Sîntem praf!

Nu reuşim să ne descurcăm în Europa League din cauza secetei de valori autentice, dar şi a lipsei de atitudine

Înfrîngerile pe linie suferite în Europa League ne-au lămurit iarăşi că ne furăm căciula singuri de cîte ori ne închipuim că putem face faţă la acest nivel, care e însă, atenţie, doar divizia B continentală Dacă FC Timişoara, CFR Cluj şi Steaua au mai mişcat, Dinamo s-a acoperit de ruşine. A fost jalnică.

În căutarea scuzelor, primul argument pe care îl invocăm e că, din pricina sărăciei, investim foarte puţin. De aici şi, nefavorabilă nouă, o clară diferenţă de valoare, sesizabilă cu ochiul liber şi de data asta. Fiind cunoscut şi recunoscut faptul că cine nu bagă la greu bani în fotbal obţine rar succese ori nu obţine niciodată, nu foloseşte să mai apelăm la comparaţii. N-ajută să reamintim, de pildă, că Fener îi plăteşte lui Roberto Carlos 5 milioane de euro pe an şi Galata 4 antrenorului Rijkaard, salarii uriașe, prohibitive în România! Doar că atunci cînd îţi lipseşte anvergura, cauţi să compensezi prin angajament, prin rîvnă, prin dăruire. Într-un cuvînt, prin atitudine.

Echipele noastre nici măcar atît n-au arătat în C2, parcă refuzînd să urmeze exemplul Unirii Urziceni, care s-a dovedit capabilă să se ia de piept, ba încă
în Champions League, cu granzii Europei. Abia acum, martorii unui întreg şir de neputinţe, s-ar cuveni să judecăm altfel rezultatele formaţiei ialomiţene şi să le lăudăm fără rezerve. Totodată, să înţelegem că ascensiunea Unirii se datorează muncii temeinice şi disciplinei spartane, transformate de Dan Petrescu în legi. Din păcate, legile ce funcţionează la Urziceni nu prea se întîlnesc în alte vestiare, iar în Ştefan cel Mare, vai, deloc!

Deoarece învinsele de joi nu-s de băgat în aceeaşi oală, haideţi să nuanţăm. Timişoara, CFR şi Steaua au pierdut, dar nu s-au făcut de rîs. Degeaba, totuşi au vrut, au încercat. Dacă le-ar fi surîs șansa și CFR Cluj ar fi beneficiat de un arbitraj imparţial, nu ostil, de presupus că ar fi scos-o altfel la capăt. În schimb, Dinamo a dezamăgit crunt. A lăsat impresia unei echipe rătăcite în timp și în spațiu, venită de nicăieri şi plecată spre niciunde. Repet, toate se confruntă cu probleme de atitudine, în ideea că jucătorii nu pun osul suficient ori, şi mai trist, că sînt limitaţi. M-aş feri să-i includ în ultima categorie pe componenţii legiunii străine din Gruia, pe care voci autorizate o socotesc cea mai redutabilă din Liga I.

La Cluj şi la FC Dinamo există însă şi problema tehnicienilor. Pe lîngă alte cîteva erori, Conceiçao a greşit copilăreşte în clipa în care, la 2-2 în minutul 91 şi cu 2 oameni în minus, nu le-a ordonat băieţilor săi să îngheţe jocul, ci le-a permis să forţeze! În Groapă, sigur că, tobă de fotbal, Dinu se pricepe. Are fler şi experienţă, doar că nimeni nu poate conduce o echipă, indiferent cine e acesta şi care e echipa, de la distanţă, prin telefon! Întrucît ambele cluburi au cheltuit sume considerabile, ar fi cazul să găsească neîntîrziat soluţii pentru depăşirea unui impas vecin cu falimentul.

Şi totuşi, pradă unor calcule fanteziste, unii mai visează la primăvara europeană, sperînd că formaţiile ce ne reprezintă în C2 ar mai putea drege busuiocul. Mai ales Steaua, practic ceva mai bine plasată. Nu mă mir, furatul căciulii e boala noastră tradiţională şi ne vindecăm anevoie de ea. Sau chiar nu ne vindecăm!

91 comments ↓

# 91 gelutu tg-mures on 10.11.09 at 7:20 pm

Totul a fost suspect,dela inceput ptr.ca Steaua a jucat in aceasi zii cu alte echipe,lui ii s-a dat o zi de odihna in plus la programare !!!!-cu Alba Iulia ????Deci steaua a trebuit sa castige cu ori-ce preti ! Ca gigi se bucura de rezultat nu ma mira,nivelul lui nui permite mai mult !

# 90 gelutu tg-mures on 10.11.09 at 7:12 pm

Nu este prima ocazie cind arbitri fac asemenea greseli ! Steaua-CFR Cluj(a.Tudor),Rapid-Steaua ( Deaconu-bricheta,),Steaua-Alba.Iula(Brbecaru-Székely), ce e si mai grav, toate in favoarea Stelei,deasupra Cernea ia si cartonas galben ptr.proteste !!!!???? Federatia,Liga, CCa-ul nu au nimic de spus,nu ma mira,inprimul rind ptr.ca un om inteligent nu se mira ,stim cu totii ca aceste ” foruri supreme” sint in buzunarul lui “FOTBALULUI”,dar comisia de disciplina,TAS-ul,etc,nu au de spus nimic ???? .Pina cand se tolereaza aceste mizerii de risul-lumi,in tara aceasta nu exista foruri de bun simt,foruri care sa faca dreptate in asemenea cazuri de vicierea rezultatelor ?????.Nu se poate sa se aNULEZE REZULTATUL SI SA REJOACE PARTIDA PE TEREN NEUTRU ? pAREREA MEA ESTE CA SI la golul doi,kapetanos a plecat din pozitie de ofsaid !!!!!?????,plus penalti neacordat ptr.UNIREA !!!!!!!Cei din conducerea lui UNIREA Alba-Iulia, sint niste lasi daca nu apeleaza la instante de judecata !!!!!!!!!.De faptul ca ziaristii si reporterii TV.cinta elogii la adresa stelei ,este normal,ptr.ca toti sint stelisti.Rusine!!!!!!!

