Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

O grabă suspectă

Și de aceea, asumându-mi o cauză delicată, pe care însă n-o socotesc pierdută din start, consider sancțiunea dictată de Disciplină ca forțată.

Permalink to O grabă suspectă
miercuri, 2 martie 2016, 4:03

Ezit să-l apăr pe Șumudică, suspendat 6 luni și amendat 100.000 de lei, deoarece el însuși a mărturisit, sinceritate păguboasă, că a jucat la pariuri. Deși susține că a mizat numai de două ori online și niciodată pe echipa sa, a încălcat regulamentul și e logic să suporte consecințele.

Numai că a plăti e una, iar a fi decapitat altceva. Pentru că, din păcate, asta i se întâmplă acum lui Șumudică din moment ce i s-a interzis până și să asiste la antrenamentele Astrei, darămite să le conducă! Când îi găsești o vină cuiva, îl pedepsești, dar îl lași să respire, să trăiască. Nu-l omori cu zile, nu-l distrugi.

Apropo, nu agreez opinia că FRF și-a propus să ofere un exemplu de intransigență cu Șumudică. Că l-a trosnit ca să ia aminte ceilalți și să nu cadă și ei în ispită. Așa ceva nu-i în regulă deoarece în actul de justiție nu trebuie să existe exemple. Fiecare răspunde pentru ce a greșit, dar atât.

Părerea mea, și nu numai, e că vorbim despre o sancțiune exagerată, prea aspră. Nu zic, ca Adrian Porumboiu, că n-am încredere în Comisia de Disciplină, al cărei președinte, Daniel Cernat, “e de pe timpul lui Stalin”. Dar nici nu mi se pare normal că forul în discuție l-a lovit fără milă, sub centură, pe unul dintre antrenorii români en vogue, aflat pe val. Uneori simpatic, alteori cabotin, invariabil polemic, Șumudică rămâne un profesionist, un meseriaș. E chiar mai mult, un personaj.

Și de aceea, asumându-mi o cauză delicată, pe care însă n-o socotesc pierdută din start, consider sancțiunea dictată de Disciplină ca forțată. Dacă Marius Șumudică merita pedepsit, și merita, putea să primească o suspendare mai mică și o amendă mai mare.

Nu cer iertare pentru el, ci clemență. Solicit ca Apelul să-i reducă suspendarea sau să amâne aplicarea acesteia până după încheierea stagiunii, astfel încât toate candidatele la titlu să beneficieze de condiții egale. Știu, conform regulamentului, Șumudică putea ieși mai rău, mai șifonat. Dar să ne aducem aminte că, prins și el pariind, celebrul portar italian Buffon a primit doar un avertisment. Iată, alții își permit să fie mai puțin drastici.

Afirm că Șumudică merita circumstanțe atenuante pentru sinceritate. În loc să-i plimbe cu vorba pe federali, să-i ducă din fanta-n cola, el și-a recunoscut bărbătește vina. Totodată, trebuie să observ, invitație și pentru publicul larg, că speța lui s-a decis foarte repede, în vreme ce situații similare, ale lui Napoli și Stoican, de asemenea bănuiți de participarea la pariuri, trenează de peste jumătate de an! Procesul se întinde ca pelteaua. Argumentul că aceștia n-ar fi sub contract pică întrucât Napoli e angajatul lui CSMS Iași.

Îndrăznesc să cataloghez ca suspectă graba cu care CD a tranșat cazul lui Șumudică și s-o leg, cu scuzele de rigoare, de amănuntul că Astra a intrat în play-off de pe locul 1, din postura de lider. Clar că ea deranjează. Poate că și din pricina asta, patetizez aiurea?, s-a tras în antrenorul ei furibund și cu gloanțe dum-dum.

