Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Șumudică, e prea mult!

Am apreciat la vremea aceea, apreciez și azi, ca fiind exagerată măsura luată de Comisia de Disciplină împotriva lui Șumudică, 6 luni de suspendare și 100.000 de lei amendă

Permalink to Șumudică, e prea mult!
joi, 10 martie 2016, 4:17

În consecință, l-am susținut pe tehnicianul Astrei, insistând că el a fost pedepsit prea aspru în raport cu abaterea. A pariat numai de două ori pe meciuri din campionatul României și n-a avut niciun beneficiu. A greșit, dar n-a câștigat.

Totodată, pledând pentru reducerea sancțiunii, am cerut și amânarea aplicării acesteia după finalul sezonului, astfel încât, prin scoaterea din joc a antrenorului ei, formația de la Dunăre să nu fie obstrucționată în cursa pentru titlu. Cu alte cuvinte, liderul Ligii 1 să aibă șanse egale cu ale contracandidatelor.

Deși am constatat că Rednic și Reghecampf s-au situat de partea colegului lor aflat într-o situație delicată, am înțeles că înot împotriva curentului. Mi-au ieșit vorbe că, pe post de avocat al diavolului, apăr un infractor, un individ care, încălcând regulamentul, ar trebui pedepsit ca să servească drept exemplu. Observația m-a deranjat deoarece am gândit totdeauna că nu trebuie date exemple prin actul de justiție. Fiecare să plătească pentru ce a făcut, atât, nici mai mult, nici mai puțin.

Mi s-a mai imputat și că n-aș fi sărit degeaba pentru Șumudică, ci din interes. El știe cel mai bine că n-a fost așa. Din păcate însă, mai există destule minți înguste, scuzați ce urmează, destui proști, care își imaginează că nu poți ajuta pe cineva fără să aștepți ceva înapoi. Fără să ți se ofere, fără să ți se facă, fără să ți se dreagă, doar pentru a sluji o idee.

Firește că m-am bucurat în clipa în care, de parcă aș fi prezidat-o eu, Comisia de Recurs i-a micșorat lui Șumudică suspendarea și amenda. Ba a și hotărât ca prima să intre în vigoare după terminarea stagiunii în curs. Probabil că în afara celui în cauză, a apropiaților săi, nimeni nu s-a bucurat mai tare ca mine. Practic, repurtasem un succes profesional neobișnuit prin amploare și, mai important, prin efecte. Nu luptasem în zadar.

A venit însă turul semifinalei de Cupa Ligii, Steaua-Astra, 1-0, pe parcursul căruia Șumudică a făcut gesturi obscene la adresa fanilor Stelei prezenți pe stadionul din Pitești. N-am surprins semnele respective, dar am văzut pozele din GSP și m-am îngrozit: mâna dusă la șliț, degetul băgat în gură sugerând suptul, fundul întors ostentativ către tribună! Gesturi golănești, gesturi de mahala, gesturi incalificabile!

Mi-a fost jenă să-l sun pe Șumudică și, reproșându-i mitocănia, să-i spun “Destul, Șumi, de data asta chiar ai sărit calul!”. M-am abținut deoarece sunt convins că ar fi arătat cu degetul spre suporterii roș-albaștri, nici ei uși de biserică. Pasămite, fanii l-ar fi provocat, înjurat  și scuipat permanent, iar el, băiat de pus pe rană, a ripostat ca să nu rămână dator!

Întorcându-le fundul spectatorilor, fie aceștia și ostili, Șumudică a comis-o la fel de rău ca atunci când a mizat la pariuri. El ar trebui să-și pună cenușă în cap, să priceapă că a greșit și să se potolească ori să suporte consecințele ieșirilor în decor. Să nu uite că ulciorul nu merge de multe ori la apă, se mai și sparge.

Deși cu vinovată întârziere, s-ar cuveni să mai realizeze și că unul care nu respectă nu va fi la rându-i respectat. Niciodată, niciunde.