# 89 Milici on 08.11.09 at 6:15 pm

@ Nea Caisa
Le zici adanc, ti-ai ales si un nick pe masura.
Ai cujetat mult ca sa incerci sa folosesti ce 1,7 mil euro care s-au dus intr-o valiza?
Eu zic sa-i iei tu ca premiu pentru umor involuntar.
Scuza-ma ca am fost baut cand ti-am citit postarea!

# 88 Milici on 08.11.09 at 5:35 pm

Asta da invitat la Recurs, Pinalti, exemplu de moralitate, vechi membru cooperator cred ca va fi ales presedinte ca Padureanu bate in retragere.
Bine pregatit profesional si politic, bun coleg in cadrul CAP-ului, primul (blatist) in sport si in productie, mereu orientat spre cei de la putere (Sandu Basescu…) in a carei barca sare necontenit.
Nu mai punem farmecul personal si dulshili grai moldovinesc aducator de ratingul atat de necesar.

# 87 corectorul on 08.11.09 at 4:06 pm

cred ca e vorba,mai degraba,de atitudine si de priceperea antrenorului.Pe de o parte(referitor la argumentul salariu),ma indoiesc ca Roberto Carlos rezolva meciurile lui Fener.A fost achizitionat ca si Ronaldinho si Becham la Milan:sa umple tribunele si sa vanda tricouri.Adica marketing.Pe partea cealalta,luati om cu om si comparati cu jucatorii echipelor romanesti care (doar) participa in EL,baietii lui Dan Petrescu nu cred ca ar iesi in castig.Doar ca Unirea e “mai echipa”iar pe componentii ei nu ii intereseaza sa concureze cu Mutu si Cristea la bautura si femei!Se simt mai atrasi de fotbal,ca meserie.Restul sunt hobby-uri!Hai Unirea!

# 86 Nea Caisa on 08.11.09 at 12:57 pm

Domnule Ioanitoaia, ceva bani ar fi si in fotbalul nostru, dar nu se duc unde trebuie. De exemplu, 1,7 milioane de dolari s-au dus intr-o valiza. Nu puteau merge in alta parte? Pe de alta parte, risipim si ceea ce avem: am fi bine plasati si intr-un clasament al transferurilor paguboase. Dar nu are nici un sens sa ne miram cit timp poate nici 20% din patronii cluburilor noastre nu au ca obiectiv acel lucru atit de simplu si totusi aaaaatit de complicat, fotbalul.

# 85 Nicco on 08.11.09 at 9:21 am

Nu suntem praf, suntem niste prosti! Romanul, daca apuca sa simta fosnetul unui pachetel de bancnote, se crede mare smecher! Dar nu e in stare de altceva mai istet decat numaratul banilor. Cretini din nastere si cu ochii dupa cioara din par!

# 84 Adi-Seattle on 08.11.09 at 6:23 am

Rijkaard, scuze!!!

# 83 Adi-Seattle on 08.11.09 at 6:14 am

Eu vad tragedia din alt unghi si anume din acela in care cluburile romanesti au intrat pe mainile unora in neputinta de a tine pasul cu fotbalul modern de valoare, a unora care pun pe prim plan propria imagine. Incepand cu organizarea defectuasa a structurilor din interiorul fiecarui club si terminand cu bugetele de liga a treia din orice tara cu fotbal de valoare. Esta ca atunci cand Kasparov vine sa dea un simultan de sah la un liceu, sau la o facultate sau de ce nu chiar la academie si bate la rand pe toti. Lupta este vadit inegala, nu din cauza indolentei sau a atitudinii ci a diferentei uriase de concept dejoc, pregatire fizica si desigur talent. Aceste valente insa nu sunt ieftine; pentru un jucator titular la un club cu pretentii, ori il cresti, ori dai de la 10 milioane in sus, pentru o rezerva se incepe mai de jos e drept. Cert este ca oricare din jucatorii romani joaca in Romania deoarece nu ii vrea nimeni. Mai rau este ca de ar fi sa fie oferte ar fi dati imediat. Noi cu ce ne alegem? Cu exact ce avem si exact ce meritam! Nu e o rusine sa valorezi 1 milion sau 500 de mii, trebuie sa activezi undeva unde si restul jucatorilor sa valoreze cam la fel, adica pe plaiurile mioritice sau in Ungaria, poate in Asia sau desigur in ligile inferioare din Europa. Sa nu ne mai lamentam atat deoarece toata lumea pleaca dupa bani mai multi, cand acestia nu se ofera, sta acasa. Este desigur valabil si pentru antrenori. Poate Talnar, pentru care am un respect deosebit sa se compare cu Raykaard? Raspundeti voi. Borcea cand se prezinta nu spune ca e patronul firmei de gaz impachetat ci ca e patronul lui Dinamo Bucuresti. Patron de club de fotbal galonat, dar cu bani putini. Asta e tristul adevar, restul despre cum alearga, paseaza si ce joaca nici nu mai conteaza.
Sa ne multumim sa vedem un campionat intern cu meciuri frumoase la valoare cat de cat apropiata.
Respect tuturor sustinatorilor indiferent de echipa!

# 82 TaviX on 08.11.09 at 6:07 am

pai dinamo de 20 de ani tot rusinea Europei este, nimic nou aici. Steaua a ajuns pe craca din cauza analfabetului tarii, iar restul echipelor pur si simplu nu au nici valoare nici experienta Europeana…Oricum valoarea noastra adevarata este cu 1 echipa in tururile preliminare CL, iar alte doua in tururile preliminare C2…

# 81 ghita1964 on 08.11.09 at 2:31 am

Nu,nea Ovidiu,nu suntem praf!Suntem pilaf!

# 80 ecul on 08.11.09 at 12:26 am

Uitati-va atent la fetele lor DE TIMPI (antrenori,jucatori,patroni,arbitri,oficiali etc.).Spune totul
Daca prostia si timpenia erau boli grave astia stateau numai in spital
Aproape toate defectele se pot redresa in afara de prostie .Stupidity is forever.Nu exista cursuri,nu exista tratament,nu exista pastile.
Vai de capul lor
Asa ca nu va mai pierdeti timpul.
Astia nu stiu ca,daca muncesti mult, cu entuziasm,attitudine positiva,profesional banii vin singuri.