Comentarii (89)Adaugă comentariu

Franz (406 comentarii)  •  2 martie 2016, 18:35

Nea Ovi, ce talent ai bre matale sa ne imbarligi pe toti. Nici nu crezi in ce scrii dar vrei sa iasa scandal si sa ai postari cat mai multe. Iti iese pentru ca fraierii ca mine pun botul.

mare fan gigi becali (14 comentarii)  •  2 martie 2016, 18:50

Pe cine deranjeaza? Spuneti concret sau nu spuneti. Daca acuzati, probati cu dovezi nu mai faceti circ. Cine sunt aia deranjati? O fi KBU-ul, CIA-ul, FBI-ul? Se uita aia la mocirla noastra de campionat? Sau o fi dictatorul ala Kim din Coreea de Nord deranjat la stomac de Sumudica? Circ ieftin. Oricum se decidea cineva era nemultumit. Ca s-a dat prea mult sau prea putin si indiferent cineva a fost "deranjat". De fapt cred ca stiu, dvs va referiti la Celentano din Las Fierbinti. El ii deranjat de Astra si Sumudica ca nu l-au cinstit

Andrei F (1607 comentarii)  •  2 martie 2016, 19:05

Pentru ca dv. si citiva care comenteaza se intreaba de ce in Italia Bufon a fost judecat si scapat si credeti ca este un argument forte eu va intreb de ce nu scrieti si de faptul ca in Italia nu s-a facut cantonament de iarna desi antrenorul nationalei o ceruse si nu se scandalizeaza nici federatia de acolo si nici presa lor?Asta nu poate fi un argument? Macar asa ,un argument de neinitiat...

victor L (169 comentarii)  •  2 martie 2016, 19:43

"Ezit să-l apăr pe Șumudică, suspendat 6 luni și amendat 100.000 de lei, deoarece el însuși a mărturisit, sinceritate păguboasă, că a jucat la pariuri. " Nu il "aparati", dar ii tineti partea :P Si Gica Popescu a marturisit si a platit, dar a primit pedepsa cu puscarie. Chiar nu va e jena sa pledati pentru "nevinovatia" celor ce incalca regulile? Da, ar trebui sa va fie jena, dle Ioanitoaia. Nu cumva ii ridicati statuie pentru ca "a marturisit, sinceritate paguboasa"?

Lucky (14 comentarii)  •  2 martie 2016, 20:01

Nu-s de acord. În genere, Şumudică nu-i nicidecum un profesionist, ci, maxim, un meseriaş gen Magium Barbu, dar per total e păgubos, contraexemplu şi mai mult negativ decât pozitiv. Ar fi trebuit suspendat în fiecare etapă. Suspendarea invocată e blândă, undeva la sfertul maximului posbili, măsurile complementare sunt măsuri restrictive, la care nu încape negocierea de tip "lasă-l să respire" (de-aia îi zice suspendare), iar justiţia are şi rolul de a da exemplu social, nu doar rol de coerciţie individuală. Nu poţi să arestezi miile de funcţionari care sunt implicaţi în acte de corupţie de varii grade, atunci dai exemple: foşti prim-miniştri, miniştri, înalţi demnitari, parlamentari, procurori, mari jurnalişti şamd, încercând să ţii fenomenul sub control prin exemple (ştia Ţepeş ce ştia, toate-s vechi...). Nu poţi să suspenzi toată Liga 1, dai exemplu cu primul care pică - în cazul nostru, unul care şi-a căutat-o cu lumânarea: simulantul de sinceritate şi bună-credinţă Şumudică. Mă mir că finul observator Ioaniţoaia face asemenea greşeli de interpretare pe chestiuni în general tranşate în sens mai degrabă invers de o practică diversă.

olandezu (49 comentarii)  •  2 martie 2016, 20:14

Dle Ioanitoaia,adevarat ca este suspecta graba cu care a fost judecat Sumudica de catre comisii,dar nu din cauza a ceace crezi dumneata,ci invers. Sumudica are un dosar la comisii referitori la pariuri mai mare ca al lui TILI RAICOVICI ( suna l pe fostul arbitru intrnational CRISTIAN TEODORESCU s ati povestesca despre personaj )i au dat putin in comparatie cugravitatea faptelor. asa au pus batista pe tambal.... VICTOR L sunt de acord cu tine !!!!!! P S apropo nea OVI,mai ai mult pana la pensie ?????????

a (17 comentarii)  •  2 martie 2016, 20:18

Nea Ovi o cam dai la intors!!!!! Cand a fost situatia lui Radoi...erai de acord sa nu stea nici macar pe banca iar toti nesimtitii cereau aplicarea legii. Nu era aceeasi situatie cu o pretendenta la titlu? Obraz nea Ovi? Acum vad ca o intorci pentru Sumudica...batranetea sau interesele nea Ovi?

