de alte greseli de arbitraj asa cum si Astra a beneficiat in meciul direct de la Giurgiu si nu numai acolo! Priviti clasamentul GSP in care se vede clar ca Steaua este printre cele mai dezavantajate echipe in timp ce Astra nici nu figureaza in topul publicat.Va aduceti cumva aminte ca Astra , prin reprezentantii sai , sa recunoasca hotia de acolo ? Ei bine , NU ! Daca acolo castiga cine a fost mai bun , Radoi era inca la Steaua , Astra era pe locul 2 iar Steaua era lider din acea etapa. A fost un meci de 6 puncte care si-a spus cuvantul in tot parcursul urmator al echipelor ! Sa-mi spuneti daca am sau nu dreptate. In rest , se vede clar ca lumina zilei ca valoarea Stelei este peste cea a Viitorului , chiar daca a avut un parcurs bun si un joc placut ochiului. Cu stima , un admirator al fotbalului si al dvs.

marius (1 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:33

"arbitrii in ros-albastru" ? fara "erorile" arbitrilor Steaua avea cel putin 10 puncte distanta fata de celelalte...sa vad si eu un meci in care Steaua e avantajata cum a fost Astra - 3 goluri anulate+penalty sau ASA purtata pe brate de arbitraje sezonul trecut inclusiv in meciul direct unde Covaci s-a facut ca nu vede, i-a iertat de 3 cartonase rosii si un penalty...Sunt arbitrii varza dar "presa" este si mai si...

fero (22 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:35

mor de drag cand vad *** frustrate.......

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ANDREI F (1607 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:37

...și pentru că mai înainte am vorbit de echidistanță... Mă surprindeți din nou prin dorința pe care o aveți ca Varela să ia al doilea galben și astfel să nu joace cu Pandurii.Nu tocmai ați militat ca Sumudica să stea pe bancă ne spuneați pentru un sfârșit de campionat egal pentru toată lumea?De fapt unii sunt mai egali decit alții pentru dv..Eu tot mă mir ca și atunci cînd reproșați lui Sumudica faptul că a recunoscut ...

unul (42 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:53

@negru si unu'....Ati fost arbitri si nu stim noi ?

Steaua1986forever (36 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:53

Nu ati fost absolut deloc vocal atunci cand echipa omului pe care il respectati foarte mult si va e simpatic a furat 3 goluri anulate. Acum, bineinteles, sariti mult in apararea prietenului dvs. cu cota foarte, foarte mica. Domnule Ioanitoaia, asa cum v-au spus multi pe aici, imbatraniti, si e trist ca nu imbatraniti frumos. Respectul meu pentru dumneavoastra scade zilnic, in curand o sa ajunga la zero. Si probabil ca nu conteaza respectul meu insa......numarul cititorilor conteaza si acolo chiar aveti o problema domnule Ioanitoaia. Sunt din ce in ce mai putini. Si de calitate cel putin indoielnica.

geo (41 comentarii)  •  20 martie 2016, 17:56

Domnule Ioanitoaia, nu va pricepeti la fotbal. Porumboiu face pe desteptul, dar e dinamovist sadea. Faultul la Stanciu a fost mai mult decat evident si a fost intentionat. Fundasul l-a tras, l-a impins, i-a mai tras si un sut in fund fara sa aiba vreo intentie de a juca mingea. Varela l-a faultat din imprudenta pe Rusu. Intelegeti diferenta? La imprudenta nu se da cartonas, pe cand la fault intentionat se da. Ambele au fost penalty. Nu mai cautati nod in papura, Steaua i-a batut clar, fara drept de apel. Putea fi chiar mai rau. La golul 2 a fost hent, dar dupa ce a fost hent la Ganea. L-a dat pe primul la Ganea? Nu. Nu l-a dat nici pe al 2-lea. Care e diferenta? Adevarul este ca daca pierdea Steaua era OK. Daca a batut, i-au ajutat arbitri.

Tudorache (179 comentarii)  •  20 martie 2016, 18:02

@ANDREI F. Inainte de a face pe savantul invata sa citesti! Scrie in articol ca Rusandu era cu fata la mnge, nu Barsan! Si exact asa au stat lucrurile. Afirmatia ca intai a fost hent la Ganea e alta inventie. Articol excelent.