Comentarii (83)Adaugă comentariu

Cristian (12 comentarii)  •  10 martie 2016, 16:41

felicitări domnule Ioanitioaia!!! vai de capul tau de fapt! ce culegi aia semeni!

mdionis (2 comentarii)  •  10 martie 2016, 16:54

Ce perspicace e nea Ovi - "degetul bagat in gura sugerind suptul" :)) Credeam ca la virsta dumnealui a atirnat in cui...degetul

mari (16 comentarii)  •  10 martie 2016, 16:55

Bravo nea Ovi Bine le spui

dudu (22 comentarii)  •  10 martie 2016, 16:58

Nu ar trebui sa isi puna cenusa in cap doar Sumudica, ci si cei care l-au incurajat. Sumudica a incalcat cu buna stiinta regulamentul, apoi s-u gasit destui care sa ii ia apararea, iar in final a scapat cu o sanctiune simbolica. La doua zile distanta, Sumudica a recidivat - nu la pariuri, ci la gesturi care pe alte meridiane i-ar fi adus luni de suspendare. De ce a facut-o? Simplu - pentru ca stie ca nu i se va intampla nimic! Majoritatea celor care v-au criticat pentru ca ii tineati partea la scandalul pariurilor nu v-au reprosat ca ati avea ceva de castigat. Ci ca legea e lege si e egala pentru toti. Dumneavoastra ati mers pana acolo incat l-ati invitat pe Sumudica sa se disculpe si sa se victimizeze in emisiunea dvs. de la radio - cu mai putin de 12 ore inainte de audieri. Ceea ce, in alte cazuri, a fost apreciata (nu de mine, ci de judecatori, DNA, societatea civila etc.) ca fiind presiune pusa pe cei ce judeca abaterile. Sunteti, moral, complice gesturile lui Sumi. Omul a facut prostii, a fost incurajat, i s-a luat partea si ulterior a scapat de sanctiuni, iar acum normal ca si-a luat-o in cap.

emg (79 comentarii)  •  10 martie 2016, 17:00

rusineeee

praf in ochi (1 comentarii)  •  10 martie 2016, 17:11

Domnule Ioanitoaia, cand dumneata si restul angajatilor GSP promovati agresiv puscariasii si fcsp-ul, cum este? Asa si noi, multi va asigur eu, spunem la fel ca dumneavoastra: "Destul, e prea mult!" Campionatul de fotbal, Liga 1 contine 14 echipe acum, in paginile ziarului GSP gasim numai articole cu si despre fcsp. Ca sunt articole despre puscariasii din conducere sau despre suporteri sau despre cainii *** din cartierul Ghencea, important e ca in titlu sa apara numele vechi al lui fcsp. Destul domnule Ioanitoaia, destul GSP, E PREA MULT !!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

florin (2 comentarii)  •  10 martie 2016, 17:17

Domnul Sumudica a dat dovada ca nu se poate comporta civilizat locul lui este intribuna langa cei care injura pt ca asa sa comportat nea aratat inca odata ca duce o mare lipsa de educatie

dinu (427 comentarii)  •  10 martie 2016, 17:21

Dv sunteti totusi mai ponderat si uneori critic dar ceilalti gesepisti nu mai stiu cum sa ii cante in struna oierului si puscariasilor din jurul lui. Si e pacat ca pierdeti cititorii cu fiecare zi.

Alex (1 comentarii)  •  10 martie 2016, 17:21

GSP,e prea mult!Ne-am saturat de FCSB!!!

bogdan (395 comentarii)  •  10 martie 2016, 17:24

Nea Ovi, poate te-ai edificat ca nu merita Sumudica sa il tii in brate. Vei pierde restul bataliilor pentru el.

adi (3 comentarii)  •  10 martie 2016, 17:28

domnule ioanitoia va rog sa le luati apararea si celor de la tg mures care vor avea un meci direct cu dinamo si foarte multi suspendati in urma partidei cu pandurii... in logica dumneavoastra nu ar avea sanse egale in lupta pentru titlu, pai atunci sa fie suspendati in meciurile din cantonamentul din vara ca asa e frumos in romania sa fim toti egali... in regulament cartonasul rosu iti aduce 2 etape de vacanta... pariurile pe meciuri de fotbal inscrise sub egida frf.uefa. fifa itti aduc 2 ani... tate astea in alte tari la fel si gesturile obscene... dar voi jurnalistii va plangeti ca nu avem un campionat frumos ca in vest in acelasi timp acceptati propunerile de blat facute de sumudica la finalul meciuui de cupa. pe radoi l-ati atacat toti ca antrena fara licenta. de ce nu s-a putut incalca regulamentul si pentru el, in definitiv a facut mai multe pentru fotbalul romanesc decat anumiti mahalagii crescuti in giulesti

