Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Trasul de mînecă

Văzînd că Geambașu a atins subiectul într-un articol din week-end, am hotărît să nu mai insist, să trec peste. Totuși, m-am  răzgîndit, asta și pentru că, fără să mă contrazic cu Cristi Geambașu, am o opinie diferită de a lui. […]

luni, 11 noiembrie 2013, 4:37

Văzînd că Geambașu a atins subiectul într-un articol din week-end, am hotărît să nu mai insist, să trec peste. Totuși, m-am  răzgîndit, asta și pentru că, fără să mă contrazic cu Cristi Geambașu, am o opinie diferită de a lui. O altă părere.

E vorba despre sesizarea FRF privind delegarea arbitrului portughez Pedro Proença la barajul Grecia-România de la Atena în condițiile în care antrenorul formației elene, Fernando Santos, e și el portughez. Cunoscînd bine legile jocului, Mircea Sandu et Comp. n-au ridicat tonul, dar au atras atenția FIFA asupra eventualului pericol. Plecînd de la ideea, veche de cînd lumea, că paza bună trece primejdia rea, au avertizat cu diplomație și cu măsură. Ca să nu se spună că n-au spus.

Personal, m-aș fi abținut. N-aș fi sărit în sus tocmai știind că la un asemenea nivel azi nu se mai judecă simplist, îngust, închistat. Cu atît mai mult aș fi păstrat rezerve cu cît bănuiam, în fond, eram convins, că demersul respectiv va eșua. Era logic să fi bătut la o ușă închisă, cum s-a și întîmplat. Zurichul a luat act de poziția Bucureștiului, dar nu l-a schimbat pe Proença și nici nu-l va schimba. A rămas ca ei, nu ca noi.

Drept replică, destui vor aminti despre tevatura iscată de partida de C1 dintre Real Sociedad San Sebastian și Șahtior Donețk, pe parcursul căreia Ovidiu Hațegan ar fi iertat echipa oaspete, antrenată de Mircea Lucescu, de un penalty pe care unii l-au negat cu îndîrjire, iar alții l-au considerat clar ca lumina zilei, incontestabil. În ciuda faptului că observatorul a mers pe mîna “centralului”, dovadă că arădeanul a continuat să primească meciuri în Champions League, se mai analizează și acum faza cu pricina. Că trebuia fluierat 11 metri, că nu trebuia, nu s-a căzut de acord și nici nu se va cădea.

De observat însă că, indiferent că a lăudat ori a condamnat decizia lui Hațegan, nimeni n-a făcut referire la naționalitatea acestuia, la amănuntul că provine din aceeași țară cu tehnicianul uneia dintre echipele aflate în luptă, că-i compatriot cu el! Nici un ziar, nici o televiziune, nici un site! Specialiștii și comentatorii au cîntărit prestația unui cavaler al fluierului care a greșit ori, conform versiunii opuse, n-a greșit, atît și gata, polemica s-a terminat unde a și început! Concret, l-au tratat pe Hațegan ca pe un arbitru de oriunde, nicidecum ca pe un arbitru român.

Ca atitudine generală, n-ar strica să ne mai controlăm teama, ce derapează uneori în complex, că toți ceilalți sînt pregătiți să ne fure și chiar ne fură, săracii de noi!    Tocmai de aceea apreciez că sesizarea către FIFA nu-și avea rostul, că a picat ca musca în lapte. Între altele și în numele argumentului că aceia pe care îndrăznești să-i tragi de mînecă, sau cărora le dai peste degete, se simt de regulă jigniți, pentru ca mai devreme ori mai tîrziu să se și supere. În mod obișnuit însă, mai devreme.

