Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

A fost penalty la Bicfalvi?

Cînd meciurile sînt lipsite de antren și de spectacol, ne place să spunem că au fost tacticizate. Sună frumos, formula incită. La fel au spus unii și despre întîlnirea Rapid – Steaua, care a însemnat o luptă tensionată și încinsă, […]

luni, 30 aprilie 2012, 4:15

Cînd meciurile sînt lipsite de antren și de spectacol, ne place să spunem că au fost tacticizate. Sună frumos, formula incită. La fel au spus unii și despre întîlnirea Rapid – Steaua, care a însemnat o luptă tensionată și încinsă, dar nimic în plus. N-a avut lumină, n-a avut strălucire.

Înainte de a inventa ceva, Răzvan și Stoichiță au arătat că le e frică unul de celălalt, teamă ce i-a și împins să joace cartea unei prudențe exagerate. În final, pînda reciprocă a condus la un egal echitabil, mai folositor însă contracandidatelor la titlu decît combatantelor de duminică seara. Practic, nici Rapid și nici Steaua n-au cîștigat cîte un punct. Fiecare a pierdut cîte două.

Partida a redeschis polemica privitoare la arbitrii străini, cehului Zelinka reproșîndu-i-se, înainte de altceva, că i-a refuzat Rapidului un penalty, ba și în minutul 85! Întrucît faza, altfel greu de judecat, s-a născut dintr-un corner, iar asistentul de pe partea atacului giuleștean era mascat, a căzut în sarcina “centralului” să decidă dacă Bicfalvi a jucat ori nu mingea cu mîna. S-a văzut clar că a lovit-o și i-a schimbat direcția, dar a rămas întrebarea cum a făcut-o, cu intenție sau fără?

Mijlocașul stelist n-a căutat contactul, însă nici nu l-a evitat. Socotind că ținea mîna stîngă, spre deosebire de dreapta, într-o poziție nefirească și că, modificînd traiectoria balonului, a ieșit în avantaj, specialiștii au apreciat că Zelinka trebuia să dicteze lovitură de la 11 metri. Am studiat și răsstudiat înregistrarea video ca să ajung la aceeași concluzie: penalty pentru Rapid!

Din păcate, n-a fost singura eroare comisă de ceh. S-ar fi cuvenit să-l elimine pe Alexa încă din startul întîlnirii, ca și pe Bicfalvi mai tîrziu, amîndoi fiind autorii unor repetate intervenții agresive.

În minutul 77, Zelinka s-a hotărît, în sfîrșit, să-l avertizeze pe Teixeira, dar a stîrnit ilaritate deoarece i-a explicat portughezului, numărînd pe degete, că a făcut al treilea fault consecutiv, deși numai cel dintîi, plasat între galben și roșu, s-ar fi impus sancționat! Totuși, n-aș susține că arbitrul și-a propus să ajute vreuna dintre echipe. Nu, asta-i valoarea lui, atît știe, atît poate, atît fluieră!

Ca atare, George Copos, inițial printre cei mai vocali adepți ai importului de arbitri, și-a modificat brusc discursul, declarîndu-se tras în piept, înșelat, după ce a plătit pentru brigada cehă 12.000 de euro, adică de 6 ori mai mult decît l-ar fi costat una românească!

E posibil însă ca lucrurile să nu se fi încheiat aici, căci există riscul ca și ceilalți care au cerut arbitri de-afară s-o pățească precum patronul rapidist! Iată o temă care merită urmărită.

Comentarii (101)Adaugă comentariu

gigel (152 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 16:33

avem arbitri mult mai valorosi in tara. Din pacate sunt un pic prea valorosi pentru rahatul asta de campionat.

flobad (6 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 16:36

dar din prima l-ai vazut nea ovidiu…..daca era arbitru roman ne spunea craciunescu ..ca din fata este ,dar din spate nu…..lasati-ne

flobad (6 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 16:38

te-a sunat seniorul sa-l scoti pe junior din gura lui copos…..ma mir ca l-a scos pe surdu…..a jucat la 0-0 si a obtinut 1-1…….

