Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cine vine după Nașu’?

Nici dacă mă roagă mama, la care țin foarte mult, nu mai rămîn la FRF”, a declarat recent Mircea Sandu pentru “Evenimentul zilei”, după care a precizat că “nu sînt obligat să dețin funcție executivă la FRF pentru a rămîne […]

vineri, 16 noiembrie 2012, 5:18

Nici dacă mă roagă mama, la care țin foarte mult, nu mai rămîn la FRF”, a declarat recent Mircea Sandu pentru “Evenimentul zilei”, după care a precizat că “nu sînt obligat să dețin funcție executivă la FRF pentru a rămîne la UEFA. Pot fi numai președinte onorific”. A risipit astfel orice echivoc cu privire la viitorul său: nu va mai candida la FRF în 2014, dar va încerca realegerea ca membru al Comitetului Executiv UEFA în 2015.

Cei care-l consideră pe Nașu’ vinovat de declinul fotbalului nostru, chiar principalul vinovat, se bucură că vor scăpa de el! Închinîndu-se cu ambele mîini, aceștia nu admit că MS a făcut și lucruri bune. Dar a făcut. Printre altele, a contribuit la apariția bazelor federale de la Mogoșoaia și Buftea, precum și, într-o mai mică măsură, la ridica-
rea Arenei Naționale.

Pe parcursul mandate-lor lui, reprezentativa României a ajuns de 5 ori la turneele finale de CM și CE, la fel cum, din păcate, a și ratat 6 prezențe!   În locul lui, nu-i exclus ca alt președinte să fi realizat la fel de multe ori chiar mai multe. Mai departe însă, pare incorect să minimalizăm succesele unuia, ba și să le negăm, doar pentru că le-ar fi putut obține un altul! Ca atare, ar fi forțat să-i contestăm Nașului orice merit. Ar fi anormal, ilogic.

Cea mai gravă dintre erorile comise de MS se leagă de decapitarea Universității Craiova. Vrînd să se răzbune pe Adrian Mititelu, președintele a greșit ținta, a tras în cine nu trebuia. S-a ambalat, și-a umflat mușchii și a lovit în una dintre cele mai iubite echipe românești din toate timpurile. Implicit, și în numeroșii suporteri ai acesteia. N-a dis
trus doar o echipă, ci și, mai trist, a ucis o legen
dă, a îngropat un mit. Așa ceva nici nu se iartă și nici nu se uită.

Referitor la succesiunea lui Mircea Sandu, subiectul de la care am pornit, constatăm că apele nu mai sînt atît de cristaline ca în urmă cu cîteva săptămîni. Din contră, s-au tulburat rău, foarte rău. În condițiile în care s-ar fi decis să intre în bătălia pentru șefia FRF și s-o cîștige, Gică Popescu i-ar fi făgăduit lui MS postul de pre-ședinte onorific, ca Nașu’ să poată continua alți 4 ani în forul 
de la Nyon. Momentan însă, drumul fostului căpitan al Barcelonei către Casa Fotbalului s-a blocat. S-a înfundat, deoarece Curtea de Apel București l-a condamnat la 3 ani de detenție cu suspendare în Dosarul Transferurilor. În eventualitatea în care Înalta Curte va confirma verdictul de mai sus, fie acesta și cu suspendare, Gică Popescu va avea cazier și va pierde, conform prevederilor din Statut, dreptul de a candida la FRF.

Ca MS să răsufle ușurat, Înalta Curte ar trebui să revină la soluția dată de Tribunalul București și să-l scoată din cauză pe Gică Popescu. Altminteri, cum circulă insistent zvonul că s-ar pregăti să intre în cursă Ionuț Lupescu, actualul șef al Comisiei Tehnice UEFA cu care Nașu’ se află însă la cuțite după ce l-a dat afară de la Federație, ca și pe Cris
tian Bivolaru, Mircea Sandu nu mai e sigur de spri
jinul “Kaiserului”.  Tocmai de aceea e posibil, pretind unii, să-și ia cuvîntul înapoi și să candideze iar în 2014. Chiar dacă doamna Olga, mama sa, îl va ruga frumos să n-o mai facă.

Comentarii (94)Adaugă comentariu

soare (4 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 0:13

bravo nea ovi ai zis bine a distrus un mit a omorat o legenda ASA CEVA NU SE UITA SI NU SE IARTA. FORZA STIINTA

un oltean (139 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 8:58

Eu, ca oltean, spun NU Gica Popescu la FRF…desi, nea Ovi, finalul articolului arata experienta si intelepciune…si eu sunt de aceeasi parere: Nasu’ va mai gasi pana in 2014 un moment sa se „enerveze” si sa mai candideze o data!!…Va amintiti precedentele alegeri doar…nu?!?!

