Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Borcane încurcate

După remiza albă cu sârbii, am remarcat determinarea „tricolorilor”. Modul în care, lăsați în 10 în urma eliminării lui Tamaș, aceștia s-au bătut pentru fiecare minge. Uneori eroic, la sacrificiu. Pe de altă parte, am scris și că prestația naționalei […]

...

A gândit aiurea

Reamintesc că pe 29 septembrie, întrebam și mă miram aici că „Întinerim cu Tamaș?!”, care va împlini în noiembrie 35 de ani. Pe 8 octombrie, eram și mai tranșant. În articolul „Opțiune ciudată”, atrăgeam atenția că „Tamaș și Hapoel (n.a […]

...

Șoarecele și pisica

Nu doar mai puternici sub aspect fizic, ci și mai abili, mai mingicari, capitol la care noi ne imaginăm, greșit, că suntem niște artiști. Nu trebuie uitat că în minutele 19 și 39, mai întâi Mitrovici (la o gafă a […]

...

Vorbim duminică!

Deși cu întârziere, s-a întâmplat la Vilnius ceea ce era logic să se întâmple în întâlnirea dintre o echipă aflată pe locul 27 în ierarhia FIFA (România) și una situată 99 de locuri mai jos (Lituania). Cea dintâi a învins […]

...

Riscăm la Vilnius?

Greu de intuit ce echipă va alinia Contra împotriva Lituaniei. Asta deși, cu excepția lui Bălașa, accidentat, el are la dispoziție întreaga garnitură cu care a început în septembrie meciul de 2-2 de la Belgrad. Aceea a fost Tătărușanu – […]

...

Scăpați din mînă

Arbitrii au greșit, greșesc și vor mai greși, perfecțiunea rămîne o utopie în această profesie.

Permalink to Scăpați din mînă
marți, 22 septembrie 2015, 4:19

O țintă de neatins. Numai că, fapt regretabil, cavalerii fluierului de la noi fac erori din ce în ce mai dese și mai flagrante, în etapa a 11-a ei comițînd greșeli mari, indiscutabile, în 6 partide din 7! Numai lui Al. Tudor i-a ieșit meciul, deși s-ar fi cuvenit ca el să dicteze 11 metri pentru Astra în finalul întîlnirii din Gruia, cînd Camora i-a ars o palmă peste figură lui Enache. N-a avut intenție, dar lovitura trebuia sancționată.

În rest, la centru și la linii, gafe peste gafe, imposibil de explicat și de scuzat. Bomboana pe colivă a pus-o H. Feșnic, care a acordat Chiajnei un penalty ridicol în întîlnirea cu Steaua, unul de basm, comic . Sigur, cînd “centralul” clujean a văzut, numai el!, că Varela l-a bruscat pe V. Lazăr în prelungiri, era 3-0 pentru Steaua, dar ia imaginați-vă ce scandal ar fi pornit dacă tabela ar fi arătat un scor egal sau strîns!

La fel, R. Dumitru a trecut cu vederea faultul lui Pancu din careu la Melinte în confruntarea Voluntari-Timișoara, în care Briceag trebuia pedepsit cu roșu, G. Găman a anulat un gol valabil înscris de ASA la Tr. Severin, iar D. Istrate nu l-a eliminat pe Ciucă (CSMS Iași) pentru o intrare criminală la Ianis Hagi. M. Bîrsan n-a dat cîte un 11 metri la Petrolul-Craiova, mai întîi lui Bawab și apoi lui Farina, în timp ce I. Kovacs i-a refuzat botoșăneanului Fülop un penalty evident în confruntarea cu Dinamo etc.

