Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua nu e Barcelona Estului!

Deși Steaua a fost eliminată surprinzător din “optimile” Cupei României, ba și de către o formație considerată satelitul ei, dacă nu și vasalul, roș-albaștrii s-au străduit să minimalizeze eșecul. Cu excepția lui Reghecampf, care nu -și-a ascuns dezamăgirea, ceilalți au […]

joi, 1 noiembrie 2012, 4:46

Deși Steaua a fost eliminată surprinzător din “optimile” Cupei României, ba și de către o formație considerată satelitul ei, dacă nu și vasalul, roș-albaștrii s-au străduit să minimalizeze eșecul. Cu excepția lui Reghecampf, care nu -și-a ascuns dezamăgirea, ceilalți au bravat. Firește, în frunte cu incorigibilul Gigi Becali. Au pretins că nu i-a interesat Cupa, că albă, că neagră, că hîra, că bîra, basme de adormit copiii. Cunoașteți povestea, cînd n-ajunge la struguri, vulpea se jură că-s acri.

Prefăcîndu-se bucuros că a ieșit dintr-o com-petiție care-l încurca! , patronul din Ghencea s-a pornit împotriva a 4 jucători, anunțînd public că a decis să-i trimită la plimbare pe Dumitraș, Filip, Tibi Bălan și Rocha. Că se va descotorosi de aceștia.

Conform părerii latifundiarului, problema Stelei ar fi constat miercuri în prestația slabă a celor de mai sus. În general, a rezervelor. Opinie de discutat, ba și de combătut, atît timp cît senatorii de drept Chipciu și Cr. Tănase au ratat penalty-urile de departajare și, implicit, calificarea!  Introduși după pauză ca să forțeze victoria, ambii au decepționat. Mîini moarte.

De unde Gigi Becali se bătea cu pumnii în piept că Steaua posedă 3 echipe cu care poate înainta pe 3 fronturi, în Liga 1, în Cupa României și în Europa League, ar fi cazul să se tempereze, să dea sonorul mai încet. Corect, Steaua s-a schimbat în bine sub bagheta lui Reghe, însă e departe de a fi invincibilă. Și mai departe e de “Barcelona Estului”, cum o alinta deunăzi, îmbătîndu-se cu apă rece, propriu-i finanțator. Mai rămîne drum lung pînă acolo, foarte lung. Latifundiarul să mă ierte, dar cine nu știe să piardă nu știe nici să cîștige! Scuza că a rulat rezervele cu Concordia ține  și nu prea. La nivel înalt, îți trebuie lot, nu doar echipă. Altminteri  te sufoci. Cînd am scris că Molde a aliniat pe Arena Națională garnitura secundă, fanii Stelei m-au contrazis. Unii chiar -m-au luat la rost pe blog, susținînd că Solskjaer  ar fi menajat numai 3-4 titulari. Cîteva zile mai
tîrziu, după ce Molde a folosit în derby-ul intern  cu Rosenborg un singur fotbalist de la Bu-curești, pe Soderberg, s-a văzut cine a avut dreptate.

Iată de ce returul din Norvegia, programat joia viitoare, se anunță teribil pentru roș-albaștri, infinit mai dificil decît partida de 2-0 din manșa întîi. Slăbiciunile arătate de steliști nu scad din meritele învingătorilor, principalele virtuți ale jucătorilor din Chiajna fiind ambiția și dăruirea. Deși înfruntau liderul autoritar al Ligii 1, ei nu s-au temut. Dimpotrivă, s-au scuturat de complexe și, cu un Ghionea impecabil, au transpirat ca niște salahori. Conștient de calitățile băieților săi, dar și de limitele acestora, Ilie Stan a gîndit meciul asemenea unui șahist de clasă.

Ordonînd o echipă scurtă, i-a cerut să stea sus și să închidă culoarele pe benzi în așa fel încît vîrfurile adverse să primească puține centrări. Ajutat și de șansă, “Iliesta” și-a atins scopul și a trăit miercuri una dintre cele mai frumoase seri ale cari-erei. În condițiile în care Concordia Chiajna va deveni Concordia Ilfov și-și va tripla bugetul către 6 milioane de euro anual, vom mai auzi multe lucruri frumoase despre ea. Sigur.

