Campioana ajutată

Răsfoiți colecția și convingeți-vă: am scris mereu, inclusiv în toamnă, că formația din Gruia trebuie considerată principala favorită la titlu, la victoria finală! Aprecierea se baza pe valoarea lotului și pe calitatea managementului, superioare prin comparație cu jumătățile de măsură ale altora.

Paszkany și Mureșan, sau Mureșan și Paszkany, au învățat din mers cu ce se mănîncă fotbalul. Una dintre dovezi e aceea că s-au orientat bine 
la jucători. Cu excepția lui Fabbiani, au cumpărat ieftin și au vîndut scump. Au cîștigat cu Perreira și cu Culio, cu Deac și cu Dubarbier, cu Weldon și cu Renan, nu prea s-au păcălit.

În plus, au știut să aleagă antrenorii și să-i schimbe fără scandal. În alte părți a ieșit, nu și în Gruia, deși aici s-au mazilit tehnicieni și cînd echipa se găsea în fruntea clasamentului! Ca atare, nu-i nevoie să-i iubești pe conducătorii CFR-ului ca să le recunoști meritele.

E logic să-i prețuiești și să-i respecți. Poți și să-i admiri, atît că povestea se complică deoarece ne-am obișnuit să-i privim pe adversari nu ca pe parteneri de întrecere, ci ca pe niște dușmani de moarte.

Judecățile de mai sus nu mă opresc să afirm că noua campioană a învins în derby-ul Clujului, 3-2 cu U, și cu sprijinul cavalerilor fluierului! Revederea fazelor mi-a întărit ideea că arbitrul croat s-a pripit cînd l-a trimis la cabine pe Ad. Cristea, căruia i-a arătat cartonașul galben după un clinci cu Peralta, ca să-l sancționeze apoi pentru un fault la Lionn, deși “studentul” a părut că încearcă mai degrabă să se protejeze decît 
să lovească.

“Centralul”, pretind unii, a avut deplină acoperire. De acord, dar în contextul aplicării la sînge a regulamentului. Mai departe însă, rămîn la părerea că un arbitru care dă ușor cartonaș într-un asemenea meci, cu miză uriașă, nu-l dă la fel de ușor și pe al doilea aceluiași jucător, ba și în decurs de 5 minute!  Sigur, legea trebuie aplicată, dar se cuvine ținut cont, pe lîngă litera, și de spiritul acesteia.

Cu privire la penalty-ul din minutul 89, transformat de Cadu în al treilea titlu de campioană, chiar nu-i cazul să insistăm. Căutînd să scape de marcajul lui Szukala, Kapetanos s-a aruncat ca-n bazin, plonjonul lui impresionîndu-i pe Vucemilovici și pe asistent! Atît însă, nici urmă de 11 metri, grecului i se cuvenea avertisment pentru simulare!

Nu zic că Paszkany a umblat la croați. Cum nu posedă vreo probă împotriva CFR-ului nici măcar cei care acuză în gura mare, consemnez doar că arbitrii i-au ajutat vineri pe băieții lui Andone într-un moment crucial, cînd ardeau tricourile pe ei! Asta redeschide problema aducerii străinilor, dar asupra temei vom reveni.

171 comments ↓

# 171 doru on 21.05.12 at 3:38 pm

Va deranjeaza foarte mult simularea lui Kapetanos? Dar de penalty-ul acordat pentru o simulare mult mai clara in Giulesti de ce nu scoateti nici o vorba? A, acolo e Razvan, fiul prietenului Lucescu si Copos, prietenul lui Voiculescu! Foarte obiectivi sunteti, de aia fuge lumea de fotbal domnule, cand vede cat subiectivism exista. Si la TV si in ziarele de sport aproape nimeni nu spune adevarul: Rapid a cistigat dintr-un penalty inventat!

# 170 radu on 21.05.12 at 3:28 pm

Cand in 2009 au venit acei arbitrii spanioli care au facut-o pe Urziceni campioana printr-un arbitraj incalificabil, cu niste decizii incredibile, toata lumea se bucura, era mare fericire! Acum ca “opinia publica” ar fi vrut o alta echipa campioana, e mare suparare! De ce? Va asigur ca greselile din 2009 au fost incomparabil mai mari, dar acum ne viatam, ca de, da bine la opinia publica!

# 169 colina on 21.05.12 at 2:53 pm

domnu ioanioaia primul galben primit de cristea nu s-a dat din cauza clinciului cu peralta ci pentru ca jucatorul universitatii nu l-a lasat pe jucatorul cfrului sa bata repede lovitura libera. pentru clinci au fost avertizati verbal ambii jucatori…. e trist ca la noi se comenteaza atat de mult arbitrajul, fiecare arbitru are stilul sau, unul lasa mai liber, altul fluiera des samd..la noi arbitrii nu isi pot crea un stil propriu pt ca alearga cu sabia lu damocles, ascutita minut cu minut, frame by frame prin studiouri si birouri de pseudoziaristi…hai cfr drag

# 168 Stefan on 21.05.12 at 1:20 pm

Nu sunt adeptul coincidentelor, asa ca si eu cred ca arbitrajul a avut o tenta pro CFR cu intentie. Dar nu cred ca ramanii ar fi putut influenta o brigada straina. Parerea mea e ca UEFA a incercat sa elimine presiunea de pe decizia pe care TAS-ul trebuia sa o dea in cazul primului joc. Astfel, probabil, arbitrilor li s-a sugerat ca cel mai bine pentru toata lumea ar fi daca CFR castiga la rejucare.

# 167 marin on 21.05.12 at 1:17 pm

Dle.IOANITOIA!Adevarata valoare v-a fi demonstrata in meciurile din tururile preliminarii sau din play-off! Fiind din Tr.Severin ma intereseaza daca va fi lasata sa promoveze echipa Gaz Metan Severin sau nu!!?Ori daca aceasta echipa vine din zona CRAIOVEI (SLAVIT FIEI NUMELE) nu i se va permite promovarea!Multa sanatate!!

# 166 Chris2 on 21.05.12 at 1:14 pm

+1 lui kozym, si-acum si-acum parerea mea:

Ne-am intors la vremurile de acum 8-10 ani de zile, cand ne luptam doar pentru campionat si sansele sa intram in CL erau nule, neavand valoarea necesara sa candidam cu restul Europei.
Rand pe rand, din 2007 incoace am primit numai deservicii pe plan european, Galatiul, Cluj, Unirea. Dintre toate Otelul m-a entuziasmat la inceput de campanie cel mai mult, vedeam proiectia jocului spectaculos din campionat si in CL, dar nu a fost asa. Despre Urziceni nici nu vreau sa vorbesc, pentru mine faptul ca au luat 9 pct din 3 suturi pe poata e egal cu 0. Un joc scarbos de-a dreptul, mai ales cel cu Sevilla.
Am fost pe stadion la finala EL si i-am multumit Domnului, pentru ca nu stiu cand o sa mai vedem pe teritoriul Romaniei asemenea jucatori dotati dpdv tehnic. Circulatia balonului si controlul au fost absolut superbe, oda fotbalului modern.
Vorba unui redactor GSP intr-un articol mai vechi: decat sa joace Romania amical cu nu-stiu-ce-echipa, mai bine inviti pe Stadionul National 2 mari puteri fotbalistice sa joace intre ele si pleaca si spectatorul multumit de la stadion :D

# 165 albusibiu on 21.05.12 at 12:56 pm

@Din Australia… “e ceva necurat acolo”. Ai fost tu si ai vazut, asa-i? :)

# 164 Calin on 21.05.12 at 12:42 pm

Chiar nu inteleg de ce se numara greselile acum, si fara dovezi. M-am saturat de acuzatii fara dovezi. vreau sa se faca investigatii, urmariri, si sa vina lumea cu dovezi. Asa putem discuta toata ziua si trece viata pe langa noi. D-le Ioanitoaia, va respect in continuare, dar va rog haideti cu dovezi, ca altfel va confundati cu toti care ies la tv sa isi dea cu parerea. Ma astept in continuare la altceva de la domnia voastra.

# 163 Pupinkuresku on 21.05.12 at 12:01 pm

NEA OVI pacat ca ai trait prin tari civilizate ! Cand cineva castiga un campionat, TREBUIE FELICITAT!!!! Indiferent de parerile pro sau contra ??!! Vreu sa adaug ceva: CFR a castigat din cauza prostiei celorlanti. Cine a zis sa aducem arbitri straini la U - CFR ? Va spun 100% ca un roman nu ar fi aratat cel de al doilea carton galben , pentru Cristea si nu ar fi acordat 11 m. in minutul 88. ASA CA AU MURIT PE MANA LOR.

# 162 acelasi on 21.05.12 at 11:42 am

ma tot antreb,oare de ce bucurestiul,lpf,frf,toata mass media din bucuresti este ampotriva cefereului.toti,dar toti omiteti sa faceti referire la 5 meciuri jucate an trei zile.omiteti domnule IOANITOAIA sa spuneti,care santeti cel mai an masura sa o faceti,de cate ori si pri orice mijloace sa luptat ampotriva cefereului.uitati sa spuneti ca titlurile si cupele luate de echipele din bucuresti au fost 95 la suta cu ajutorul arbitrilor.cand se greseste an fsavoarea bucurestiului,toata lumea tace,de ce?dece?sau oare chiar santem vazuti asa de prosti?vreau sa specific ca nu sant din CLUJ nici macar nu sant an tara. ancercati,toata mass media din bucuresti sa criticati cu atata fervoare si echipele din bucuresti.

# 161 catauus on 21.05.12 at 11:37 am

Felicitari CFR, sper sa va descurcatii mai bine decat Otelul in cupele europene, dar sincer nu cred ca talentul actoricesc al lui Beto, Roony, Cadu si compania, sa conteze prea mult in astfel de meciuri.

# 160 Bimbo on 21.05.12 at 10:41 am

Nea Ovi, esti bun. Doar cu Craiova ai lasat-o moarta si ma intreb de ce. Nu vreau sa cred ca ai cazut la pace cu Mircea Sandu.

# 159 mda on 21.05.12 at 10:18 am

oitelor, nu va mai dati cu capul de pereti, ca CFR a fost mai buna decat voi, asta e adevarul. apropo domnule Ioanitoaia, este posibil ca pe CFR s-o fi ajutat arbitrii, dar pe steaua au ajutato toti, mai ales adversarii, ceea ce este de neimaginat. in restul tarilor de pe aceasta planeta, nu exista asa ceva, ca adversarii sa joace pentru o anumita echipa, asa cum se intampla doar in romanica, unde din restul de 17 echipe, numai putin de 15 mimeaza fotbalul doar ca sa castige steaua. va mai plangeti ca nu aveti fotbal, lasati ca-i bine si asa, voua va place doar circul si acela ieftin.

# 158 robert on 21.05.12 at 10:03 am

Si asta nu a fost singurul meci castigat cu sprijinul arbitrului. Daca facem un calcul cfr a castigat (din nou) un campionat cu 6-8 puncte cadou de la “central”…Practic din 8 titluri cu care se mandresc mai mult de jumatate sunt cu “sprijinul” arbitrilor…

# 157 c24 on 21.05.12 at 9:46 am

Multi vorbesc in comentarii de golul de la Sibiu si sustin ca acesta a schimbat radical soarta campionatului. Tuturor le propun un exercitiu de imaginatie. Sa taie din dreptul Stelei golul marcat din penalty, dupa simularea lui M Costea si sa adauge CFR_ului 2 puncte la Vaslui, iar moldovenilor sa le taie unul, pentru acel penalty evident neacordat de Tudor in minutul 84(ambele faze au fost recunoscute si de presa potrivnica Cfr-ului). De la Vaslui ar mai trebui scazute puncte si din meciul tur cu Dinamo cand arbitrul R. Dumitru, s-a dovedit a fi de-al casei. Ma opresc la atat nu pentru ca n-ar mai fi exemple ci pentru ca-i prea mare consumul de timp.