Rezultă de aici că se întîmplă ceva în arbitrajul românesc și nu se întîmplă ce dorim. Se apreciază că șeful CCA, grecul Vassaras, revenit deunăzi în comisia de resort a UEFA, e un tip valoros. Excelent teoretician, știe să se facă ascultat și chiar să convingă. Din păcate însă, pare să-i fi scăpat din mînă pe arbitri, care au pierdut busola! Ca atare, experimentul cu un străin în fruntea CCA e pe punctul să eșueze în stilul celui din Ucraina, unde celebrul Collina, fost 1 mondial 6 ani la rînd, n-a izbutit să îndrepte situația. Mircea Lucescu mai exagerează, dar nu degeaba se plînge de arbitrii locali!

Nu zic că arbitrajul nostru e pe dos, anapoda, eronat. Dar observ că onor Comisia Centrală e alcătuită, pe lîngă președintele Kyros Vassaras și vicepreședintele Alexandru Deaconu, exclusiv din foști tușieri! Alături de Irina Mîrț, figurează în conducere Cristian Nica, Eduard Dumitrescu, Liviu Ciubotariu (a nu se confunda cu ex-jucătorul și antrenorul lui Dinamo) și, singurul care își justifică prezența, Zoltan Szekely. Acestora nu le poți reproșa decît că, element hotărîtor însă, n-au suficientă autoritate în fața “centralilor”. Cu atît mai puțin înaintea purtătorilor de ecusoane FIFA, arbitri cu reputație internațională. Aici chiar trebuie citat Adrian Porumboiu, care făcea haz de necaz cum că “niciodată asistenții medicali nu-i vor învăța meserie pe doctori!”. Corect, fără comentarii.

Vom mai vorbi despre arbitraj. Data viitoare sper să vorbim mai frumos, asta în ideea că, închei cu o banalitate, speranța moare ultima. Doar că, fie și mai tîrziu, moare și ea.

Comentarii (59)Adaugă comentariu

Kyro (35 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 16:41

Daca ne amintim declaratia dupa campioantul trecut a lui Vassaras cred ca nu mai mira nimic: ” Arbitrajul in campionatul 2014-2015 a fost foarte bun pentru ca a tinut suspansul pana la sfarsit”

Wolf (3 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 16:55

Asa este, marstre, aveti dreptate. Este cea mai slaba cca din istorie. Fosti spagari exclusi, conduc acum din postura de observatori niste tineri si asa multi dintre ei ajunsi prea repede pe prima scena.

LEFTER POPESCU (142 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 17:15

Domnule Ioanitoaia,
.
Trebuia sa incepeti cu penaltyul acordat gratuit lui Chipciu in urma unui „umar la umar” in care arbitrul si-a facut meciul usor atat lui cat si echipei tepuite de gigi becalu’ si apoi sa pomeniti de cel dat in compensatie echipei din Chiajna, tot in urma unui „umar la umar” .

Danny B (4 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 17:22

N-as vrea sa fiu ironic , dar uneori vedeti , ce va place sa vedeti , asa in asamblu , dar nu vedeti cum fluierasii platiti cu mii de euro , acorda de multe ori cartonase la jucatori cheie a unor echipe aflate in lupta pentru podium sau la retrogadare .Campionatul si asa este varza , s-a vazut in calificari , ca nu mai avem fata de Europa . Mereu ne zgarcim cu banii si alegem ce este mai prost . Play off , play out cu 14 echipe , cu 10 , cu 8 …. inseamna defapt play-out din Europa . Nu am sa inteleg niciodata frica , defapt nu frica , este o vorba nu-i bai – faptul ca dupa 90 , am ajuns la coada Europei , din t.p.d.v , nu numai fotbalistic ci si economic sau social . Mereu jucam rolul cobailor . Nu avem deloc sange in vene , cum se zice , stam la mila altora . Noi eram , suntem si vom fi in EUROPA , cu voia sau fara voia lor ! Fotbalistic in afara de Mexic 70 si SUA 94 , cand am fost la un pas de un meci istoric cu Brazilia , restul am facut doar act de prezenta . Nu sunt fan Hagi , cu toate ca suntem aprope de aceiasi varsta , dar a fost in 94 , omul potrivit la locul potrivit . Idolul meu este Dobrin !