Comentarii (47)Adaugă comentariu

lenan (22 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 17:00

Perfect de acord. Sigur ca nu trebuie sa ne lasam in picioare, insa aceasta „sesizare” elimina complet prezumtia de nevinovatie a arbitrului. Iar vremea in care se striga lupul, doar ca acesta sa nu vina, a trecut. Nimeni nu mai crede in basme… decit poate copiii…
Ori fotbalul, cel putin la noi, nu e un sport pentru copii… din pacate…

l0gan (46 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 17:07

e ca si cum ai pune juniorul unei echipe sa delege arbitrii

Venom (16 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 17:13

Stiau ca nu vor avea sorti de izbanda fiindca nu mai tine nimeni cont de nationalitatea unui arbitru. FRF si Piturca au vrut inca o scuza, in caz de esec, in fata noastra, o natiune isterizata de scenarita. Iar daca portughezul greseste pur si simplu (doar nu greseste citindu-si pasaportul) ei oricum vor putea sa ne atraga atentia: “Noi am zis! Ne-a arbitrat un portughez… Ce-ati fi vrut? Sa fluiere pentru Romania??” Raman la ideea ca abordarea FRF este o mizerie, un PR de doi lei, o perdea de fuma adresata ochilor sefilor, dar destinata obsesiilor romanilor. Si sustin asta pentru ca daca si-ar dori “adevarul” la arbitrajele din fotbalul de la noi si de aiurea, ar trebui sa ceara nu al 11.231-lea arbitru (inutil) de tusa de semicentru de nord-nord-vest ci introducerea in fotbalul OFICIAL a probei video. Am urmarit Franta-Noua Zeelanda… FARA ERORI, fara dubii, explicatii clare! Pana la urma, de ce sa nu porneasca din Romania ideea unui arbitraj corect? „Revolutia” video ar putea porni de la noi – fiindca mai devreme sau mai tarziu tot se va face. Cu proba video, la baraj ar putea sa ne arbitreze si o comisie mixta ungaro-greceasca!

Venom (16 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 17:14

erata:

„Am urmarit Franta-Noua Zeelanda la rugby.”

minca (6 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 17:17

La cate tampenii a facut Mircea Sandu ce mai conteaza inca una? Si sa mai da mare scula la UEFA…

Tudor (301 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 17:23

Bine grait, Nea Ovi, da ce te mai mira la mamelucii de la FRF? Toti o apa si un pamant, Bivolaru era mai rasarit decat toti dar a avut grija Nasul sa il dea afara ca nu cumva sa ii treaca prin minte sa candideze la presedentie

cataleya (2 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 17:24

Atitudinea UEFA este la fel cum ne trateaza Uniunea Europeana.In timp ce Grecia primeste sume imense nerambursabile Romania primeste putin desii este o tara cu probleme deosebite.

Adrian B (11 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 17:26

Domnule Ioanitoaia, am citit doar titlul articolului si declar cu mana pe inima ca este foarte sugestiv pentru ceea ce am simtit astazi si ceea ce voi scrie mai departe, chiar daca nu prea are legatura cu continutul articolului dumneavoastra. Eu sunt timisorean si tin cu orice echipa care reprezinta orasul meu iar pe stadion merg de cate ori am posibilitatea(chiar acum ma pregatesc ca azi ”avem” meci cu Otelul). Toti gazetarii se plang de valoarea fotbalului romanesc dar nimeni nu prea baga de seama ca sunt echipe de care se scriu tone de articole si altele de care se scrie doar asa…. ca sa nu zica lumea ca nu se scrie nimic. Imi pare rau dar trebuie sa va arat clar ca de ACS Poli, echipa tot de liga 1 ca si Steaua, Dinamo, etc etc… nu s-a mai scris niciun articol din 5 noiembrie deci de 6 zile. Poi asta este gazetarie, asta este informarea publicului? Ce pot gandi tinerii de la ACS Poli? Eu sincer as putea gandi ceva de genul….”aha, nu sunt bagat in seama, lasa ca nu merita sa joc de calitate, merita doar pentru puncte ca astea imi aduc painea de maine….. ” Vrem calitate, dar noi oare dam calitate? Mai mult decat multe echipe de Liga 1 se vorbeste si se scrie de echipe ca Rapid sau ”U” Craiova a lui Mititelu. Eu cred ca nu este corect ceea ce se intampla si cred ca ziaristii au ajuns sa scrie despre ceea ce este mai usor, despre ceea ce gasesc la usa, fara a face efortul sa se uite la 2 m de usa redactiei.