Bafta

# 79 cornel on 07.11.09 at 11:18 pm

d-le ioanitoaia,sunt un suporter dinamovist dar ce sa intimplat joi seara ma facut sa-mi rusine!jucatorii se tot pling caci alte echipe sint prea tari pt.ei dar sa nu joci nimic ca cei de la dinamo e prea sfidator si rusinos.si eu lucrez in echipa in meseria mea,dar nu mi-a fost niciodata rusine sa ma uit in ochii nimanui,dar ei nu cred caci stiu ce e rusinea.care nu mai pot ii astept in austria sa le caut un loc de munca.multe salutari.

# 78 Mihai Frunza on 07.11.09 at 11:05 pm

Domnule Ioanitoaia, noi stim ca patronul Stelei nu a mai fost invitat la emisiunea dvs. de multi ani, dar sint convins ca Tete nu s-a referit numai la “Procesul Etapei”, ci s-a referit la toata presa scrisa si vizuala. Inteleg, de-asemenea, ca patronul Stelei atrage audienta si ca suntem intr-o economie de piata, unde aceasta audienta atirna greu si trebuie sa-i faceti fata. Dar, totusi domnule Ioanitoaia, dvs. ziaristii ar trebui sa gasiti solutii mai destepte sa rezolvati problema unor analfabeti, parveniti si paranoici. Sunteti oameni destepti, iar meseria dvs. este stiloul. Folositi-l. Aveti ironia ca arma chiar letala uneori. Ce va impiedica, de exemplu, sa create o rubrica comica in ziar cu declaratiile patronilor de cluburi, in care sa ironizati acele declaratii. Vreti un titlu pentru acea rubrica? Alba ca Zapada sa cei Sapte Mitici – declaratii fierbinti. Transformati totul intr-un basm: echipa Beleaua a lui JJ, Damblaua a lui Otomanu, Lipisoara a lui Smeurean s.a.m.d. Iar Alba ca Zapada poate fi chiar Mitica. Tineti minte domnule Ioanitoaia pe la inceputul anilor 90 cum i s-a inchis gura lui Adrian Severin cind a fost intrebat daca este de acord cu faptul ca apa contine de doua ori mai multi atomi de hidrogen decit de oxigen, iar Severin a vorbit 5 minute despre poluarea apei? Sau despre “razboiul” dintre revista Catavencu si Vadim Tudor, cind cei de la Catavencu au pus acea intrebare de perspicacitate daca stim despre un wc cu nume de acumulator si a iesit VC Tudor? Ce s-a intimplat cu cei doi, stiti foarte bine: Severin nu a mai dat nici o declaratie publica, iar pe Vadim lumea incepuse sa-l strige Vadim Corneliu Tudor cu bataie directa la VC Tudor situatie ca l-a facut pe acesta sa apara la televizor pentru a zice ca numele lui este Corneliu Vadim si nu Vadim Corneliu. Eu sunt sigur ca o sa gasiti ceva, daca va doriti cu adevarat acest lucru. Sa auzim numai de bine.
P.S. Nu am nici o pretentie de copyright asupra titlurilor sau numelor mentionate mai sus.

# 77 Mihai Frunza on 07.11.09 at 10:50 pm

Domnule Ionitoaia, mii de scuze pentru tiparirea gresita a numelui dvs.

# 76 stan patitu on 07.11.09 at 9:14 pm

-revin cu precizari: nu poate fi contestat faptul ca bursucu (ajutat de mm) a facut o echipa buna, care face fata meciurilor din cupele europene dar, a gandi ca la Urziceni se poate face performanta, in continuare, pe plan european (cu asa o arena si cu 300 spectatori in tribuna) este o utopie; oricat ar fi patronul de generos si de calculat nu va putea face performanta durabila; e lege obiectiva, ca nu poti sa te pui cu echipe din orase cu miliaone de locuitori; atentia frf si lpf (daca au o strategie viabila) ar trebui sa se indrepte spre echipe din orase mari, cu traditie in fotbal (cum ar fi: arad, ploiesti, constanta, etc); o sa spuneti ca aici la Urziceni exista investitor; dar vin si va intreb: investitorul arab (de exemplu) locuieste la Liverpool, Torino sau Valencia?

# 75 Iorgu on 07.11.09 at 5:32 pm

Conducatorii de cluburi nu numai ca nu investesc, dar incearca sa “vopseasca” orice schiop in speranta sa-l vinda in strainatate pe ceva bani! Firma Becali e cunoscuta! In Romania, comunistii au trait multi ani din substanta lasata mostenire de societatea pe care au inlocuit-o; noua societate a trait din ceea ce au lasat comunistii. Generatia de aur a crescut sub obladuirea nemijlocita a ceausismului! De atunci s-a consumat dar nu s-a investit in sport nimic! De unde sa culegi daca nu semeni? Becali & Co. sint niste personaje prea veroase ca sa se gindeasca si la ziua de miine! Si totul va deveni si mai rau! Lasciate ogni speranza!

# 74 curier de fotbal on 07.11.09 at 5:11 pm

orice antrenor strain poposit aici a aratat ceva.ce a facut falcosul prin amatorismul arab.a fost dat afara fiindcas era incopetent.rednic a dat cu piciorul unei promovari in rusia, si sa nu uitam ca acum cativa ani a venit si el cu un sut undeva de la camile.si sunt antrenori de top la noi in campionat, dar nulitati prin golf

# 73 castro on 07.11.09 at 3:58 pm

Pai, da, suntem nationalisti in mizeria noastra! Nu vrem arbitri straini, desi ai nostri sunt dovediti corupti si lipsiti de valoare, nu vrem antrenori straini, pentru ca noi avem o Scoala de antrenori producatoare de nulitati pe banda, dupa chipul si asemanarea celui care o conduce. Bergodi, Bonetti, Zenga, Trombetta, Napoli, Uhrin, antrenori fara CV, dar care, pe langa prafuitii nostri au parut doctori docenti, au lasat ceva in urma, in nici un caz contraperformante europene gen Knattspirnufelag, M’brough sau mai stiu eu care…
Este un penibil la gazeta dumitale care sustinea la GSP TV ca Tamas nu juca bine pt. ca nu stia Bonetti sa-l antreneze! Si mergea cu ura fata de italian cat putea el de departe, atacandu-l in fiecare moment. Stiindu-l craiovean convins, ca orice gazetar impartial(!), cred ca acum jubileaza cand vede ce a ajuns Dinamo in Europa pe mana superbilor, ultra-doxatilor antrenori autohtoni, in fapt, cunoscatori de fotbal perimat, obosit, demn de Sudan.