# 156 azerty63 on 21.05.12 at 9:28 am

HAI POLI TIMISOARA? CEA MAI FURATA ECHIPA!

# 155 kozym on 21.05.12 at 9:24 am

sunt suporter al Stelei. asta ca sa nu viu acuzat de partinire. acum comentariul meu: ce rost are acest articol? se mai poate schimba ceva? nu! a gresit arbitrul croat in favoarea CFR-ului? se intampla! campionatul nu l-au castigat cu acel meci. Asa cum Steaua desi a jucat destul de bine in ultimele etape, nu merita sa castige campionatul pentru ca un campionat se castiga tur retur, meci de meci, nu ingrasand porcul in ajun. Apropos de porc, habar n-am daca muresan si paszkany au umblat sau nu la arbitrii sau daca greselile de arbitraj favorabile lor au fost exact asta: greseli. nu intereseaza aspectul! fara dovezi, ar trebui sa pastram cu totii liniste. Suspiciune de blat cu Otelul, asa si? pe suspiciuni nu a fost nimeni condamnat/pedepsit. au castigat campionatul…pacat. consider ca il merita Vasluiul…dar, cine a stiut sa lucreze la imaginea per ansamblu, globala, a reusit sa invinga. deci? felicitari CFR? nu, nu as zice. rusine intregului campionat de fotbal din Romania… in mod cert!

# 154 Tudor on 21.05.12 at 9:19 am

Nea Ovi,
dupa un meci care aduce titlul, se felicita echipa castigatoare,
macar acum lasa o data suspiciunile astea care fac atata rau bietei noastre societati.
ai fost prin toata lumea civiliyata, dar nu ai inteles mai nimic din ce ai vazut acolo ….

# 153 Miclaus on 21.05.12 at 8:41 am

Observatii pertinente. Mi se pare insa ca sunteti prea amabil cu cei de la CFR care au luat iar titlul cu japca.

# 152 benka on 21.05.12 at 7:47 am

Domnule Ioanitoaia,
Va rog postati un comentariu mic despre greselile mari de arbitraj de la Cfr - Steaua.

# 151 bazileon on 21.05.12 at 7:39 am

Da, dom’le, echipele “mari” din Bucuresti sunt vai mama lor, dar, ce caraghioslac, CFR-ul nu a batut niciuna pe propriu-i teren! Iar de simularea groteasca a lui Beto (ce le-a adus puncte!) cred ca ne amintim cu totii!

# 150 forza cfr on 21.05.12 at 7:19 am

cinstit ar fi sa s e discute acum si de penaltiul neacordat de tudor in min 85 la meciul cu Vaslui, sau de cel acordat lui Dinamo tot in min 85 la meciul cu Dinamo.
Daca s-ar fi luat si astea in discutie iesea un articol neutru.

# 149 The Football Demon on 21.05.12 at 5:54 am

Pai, problema e urmatoarea:

Daca se aduc arbitri straini, se aduc ca sa nu pot fie ‘unsi’ la fel de usor ca cei romani.

Dar, in consecinta, trebuie adusi arbitri straini care nu sunt niste sarantoci!

Daca federatia aduce straini care mor de foame pe acolo de unde vin, bineinteles ca se pot ‘unge’ si ei cu valize.

Si, totusi, daca croatii astia au venit aici in ziua meciului, au umblat inainte de meci doar in public, nu se prea stia cine sunt ei inainte de startul meciului, si nu puteau fi contactati de multe alte persoane direct, atunci probabil au arbitrat cat s-au priceput ei de corect (si cu intentii onorabile). Detaliile astea nu le mai stiu, insa. Le stie Ioanitoaia, oare?

# 148 Din Australia on 21.05.12 at 4:40 am

Sunt stelist si va zic ca Vasluiul ar fii trebuit sa fie campioana anul asta, o merita echipa, nu si Porumboiu care o cam luat-o pe ulei. Pacat, pacat, cat despre CFR, nu stiu ce sa zic, nu-mi plac. Sunt plecat de 7 ani, nici nu auzisem de CFR pana anul trecut cand am inceput iarasi sa ma uit la Liga 1, dar nici de Vaslui, si totusi de Vaslui mi-a placut (mai mult decat de Steaua uneori), de Gaz Metan, Pandurii… dar pe CFR nu pot sa-i admir sau sa-i respect, nu stiu de ce…e ceva acolo necurat.

# 147 marin on 21.05.12 at 3:59 am

Unguri de la CFR au fost ajutati de Romani nu?!.Pai cine sunt de vina ? Ei ca au primit un ajutor de 30 de mil de euro sau Romani care au dat ! Inca odata Romani sunt tradatori de neam asa dupa cum comenteaza marea majoritate !Eu cred ca e cazul sa recunoastem ca CFR a fost cea mai constanta echipa din campionatul Romaniei .Paskany si Muresan cel mai serios team din footbalul Romanesc in rest sunt toti chip si asemanare dupa nea Nico le place sa fie toata ziua in ecran spunind excremente toata ziua

# 146 Albusibiu on 21.05.12 at 3:44 am

CFR a fost singura echipa care s-a opus aducerii arbitrilor straini, va amintiti? Ce frumoasa ironie ca tocmai noi sa profitam din asta! :)

# 145 emil on 21.05.12 at 3:42 am

FELICITARI CFR! CEI MAI BUNI DINTRE CEI BUNI SUNT IN GRUIA, CINSTE LOR, CINSTE CAMPIONILOR!
CAMPIONII, CAMPIONII, OLE, OLE, OLE!!!!!
CAMPIONII, CAMPIONII, OLE, OLE, OLE!!!!!
CAMPIONII, CAMPIONII, OLE, OLE, OLE!!!!!

# 144 Nea Vanea on 21.05.12 at 12:53 am

Paszkany a umblat la Craciunescu si acesta la croati… Este simplu!

# 143 Mirceacelbatran on 21.05.12 at 12:10 am

@cinva. Gresesti. Dl Ioanitoaia a spus raspicat la Recursul etapei din aceasta seara ca nu a fost penalty pentru Steaua.

# 142 alin on 20.05.12 at 11:45 pm

cel mai tare ma doare ca o echipa ase de slaba(cea mai slaba dintre primele 4)a castigat campionatul.ma mai doare chestia asta cu galatiul..`UNDE SUNT BANII FRATILOR?CA NICI JUCATORII MACAR NU-I PLATITI,CA SA NU MAI ZIC,CA NU A-TI CUMPARAT NICIUN JUCATOR.RUSINE M.STAN RUSINE PT. GALATI,RUSINE PT. UN TITLU FURAT CU ARBITRII,PT. CA..,PAREREA MEA BANII S-AU DUS LA ARBITRII SI LPF,MACAR AVETI CURAJUL SA RECUNOASTETI….

# 141 cinva on 20.05.12 at 11:31 pm

Stimate dl. Ioanitoaia,
Dvs va pricepeti la fotbal. Sincer. Asa ca nu inteleg cum de nu v-ati dat seama ca Cristea nu a primit primul galben pentru un clinci cu Peralta ci pentru ca nu a lasat ca cel din urma sa execute lovitura libera. Al doilea nu a primit pentru ca s-a protejat ci pentru ca l-a lovit cu bratul pe Lionn (da, protejandu-se, de aceea nu a primit rosu direct). In privinta penaltyului de multe ori ati afirmat in asemenea faze ca se vede cum fundasul pune mana pe atacant, mana ramane pe adversar, deci penalty clar. Acum nu mai vreti sa vedeti aceea mana. Nici cea din minutul 65, cand Kapetanus la fel a fost tras de tricou. (Probabil azi ati vazut un penalty clar la Steaua intr-o faza asemanatoare.)
Dl. Ioanitoaia, Dvs. va procepeti la fotbal.
Atunci de ce aceste afirmatii?

# 140 Razvan on 20.05.12 at 10:57 pm

Aducerea arbitrilor straini e o prostie si s-a vazut si acum!

# 139 ATTILA on 20.05.12 at 10:52 pm

@nykugl: si tu te bagi in seama. eu sunt din galati.nu suport hotii astia,stiu foarte bine ce au facut si anul trecut.campionatul il putea lua oricine,nu vad care ar fi fost problema.insa cand tu,mu(ie)resan,spui la tv ca ai dat bani sa promovezi nu mai poti fi corect niciodata.ai inteles?si ,apropo,mai lasa postarile si mai studiaza: te cam incurca gramatica limbii romane :))))))))))))

# 138 Mark on 20.05.12 at 10:42 pm

Ciudat cum de fiecare data cand castiga o echipa din provincie e scandal….cred ca s-a cam prins lumea care e faza cu bucurestenii. Relaxati-va, la anul tot la cfr sau la vaslui va merge titlul asa ca pregatiti poeziile de pe acum sa nu va prinda nepregatiti.
Toate echipele au fost dezavantajate sau avantajate iar topul gsp e mincinos la adresa cfr, au fost mult mai multe greseli contra decat ziceti voi.

# 137 nykugl on 20.05.12 at 9:30 pm

daca BEEEEcali l-ar fi tinut pe un antrenor bun cel putin 3-4 ani avea sigur 2 campionate la fel dinamo la fel rapid si alti
la anul chiajna peste 2 avantul prabusirea si dinamo va castiga titlul cand se va desfiinta champions league-ul

# 136 nykugl on 20.05.12 at 9:27 pm

ce sa faci ca varza ca a vrut sal lase doar pe lessi sa dea goluri si a stricat echipa la fel si real a fost greseala lui morinho care eu sunt fan. a retras echipa si a pierdut trofeul care ar fi fost 500% la madrid dc nu opreau atacurile.asa si cfr-ul a meritat pe deplin titlul

# 135 nykugl on 20.05.12 at 9:24 pm

sa castigi sau sa egalezi in 90 nu e numai noroc
chelsea a trecut de benfica in 93 a marcat de 3 ori cu varza lui lessi toate in prelungiri de reprize si cu bayern in 90 da ce vrei sa spui nu merita? daca asta era singura sansa apai ce vroiai sa iasa la joc?ca si grecia cand au luat europeanu dar erai copilas atunci

# 134 nykugl on 20.05.12 at 9:20 pm

sa zica steaua merci ca a avut titlul luat si ca au jucat record de meciuri in ultimele zile ca de nu era greu mulgeau oile

# 133 nykugl on 20.05.12 at 9:18 pm

idiotule eu is galatean si uitate la nume atila e de ungur si totusi eu nu sunt rasist mie imi place sportul .
te rog sunama sa te aud cum zici branza dc stii bancu ca sa ne luam la misto.dc nu stii galati e in moldova si moldova e in romania si noi nu suntem rasisti

# 132 nykugl on 20.05.12 at 9:16 pm

anul trecut noi galateni acum voi cfr la anu poate si vasluiul lui porumboiul nu conteaza cine anti bucuresti.bravo cfr.
as vrea sa pun o intrebare:ploiesti -steaua care a fost rezultat final si la ce scor sa oprit
eu cred ca la u cluj cfr trebuia la feel sau rejucarea din min 27
oare de ce au avut programate atatea meciuri in asa putine zile oare steOAIA lui BEEEEcali de ce nu a patit la fel?oare azi penalty-ul dc era ptr cfr se dadea?
eu nu cred
de ce trebuie sa fiti rasisti si idioti ?asta e un sport.
nu sa urati o echipa ca are jucatori straini si nu fiti fraieri sunt roman suta la suta de acolo de unde sau intors turci acasa de multe ori

# 131 ATTILA on 20.05.12 at 9:10 pm

@remus: mai taci naibii din gura.”argumentele” tale arata ca esti doar un bozgor obosit. trebuia sa fii pe stadion,nu pe net. cand declari la tv ca ai dat lovele sa promovezi in liga 1 , nu e cazul sa acuzi pe altii.intelegi romaneste?scroafa a declarat ca a dat bani echipelor adverse pt. a-l ajuta sa promoveze. adica s-a dat in primire. cine spuneai ca fura???? i-ai vazut pe zmeii de lionn si sugeoo :)), ce plonjoane bagau… :))))))

# 130 nykugl on 20.05.12 at 9:08 pm

anul trecut a fost otelul ajutata apoi cfr inainte urziceni cfr da ce draq inainte si dupa 90 nu mai vb da cand albitri numai ca nu bagau mingile in poarta contra provinciei basti acasa sunteti in aer forza provincia is anti bucuresti galatean de origine otelar cfr-ist vasluian microbist.singura echipa care mai corecta de la bucale e rapid.da de cand draq ciobabi vor sa fie campiooni la fotbal.mai lasatine cu steOAIA lui BEEEEcali

# 129 clujeanu on 20.05.12 at 9:04 pm

Pt toti frustratii din sud si cei de la ‘U’: va doare ca CFR e din nou campioana insa incercati 1 sec sa ganditi la rece: STEAUA,DINAMO,RAPID si VASLUI sunt conduse de niste parveniti ,inculti si oameni de joasa speta..CFR e un club condus profesionist-cand l-ati auzit pe ARPI sa critice un jucator???!..asa cum face distrusul de BECALI sau frustratul de PORUMBOIU?…asa ca d-lor: ciocu mic si stati la rand! FORZA CFR!