geronimo72 (3 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 16:42

recunosc, sunt fan steaua…dar:
1. prefer ORICAND un arbitru strain(fie el si slabut) care sa GRESEASCA, decat unuia roman(a carui prezenta prin listele fifa ii confera o oaresce valoare) dar care FURA intr’un mod ordinar!
2. ok, recunosc: a fost penalty la bicfalvi! dar omul asa a vazut! cum la fel a vazut si fauturile repetate ale lui teixeira, dar a considerat ca doar la al3lea merita sa primeasca galben(desi al3lea insasi putea fi de rosu direct);
3. abea acum, cu arbitrii straini(deci rupti de jocurile si „jocurile” de pe la noi), ne aducem si noi aminte de ceea ce inseamna „greseala” din partea unui arbitru…
oricum, ca sa inchei, acest campionat nu merita nici un arbitraj! sa se arbitreze ei singuri, ca si asa e fotbalul lor…al miticilor, becalienilor, coposilor, bocilor, inaculor, „penalty”-ulor, paskanilor, etc…

Achim (9 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 16:45

Nea Ovi, traiasca prietenia cu Craciunescu!

Bursucu (1 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 16:48

Nici matale nu pari foarte convins ca trebuia dat 11 metri, dar faza te ajuta sw ii sustii pe romani. Nu stiu cata dreptate ai. Imi place ca esti consecvent.

starchild (23 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 16:51

Nu avea cum sa o evite, mingea a fost data de aproape si puternic, ceea ce in lipsa de alte argumente obiective, constituie dovada in ce priveste ‘lipsa de intentie’. Pe de alta parte eu am dovada clara ca atat Craciunescu, cat si d-voastra pe la emisiuni mai vechi, ati consierat in faze similare, ca nu este intentie si nu este penalty. Nu ma intereseaza cine castiga Liga lui Mitica (sa o castige cea mai varza echipa cum e traditia, oricum eu am propriul meu clasament si nu iau in considerare …), dar urasc lipsa de inconsistenta si ipoctizia.

Nu este de ajuns ca regulamentul e plin de un numar jenant de situatii in care se acorda penalty, voi vreti si mai multe, vreti sa-l interpretati aiurea si cand nu e cazul. In mod normal, penalty trebuie acordat doar pentru o actiune care opreste un gol iminent, in alte conditii, un avertisment jucatorului si o lovitura direct din careu ar fi mai mult decat suficenet, decat viciere rezultatului (puteti sa o imbracati cum vreti, dar tot o viciere ramane, atunci cand iei o faza minuscula petrecuta in careu, lipsita de pericuilozitate si o transformi in gol). Ei bine continuati voi asa, ca nu se mai ulita nimeni la fotbal…

john (2 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 16:51

Nea Ovi, i-a mai verifica regulamentul! Pana si penalii de comentatori au spus-o fara sa-si dea seama si s-au facut de ras: Mingea l-a lovit in mana, deci e penalty! La regulament spune clar: ..loveste mingea cu mana…! DECI, logic, daca mingea te loveste, nu ai lovit-o tu. Asta inseamna, conform regulamentului ca nu este hent! Aici nu are rost sa facem un proces prin care sa dezbatem ce este in mintea omului. Oare a vrut sau nu?! El nu duce mana spre minge ci mingea vine in mana. Chiar daca regulamentul nu e clar, aplicarea lui in orice astfel de faza inseamna un singur lucru. NU E HENT, indiferent ca e stelist, rapidist, barcelonist, milanist sau manchesterist. Cel mai grav lucru este ca multi arbitri nu stiu acest regulament si il aplica gresit.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 16:51

1.Era evident ca si arbitrii straini sunt supusi greselii. Avantajul e ca nu mai exista suspiciuni. Iar sarbul de la Steaua-Vaslui a fost chiar foarte bun. Imi pare rau, dar 1 arbitraj bun din 2 meciuri, „media” de pana acum a strainilor, e peste ce „realizeaza” bastinasii.
2. Sunteti cam primul care l-a „vazut” pe Alexa. In rest nu prea s-a auzit de el. Si eu cred ca nu trebuia sa prinda repriza a doua.
3. La fel ca Bicfalvi.
4. A fost 11 metri.
5. Rapid a fost dezavantajata per ansamblu de arbitraj. Noi am avut noroc cu unele decizii ale arbitrului. In primul rand cu penalty in min.85. Nu cred ca in cele 5+3 minute am mai fi putut intoarce meciul. Probabil arbitrul a vrut sa pastreze lupta la titlu „in 5” gandindu-se ca e mai palpitanta decat una „in 4”. Glumesc.