Va salut cu respect…. si HAI ROMANIA(macar asta cred ca vor toti romanii… o calificare in tara lui Pele).

Marean (270 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 17:27

Va dau dreptate pentru ca procedand asa nu au obtinut nimc. Din contra poate au pierdut ca l-au enervat pe portughezul ala mirat ca ii pune cine cinstea la indoiala. Si Lucescu a luat recent plasa cu un francez pe care l-a injurat inaintea unui meci si ala s-a razbunat pe terenul de joc. Lanoe sau asa ceva.

Cheetah (2118 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 17:38

Bine punctat, Maestre!
FRF a reusit sa-l „enerveze” deja pe arbitrul delegat, prin suspiciuni la adresa corectitudinii si a dat rau cu bita-n balta.
De fapt, nici nu ne mira ca fac asemenea gafe exact aceiasi „destepti” care au votat cu ochelari de cal dezafilierea unei echipe iubita de multi cotizanti indirecti la FRF si liga: Universitatea Craiova.
Asta avem, asta „fumam” 🙂

Sorry (3 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 17:43

Mircea Sandu parca se prosteste pe zi ce trece. Daca e bolnav rau cum zic unii de ce nu lasa pe altul si o tot lungeste

Carmen (25 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 18:03

Bine zis iarasi. Pana la urma veti castiga lupta cu inertia si prostia.

cpt.ahab (71 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 18:20

Nasu’ a fost smecher. A pus presiune pe arbitru. O sa vedeti ca portughezul va gresi in favoarea noastra, tocmai din teama de a nu fi acuzat ca tine partea conationalului sau de pe banca. Psihologie simpla si smecherie damboviteana asijderea!

Aral (104 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 18:31

Nimic nou sub soare. Asa fotbal, asa federatie, dar si asa presa ahtiata de scandal.

cornel (2 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 18:34

E bine ca l-a pus in garda,sa nu dea penalty decit daca este.Adica va fi mai atent.Atat!

Steaua1986forever (31 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 18:52

Ati uitat sa spuneti un singur lucru: singurii care l-au „banuit” pe Hategan au fost tot romanii si nu spaniolii!!! Va recomand sa cititi comentariile cititorilor, ca sa vedeti cum e romanul …In rest, perfect de acord cu dvs, probabil ca de data asta au reusit sa il enerveze pe acel portughez punandu-i cinstea la indoiala si cine stie, poate o sa ne arate acum nu ca avem dreptate, dar cu siguranta nu o sa „inchida ochii” deloc pentru echipa Romaniei. In rest, astea cu arbitrajele sunt subiecte preferate ale romanilor, macar sa dam noi 10 goluri si arbitrul sa ne anuleze 8 sau 9…(desi nu cred ca vom inscrie in deplasare..dar ma rog..)

gigi netzoiu (22 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 19:05

Hai bre nea Ovi ca nu s-au suparat aia in Elvetia pe noi dintr-atata lucru. Ne stie deja ca suntem prosti. Cu referire la romanii Hategan si Lucescu, intrebarea ar fii ..oare daca nu era Lucescu antrenor, Hategan ar fi dat penalty? Hai sa-l intrebam.

radu m. (13 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 19:14

D-le Ioanitoaia, nu sint intotdeauna de acord cu dvs. dar va apreciez pentru calitatea argumentelor si tonul echilibrat. In articolul de mai sus ati pus punctul pe i. I de la irefutabil.

Bocanci (106 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 19:25

E ca-n bancul cu Radio Erevan: Hategan nu l-a ajutat pe nea Mircea, ci l-a furat. Descoperitorul luminii stinse e furat permanent, chiar si cand blatuia 20 de meciuri pe sezon sa castige alde Mateut Gheata de Aur.