# 72 stan patitu on 07.11.09 at 2:36 pm

-sa nu exageram, scotienii si germanii din grupa noastra nu fac parte dintre …granzii europeni; iar stadioanele pe care se joaca la noi, nici atat (campionii nici nu au stadion!), asa ca stau si ma intreb: cum a putut aceasta echipa sa ajunga in liga I, nu e cumva o situatie artificial creata? care aduce rezultate pe masura? (atentie ca vin din urma branestenii!).

# 71 ronis on 07.11.09 at 1:20 pm

Referitor la Dan Petrescu si Unirea Urziceni, sa nu exageram totusi si sa ne amintim, ca dupa meciul cu o echipa de prima mana, cum e Sevillia, nimeni nu prea zicea de bine… Glasgow Rangers a fost in urna a II-a valorica. Daca in loc de Rangers, ar fi fost AC Milan (tot in urna a II-a valorica), de ex., oare ce ar fi scris ziarele acum si cate puncte ar fi avut Unirea?! Este evident, ca Unirea a avut noroc la tragerea la sorti, dar se mai spune ca norocul tine cu cei… puternici! Oare asa sa fie? O sa vedem la Stuttgart, care va fi meciul decisiv pentru primavara europeana.

# 70 ronis on 07.11.09 at 12:55 pm

Am citit comentariile celorlalti si as dori sa-i precizez lui Parmalat, ca 2-1 cu Roma si 0-0 cu Clesea sunt rezultatele lui TROMBETA, de care au uitat toti si nu ale lui ANDO! Eu consider, ca la ora actuala si M. Lucescu este un ANTRENOR MESERIAS! Si la Galata, cu bani mult mai putini, a ajuns in sferturi in CL, dupa ce a trecut de 2 faze ale grupelor, cum era sistemul atunci!
In rest sunt de acord cu el, ca in primul rand, nu avem ANTRENORI! Un antrenor bun, cu bani putini, face performanta! Cel putin, poate califica echipa mai departe din grupele EL. Nu au viziunea jocului, imaginatie, inteligenta, nu stiu unde se greseste si deci, nu poti spera nici pe viitor, la mai bine. Ca sa progresezi, trebuie sa stii unde gresesti. A fi antrenor, nu inseamna numai a stabili formula de echipa (4-4-2 sau 4-3-3 sau mai stiu eu ce) si a desemna jucatorii care vor juca pe posturi. Trebuie lucrat tot ceea ce tine de joc: faza de aparare (presing, recuperare, marcaj, dublaj), circulatia balonului, traiectorii de joc, contraatacul, scheme de finalizare, fazele fixe, etc. Nu e usor sa fii antrenor! Dar daca nu ai idei si creier, de unde?! Sau cel putin, sa incerci sa elimini PROSTIA din jocul echipelor romanesti si sa le spui jucatorilor: fara faulturi INUTILE in preajma careului propriu, fara cornere inutile, fara penalty-uri inutile, prin care trensformi faze banale in situatii de gol! Sa le explice jucatorilor, ca pentru a inscrie, nu trebuie sa rupi plasa si ca din careu sau din apropierea careului, un sut plasat si cu efect, dar nu foarte puternic, face ravagii; e greu sa sutezi puternic si precis! Adica, cu alte cuvinte sa-i invete sa traga pe spatiul portii! Nu poti avea atitudine, daca echipa nu stie ce trebuie sa faca pe teren!Atitudinea trebuie focalizata pe o anumita idee de joc, insa daca ea nu exista…
Si valoarea jucatorilor e slaba; efectiv, baietii astia, nu stiu sa dea cu piciorul in minge! Nu au simtul mingii. Ce sa mai vorbesti de tehnica individuala (dribling, stopuri impecabile), viteza, plasament, pase dintr-una, sut la poarta, etc. Si cand te gandesti ce salarii au!!!! Un salariu de doar 36000 de euro pe sezon, inseamna 3000 de euro pe luna, adica peste 125.000.000 lei vechi!!! fara prime de joc! E un salariu enorm pentru Romania. Si pentru ce?! Ca sa platesti nonvalori; si cand te gandesti, ca sunt si care iau peste 100.000 euro pe sezon!!!
Poate, ca nici politica finantatorilor nu e cea mai buna! Decat sa schimbi 4-5 antrenori slabi si ieftini pe sezon, mai bine aduci aduci unul si bun, ca in final, tot atata te costa, ba poate chiar mai mult!

# 69 Puchi on 07.11.09 at 12:07 pm

Doar atat am de spus…la-ti auzit pe boecica spunanad dupa meci ” niste nesimtiti, jucatorii sa aiba exemplul celor de la Unirea Urziceni” ….dar el . …acest madona, shakira, beyoncé al fotbalului romanesc a uitat sa aiba el exemplul patronului Bucsaru de la Urziceni…singurul patron din fotbalul romanesc f.f.f civilizat. Are grija sa danseze, sa bata toba, sa deschida saloane de infrumusetare ….si nu are timp sa se civilizeze. Si mai este unul langa el la fel de vulgar si de necontrolat zisu turculetu.

# 68 tete on 07.11.09 at 12:04 pm

@dlui Ionaitoaia : Buna dimineata. Va multumesc pentru raspuns. Ipoteticul dialog al dvs cu patronul stelei era pentru a puncta o situatie care (ma) exaspereaza. Pe de alta parte e de inteles, probabil ca fara compromisuri, nu se poate face jurnalism. In calitatea dvs de om de presa, si prin popularitatea de care va bucurati, cred ca a face eforturi pt a oferi presa de calitate, si nu de senzatie, este aproape o obligatie.
(puneti alaturi un exemplar din ‘Gazata Sporturilor si unul din L’Equipe’ : va va da de gandit ; la fel si site-urile web) . Facand putin statistica, imi trece prin minte acum o “asociatie” ciudata : la mare, pe plaja, nu mai gaseam gazeta sau prosportul. Mi se spunea : “gazeta, can-can si click pleaca primele!”. Ciudata asociatie, nu ?
Voi termina prin a va multumi pt eforturile pe care le faceti si le veti face pentru a nu indeparta pe cei ce iubesc sportul in general si fotbalul in particular, si a nu lasa locul unor personaje ce, recunosc, nu merita citate. Succes.