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 9:09

NASU TREBUIE SA PLECE CAT MAI REPEDE DE LA FRF, IAR MITICA SA DISPARA DE PE FIRMAMENTUL LPF. AVEM NEVOIE DE TINERI INZESTRATI ATAT LA FRF CAT SI LA LPF. O SA ZICETI CA TINERETUL NU ARE EXPERIENTA. O VA FACE, SI SANT CONVINS CA TANARA GENERATIE DE ADMINISTRATORI AI FRF SI LPF VOR FACE LUCRURI BUNE SI CU COMPETENTA CE, NU NE GANDIM ACUM. HAI STEAUA! HAI ROMANIA!

Milici (440 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 10:08

Înţeleg aplecarea a d-lui Ovidiu pentru Ştiinţa Craiova , o echipă cu un mare trecut şi cu suporteri mulţi , respectabili şi pătimaşi; majoritatea iubitorilor fotbalului rămîn fideli pe viaţă unei singure echipe chiar dacă idolii trec prin momente grele , aşa ceva nu e de condamnat.
Dar n-am să înţeleg niciodată încăpăţînarea autorului de a trata diferit , cu toate ocaziile , dezafilierea Craiovei şi a Politehnicii Timişoara.
Subiectiv e posibil ca aşazisa greşeală făcută la dezafilierea Ştiinţei să fie mai mare decît în cazul bănăţenilor; totuşi , am explicat de atîtea ori situaţia , dar , aşa cum face de obicei , pe dl Ovidiu nu-l prea interesează contrargumentele la tezele sale , în special cele ale postanţilor , adică cei care-l citesc , apreciază şi , uneori , înjură. Poate aşa e iubirea suporterului , oarbă , netul e plin de susţinători care-şi vorbesc numai de rău rivalele. La d-l Ovidiu nu pot acuza ura dar să cer obiectivitate pentru un ziarist nu mi se pare prea mult.
Reiau , e foarte clar că , după litera regulamentului , echipe mari trebuiau şi trebuie încă , dezafiliate pentru motive evidente precum: neplata şi fentarea fiscului , neplata jucătorilor , neonorarea contractelor cu jucători şi alte echipe. În criza prin care trece lumea e normal ca federaţiile să mai închidă ochii la datoriile fiscale , mai ales că sancţiunea extremă , dezafilierea datornicilor nu foloseşte bugetului de stat , de care pare îngrijorat Sandu; echipele cu primăria pe piept , adică subvenţionate de la buget s-au înmulţit adică statul dă , din ce în ce mai mult , în loc să ia.
De fapt Sandu avea treabă cu Mititelu şi Iancu care-l contestau şi asta-i explicaţia dezafilierii egală , în fond , pentru ambele echipe.
Deosebirea esenţială e că Ştiinţa Craiova era o echipă moartă , retrogradată şi cu un investitor urechist şi cvasifalit pe cînd Timişoara era vie , no.1 pe ultimii trei ani , cu trei titluri furate consecutiv de mafia FRF+arbitrii+blaturi; Timişoara avea un bussiness plan , o politică de achiziţii şi de juniori-tineret , investiţii pe măsură etc. Pînă şi neplata datoriilor era de înţeles deoarece un singur titlu din cele trei furate , regla evidenta balanţa de plăţi prin milioanele de Eur din UCL.
Ce-l costa pe d-l Ioaniţoaia să adauge , în dreptul greşelfii majore a Naşului şi pe Poli lîngă Craiova?
Justificarea implicită a tratamentului diferenţiat al d-lui Ovidiu a celor două Ştiinţe prin ‘legenda/mitul’ oltenilor sau numărul de suporteri mi se pare rizibilă.
Problema e că Ştiinţa Craiova va reveni la nivelul anterior dezafilierii pe cînd în cazul Timişoarei e mult mai greu deoarece lipsesc banii şi dezafilierea a întrerupt un mod profesionist de a conduce un club oprind alţi investitori.
În încheiere subliniez , din nou , tratarea lejeră şi neprofesionistă , de către presa sportivă , a celebrei dezafilieri. Unde în lumea civilizată asemenea matrapazlîcuri precum cele comise la FRF SRL s-ar fi lăsat fără analize serioase , cu regulamentul , probele şi documentele în faţă , referind absolut toate echipele , inclusiv cele iertate la dezafiliere , indiferent de numele lor.
Dar există probleme mult mai importante care trebuiesc tratate precum piţipoancele şi celelalte pseudovedete ale momentului , cine cu cine se însoară/divorţează , situaţia de la TVR , părerea saşilor etc.