Nea Vanea (9 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 19:57

OK. Bine se de data asta. Scoala.

Marius (347 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 20:53

Cand vrei dumneata sa demonstrezi ceva nu iti sta nimeni in cale, dar cred ca de data asta gresesti. Si ce daca au sesizat, pe cei de la UEFA i-a durut in papuci si au facut tot ca ei.

Lucky (40 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 20:55

FRF a facut sesizarea cu rost si scop – a atras atentia asupra posibilului conflict de interese, pentru ca portughezul sa fie in garda si sa nu dea nici 0.1% pentru greci; ba chiar dimpotriva, fiind timorat de posibilele voci ridicate in cazul unor greseli impotriva Romaniei, sa dea acel 0.1%, daca e sa-l dea cuiva, pentru Romania.

O manevra damboviteana smecherita, dar care ar putea avea ceva efecte, in conditiile in care un arbitraj binevoitor (sau, in cazul asta, timorat sa nu greseasca impotriva noastra) ar insemna mult in economia meciului. O lovitura libera aici, cateva faulturi acolo, un galben in minus, un joc periculos nu stiu unde, un fault in atac pe dincolo, se aduna.

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 21:28

Eu nu cred ca FRF a ANUNTAT FIFA, ca vezi Doamne, arbitrul meciului si antrenorul Greciei, au acelasi singe. Numai Piturca face si se vaita de astfel de situatii. Nu cred nimic din ce se scrie dar, la aceste meciuri de BARAJ, terenul e alunecos nu, umed, si se pot intampla MULTE. Asa ca, cum ne va fi NOROCUL. Va fi un meci, care pe care, si cine e mai smecher, ala va castiga. Mutu, merita sa joace 30 de minute, la ambele meciuri. Parere personala. HAI ROMANIA!

Loulou (274 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 22:57

@lucky. Crezi ca aia de la UEFA nu s-au obisnuit cu smenurile noastre dar Sandu l-a ajutat pe Platini si adta se face ca ploua. Dar nici nu se ia dupa el.

Naidin (37 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 22:59

Sunt gata sa ii aplaud pe toti, cu Nasu si cu Piti in randul 1 daca ne vom califica la CM. De aia si tin pumnii echipei. Dar daca rateaza barajul, sa nu mai aud de astia doi in vecii vecilor.

alunelu (213 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 23:04

Articolul nu m-a dat pe spate dar are schepsis. Era mai bine sa ne fi vazut de treaba fiind foarte posibil sa ne fii expus degeaba.

Balamuc (68 comentarii)  •  11 noiembrie 2013, 23:22

Domnule Ioanitoaia,

Comparatia este total deplasata, si nu se compara Champions League cu nivelul de la Nationale.

Iar testul cu arbitrii si antrenorii de aceeasi Nationalitate pe plan International este o chestie de timp. Credeti ca daca UEFA si FIFA tace, nu observa si analizeaza astfel de „probleme”? Tine’ti minte roata se invarte, si cand arbitrii nostrii fac „greseli” pe plan International, o sa fie randul si altora sa faca „greseli” tocmai cand ne este lumea mai draga! ….cu si fara chestii „conspirative”.

Adi (25 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 0:09

Cel mai bine, sa ne vedem noi de meciuri si sa le castigam.

Gica (72 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 2:16

In conditii normale atitudinea dvs. este una foarte corecta, dar nu trebuie sa uitati, d-le Ioanitoaia ca in fotbal mai dicteaza si interesele si banii, samd… Nu cred ca la-ti uitat pe Urs Meier si nici nu cred ca a-ti crezut vreodata ca a gresit involuntar in prelungirea joucului pana in momentul in care danezii au marcat. Este simplu, decat 1-2000 de suporteri cu conserve in rucsac , era de preferat 10-15000 de suporteri disciplinati care dorm la hotel, mananca la restaurant, calatoresc cu avionul si mai si cumpara atentii… Acum, naiba mai stie ce se mai coace , poate ca va fi un arbitru corect dar poate ca nu….Cred ca de data asta trebuie sa dam crezare celor de la FRF care stiu ei ce stiu, ca doar cu asta se ocupa si dansii,dar la nivel redus. Personal am indoieli in ceia ce priveste arbitrajul acestui meci. Sa dea Domnul sa fiu eu Gica Nebunul si sa ma insel, dar….. interese sunt mereu si mai ales la acest nivel 😉