Falconety (2 comentarii)  •  10 martie 2016, 17:44

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  10 martie 2016, 17:45

Nu exagereaza deloc, e natural. E de acelasi nivel ca si cei din tribune care-l injura, doar ca mai bine realizat profesional (desi nu neaparat, stiu ca presa descoperea cu stupoare intre celebrii "hooligans" englezi chiar si tineri care incepusera o cariera universitara). Sa va amintesc de scandalurile dinafara stadionului ale fotbalistilor nostri? Mutu, Tamas, etc.? In acea lume sunt si oameni ca Sabau (dau un exemplu) si ca Sumudica. Asta e.

Steaua1986forever (36 comentarii)  •  10 martie 2016, 17:47

Domnule Ioanitoaia, sunteti mult prea bland cu acest "domn" (fara coada). Va rog sa imi precizati in ce campionat din Europa (ma refer la cele de traditie) se intampla ca un antrenor al unei echipe sa mearga alaturi de o alta galerie si sa injure alta echipa din acel campionat. Sunt filmari multe. Si s-a intamplat de zeci de ori in trecut. Toate, cu acest personaj. Cat despre gesturile acestui (nici nu stiu cum sa ii spun) in care le arata toate cele spectatorilor adversi, va anunt ca nu este prima data. Iar faptul ca dumneavoastra ii cautati argumente ca l-au injurat, scuipat, va rog sa ii cautati argumente si unor spectatori care o sa il prinda prin Bucuresti si o sa il bata bine de tot. Deh, i-a "provocat" nu? Sau aici nu mai merge? Cand fanii unor echipe din Bucuresti au aruncat cu obiecte in jucatorii adversari au fost "provocati". Este vorba de mai multe echipe, printre care si jucatorii stelisti care au fost loviti de multe ori in ultimii ani pe stadionul unei anume echipe (actualmente in liga a II-a). Atunci frumosii spectatori ai frumoasei echipe erau "provocati" chipurile. Asa am citit in ziarul dumneavoastra. Cand "domnul" acesta (care e orice mai putin domn) face astfel de gesturi, este din nou "provocat". Domnule Ioanitoaia, traim intr-o tara in care se gasim scuze pentru orice. In alta tara, acest "domn" ar fi fost exclus din meseria respectiva. Vi-l imaginati cumva pe Fergusson facand asa ceva? Sau credeti ca suporterii adversari nu l-au injurat niciodata? Va rog, nu mai cautati scuze unui grobian, riscati sa va creada lumea la fel ca el, si sa imi fie cu iertare, dar stiu sigur ca dumneavoastra sunteti un gentelman. Dumneavoastra ati facut un articol in care chipurile il "criticati" pe acest individ in loc sa faceti ce ar trebui sa faca orice jurnalist din lumea asta: sa ceara EXCLUDEREA PE VIATA a unui astfel de personaj din fenomen. Ce pretentii sa mai avem de la cei care merg la meciuri daca antrenorii fac astfel de gesturi? Pana la urma o sa se ajunga la violente serioase la meciuri domnule Ioanitoaia, inclusiv morti, ca aceasta tara sa isi dea seama ca se PROMOVEAZA VIOLENTA in fotbalul romanesc. Probabil, nici macar dupa tragedia de la Colectiv nu prea ne-am desteptat. Gata, s-a uitat. Romanul are tinere de minte selectiva.