Cristian (9 comentarii)  •  20 martie 2016, 18:12

Indraznesc sa imi permit a va contrazice domule Ioanitoaia in privinta faultului la Stanciu. Nu mana lui Goulon este problema. Nimeni nu cadea din acea atingere cu mana. A fost insa impins in mod evident de adversar, fara nici cea mai mica intentie de a juca in vre-un fel mingea, si nu cred ca puteti invoca un joc barbatesc sau un umar la umar. Credati ca daca faza se petrecea mai pe mijlocul portii si din impingere Stanciu ar fi fost proiectat in bara, ar fi stat vre -o 3 minute pe gazon cu capul spart s-ar fi justificata acordarea loviturii de la 11 metri? Parerea mea.

WAX (94 comentarii)  •  20 martie 2016, 18:21

de o viata doar blaturi,arbitraje. animale...

durasel (5 comentarii)  •  20 martie 2016, 18:32

Daca a-ti fi vorbit si de meciul Astra -Steaua de la Giurgiu cu 3 goluri anulate si multe alte greseli in defavoarea stelei,ce bine era.Iar la faza cu A.Popa mai intai a fost fault si nu un hent intentionat,jucatorul de la Viitorul se duce cu corpul in cotul lui Popa provocand hentul.

ANDREI F (1607 comentarii)  •  20 martie 2016, 18:34

@Tudorache Nici tu nu ști să citești. Henț la Ganea am spus că profesioniștii de la Digi au căzut de acord că este.Dar ai și dreptate.Și eu am văzut la fel ca ei...Și fără reluări...

Florin (215 comentarii)  •  20 martie 2016, 18:44

Foarte obiectiv!

Userul_banat (22 comentarii)  •  20 martie 2016, 18:49

Oricum de la simpatizantii echipei lui Becali tot ce o sa auzim pana la sfarsitul campionatului o sa fie ca intr-un meci le-au fost anulate trei goluri (din care doua cu acoperire regulamentara) si ca merita si ei sa fie avantajati si asta o sa auzim etapa de etapa pana la sfarsitul campionatului.

alexis (3 comentarii)  •  20 martie 2016, 18:50

Mai baieti, astia cu piciorul pe care il durea, voi nu vedeti ca era piciorul stang , jucatorul se tinea de piciorul stang si nu dreptul ca doar la dreptul a fost contact, daca a fost. E greu pentru unii sa vada drept. Cand s-a intors Stanciu se vaita de piciorul stang.....greu la deal cu ”***”....

sumio san (911 comentarii)  •  20 martie 2016, 19:07

Faceti Procesul Etapei si pe internet, maestre! E interesant si aici, la fel ca atunci pe sticla. Da nenea Porumboiu ce mai face in fotbal, mai are investirii sau a renuntat sa mai piarda bani cu nemiluita in acest sport oribil?

anta frantuzoaica (565 comentarii)  •  20 martie 2016, 19:10

Va sugeram sa lasati balta fotbalul autohton si sa va concentrati atentia pe Euro 2016 din Franta. Internul nu mai merita nici o atentie din partea unui jurnalist de talia dvs, in schimb competitia internationala, DA!

balaban (911 comentarii)  •  20 martie 2016, 19:14

Ce vrei domne, "la asa friptura, asa furculita", cum zicea odata demult marele scriitor rus Puskin. In traducere libera fotbalistica, la asa sport, asa arbitrii. Ce vreti mai mult de la ei? Unii dintre noi isi irosesc banii munciti cu greu pe pariuri la ceva care nu merita nici o privire, daramite bani bagati in pariuri.

suca a lu chelu (2118 comentarii)  •  20 martie 2016, 19:22

Io tineam cu U Craiova si cu Steaua, tatal meu tinea cu Rapid. Unchiu securist tinea cu Dinamo, si cand ne intalneam la bunici la tara o data pe saptamina dezbateam ca Morometii toate aspectele in legatura cu sportul cu balon rotund. Dar nu mai e bre vremurile alea, acu injuram arbitrii ca au gresit si ei odata, ne dam la Hagi ca lasa meciurile finului domniei sale Becali, vorbim discutii in paie ude si prin spatili nostru unii si unele neveste de antrenori cistiga bani grei din vanzarea-cumpararea de tineri jucatori.