Nicola (9 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 17:23

@LEFTER. Ala la Chipciu se mai discuta, cel la Varela nu. Dl Ioanitoaia are perfecta dreptate ca arbitrii parca au innebunit. Vassaras nu se baga si nu stie, asa nu o sa mai mearga mult.

acid2006 (4 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 17:24

@Lefter Popescu: diferenta intre cele doua penalty-uri este ca, in final Chipciu este tras de mana, pe cand Vali Lazar cade ca o gloaba…

GOGOBERIDZE (40 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 17:25

Haida de ,poti fi criminal la intrare la Ianis cand asta nici nu exista pe teren.Cata vreme ii mai coace-ti oul in fund nulitatii astia si lui taica -sau.Mai spalati-va retina si uitati-va la meciurile din cupa mondiala la rugby,nu va este putin jena?

coco (377 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 17:27

Observatii juste si care incrimineaza. Burleanu nu are nimic de zis?

Ardeleanu’ (15 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 17:29

LP, să spui că penalty-ul la Chipciu e la fel cu cel al Chiajnei e de râs dom’le..spune că n-o fost în careu, dar nu că n-o fost fault!

Cainepanalamoarte (120 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 17:30

Ma bucur ca nu ati pus iar placa, ca Steaua e furata si din cauza asta nu e pe locul 1. Vreau sa aflu daca nu cumva din aceiasi cauza a iesit si din cupele europene. Singura ei sansa sa se califice acolo e sa fie arbitrata de romanasi.

micu (66 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 17:34

Am remarcat si eu ca situatia s-a inrautatit si ca s-au facut mari greseli de arbitraj in fiecare meci. Va felicit ca ati vazut ca si mine palma lui Camora la care trebuia date 11 m si cartonas galben. Si era al doilea.

l0gan (103 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 17:42

sa fim seriosi domnu ioanitoaia daca era un scor egal sau un scor strans niciodata nu se dadea acel penalty ..dar ce va luati de o faza fara sens si nu spuneti nimic despre 11m acordat degeaba sau de golul 3 al fcsb inscris dintr o pozitie grava de ofsaid

S (2 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 17:50

Ce umăr visezi?

ghita (67 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 17:54

Arbitrajul pro fcsb[NU STEAUA] a avut si alte greseli ,dar cum ati trecut din tabara comentatorilor onesti in tabara de la stana,nu ma mira ca nu vorbiti de ele.Sper din inima ca aceasta campioana a blaturilor sa dispara si odata cu ea si jurnalistii suporteri

unul (41 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 17:56

Maestre, ati omis , zic eu voit, 11 m la Chipciu usor acordat( la fel ca la V.Lazar) si offside de 1 m la acelasi jucator, in rest, aveti dreptate..

Marius22 (281 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 18:10

GOGOBERIDZE, jena sa iti fie tie ca aduni perele cu perele. Nu exista nici cea mai mica legatura intre Cupa Mondiala la rugby, o competitie de top, si faultul dur asupra lui Ianis. Nu conteaza al cui fiu e, a fost fault de rosu si gata. Pe tine te framanta imulte frustrari si din cauza lor esti negru in cerul gurii.

Misei (15 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 18:15

Dl Ioanitoaia a enumerat cateva greseli ale arbitrilor si, nu le-a contabilizat pe toate. surprinde neplacut reactia fanilor Stelei care se considera iar nedreptatiti. Nici macar nu despre asta e vorba in acest articol. Unii insa citesc una si pricep alta.

Grassu (41 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 18:19

Cu tot respectul, imi e din ce in ce mai sila de suporterii Stelei. Astia sunt surzi si orbi, limitati si rai.

Andrei (203 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 18:25

Este de-a dreptul scandalos ca un Robert Dumitru, după ce anulează trei goluri valabile Stelei, în meciul cu Astra, stă câteva etape şi acum arbitrează iarăşi. Nu cred că s-a mai văzut aşa ceva şi Steaua a pierdut nu numai acel meci dar şi-a ieşit din mână şi a pierdut şansa să preia şefia clasamentului.