geo (41 comentarii)  •  10 martie 2016, 17:52

Domnule Ioanitoaia, pana la urma "iertarea" lui Sumudica nu a avut efectul scontat, pentru ca, din pacate, Sumudica nu are caracter. El e convins ca actul de caritate al comisiei de apel i se cuvenea. Toti cei care tin cu Steaua, dupa ceea ce arata si spune Sumudica, sunt prosti, infractori, ***, inferiori, prosti si nu inteleg "spiritul" fotbalului care s-a salasuit in Maria Sa Sumudica. Culmea este ca sunt multi care comenteaza injurand Steaua fiind convinsi ca Steaua este in spatele conspiratiilor universale impotriva lui Sumudica. Si mai culmea, multi dintre ei sunt dinamovisti, care nu inteleg ca, de fapt, in acest campionat cel mai mare adversar al lui Dinamo este chiar Sumudica, Steaua mai avand de recuperat ca sa fie amnintare pentru Dinamo. Ceea ce a facut Sumudica la Pitesti dovedeste inca o data ca regulile(legea) trebuie aplicata fara sentimente. L-au iertat si...iata, s-a dat in stamba cu prima ocazie. Sumudica este branza buna in burduf de...era sa zic caine.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Vlad Tepes (7 comentarii)  •  10 martie 2016, 17:58

de ce oare Costel Galca nu a fost injurat niciodata(pana acum) de anti stelisti ?

kantemir (17 comentarii)  •  10 martie 2016, 18:02

Sumudica e un lingau *** .cum sa intamplat la meciul cu dinamo .a injurat Steaua cu supodterii lu dinamo si pe urma lau injurat pe el tot acei suporteri.El e prost sau Prost de tot.Trebue dat la comisii ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dinamo_fan (127 comentarii)  •  10 martie 2016, 18:03

Articole de can-can, promovarea ***, promovarea excesiva a doar unei singure echipe dintr-un campionat de 14. Destul GSP ! Destul domnule Ioanitoaia !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

fargo (19 comentarii)  •  10 martie 2016, 18:06

*** care se crede buricul pamantului...ce ex da un asemenea antrenor care permanent incita la violenta,i se permit prea multe acestui needucat...comportamentul lui primitiv e tolerat si chiar admirat de presa sportiva si emisiunile tv dedicate fotbalului care vor sa-si faca doar rating, sunandu-l in direct,fiind provocat cu intrebari la adresa rivalilor din campionat iar el,sigur..jigneste,stiind ca nimeni nu-l trage la raspundere ptr declaratiile lui defaimatoare si jignitoare!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

popaion (16 comentarii)  •  10 martie 2016, 18:12

nu-mi ascund faptul ca sant stelist de peste 55 de ani dar nu fanatic ci cu capul pe umeri dar este inadmisibil comportamentul acestui om care ar trebui sa fie si un pedagog n-am vazut in viata mea pana la el un antrenor sa se manifeste atat de prost chiar nu se gandeste ca spectatorii pot invada terenul si sa iasa acolo un macel credeam ca e ceva de capul lui dar n-are nici 3 clase nu are ce cauta astfel de *** pe un stadion

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

radu (2 comentarii)  •  10 martie 2016, 18:19

Sunt rapidist de 35 de ani dar nu am înghițit niciodată circariile lui Sumudica. Nu ne reprezintă, nu ne onorează. Sigur, m-au bucurat golurile lui si aportul la trofee. Dar nu mi-am imaginat vreodată ca va ajunge la asemenea gesturi în postura de antrenor. Chiar si la Rapid ma dezgustau ingenuncherile si pupaturile de arbitri. Si...Da, sunt de acord cu băieții, prea mult fcrb in gsp.