17 N. T. (871 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 10:31

frumos, tot mai mult umor.
Ne-am putem intreba ce ar fi fost fara MS (cu atitia Mitici des-culti in fotbal)? Mai rau?
De ce trebuie sa ajunga Gica P nas? Dupa ce-a aratat in ultimii ani, e clar ca rebuie sa-si vada de constructiile de bude. De ce nu Gica H? Daca ar fi o functie acordata, Hagi e singurul care ar merita. Lupescu e bun, dar pare mai rau asemanator cu MS. Mai bine Dinu. Ar trebui sa i se dea sansa sa faca si ceva bun. Se vede ca vrea bine.
Dar Maestre, MS a aratat si curaj, nu numai muschi, cind a terminat doi Mitici. E pacat de oamenii din Craiova si Timisoara dar asta e. Macar sub podul ala, dupa ce ajunge Copos unde trebuie, o sa faca Decebal R echipa, cu ori fara MS.

Ramon (127 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 10:53

merace, Trofeul Petschovschi deriva din mentalitatea comunista in care spectatorii trebuiau sa stea cuminti si sa aplaude (inclusiv furaciunile in favoarea Victoriei, Dinamoului sau Stelei, Flacara si FC Olt nu au fost ajutate atat de vizibil in div.A). Realitatea este alta, suporterii vin, injura, sau stau acasa (media de spectatori este 40 % fata de 1989, 80 % fata de 1993). Daca nu gresesc, trof Pets nu a fost inventat de FRF ci de presa (Sportul), deci daca tu vrei sa-l reinfiintezi, colaboreaza cu vreun ziar. Mie mi se pare un lucru inutil.

De acord cu tine, siteul FRF este un KK, dar daca de ani de zile este la fel inseamna ca nu-i intereseaza. Este util pentru rezultatele corecte din liga III si cam atat. Fiind site oficial, nu poate contine barfe ca in ziare.

Ramon (127 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 11:05

tocmai am lansat de vreo 2 zile controversa referitoare la succederea lui G Popescu la sefia FRF si e bine ca a fost preluata, asa ca hai sa mai emit o ipoteza: U Craiova a fost dezafiliata abuziv, ceea ce a dus la pierderi financiare pentru Mititelu. Craiova cu Mititelu merita sanctionata pentru situatia de faliment, dar nu dezafiliata. Resita, Corvinul nu au fost dezafiliate de catre FRF. In ipoteza unui proces civil si Mititelu are dreptul la asa ceva si in cazul in care FRF va trebui sa despagubeasca Craiova pentru jucatorii pierduti gratis, MS este primul vinovat pentru aceste pierderi, deci ar fi un meci egal: GP condamnat penal pentru o greseala (suspendarea ii confirma novicitatea in afacerea in cauza), iar MS ar fi primul vinovat cu urmari financiare incalculabile (nimeni nu va putea spune cat ar fi valorat jucatorii Craiovei acum 2 ani, dar prin decizia eronata a dezafilierii clubul a pierdut bani pe care-i putea incasa).

Logic vorbind, schimbarea lui MS nu este posibila. Desi s-au mai dat in spectacol in presa, presedintii de cluburi il vor vota in continuare la MS pana acesta se va retrage). Trendul este cam la fel ca in cazul lui Ceausescu, nimeni nu a fost suficient de curajos sa il schimbe pasnic, asa cum s-a intamplat in restul Europei fost-comuniste. Deci cei condusi de nasul nu vor cere schimbarea lui, mai ales ca GP este condamnat penal si de aici intrebarea: dar cand ei nu vor mai fi, cine ii va urma. Are Lupescu autoritatea necesara fata de presedinti de cluburi ? Ionut este peste valoarea lui MS, pentru ca a jucat afara si a trait in alta mentalitate, dar nu va putea da de pamant cu blaturile sub toate formele, de la bara-bara la arbitri cumparati (la fel era si in anii 50 sau 80) sau la blaturile pentru pariuri. FRF nu este organ de cercetare penala ca sa aresteze ceea ce exagereaza presa.

Vasca (166 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 12:22

@Milici. Craiova a fost dezafiliata de FRF, iar Timisoara a retrogradat din pricina lui Iancu si a organelor locale, e o mica diferenta mare. Cu Craiova a fost un abuz federal clar, pe Timisoara au infundat-o UEFA si TAS, alta mare diferenta mica. Nu e nimeni din afara de vina ca Timisoara, demna urmasa a Bragadirului si a gloriosului Rocar, a retrogradat pentru ca Iancu a vrut o caruta de bani pe ea si organele locale nu au avut de unde sa ii dea. Plus ca Stiinta chiar a fost o legenda, iar Timisoara o facatura, alt argument pentru care trebuie facuta o diferenta sentimentala intre cele doua decese. Una a fost crima, alta moarte normala. O zi buna.