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  2 martie 2016, 20:25

Eu mereu zic ca dumneavostra. Nu comentez.

mihai (133 comentarii)  •  2 martie 2016, 20:31

mare dreptate,ai nea ovidiu!

alin (626 comentarii)  •  2 martie 2016, 20:42

@a. Ai ghicit, Dl Ioanitoaia are interese mari la Sumudica, esti foarte perspicac. Tie iti lipsesc circumvolutiunile daca stii ce inseamna ele.

Florin (3 comentarii)  •  2 martie 2016, 21:03

Domnule Ioanitoaia, nici Napoli si nici Stoican nu prezinta pericol iminent si nici imediat pentru FCSB, de aceea nici n-au fost inca judecati. Dra mai mult ca sigur, daca in viitorul campionat, CSMS Iasi o sa fie in fata lui FCSB sau o sa-i puna piedica, pun pariu pe oricat si cu oricine ca Napoli o sa fie executat in regim de urgenta, mai repede decat Sumudica.

Un spectator (2 comentarii)  •  2 martie 2016, 21:08

N-am fost fan Sumudica nici cand era fotbalist, dar nici pana acum. Sanctionat da, dar nu este corect sa i se ia dreptul la existenta, la posibilitatea dreptului de a castiga existenta. Din ce cred mai marii fotbalului romanesc ca acest om isi va castiga existenta daca asta este calificarea sa, si mai ales din ce isi va plati amenda ? Adevarul este altul. Se repeta vechile practici ale lui Sandu si Dragomir. Cine nu cotizeaza, nu are dreptul sa castige titlul. Sa amintim de Poli a lui Marian Iancu? Profitand de situatia de la Astra, si de prestatia sub asteptari a formatiilor aliniate de Reghekampf si Rednic, logic, singura solutie era scoaterea din joc a lui Sumudica. Poate la apel, comisia revine lareze sentimente umane. Si soferilor profesionisti, cand politia le suspenda permisul, li se da posibilitatea sa lucreze in garaj ca mecanici sau paznici. Tot in domeniu, tot in cadrul firmei, dar au dreptul la a castiga existenta. Atunci se vede adevaratul scop al actiunii, mai ales la final de campionat.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  2 martie 2016, 22:38