radu (2 comentarii)  •  10 martie 2016, 18:20

Erată: fcsb nu fcrb

LEFTER POPESCU (2 comentarii)  •  10 martie 2016, 18:34

"A venit însă turul semifinalei de Cupa Ligii, FCSB-Astra, 1-0, pe parcursul căruia - INJURAT *** TOT MECIUL - Șumudică a făcut gesturi obscene la adresa fanilor FCSB prezenți pe stadionul din Pitești."... . Cum va suna d-le Ioanitoaia ? Parca mai aproape de adevar . Nu el a fost provocat inca de la incalzire cu tot repertoriul golanesc ? De piatra sa fii si tot le mai raspunzi discret. Credeti ca daca tacea o repriza si inghitea injuraturile, in cea de-a doua il lasau in pace ? Nicidecum . De ce nu a oprit arbitrul meciul aparandu-l pe Sumudica ? Nu asa ar fi procedat toti arbitrii in campionatele puternice din Europa ? 15 MINUTE trimise echipele la cabine si apoi oprit meciul , a doua zi pierdut meciul de catre FCSB cu 0-3 la masa verde, asa , sunt sigur ca Sumudica s-ar fi simtit aparat si nu ar fi raspuns .

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Citanul (2118 comentarii)  •  10 martie 2016, 18:36

Probabil ca oamenii din tribuna l-au zgindarit in legatura cu pariurile si pedeapsa, l-au provocat si l-au injurat, de-aia probabil ca a reactionat omul.

Claudiu (3 comentarii)  •  10 martie 2016, 18:37

La asa fotbal asa gazetari...

Cic (5 comentarii)  •  10 martie 2016, 18:38

Corect zis şi scris. În altă ordine de idei, şi eu am impresia că GSP funcționează ca şi când ar fi patronată de Jiji.

Ghencea (129 comentarii)  •  10 martie 2016, 18:39

@dinamo fan. Stai calm ca va popularizeaza si pe voi dupa ce v bate Chiajna in cupa ligii, rasilor care sunteti voi de ras. Nitica rabdare...

bigbear (42 comentarii)  •  10 martie 2016, 18:42

Pozitia dumneavoastra este corecta, insa nu si completa. De ce nu se iau masuri in ce privesc spectatorii? De ce nu exista inregistrari video pe stadioane si cei vinovati de injurii sa plateasca 1000 de lei amenda? De ce trebuie ca un antrenor sau jucator sa suporte injuriile celor din tribuna?

Boerescu Andy (103 comentarii)  •  10 martie 2016, 18:48

Sa parieze Sumudica pe victoria Stelei ,la 2 goluri diferenta si ca nu face el nicio schimbare si o salveaza pe Astra.

anta (911 comentarii)  •  10 martie 2016, 18:53

astea sunt numai contre intre Astra si FCSB

Gerbert (1 comentarii)  •  10 martie 2016, 18:58

Domnule Ioanitoaia, Considerati ca ar fi correct ca echipele care au jucatori suspendati ca urmare a primirii unor cartonase rosii sau cumul de galbene sa ceara amanarea executarii suspendarii sub motivul ca fara Filip de exemplu, lupta la titlu ar fi dezechilibrata? Sustin in acest mod ce a spus adi mai sus. Va dati seama ca oricine poate cere amanaresa suspendarii citand cazul sumudica? Ce se intampla daca un alt antrenor e suspendat si cere sa fie tratat ca sumudica? I se aproba, cum ar fi normal deoarece toti trebuie judecati dupa aceeasi regula, sau nu comitandu-se un abuz? Odata cu amanarea suspendarii cutia Pandorei a fost deschisa. Daca as fi fost official al unei echipe cu jucatori suspendati as fi cerut tratament egal cu Astra si, implicit, amanarea suspendarii. Va intreb toate aceste lucruri deoarece ati fost un sustinator al amanarii suspendarii. Si nu, cartonasele rosii si jucatul la pariuri nu sunt cazuri diferite, sunt ambele infractiuni.

Sibelius (39 comentarii)  •  10 martie 2016, 19:05

Sumudica a exagerat? Absolut deloc. El a fost doar egal cu el insusi. Circul inaugurat cu sarutatul gazonului din Giulesti cand el venea ca antrenor al altei echipe si gesturile golanesti i-au pigmentat cariera. Ca si lamentarile din categoria "ma omoara mascatiiii si io-s cinstit, manca-ti-as".

sorin munteanu (45 comentarii)  •  10 martie 2016, 19:12

Ioanitoaia (de mult) ) loveste in plin ziaristii care scriu mai altfel decit in 80. Chiar nu pricepi ca s-a cam terminat cu: "a consemnat", si alte asemenea

sumio (565 comentarii)  •  10 martie 2016, 19:19

E bine ca ati venit cu clarificari la cazul Sumudica dupa acest schimb elegant de replici cu tribuna Steaua.