Comentarii (91)Adaugă comentariu

mihai (3 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 19:09

Cum ar spune Mircea Badea: eu nu mai pot cu Tanase! Sunt curios cat mai are de gand ciobanul sa-l umfle pe acest jucator? El chiar crede ca daca-l pupa atat in dos, o sa i-l cumpere cineva, cumva, candva? Sa ne intre dracu’ o data in cap ca Tanase nu e jucator de Steaua si punct. Si nu ma refer ca a ratat penalty…penalty au ratat si mai marii fotbalisti ai lumii, daramite terchea-berchea asta… Nu mi se pare ca aduce nimic in plus jocului Stelei, ba chiar mai si incurca. Mai bine cu Adi Popa in dreapta si Chipciu in stanga… Dar ma rog, mintea lui Jiji…ce poti sa iei pe bani putini?

Australianu (26 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 19:09

Aveți în parte dreptate. Însă nu trebuie ridicați în slăvi niște jucători care au refuzat fotbalul. Mare șahist Ilie Stan ăsta! Eu nu aș scoate o vorbă în locul dumneavoastră. Cum poți să lauzi un antrenor pentru o calificare cinică, una care face rușine fotbalului? Din primul minut au intrat pe teren cu gândul la penalty-uri, s-a văzut clar lucrul ăsta! O rușine pentru fotbal. Cu așa laude nu va crește niciodată nivelul fotbalului de la noi.

Și aveați mare dreptate să ridiculizați comparația lui Becali cu Barcelona. Steaua e STEAUA și nu se va compara niciodată cu niște căpșunari perciunoși!

Cipri (3 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 19:20

noi romanii la critica suntem ce-i mai buni…pana acuma cateva zile toate presa pupa steaua in … ca domina campionatu ca e prima in uefa, mare lucru am pierdut cupa si nomal ca orice stelis vrea sa castige cat mai mult inclusiv cupa , dar o sa castigam campionatul si primavara europeana….ce mai ziceti atunci….a da ca Steaua e norocoasa cam asta aud de fiecare data cand Steaua se califica prin europa…..ce sa zic sper sa ne tina norocul inca vreo 9 ani. Si domnu Ianitoaia si normal ca Steaua nu e Barcelona Estului, am 27 de ani dar nu iau in seama tot ce zice domnul Becali cred ca ar trebui sa faceti si dvs acelasi lucru ca doar nu mai sunteti copil sa credeti in basme. Oricum in presa jumatate de articole sunt despre Steaua sau Becali asa ca ar trebui sa fiti mai recunoscatori macar asa aveti si voi ce scrie.

eugen (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 19:20

Domnilor ziaristi, la fiecare 99 articole in care venerati steaua, ii spalati picioarele imparatului jiji , simtiti nevoia sa aruncati fraierilor praf in ochi cu astfel de randuri. cine a umflat la infinit steaua? cine reactioneaza la un gol al stelei in cupele europene ca la un gol de aur dintr-o finala de UCL? cine are linie telefonica speciala cu becali? cine ne vorbeste si la teleenciclopedia de cupa campionilor din 1986 fara sa mentioneze si de cate meciuri a fost nevoie sa se castige acea cupa? cine ne intoxica cu cele 1000 de participari ale stelei in grupele uefa cl fara sa ne mentioneze un nume mare de echipa invinsa de ei (bate borisov? glasgow rangers? widzew lods? poate dinamo kiev…..nu cautati,altele nu exista).
ps: faceti o selectie cum trebuie la ceea ce postati….sunt prea multe elemente pentru care 4-4-2 reprezinta notele la literatura/gramatica/educatie

jiji (166 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 19:21

Folosind o echipa de rezerve e clar ca Steaua nu a tratat cu aceeasi moneda Cupa Romaniei ca si campionatul sau EL,ca gigi bate campii suntem satui ,nu inteleg de ce presa din romania il ia in seama.
Mai nou vrea sa l aduca pe marele Tatu.

papillon (3 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 19:23

Nu sunt stelist,dar jocul lor este incintator la aceasta
ora Ratarea calificarii in Cupa nu este nu este mare lucru din punctul meu de vedere.Ceea ce am vazut eu
este un semnal de alarma ,avind in vedere meciurile care ii asteapta.Nimeni nu esteinvincibil,nimeni.Asadar,atentie mare ! Jocul cu Molde este hotaritor.Hai Steaua! Ai facut o Europa intreaga sa te privesca cu respect.Suntem mindri de tine.

apox (31 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 19:25

M-am saturat de presa din Romania … de mult. Aceleasi clisee obosite, cu vulpea, si cu strugurii … mereu va uitati in gura lui Becali si luati de bune tot ce zice, aceleasi comaratii depasite cu Barcelona (din cate stiu eu numai Becali a facut comparatile astea). Imi pare rau dar asta nu este presa, sau modul cum, puneti voi problema si opinile pe care le aveti si valorile pe care incercati sa le mediatizati … e totat depasit de civilizatia anului 2012.