Corect. FRF nu e ISIS ca sa decapiteze si nici n-a facut nimic ca sa combata flagelul, moda, boala asta a lui Sumi. Da numai amenzi. Prima iesire buna a FRF a fost atitudinea critica hotarita la adresa primarului. Dar si aici Burleanu nu s-a dus mai sus, ci s-a oprit la primar, subliniind de cel putin 10 ori ca ar fi vorba numai de ala „interimar“. Mai sus ar fi dat si de cei care incurajeaza jocurile de noroc, pariurile, de cei care au lasat o gramada de Sumis fara educatie, fara vre-o pregatire acolo ceva, zidar, gradinar, … Corect. FRF, Liga, Presedentia, presa, …, nu numai ca n-au combatut boala, ci au incurajat practicarea jocurilor de noroc si a pariurilor, iar Paun si Guvenul au furat banii dati de EU pentru programe speciale de care Sumisii au fost vaduviti. In plus chiar FRF spune ca ar fi multi care pariaza. Deci, de ce sa-l dam tocmai pe Sumi exemplu ? E un subiect delicat domnule O I, dar nu cred ca gresiti atacind moderat subiectul. Pina in urma cu citeva zile eu chiar ceream iertatrea lui Sumi. Ma gandeam ca omul recunoaste ca a gresit. Din pacate Sumi a aratat ca nu vede nici o infractiune, ci doar o mica prostie ca s-a lasat prins. Din pacate Sumi, cu tot „procesul“ pe rol, a tinut sa mai arate in plus ca nu vrea sa se civilizeze. A incitat tribuna dinamovista la „urari“ de nu e Steaua, adica Steaua nu era acolo. Sumi a dat singur apa la moara si dreptate unui ziarist care il numea „liderul fotbalului de centura“, „un terorist al bunului simţ“, „un huligan care a adus pe banca tehnică marasmul drojdiei societăţii strânse în peluză. Un tip care a mutat periferia în sala de conferinţe de presă, mărturisindu-le jurnalistelor aflate acolo că el nu mai are erecţie.“ Asa ca, ce facem ? Poate in tribuna n-am avut nici noi un comportament academic. Poate unii dintre noi au si pariat. Sumi nu intelege insa ca el nu poate fi ca exprimare prelungirea tribunei pe gazon , ca are strict interzis sa parieze. Ce conteaza ca n-a pariat pe Astra ? Poate Sumi a pariat pe Rednic ori pe un cal, iar Rednic ori stapinul calului au pariat pe Astra. Deci Sumi greseste vrajid-o ca Balint, caci nici in comisiile staliniste nu sint prosti. Singura aparare este ca FRF a trecut cu vederea fenomenul, n-a facut nimic, nu exista macar o echipa de juniori la care specialisti sa fi vorbit despre pariuri. Ce rau face zaharul si sarea am vazut si in presa, la tv, dar de pariuri nimic, ba dimpotriva, am vazut reclame cu gramada, Balint, Petrescu. Inca o sansa ? Eu sint pentru. Urmeaza PiTurca, Iordanescu, secunzii, consilierul lui Burleanu ? Eu i-as sfatui sa recunoasca daca ii intreba cineva ! Caci vine primavara, cip-cirip, … si daca-i vom prinde cu minciuna va fi vai de ei.

Stelist=Roman (64 comentarii)  •  2 martie 2016, 22:53

Pai daca facea alta infractiune trebuia lucrat cu manusi pentru ca vezi Domane...Astra e pe locul 1? Presedintele lui Bayern a facut puscarie, sumudica trebuia suspendat minim 2 ani din fotbal clar. Ce treaba are una cu alta...daca omul e hot ce trebuie...sa-l albim din cauza ca Astra e pe locul 1??????

Stelist=Roman (64 comentarii)  •  2 martie 2016, 22:55

Suspecta este aceasta coaslitie, acest front comun in favoarea unui hot, a unuia care a trisat si a fentat regulamentele! Auzi la el, graba suspecta de a pedepsi pe un antrenor de liga 1 care paria pe nationalele de tineret U 17!!! Este aberant, strigator la cer. Daca era Reghe in locul 2 era desfiintat in secunda 2.

Stelist=Roman (64 comentarii)  •  2 martie 2016, 22:55

Suspecta este aceasta coalitie, acest front comun in favoarea unui hot, a unuia care a trisat si a fentat regulamentele! Auzi la el, graba suspecta de a pedepsi pe un antrenor de liga 1 care paria pe nationalele de tineret U 17!!! Este aberant, strigator la cer. Daca era Reghe in locul 2 era desfiintat in secunda 2.

WAX (94 comentarii)  •  2 martie 2016, 23:03

stiu *** j*goase cand sa atace.

Alunelu (56 comentarii)  •  2 martie 2016, 23:04

Stelisti din toate colturile tarii uniti-va si sariti cu ambele picioare pe Sumudica incat nu cumva sa nu castige FCSB titlul. Dupa ce va dati mainile faceti si pe moralistii ca va se pricepe nimeni ca voi la teoria chibritului stins.

Vlady (150 comentarii)  •  2 martie 2016, 23:14

@Stelist Roman. Mai baga o data commentul ca poate impresionezi vreun fraier cu cioc...Toti fanii FCSB sunteti niste esecuri...