Lucky (14 comentarii)  •  10 martie 2016, 19:21

De-astea face la fiecare etapă de ani de zile. Elemente precum Şumudică, MM Stoica, Bobar, Daniel Niculae, Marius Niculae, Pancu şamd sunt extrem de nocive. Ce-a făcut Şumudică acum, a făcut în ultimii 10 ani şi face în continuare formatorul de opinie Daniel Niculae la fiecare meci cu Steaua.

sorin munteanu (45 comentarii)  •  10 martie 2016, 19:21

Sumudica este un papagal, circar etc. De parca Laur nu e la fel de manelit. Despre ce vorbim?

Stefan (1 comentarii)  •  10 martie 2016, 19:35

Nu înțeleg de ce s-a redus pedeapsa in cazul lui Sumudica,din moment ce orice fel de pariuri sunt interzise. Nu contează pe ce pariezi,putea sa nici nu parieze pe evenimente din fotbal,este interzis si trebuie sa plătești dacă nu te conformezi. Sa reduci suspendarea bă mai mult sa între in vigoare după terminarea sezonului chiar este aberant. Adică o buna parte din pedeapsa o ispășește in pauza competițională la vara. Legat de gesturile obscene pe care le-a făcut,asta este educația lui. Dar sunt curios dacă se va sesiza vreo comisie. Sunt poate si copii care se uita la meciuri, si păcat ca au un astfel de exemplu. Se vor lua măsuri acuma?

Grumpy (2 comentarii)  •  10 martie 2016, 19:40

Nu conteaza ca a castigat sau nu. Conteaza ca a jucat. Regulamentul, daca tot ne luam dupa el, spune ca nu ai voie sa joci, nu sa castigi, nu? Cat despre perioada cand trebuia suspendat, parerea mea e ca ar fi trebuit sa fie anul acesta. Si nu pentru ca Astra trebuie scoasa din joc (chiar imi place Astra in acest sezon) ci pentru ca in acest sezon a jucat, a fost prins si judecat. Dar, ca in multe cazuri in care exista presiuni (inclusiv a dumneavoastra, domnule Ioanitoaia), regulamentele sunt indoite dupa bunul plac. Noroc ca nu e Sharapova judecata de comisii ca ar fi urcat-o pe primul loc al clasamentului...

Andrei F (1607 comentarii)  •  10 martie 2016, 19:46

Ce bine ar fi daca am fi toti consecventi si daca am fi in cele bune ar fi fantastic...Desi nu v-am acuzat ca sunteti interesat in cazul Sumudica sunt dintre cei care mai des va contrazic decit sa fiu de acord cu dv..Spuneti despre cei care va acuza ca ati fost interesat ca sunt prosti...Dar sunt uimit ca in acelasi articol ne spuneti ca puteati sa-l sunati pe Sumudica.Deci ,aveti contacte cu el si beneficiile pot fi si doar informatii din interior.Apoi pe mine nu ma mira ca-l aparati pe Sumudica.La fel ati facut cu Muresan,Kovacs ...Ma mira ca acum va faceti ca vedeti atitea iesiri ale individului.Spuneti ca si acesta este injurat.Asa este .Dar eu am auzit cu urechile mele cum la Dolce a declarat ca nu se simte bine la un meci daca nu injura Steaua.Asta cum o mai explicati? La meciul Astrei cu Dinamo cind dirija injuraturile galeriei dinamoviste contra Stelei cine-l mai provocase? Revenind la consecventa...Am vazut ca si dv. si ziarul dv. ati fi vrut redeschiderea stanionului National.Foarte bine...Ce te faci ca la Dinamo-Steaua GSP-ul a cazut iar in admiratia sourilor pirotehnice... Si...Parca Burleanu nu era bun de nimic...Acum ca va asculta parca ati si uitat de el...Trebuie sa spuneti la toti ca de fapt Sumudica a facut o intelegere cu federatia...Ei va ascultat,asta e biruinta dv..Cei care ati spus ca sunt niste ageami gresesc in continuare si pe placul dv.. Ar fi multe de spus...Inchei dezamorsind fitilul dv. in legatura cu Bufon.Ne spuneati ca daca in Italia se poate sa scape de ce nu si in Romania...Chiar zilele acestea 25 de jucatori si oficiali au fost pedepsiti drastic in Italia...Pentru coruptie si participare la pariuri...Si poate nu ar trebui sa va plingeti cind sunteti contrazis...Tocmai ce ati fost dirijorul injuraturilor si calomnieri lui Gigi...Articolul trecut...