# 128 groparu on 20.05.12 at 9:00 pm

Spuneam in comentariul meu # 106 de faptul ca CFR a cistigat cu noroc campionatul 3 goluri fiind marcate in preajma minutului 90 ajutindu-le astfel sa ia 9 puncte in loc de trei. Iata ca azi cu Steaua a inscris iar in min 90!! Vorba romaneasca zice ” prost sa fii noroc sa ai!” Si CFR a avut! Insa cu fotbalul nu prea. Ca dealtfel si celelalte competitoare.

# 127 Vlad on 20.05.12 at 8:17 pm

Va cam inselati in legatura cu transferurile CFR-ului…. nu au o rata asa de buna de reusita… nici vorba, poate 1/3 poate chiar mai slab!!! Ce e bine la ei, este ca aduc si oameni care fac bani (alte echpe nu reusesc), insa au si foarte multe rateuri…. de exemplu, impreuna cu Traore, au mai adus inca 3 baieti, de care nu s-a mai auzit…. anul asta au adus si alti jucatori gen: Lionn, Beto (in opinia mea au pierdut puncte serioase pe gafele lui), Rui Pedro, Godemeche, Celestino, chiar si Liviu Ganea ….. astea sunt toate transferuri ratate. Exemple sunt nenumarate….

# 126 Remus on 20.05.12 at 8:17 pm

Steaua a marcat dintr-un penalty 97% inexistent in ultima etapa cu CFR. De ce atunci nu a castigat steaua campionatul? Uite ca a fost ajutata si steaua. Penibil dle Ioanitoaia cu titlul ales. Sunteti subiectiv, ca de obicei cand vine vorba de CFR.

# 125 senateo on 20.05.12 at 8:13 pm

Acuzele nu isi au rostul fara probe. CFR este o campioana meritata, a schimbat fata fotbalului romanesc care incepuse sa fie amenintata de MM cu “hegemonia” stelei.
Fotbalul este sportul intregii Romanii, nu al catorva cartiere buceurestene care se proclamau cu emfaza “granzii” campionatului. CFR, Urziceni si Otelul i-au transformat pe granzi in catelusii si oitele campionatului. Bravo lor, intreaga tara se bucura de reusitele in serie ale provinciei.

# 124 silviugrig on 20.05.12 at 8:13 pm

Domnule Ioanitoaia,nu puneti la suflet comentariile fanilor care par ca sunt fanatici cu toate caracteristicile.Parca mai frumos suna candva cand mi se spunea microbist-nu era nici asa de periculos si nici atat de subiectiv.Acum,cand sustii o echipa, trebuie sa-i iubesti patronul,trebuie sa gasesti scuze penibile la realitati evidente ,ba trebuie si sa minti,sa insulti,sa denigrezi,iar victoria cu orice pret(niciodata nu a avut CFR-ul echipa atat de slaba!)este o virtute,este laudata…In fond,CFR-ul a intrat in randul GRANZILOR…si le-a preluat toate metodele bune si rele!Si mai vorbesc cei de acolo de “mitici”…miticii conduc clubul lor…

# 123 alex1234 on 20.05.12 at 8:06 pm

Ma CFR-isti mincinosi ALA A FOST 11m???????

S-A ARUNCAT CA IN BAZIN!!!!!!!!!!!!!!!!!

RUSINE MA PAZKANY SAU CUM TE_O CHEMA

# 122 Remus on 20.05.12 at 7:50 pm

Toate echipele au fost ajutate sau defavorizate. Steaua a primit penalty gratuite peste tot ce au primit alte echipe. Si pana la urma campionatul se joaca in 34 de meciuri!!! Etapa 33 e doar una dintre cele 34!!!

# 121 Pastile on 20.05.12 at 7:49 pm

Asteptam noi statistici cu greseli pro si contra CFR-ului (estimez ca GSP va scoate ceva de genul 102-3). Plus articole care sa infiereze originile nesanatoase ale lui Paszkany, conexiuni numai de GSP (+Porumboiu) stiute si alte bazaconii de gen.

# 120 maigret on 20.05.12 at 7:41 pm

Acest campionat a fost decis,indiscutabil,de ADVARATUL conducator al fotbalului romanesc,giovani becali!Nu demult ati publicat o declaratie a acestui derbedeu, in care sustinea ca nu vrea ca CFR-ul sa castige,cu nici un chip,capionatul!Si mintea cu neusinre,ca de obicei!Ce interese avea?Afacerile cu Paszkany,de care nici Porumboiu n-are habar,faptul ca Andone ,omul lui,e antrenor acolo,ca multi jucatori de la U Cluj sunt cel putin influentati de el,ca CFR-ul a castigat practic campionatul la Dinamo,alta echipa aflata sub influenta vagabondului,si ca ,daca vreti…Craciunescu e,LUCRU STIUT,omul lui!Pai unde lucra Craciunescu inainte de a fi numit la sefia arbitrilor?Si inca ceva…Rapidul,antrenat de ne-agreatul Razvan ,a patit ce-a patit,tot pe mana arbitrilor!Inclusiv aceasta eliminare de ultima ora a lui Rui Duarte!Publica ,dom´le, odata,jucatorii din prima Liga aflati sub contract cu nenorocitii astia de machidoni!Rau a ajuns TARA asta,domnu´Ovidiu,o echipa maghiaro-portugheza castiga campionatul cu sprijinul unui FOST agent de jucatori machidon!De ce mama dreacu´se tem toti de neica-nimeni asta de Becali?Sa fereasca Domnul sa dau vreodata nas in nas cu el!Asta trebuie calcat in picioare!In rest,numai de bine,Maestre!

# 119 vasile_00 on 20.05.12 at 7:38 pm

Nea Ovi, din nou scriere la comanda?

# 118 boris on 20.05.12 at 7:38 pm

“dezvaluirile” lui tolontan… paraponul intregii echipe de la gsp impotriva cfr-ului si sustinerea tuturor variantelor care ar fi ajutat steaua… totul miroase a stana.
deci, nici arbitrii straini n-au fost buni, in acord cu asteptarile unora? domnule ioanitoaia, chiar nu va jenati, cu riscul de a va compromite la batranete?! penibil.

# 117 emg on 20.05.12 at 7:36 pm

cea mai nemeritorie campioana a ultimilor 10 ani. au beneficiat de tot arsenalul: meciuri suspecte, greseli mult prea mari si prea dese de arbitraj ca sa fie doar o concidenta, mult noroc, sprijin de la liga si federatie. se lauda ei ca au luat 3 campionate in 5 ani, dar pt ce? care e de fapt castigul pt fotbalul romanesc si chiar pt ei? o echipa blestemata si blestemabila.

# 116 vasim on 20.05.12 at 7:28 pm

Doamne fereste!
Am ajuns sa acuzam arbitrii din Croatzia ?
Chiar asa ne-am stricat la cap domnilor ?
De ce altii nu comenteaza atat arbitrajul ?
De ce noi suntem suspiciosi tot timpul ?
Nu oare pentru ca noi insine nu suntem cinstitzi ?
Stim ce ne poate naravu,l si ne asteptam si de la ceilaltzi sa faca ceeea ce facem noi ?
Oare cand o sa ne oprim din obiceiurile astea proaste si paranoia asta generala ?
Rusine pentru acest articol domnule Ioanitoaia!
Ca fiind cineva cu experientza ar trebui sa facetzi apel la calm nu sa instigatzi la scandal cu un asemenea articol!

# 115 janpitesti on 20.05.12 at 7:18 pm

c.f.r.echipa partidului,p.d.l.rusinika..speram sa mai vedem fotbal de calitate pe viitor ca pe vremea lui dobrin si hagi,timpurile se schimba mereu. forta arges.

# 114 Dumi 27 on 20.05.12 at 7:07 pm

CFR-ul sa intoarca capul si sa isi aduca aminte de meciul de la Sibiu …cum a luat 3 puncte …….. care intr-un final le-au adus si titlul. Arbitrul ma intreb oare ….. o fii la parnaie …… ?

# 113 george on 20.05.12 at 6:56 pm

CFR CAMPIOANA SI ATAT.

# 112 Aloha on 20.05.12 at 6:54 pm

U a vrut arbitrii straini, a primit arbitrii straini ( asta desi regulamentul nu permite rejucarea cu alti arbitrii decat cei de la meciul initial ). S-a rejucat, a castigat CFR, ce dracu mai vreti?

# 111 holostencu on 20.05.12 at 6:40 pm

nu credeti ca e cel putin ciudat cum CFR primeste 2 lovituri de la 11 metri contra lui U ambele fara sa fie? la 10 zile distanta

# 110 dann on 20.05.12 at 6:38 pm

sa fim seriosi…nu pot sa cred ca esti atat de impartial…sunt stelist deci nu sunt fan CFR dar meciul de la Cj. trebuia sa inceapa de la scorul de 1-0 pt CFR pe ce baza sa anulat golul inscris din penalti?…putea sa fie 5-0 pt CFR… iar in ultimele minute sa se fi creea acel incident si sa se fi oprit meciul tot asa reincepea meciul de la 0-0?…aceasta decizia a comisiei ma convint pt totdeauna ca fotbalul romanesc e compromis.

# 109 viorescu on 20.05.12 at 6:36 pm

De data asta nu-s de acord cu ideea mai ales ca vorbim de spirite! Nu poti sa scoti dintr-un meci intreg bucati doar care-ti convin (chiar si daca adevar graesti)si sa tragi concluzii. A nu se uita meciul in sine, faptul ca U a facut figuratie in repriza a 2a, daca a trecut lina de mijloc de cinci ori si mai ales, ciudatenia dirzeniei acestora, neobisnuita pentru ei. Oare sa fi fost doar rivalitatea si nimic altceva? Dupa cum erau de darimati dupa meci (jucatorii de la U) eu inclin sa cred ca nu. Si-atunci?
PS: Felicitari CFR, o altfel de echipa, un altfel de club.

# 108 Oltean on 20.05.12 at 6:34 pm

Ioanitoaia si-a dat cu parerea si nu are de ce sa ii fie rusine, bachi bate campii. Poti fi sau nu de acord cu directorul gsp, dar clar e ca din nou i a asmutit pe bloggeri. CFR a castigat si cu ajutorul arbitrilor, la fel cum s-a intamplat si anul trecut cu Otelul. Ioanitoaia nu da in CFR, mai tare a dat in Steaua si in Dinamo (Caini de pripas), dar suporterii acestei echipe nu prea stiu romaneste si pricep greu nuantele.