Marean (270 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 12:26

Nu ati vrea voi sa faca Hagi ce nu vrea sa faca?! S-a apucat de Viitorul , e bine sa incerce sa duca treaba asta pana la sfarsit.

gogUsuporterU (204 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 12:34

Da maestre ai dreptate..Sandu si Dragomir tre sa plece,au celula reservata la puscarie,ei sunt cancerul fotbalului romanesc..!NU,NU lui Gheorghe Popescu,si el a pus umarul la disparitia Craiovei prin dezinteresul lui,sa mearga cu fr.Becali acolo unde au locul,desi el tehnic nu poate sa mearga la ocna,Ii spunea lui Ciutacu ca vroia sa-l intreaca pe Hagi?????In ce?In glorie?In freza?Ce realizari are in fotbal Gheorghe de la Calafat?-dupa ce s-a retras ca jucator?De ce in CRAIOVA n-are tupeu sa apara ?De ce a tradat fotbalul?Gheorghe de la Calafat locul tau nu este la frf..!Doamne ce vorbe dulci au oltenii la adresa ta..!

Victor (278 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 12:36

Milici, craiova a fost victima lui sandu si a lui dragomir, timisoara a retrogradat pentru ca nu s-au inteles sefii ei intre ei. mititelu i-a facut rau, dar a fost pandit de la bucuresti in vreme ce iancu a fost sustinut si incurajat de dragomir pana in panzele albe.

marius pirlog (18 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 13:23

haideti sa nu ne mai ascundem,realitatea este ca sandu,dragomir,frati becali,mm stoica,borcea,g popescu sa mearga cu toti la puscarie.sunt oameni competenti care sa i-a locul acestor profitori.pacat de cariera lui g popescu,daca s-a minjit si lucru pe care nu i-l iert ca a lasat craiova fara sprijin(asa se intimpla cu cei care isi uita trecutul).DNA-ul,DIICOT-ul sa taie in carne vie cu acesti infractori.in rest numai de bine tuturor si „forta STIINTA”

Șerban (147 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 13:47

Domnule Ioanițoaia, de dragul Științei (!), nu trebuie iertat Mititelu și acuzat Sandu! Suporterii oltenilor să zică mersi că jucătorii australieni au acceptat să plece, renunățând la bani!

Milici (440 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 14:21

@vasca
Ori n-ai citit ce am zis ori nu înţelegi.
Echipe mari trebuiau dezafiliate , Timişoara nu a platit vreo 2 milioane Eur impozit pentru şi pentru că a fost furată 3 campionate la rînd ceea ce înseamnă zeci de milioane.
Acolo se făcea fotbal serios nu miştocăreală cum făcea Mititelu.Ce restanţe la fisc au Dinamo şi Rapid vezi acum odată cu procesele , de restanţele la jucători ce să mai zic.
Craiova şi Timişoara au fost dezafiliate exact la fel că aşa au vrut muşchii lui Sandu , omul n-are nicio treabă cu binele fotbalului are doar interese meschine de clan sau personale , conducînd cu mînă forte o mafie incredibilă , de aia-i poreclit Naşul. De e Craiova n-a cîştigat la TAS?
Craiova peste 2 ani va reveni în Liga1 , probabil aceeaşi echipă pe stil ABBA şi aceleaşi încropeli. Tradiţia şi patima suporterilor nu garantează valoarea unei echipe.
Timişoara nu are cum să mai revină la nivelul dinaintea dezafilierii jucînd şi acum în B fără să fi retrogradat.

marcelica (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 14:45

Dupa mai mult de 20 de ani de conducere a FRF bilantul este urmatorul:
– echipe de traditie si echipe din orase mari desfiintate sau blazate in ligile inferioare:
U. Craiova, FC. Arges, UTA Arad, Farul Constanta, Poli. Timisoara, FCM. Bacau, FC. National, CSM Resita, ASA Targu Mures, mai nou Unirea Urziceni chiar si Poli. Iasi, plus problemele de la Rapid si Dinamo de acum, Steaua de acum vreo 2,3 ani, si or mai fi dar nu-mi vin in minte acum.
Aceste echipe din orase mari aveau suporteri multi iar spectacolul si competitia era alta.
Chiar daca de multe ori MS nu a fost in mod direct implicat regulile dupa care a fost condus fotbalul romanesc a dus la acest rezultat.

africanu (4 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 16:13

nea Ovi…am sa astept si judecata din tribunal a acestei scursuri umane si pe cea divina. Apoi am sa l scot si am sa l insir os cu os …..pe toate stadioanele al caror fotbal l a ucis. FC Arges, Universitatea Craiova, Poli Timisoara si FC Bihor. Au fost mereu pepinierele fotbalului romanesc.