Cum sa avem 3 echipe, la acelasi nivel? E ridicol a crezi asa ceva (oriunde in lume incepand cu Barcelona) … avem vreo 18 jucatori diferiti care au jucat 1 / 2 mecuiuri pe saptamana, de data asta au jucat ceilalti 7-8 din lot, cei mai putin folositi jucatori de pana acum si cei mai iesiti din forma … nu aveau cum sa fie la acelasi nivel, si le-a fost foarte greu sa castige … dar si sa piarda. Chiajna nu ne-a pus probleme in aparare. Diferenta a facut inspiratia celor 2 antrenori.

Reghencamp putea sa mute la pauza mult mai bine decat a facut-o, dandu-i o repriza lui Rusescu, care e cel mai in forma atacant al Stelei, si nu lui Nikolic care e cel mai iesit din forma … iar jucatorul schimbat sa fie Rocha care nu jucase nimic, si nu Costea, care jucase binisor si aratase nerv, la fel ca Adi Popa, care trebuia sa ramana, macar pentru asta, si nu Tanase care nu e jucator de Cupa, putea in schimb sa intre Pintili pentru a oferi mai multa consistenta la mijloc. Si uite asa aveam in teren si 3 executanti excelenti de lovituri de 11m … la pauza, daca tot nu s-a marcat, esti obligat sa iei in calcul si acest aspect. La desemnarea executantior, a lipsit un jucator de executie, precum Rocha (ati vazut cum a tras Nikolic, asa se bate, asa da un atacant, un jucator de executie), in schimb au fost desemnati in primul 5, 2 jucatori de creatie, s-a pus o presiune foarte mare pe Tanase si total ne necesara (e un jucator de moral). Regehencamp a fost neinspirat si s-a batut singur (asta era si un meci pentru un portar tanar, precum Cojopcaru, nu pentru Stanca de la care nu mai avem multe perspective). Ilie, nu a facut gafe si a castigat (nu neaparat la loterie, dar pe gafele adversaruli). Asta e tot, nu are nici o treaba Becali si ce mai zice Becali, cu ‘de ce a pierdut Steaua acest meci’.

Nu am gresit ca am inceput cu rezerve, este ceva normal pentru o competite a rezervelor, dar trebuie sa stii ce anume si cand anume sa muti sa fortezi victoria in 90 de minute, in functie de ce iti ofera jocul, si daca nu iese, sa desemnezi pe cei mai buni executanti de lovituri de la 11m, si care au cel mai bun moral (Tanse pe locul 10). Facand un lant de greseli, una dupa alta, si avand la dispozitie cei mai iesiti din fornma jucatori, nu iti garanteaza nimeniu victoria.

Ne intereseaza si Cupa, si in cazul meu, mai mult moralul victoriei in vederea derby-lui cu Dinamo … este un trofeu, si am vazut ca voi, presa in lipsa de subiecte si alte motive dramatice, deja puneti semnul de egalitate intre trofee, campioana are un trofeu, castigatoarea Cupei altul, scorul e de 1 la 1. Ma amuza, bineinteles (povestile cum Dinamo a castigat 2 trofee anul trecut si CFR doar 1)! Nu poti zice ca nu te intereseaza o competitie, poti doar zice ca te intereseaza mai putin, si asta e foarte adevarat. Gradul de interes se determina dupa numarul de jucatori in forma prezenti pe teren, iar din acest punct de vedere Cupa ne intereseaza cel mai mult dupa 1. Titlu si 2. ELGS. Becali nu e capabil sa va explice asa, si zice ca nu-l intereseaza, mai ales dupa ce a pierdut. Chiar sa fie asta un motiv de psihanaliza in presa? Ca nu stie Becali sa se exprime, elocvent (cum a facut si cu Tatu – Rusescu).

Am pierdut, si Chiajna nu are nici o treaba cu asta, ne-am batut singuri, si ne enerveaza ca am iesit asa devreme. Asta nu inseamna ca strugurii din cupa sunt tamaiosi. Este o competite absurda, in care unii capi de serie joaca cu locul 2 din Liga 1, altii joaca cu echipe de Liga 2, in aceeasi faza … totul se joaca doar un tur pe terenul unei echipe, ceea ce e total dezechilibrat si random! Iar premiul final este mai important decat locul 2 din capionat. Asta nu inseamna ca nu vrem sa o castigam, doar pentru ca este organizata la modul penibil si dezechilibrat, si castigatoarea nu ne spune nimic … cum nu ne-a spus nici Dinamo anul trecut dupa ce a castigat 2 trofee din 3, batand pe Gaz Metan CFR Craiova, Petrolul, Gaz Metan Medias si Rapid cu lotul acela vartza de anul trecut pe care il au si acum. Asa ca lasati-o pe aia cu strugurii, ca sunt chiar acrii si echipe care ‘zic ca ajung la ei’ si nu au nici o treaba nici cu titlul nici cu cupele europene, li par asa dintr-o data dulci. Joaca 4 meciuri in 5 ani in cupele europene si ei sunt saritori la striguri cu Botosani, Satu-Mare si cu Berceni, si cu cine masluiesc tragerile astea la sorti. Chiajna, Pandurii astea sunt adversari tari care se afla peste ei prin claasament, si daca mai joaca si acasa, oricand pot face un rezultat bun, indiferent ca joci cu titularii si cu rezervele. Daca le mai si subestimezi, asta e…