# 107 forzzza on 20.05.12 at 6:33 pm

DA. Arbitrul croat a gresit in favoarea CFR-ului. Au mai fost vreo 3 meciuri campionatulasta cand s-a gresit in favoarea echipei din Gruia. Dar, in celelalte meciuri cfr-istii au fost macelariti de arbitraje. Si, afisand o atitudine cavalereasca (ardeleneasca) cei doi capi ai echipei au pus rezultatele proaste numai pe seama jucatorilor! De meciuri aranjate cred ca au beneficiat si vaslui si STEAUA( sunt stelist) si dinamo. Cred ca-n ultimele meciuri CFR-ul a dat dovada ca merita sa fie CAMPIOANA, cu toata opozitia miticilor. Porumboiu a primit ce-a meritat. Norocul vine din CER si acolo CFR-ul cred ca a facut blat prin atitudinea lor !!!Bravo CFR! Bravo Muresan! Bravo Paszkany!HAI STEAUA!!!

# 106 groparu on 20.05.12 at 6:25 pm

E adevarat ca nu a fost penalty la Kapetanos, e adevarat ca decizia de rejucare a fost impotriva regulamentului (ambele echipe clujene trebuiau sa aiba meciul pierdut cu trei la zero), dar tot atit de adevarat e ca urmaritoarele CFR-ului exceptind poate Vasluiul , nu aveau fata de campioane. Desi nici ea nu a aratat stralucit CFR a cistigat datorita unui noroc formidabil. Ginditi-va , au fost 3 meciuri cistigate in preajma minutului 90 cu Dinamo, Sibiu, si U Cluj. Asta e noroc porcesc . Fara cele 9 puncte obtinute in aceste partide CFR ar fi acumulat doar trei si azi altii s-ar fi bucurat de titlul de campioni. Dar si norocul face parte din competitie.

# 105 gabi on 20.05.12 at 6:22 pm

calin,sunt total de acord cu tine.Bravo Paskany si Muresan!

# 104 Eminescu on 20.05.12 at 6:21 pm

“Daca port cu usurinta si cu pace a lor ura/
Laudele lor, desigur, m-ar mahni peste masura.”

# 103 bachi on 20.05.12 at 6:17 pm

Nu va e rusine domnule Ioanitoaia ?

# 102 White-red-arad on 20.05.12 at 6:15 pm

Ovidiu Ioanitoaia esti un om demn de toata mila.CFR este o campioana merituasa,dta inxapabil sa iesi din ecuatia unui Mitica frustrat poti spune orice Este ultima mea postare pe blogul dtale un om apus in idei,perceptii si judecati. Sic gloria mundi 1

# 101 fdr on 20.05.12 at 6:14 pm

ascensiunea echipei care s-ar zice c-a luat iarasi campionatul este sinonima cu prabusirea fotbalului romanesc iar acest lucru nu este intimplator. greselile arbitrilor tot din aceasta perioada sint din ce in ce mai mari si iarasi nu este intimplator. totul poate fi verificat deoarece exista televiziune si totul poate fi revazut. asa numitii civilizati din cj sint penibili mai ales cind pe toate blogurile se rezuma la injuraturi si jigniri la dresa celorlalti pe baza unei asa numite superioritati care nu poate fi sustinuta prin nimic ba dimpotriva deoarece se poate observa o talibanizare a acelei grupe care sustine respectiva echipa dintr-un cartier din renimitul oras cj pe care l-am vazut prezentat la adevarata lui valoare in ziarele elvetiene. noua este victimizarea care isi face loc in rindul acestora cu sustinerea unei presupuse defavorizari a renumitei echipe cunoscuta in vest sub numele the blatistii desi fapte care s-o sustina nu exista. lot, management si mai stiu eu ce numite argumente sint doar iluzii care nu exista in realitate. dupa 15-20 de ani nenorocirile pe care acestia le-au facut vor iesi oricum la iveala asa cum s-a intimplat si cu atitea meciuri trucate la campionate mondiale ca sa dau un exemplu. deasemenea numitii civilizati care nu pot argumenta de unde ar veni civilizatia de care sufera ei deoarece istoria s-a scris si este cunoscuta in minunata lor moralitate sustin ca merita titlul asa cum s-a luat deoarece si altii au facut nenorociri pe timpuri. bravo!
remarcabila revenirea echipei de la 2-0 la 2-2! a fost asa de mare acesta performanta incit bwin a scos meciul de la pariuri inca inainte de inceputul marii reveniri.
interesant ca “managementul” respectivilor stie sa-i domine pe ceilalti printr-un primitiv divide et impera inclusiv prin presa.
felicitari tuturor romanilor care stau si se uita la orice cade peste ei!

# 100 microbist on 20.05.12 at 6:14 pm

Arbitrii straini pot gresi, dar in acest caz nu pot fi suspiciuni. Daca faceti o ststistica veti vedea ca CFR Cluj a castigat cele trei campionate AJUTATE de arbitri.
Este cea mai ajutata echipa din campionat de catre arbitrii si probabil nu dezinteresat.

# 99 toni on 20.05.12 at 6:14 pm

BAH CE DRACU VORBITI ACOLO???? ATI UTAT DE ANORTOSIS FAMAGUSTA???? SI REFERITOR LA ARBITRI… BAH GRESELI AU FOST PT TOATE… DAR SA SCOATA MINGIA DIN POARTA CA LA SIBIU NU S-A FACUT NICAIERI IN LUMEA ASTA CIVILIZATA… ARBITRUL ALA TREBUIE DUS LA SPITAL CA NU VEDE DELOC… IAR REFERITOR LA ARBITRI STRAINI… TREBUIESC ADUSI, DAR UNII CU VALOARE (CEL MAI BUN EXEMPLU ESTE BRIGADA PORTUGHEZA, CARE A ARBITRAT SEMIFINALA UCL) SI NU ARBITRI OBSCURI DIN EUROPA DE EST (POATE DOAR ALA DIN UNGARIA E CEVA MAI BUN, DAR SI ALA A COMIS-O LA UN MECI AL ROMANIEI DACA IMI ADUC EU AMINTE)… CA DACA ADUCEM NISTE LEPRE MAI BINE II LASAM PE ASTIA DE LA NOI SA NE FURE… CA SCANDALUL DA BINE IN ROMANIA…. MAI LASATI-MA CU CFR MAREA CAMPIOANA A ROMANIEI…. MAI JUCATI O LAIE IN UCL ANUL ASTA… NU TRECETI VOI 2 TURURI NICIODATA…. NICIODATA… CUM NU VA FACE NICI VASLUI… SI IAR NE UITAM LA MASA BOGATILOR PE DIGI SPORT (ORICUM MERGEM ACOLO DEGEABA…. CA MAXIM LA LOCUL 3 SPERAM - SI ASA E MARE REZULTAT)… FOTBAL ZERO IN ROMANIA…… SI PLIN DE BLATURI… DE LUCRURI ASCUNSE… SI DE BANI NEGRI….. PS: MACAR PE VREMEA LU NEA NICU ERAU 2 ECHIPE FAVORIZATE DAR SE FACEAU SI REZULTATE NOTABILE EUROPENE… SI ATUNCI ERAU MASTODONTI DE ECHIPE - REAL, MILAN, BENFICA, ANDERLECHT, LIVERPOOL ETC….

# 98 Dumi 27 on 20.05.12 at 6:12 pm

daca taiem 3 puncte CFR-ului din meciul cu Vointa ( de la Sibiu ) unde a fost japca pe fata …. arbitru dupa cele 90 de minute trebuia sa plece cu “bratari la ambele maini ‘ cred ca locomotiva se multumea cu ……… bronzul

# 97 california on 20.05.12 at 6:11 pm

arbitrii romani care nu sunt slabi sunt timorati de permanentele acuzatii, cei straini sunt mai degraba indiferenti la decizii si mai indulgenti cu echipa de pe primul loc; si slobozia si otelul au fost ajutate de catre arbitrii straini in meciuri decisive iar coruptia sau incompetenta se gasesc peste tot in lume; amintiti-va cum a ajuns franta la ultimul mondial;
cu toate acestea, nu se poate castiga un campionat cu meciuri desfasurate intr-o “concordie” perfecta sau asteptand ca altii sa ti-l castige; asa ca lasati-o cum a cazut.

# 96 Florea Crivat on 20.05.12 at 6:08 pm

Sandor Dezsi e alt gogoman. Era obisnuit Ovidiu Ioanitoaia sa castige sudistii ca tot n-au mai castigat de 5 ani! Beeei, mai puneti mana pe o carte, pe o statistica!

# 95 Augustin on 20.05.12 at 6:05 pm

Szsebi, n-ar fi mai bine sa jucati voi in campionatul Ungariei, unde vg-ar fi mai usor sa furati pe Bekescsaba si pe Pecs? Atunci nu ati mai avea cu cine va certa.

# 94 ioana on 20.05.12 at 6:03 pm

Ce bine-mi pare ca stelistii nici n-au apucat sa bucure de blatul ordinar facut cu dinamo :)))))) viata e dreapta.

# 93 k. on 20.05.12 at 6:03 pm

Toata lumea vorbeste despre miza jocului. Care era marea miza pentru un arbitru croat? El arbitra un joc tensionat intre locul 1 si locul 7. Ce putea sa inteleaga el din meciul respectiv, si de unde sa se informeze? Poate e plin internetul de articole in engleza despre mizeria din romania, despre acuze si despre cine se bate la titlu.
Inainte sa bateti campii intrebati-va cat stie oare un arbitru roman, sau chiar unul de top despre alte campionate de mana a 2a si cat ar putea el sa inteleaga rivalitatile. Cat timp are el la dispozitie sa se informeze (mai ales cand are o alta slujba… nu ca “oamenii de afaceri” de la noi) si de unde se poate el informa? De la CCA? De la FRF? De la LPF?

Ganditi inainte. Arbitrul ala a arbitrat un meci. Vrem straini ca sa nu existe suspiciuni de partizanat. A dat usor 2 galbene… dar regulamentar. S-a fentat la penalty … da, sa fie sanctionat. Arbitrii gresesc… cine a vazut meciurile lui Chelsea in Cupa Angliei intelege asta. Doar noi facem teoria covrigului… eu zic ca data viitoare sa arbitreze Porumboiu, din moment ce se crede dumnezeul arbitrajului.

# 92 Sandor Dezsi on 20.05.12 at 6:03 pm

Sant acrii strugurii pzt. domnul (tovarasul?) ziarist.
Era obisnuit ca miticii sudisti castiga - dar in ultimii 5 ani s-au c-am speriat de locomotiva CFR!!!!!!!!!!

# 91 Alex on 20.05.12 at 6:00 pm

@Augustin si totusi, nu mi-ai raspuns la intrebare. Cum ramane cu un gol furat din meciul suspendat?

Legat de diferenta dintre “usor” si “inexistent”, ramane la latitudinea subiectivitatii fiecaruia. A fost la fel de “inexistent” ca si cel primit de Vaslui cu Otelul sau de Steaua cu Dinamo.

Adevarul este, ca la cat de “impartiala” a fost presa cu CFR in tot campionatul asta, putea sa fie si un 11m gratuit… ca tot il meritam dupa toate nedreptatile ce s-au facut contra echipei.

# 90 szsebi on 20.05.12 at 5:58 pm

@Augustin..penalty clar gratuit..insa ce ne-a luat arbitrul roman(Tudor) ne-a dat inapoi unul strain PUNCT

# 89 szsebi on 20.05.12 at 5:52 pm

@Urucu…te intreb romaneste..facem pariu ca acel TAS care a dictat rejucarea meciului,ulterior va da 3-0 pentru CFR????

# 88 calin on 20.05.12 at 5:45 pm

@preds: CFR, campioana unui oras civilizat, a unui public educat, poate cel mai educat din tara, a unui patron care a construit pe banii sai un stadion omologat de UEFA pentru meciuri de Liga Campionilor, a unui club in sanul caruia nu am auzit sau citit prin ziare sa se fi iscat vreun pui de scandal in toti acesti ani in care face performanta, si exemplele ar putea continua.