Milici (440 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 16:43

@vasca
Dacă e să aberez şi eu ca tine probabil Wobay , Spase Dilevsky , Gargarov , David Lopez , N’Jock şi alţi circari sunt umaşii juveţilor Oblemenco , Marcu , Lung , Negrilă , Tilihoi , Ştefănescu , Balaci , Donose , Beldeanu care au făcut onoare naţionalei la fel cum Timişoara înainte de dezafiliere avea vreo legătură cu Bragadiru numai în mintea ta greu încercată.
Mai repede Poli e urmaşa Ripensiei de altădată , probabil n-ai auzit de ea , decît ABBA Craiova sub Minuscul urmaşa Craiovei Maxima.
Cum o să intre Craiova direct în B sau A aşa cum se preconizează decît pe spinarea unei echipe gen Fulgerul Bragadiru? Nu vezi că-ţi băzîie un ditamai bondar în jurul clopului?

berea la micul dejun (12 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 16:47

bai, fratilor, eu il propun pe revolutionarul mititelu sef la federatie.
in felul asta se vor rezolva mai multe probleme:
1. stiinta va capata doua locuri (nu unul) in liga 1, care vor fi declarate neretrogradabile pe veci.
in plus…
2. …in fiecare an va avea dreptul sa transfere gratis cite un jucator de la fiecare dintre celelalte echipe (asta ca o recompensa pentru cei pe care i-a perdut prin dezafiliere)
3. echipa nationala va cistiga un sponsor („editie speciala”) si un superatacant, florin costea
4. iar la toate nivelurile de juniori se va asigura o alimentatie corecta prin introducerea programului „cornul (obligatoriu facut la brutaria din booveni) cu sau fara lapte”

in acelasi timp ca pedeapsa pentru mircea sandu propun crearea unei club falimentar al carui finantator, presedinte si antrenor sa fie „nasul”, avind ca preocupare principala lupte interminabile in justitie impotriva gastii federale mafiote condusa de mititelu…

Ultras FCRB (1 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 17:32

Cine vine după Nașu’?

MASCATII!!

Vasca (166 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 17:52

Milici, imi retrag cuvintele. Voi, timisorenii, sunteti cei mai frumosi, mai destepti si mai culti, voi ati castigat campionatul de 14 ori. De ce va duceti inapoi la Ripensia si nu la FC Neanderthal? Esti asa hazliu…

Milici (440 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 19:35

@vasca
Iar ai înţeles aiurea , mai ia o gură de praz…Nu am spus că Poli e urmaşa Ripensiei , am făcut doar o comparaţie ca să te lămureşti cum e cu urmaşii.Am uitat să-i amintesc , printre urmaşii Craiovei Maxima , pe lîngă Spase Distilevski şi pe cei doi şaormari , fraţii lu’peşte , care nu reuşesc să fugă continuu 5 minute dar valorau cîteva milioane de Euro în opinia Minusculului.

17 Mentorii Tirbuson (871 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 20:23

Sticlele, Stiintele si Bragadiru au ajuns rau din cauza Miticilor din conducere, plus Sticla Mitica -el- insusi. Minus MS, tot Mitic, dar fara vina, la fel ca Piti. Cred ca sintem de acord, nu vad ce sens are cearta. Cei din Craiova si Timisosra ar face mai bine sa fie constructivi, ca la distrus, huiduit, injurat, va intrec doar aia de sub podul ala. Noua ne-ar trebui niste adversari, ca nu mai are farmec fotbalul. Minten dispar Sticlele Dinamu si Personalu. La cine mai scoatem noi dopul?

lehamite (264 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 20:31

…nea Ovi, va asigur ca si dupa 2014 vom vorbi tot despre presedintele MS (asta iese doar cu picerele inainte din frf), despre dezafilierea Craiovei, despre meciurile aranjate de mitica, despre calificarea pierduta, daca a fost ofsaid sau nu la cluj-astra, etc., etc. …; ca asa e in tenis…

Vasca (166 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 20:34

Da, chiar ai coloana vertebrata, una sau chiar doua. Am inteles eu gresit sau tu ai scris „mai repede Poli e urmasa Ripensiei de altadata”? Daca da, lucru usor de verificat, o gura de ce ar trebui sa iei? De aer, fireste.

criticul (40 comentarii)  •  17 noiembrie 2012, 22:18

Ce va veni după Naşul? Evident,potopul! 🙂 El n-a făcut altceva decât să pregătească terenul pentru aşa ceva.Cu cât fotbalul nostru va fi mai slab cu atât nenorociţii ăia de la F.R.F.şi L.P.F. vor sta mai mult acolo.