Reghencamp niinspirat

mina (5 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 19:33

Un articol decat foarte bun care ii aduce cu picioarele pe pamant pe pustimea exaltata. Felicitari.

dragos (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 19:41

anul trecut cand Barcelona a ratat Champions dc era dupa oaia sefa din ghencea Alexis era out Mesi era un distrus la cat a ratat. Steaua e un club imens cu o istorie splendida condusa de un retardmintal gigi si de un frustrat meeeemeeee ptc a fost un fotbalist ZERO . Pacat d Reghe, trebuie sa stea langa toti babuinii

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 19:45

@apox. Bine ca ai terminat sa ii faci temele dlui Ioanitoaia care a vazut de o mie de ori mai mult fotbal decat tine. Te-ai saturat? Dar eu de tine…

IO (228 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 19:55

Ca stelist nu-mi face nici o placere ca echipa mea sa fie asemanata altei echipe. Cum nici Hagi nu este Maradona Caprpatilor, el este si ramane Hagi, la fel si Steaua. Ah, cu Sahtior e alta tereaba, ei pot fi numiti cum vor ei, dar Steaua e STEAUA.
Minimalizarea acestei competitii este una din imbecilitatile lui MM. Steaua trebuie nu doar sa-si doreasca acest trofeu, trebuie sa-l si obtina.
In idiotenia lui MM, Steaua a fost de 21 de ori loser-ul Romaniei pt ca a castigat Cupa. Va dati seama cu ce oameni avem de-a face, noi, stelistii, la acesta echipa?

tudor (5 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 19:55

@apox: este adevarat ca anul trecut(sau cand o fi fost asta) dupa castigarea cupei romaniei de catre steaua, se scanda : campionii, campionii? daca da, de ce?

din_afara (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 20:08

poate intelege si becali ceva din articolul asta, degeaba ai bani si echipa, daca esti total rupt de realitate.. sa se abtina din declaratii ca bate campii la greu, mereu

Grigoriu (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 20:12

@capox. Ia zii, maria ta, ce valori ar trebui promovate! Ia deschide-ne, preadestepte, umilele noastre capete! Bai, dar va e din ce in ce mai putina rusine celor care ii dati lectii unui ziarist cu mintea si cu experienta lui Ioanitoaia. Jalnic.

dan.motru (64 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 20:30

Calaii STIINTEI Sandu si Dragomir au putut sa-si realizeze dorintele obsesive si frustrante de distrugere a mitului (Campioana Unei Mari Iubiri!) si simbolului(singuri impotriva tuturor!) prin complotul lui SOLOMON generat de razbunare pentru arestul facut datorita booveanului,fapt pentru care a vrut sa-l deposedeze de echipa in succesul lui in lupta cu Olguta la fotoliul de primar,sacrificind brand-ul si istoria echipei pentru infintarea alteia cu concursul lui NETOIU si CAMATARU,mizind pe numarul mare de suporteri pe care ii are Craiova.
Motivul pentru care mafiotii SANDU si DRAGOMIR nu au folosit alte pirghii de sanctionare a booveanului cu declararea de persoana non grata,retrogradarea in liga 2( in contextul neprimirii licentei Gloriei Bistrita),era deposedarea de echipa in favoarea lui SOLOMON pentru succesul cu OLGUTA sacrificind brand-ul si istoria echipei prin infintarea alteia.
Lasind la oparte repulsia mafiotilor Sandu si Dragomir pentru mitul si simbolul echipei dovedit la finala Europa Lig( prin refuzul mediatizarii primului succes al echipelor rominesti in cupele europene) acest fotoliu de primar nu trebuia sa distruga pe altarul politic brand-ul echipei cit si al orasului prin dezafiliere,facuta la comanda de FRF si LPF.
Rolul decisiv in distrugerea brand-ului sunt: Sandu,Dragomir,Solomon,Mititelu si Netoiu & Camataru(in interesul de infintare altei echipe in detrimentul UNIV.CRAIOVA)
OLGUTA trebuie sa se implice sa readuca STIINTA in liga 1 si sa ne salveze de cosmarul Mititelu pentru pastrarea succesului la alegerile ulterioare.
Nu suntem Timisoara sa ne vindem mindria si virtutea de cei mai fanatici suporteri pentru alta echipa infintata in detrimentul UNIV.CRAIOVA.
Pina la dobindirea si confirmarea dreptatii de catre justitie si DNA impotriva dezafilierii abuzive facuta de FRF si LPF,avind si rol politic prin implicarea lui SOLOMON pentru fotoliu de primar,salut cu bucurie intentia lui BADEA de infintare altei echipe,indiferent ca este finul lui SOLOMON,cu conditia sa nu fie in locul UNIV.CRAIOVA.
Te asteptam esenta noastra fiindca te pretuim ca pe-o icoana pentru istoria curata si unica in fotbalul rominesc.
Pasiunea suporterilor nu abdica de la principiile fanatismului, o singura iubire,cu STIINTA pina la moarte!.
Singura Campioana a Iubirii,Unicul Nume al Nemuririi!
UN STRIGAT AL DISPERARII: DREPTATE PENTRU STIINTA!
GHITA DAN