Nic (1 comentarii)  •  10 martie 2016, 20:14

Șumudică a eșuat în încercarea de a fi șmecher. Din gestul lui se înțelege că îi place să aibă gura plină. Cu degetul mijlociu propriu, sau cu chestiuni anatomice asemănătoare.

Liviu (333 comentarii)  •  10 martie 2016, 20:26

@sorin munteanu. Ioanitoaia e mai polemic decat toti, dar nu pentru tine. Tu mai ai de citit ca sa iti dai cu parerea despre un jurnalist de talia lui.

Crimson Veritas (49 comentarii)  •  10 martie 2016, 20:53

Nu are nici un sens ce spuneti! In alte cuvinte ... Astra sa fie protejata de sactionarea lui Sumudica ... fata de celalte rivale din play-off ... prin amanarea sanctiunii? De ce? Eu stiu ca atunci cand era Steaua pe primul loc ... toata lumea se sarea la gatul ei ... in cazul lui Radoi ati facut toat posibilul sa-l suspendati ... s-au si modificat legi ... ca sa poata fi suspendat ... iar in cazul Astrei ... faceti tot posibilul ca sa o protejati! Asa vi se pare fair-play? Si arbitraje golanesti, si comisii smechere, si antrenor golani ... totul ca sa iasa Astra campioana? Asta este miza? De ce nu poate Astra ca sa se protejeze sa rezileze contractul cu Sumudica ... si sa angajeze alt antrenor? In alte cuvinte sa-si asume raspunderea contractuala! ... Este mai buna alternativa ... in care avem un trisor ... care scapa nepedepsit ... si creaza un precedent ... care numai prost sa nu fii sa nu-l urmezi ... cand esti un insider in fotbalul romanesc : antrenor, presedinte, patron, jucator, etc? Ce importanta are daca pariaza sau nu pe meciurile proprii? Singura diferenta este nivelul conflictului de interese ... Un antrenor are cel mai mare nivel de acces in fotbal ... are un staff ... care urmareste meciuri si ii raporteaza, are prieteni si fosti jucatori la alte echipe ... este normal ca sa foloseasca toata aceasta logistica ... in scop personal si oneros ... pariind pe diverse meciuri? Ce importanta are ca a castigat sau nu ... o suma de bani ... pariul este un contract aleatoriu ... care este interzis ... daca mai scotea si bani ... de pe urma asta ... se putea pune bazele unui dosar penal ... fata de o sanctiune minora ... de jumate de sezon si o amenda. Deci tocmai pentru a gresit ... si tentativa lui de a trisa e esuat ... a rezuntat intr-o sanctiune disciplinara ... atat de minora! Deci ... argumentatia d-voastra este ... cel putin bizara ... si cu siguranta iresponsabila! Sa stiti ca nici Steaua nu a fost de vina ca Mihai Stoica a fost condamnat pentru niste fapte comise ca presedinte la Otelul Galati ... cand eram membru marcant in cooperativa si mafia transferurilor ... cu toate astea am suportat consecintele si am ramas fara presedinte de club ... printr-o hot judecatoreasca, definitva ... executorie ... de la momentul in care a fost pronuntata ... nu a asteptat nimeni ca Steaua sa incheie campionatul ... pentru ca pedeapsa lui Mihai Stoica sa devina executori! Deci haideti sa incercam sa fim logici, fair-play ... si sa nu mai folosim dublu sau triplu standard ... cand vine vorba de jucatori, antrenori sau echipe cu care simpatizam ... cand vine vorba de o competitie, care se bazaeaza pe premise egale! Iar in ce priveste faptul ca incercati sa-l scoateti cu basma curata si dupa gesturile obscene repetate la adresa unui grup de oameni ... inventandu-i asa-zise circumstante atenuante ... antrenorii si suporterii nu se gasesc in aceeasi categorie ... si nu pot fi sanctionati impreuna ... ci antrenorii cu alti antrenori ... iar suporetrii cu alti suporteri ... deci folositi o alta smecherie! Si ceilalti antrenori ... in special cei ai Stelei ... sunt injurati ... dar nu se manifesta vulgar, instigator, golaneste ... la adresa celor care-i injura! Deci nu Sumudica vs stelistii ... este speta naostra ... ci Sumudica vs. alti antrenori ... iar comisia trebuie sa se pronunte in aceasta dimensiune!