Dinca Catinel (3 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 2:42

Domnul Ioanitoaia,MS a facut muult prea putine lucruri bune pe parcursul acestor ani,si nu sunt putini ani de cand conduce fotbalul romanesc.
Fotbalul romanesc era odata magic,aveam jucatori extraordinari care nu o data au facut meciuri senzationale,aducand rezultate pe masura si prestigiu Romaniei.
Ma refer aici de perioada pana in 1989.
Dupa 89 acesti indivizi care,trist si stupefiant,inca sunt la conducerea fotbalului romanesc au facut exact cum s-a procedat si in economia romaneasca,au devalizat absolut tot fotbalul romanesc,au decapitat echipe de legenda,au ales castigatorii editiilor de campionat in birouri in loc sa se decida pe teren,au ucis orice competitie legata de tinere talente si de-asta ne zbatem in mediocritate de ani multi…
E normal sa zicem ca a facut si lucruri bune pentru ca fiecare om pe lumea asta face lucruri bune,insa daca as pune in balanta binele si raul pe care l-a facut,balanta inclina clar si fara de tagada catre partea raului.
Exista romani care aduc fala Romaniei prin competenta lor,da exista si acestia trebuie sa conduca viitorul Romaniei,nu relicvele comuniste printre care se numara si M.S.Oamenii crescuti sub propaganda comunismului nu vor putea niciodata gandi ca niste democrati,nu vor putea niciodata sa stie ce inseamna performanta intr-o companie si lupta pentru a face performanta,ei vor ramane cu aceeasi mentalitate invechita blestemata pana la sfarsitul zilelor lor.
Acesti oameni trebuie sa se retraga si noi trebuie sa le dam zi de zi,indemnul..

ramon (127 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 10:21

Dinca si Marcelica
fotbalul pana in 1990 era o lauda a autoritatilor locale, care aveau bani si pentru fotbal. Situatia este total diferita in 2012, cand toti vor ca primariile sa taie bani din buget si sa tina saltimbanci pe teren. MS nu poate tine din banii lui UTA, FC Arges, U Craiova, Jiul, Corvinul, FC Dihor. Ce poate el sa faca v-ati intrebat vreodata ? In 23 ani s-au schimbat 11 prim ministri, crezi ca vreunul l-ar ajuta pe MS (cel care nu a fost schimbat) ?
Am avut mari jucatori inainte de 1990 ? Dar cate calificari am avut ? 1969, 1971, 1983 si 1989 in 40 de ani (1949-89). La calificarile de dupa 1993 o mica contributie a avut si seful federatiei, care a ales antrenori de valoare, hai sa zicem ca jucatorii nu au fost creatia lui. Deci ce vreti voi sa faca MS si DD ? Sa intre pe teren si sa urle blat la 5 meciuri din 9 ? Sa joace, cei doi nu mai pot, iar Mitica nici mare jucator nu a fost. Sa se duca la primul ministru sa ia bani, cand fotbalul oricum toaca miloane fata de orasele bombardate, industria facuta praf de dispretul alesilor. Nu e treaba lor sa aresteze arbitri sau presedinti care au aranjat scorurile pentru pariuri, asta e treaba parchetelor care pe ici pe colo au mai arestat cate un arbitru sau sef al lor. In plus, justitia a ajuns iar ca inainte de 1990 cand aresteaza, tne cateva luni si apoi nimeni nu judeca daca au fost probe sau nu. Ii vreti pe toti la puscarie, asta a dezvoltat media in 23 ani, ura pentru toti care au condus in tara asta, dar pana la urma multi au trait mai bine decat in 1985-89, anii de sinteza ai comunismului in Romania. Si daca e sa faca inchisoare, ar trebui sa fie saltati zeci de mii de romani, care au furat mai mult sau mai putin.

Aristotel (167 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 10:26

Mircea Sandu, in mod legal si moral, nu mai trebuie sa mai fie presedintele FRF ! Faceti un sondaj la scara nationla, intrebati oamenii sub protectia anonimatului, oameni care sa nu aiba nici o functie la nici un club, oameni simpli, si o sa aveti o surpriza , o foarte mare surpriza ! Pentru noi, suporterii oricarei echipe, M.S. este cel mai dizgratios personaj din istoria fotbalului de la noi ! E o persoana abjecta, trebuie sa plece urgent din fruntea fotbalului nu in 2014 cum a declarat ! Dar poate ne face Justitia Romana o surpriza si-l baga la racoare, dat fiind ca a desfiintat Universitatea Craiova, absolut ilegal, pentru ca asa i s-a nazarit lui ! Pur si simplu, a ordonat in direct adunarii generale sa voteze dezafilierea, fara ca membrii acelei adunari, sa stie de ce o fac ! Cit priveste urmasul lui la sefia FRF, nu va faceti probleme; in tara asta sunt peste 10.000 de oameni care pot face lucrul asta ! Celalalt pretendent pe care il tot vehiculeaza presa, Gheorghe Popescu, e tot un j.e.g. , din tagma lui MS ! Si sa nu-l uitam pe celalalt mafiot, vicele FRF si pres. LPF ! Cand vor disparea din functii acesti doi mafioti, va fi sarbatoare nationala, care va fi sarbatorita mai fastuos decat 1 Decembrie ! P.S Am o intrebare: De ce , cand se iau hotariri la FRF, nu se voteaza cu vot secret ? Dece se voteaza numai prin ridicare de mana ? Pentru ca, nimeni nu are curaj sa voteze ” contra” celor propuse de mafiot ! El controleaza totul el face ” jocurile” el decide tot ! Dupa pofta inimii ! A facut foarte mult rau fotbalului romanesc ! Extrem de mult rau !