DANN (4 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 16:54

A lovit mingea cu mina s-au la lovit mingea? Este o mare diferenta. Va reamintesc d-le Ioanitoaia ca in regulament se spune ca se sanctioneaza daca exista elementul intentionat. Vorbiti de „pozitia nefireasca”, asta e inventia lui Craciunescu (ca sa nu mai vorbesc de atac disproportionat, fanta de lumina, etc), dar nimeni nu spune ca Bicfaldi a sarit cu piciorul sting ridicat sa loveasca mingea. Dar Pancu a schimbat traiectoria mingii ridicindo la nivelul miini lui Bicfaldi. Unde este intentia? daca orice atingere cu mina amingii se sanctioneaza cu penalty atunci la fiecare faza de lovitura libera. lovitura de colt se sanctioneaza cu eliminare, penalti s-au fault in atac. Doar vedeti si dvs ce lovituri se schimba acolo!! Atunci s-a terminat cu fotbalul.

dan (1 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 16:55

ce drq ma nu voi a-ti vrut arbitri straini??? acu avetii arbitri staini .. degeaba comentati ca a fost penalti sau nu nu aveti cum sa ii trageti la raspundere.. asa sa nu mai comentati aiurea..

starchild (23 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 16:56

*) Lipsa de CONSISTENTA

As vrea sa se discute si arbitrajul de la Ceahlaul – Steaua (1-0) si hentul INTENTIONAT (jucatorul Ceahaului a intins mana pe directia balonului, balon care se indrepta spre un jucator al Stelei, aflat in situatia iminenta de a marca. Marius Avram a facut semn ca jocul poate sa continue.

Flaviu (14 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:02

A facut mai multe greseli..Alexa, Bicfalvi si Texeira trebuiau eliminat si Rapid a avut un 11m, dar atentie: faza de la care s-a ajuns la 11m a pornit de la un fault facut asupra lui Rusescu la 2m de linia careului rapidist (pe linia de fund)..corect?

Cfr_Atlanta (218 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:05

Din cauza nebunilor Jiji, Porumboiu avem arbitri straini. Arbitri romani dau mut mai multe galbane.Sa fie ori arbitri straini la toate meciurile ,ori doar arbitri romani.

Liviu (333 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:06

Chiar nu credeam sa aveti curajul sa va luati in gura cu stelistii. Sunt multi, dar…Cred ca aveti dreptate, mai mult a fost penalty.

Marc (64 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:09

flobad@, ce aveti mah cu Surdu? Daca intra in plasa, mai ziceai ceva? A fost unde trebuie, a tras bine… A fost singura ocazie notabila.

Freddy RE (15 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:19

„mai mult a fost penalty” – râsul curcilor.
Dar de unde curci in Giulești, intre atâția aristocrați…?

mihai (1 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:21

a fost penalty trebuie sa recunoastem dar sa gresit in ambele sensuri Alexa trebuia eliminat si am avut si noi un penaly cand un jucator al stelei a fost inpins in careu daca nu a dat acolo penalty credeti ca dadea la bicfalvi faza sa intalnit inainte de faza aceasta controversata dar cred ca domnul Ioanitoaia nu o vede probabil ca tine cu dinamo

Bogdan (1 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:26

Daca va uitati mai atent la faza, arbitrul de centru era mascat de mai multi jucatori. El practic nu a vazut faza,era datoria tusierului. Dar de la tv e usor de judecat. Greseli fac si jucatorii( M Costea,M Antonio,etc)si antrenorii(Razvan si Gigi 😛 ) si conducatorii si spectatorii,dar noi le judecam doar pe cele ale arbitrilor.
A fost un meci slab,cu antrenori si jucatori slabi si foarte slabi.
Sa ne explice Mitica ce campionat fabulos avem. Fabulos de prost!!!!

jiji (166 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:26

Nimeni nu a comentat de arbitraj.Trebuie sa intelege ti domnule ionitoaia ca nimeni nu contesta valoarea arbitrilot romani ci doar corectitudinea lor.
Dupa cum ati vazut nimeni nu a facut valva in legatura cu arbitrajul de aseara,pt ca arbitrul a gresit omeneste si nimeni nu ia capul,a gresi e omeneste,dar arbitrii nostri gresesc in mod voit,mai bine mi ati explica ce a fluierat arbitrul Avram pe finalul meciul Ceahlaul-Cfr,cand ceahlaul a avut o bara si faza nu a mai continuat pt ca avram a fluierat si apoi a reluat meciul cu minge de arbitru.
Oare de ce?Aveti vreo idee?Aveti vreo explicatie?Ati analizat faza pe toate partile?Nea Nelu e depasit de situatie.