# 87 calin on 20.05.12 at 5:34 pm

@Lex. Prietene, la fiecare participare a CFR-ului in cupele europene, echipa a facut cel putin 3 puncte In 2008, in grupele Ligii Campionilor a strans 4 puncte, dupa 2-1 cu Roma, pe Olimpico, si 0-0, cu chelsea, la Cluj. In 2009, in grupele Europa League, a realizat 3 puncte (2-0 cu FC Copenhaga, la Cluj), dupa ce, in play-off, a intrecut reprezentanta Bosniei, FC Sarajevo (1-1, in deplasare, 2-1, acasa), In 2010, din nou in grupele Ligii Campionilor, a adunat 4 puncte, dupa 2-1 cu FC Basel si 1-1 cu AS Roma, ambele jocuri, pe teren propriu. in 2011, nu a participat. Deci, nici vorba de un singur punct, asa cum spui dumneata, care dovedesti o superficialitate in documentare si, pe cale de consecinta, si in cele afirmate.

# 86 Augustin on 20.05.12 at 5:34 pm

Alex, nu a fost 11 m dat usor, 11m nu a existat, nu mai interpretati voi cum va convine. Cum dl Ioanitoaia a criticat rau si pe Steaua si pe Dinamo, cred ca il lasa rece ca a castigat CFR. A vazut prea multe ca sa il mai impresioneze Arpy si Mury.

# 85 CFR4x4 on 20.05.12 at 5:33 pm

@szebi pentru LEX
n-are rost sa-ti pierzi timpul cu lex..a aratat ce si cat stie de fotbal..astia ne acuza,care habar n-au ce vorbesc..poate se referea la Steaua,care a adus vreo 4-5 ani la rand tot cate un punct din Europa,fara a juca cu Roma, Chelsea sau Bayern Munchen..care tocmai au jucat finala CL..

# 84 clujvisiniu on 20.05.12 at 5:33 pm

doar intreb, nu dau cu paru’: cand kapetanos obtinea astfel de 11m pe cand juca la steaua era bine ? :) numa binie la tata lumea die la CLuuuuuuuuuuuj!

# 83 Alex on 20.05.12 at 5:27 pm

@Augustin De-acord, a fost usor acordat 11m. Fa abstractie de lucrul asta. Daca n-ar fi CFR-ul, ci Vaslui (sau Steaua) in locul sau si ar reveni de la 0 - 2 la 2 - 2, ce-ai fi zis? Daca ai fi un suporter absolut neutru, neimplicat in miza campionatului, ce-ai fi spus?

Revenind la penalty, nu-i asa ca e un joc al sortii ca CFR-ul sa primeasca un penalty in schimbul golului anulat neregulamentar din meciul suspendat? Ce ironie! Ca sa vezi ca roata se intoarce. E si o vorba: “da-i Cezarului ce e a Cezarului.”

# 82 bARNI on 20.05.12 at 5:25 pm

STEAUA SI DINAMO INTRADEVAR AU CASTIGAT MULTE TITLURI IN PERIOADA COMUNISMULUI, GRATIE LUI CEAUSEASCU. D-LE IOANITOAIA TE DOARE TARE CA NU CASTIGA BUCURESTIUL!!! DAR ASTA ESTE!!! CAPITALA FOTBALULUI ESTE CLUJ-NAPOCA!!!

# 81 marin on 20.05.12 at 5:25 pm

Bravo Bravo CFR ca ati luptat inpotriva mafiotismului din footbalul romanesc condus de clanul Becali .Este singura echipa care nu are legaturi cu Bacalismele .Va felicit pt ca ati meritat sa cistigati campionatul ! In rest papagali tip Porumboiu uns cu toate alifiile si ocupa ecranu cu balivernele lor nu merita doi bani .Paskany si Muresan au dovedit seriozitate si inteligenta in a fi numaru 1 atit in afaceri cit si in footbal

# 80 preds on 20.05.12 at 5:24 pm

STEAUA campioana unei tari si a Europei
DINAMO campioana unei tari
URZICENI campioana saraca a unei tari
CRAIOVA campioana unei mari iubiri
CFR Campioana UNOR MARI RUSINI!
CFR Campioana UNOR MARI RUSINI!
CFR Campioana UNOR MARI RUSINI!
oare cat va trebui sa mai suportam sa fim tratati ca niste prosti, sa fim luati drept prosti, sa fim prostiti in fata.
Respect tuturor care joaca fotbalul pe teren!

# 79 Gino on 20.05.12 at 5:23 pm

Ma scuzi, tudorica, dar am vreme de pierdut cu de-alde tine care nu ai 7 ani de acasa. Cauta pe unii de teapa ta si fa conversatie la telefon, ca pe blogul asta nu au ce cauta oamenii fara educatie.

# 78 Alex on 20.05.12 at 5:22 pm

Pentru cei ce contesta meritul CFR-ului din cauza meciurilor cu Chiajna si Rapid: ce-ar fi sa se introduca in regulament regula “unui meci slab”? Cu alte cuvinte, daca o echipa a pierdut la scor, sa fie discalificata automat din competitie. Sunteti de-acord?
E amuzant cum marii cunoscatori de fotbal nu sunt in stare sa inteleaga fenomenul fotbalistic. Orice echipa parcurge perioade mai bune si mai putin bune. S-a intamplat si in cazul CFR-ului, care a fost prinsa de un Rapid in mare forma, precum si debusolarea echipei dupa schimbarile bancii tehnice si a problemelor de ordin psihologic au contribuit si la rezultatul slab cu Chiajna (apropos - care a inscris un gol din offside). Acelasi lucru a patit si Vaslui cu Sibiul (echipa retrogradata), si Steaua cu Brasovul (echipa care cu greu s-a salvat de la retrogradare). Cu toate acestea, n-ati fi in stare niciodata sa faceti afirmatia ca Steaua si Vaslui nu meritau sa castige campionatul.
E ok sa fii subiectiv. E normal sa tii cu echipa de suflet. Dar e frumos cand refuzi sa treci dincolo de limitele ridicolului, negand evidenta si fortand bunul simt la infinit. Uneori trebuie sa te opresti si sa recunosti: “am pierdut”. Nu e injositor sa stii sa pierzi. Toata lumea trece prin asa ceva. Iar cei ce o fac onest si cu sufletul impacat, sunt demni de toat admiratia.

# 77 suporter on 20.05.12 at 5:20 pm

@Urucu TAS ar trebui sa faca dreptate pe ceea ce a vazut o tara intreaga. Mai putin cei prea indoctrinati sau cei care nu pot gandi decat cu mintea lui Porumboiu sau Becali. Succesiuena evenimetelor e clara. Cadu marcheaza, Bornescu vede negru in fata ochilor. Incearca sa-si verse nervii pe poarta, dar spre stupefactia lui aceasta rezista. Apoi vrea sa-l prinda pe Sougou, dar acesta este prea rapid. Isi invarte ochii sa caute o victima si-l vede pe Cadu. Il ia la bataie fara ca acesta sa riposteze. Pe coridorul de intrare la vestiare Cadu este intai agresat de un bodyguard apoi de maseurul lui U. Dupa care Tudor fluiera sfarsitul meciului. Daca pentru o bricheta aruncata aiutrea LPF a dictat 3-0 pentru Steaua, daca pentru un suportre care loveste un jucator s-a dictat la fel, oare aici ce trebuia sa se intample pentru o decizie similara? Sa fie linsati toti de la CFR? Cel mai deranjant este modul partinitor in care presa noastra de sport relateaza toate aceste fapte. Nu este de mirare ca orice om normal considera ca este aservita cuplului Becali-Porumboiu. Incercati sa masurati cam cit timp din emisiunile sportive de la orice televiziune de sport este consacrat aberatiilor in direct ale acestor oameni bolnavi si cat celorlalti patroni de cluburi.

# 76 Augustin on 20.05.12 at 5:18 pm

Ce specie de oameni, sa ii reprosezi dlui Ioanitoaia ca nu a laudat revenirea CFR ului de la 0-2 cand ea a avut un om in plus si a primit un 11 m cadou de la arbitru!!!!!!!Asa tupeu mai rar!!!!!!

# 75 gabi on 20.05.12 at 5:15 pm

Cfr, e campioana si cu asta basta…

# 74 TUDORICA on 20.05.12 at 5:15 pm

Draga Iosif “lo fos o szeged be” ,nici tu nu te prinzi la fenta,e vorba ca CFR-eul i-a facut sa le sune apa-n cap la aceste doua tombatere comunisto-securisto-militiene.Da au avut rezultate frumoase ,dar sa stii ca orice cal pana la urma ajunge gloaba!

# 73 dany on 20.05.12 at 5:12 pm

da,dar sa nu uitam ca C.F.R nu a fost interesata de arbitrii straini!

# 72 calinescu_ on 20.05.12 at 5:09 pm

BRAVO CFR ….!!!!
S-AU LUPTAT SINGURI CU SISTEMUL MAFIOT DE LA LIGA ….!!!!
DE DATA ASTA SI PRESA A FOST DE PARTEA MAFIOTILOR ….!!!

# 71 szsebi on 20.05.12 at 5:08 pm

@LEX..4 puncte la tine inseamna 1 ????

# 70 TUDORICA on 20.05.12 at 5:07 pm

Bai Gino ,daca la 2-2 adaugam si 1-0 din minutul 27 iese exact 3-2 rezultatul de pe teren.Vorba lui Dobrin esti prea prost si nu te prinzi la fenta!

# 69 Urucu on 20.05.12 at 5:05 pm

@joe ferenc. Esti prea complicat sau nu inteleg ce vrei sa spui. Care ar fi vina lui Ioanitoaia si ce ar trebui sa faca TAS? Dreptate pe baza marturiilor lui Muresan sau a raportului arbitrului si al ligii profesioniste? Tu gresesti pentru ca Ioanitoaia a mai scris despre asta si a apreciat ca se putea da 3-0 pentru CFR. Totusi TAS a dictat rejucarea meciului, asa ca nu vad ce sperante ti-ai pune in el. Mai vad ca te lauda Szsebi si ma intreb de ce o face in romaneste.

# 68 szsebi on 20.05.12 at 5:03 pm

ma intreb,daca ar fi fost un “ceferist” in locul lui Cristea,daca ar fi sunat la fel articolul???!!!!!

# 67 szsebi on 20.05.12 at 5:01 pm

““Centralul”, pretind unii, a avut deplină acoperire. De acord, dar în contextul aplicării la sînge a regulamentului. Mai departe însă, rămîn la părerea că un arbitru care dă ușor cartonaș într-un asemenea meci, cu miză uriașă, nu-l dă la fel de ușor și pe al doilea aceluiași jucător, ba și în decurs de 5 minute! Sigur, legea trebuie aplicată, dar se cuvine ținut cont, pe lîngă litera, și de spiritul acesteia.”…..s-a urmarit spiritul prin decizia comisiilor..nu va ajunge???

# 66 Alex on 20.05.12 at 4:59 pm

Ma “bucur” ca ati vazut eliminarea “usoara” a lui Cristea si un penalty “usor” acordat din finalul meciului. Ma intristeaza ca ati trecut prea usor cu vederea sutul lui Muresan care recidiveaza dupa “zidul spart” (marca Porumboiu) si ramane un in categoria ilustrilor necunoscuti si mereu trecuti cu vederea de presa doar din cauza “ghinionului” de a juca la “echipa ungurilor”.
Ma intristeaza ca n-ati observat puterea echipei de a reveni de la 0-2 in conditiile unei presiuni enorme legata de miza meciului si a unui public numeros si ostil.
Ma intristeaza ca ati omis schimbarile tactice facute de Andone care a riscat totul pentru a obtine un rezultat favorabil. Ma intristeaza cand vad ca “derby-ul de Romania” a fost mai mult decat suspect, si cu toate acestea ati preferat sa umbriti meritele Campioanei.
Ma intristeaza cand vad ca cei din media considera ca suporterii CFR-ului sunt doar etnicii maghiari. Si acest lucru, v-o spun ca un Basarabean. Va doresc multa sanatate si o minte cat mai lucida!