Miki Maus (19 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 20:42

E ŢSKAua Sud-Estului.

criticul (40 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 20:55

Nu contează dacă Steaua a jucat sau nu cu rezervele în ,,Cupa României”,contează doar faptul c-a fost eliminată in optimile de finală şi c-a pierdut înc-un trofeu!Degeaba zice ciobanul că va face la iarnă curăţenie la Steaua,dacă nu-l zboară pe Tănase de-acolo!Să marchezi 12 goluri în 5 ani la Steaua este într-adevăr, ,,enorm”! 🙂 🙂 Şi Molde a jucat cu rezervele contra Stelei în Liga Europa,dar le-a ieşit ,,pasienţa” în campionat,unde au învins acasă pe Rosenborg cu 2-0 şi au mari şanse să câştige din nou campionatul Norvegiei.Atunci Jiji zicea că Steaua a jucat,,formidabil”!,,Formidabil”cu cine? Cu o echipă de copii,care aveau o medie de vârstă de 20,1 ani? 🙂 🙂 🙂 Deşi nu sunt stelist,nu-mi place să văd cum o echipă care este umflată gratuit de presă după nişte victorii în faţa unor adversari anonimi,când este înfrântă tot de nişte adversari modeşti valoric,aceeaşi presă servilă tace mâlc,protejând-o,ca nu cumva să-l supere pe marele oier! Adevăratele examene Steaua le va da la finele acestui tur de campionat şi-n returul acestei ediţii de campionat,iar în Liga Europa,dacă se va califica,în faza eliminatorie,unde-i ,,care pe care”! Atunci se va vedea cât este ea de Barca,fie a,,Estului”, fie a,,Vestului”! 🙂 🙂 🙂

Sanchi brăileanca (5 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 21:08

@dan.Şmotru
Eşti somnambul şi postezi în somn ceva din , cu totul , alt banc.
Boceşti cam prea mult la căpătîiul defunctei şi regretatei Ştiinţa Craiova.
Totuşi , ca orice oltean , ai haz , chiar dacă e involuntar.
Lămureşte-ne şi pe noi care-s prinţipiurile fanatismului?

Adrian (2 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 21:20

Cand citesti un asemenea articol, parca e luni seara , -5 grade si la televizor sta sa inceapa un meci intre iasi si severin cu portile inchise=> ZERO interes atat pentru autor cat si pentru continut.

Australianu (26 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 21:41

@criticul eu nu cred că tu ești suporter al Stelei. Poate ai dori să fii, dar un suporter adevărat cunoaște ce se întâmplă cu echipa.

Tu parcă ai venit din altă lume. Cum poți să spui că echipa e umflată după ce a jucat cu adversari slabi? Uită-te mai bine și vezi că Steaua a bătut toate contracandidatele la titlu, excepție Vasluiul care a câștigat, citez din declarațiile staff-uli de la Vaslui „cu noroc”.

Cum poți apoi să vii să spui că adevăratele examene le dă la finalul acestui tur? Cu cine? Viitorul, Brașov, CS Severin, Dinamo? Niciuna dintre aceste echipe nu au ca obiectiv titlul.