dan 65 (4 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:27

Ioanitoaia vrea Craiova in prima liga ,hent la Bicfalvi,numai s.f.-uri.Cum eracu gaina care naste pui vii?

parai (2 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:30

in orice campionat se dadea penalty, oile norocoase ca de obicei, intentie sau nu , mingea ajungea la grigore care nu trebuia decat sa o devieze usor in poarta , una peste alta suntem clar mai buni ca steoaia doar ca mucescu nu a vrut sa-l bage pe pancu mai repede de frica, steaua nu a avut nicio ocazie lucrata de ei doar doua cadouri facute de macos

liviuemil (22 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:30

1.Arbitraj perfect
2.Intr-adevar un joc barbatesc care este lasat sa se dispute asa cum trebuie
3.Cind au vazut ca nu tine cu vaicarelile s-au adunat de jos si au jucat fotbal.
4.Arbitrii nostri ar fi facut un arbitraj de baschet sau mai rau ,unul de sah.
5. Pentru ca arbitrii nostri nu mai tin cont de intentie, propun sa facem sorturile cu buzunare si sa obligam jucatorii sa tina miinile inauntru.
6.Din cauza arbitrajului nostru avem asemenea fotbal.
7.In concluzie: arbitrul stain este mai bun decit cel autohton.

SS (141 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:41

Belciug a spus ca a fost blatul lui D-zeu!!
Daca o fi asa, poate ii da D-zeu dupa sufletul si inima lui ticalosite de ura si termina pe locul 6!
Ca D-zeu , se spune, ca tot nu stie fotbal… :mrgreen:

GRadu (25 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:43

Nu, nu a fost penalty la Bicfalvi. Insa el si cu Alexa ar fi trebuit sa faca un dus (rece) inainte de meci. Chiar si impreuna.

DinCastan (68 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:45

Auziti voi „penalty”, „arbitru”, etc… Astea sunt cuvinte straine, atit timp cat valizele, brichetele si influenta interlopa a caselor de pariuri autohtone sunt tolerate sa decida un meci.
Ati arbitrat vreodata un meci? Ati jucat vreodata fotbal profesionist, semi-profesionist sau cel putin organizat? Ati arbitrat vreodata? Cum la grupele de copii in toata lumea se arbitreaza 99.9% impecabil, iar la profesinisti se schimba totul?
Si daca acest arbitru avea aceeasi faza intr’un meci de International (Champions League, Campionat European, etc…) dadea Penalty sau nu?
Deci se bate apa in piua degeaba.

Mymy (182 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:50

John, vrei sa spui ca unii arbitri nu cunosc regulamentul dar il cunosti tu? Ma distrezi rau, dai niste explicatii la care ar rade si curcile.

Pancone_1923 (1 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:51

Penalty CLAR !!!

Tudorache (179 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 17:53

Beeei, ce draq de blat visati unii? Chiar v-ati pierdut mintile? Cu toate minusurile lui, dl Ioanitoaia e un tip serios. Seriozitatea lui ar trebui sa va influenteze si pe voi, nu sa bateti campii cu stata talent.

starchild (23 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 18:02

Nu ati inteles ma asta e oda pentru arbitrii romani, pentru Craciunescu, nu intereseaza pe nimeni ce a vazut sau n-a vazut arbitrul.

Reteta arbitrii romani + jucatori straini = CFR Campioana, a adus presei in ultimii ani rating-uri fara precendent. Este normal ca ei sa apere acest status-quo.

Pana la urma datoria noastra de romani este sa ne certam intre noi si sa ridicam neputinciosi din umerii in timp ce CFR-ul defileaza cu mandrie prin Liga 1 si pedaleaza in gol oin cupele europene.

Fac si un apel la si mai mult ‘patriotism’, banii nu aduc fericirea, dar sa vezi un arbitru roman promovat, impachetat si arbitrand un meci internationala, e mai presus de orice. Asta este finalitatea si apogeul existentei noastre, sa lum un arbitru de jos, si sa-l ducem in varf, sa-i asiguram un trai decent pe parcurs (ca doar nu nui platim baremul) poate si cateva actiuni pe la vreo firma, sa cumparam jucatori si sa facem echipe ca sa le dam posibilitatea acestor arbitrii sa se pregateasca pentru CL, iar in paralel CFR-ul sa castige, ca asta e regula.