ccc (14 comentarii)  •  10 martie 2016, 21:36

d-aia nu se mai uita nici dracu la fotbal... e o lume a *** (fotbaliatori, antrenori, manageri, etc) si a mincinosilor si lingailor (ziaristi, ionaintoi sau alte specimene de teapa lor)

Daniel (1 comentarii)  •  10 martie 2016, 21:38

Dl. Ovidiu, poate de data asta va e Rușine si regretați momentul cand apărați un ***. Sau daca nu va pare rau inseamna ca Jucați si dumneavoastră la pariuri pe ponturi asa zis domnului Sumudica. Imi cer scuze de cuvântul domn, dar Sumudica e un golan șmecher si cu bani, un *** tolerat de societate, de federatie sonde dumneavoastră Dl Ioanitoaia.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Abcde (206 comentarii)  •  10 martie 2016, 21:47

Daniele, Dumi e smecher dar nu are bani. Reghe are bani dar nu e smechet. Nu e nici antrenor.

Andrei (2 comentarii)  •  10 martie 2016, 21:56

Domnule Ioanitoaia, de fiecare data imi face placere sa citesc articolele dumneavoastra. Pareti un om cat se poate de sincer si punctati mereu lucruri importante. Nu va lasati afectat de comentariile negative ce se fac la adresa dumneavoastra: daca scrieti de rau impotriva Stelei, stelistii va vor considera partinitor, daca scrieti de rau la adresa lui Dinamo, invers. Sunteti unul din ziaristii mei preferati!

fgh (264 comentarii)  •  10 martie 2016, 22:44

...aveți perfectă dreptate; ar mai fi de lămurit dacă prin pariurile sale năbădăiosul Șumi influențează rezultatele meciurilor, că dacă nu...

geo (41 comentarii)  •  10 martie 2016, 22:54

@ Crimson Veritas Bravo! Comentariul tau cred ca este mai bun chiar decat articolul d-lui Ioanitoaia.

Liviu (24 comentarii)  •  10 martie 2016, 23:01

Sumudica e prea mult bagat in seama. E o prostie ca antrenor sa dai in mintea tribunei, dar pana la urma la astfel de chestiuni este expert si MM Stoica. In sfarsit, referitor la treaba cu pariurile, daca s-ar fi facut o investigatie serioasa, Sumudica merita scos vreo 2 ani din fotbal, ci nu doua luni si alea la alegere. Cand era antrenorul Progresului, obisnuia frecvent sa parieze sume mari contra propriei sale echipe. Sunt destule persoane care stiu aceste treburi.

Marius (1 comentarii)  •  10 martie 2016, 23:16

Va admir activitatea jurnalistica de peste ani, dar va si compatimesc, caci aveti ingrata meserie, de a scrie, de a comenta despre toate gunoaiele din fotbalul nostru. Am crescut citindu-va si vizionand emisiunile in care ii moderati pe Hagi, T. Tomescu sau A.Paunescu s.a.m.d. si acum sa vad cum cautati urme de caracter la Sumudica, Mitica, Jiji si alte elemente de genul, ma face sa vad si mai clar cat de saraci am ajuns cu fotbalul. Delimitati-va de ei, sunteti din cealalta Romanie.

Comentează