Așa-sizul derby cu dinamo e doar un meciuleț, nu derby. Până și Borcea declara că obiectivul lui Dinamo pentru acest sezon e un loc de cupe europene (și să bată Steaua). Deci cu cine e adevăratul examen că nu m-am prins?

sam (4 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 21:56

Domnu Ovidiu are dreptate in ce priveste Steaua-Molde insa tocmai ziarul lui de 2 bani a scris ca vai doamne de super echipa a batut Steaua in turul cu Molde.Meciul ala a fost strategic si veti vedea cum Molde ii bate pe Steaua si inca rau aici in Norvegia.Stiu ca locuiesc aici cum merg treburile cu Molde.Ei au reusit sa rupa o echipa ca a lui Rosenborg doi ani la rind de cind a venit ucigasul cu fata de copil de la Manchester.Un Rosenborg care atuncin cind a venit el era despot in Norvegia iar in Europa facuse sezoane bune culminind cu victoria cu Chelsea in deplasare din liga.

In afara de Barcelona desi chiar si aici au vazut declinul anul trecut nu exista echipa care sa nu cada…mai ales echipa ciobanului cu Gigi si MM doi handicapati.In retur va fi vai si amar cind Dinamo chiar si Rapid sau CFR vor invata din greseli si vor incepe sa lege mai multe victorii la rind.

Mindria duce inainte caderii zice cineva intelept si o data cu eliminarea din cupa primul pas e facut.Ce zice Becali ca nu il afecteaza este ptr imagine sa nu creada adversarii ca o iau in jos…Doar intr-un caz cistiga Steaua campionatul..daca fac avans 30 de puncte..la 8-10 puncte dupa tur vor fi mincati de vii in retur.Sa nu uitam ca pe linga cei care trag la cupele europene mai sunt si cei care trag la retrogadare care vor lupta.Deci Molde bate Steaua si Steaua vs Dinamo iese egal!!!.Cine vrea sa parieze go ahead…

pariuri (4 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 22:12

Problema a fost ca multi jucatori din primele 11 nu a jucat,iar multi dintre linie a doua nu sunt inca suficient pregatiti.

criticul (40 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 22:15

@Australianu:Dac-ai fost atent la ceea ce am scris am spus că nu sunt suporter al Stelei(şi nici nu-mi doresc să fiu).

Referitor la acele meciuri de care am spus ca vor fi examane pentru ei la finele acestui tur şi-n retur,chiar dacă Steaua porneşte în multe dintre aceste meciuri cu prima şansă,să nu se uite faptul că Viitorul a învins C.F.R.Cluj la ei acasă cu 1-0 şi Pandurii pe teren propriu cu 2-0,Dinamo de-a lungul anilor v-a făcut figuri când vă era lumea mai dragă,Braşovul v-a învins de câteva ori,odată chiar de două ori într-o ediţie de campionat, etc.,etc.Nu uita faptul că într-un sezon e suficient să pierzi fie şi 10 meciuri,ca să ratezi tot:campionat,cupa ţării respective,cupe europene.Iar în retur altfel se vor prezenta toate echipele,fiindcă atunci se joacă mult mai strâns,mai tacticizat,mai pe puncte,ca să zic aşa.

ares (30 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 22:19

Geseala a fost a lui Reghe, trebuia sa inceapa cu o echipa de titulari si dupa ce lua avans facea schimbarile. Cred ca e mai important decat in campionat, acolo unde are deja un avans confortabil.

ady (3 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 22:28

Steaua a jucat cu rezervele si cu apaticul de Costea. De-aia n-a marcat in timpul jocului.

apox (31 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 22:32

@Australianu … o sa avem meciuri grele in deplasare, in special la Molde si Copenhaga, dar si in campionat la Brasov si la Constanta cu Viitorul, numai turul asta. Sa nu se culce cei de la Steaua pe o ureche (s-a vazut relaxare la meciul cu Chiajna, in ce priveste decizile tactice) … precum si anumite declaratii ale celor din club, care nu le gasesc in regula. Ce se inampola daca pierdem si cu Dinamo si la Molde, si dupa aia vin si celelate deplasari, unde nu jucam bine deloc, nu avem aceeasi agresivitate ca la meciurile de acasa, si aceeasi posesie. Stuttgart incepe sa-si revina, si oricum nu poti sa fi niciodata sigur de 3p cand joci cu o mechipa germana. Nu suntem in pozitia in care sa zicem, ca nu mai putem rata x obiectiv, din contra le putem rata pe toate, daca o sa abordam in contiuare meciurile cum le-am abordat pe cel la Tg. Jiu si cel cu Chiajna.

Eu ce vad in presa si la Steaua si foarte multi stelisti sunt numai atitudini extremiste, si nici un fel de echilibru. In iarna toate aceste echipe cu pretentii care merg prost, vor incerca sa se reorganizeze, sa transfere, sa iasa din pasa proasta … cateva vor reusi … vom avea deplasari la Rapid, Dinamo si CFR … echipe in general mai periculase in retur! Nu ne mai permitem multe greseli, precum am facut cu Chiajna … pentru ca e prea devreme pentru greseli.