titidinmagura (15 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 3:02

„Tocmai de aceea apreciez că sesizarea către FIFA nu-și avea rostul, că a picat ca musca în lapte. ”
Ca si acest articol al dv.
„Între altele și în numele argumentului că aceia pe care îndrăznești să-i tragi de mînecă, sau cărora le dai peste degete, se simt de regulă jigniți, pentru ca mai devreme ori mai tîrziu să se și supere. În mod obișnuit însă, mai devreme.”
Chiar nu va e jena sa afirmati aceasta!?? Ipocrizie? Diletantism comunist? Frica? Comentariile despre O.H. au aparut dupa disputarea meciului!! (exemplu de musca in lapte). Eu apreciez ca FRF a actionat curajos, demn, si – poate – in curand aceste foruri internationale (inchizitionale) isi vor modifica politica. Dar nu datorita articolului dv!!!

motanul incaltat (603 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 5:16

Este un alt motiv care ne impiedica sa fim tari alaturi de religia catolica, Imperiul Otoman, Imperiul Roman sau limba rusa…. Altii ,care stau mai prin Vest nu se incurca de nimicuri si incearca sa fie cei mai buni…..Nimic nu se va schimba vreodata in mentalitatea noastra…. Adevarul ,este ca se cauta motive daca cumva pierdem……Sunt supporter U si daca va aduceti aminte, dupa ce Craiova a pierdut calificarea dupa 2 egaluir, se incerca sa se gaseasca pretexte despre un jucator care n-ar fi avut drept de joc.Adevarul a fost doar lipsa de inspiratie si un mare ghinion la bara lui Camataru. Atit.

ciupi (128 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 6:43

nu mai facetzi din tzantzar compatriotul antrenorului grecilor, chiar daca acest prapadit dar si periculos bazaitor se simte cel mai bine unde-s calduri mari – indiferent daca-s mediteraniene sau iberice.

ricco (80 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 8:58

D-le Ioanitoaia,
Ca de obicei articolele dv. au tonul celui care LE STIE PE TOATE si GINDESTE CEL MAI BINE… Nimic mai NEadevarat…
Va doresc o zi buna…

star01 (27 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 9:36

@cataleya:ai mare dreptate dar…pe greci”i-au mancat „destul…la noi mai au de furat alaturi de „fostii,actualii si viitorii”guvernanti apoi „vom mai vedea” daca ne ajuta…UE…si sa nu uitam,grecii au iesit in strada razboindu-se „cu toata lumea”…proprii guvernati,”fuhrerul Merkel”,UE…IN TIMP CE NOI SUNTEM”CIUMPALACI”,NE AUTOCOMPATIMIM..etc!

Alin (626 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 11:01

@titidinmagura. Ai dreptate, UEFA isi va modifica poziyia datorita tie. Jos palaria ca esti toba de fotbal!

Vasca (166 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 11:05

@titi…daca introduci in ecuatie ipocrizia si comunismul esti prea frustrat ca sa provoci o discutie. Mai ai mult de citit pana sa intelegi ceva, dar intrinin marea categorie a celor care se cred mai instruiti decat sunt si nu sunt.

Lupu (47 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 11:07

E si asta un punct de vedere. U&nii sunt de acord si altii nu, ca la romani…

Florin STANESCU (3 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 11:37

Arbitru a reprezentat intotdeauna un factor perturbator in cadrul unui meci de fotbal desii ar fi trebuit sa fie un factor de mediere.
Din punctul meu de vedere singurul factor care poate influnta acest joc este forma de moment a jucatorilor care intra in teren.