# 67 st:lei on 07.11.09 at 11:55 am

erata : si ale nationalei

# 66 DD on 07.11.09 at 11:49 am

Va spun eu care este problema fotbalului romanesc si a societetii romanesti in general : mentalitatea de comunist si mentalitatea de bisnitar !

# 65 st:lei on 07.11.09 at 11:27 am

Ca si jurnalist cu vechi state ,ar fi trebuit sa vezi dc nu merg jocurile echipelor noastre in cupe si a nationalei .
Dar pt ca nu sunt secretos am sa-ti spun eu dc .
1 Circareala din campionatul nostru nu tine in Europa .
2 Jucatorii nostri cad ca spicele de grau secerate la un duel corp la corp . Paie frante …la o pala de vant
3 Suturi de la distanta pe spatiu porti …nu prea mai vezi .
4 Vaicareala conducatoriilor de cluburi ….”ne-au furat arbirtii”
5 Mintea limpede a mjilocului din teren corelata cu un proast plasament al mijlocasiilor
6 Pasele gresite se inmultesc ca ciuperciile …. adik abc-ul fotbalului
7 Pierdera mingei cu o usurinta puerila si conditia fizica pentru a o recupera
8 Antrenamente fara motivatie si superficiale ,corelate cu obraznicia jucatoriilor de a colabora la ele DISCIPLINA
9 Umflarea valori a jucatoriilor de catre : patronii , antrenori si presa
10 Lipsa atacantiilor de meserie si inaltimea lor . NU avem forta in atac ….suntem ZERO

Intr-un cuvant: Flori vestede pe teren de camp nearabil

# 64 Marius on 07.11.09 at 11:16 am

Tomas, cand vulpea nu ajunge la struguri zice ca pentru ca nu sunt copti

Iar Stoichita duce incet incet Steaua acolo unde a lasat-o candva : 0-5, 2-6, 3-4 etc. etc.

# 63 danc on 07.11.09 at 10:13 am

Pestele de la cap se impute!Nu avem conducatori si manageri adevarati,cei care sunt isi bat joc de propriile echipe si banii lor!Dinamo nu a avut decat un atacant pe teren cu Galata dar are doi imprumutati la Astra!!!!!!!!!!

# 62 Mircea on 07.11.09 at 10:04 am

La Dinamo există două componente să le spunem malefice.
Prima este dorinţa, mai mult sau mai puţin conştientă, de a fi ceea ce acest club a fost odată, inclusiv pe linia arbitrariului în fotbalul românesc.
A doua este dorinţa unor inşi oarecum de bani gata de a-şi face o jucărie din acest club. Acolo ei îşi rezolvă frustrările de altădată, cînd căscau gura la acel fenomen (fotbalistic, dar şi social), care era Dinamo. Borcea, Turcu, poate şi alţii tratează totodată - uman dar absolut neprofesionist - jucătorii cum ar fi vrut să fie ei trataţi altădată…

# 61 daniel marcu on 07.11.09 at 8:15 am

Parerile sunt impartite. Jucatorii la capitolul mental stau foarte prost si asta nu tine neaparat de antrenor , manager etc ci de cultura lor de acasa (mediul in care se dezvolta si valorile ce l-i se inoculeaza). Dar si conducatorii sunt varza. Brazilianul ala BILICI parca de ne-a dat gol la Fener, l-a dat gratis U Cluj la nu stiu cine si la cumparat Fener cu 2 mil. euro. Cat de prost sa fi sa nu vezi ca ala era fotbalist. Nu era bun la U Cluj dar merge la Fener. Ce mai profesionisti….

# 60 sahdesah on 07.11.09 at 4:55 am

Pt matiz:
matiz, mai intii judeca-te pe tine apoi pe altii: d-ta nu stii nici macar ca o propozitie incepe cu o majuscula, asa ca lasa comentariile de duzina pentru massmedia, ok?

# 59 grigore on 07.11.09 at 3:58 am

imi pare rau sa va contrazic domnule ioanitoaia, dar Rangers nu face parte din categoria granzilor europei.

# 58 Tomas on 07.11.09 at 1:57 am

Ovidiu,
Poate imi scapa ceva…nici un jurnalist roman nu a sesizat atitudinea proprietarilor si managerilor cluburilor de fotbal din Romania. Dupa ce ca suntem cum suntem….profesionalismul se lipeste greu sau deloc de noi….primii care sunt lipsiti de profesionalism sunt chiar investitorii. Cand acesti oameni tipa primii ca nu-i intereseaza uefa/europa league, cum mai percep jucatorii miza unui meci dupa asemenea declaratii?

# 57 Robert on 07.11.09 at 12:54 am

@Parmalat

Pana afli cat au investit rusii si arabii la Arsenal si pana calculezi ca rateurile Reyes, Rosicky sau Walcott au costat cat echipa lui Lucescu la un loc, afla si ca CSKA a dat multi bani pe Vagner Love si inca un brazilian care imi scapa, si ca Zenit a dat 35 de milioane pe portughezul Danny (nu-i asa ca nu stii cine e?). Si mai vezi ca Mourinho a luat Liga in anul celor mai mari surprize… Monaco, Porto si Deportivo au fost in semifinale cu rebuturile de la Real! Deci: si economii tai Wenger si Gazzaev tot cu sutele de milioane de euro au facut “performante”. Ca altfel, venea Capello la FC Vaslui si lua Cupa Mondiala, dar nu e cazul, ca n-are cu cine fara bani!

PS: Manchester City a inceput sa investeasca de la 1 ianuarie 2009 (Santa Cruz fiind primul transfer), deci nu avea cum sa castige vreun trofeu, practic!

# 56 alb-rosu_in_VN on 07.11.09 at 12:49 am

De acord in mare masura cu Parmalat! Romania nu de jucatori duce lipsa ci de niste antrenori ca lumea. Dinu si talnar au facut unele performante in campionat, dar in cupele europene au ratat de fiecare data! Acolo se joaca altceva. In campionat mai merge, ba cu una ba cu alta, dar cand dai de fortele europene trebuie mai mult decat jocul la ofsaid (aratat de Dinamo) pe care nu-l mai practica nimeni in lume, pentru ca e sinucigas. Din pacate Dinu si Talnar si-au aratat din nou limitele. In Europa nu merge cu ei.