Vali Stelistul (3 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 18:32

@unul – daca si ala e ofside de 1m inseamna ca esti un caine chior. Poti contesta orice vrei tu, dar nu trebuie sa cazi in stupiditate (pana si exagerarile au o limita). Niciun comentariu despre penaltiul la Fulop?

ROSU (1 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 18:48

pe cand un articol despre sistemul de o imbecilitate iesita din comun,cu sistemele play-off si play-out si injumatatirea punctelor…

Prof. Nica (124 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 18:48

Dun articol excelent dar fara ecou. Nu raspunde la intrebarea ce trebuie facut si de catre cine pentru a se iesi din tunel. Si nici nu se va iesi cat nu se vor schimba sefiimla frf si la cca.

serghei (107 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 18:57

Mulți văd, puțin cunosc, dar asta nu mai e de mult o știre.

Penalty-ul la Chipciu e clarisim. Jucătorul de la Chiajna îl trage de mână, iar contactul începe în afara careului, dar continuă și în interior, situația în care se dă lovitură de la 11m (mai citiți și niște regulamente). Singura întreabare e dacă e de galben sau de roșu.

vlad (34 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 19:09

Ideea cu strainul este in continuare potrivita, pentru ca toti arbitrii nostri sunt patati, sau s-a discutat ca sunt patati. Dar nene, nu aduci un grec. Si in niciun caz un grec care se comporta si el la fel ca romanii…. trebuie un strain ireprosabil, chiar dispusa sa munceasca. Nu trebuie cineva vestit, doar cineva care sa fie corect.

c24 (17 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 19:45

Maestre, dar de faza din prima repriza, in care Tudor opreste jocul (balonul fusese repus de la colt) doar pentru a atrage atentia unui jucator al Astrei care-l trantise pe Goian in marginea careului mic , ce spune-ti. Eu cred ca smecherul Tudor a fost incantat de gaselnita lui in care transforma un penalty in acertisment!
Sunt curios, maestre, ce spuneti de faptul ca la faza cu Camora, inainte de a fi atins usor, Enache il trage si impinge pe portughez (deci faulteaza in atac), fara a avea vreo clipa posesia mingii sau primplanul? Dar de cartonasul pe care trebuia sa-l incaseze Enache la aceeasi faza pt simulare ce spuneti? Dar de cartonasul pe care trebuia sa-l incaseze acelasi Enache pt tragere de timp, ce spunti? Dar despre faptul ca Tudor a tras de timp pe final mai tare decat astralii, ne spuneti ceva?

Gogu (1 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 20:02

FCSB = Fotbal Club Stâna lui Becali

brazvan (56 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 20:13

maistre ioanițoaia, faza de la cluj e exact invers: camora avrut să-l altoiască pe enache, dar toate reluările arată că nu l-a nimerit. și băiatul doar trage de timp.
gogoberize, dacă prostia ar mirosi, nu s-ar putea sta în jurul tău fără mască…

Petrache (2 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 20:26

Astept o punere la punct a lui Bricheta, el e cel care il influenteaza in rau si pe grec.

cheetah (1635 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 20:39

Munca de arbitru e foarte grea, eu ma pun in locul omului si gasesc ca e dificil sa decid chestii „dure” precum 11m sau cartonase galbene/rosii.
Ma ajuta si asistentii, nu zic nu, dar la mijloc in general mi se pare dificil.

Banu Maracine (559 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 20:43

DA, subiectul e interesant si merita repetat in eseuri viitoare marca OVI.
Din ce stiu eu cei mai cei arbitrii pe vremuri erau Craciunescu si Porumboiu.
Azi mai avem oare potentiali candidati la celebritate in arbitraj?

Alex (55 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 20:47

Burleanu la brutarieeee!

balaban (390 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 20:49

Va rog sa-mi spuneti care arbitru e cel mai solicitat, Acela de fotbal sau celalat de rugby?
Sincer, nu stiu, dar tind sa cred ca al doilea e mult mai chinuit.