Manipularea nu prinde ca e mult prea fina.

alexx23 (1 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 18:03

@ #1 gigel….ai cel mai adevarat comentariu din toti astia de pe aici Pe langa tine se poate adauga si #9 adi_stelistul…

per total,sincer sa fiu, nici una din echipe nu a vrut sa castige…uitati-va la alte dueluri dintre steaua si rapid din trecut, si ve-ti vedea deosebirea

P.S: sunt fan rapid pana la moarte

fzr (7 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 18:09

Eu nu inteleg de ce n-a fost adus un arbitru din categoria „Elite”…costa mai mult?,daca e asa inseamna ca zgarceania proverbiala a lui Copos s-a intors impotriva lui….

Burebista (120 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 18:12

A gresi este omeneste, zice un vechi proverb…
Dar, nu stiu cum se face, fiindca greselile sunt mereu in favoarea stelei. Aici, chiar e ceva in neregula. Daca am face apel la statistica si la clopotul lui Gauss, lucrurile ar ar trebuii sa stea cu totul altfel.
Nu vreau sa sugerez ca Zelinka ar fi fan steaua sau fan becali. Constat doar ca ciobanul are mereu noroc: nu stiu ce a mancat si cat cand a fost mic, dar are mereu noroc: arbitrii nu sanctioneaza echipa lui cu penalty desi ar avea acoperire regulamnetara, lpf si frf ar avea argumente sa-l sanctioneze pentru aberatiile zilnice pe care le profereaza la adresa adversarilor, dar uite ca n-o fac. In schimb, militianul etern, mitica mafiotul, da amenzi cu duiumul rapidistilor fiindca nu concepe sa fie luat la mishto de giulesteni. In timp ce fanii cainilor sterg pe jos cu el, dragomir, oracolul mincionos de balcesti, se face ca nu vede nu aude.
D-le Ioanitoaia,
Dvs aveti autoritatea si aveti si datoria sa mai reduceti din mediatizarea ciobanului becali: orice ragaiala, orice aberatie scoasa de acest analfabet, este imediat afisata pe prima pagina in GSP. Mai mare rusinea, zau, nu va suparati.

je (32 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 18:16

Actualul regulament prevede ca trebuie sa existe intentie! Deci, nici vorba de 11 metri.
AAaa, ca este o prevedere ce nu isi are locul aici, ok, de acord, dar asta este o alra discutie.
Intentie ori nu, ar trebuie dictat 11 metri!!
Sunt de acord cu jiji si ii reamintesc ca anul trecut a castigat campionatul echipa cea mai favorizata de arbitrii: Otelul.
Anul acesta CFR-ul este cel mai ajutat!!
Oare cine o sa castige campionatul?
Cat despre Teixeira, acesta trebuie sa ia 3 galbene in 3 minute!!!! Dar a luat numai unul!
Nu competenta arbitrilor nostrii este pusa la indoiala, ci credibilitatea lor!!
Altfel, cum explicati ca in cupele europene iau note foarte mari, dar, aici la noi, fac meciurile praf?!!!

Bogdan B. (59 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 18:20

Măi Mihai, în primul rând pune mâna pe carte, analfabetule şi agramatule, că numai cu greu înţelege lumea ce vrei să spui, în halul mizerabil în care te exprimi şi cu greşelile gramaticale oribile pe care le faci!!! Pe urmă, minciunile şi aberaţiile tale – tipic steliste! – provoacă doar scârbă şi justificată indignare: cehul nu a „greşit în ambele sensuri”, ci de două ori extrem de grav în favoarea Stelei!!! Bicfalvi era OBILGATORIU să fie eliminat încă din minutul 24 (!), iar penaltyul pentru Rapid a fost dincolo de orice dubiu (alo, Dann, pune mâna şi cireşte Regulamentul jocului de fotbal, măi băiatule, s-a scos demult tâmpenia aia cu „intenţia”, pentru că altfel nu se mai acorda niciodată penalty pentru henţ! De dorit ar fi să ai mai mult bun simţ şi să nu îţi dai cu părerea când nu ai habar ce vorbeşti!!). În rest, voi NU aţi avut penalty şi nu se putea acorda nici un fel de eliminare la Alexa! Ia-te de mână cu Flaviu – alt dus cu pluta care delirează despre fault la Rusescu (???) şi eliminări la Alexa şi Texeira (??) – şi mergeţi amândoi de vă pierdeţi, că nu vă va simţi nimeni lipsa!