# 55 alb-rosu_in_VN on 07.11.09 at 12:36 am

Si inca ceva: cand te zbati, cand te lupti, te mai ajuta si norocul. Doar sansa a facut ca Onofras sa inscrie acel gol fantastic in ultimul minut, pentru ca Unirea chiar nu merita sa piarda. Si s-a facut dreptate!

# 54 motanul incaltat on 07.11.09 at 12:35 am

In primul rind nu mai scrieti articole de genul:O seara neagra in Europa—pt.ca toate vor fi la fel-cu goluri putine si infringerii pe linie…Nu avem fata de Europa-”divizia B ” a Europei este mult prea tare pt.noi.De fapt-cred ca orice confruntare internationala cu o echipa a Europei de oriunde ne pune mari probleme.Imi amintesc ca acum multi ani cind U juca cu Galata nu se punea decit problema scorului.Dupa 25 de ani cind Galata joaca cu o echipa a Romaniei-este tot la fel-nu conteaza decit scorul-de data asta pt.ei….Suntem jalnici.Si continuam! Acum se aude ca CFR vrea sa-l aduca pe Rednic care n-a facut nimic in liga 2-a din Rusia.Si crede cineva ca la anul ,poate in CL -Cfr va avea vreo sansa cu orice echipa??? Sa se mai gindeasca…Sau Dinamo-cu Andone??? Pai asta a fost dat afara de la arabi si o sa rupa gura in Europa la anul???? Sint penibili si merita pe deplin ce li se intimpla…Singura chestie e sa ia banii de la saltea si sa aduca ANTRENORI .Daca nu -nu vad nici o diferenta daca in E.L la anul vor juca Dinamo,Steaua ,Cfr sau Unirea Chiajna,FC Ghimpati sau Dunarea Calafat-nici macar nu stiu daca exista echipele astea-dar nici nu conteaza pt.ca rezultatele vor fi aceleasi:seri negre in Europa…

# 53 alb-rosu_in_VN on 07.11.09 at 12:33 am

Erata
A demonstrat-o Dan Petrescu la Urziceni.

# 52 Paul on 07.11.09 at 12:33 am

Si de ce ar drege ma rog busuiocul? Asta chiar nu inteleg
Daca printr-o minune s-ar califica vreo echipa din cele 4 fruntase tot ar fi in van. Atata timp cat in fotbalul mioritic exista neputinta fizica, tehnica si in special materiala, nici pretentii nu poti avea.
Nu cred ca poate fi vorba de busuioc fiindca la nivel de cluburi niciodata nu am fost luati in calcul drept favoriti. Intotdeauna am fost outsiderii oricarei competitii. Asa ca, sa ne vedem noi de oina noasta pierduta si sa ne reprofilam. Dar stai, ca nici acolo nu avem garantat locul 1 ca nu exista infrastructura, jucatori, investitori, cultura sportiva.
Sume considerabile investite in fotbalul romanesc…ma scuzati

# 51 alb-rosu_in_VN on 07.11.09 at 12:28 am

Ma doare sufletul pentru echipele noastre, mai ales pentru Dinamo, dar aceste rezultate nu sunt intamplatoare. Avem pe de o parte 4 echipe lamentabile, obisnuite cu esecul (Dinamo, Steaua, Timisoara, CFR) iar pe de alta una care face performanta, mult peste nivelul ei (Urziceni).
De ce se intampla asta?
Dan Petrescu a descoperit un secret simplu: MUNCA si DISCIPLINA! Va par cunoscute aceste cuvinte? Se pare ca multora nu le sunt cunoscute. E atat de simplu! Mi se pare ca ne pierdem in prea multe explicatii sofisticate pentru aceste esecuri, cand raspunsul ne e la indemana: MUNCA si DISCIPLINA. Celor de la Dinamo nu le sunt cunoscuti acesti termeni! Jucatorii de la Urziceni nu sunt nici mai talentati, nici mai bine hraniti, nici mai bine platiti (da de unde!) etc, ci pur si simplu antrenati si determinati. Sa amintim doar ca 90% din lotul celor de la Urziceni a fost alcatuit din jucatori refuzati de alte cluburi! Cel mai bun exemplu: Galamaz, capitanul echipei, care a fost considerat slab pentru Dinamo! Nu e o ironie? Ei se pot lua la tranta cu fortele europene, ceilalti nu. Dan Petrescu nu e un mare antrenor. E un ANTRENOR! Cred ca multi pot deveni antrenori! Lucescu jr deja merge pe aceeasi linie si le calca pe urme Moldovan de la Brasov. Cand vezi atitudine ca a dinamovistilor cu Galatasaray iti vine sa spargi televizorul! Jucatorii romani nu sunt mai slabi si mai netalentati decat altii. A demonstrat-o Dan Petrescu la Brasov cu o echipa alcatuita in majoritate din romani. Trebuie doar cineva sa-i antreneze si sa-i mobilizeze ca lumea!

# 50 Milici on 07.11.09 at 12:27 am

@ovidel
Sa inteleg ca-l mostenesti pe autor dupa nick?
Daca te-ai uita atent la meciuri si ai tine cont ca echipele evolueaza rapid de la an la an ai realiza ca e foarte posibil ca SERIFF sa fie mai BUNA decat RANGERS ca sa nu mai vorbesc de GALATA si FENERBACE care sunt NET mai BUNE.Ce echipe si ce mentalitate au cele doua echipe de asazisi turcaleti sigur fac praf si NATIONALA Romaniei.
Incearca sa-ti argumentezi serios ideile ca eu ti-am demontat dintro fraza toata insailarea.