# 65 Franz Iozef on 20.05.12 at 4:58 pm

TUDORICA, du-te tata si te culca! CFR-ul tau nu va aduce in veci atata glorie fotbalului romanesc cat au adus Dinamo si mai ales Steaua!

# 64 TUDORICA on 20.05.12 at 4:56 pm

Melamed Ioanitoaia spune-mi si mie in ce tara din UE exista o echipa cu numele de Dinamo sau chiar Steaua,echipe comuniste pana in maduva oaselor dupa mentalitate.Spunem ca a murit comunismul ,insa noi stam cu mortul pe masa si nu vrem sa-l ingropam.Ingropam fotbalul romanesc in schimb,ca cioclii avem har domnului!

# 63 szsebi on 20.05.12 at 4:56 pm

@Joo Ferenc…frumos punctat!!!!

# 62 Gino on 20.05.12 at 4:55 pm

CataC, bai savantule, dar daca ramanea 2-2 cu U si CFR nu bate pe Steaua, CFR mai castiga titlul? Ioanitoaia are perfecta dreptate, voua nu va convine adevarul. Fiind needucati, mai si jigniti. Dar nu ma mir, injuratura e arma prostilor…

# 61 narcis on 20.05.12 at 4:53 pm

Cum este posibil ca o echipa care este batuta in ultimul hal de Rapid si de Chiajna sa ia titlul.Acest CFR este o campioana a blaturilor.Blaturi a facut si inainte 89 cind era satelitul echipelor din Bucuresti si dupa 89 cind paskany a profitat de faptul ca mizerabilul de Boc a fost prim ministru de faptul ca Maior si Ardelean sunt din zona respectiva si nu s-a atins nimeni de ei.Sa nu uitati ca de la ardelenii astia care fac pe corectii a plecat Caritasul si afacerea Dacia felix.Eu m-am saturat de ei pentru ca nu stiu sa faca decit aranjamente iar valoare ioc.

# 60 Luca on 20.05.12 at 4:50 pm

Vai de mine … Bravo Porumboiu !!! Felicitari !!!
Daca CFR ar avea un joc frumos, spectaculos , nu ar spune nimeni mimic , dar asa… Arbitrii au rol f important in acest campionat !

# 59 TUDORICA on 20.05.12 at 4:49 pm

Problema nu este a Universitatii Cluj uzurpate de o clona a celor doua cluburi reziduale militaro-securisto-militiene CCA(Steaua)si Dinamo,ci de lupta acestora impotriva unor cluburi organizate ca-n vestul civilizat.Doresc neaparat desfintarea acestor cluburi ,dupa un model mai vechi practicat cu sarg la vremera respectiva de CCA(Steaua),care a desfiintat echipa de fotbal Campulung Moldovenesc si Dinamo ,care a desfiintat echipa Macabi(ar trebui sa te doara acest lucru melamed Ioanitoaia) metamorfozata in Ciocanul Bucuresti devenita ulterior Dinamo.

# 58 Lex on 20.05.12 at 4:48 pm

@Grama
Prietene Vasluiul si Steaua nu s-au trezit in al 13-lea ceas. Ele, in tur, au jucat in Europa si au adus puncte Romaniei. Pe cand campioanele fabricate la comanda nu aduc nimic, se fac de ras: 0 puncte Otelul, 1 p CFR acum 2 ani.

# 57 Cheetah on 20.05.12 at 4:47 pm

Excelentul Dvs. articol, Domnule Ioanitoaia, precum si comentariile predecesorilor pe aceasta tema, imi aduce aminte de magistrala afirmatie facuta de un profesor celebru de la Politehnica Bucuresteana a anilor ‘80:
Citat: ” Daca stii si carte la perfectie (era analiza matematica) si in plus mai ai si pile (adica te “cunoaste” profesorul) atunci nimic nu-ti sta in cale sa promovezi examenul cu 10!!!
E cazul CFR, tradus din termenii ingineresti in cei fotbalistici.
Atentie: a “avea pile” de atunci este profund diferit conceptual de “coruptie” si “blat” de acum, a nu se confunda, dragi prieteni! Pur si simplu, insemna ca ii esti mai simpatic celui care te avantajaza si-ti face un serviciu important pentru tine.

# 56 claudiu on 20.05.12 at 4:46 pm

daca cineva vrea sa vada adevarata fatza a campioanei sa se uite la golul anulat celor de la sibiu in turul campionatului http://www.youtube.com/watch?v=jnaB8RU5hl4 asta este domnilor campioana noastra, nu exista meci la care sa nu fi tras arbitri de partea lor

# 55 steaua_86 on 20.05.12 at 4:46 pm

Nu are rost sa mai vb de CFR pentru ca nu e echipa romaneasca,doar joaca in Romania….din pacate.O echipa cu doar doi romani,un patron bozgor si fani bozgori nu reprezinta Romania.Mai rau e ca fac blaturi de ani de zile si nimeni nu se autosesizeaza.Coruptia e in fotbal asa cum e si in societate.Sper ca in curand DNA-ul sa isi faca treaba si sa il trimita pe arpi si pe elefant acolo unde ii e locul.La PUSCARIE

# 54 amne on 20.05.12 at 4:42 pm

Ioanitoaia - vorsprung durch critick? Nope.
Ioanitoaia - promovand non-valoarea de doua decade.
Suporterii lui United aveau un adjectiv potrivit pentru vecinii lor zgomotosi de la City - “the bitters”.

# 53 ralffy_mr on 20.05.12 at 4:42 pm

@dorin … CFR ajuta nationala prin motivarea stelei sa se autodepaseasca ;) crescand astfel nivelul de joc al jucatorilor stelisti, impingandu-i sa joace in atac si nu in aparare…asta in conditiile in care alte formatiuni nu prefera sa stea capre :D ;)

# 52 pase scurte blog on 20.05.12 at 4:39 pm

domnilor in romania nu poti castiga trofee, daca nu te muradaresti pe maini. bineinteles ca cfr a umblat la arbitrii sau au facut blaturi cand a fost nevoie. dar nu-s singurii

# 51 Joo Ferenc on 20.05.12 at 4:38 pm

Domnule Ioanitoaia, nu voi intra in detalii dar am incredere deplina in decizia TAS. Sunt convins ca acolo se vor da verdicte diametral opuse celor date de LPF. Ceea ce deranjeaza este insa insistenta cu care se rearunca matza moarta in ograda CFR. Si de data asta am avut un jucator lovit pe tunel , dupa cele intamplate este incredibil … Apoi , daca am avut noroc , tine de joc in ciuda faptului ca s`a dorit obosirea echipei. Insa din partea dumneavoastra ma astept la un articol “concluzie” vis-a-vis de evenimentele de la Cluj . Este incredibila atitudinea presei , asemenea ostilitate nu va face decat sa indarjeasca pe toti cei care vad fotbalul prin alta prisma decat cea bucuresteana. Cred ca ceea ce a afirmat Trica este ai mult decat elocvent, CFR castigand un campionat in pofida ostilitatii, eludarii adevarului , sfidarii deontologiei, demonstratia fiind facuta pe teren, TAS nefacand altceva decat sa indrepte o insulta “universitara” ( cea din Gherla desigur) care cu greu se va face uitata. Este prima opinie pe care o aveti despre meciul in cauza, insa partea interesanta este ca nu ati suflat un cuvant atunci cand era cea mai mare nevoie de un adevar simplu… Desi ati trecut printr`o mare incercare, refuzati sansa celui care a primit un mare dar, o noua viata - refuzul compromisului si al nuantelor ambiguue! Cheers!

# 50 CataC on 20.05.12 at 4:30 pm

Domnul Ioanitoaia e suparat, si normal sa fie, din moment ce si el se gaseste in tabara invinsilor in acest sfarsit de campionat. El, Catalin Tolontan, si cei de la Prosport, alaturi de Porumboiu, Becali (Gigi+verii sai), Borcea, si LPF se afla printre invinsii campionatului. Daca domnul Ioanitoaia chiar crede cu adevarat ce a scris in acest articol, inseamna ca anii pe care i-a trait nu i-au adus intelepciune, si are o vedere foarte ingusta. Daca poate spune ca un campionat a fost decis de acel penalty, domnul Ioanitoaia nu poate sa se numeasca jurnalist sportiv. Acum a fost penalty usor acordat, dar cand Dinamo a promit penalty in ultimele minute pentru o faza asemanatoare, concluzia generala era “s-a vazut mana lui Diogo pe adversar”. E trist pentru domnul Ioanitoaia si pentru altii, dar ce bucurie imensa pentru suporterii CFR! Hai campionii! Singuri impotriva mafiei, prostiei si incompetentei din Romania!!

# 49 TUDORICA on 20.05.12 at 4:26 pm

Daca esti asa de “dastept” mai Ioanitoaia spune-mi si mie un singur lucru:de ce Tudor i-a dat cartonas rosu lui Cadu,dupa ce l-a busculat tiganul de Bornescu?Atat!Discutam dupa aceea de arbitrii straini si romani,ce zici de intrebarea mea,nu de alta ,dar vreau sa stiu si eu paragraful din regulament care justifica acordarea cartonasului rosu lui Cadu.Exista jucatori pe mapamond care sa nu se bucure dupa marcarea unui gol sau trebuie sa o faca “civilizat”(vorba tiganului din Bold-ul Caracalului)in baie in fata oglinzii?

# 48 nickcs on 20.05.12 at 4:26 pm

Stimate domn… ar trebui sa va hotarati cu cine defilati…27 de minute si un gol, furat de la CFR ? Ceva intaritor de memorie? Fara nici o lege sau regulament . Doar asa.. ca-s bozgori .. Si spuneti un jucator , care in min 88 simtind o mana pe el, si stiind ce inseamna , nu se arunca in careu… mai ales cand mingea este pierduta… Nu uitati.. cu o mana pusa pe el… nu asa , de dorul Lelii. Iar daca o palma nu merita un galben… doar ca este impotriva CFR-ului.. Domnilor .. xenofobia este “Feeling-ul national”.. dar uneori ar trebui sa fie si o leaca de bun simt .. sau intaritor de memorie macar …

# 47 CFR4x4 on 20.05.12 at 4:24 pm

un articol penibil,in nota vantului antiCFR…n-am vazut sa scrieti de Vaslui-CFR ,cand la 1-1 nu s-a dat 11 m clar pt CFR in min 85..sau la CFR-Dinamo ce penibil 11 m pt Dinamo ,la 2-1..sau de 11 m pt Steaua la Brasov..multe n-am vazut.. noi,sau dumneavoastra??? N-ati pomenit de toate ilegalitatile si nedreptatile facute CFR-ului in ultima vreme..ati vrut arbitri straini..acum ii acuzam si pe ei,sau nu pe ie..tot pe CFR..RUSINE !!! Moral…(si practic) CFR a castigat acest meci pe 8 mai,cand s-a terminat 0-1 pt CFR dupa violentele gazdelor..mult mai grav ca in cazul “Galamaz”..n-am vazut sa scrieti nimic despre asta..dvs ati vazut ??? sau vedeti doar “ce trebuie” ? RUSINE RUSINE RUSINE

# 46 dorin on 20.05.12 at 4:23 pm

@ alex…Steaua ajuta nationala pt ca are 80% jucatori romani.Tanase,Tatarusanu,Bourceanu,Chiriches, si mai sunt care fac parte,(sau faceau)din lotul national.Daca toate echipele ar putea da 4,5 jucatori la nationala ar fi ceva.Dar de la CFR pe cine sa ia?pe zidarul de muresan?de la Vasluii pe cine?si tot asa…FRF ar trebui sa nu permita mai mult de 3 straini in primul 11.degeaba ai echipa de juniori.Daca nu joaca la nivel inalt.locurile lor sunt tinute de maimute portughezo-africane-portoricane si alte tari….

# 45 Marcus on 20.05.12 at 4:22 pm

Ati fost prea bland, domnule Ioanitoaia, cu pungasii de la CFR, care au castigat cu arbitrii. Ma si amuz cat se mai strofoaca pustii care tin cu echiputa din Gruia ca nu ii laudati destul. Hotii striga iar hotii.