Sandy (5 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 11:17

Oricat nu ne-ar place Nashu sau chiar l-am dispretui, sa lasam cliseul cu relicva comunista. A fost fotbalist, nu activist, epitetul nu i se potriveste.

Albert (124 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 11:21

Dupa Sandu vine Meke, iar Nea Ovidiu stie asta. Presedintia lui Meke va fi ultima victorie a lui Sandu asupra fotbalului romanesc.

mihai (6 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 11:32

pentru dinca catinel
sunt de acord cu tine, dar vezi ca nu ai identificat corect originea lui ms.
la inceput spui ca pina in 89 totul a fost bine pentru fotbal (si ai dreptate, ce a lasat comunismul a fost folosit de ms iar apoi devalizat si distrus ca sistem de formare a tinerilor fotbalisti si ca valoare) iar apoi il faci pe ms relicva comunista. pai tot fotbalul romanesc a trait din ce a lasat comunismul, ca incepuse sa scoata talente pe banda rulanta d-aia ne-a tinut pina prin 2000. dupa ia o continua cadere si la cluburi si la nationala. in consecinta ms a dus de ripa fotbalul romanesc si asta nu pentru ca era comunist.

MARGELATU (91 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 11:45

Vine finu! 🙂

E de mult timpul! Desteapta-te romane si DNA!
SANDU & MITICA dupa fileu!

Milici (440 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 12:16

@Dincă Cătinel
Data aviatoare să postezi sub nickul Catinel Dinca , asta pe care-l foloseşti sună nasol rău!

ramon (127 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 12:59

Mihai
talentele aparute din sistemul comunist au format nationala care a jucat in 1990-2000. Dupa 1990 au mai aparut doar Chivu si Mutu, restul au facut tusa pe la echipele europene. Nu nashul a distrus sectorul de juniori, clubul Luceafarul a disparut prin 1985/86, ci banii tot mai putini bagati in fotbalul mic, vezi desfiintarile de echipe din L2 si L3, banii foarte putini la echipele care ocupa ultimele locuri la L1. Nu MS poate gasi acesti bani, comunismul a avut alocati bani, FRF nu poate sustine centre de juniori. Dimpotriva, Gh Popescu tine un club de juniori, dar jucatorii mari nu prea apar. Sintetizand, comunismul a creat si conditii si bani pentru juniori, capitalismul abia mai poate tine 2 echipe in grupele cupelor europene, probabil una singura la anul, sau niciuna. Totul a inceput sa se prabuseasca prin 1991 cand nr de spectatori s-a redus la jumate, iar fabricile au refuzat sa mai plateasca jucatori in B sau C, ulterior disparand si fabricile, praduite de directorii pusi de partide.

Milici (440 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 13:07

După Mircea Sandu vine , obligatoriu , Procuratura.
Mă mir cum creatorul asociaţiei familiale FRF SRL , susţinut la infinit de gaşca binecunoscută , KASSA-I la noi , plus femeile de servici , nu a găsit o soluţie regulamentară de a interzice cîrcoteala în presă/net la adresa augustei sale persoane , precum a făcut cu banerele pe stadion.
Ce-ar fi să intre BGS-ul în forţă peste redacţia GSP sau acasă la postaci. Dacă cineva înţelege că vreau să justific tratamentul Naşului cu mănuşi de către dl Ovidiu , îi reamintesc proverbul binecunoscut:persoanele de faţă se exclud şi se includ în cele care nu sunt de faţă.
Culmea e să urmeze Lupescu după ce a umblat la arbitrii , împreună cu alt sindicalist , Prunea , şeful de sindicat fiind Cristi Borcea.
Cooptarea Lupescului în forurile ioropene i-au spălat cazierul aşa că e numai bun deşi nu-i convine , ar fi un fel de retrogradare.

rads (12 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 14:07

un articol de la un vechi prieten pentru un vechi prieten … viata e scurta si amandoi si-au amintit asta recent din cauza unor probleme de sanatate (sanatate le doresc si eu!). craiova a fost cea mai mare greseala … LOL, ca tot suntem pe internet. are niste pacate infinit mai grave … dar la batranete pana si oamenii care s-au mai impuns cateodata isi dau seama ca de fapt sunt amici vechi.