Cheetah (2118 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 23:33

Hai sa-i vedem in meciurile din Europa si apoi sa-i judecam. Deocamdata e neclar daca au slabit sau nu, chiar daca au pierdut cu IF. Hai Steaua in UE!

Mymy (76 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 23:47

@Adrian. Altul care te afli in treaba si te dai ocean. Admit ca nu iti place Ovidiu Ioanitoaia, treaba ta si dreptul tau. Dar subiectul? Daca si subiectul te deranjeaza, ce cauti pe acest blog? Prea multi sunteti cei care taiati frunza la caini.

Augustin (268 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 23:52

Beeei, Nea Adriene, poate ti-e somn si te impiedicam noi sa te culci. Daca iti pute tot, lasa-ne nenica, ca pe noi ne intereseaza tema. Te contrazice numarul mare de postari. Noapte buna cum e si in mintea ta.

Gellu (26 comentarii)  •  2 noiembrie 2012, 0:31

Merci Tanase!
Ai reusit sa ne „usurezi” programul prin necalificarea in Cupa Romaniei, dar daca dupa doua penaltiuri ratate consecutiv mai ai curajul sa iesi pe strada inseamna ca ai tupeu. Dupa meciul cu Molde ma intrebam ce se va intampla daca golaverajul va decide calificarea in primavara europeana, iar Steaua va trebui sa-i zica „merci”inca o data celebrului Tanase pentru necalificare.
In alta ordine de idei: chiar nu inteleg de ce mari specialisti in fotbal afirma ca penaltiurile inseamna loterie,
in cazul prelungirilor. Atat executantii,cat si portarii sunt jucatori de fotbal, nu joaca la loto, calificarea se decide pur fotbalistic, nicidecum prin tragere la sorti, cum se proceda in urma cu cativa zeci de ani.
Sunt un simplu privitor la fotbal, tare as dori sa gresesc, dar Steaua a jucat mult mai bine cu Chiajna in prima repriza cu Mihai Costea pe partea stanga, decat cu Tanase in repriza a doua pe acelasi post.
Pentru a ma face sa-mi schimb nu parerea, ci convingerea ca Tanase nu este de Steaua (cea mai profitabila afacere cu el ar fi sa fie dat inapoi la Pitesti, in vecii vecilor nu va valora peste suma platita pe el de Steaua), acest jucator are sansa sa arate ce poate cu Dinamo, dar, ATENTIE, sa nu execute el un penalti care va fi facut, inventat special cu „dedicatie” pentru Dodel!

Lucian BH (206 comentarii)  •  2 noiembrie 2012, 0:46

Haideti sa asteptam derbiul de duminica si apoi sa tragem concluzii. Sigur e numai ca Steaua nu e Barcelona estului si nici a altui punct geografic.

DAN (16 comentarii)  •  2 noiembrie 2012, 0:48

ACEST COMENTARIU ESTE EXACT ADEVARUL DESPRE STEAUA ACTUALA.CINE NU-L ACCEPTA ESTE PROSTANAC SI NU ARE NICI O TREABA CU SPORTUL ASTA NUMIT FOTBAL.STEAUA LA ORA ACTUALA NU ESTE O ECHIPA REA DAR NICI DE 24 DE KARATE CUM O DESCRIU UNII PROSTANACI IN FRUNTE CU ACEASTA CONDUCERE A STELEI CARE SUNT PENIBILI.CUPA S-A DUS ACUM URMEAZA CAMPIONATUL SA SE DUCA LA FEL CA SI CUPA CA LA PROSTIA DIN CAPUL ACESTOR MASCARICI DIN CONDUCEREA STELEI ESTE TOTUL NORMAL SI REALIZABIL.

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  2 noiembrie 2012, 3:55

NU E NIMIC PIERDUT. AVEM CAMPIONATUL IN MANA, DACA-L PIERDEM, E NUMAI VINA NOASTRA, ADICA STEAUA. CU MOLDE SPER SA OBTINEM UN REZULTAT BUN
SI SA MERGEM IN PRIMAVARA EUROPEANA. IN REST SANATATE JUCATORILOR SI SA-I BATA PE DINAMO. ATAT HAI STEAUA!