# 44 haideusicfr on 20.05.12 at 4:21 pm

Domnul Ioanitoaia va credeam om serios,de unde sa *aducem* arbitri de pe Luna ? Sau si pe aceea ii *cumpara* Paskany?
Nu va este rusine? Nu puteti recunoaste valoarea Campioanei Romaniei? Cristea a fost eliminat corect dupa doua faulturi intetnionate ,11 metri acordat corect dupa ce fundasul lui U l-a impins cativa metri pe Kapetanos????
Oare si in fotbalul international se fac atatea comentarii?
Ciuda ,rautatea asta va impinge domnule Ioanitoaia sa puneti paie pe foc .Mai bine dati un raspuns : de ce Steaua a castigat cu 3-0 un meci in care Galamaz a fost lovit o singura data (nu de trei ori ,,patru !!) cum a fost Cadu ? Cum de a castigat in urma aruncarii unei brichete? Stiti ca Beto a fost agresat pe culoar ? Nu a fost nici o bataie *generala* cum v-ar fi placut dumneavoastra si Porumboiului !
Fiti corect domnule Ioanitoaia asa cum m-am obisnuit cu dumneavoastra !
E greu sa accepti cateodata ca Bucurestii nu mai castiga nimica de o buna perioada de timp!

# 43 Mister on 20.05.12 at 4:18 pm

Articol90 la suta corect. Ca sa fi fost 100 la 100 trebuia sa scrieti ca arbitrii au ajutat si contracandidatele CRF-ului in unele meciuri.

# 42 adi_stelistul on 20.05.12 at 4:17 pm

A-propos, mi-am amintit. Se spunea ca meciul cu Steaua nu poate fi jucat decat duminica, ca atunci trebuie sa se incheie campionatul. Vad insa ca sunt meciuri din campionat programate luni. De ce nu au fost programate Vaslui-U si CFR-Steaua luni sau chiar marti? Au fost inghesuite meciurile CFR-ului aiurea si s-a creat senzatia jenanta (poate si justificata, cine stie?) ca CFR a fost discriminata flagrant de FRF-LPF.Uite ca existau variante mai bune.

# 41 Dani on 20.05.12 at 4:16 pm

Apropos, de acord cu faptul ca arbitrajul a fost execrabil, cu erori de ambele parti. Asta arata inca o data ca arbitrii romani pot, dar nu vor. Cu alte cuvinte, fluiera dupa cum le dicteaza sunetul “valizelor” ori al “butoanelor”. Iar cele mai ajutate echipe au fost tot cele in slujba carora ati scris. Userul Bebe are dreptate. Echipele ale caror interese le aparati nu stiu sa piarda cu demnitate !

# 40 godzila on 20.05.12 at 4:15 pm

milici draga esti subiectiv. MM, oierul porumbacu si altii sunt oare madonna imaculata? sunt sfintii arhangheli? ma indoiesc dar sunt sigur ca invidia iti intuneca judecata obiectiv ca si multor altora care nu stiu sa piarda sau nu stiu sa respecte un adversar care a fost mai abil si mai subtil in a corupe decat cei pe care ii iubesti .

# 39 mariuscarsing on 20.05.12 at 4:15 pm

eu nu pot sa nu ma gandesc ca de fiecare in meciul decisiv cand cfr a luat titlu a fot dat cate un penalty in ultimele minute in 2008 cu u cluj a fost penalt in 2010 la meciul cu craiova dupa 2-0 pt craiova revine cfr iar in minutul 90 penalty si 3-2 si acum la fel 2-0 pt u cluj si hopa 2-2 si iarsi penalty in minutul 90 si 3-2 prea multe coincidente nu credeti?

# 38 Lucy on 20.05.12 at 4:14 pm

Cosmine, care sunt subiectele non sens din acest text? A fost sau nu 11 metri? Nu a fost, asa ca bati campii cu multa gratie. Asa sunteti voi, suporterii CFR ului, si daca va lauda omul tot nu va lauda destul. Pentru ca ati furat cat ati putut, inclusiv cu strainii mai tacei din gura!

# 37 Cfr_Atlanta on 20.05.12 at 4:10 pm

Rosu corect aratat, penalty asa si asa. Din pacate digi tv nu are mai multe cadre cu acea faza. Bunicel articolul da nimik despre programarea meciului cu 48 de ore dupa bazinul din Mioveni . Nu penaltyul a decis titlul. In fine , totul e bine cand se termina cu bine.Asteptam un articol si despre nebunul din Vaslui.

# 36 alen on 20.05.12 at 4:02 pm

dar de eliminarea lui Ronny pt asa zisa simulare cu Sibiu ce mai ziceti maestre? Sau ala nu mai era meci important? ce faceti voi in cazul CFR este subiectivism prin omisiune. Valuri de cerneala cand s-a gresit pro-CFR, putin, foarte putin cand s-a gresit contra. Penaltyul gratis din care a egalat Dinamo in Gruia in tur cum a fost?

# 35 Gábor Áron on 20.05.12 at 4:02 pm

Pai cum sa nu. Salvati CraiUva, doar de dorul lelii, cica candva, supt Ceausescu a fost maxima, LoL. Dar KVSC nooo, e ajutata. Vivat fratia Lucesco-Lacatuseano-Prazara.

# 34 adi_stelistul on 20.05.12 at 3:58 pm

De arbitraj nu voi zice nimic pentru ca sunt sigur ca vor fi multi care sa zica. In ce priveste prima jumatate a textului dumneavoastra, as adauga felul profesionist in care au stiut sa treaca peste situatiile de criza. Succesiunea 0-5 si 2-4 pe teren propriu parea mortala pentru CFR. Managementul crizei e foarte bine cunoscut in Gruia.

# 33 grama on 20.05.12 at 3:56 pm

Si dac nu dadea croatul penalty si se termina 2-2, tot CFR-ul iesea campioana, ce credeti ca nu o putea bate pe Steaua daca ar fii trebuit? Si altii au fost ajutati de arbitri, treaba e ca nu au stiut sa profite de asta, iar asta chiar nu e treaba CFR-ului. In plus, arata-mi mie cine e asa de buna incat sa merite a fii campioana? Vasluiul sau Steaua care s-au trezit in al 13-lea ceas, sau Dinamo care a adormit in retur?

# 32 beep on 20.05.12 at 3:55 pm

daca s-ar fi judecat in spiritul competitiei, cfr cluj nu ar fi jucat 3 meciuri in 7 zile, primul dintre ele si pe un teren inundat. unde s-a mai vazut ca o echipa (u nu se pune, fiindca azi joaca amical) sa joace doua partide pe parcursul aceleiasi etape, nicimacar fiind primul si ultimul meci. penalty-ul a fost in min 88, mai erau 6 minute in care oricum am fi marcat. oare la penalty-ul la ganea din tur, tudor (acelasi tudor!!!) a judecat in spiritul legii? ps: cristea a luat primul galben pt lovirea mingii, nicidecum pt un “clinch”, dezinformatorule!!!

# 31 Danny on 20.05.12 at 3:55 pm

Un fotbal de trei lulele are o campioana la fel!

# 30 Cosmin on 20.05.12 at 3:53 pm

Aveti curajul dle Ioanitzoaia sa scrieti despre MINCIUNA trimisa de catre LPF catre Lausanne cum ca Cadu a fost lovit dupa fluierul final al lui Tudor? NU aveti curaj !!! De ce aburitzi lumea cu subiecte non-sens? Cat,cum si cu ce mijloace a incercat bucurestiul oprirea CFR-ului din drumul spre titlu pentru 20 milioane de euro? CHIAR NU VA E RUSINE SA MANIPULATI IN HALUL ASTA ! Minciuna LPF e subiect PENAL iar gsp TACE CU NERUSINARE !!!!!De ce nu scrieti depre acest subiect? Pentru ca sunteti un ziar de MANEVRA.Vai de voi…

# 29 ison on 20.05.12 at 3:53 pm

Dragu meu Ovidiu, se pare ca te cam roade la suflet CFR-ul. E un moment in care castigatorul trebuie felicitat, un gentleman asta ar fi facut. Latratul era bun inainte, acum deja nu-si mai are rostul.

# 28 pensionar on 20.05.12 at 3:49 pm

MULTA LUME NU POATE INGHITI CFR.E PACAT SA CREEZI ISTERIE IEFTINA INTRE CEI CARE NU CUNOSC, NICI REGULAMENTUL, NICI NU STIU CE ESTE-RESPECT-NU RASISM-PENTRU CARE NICI DOMNUL, NICI ALTI PATRONI, ZIARISTI NU PLEDEAZA ASA DE MULT DE CAT URA FATA DE CFR.NU POTIM AJUTA O ECHIPA IN CELE MULTE MULTE JOCURI.NU AVEA ATATEA BANI PENTRU VALIZA CEI DE LA CFR.PACAT.

# 27 Alex on 20.05.12 at 3:46 pm

@Vassz: Nu sunt de acord. Nu e treaba cluburilor profesioniste cresterea echipei nationale! Este treaba FRF!!! Federatia lui Sandu a folosit banii primiti de la FIFA & UEFA pentru activitatea de copii si juniori pentru sedii luxoase!!! Acum culegem roadele politicii falimentare a FRF! E treaba federatiei sa asigure un climat sanatos pentru cresterea tinerilor fotbalisti. Nu sa lase totul pe seama cluburilor, care - multe - abia supravietuiesc. Cu ce contribuie Steaua la viata nationalei? Are echipe de juniori? Cu NIMIC!!! Asa ca nu mai acuzati aducerea strainilor. Ce vina au ei daca sunt mai buni - si mai ieftini!!! - decat ai nostri?!?

# 26 dac.impielitzat on 20.05.12 at 3:41 pm

Felicitari CFR! S-a gresit pentru toate echipele si s-au avantajat toate echipele. Mai mult sau mai putin. In fond nici ce se vede la reluari nu e intotdeauna concludent. Nimeni nu e 100% impartial, judecator absolut. Cei care au umblat la arbitrii platesc si vor mai plati in continuare pe alte cai. Si bine spune dl Ioanitoaia ca ce s-a intamplat si cu arbitrii astia straini e o lectie pentru cei care tipa in gura mare ca vor abitri straini.
Asa ca tragand linia eu zic sa felicitam CFR-ul demni si cu fruntea sus indiferent care ne sunt simpatiile sau pe cine consideram ca e merituos sa castige titlul.

# 25 Alex on 20.05.12 at 3:40 pm

CFR este - clar! - o campioana ajutata! Ajutata de management profesionist, de un lot puternic si echilibrat, de o mare putere de a trece peste toate incercarile marsave de a li se pune piedici!!! Niciodata in istorie nu a avut vreo echipa de luptat cu atatia adversari DINAFARA terenului - FRF, LPF, Mafia, arbitri!!!
Ceea ce face cu atat mai valoros acest titlu!!!
CFR Cluj este cel mai bun club de fotbal din Romania!!! E drept, dintr-o Romanie de locurile 50-60 din lume!!!

# 24 milici on 20.05.12 at 3:40 pm

Kapetanos să fie inclus de urgenţă în lotul Greciei de sărituri în bazin la Olimpiada care bate la uşă.
Să fie bătute nişte medalii de campioni şi pentru următorii:Dorinel Munteanu în cuplu cu Stan la reciprocitate , Crăciunescu , Kovacs , Haţeganu , Balaş , Didi , Tudor şi arbitrul croat.
Să nu-i uităm pe telectualii cu ştaif , Arpi şi Muri , absenţi nemotivat la festivalul de film de la Cannes.

# 23 rads on 20.05.12 at 3:40 pm

lipsa de sportivitate, din nou, la adresa CFR … cartonasul rosu a fost OK iar penalty intr-adevar nu a fost. a fost in schimb cel de la vaslui sau de acasa cu petrolul la fel cum nu a fost cel primit de dinamo la cluj etc, etc, etc. nu inteleg, cum poate cineva scrie ca, pe acest final de campionat, cfr a fost ajutata?????????