roman (7 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 18:23

Rusinica, domnule Ioanitoaia. Cand trebuia acordat penalty Rapidului in meciul cu CFR ati spus ca nu a fost intentie si ca nu trebuia penalty.(desi jucatorul CFR-ului avea o pozitie nefireasca a mainii)
Acum tratati o faza asemanatoare cu un alt standard. Lipsa intentiei, insa pozitie nefireasca e penalty.
Rusinica!

Serban (147 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 18:27

Mult mai bun ar fi fost arbitrajul lui Ionică Serea!
Ce gol a anulat el, pe Giulesti, echipei Steaua, când se stabilise ca Rapid TREBUIE să fie campioană!
Atunci D-ol. Ioanițoaia ce-o fi zis, că eu nu mai țin minte?!

MakaveliTD (4 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 18:28

Domnule Ioanitoaia, in primul rand felicitari pentru reluarea Recursului Etapei.
As vrea sa se trezeasca din prostie cei care conduc atat echipele cat si fotbalul romanesc si sa realizeze ca este stupid ce se intampla in Romania cu arbritrii. In Italia si Spania arbitrii au gresit mult mai grav decat in Liga 1 si nimeni nu le-a dat in cap asa tare. Exista arbitrii foarta buni in romania si pregatiti, care isi merita banii pentru ca se pregatesc lafel cum se pregatesc si niste fotbalisti. Bun si sa zicem ca nu se contesta valoarea ci corectitudinea, in cazul asta se poate face curat si promovati tineri. Si exista numeroase metode de a face ceva pentru fotbalul romanesc (incluzand si arbitrajul). Insa vocea celor care conduc si dau bani este mai sus de ratiunea celor competenti.
Asta este Romania de fapt, nu stim sa ne gospodarim spre a progresa, nu stim sa apreciem munca depusa de altii si atunci e mai simplu sa ii blamam. Eu unu nu vad nici un motiv pentru care un copil din Romania ar spune, vreau sa fiu arbitru, pentru ca putini stiu prin ce trebuie sa treaca un tanar arbitru ca sa ajunga „sus”. Pate ca daca ne-ar pasa de toate astea am avea mai multi arbitrii corecti si bine pregatiti.

bonny (1 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 18:30

arbitrilor romani le luam din diurne insa celor straini care arbitreaza doar meciuri de mana a 3-a le dam 12.000 de euro ca sa decida unele meciuri,pe buna dreptate nu ca vor ci doar ca asta pot.dar nu mai bine le dam alor nostri 6.000 de euro la meci si sa vedem daca mai gresesc atunci?atunci cine greseste iese.dar la ora actuala avem arbitri foarte buni la noi in tara dar cand le dai cateva sute de euro normal ca mai isi trag si ei la unele meciuri de la unii patroni.daca ii platim corect or sa arbitreze corect..oricum se poate spune ca a fost un rezultat echitabil dar rapid e peste steaua:))…FZR

stelu (6 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 18:43

Dl. Ioanitoaia va credeam obiectiv, cum ar trebui sa fie toti gazetarii, indiferent de simpatii(care oricum sunt)! In primul rand, si asta se observa de la gara,un arbitru strain este respectat de jucatori ! pai, dupa joc, toti jucatorii ,,chestionati”au laudat arbitrajul! Dvs.ati vazut alt meci(probabil impreuna cu dl. Copos. Daca era un arbitru roman(si-asa a fost o parodie de meci)va spun ca iesea o panarama de meci, ajungeam, cu indulgenta,la vreo 30 de minute de joc efectiv! Asa ca, se na mai lase si nea Craciunescu( cu parodia de fecior-su impreuna)in pace, desi, e de-nteles sa apere arbitrajul romanesc (daca a ajuns Hategan sa fie in frunte p-acolo pe la UEFA sunt lamurit total !)Numai bine!

suporter de o viata (35 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 18:43