Laur (111 comentarii)  •  20 martie 2016, 19:51

@geo. Ai dreptate. Nu se pricepe la fotbal Dl Ioanitoaia care a introdus analiza tv a fazelor si a facut treaba asta saptamanal 2o de ani, dar te pricepi tu. Fratioare, esti penibil de nu mai ai aer. Iar ce specialisti ratati si frustrati sunt la Digi si la Dolce vrei sa imi dai pace. Dupa voi Dl. Ioanitoaia e competent numai atunci cand o lauda pe Steaua...

Valentin (13 comentarii)  •  20 martie 2016, 20:27

Cand castiga Steaua arbitrii sunt de vina, dar cand celelealte echipe sunt ajutate impotriva Stelei (si nu au fost putine astfel de cazuri, care au culminat cu mizeria Astra-Steaua 2-0, meci in care Steaua a marcat de 3 ori , dar i-au fost anulate golurile perfect valabile) totul este in regula si nu trebuie facut nici un tam tam. Trecand peste aceste chestiuni, care devin de la un timp normale in fotbalul nostru, Steaua este cea mai buna echipa din Liga 1, fie ca ne place, fie ca nu ne place !

serghei (1 comentarii)  •  20 martie 2016, 20:34

Adevarul este ca ar trebui sa se schimbe numele echipei din viitorul in "trecutul" .in puii mei ,frustratii fani ai acestei echipe.....chiar v ati gasit pe cine sa idolatrizati.exista si alte echipe cu care a ti putea tine, mai putin mediocre,de exemplu dinamo sau altele.desi sunt sigur ca toti care au tras la dinamo si au gasit un nou idol la care sa se inchine: viitorul ..aaa asta, trecutul :))) ca a fost un bun fotbalist nimeni nu se indoieste de hagi dar nu i cereti sa fie la fel de bun antrenor precum era tanar fotbalist .

Mad_musu (1 comentarii)  •  20 martie 2016, 20:53

Nici nu are rost sa citesc tot articolul...după primul paragraf ma opresc si va spun atât - 11 m s-a dat nu pt mana pusa pe Stanciu ci pentru lovitura INVOLUNTARĂ probabil primit a de stelist in pulpa piciorului... Sau asa as spune eu

militari (120 comentarii)  •  20 martie 2016, 21:29

@Mad musu, e adevarat ca s- a dat dar si mai corect ca nu trebuia sa se dea...Asta intre noi stelistii...