# 49 matiz on 06.11.09 at 11:58 pm

sah de sah cred ca voia sa se planga de salariile mici ale profesorilor,dar in “stiinta” sa a pocit pana si numele Romaniei…rominia…nici macar cu majuscula… halal profesor UNIVERSITAR!!!…exact ca antrenorii cei slabi,exact ca profesorasii de duzina,fie ei universitari,din care ies scursurile…

# 48 Milici on 06.11.09 at 11:57 pm

Dle Ioanitoaia
Nu mi se pare ceva de FALA ca NU-l mai INVITATI pe FreeGigi la emisiuni asa cum deduc auzindu-va reiterand aceasta atitudine atat timp cat nu aplicati aceeasi cenzura si asupra altora , cu aceleasi defecte, dar cu mult mai putine merite, unii pomeniti chiar in postarea lui Tete (Borcea, Mititelu, Pinalti, alti membrii ai defunctei dar mereu viei COOPERATIVE, staful Keferistilor din Cluj etc.).
JJ are foarte multe DEFECTE, sigur mai multe decat cei de mai sus, dar NU intotdeauna ASA DE GRAVE…
Ceea ce UITATI e ca NIVELUL (si asta discutabil) al fotbalului romanesc se DATOREAZA in mare masura lui JJ;va reamintesc ca , intr-o perioada cand altii isi vedeau de afaceri in fotbal JJ a bagat bani in Steaua, a adus jucatori , a MENTINUT si INTRETINUT O ECHIPA, fara sa urmareasca profitul imediat prin vanzari, care a OBTINUT REZULTATELE si PUNCTELE care au adus ROMANIA pe un LOC FRUNTAS in Europa, poate NEMERITAT de sus.
ALTII pe care dvs ii invitati des , desi NIMIC NU AU A SPUNE, incearca acum sa CONSUME in folosul propriu beneficiile clasarii Romaniei FARA a se STROFOCA sa MENTINA macar pozitia acum cand Steaua nu mai poate sustine singura aceasta stare.
MOMEALA care a atras noi INVESTITORI si care ne TINE inca in VIATA , comparativ cu UNGARIA de exemplu, INTRAREA DIRECTA IN UCL a CAMPIOANEI i se DATOREAZA in mare masura lui JJ.
Asadar MAURUL a fost BUN, ne-am FOLOSIT de EL, hai acum sa-l uitam (bine totusi ca nu-l omoram, cum incearca unii sa sugereze) cand nu ne mai e de ajutor.
Sigur multi spun ca si JJ s-a FOLOSIT de FOTBAL ca sa-si faca IMAGINE dar asta e complet FALS-pai ce IMAGINE are JJ se vede din REZULTATELE ALEGERILOR , (cu toate ca a CUMPARAT atatea VOTURI ale AMARATILOR) dar si din POSTARILE care-l VIZEAZA.
MORALA e ca sunteti APROAPE MORAL, ca sa-l parafrazez pe un excelent ziarist al GSP dintr-un articol actual.

# 47 ionut on 06.11.09 at 11:38 pm

ai dreptate dl Ioanitoaiasintem praf cu totii : fotbalul e corupt incepind de la Mircea Sandu in jos si pina la televiziunea GSP care transmite un meci de fotbal cu 3 camere pe tot stadionul si neputind vedea bine nici acea transmisie de publicitatea datasau de bara scrisa in partea de jos a ecranului, in loc sa afisezi pe ecran echipele care joaca sau macar minutul in care este partida in desfasurare.

# 46 Parmalat on 06.11.09 at 11:20 pm

Si haideti sa va mai spun una: investitiile mari se fac pentru a acoperi antrenorii prosti!
Uitati-va la Sahtiorul lui Lucescu: a investit 120 de milioane de Euro si ce a castigat?! Va spun eu - 2 titluri si o Cupa UEFA! Cu 120 de milioane de Euro! Pai cu banii astia si eu castigam Cupa Uefa domnu Ioanitoaia!
Haideti sa ne uitam in partea ailalta la Manchester City: sute de milioane de Euro investite in ultimii ani. Si ce au castigat? Nimic!! N-au castigat nimic!! Si nu castiga nici anul asta fiindca Mark Hughes habar n-are de meserie!!
Pe de alta parte Arsene Wenger cu 2 lei a castigat titluri, cupe, a prins o finala de Liga Campionilor, o semifinala si a construit un stadion de la 0!!! In Anglia!!! Jose Mourinho cu 2 lei a luat Cupa UEFA si Liga Campionilor cu Porto! Valeri Gazzaev cu 2 lei a luat Cupa Uefa cu CSKA Moscova, titluri si cupe in Rusia, asta inseamna sa fii antrenor domnule - sa cheltuiesti putin si sa faci performante mari! Luigi Simoni a cheltuit zeci de milioane de $ pe jucatori ca Roberto Baggio, Zamorano, Ronaldo, Moriero si care mai erau atunci la Inter si a mancat bataie de la Schalke in finala Cupei UEFA! Astia nu sunt antrenori, oricati bani ai baga - banii nu te fac antrenor!

# 45 sahdesah on 06.11.09 at 11:10 pm

d-le ioanitoaia,
cum puteti sa spuneti ca se investesc putin bani in fotbal, daca toti acesti jucatori care ne mai fac si tara de ris, primesc cite surte de mii de euro pe an salariu? dumneata stii cit cistiga un profesor universitar? de 100 de ori mai multm, si face prestigiu rominiei de 100 de ori mai bine. asa ca te rog sa inteelgi, ca nu mai puteti sa le cintati in struna acestor fotbalisti care ne fac tara de ris pe unde pot. si cu asta cred ca inteelgeti mesajul meu simplu. va multmumesc pentru atentie.

# 44 ovidel on 06.11.09 at 11:09 pm

Va rog daca cititi cumva ce scriu , sa ne spuneti ceva:chiar nu se poate rezolva odata la nivel national macar un stadion pt Liga campionilor si pt nationala?Chiar trebuie sa fim mocirla Europei ca asta suntem.D-voastra ziaristii nu puteti face nimic?Lobby, protest ,orice?
Ati scris de Dinamo, realizati ce cosmar era sa castige Dinamo campionatul?Unii scriu ca Urziceni are grupa usoara.Are.Da Tiraspolul e mai buna cumva ca Rangers?Comparati punctele si rezultatele cu cele facute in UEFA,apoi vorbiti cei care contestati inca Unirea Urziceni.Pana cand?Steaua face egal cu moldovenii si pierde cu turcii.Dublu ca si Dinamo.Mare putere or fi acum si turcii astia!!