Biborteni (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 14:52

Nasu e garantia ca nu vor veni la conducere clanul becali sau Nicu Gheara. Lupescu e un papitoi, il mananca mafiotii la micul dejun.

yx (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 15:46

cum cine sa vina?! un minoritar pt ca si asa aceasta categorie sociala detine toate pirghiile satatului roman. romanii sint dupa cum s-a si dovedit in marea lor parte usor de pacalit divizat si de aruncat unii impotriva celorlalti. ar fi pacat sa nu se continuie nu-i asa mai ales cind nu ai un adversar care sa te traga la raspundere. vad ca toti uita ca acolo activeaza unul pe numele lui kassai si tot nimeni nu-l intreaba care este rolul lui. o fi acela de-a se imbata cind o echipa a altui minoritar se califica in competitia unde se iau bani? amintesc de relatarile in ziare si tv despre acest eveniment. oricum minoritarii i-au convins pe unii fraieri sa introduca in fotbal un model reductionist primitiv care duce ca si in economie la faliment sigur. deci mai are importanta cine va conduce frf?! dupa cum se vede este f greu sa-l convingi pe roman sa nu distruga totul in calea lui. acesti flotanti ai lui ceausescu si urmasii acestora sint adevarata mostenire grea a tarii si nu mai stiu eu ce alt nume de sistem sau model economic!!!!
oricum acum romanii au reusit in zeci de postari sa scrie numai prostii fara sens. sincere felicitari!

rapidist de 50 ani (18 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 17:05

CONCURS DACA GICA POPESCUVA FI DIN NOU LUCRAT.

Voicu (13 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 17:18

@rads. Cine e prieten cu cine, Ioanitoaie cu Sandu?! Te-ai zapacit de tot?!

Vissu (88 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 17:20

La ce sa mai vina cineva dupa Sandu? Ce sa mai fure?

lebateauivre (10 comentarii)  •  18 noiembrie 2012, 17:20

nenorocitul si sabotorul asta ‘presedinte onorific’ ? nu sunteti zdraveni la cap !?

Dinca Catinel (3 comentarii)  •  19 noiembrie 2012, 4:22

M.S. are o mentalitate comunista,invechita,in mod normal trebuia sa fie de mult la puscarie,nimeni nu poate fi mai presus de lege si cum spunea cineva,asta trebuie sa fie valabil pentru toti.Problema in Romania este ca foarte multi fac ceva pe lege,in cel mai bun caz incearca sa o ocoleasca.Din cauza asta ne-am trezit cu oameni care au afaceri de sute de milioane si averi de sute de milioane de euro si nu i-a intrebat nimeni de nimic pana acum.Voi credeti ca intr-o tara normala europeana ar fi posibil sa mergeti acolo si sa produceti zeci si sute de milioane fara sa vina fiscul peste voi?Sunteti „mai naivi decat prevede legea” cum spunea cineva daca intr-adevar credeti asta.
Cand spuneam de inculpatul MS ca este relicva comunista,ma refeream la gandirea si mentalitatea sa,mentalitate care de altfel o au foarte multi romani si nu vor sa se lepede de ea.
Mentalitatea de a te imbuiba fara sa-ti pese ca mergi peste cadavre(U Craiova,Poli Timisoara,Corvinul Hunedoara,etc.),mentalitatea de a-ti face avere fara sa platesti nimic statului.
Ce este mai interesant este faptul ca acest inculpat,M.S. nu este singurul exemplu,mare parte dintre cei implicati in fotbal sunt oameni de genul asta.
Dar ca sa dispara raul,trebuie taiat de la radacina si ,in opinia mea,inculpatul M.S. este radacina raului in fotbalul romanesc.

Ramon (127 comentarii)  •  20 noiembrie 2012, 11:58

Dinca Catinel
nu stiu daca gresesc ca iti raspund, dar o fac:
MS s-a supus legilor la care s-au supus alte zeci de mii de romani in tara asta, nu stiu cat este averea lui, dar sunt destui care au mult peste banii lui MS. Atunci cand a inceput la FRF nu exista nicio lege de declarare a averii, lucrand pentru o firma care nu este proprietate a statului, care se autofinanteaza, nu stiu daca are o declaratie de venit sau daca trebuie sa dea asa ceva. Te-as intreba altceva: daca toti care au jefuit tara asta nu ar fi facut-o, crezi ca tu sau eu am fi trait mai bine ? FC Timisoara si Corvinul nu sunt victimele lui MS ci, prima, victima a managementului lui Iancu la fel ca U Craiova. Atunci cand pretinzi la 18 echipe sa aibe bilanturi contabile, nu poti admite ca 3 echipe sa nu le respecte. Asa cum cele 18 echipe respecta conditiile, ar fi trebuit sa o faca si Timisoara si Craiova. Mai mult, Craiova a primit oferta sa revina in campionatul intern, acolo unde avea dreptul in toamna lui 2010. De ce nu o face ? De ce in 15 ani un oras care a fost mare in fotbalul nostru nu e capabil sa tna macar o echipa in liga 2 (cum face Aradul, Oradea) ?
Cazul Corvinului este alta poveste, ei au falimentat asa cum multe firme falimenteaza. Poate in Romania sunt prea multe, pentru ca noi intotdeauna (si in anii 70) am fost originali si acum vedem cate falimente au fost create. E o poveste lunga.

Comentează