Jules (14 comentarii)  •  2 martie 2016, 23:20

Sinceritate paguboasa?!! Halal exemplu dai domnule Ioanitoaia!

adi (3 comentarii)  •  2 martie 2016, 23:43

doamne ferste sa pateasca ceva fostii rapidisti... mai ales cei care joaca impotriva stelei... daca se iau masuri nu este bine... iar daca nu se iau faceti voi scandal articole deci printuri, dar tot nu este bine... din declaratile lui sumufrica oricum nu mai trageau la titlu pt. ca deja l=au castigat...daca traiesti in frentari giulesti nu faci diferenta intre campionat regulat si playoff la fel cum nu faci diferenta intre casa de pariuri si siteuri online... ce scuza este asta ca nu a fost la vreo agentie?... sau ca esti pe primul loc? ai gresit platesti... tu l-ai plans si pe jean padureanu zis lordul si noi microbistii abia asteptam sa scapam de el de ce? daca eu la servici stau pe facebook sunt concediat,stiu acest lucru il accept si ma conformez, nu stau pe facebook doar cu prieteni de peste granita...ca sa am o scuza...facebook este unsigur site... la fel si pariurile... daca n ai voie si sti ca nu ai voie dar tot o faci inseamna ca esti ***...iar sumi a demonstrat ca este

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

mihai (133 comentarii)  •  3 martie 2016, 0:10

@ stelist.... voi vorbiti de hotie?

dudu (34 comentarii)  •  3 martie 2016, 2:36

Maestre, eu va respect punctul de vedere, chiar si atunci cand va folositi de minciuni pentru a demonstratiile dvs. De exemplu, spuneti "să ne aducem aminte că, prins și el pariind, celebrul portar italian Buffon a primit doar un avertisment." Fals! Buffon nici nu a fost prins, nici nu a fost iertat doar cu un avertisment. Daca tot e "sa ne amintim" cum ziceti dvs., Buffon a fost unul din cei cercetati intr-un scandal privind aranjarea meciurilor. Nu avea cum sa fie prins pariind, pur si simplu pentru ca in perioada vizata de ancheta, regulamentul federatiei italiene nu interzicea jucatorilor sa parieze. Buffon a recunoscut ca a pariat, dar ca a pariat pe meciuri din strainatate, in perioada in care era ok. A colaborat cu anchetatorii, le-a pus la dispozitie hartii si s-a dus de bunavoie la audieri, iar un an mai tarziu nu a "primit doar un avertisment" cum spuneti dvs., ci a fost scos de sub urmarire. Iar ancheta respectiva nu a fost facuta de vreo haioasa Comisie de Disciplina, ci de procurorii care anchetau cazul Calciopoli. Acestia au pus mana pe hartii, au interceptat telefoane, tot tacamul. Deci e greu de crezut ca Buffon a fost lasat sa scape desi era vinovat, asa cum rusinos precizati dvs. Nu ma surprinde modul in care pervertiti realitatea. In urma cu vreo doi ani, tot dvs. ii luati apararea lui Gica Popescu, invocand ca exemplu cazul lui Kluivert, care - spuneati dvs. - ar fi fost iertat de omor din culpa dupa ce a calcat un om cu masina, pentru ca "olandezii isi respecta jucatorii de legenda". In realitate, Kluivert avea 19 ani la acel moment si abia apucase sa joace vreo 30 de minute la Nationala, deci toata povestea cu "jucatorii de legenda"pica. Revenind, sa nu ii plangem de mila lui Sumudica. El nu este numai un "meserias en vogue, un personaj", cum frumos il alintati dvs. Ci este si un mare smecher. Sunt sigur ca (in cazul in care in apel nu ii va fi redusa sentinta la vreo 5 minute de suspendare - s-au mai vazut cazuri, de exemplu in cazul macelarului Muresan) Sumudica se va descurca. va conduce antrenamentele de dupa gard, va da ordine de schimbari prin telefon etc. Inca o observatie - Ati uitat sa puneti la inceputul articolului cuvantul "Nu", inainte de "Ezit sa-l apar pe Sumudica". Pentru ca asta faceti tot articolul - ii cautati scuze, care de care mai penibile.