DACA ERA INVERS, MEWCALI, MEME SI TOT NEAmul lor tipau din gura de sarpe, cum draq se face ca rapidul, cu dinamo si steaua nu i s-a dat 11 m clar, pierzind 4 puncte directe, iar cu brasovuul i s–a anulat un gol valabil??in sferturile uefa, manolom spaniolul, contra 200 de mii, n-a dat 11 m la buga si l-a oprit pe nico, singur cu portarul????premierea si valizele, au trecut frontierele, dar frf, lpf si presa incompetenta si corupta sunt incapabile de masuri legale!!!cit conduc nasul si corleone, iar patronii sunt avari, bolnavi si interesati doar personal, fotbalul nostru este bolnav, cu rezultate internationale pe masura.

dan (12 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 18:43

merg valizele si afara sau ii umplem pe altii de afara de bani si pe ai nostrii ii tinem de prosti…. tipic romanesc

aaa (4 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 18:46

a fost penalty clar de ce mai cereti pareri?? voi nu vedeti??

Nea Vanea (170 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 18:50

Chiar daca nu a jucat balonul cu mana sau nu a mai putut evita contactul cu ea, a fost o imprudenta ce a influentat faza de poarta.
Apoi, daca privesti cu atentie unghiurile, mingea nu avea cum sa ajunga in corner, in unghi de 90 grade cu directia din care a venit, decat daca Bicfalvi -aflat cu pieptul spre peluza si avandu’l pe Pancu in stanga sa- avea interesul ca ea sa ajunga acolo!
Penalty fara nici un dubiu!
Si arbitrul a fost „pe faza”, aproape si „nemascat”…
Daca comitea Balaj aceasta eroare acum era fugit din tara!

Nea Vanea (170 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 18:51

..avandu’l pe Pancu in dreapta sa…

Francisc (107 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 19:23

Ioanitoaia iar a bagat zazanie intre fraieri care se grabesc sa isi dea ei cu parerea si sa para desteptii de pe pamant. Desi se conduc dupa aceeasi litera a Regulamentului, unii zic ca a fost 11 m si altii ca nu, ce mai argumenteaza si se mai cearta. Ce sa isi fi dorit mai tare Ioanitoaia?

Vasi (2 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 19:28

Consider ca simplul fapt ca nu ii putem acuza pe arbitrii straini de intentie in luarea deciziilor gresite e destul pentru a urmari linistiti sfarsitul campionatului. Cum zicea cineva, anul trecut Otelul a iesit campioana si la deciziile favorabile ale arbitrilor romani, iar anul acesta CFR este pe acelasi drum. E prea mult sa fie o simpla coincidenta.
Prefer arbitri straini care sa faca o greseala, doua (de altfel omenesti) decat arbitri romani de care auzi vrute si nevrute.

alex (144 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 20:06

Da specialistii au spus ca este penalty, aceasi specialisti care pentru o faza IDENTICA la meciul CFR – RAPID au apreciat CA NU ESTE PENALTY, REPET UN HENT LA FEL DE EVIDENT, doar ca atunci arbitri erau romani si TREBUIAU PROTEJATI ca doar daca ne luam dupa Craciunescu arbitri romani nu gresesc niciodata, totdeauna au scuze, iar acum acest fost mare arbitru integru sustine vertical CA E PENALTY. Deci sa intelegem ca o faza identica in care un arbitru roman nu e penalty pentru ca el trebuie protejat nu-i asa ? iar alt meci cand arbitrul este strain trebuie acordat penalty, ca doar trebuie sa scoatem in evidenta ca si arbitri straini gresesc.

alex (144 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 20:09

Si ca tot vorbeste Craciunescu ca avem mari arbitri valorosi, care sunt aia Hategan,Kovacs,Balaj astia care vad lucruri care nu se petrec dupa cum au indicatie? care sunt arbitri aia valorosi aia care anuleaza golul vointei atunci cand Beto isi rupe piciorul in pamant ? sau ala care nu vede cum Wesley il impinge ca in curtea scolii pe Barboianu dupa care trage la poarta si se marcheaza golul egalizator sau poate arbitrul ala de pe Giulesti care la meciul cu gaz metan nu a vazut cum a luat Pancu mingia cu mana si a bagat-o in poarta si mai devreme tot el a dat un penalty vazut doar el.

Laur (111 comentarii)  •  30 aprilie 2012, 20:15

Articol adevarat chiar daca o deranjeaza pe Steoaia si pe seful stanei.

Comentează