Sumio (1635 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 20:52

Arbitrul este judecatorul suprem al oricarui sport, deci pentru a fi corecti pina la capat, trebuie sa respectam justitia!

Junji San (559 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 21:35

Eu am fost arbitru in divizia C si sporadic in B, sa va fereasca sfantul, va zic cu toata raspunderea, sa fiti voi judecati si sa executati si pedeapsa „pe loc” chiar dupa meci sau la pauza pe stadioanele ad hoc satesti! Nu v-as dori sa fiti acolo daca vreunui patron de echipa sau publicului local li se pare ca I-ai nedreptatit!
Esti chinuit tare rau, draga arbitrule de divizia B, C, etc! In Liga 1 e un pic altfel, te mai apara stewardezele din tribune si scapi nescuipat si nebatut bine datorita gardurilor despartitoare intre tine si jucatori pe de o parte si oficialii gazdelor + publicul incitat la violenta de care acestia din urma, pe de alta.
Ce, Maestre, n-am dreptate? BA AM!

Anta (390 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 21:43

BA @Junji San, in primul rand uite ca sunt Trista ca n-am apucat sa fiu si eu in tribune la un meci din Cupa Satelor la care ai arbitrat matale, zau imi pare rau ca n-am putut fi contributoare la dragalaseniile pe care le-ai „incasat” de la oamenii aceia care sigur aveau dreptate sa fie furiosi! Pai la cat sunteti voi de giupalaci normal ca aia isi varsau furia pe voi!
AH, de ce n-am fost acolo in tribune sau pe culoarul pe care te retrageai ca sa mergi la „baie” dupa baita de scuipati picati pe buna dreptate cu bolta din cer!
Am sa urmaresc expre pe gsp programul diviziei C la fotbal si satele unde se organizeaza diversele meciuri oficiale de profesionisti, sa vin sa te „admir”, Jungyla 🙂 🙂 🙂
Hotilor!!! 🙂 🙂 🙂

anghelescu (23 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 22:06

nea ovidiu te citeam de pe vremea cind stateam la coada sa luam flacara dar ma asteptam sa fii obiectiv in circa lui sfesnic i se poate arunca si faptul ca matache a fost jenat la primul gol ca la metri a fost un duel umar la umar dar chipciu si popa sunt cei mai mari actori dupa ce termina cu steaua ii ia circul globus si deci nu a fost fault si daca te uiti mai bine a fost in afara careului iar golul lui chipciu ca de trebuia sa dea chipciu gol sa il vinda padrone a fost din offside

Jean Valjean (219 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 22:28

Multi de pe acest blog se pricep la arbitraj mult mai bine decat Dl. Ioanitoaia care ori nu stie ori nu vrea pentru ca a trecut in tabara…oilor! Un banc foarte prost cat timp Dl. Ioanitoaia nu e socotit de stelisti ca fiind vopsit in rosalbastru dupa modelul Andrei Vochin.

Colombo (29 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 22:33

De acord cu vlad. Trebuia adus un strain dar nu un grecotei. Poate un neamt, un francez, un italian, unul in genul acesta care sa prezinte incredere si sa aiba trecere la Fifa si la Uefa. Chiar domnul Ioanitoaia a recunoscut intr-un articol mai vechi ca Vassaras a avut o contributie deosebita in ascensiunea lui Ovidiu Hateganu din acest an.

Vamesu (13 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 23:12

Daca e atat de destept si de integru Porumboiu nu a vrut niciodata sa devina presedinte la CCA pentru ca e mai usor sa ii critici pe altii decat sa faci tu ceva ori macar sa incerci. Sa stai cu gura pe altii si faci garagata e cel mai simplu..