thvs86 (12 comentarii)  •  3 martie 2016, 2:44

@Stelist=Roman Troll-ule, Uli a stat mai puţin de 2 ani în închisoare pentru evaziune de aproape 29.000.000 de euro http://www.theguardian.com/football/2016/feb/29/bayern-munich-uli-hoeness-tax-evasion . Mai mulţi bani decât o să aibă cap-de-mop şi reghe-mop în viaţa lor. Douăzecişinouădemilioanedeeuro @Stelist=Roman . Mai puţin de 2 ani în închisoare. Germania. Motorul UE. TU @Stelist=Roman , primeşti 5 lei maxim pe comentariu de la cap-de-mop. Gândeşte-te doar câte comentarii ai putea lăsa de banii ăia. Douăzecişinouădemilioanedeeuro. Şi apoi gândeşte-te că omul ăsta nu a făcut nimic. Doar a pariat. Pe nişte meciuri. Şi apoi întreab-o pe cap-de-mop, atunci când "pregăteşte echipa", ce a făcut reghe-mop în aceeaşi ţară - Germania, îţi reamintesc pentru că ai mintea odihnită - pentru nişte mărunţiş. Ah, da, a ieşit ceva bun din faza aia: a cunoscut-o pe cap-de-mop!

Marius (3 comentarii)  •  3 martie 2016, 4:18

Nea Ovi sa fie oare vorba de felul in care Sumudica isi exprima ura fata de Fcsb?nu inteleg pur si simplu nu orice om e constient ca tentatia e mare ar trebui amendat drastic cum e si cazul dar nu distrus ba din contra educat!Trimis la pshiolog vazut daca este vb de dependenta lamurit daca acest aspect a influentat vreun meci.Suntem o natie de barbari scuzati expresia....Da Sumudica are iesiri de mahala da are iesiri idioate si trecede multe ori limitele bunului simt.Hai sa fie si ceva sanatos dece FRFnu faceo campanie de ce se trage in omul Sumudica?La noi se sta la panda si se da cu parul.... Inca odat ceva ce se poate face intr-un mode tipic ROMANESC.Poate familia lui traieste din bani facuti de el pe luna....Totusi cum vin de la muncafug repede sa pornesc un laptop o tzbleta sa vad un fotbal corupt si in care toti se dau cocosi...Lipsa profesionalism echivalent cu lipsa performante....Incep sa ma gandesc cand o sa am copiii daca chiar fotbal e o optiune...Sa stiti ca peste tot cu sigursnta sunt cazuri si cazuri dar ma repet cat timp omul nu a furat omorat sau a facut ceva ilegal nu merita acest deznodamant.FRF ucide fotbalul sau ma rog un sef de comisie face ce vrea.....Trist chiar daca Sumudica imi este antipatic.....

Lila (47 comentarii)  •  3 martie 2016, 8:46

Da, se intelege, in zona primavara a venit mai devreme si e normal sa fie si parcele cu aratura! Dar s-au impotmolit grapele si mai este pana la nivelare!

RealGiulești (167 comentarii)  •  3 martie 2016, 9:14

100% deacord cu Dl. Ovidiu Ioanițoaia. Facem pariu că dacă în culpă s-ar fi aflat super antipaticul Reghecampf , deznodămîntul ar fi fost CU TOTUL altul? Astra deranjează. Șumudică deranjează. Valoarea deranjează în Romînia. Clica stelistă urît mirositoare infiltrată peste tot... FRF... LPF... CD... și-a spus cuvîntul încă o dată. Să le fie de cap. Cum de se găsesc ăștia de pe la pseudo comisiile aservite lui Becali Gigioi să facă exces de zel și să dea exemple doar CU ALȚII și NUMAI ÎN ANUMITE momente ca de exemplu ACUM cînd începe PlayOff-ul. Măi să fie...

Romeno (1 comentarii)  •  3 martie 2016, 9:28

@ thvs86 - Am o singura intrebare, aceasta fiind urmare la ce ai spus tu ("doar a pariat"), daca Sumudica ar fi facut sex cu sotia ta impotricva vointei ei, desi e illegal, ai fi fost de accord cu iertarea lui pentru a putea castiga campionatul? Eu cred ca e simplu, e interzis sa pariezi, nu o faci si cu asta basta. Daca iti asumi riscul de a paria iti asumi si riscul de a fi pedepsit. Referitor la faptul ca nu mai poate profesa - stia care este pedeapsa si si-a asumat-o, daca cineva fura si e condamnat la inchisoare nu inseamna ca ststul ii ia dreptul de a munci ci si l-a suspendat singur prin fapta sa. Daca Sumudica nu are service il pot ajuta eu, am 3 ha de teren si am de prasit.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  3 martie 2016, 9:31