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  20 martie 2016, 21:30

Domnule Ioanitoaia, n-au vazut nici tinerii lui Hagi mingea in prima repriza, arbitrul a fost depasit de viteza de joc, chiar n-are nici o vina. Asa fotbal a vazut Barsan doar la tv, la Barca. Pe viu nu. Steaua a fost mult mai buna, victoria este categorica. Craciunescu nici n-a vazut meciul, Porumboiu cine stie cit avea in el la ora aia. Bravo Steaua ! Dupa somniferul geambas numit „stelita“ din ajun a urmat vaselina „vasala“ *** mironitica ! Nici una nici alta. Namilele lui Hagi te apucau intii de git si apoi te rupeau cu copitele iar la plonjoane in careu s-a intrecut pina si altadata prea cinstitul Banel cu Chitu, Paun, Tanase. Poate s-a suferit de „hagita“ caci pe final Steaua parca a cerut sa fie egalata. Mingea lui Chitu a trecut spre noroc milimetric. Asta in tonul „mironitic“, simpatic dar fara legatura cu realitatea. Nu bea Sumudica, bea Mironica, are buton de veioza Sumudica, o are mare mironicul pro. Blematic. Serios acum. E prima oara ca jucatorii lui Hagi ajung doar accidental la minge 45 de minute ! As zice ca nici n-au vazut mingea. Probleme mari a a avut si arbitrul care n-a vazut pe viu nici o echipa atacind permanent mingea precum Barca. Naucit, a tot dat fault in atac, a intrerupt atacul in viteza al Stelei. Nici penalti n-a vrut sa dea. N-a fost lupta corp la corp ci Namila lui Hagi l-a luat de git pe Stanciu apoi a intrat in el ca un camion ! Trebuia sa vada cum i-a zvignit inapoi gitul lui Stanciu. Namila a pus apoi mina si pe Popa la gol, se vede clar cum i-a fost tras corpul inapoi. Era al doilea galben ! Noroc ca Popa a fost facut afis, tras dar si impins din spate de Benzar, altfel Popa cadea. Nici vorba de hent. Cind esti facut afis si catapultat spre poarta unde sa mai fie mina ? Normal ca e pe afis, mingea stopata de Benzar cu mina s-a prelins pe afisul pe care era si mina. Ce dominare o fi vazut Benzar si ce joc echilibrat o fi vazut Hagi e un mister. Nici nu s-au intilnit cu mingea 45 de minute ! Norocul lui ca stelistii s-au relaxat inexplicabil dupa recuperari, au pasat moale si ca urmare mereu gresit, noroc si cu Chipciu care datorita fanilor care pun presiune pe el, are inca vizibil retineri la finalizare. E ca un hop ! Trebuie sa treaca de el si gata. Altfel a fost iar unul din cei mai buni si activi de pe teren, cu cifre exceptionale, iar asta nu „mironic“. La o pasa clara ca a lui Chipciu si Pintili la Stanciu, ca pasa de senzatie a lui Stanciu la Chipciu deviata cu virful ghetei de Filip, efortul e maxim. Nu stiu de unde vine relaxarea dupa interceptari, mie mi se pare ca si o pasa moale necessita acelasi efort ca si un sut, trebuie sa stai macar bine pe picioare. Dupa pauza stelistii au iesit prea relaxati, de parca le-a v o r b i t t a t a p u i u l a p a----u z a. Le-o fi zis Reghe de Nationala, de tataia pius, ajunge sa ti-l imaginezi, caci pe tata puiu trebuie doar sa ti-l imaginezi si adormi imediat. FRF, daca chiar e sinucigase, ar trebui sa-l tina pe gazon la pauze, caci au vazut toti cit de adormiti ies „nationalii“ dupa discursul de adormirea maicii domnului din pauza: catastofe. Poate e bine ca i-a luat pe Moti, Grigore, Ropotan, Hoban, Torje, Keserü, Ivan caci astia oricum nu inteleg nimic. Cum in cabina nu ploaua, pe git capacul lor se gindeste la gagici, jocuri pe calculator, ribone si tumbe, ramine neinfluentat de discursul adormitor al lui tataia Napolean. Eu cred ca o sa iasa „nationalii“ pe teren ca niste gaini derutate chiar si cu Georgia. N-au cum altfel sa iasa nici Popa, nici Stanciu, nici cu 1000 de cruci. Vom vedea daca am dreptate.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

raul (8 comentarii)  •  21 martie 2016, 0:12

@ 17 Nentori Tirana Ești de belea frate.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Merci ca m-ai făcut sa rid în seara asta așa cum nu am mai facut-o de ceva vreme.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  21 martie 2016, 6:02

...pe Pandurii i a furat arbitrul ...inca odata se dovedeste ca avem cei mai prosti arbitrii din Europa si nu conteaza cine i la centru ,..toti sunt o apa si un pamant ...deci ...discutii inutile ...arbitrii romani sunt si vor ramane ...prosti ...

Dragos (250 comentarii)  •  21 martie 2016, 6:52

Analiza foarte corecta. Nu va luati dupa stelistii cu ochelarii de cal. Bine marcata diferenta dintre un penalty primit la 0-0 si unul dat la 0-3. Asta a fost cheia meciului.

Andrei (213 comentarii)  •  21 martie 2016, 9:04

D-le Ioaniţoaia sunteţi în mare eroare la faza penaltyului acordat Stelei. Aflat cu mingea la picior în careul Viitorului, Stanciu primeşte un brânci cu genunchiul în coapsă care-l aruncă dincolo de linia de fund, nu contează nicio mână, penalty clar. Sunt cu atât mai mirat pentru că văd că niciun pălavrăgiu pe la toate posturile TV n-a observat asta, mă bucur că există şi câţiva postaci la acest articol care au observat bine faza, altfel credeam că trăiesc într-o lume a nebunilor a lui Orwell! Arbitrul a greşit la faza celuilalt penalty, trebuia galben la Varela.

Radu (178 comentarii)  •  21 martie 2016, 10:56

Ce coincidenta e ca toti stelistii au vazut fault la Stanciu, ei si numai e si nimeni altcineva

Comentează