Cosmin (1 comentarii)  •  22 septembrie 2015, 23:30

Mai lasati.ma si cu porumboiu …e ca si cum ai spune ca Dan Petrescu nu poate sa antreneze atacanti…comparatia cu medici si asistenti medicali poate sa prinda doar la cei care nu au habar de fotbal…sau de medicina 😉 porumboiu si craciunescu latra de oftica, indiferent de arbitraje

fgh (259 comentarii)  •  23 septembrie 2015, 9:36

-arbitrii ar trebui examinați de un psiholog, care să le explice că dacă dai un penalti (inexistent) unei echipe conduse cu trei la zero înseamnă că ,,recunoști,, că ești trișor…; și că te-ai dat de gol că ai favorizat echipa adversă să-și asigure victoria; și că trebuie să fi exclus din arbitraj…

Un antrenor (214 comentarii)  •  23 septembrie 2015, 10:38

Din ce in ce mai numeroase greselile arbitrilor duc la darea afara a antrenorilor, merita insistat si asupra acestui aspect.

anghel (93 comentarii)  •  23 septembrie 2015, 10:42

Ce sa faca si grecul cu o generatie lipsita de valoare si de curaj. Cred ca mai vinovati sunt presedintii dinaintea lui, intre care Craciunescu cel tare in gura astazi. El pare socat ca arbitrajul nu moare in lipsa lui de la conducere.

Viktor (205 comentarii)  •  23 septembrie 2015, 10:45

Chestia cu tusierii in comisie e facuta ca sa nu miste nimeni in front si sa poata ei conduce mai usor. E o regie si o gainarie.

LERFTER POPESCU (142 comentarii)  •  23 septembrie 2015, 12:12

@Nicola,
@acid2006
.
niciodata nu se da un asa penalty in Anglia, Franta , Germania, Olanda , ba chiar si in Bulgaria precum cel primit de pomanagiul GIGI. Este un umar la umar intre doi cocosi si nu intre doi fotbalisti care au picioarele puternice.
.
La cel dat Chiajnei, Varela nu a jucat mingea in niciun fel ci a urmarit sa-l scoata de pe traiectorie cu un „umar” pe Lazar pentru a le creea avantaj propriului portar si coechipier, dar eu spun ca s-a dat la fel de usor, precum cel dat la Chipciu. O compensatie perversa a arbitrului.
.

@serghei ,
.
tu iti dai cu parerea cocotat pe un tanc sovietic ?

al batran (26 comentarii)  •  23 septembrie 2015, 13:07

Asta când orice impingere,sau atingere cu mana in careu se sanctioneaza cy 11m e usor interpretabila si mult avantajoasa pentru o echipa sau alta. A fost odata cand se dadeau lovituri directe sau indirecte din careul de 16m la locul faultului. S-ar putea ridica problema la FIFA ca tot vor fi alegeri. De asemeneasa se revina la doua pcte la victorie si unul la egal.

al batran (26 comentarii)  •  23 septembrie 2015, 13:07

Asta când orice impingere,sau atingere cu mana in careu se sanctioneaza cy 11m e usor interpretabila si mult avantajoasa pentru o echipa sau alta. A fost odata cand se dadeau lovituri directe sau indirecte din careul de 16m la locul faultului. S-ar putea ridica problema la FIFA ca tot vor fi alegeri. De asemeneasa se revina la doua pcte la victorie si unul la egal.

Nicola (9 comentarii)  •  23 septembrie 2015, 14:28

LEFTERE, desi am motive personale sa fiu trist, tu ma faci sa rad. Intre cele doua lovituri de la 11 metri nu exista comparatie. Cea pentru Steaua e, cea pentru Chiajna nu, itu inventezi un regulament ca sa iti convina. Daca trebuie sa aleg intre Ioanitoaia si Popescu merg cu ochii inchisi pe competenta si experienta lui Ioanitoaia.

Leo (43 comentarii)  •  23 septembrie 2015, 15:14

Unii nu au talent, altii nu au caracter, sefii sunt manjiti.

militari (86 comentarii)  •  23 septembrie 2015, 16:12

@Nicola. Merg si eu. Dl Ioanitoaia e obiectiv cand vine vorba de arbitrii, dar are un cui contra Stelei. Parerea mea.

Comentează