Corect O I. Moderat. La critici v-ati asteptat. Eu l-am ironizat putin pe Sumi pt ca a fost magar. Recunosc. OK. Nu e ti... , nu e di... , nu e ra... ! Sumi este azi astral. Iar daca FRF mentine pedeapsa, rog s-o faca dupa campionat ! Sunt pentru a fi iertat complet, mai ales pentru ca altceva Sumi nu stie sa faca ! FRF sa traga linie si sa depuna mai intii eforturi de combatere si educare, incepind de la juniori. Sa le dea cite o chifla lui Petrescu, Balint … , ca au nevoie. Sunt pentru ca multi alti needucati si bolnavi, ca consilierul lui Burleanu, Iordanestii, secunzii, PiTurcii , Avramii, Petrescii, varul de gradul 6 al lui Rednic si mai ales primarul, subliniez INTERIMAR,… sa nu fie intrebati daca au pariat decit de popii carora Ciolosii le dau mai multi bani decit scolilor si spitalelor luate la un loc ! Iohannis oricum tace. Dar de Steaua nici n-a auzit, in Arena oricum nu se baga ca poate ii cade in cap, iar el este un om educat ca a avut vointa si patinti cu ochii ca uniforma de militian. Dar, altceva am vrut sa spun: voi stiati ca Sumi este un erou al rivolutiei, *** ?

balaban (2118 comentarii)  •  3 martie 2016, 9:42

Da de este suspendat Sumudica? Ca io nu stiu ca am fost sa tai la vie. Sa-l bage la loc in echipa, are nevoie ca de aer ca sa cistige campionatul pentru oraselul nostru drag Giurgiu. Ajunge cit a tot luat Bucurestiul, sa mai luam si noi aci pe Dunare, ca meritam.

Tom (35 comentarii)  •  3 martie 2016, 9:49

Are dreptate nea Ovi! Deși antipatic uneori, mârlan alteori, deși este antrenorul liderei clasamentului cu șanse mari de câștiga în detrimentul echipei pe care o susțin eu, Șumudică este personaj spumos, inteligent, foarte bun antrenor și mai ales, tăiește și respiră fotbal. Este un bărbat adevărat, recunoscând franc, recunoaște deseori cînd dă cu bâta-n baltă, nu se ascunde după deget și pretexte, își asumă responsabilitatea. Opinia mea este că ar trebui suspendat 3 luni, cu dreptul de antrena, fără a sta însă pe bancă, cu o amânare a pedepsei după terminarea campionatului, pentru a nu afecta artificial clasamentul. A greșit, dar dacă e așa cum spune el, a pariat pe 2 meciuri în care nu era implicată echipa lui. Repet, nu mi-e deloc simpatic Șumi, dar hai să fim obiectivi și corecți!

Alexbibirica (144 comentarii)  •  3 martie 2016, 11:57

domnule Ioanitoaia,cu respect,de ce trebuie spalat de pacate sumudica ninel ? nu sunteti militantul unui forbal curat mai presus de orice ? va multumesc anticipat ! sumudica ninel a pariat pe meciuri ale copiilor de 16-17 ani , pe nationala romaniei U17 ... regulamentele frf / lpf / uefa & fifa interzic un astfel de comportament !

Un antrenor (214 comentarii)  •  3 martie 2016, 12:39

S-au repezit ca ulii asupra lui Sumi de parca el ar fi cel mai mare rau din fotbalul romanesc. Rai si fatarnici.

Fanel (13 comentarii)  •  3 martie 2016, 18:15

Geaba rsgusesc unii ca treaba e adevarata. Vir sa dea exemplu cu Sumudica pentru ca nu are un club tare in spate si nici trecere la federatie.