Conspiratoruldeserviciu (3 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 13:10

Domnule Ioanitoaia ,
Nu avem nici o sansa cu Grecia ! Uitati-va ce s-a intamplat anul trecut in Cupa Confederatiilor ( Brazilia – Spania 3-0 ) ! Brazilia la un pas de revolta generala din cauza organizarii CM ! In finala spaniolii au fost mielusei ! Nimeni nu a spus nimic ( nici macar voi ) dar uitati-va la meci cu atentie , Spania nu avrut sa deranjeze Brazilia ! Acum Grecia e intr-o situatie asemanatoare cu Brazilia , o calificare la CM ar mai potoli spiritele! FIFA nu mai e demult o organizatie sportiva si cred ca va face totul ca grecii sa mearga la CM ! Cum altfel decat cu arbitrii ! Si ca teoria sa fie completa cred ca Mircea Sandu nu e strain ( cred ca la urmatoarele alegeri se va gasi sigur un loc bun pentru el la FIFA ) ! Fie ca eu sa ma insel !

gilos (328 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 13:20

Nea Ovi,

Sunt perfect de acord cu articolul dumitale.

Din pacate, iesim din nou in evidenta cu o noua gafa.
Ce pretentii putem avea de la Nasul Sandu si gasca lui de la FRF ?

Ben (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 15:12

In primul rand mingea e rotunda asa ca sansele sunt jumate jumate. Dar, nu cred ca ar trebui sa ironizm pe greci si mai degraba sa ne uitam la oile noastre, sau in curtea noastra. Momentat fotbalul grecesc este peste fortbalul romanesc (atat ca rezultate a echipei nationale cat si a echipelor de club), asa ca prima sansa o are nationala elena…dar mingea e rotunda…

Adi (110 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 15:35

Hotul striga hotii si dinainte sa fie furat!!! Cei care acuza arbitrajul si blaturile o fac fiindca stiu bine ce se petrece, in fond fiindca si ei participa din plin… Dar numai despre altii isi permit sa strige…! 😀 HaHaHa!

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 15:45

buna observatie. Spaniolii stiu mai bine. Ce legatura sa aiba Domnul Ovidiu Hațegan, din Ardeal, cu Il Luce? Nici macar brazilian nu e, ca compatriot. A fost o greseala, greu de iertat, care probabil ii macina somnul. Noi o trecem cu vederea de data asta.

PS este adevarat ca unii cer fundul Domniei Voastre pe un scaun, mai des, daca se poate si duminica, la redactie?

fodoka (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 15:48

@Giga. O regula simpla si usor de tinut minte : ” am uitat, ai uitat , au uitat, ati +orice verb” nu se scriu cu cratima ( liniuta).

bazileon (167 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 18:13

E buna comparatia. dar si mai bine rememorati ragetele protectorului dvoastra, Paunescu, impotriva lui Palotai Karoly, la celebrul Cehoslovacia – Romania 1-1. Rusine FRF!

AliBaba (223 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 18:39

Chiar e de rau daca Nationala abajuns sa stea in Cocus. Piturca are idei putine si fixe, iar Dv il aparati de nu mai puteti.

mihaic3001 (42 comentarii)  •  18 noiembrie 2013, 20:58

N-a fost ofsaid la primul gol al grecilor. Deci, cade şi scuza cu arbitrajul. În afara tragerilor de timp ale grecilor tolerate de arbitru, grecii nu au fost avantajaţi. Dacă vroiau să ne execute arbitrii, le dădea penalti la începutul meciului şi nu anulau golul de 4-1 al lor pe motiv de ofsaid. Recomand să vedeţi filmarea de pe cealaltă parte a meciului şi vă ve-ţi convinge.
(“Ελλάδα – Ρουμανία” ) pe youtube.
Din punctul meu de vedere, nici vorbă de ofsaid, dar la felul cum au jucat ai noştri, e o ruşine să mai invocăm arbitrajul.

Comentează