ioan (4 comentarii)  •  2 noiembrie 2012, 8:12

Nea Ovi, mai zilele trecute ziceai ca patronii vorbesc prea mult si ca poate e greseala ziaristilor ca se uita atata in gura lui Gigi si ii dau apa la moara.
Cateva zile mai tazriu, ce sa vezi tocmai matale il bagi in seama iar.
Pe de alta parte ai dreptate, Steaua e departe de a fi perfecta „Barcelona a estului”.
Totusi, daca stam sa judecam drept (si sunt dinamovist), Steaua joaca cel mai bun fotbal in inceputul de sezon, si calitate si constanta, se simte mana lui Reghe, … cred.
Insa tot asa sa nu uitam ca nu suntem nici macar la jumatatea campionatului, un campionat lung, care in Romania mai are si defectul ca se intrerupe pe la mijloc pt o perioada cam lunga. Multe se pot intampla, se pierde ritmul, se „intareste” echipa cu niste „petarde” care strica omogenitatea si nici nu confirma, pierd un meci doua, se oftica ciobanul si incepe sa caraie si sa scoata pe unii din echipa si sa „distruga” pe altii in felu-i specific… se darama moralul si brusc dupa 2-3 meciuri pierdute avansul e numai de trei puncte care se pot pierde intr-un meci direct, presiunea e mare si uite-asa se ineaca la mal.
Nu le doresc asta, am depasit vasrta la care vroiam sa castige Dinamo cu orice pret :), acum vrea sa castige daca merita. Dar sa nu uitam ca si Dinamo a mai avut avans „confortabil” si s-au sufocat, chiar destul de recent.
Cu atat mai ciudata mi se pare vehementa si celor care foarte categorici decreteaza ca SDteaua a luat deja campionatul, ca n-are adversar.
Mai ales ca unii dintre astia sunt chiar oameni trecuti prin fotbal si cu capul pe umeri.
Numa’ bine va doresc.
Hai Dinamo

ioan (4 comentarii)  •  2 noiembrie 2012, 9:20

Ce s-a intamplat nea Ovi? Ce n-a fost in regula cu comentariul meu? Vad ca l-a cenzurat moderatorul. Civilizat, fara atacuri la persoana, chiar sunt surprins.
In schimb vad ca posteaza toti agramati care se admonesteaza unii pe altii pe blogul asta.
Curios…

bog (2 comentarii)  •  2 noiembrie 2012, 10:04

Steaua nu are un atacant veritabil de careu … Ce mai misca Rusescu dar parerea mea ca e mai mult mijlocas decat atacant !Poate un Maxim , Hamza sau un Bastos ar trebui adus la Steaua , altfel nu vad cum ar lua campionatul si nici mare lucru in EL nu cred ca face !

Pierrot (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2012, 12:24

Mie in suta sunt de acord cu ce a scris DAN. Adica si cu Dl Ioanitoaia

Stelistu (10 comentarii)  •  2 noiembrie 2012, 12:28

Parca vad ca daca pierdem cu Dinamo JJ o ia razna cu criticile si iar baga zazania in vestiar. Tocmai ca trebuie sa castigam duminica. Hai Steaua.

SAG (132 comentarii)  •  2 noiembrie 2012, 15:13

Fata de felul cum a jucat in acest sezon se poate spune ca Steaua nu este Barcelona Estului dar poate fi numita Barcelona Romaniei… Nu stiu daca va juca la fel pana la finalul campionatului dar repet, fata de ceea ce am vazut in aceasta toamna. Nu-mi iese din minte jocul de la Vaslui, pierdut cu 3-1, cand pana in minutul 70 a aratat un joc deosebit.
La Chiajna am avut prima tresarire de schimbare a stilului de joc si de ratare a obiectivului nr. 3. Inseamna ca daca-i laudam pe jucatori si pe antrenor prea mult si-o iau in cap si fac greseli si pot pierde obiectivele unul dupa altul….
Becali o sa aduca alti fotbalisti in iarna in locul celor care nu confirma, dar pe mine m-au nemultumit Tanase, Chipciu, chiar si Popa, care au pierdut mingea in driblinguri prelungite, pase gresite sau suturi aiurea…Nu mai spun si de 11-le ratat.

Vlafone (69 comentarii)  •  2 noiembrie 2012, 17:32

Steaua nu e si nu va putea fi niciodata comparabila cu Barca. Nu doar alta valoare, dar si alta atitudine.

apox (31 comentarii)  •  2 noiembrie 2012, 18:56

Am uitat insa sa spun ca Barcelona este Steaua Vestului, si suntem singurii din Romania care i-am batut. Timpul a trecut, in est au aparut echipe bogate, dar in aceasta regiune Centru-Est, Steaua a ramas o echipa de demut la nivel european, si cu un buget incomparabil mai mic si mai realist cu ce inseamna nivelul economiei nationale si regionale. Salutari!

Comentează