# 22 suporter on 20.05.12 at 3:36 pm

Domnule Ioanitoaia, daca sunteti impartial veti scrie si de ultimele 3-4 etape in care s-a facut tot ce s-a putut ca CFR sa nu ia campionatul. Veti scrie despre ultimele meciuri ale Vasluiului si Stelei care au mirosit cuumplit a blat, depre penalty-urile acordate nnu stie nimeni de ce pentru cele 2 echipe mai sus amintite. Dar sigur nu veti scrie depre astea, tinand cont ca “valizele” celor doi preacucernici Becali si Porumboiu nu ajung doar la fotbalisti.

# 21 Cioran on 20.05.12 at 3:34 pm

@costir tu consideri echipa carea a avut cea mai mare performanta in grupele ucl din ultimi 10 ani ca fiind o mare blatista?, ar trebui sa-ti fie rusine

# 20 Bebe on 20.05.12 at 3:33 pm

Desi domnul Ioanitoaia stie multe, totusi nu este in stare de ceva foarte important din viata sportiva: SA PIARDA CU DEMNITATE. :-P

# 19 ralffy_mr on 20.05.12 at 3:33 pm

da…deci chiar si arbitrii straini gresesc in favoarea CFR-ului..fara sa-i putem acuza de coruptie…si totusi pe arbitrii romani ii bagam tot mai adanc si mai des in aceasta mocirla..fara sa beneficieze de aceeasi clementa…dc??? ca sa putem spune ca CFR nu merita sa fie campioana..ASA-I???
P.S. am vazut doar penalty-ul din derby-ul Steaua vs Dinamo…si acolo daca va analizati reluarile..vedeti clar simularea lui Tatu care pur si simplu se arunca peste picioarele aparatorului dinamovist…inaintea oricarui contact ;) … acolo nu mai comenteaza nimeni???
Numai bune!!

# 18 Vassz on 20.05.12 at 3:32 pm

Trebuie modificat regulamentul, o echipă de liga I-a trebuie să aibă în permanență 6 jucători români în teren. Altfel trecem de la locul 45 la 70 în clasamentul mondial. Echipa Națională ar fi mai puternică având o largă sferă de selecție. Încă o campioană „mincinoasă” cum am avut în ultimii ani! Cu largul concurs al „oficialilor”.

# 17 Ben on 20.05.12 at 3:32 pm

Vreti un arbitraj ai bun? Atunci nu mai promovati la ziarele de sport din Bucuresti scandalul si persoanele de scandal. Asa si arbitrii vor beneficia de putina liniste, si isi vor face treaba mai bine, daca nu va fi aceasta presiune uriasa pe ei. Voi, presa, sunteti vinovatii numarul 1 pentru greselile de arbitraj. Exista o lege a cauzei-efectului care se aplica si aici, mai mult sau mai putin direct. Asta e.

# 16 CeFuRa porcii din cocina gruia on 20.05.12 at 3:31 pm

PRUMBOIU ARE DREPTATE!!!
CeFuRa a cumparat campionatul inainte de a incepe competitia
CeFuRa porcii din cocina gruia a castigat prin blaturi nesimtite si arbitraje ordinare…
Ziaristii MIZERABILI trebuia sa scrie de arbitrajele care au nenorocit celelalte echipe ca sa castige aceasta MIZERIE de echipa (CeFuRa ) campionatul…
Adevarata campioana este VASLUI
JOS MAFIA!!! FRF + LPF + CeFuRa = MAFIA!!!!!!!!!!

# 15 Marian Tudor on 20.05.12 at 3:29 pm

CFR..a castigat, meritat acest titlu..a obtinut mai multe puncte…restu’…..doar frustrari..
HAI DINAMO

# 14 run away on 20.05.12 at 3:28 pm

Aici in UK ar putea toata lumea sa comenteze arbitrajele favorabile lui City. Insa nu o face nimeni, pentru ca nu exista suspiciuni, fotbalul e mult mai corect si nimeni nu se gandeste ca e furat. Toti inteleg ca e omeneste sa gresesti si ca asta face parte din joc. Eventual se dezbate necesitatea introducerii probei video, ca in rugby. Totul e civilizat, totul e fair. Dar aici e alta planeta in comparatie cu Romania. Sincer, si fotbalul e un motiv pentru care ma bucur ca am plecat de acolo.

# 13 zamzam on 20.05.12 at 3:26 pm

sa se retraga lui CFR titlurile daca a furat si la Steaua si Dinamo la fel.Steaua e cine e ca a fost ajutata nu ca si acuma atunci era clar cine castiga campionatul de la primul meci de sezon

# 12 victor L on 20.05.12 at 3:23 pm

Sper sa apara in presa si jurnalisti sportivi nu neaparat impartiali ca tot romanul, ci nevinduti patronilor de cluburi.
Stiu, o sa mi se spuna ca exagerez, ca bla si bla.
Dar orice om normal, cititor de Gazeta, va observa o tendinta nesanatoasa; si care mai vrea sa combata mizeriile de la virful fotbalului printr-un partizanat deranjant.
Nu place ce am scris, dar nu ma simt vinovat ca presa sportiva nu difera aproape cu nimic de interventiile lui Becali ori Porumboiu

# 11 c24 on 20.05.12 at 3:23 pm

Probabil la 11m a vrut sa compenseze greseala din minutul 83, atunci Bornescu pune mingea jos cu mana, se vede clar e oprită, o loveşte scurt cu piciorul, şi-o dă un pic mai în faţă, se retrage pentru a degaja. Kapetanos se apropie, arata tuşierului că portarul a atins deja mingea, deci este în joc şi o bagă în poartă. In locul unei decizii normale surprins arbitrul acorda galben la Kapetanos fara sa valideze golul cum ar fi trebuit conform regulamentului.
La faza la care a acordat 11 m se poate spune ca sa acordat mult prea usor. Dar trebuie spus, U-istul pune mana pe grec iar cu o fractiune de secunda mai devereme i-a atins si piciorul, Pantelis asa cum a recunoscut, a fortat decizia, i-a iesit. In minutul 64 stimate domnule Ioanitoaia a fost 11 m clar la acelasi Kapetanos.
Cu un 11 m, la o atingere de intensitate similara, a fost sanctionat CFR, in meciul tur cu Dinamo, de preacinstitul Tudor. Atunci imi amintesc ca ati vorbit de decizie acoperita de regulament. Oare de ce TAS-urile dumneavoastra nu sun egale?

# 10 eugen76 on 20.05.12 at 3:18 pm

un fotbal de mizerabil domnule director Ioaniţoaia.fara Craiova coliva fotbalului romanesc nu are bomboana ;) cu stima!

# 9 bazil on 20.05.12 at 3:18 pm

sa ne spuna muresan cati jucatori merg de la campioana romaniei la nationala romaniei !

# 8 misu on 20.05.12 at 3:17 pm

D-le Ioanitoaia pe cand cred ca poti sa duci mai departe stindardul impartialitatii, ma dezamagesti. Vorbesti de arbitrajul croatilor, care oricum nu merita comentat, si nu pomenesti nimic; de modul cum s-a reprogramat meciul U-CFR, desi scorul era 1-0 pentru CFR , de modul cum s-au programat meciurile CFR-ului, cand desi au dorit sa joace luni ,liga a mentionat ca toate meciurile se vor juca duminica, etc,etc………P.S. Eu cred ca sti realitatea despre toata campania antiCFR dusa de presa, dar pur si simplu iti faci meseria. Asta este!

# 7 costir on 20.05.12 at 3:16 pm

Urziceni=ul a castigat titlul pe greseli mai mari de arbitraj si presa aconsiderat ca este un titlu foarte meritat. Pe de alta parte Vasluiul a avut in acest campionat cele mai favorabile arbitraje.

# 6 Vanea Kirilov şi Şatra on 20.05.12 at 3:16 pm

În fiecare an campioana a fost ajutată în diferite forme, asta e o certitudine. Comisii, arbitri, FRF şi LPF, 3-4 meciuri mai dubioase, cu adversari “fără răutate” etc.

Şi Steaua lui Piţurcă, şi aia lui Zenga şi Olăroiu, şi Dinamo lui Andone, şi Rapidul lui Rednic, şi Oţelul şi Urziceni, au beneficiat de ajutor.

În afară de titlul luat de Dinamo în faţa Stelei, în 2004, când arbitrii au schimbat ierarhiile şi i-au făcut campioni, în celelalte ocazii echipa cea mai puternică s-a impus.

Rotaţia e dată de cât de puternică este fiecare echipă, în urma forţei venind şi ajutorul, care este folosit de cei mai slabi, pentru a explica succesul adversarilor.

Ungurii au fost ajutaţi, dar ajutate au fost toate campioanele din ultimii 15 ani.

# 5 Alex on 20.05.12 at 3:15 pm

foarte bun articolul domnului Ioanitoaia, cel mai bun pe care l-am vz in ultimul timp

# 4 adi on 20.05.12 at 3:14 pm

Articol OK, desi sunt de alta parere despre fazele de arbitraj de la U-CFR !
Titlul articolului nu reflecta ceea ce se scrie in tot articolul, iar aici, domnul Ioanitoaia putea sa fie mai inspirat.
Meciul acesta ar fi trebuit sa se termine cu 0-3 in favoarea CFR-ului, deoarece a fost agresata fizic la meciul de acum o saptamana; acum s-a disputat pe teren,nici acum lumea nu e multumita pentru ca CFR a castigat.
Propun sa se rejoace meciul de la scorul de 2-0 pentru U Cluj, ca poate castiga si se multumesc toti bucurestenii si Porumboiu de deznodamant.

# 3 janpitesti on 20.05.12 at 3:10 pm

speram pe viitor sa mai vedem fotbal de calitate ca pe vremea lui dobrin si hagi,timpurile se schimba mereu.singurele campioane adevarate din provincie sunt,f.c. arges si craiova.acum politicul se baga tot mai des in sport.rusinee.speram pe viitor sa nu mai fie asa.

# 2 XsTream on 20.05.12 at 3:09 pm

foarte bun articol, scurt si la obiect!
oricum cfr se va face de ras in europa, ca intotdeauna

# 1 catalin on 20.05.12 at 3:09 pm

Rosul lui cristea a fost clar ca lumina zilei, primul galben pt intarzierea jocului, al doilea pt o mana in gatul adversarului. 11m a fost foarte usor acordat, dar nu mai usor decat cel al stelei cu brasovul din tur. Cfr a fost ajutata de arbitri, la fel cu si vaslui si steaua au beneficiat de multe erori in favoare lor.

Leave a Comment

Reguli :
1. Tratati persoanele care scriu pe acest blog cu respect, nu folositi un limbaj necivilizat sau cuvinte care sa aduca o vatamare morala celorlalte persoane care posteaza mesaje.
        a. In comentariile dumneavoastra va rugam sa va referiti doar la articolul/editorialul in cauza si sa nu atacati autorul.
        b. Nu folositi un limbaj explicit sexual, vulgar sau care sa jigneasca.
        c. Fara comentarii discriminatorii cu tenta xenofoba, antisemita sau rasista.
2. Nu publicati sau solicitati in comentariile dumneavostra adrese de web, produse sau servicii.
3. Nu transformati acest blog intr-un "chat".
4. Pentru protectia dumneavostra nu folositi in comentarii informatii personale, adrese de email, numere de telefon sau URL.
5. In comentarii nu puteti folosi decit urmatoarele coduri HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>
6. Daca aveti vreo plangere in ceea ce priveste administrarea acestui blog puteti trimite un mesaj la adresa de mail: contact@gsp.ro.
7. Comentariile care intra in contradictie cu regulile de mai sus vor fi sterse fara a se afisa vreun motiv.
8. Daca veti continua sa sfidati aceste reguli nu veti mai putea sa postati mesaje.

Comentand pe acest blog, sunteti de acord cu regulile precizate, le intelegeti si va dati acordul ca le veti respecta. Va multumim.