Mircea (663 comentarii)  •  3 martie 2016, 22:07

Si daca enerveaza prin ce scrie Nea Ovi incita cu fiecare text. Provoaca polemica si se vede din faptul ca desi nu raspunde niciodata are postari mai multe decat toti colegii sai. Si cand nu esti de acord pui mana si scrii.

Schumy (5 comentarii)  •  4 martie 2016, 0:10

Am avut "placerea" sa-l cunosc pe Marius Sumudica in liceu, era/este cu 2 ani mai mare. La momentul respectiv era ceea ce se numeste un golan. Am urmarit cariera lui de jucator si antrenor. Din pacate din punctul meu de vedere a ramas ceea ce a fost si in liceu. Personal nu pot intelege: 1. cum poate cineva sa pice in plasa lui si sa angajeze un astfel de om pe post de antrenor. Adica exemplu pt altii pe care eventual sa-i si educe...:-) o gluma proasta. 2. cum poate cineva (si sunt asa multi!) sa "justifice" ca nu e bine ca a fost pedepsit. Din cauza principiului "lasa ca merge si-asa" nu o sa schimbam nimic in tara asta. Sumi trebuia sa se gandeasca inainte de a paria ca nu e corect. Orice hot isi merita soarta. Sumi a gresit, deci merita sa plateasca. Asta este singura cale daca vrea ca cineva sa-l mai respecte dupa ispasirea pedepsei si vrea sa o ia de la inceput. Probabil ca e tot vina lui Burleanu ca Sumi a pariat😉

gino (513 comentarii)  •  4 martie 2016, 12:00

Mai bagi matale in ele dar de data asta ai dreptate. E un exces de zel din partea comisiei de disciplina. De asteptat ca, comisia de apel sa fie mai mult mai realista si deci mai blanda.

Eugen (1 comentarii)  •  5 martie 2016, 6:36

Şumudică avea interzis la pariuri, dar se apără spunând că nu a mizat niciodată pe meciurile echipei lui. Nici Stoican nu a pariat pe meciurile echipei lui. Dar dacă Stoican a pariat pe meciurile echipei lui Stoichiţă, iar Stoichiţă pe cele ale formaţiei lui Stoican? Şi-nainte de asta, cei doi antrenori au făcut un mic schimb de ponturi. Cum vi se pare? Unul mai inocent ca altul! (zic Stoican, dar puteti pune orice alt nume in loc)

Owen (7 comentarii)  •  9 martie 2016, 9:01

Ioanitoaia ti-a iesit cu Sumi. Ai facut lobby pentru el, ai pus intr-o lumina pozitiva o fapta grava si a mers. Luni, la emisiunea de la Europa Fm au sunat numai sustinatori de-ai lui Sumi, as putea spune ca i-ai ales pe spranceana. Auzi, dar cu Sarapova, care si ea si-a dat cuvantul ca nu stia ca face ceva ilegal, crezi ca o vor ierta? Nike, Tag Heuer si alti sponsori au luat deja masuri, crezi ca vor reveni? Ai sustinut (probabil pe bani primiti chiar de la Sumi) un golan si un trisor, cum ai stiut mai bine si ti-a iesit, dar ce ne facem, ca acum si alti fotbalisti si antrenori, vor juca la pariuri, ca acum au un precedent. Pe urma va mirati (voi ziaristii) ca nu mai avem sport, pai cum sa avem cand voi scrieti articole in functie de banii pe care-i primiti de la infractori, trisori si golani. L-ai pupat pe Sumi, pe toate partile zilele astea si cum am spus mai sus, ti-a iesit, dar ce te faci, ca acum ceilalti nu mai au teama si vor deveni pariori inraiti si atunci sa vedem ce decizii se mai pot lua impotriva lor. Stii ce, eu personal l-am vazut pe unul din fratii Costea, la o casa de pariuri, ceva timp in urma, oare el o fi pariat pe echipa la care activa atunci, sau a pariat doar pe caini. De acum toti sportivii isi vor da cuvantul de onoare in cadrul emisiunii tale si vor iesi basma curata. Si uite asa, merge treaba, dar cand va iau la injuraturi acesti trisori, sariti ca arsi, uitand ca voi ia-ti sustinut si incurajat sa triseze.

Comentează