# 43 Parmalat on 06.11.09 at 11:00 pm

Nu e adevarat domnule.
Din cati adversari am avut in Europa League, daca era Olaroiu antrenor la echipele noastre ii luam pe sus pe toti cu fulgi cu tot! Si pe Fenerbahce si pe Ajax si pe Anderlecht si pe Sparta Praga, poate mai putin pe Galata, dar pe restul le luam pe sus cu fulgi cu tot!
Sa fie foarte clar: PATRONII HABAR N-AU DE FOTBAL SI NUMESC ANTRENORI INCOMPETENTI! Stoichita, Ion Marin, Sabau, portughezul ala (ati vazut voi vreun antrenor portughez bun in afara de Mourinho?!) habar n-au de meserie!
Uitati-va la Dan Petrescu care conduce o echipa care ar retrograda imediat fara el, asta da antrenor! Restul sunt praf, vai steaua lor!
Razvan Lucescu la fel, e vai steaua lui - cand a jucat Rapidul la Hamburg i-au bagat aia in poarta si cu ma-sa si cu tac-su mai rau decat a bagat Brugge pe Dinamo cand a rupt negrul ala poarta! A fost noroc si atat, erau palugile alea Barbarez si van Buyten, a gresit Thomas Doll cand l-a tras pe Barbarez pe stanga ca ne dadeau 6-1 in ultimele 10 minute.
Cand am avut antrenori am facut performante: 4-0 cu Lens, 5-1 cu Everton, 3-1 cu Sahtior, 5-0 cu Helsingborg, 2-1 cu Roma si 0-0 cu Chelsea (atentie - sunt rezultatele lui Andone!!), 2-1 cu CSKA Moscova, 3-0 cu Betis, 3-1 cu Heerenven in deplasare, 2-0 cu Valencia ba nene am avut rezultate!
Azi in Liga I antreneaza obositii aia care erau si acum 15 ani: Armeanu, Stoichita, Dinu cu Talnar, Hizo care luau bataie de la Skonto Riga, KR Reykjavik, FC Brugges, Pobeda Prilep si care dracu ne mai bateau atunci de nu miscam in front.
Nu mai vorbiti voi ziaristii de jucatori ca nu aveti dreptate! Jucator ca Adrian Cristea nu gasesti in 12 campionate dar daca nu are antrenor ca lumea sa-l joace in teren si sa vorbeasca cu el nu face nimic, se pierde!!!
Ascultati-ma pe mine ca italianu ala de la Dinamo era parfum pe langa toti antrenorii din Liga I care au ramas! Ba nene ala a motivat cei mai nesimtiti jucatori din campionatul asta de au intors 0-3 pe teren propriu! Pai pe langa ala Dinu cu Talnar si cu Ion Marin la un loc sunt vai steaua lor!
Imi aduc aminte de Stoichita, era in sezonul ala 97-98 sau cand era. Le-a dat UEFA la masa verde 3-0 acasa cu Paris Saint Germain si urma sa jucam la Paris. Aveam 13 ani cand am vazut meciul ala. Sa inebunesc daca va mint, 68 de minute nu a trecut Steaua jumatatea terenului!!! Ne-a dat Marco Simone 3 goluri de mi-au ramas in minte toate golurile lui!!! Era 5-0 prin min 67 parca, daca isi punea PSG mintea ne dadea si 9!!!
Dupa aia a avut meci cu Bastia in Cupa Uefa. 1-0 acasa pentru Steaua, meci la Bastia. Scapa Catalin Munteanu de doua ori, avem 2-0 in min 16. Domne era unu - Jean Jeacques Etaimee din Camerun si la pauza a mai intrat unu Prince Daye din Liberia. Ne-au nenorocit, ne-au tras 3-2, i-au rupt mana lui Rosu de a stat Rosu vreo 7 luni ne-au batut de ne-au ascultat cu urechea o repriza n-am vazut mingea! Pai asta e antrenor de Steaua bai nene?!
Nu mai zic de aia a lui Dinu de la Brugge ca deja ma apuca dracii. La Brugge era Trond Sollied, antrenor norvegian, mare valoare de antrenor, pe ala l-as plati si cu 2 milioane de Euro numai ca sa-l am la echipa! In atac la Brugge jucau aia 3 - Rune Lange, Duarte si Mendoza care a rupt poarta! Trond Sollied asa joaca 4-3-3 cu 2 atacanti iesiti spre tusa, au batut cu 2-1 pe Barcelona in sezonul ala de Liga Campionilor.
Asta e problema domnu Ioanitoaia, cand bati pe Barcelona cu afoni ca Rune Lange care sare mingea din piciorul lui ca din coltu mesei atunci se cheama ca esti mare antrenor! Cand prinzi semifinala de Cupa Uefa cu echipa facuta cu 4 milioane de Euro atunci se cheama ca esti mare antrenor!
Cand iei 4-1 si 3-0 de la Galatasaray in 2 saptamani se cheama ca esti vai steaua ta. Cand te conduce cu 2-0 acasa Sparta Praga se cheama ca esti vai steaua ta. Cand iti da Dinamo Zagreb 3-0 acasa se cheama ca esti vai steaua ta, mai bine dormeai si nu mai veneai ca tot 3-0 iesea. Cand te bate Fenerbahce de 2 ori in 2 saptamani si iti da Alex gol la 32 de ani dupa o cursa de 50 de metri se cheama ca esti vai steaua ta. Asta e problema domnu Ioanitoaia, lasati jucatorii in pace.

# 42 bogdan on 06.11.09 at 10:39 pm

Mai oameni buni voi chiar nu mai terminati asta cu n’avem ce face ca sunt diferenta mari de buget?? Pai voi nu vedeti ca sunt echipe care, tot ca noi sunt si obtin rezultate impotriva marilor echipe sau macar le fac viata grea? Singur ca far aun buget mare nu cistigi cupe europene, intelegem asta, dar de trecut de grupe barimi se poate, cu valoare, cu inteligenta si rautate in joc, astea ne lipsesc in primul rind! In al doilea rind, nea Ovi, sa nu exageram cu Unirea, oK? Da, merita apreciati pt rezultate si atitudine si pt profesionalismul lui Petrescu dar sa nu sarim calul. Au o singura echipa tare in grupa, Sevilla si n-au miscat la ei, nu sau facut de ris dar nici n-au suflat. Grupa mai slaba ca a lor nu a existat decind a inceput sistemul asta, sa fie clar. Asta nu scuza indolenta lui Dinamo care realmente a fost jalnica si nu are ce cauta in momentul asta prin Europa, pacat ca i-au incurcat pe aia de la Liberec, jucatori amatori si anternori pasageri, conducatori neaveniti, ce poate iesi din aceasta combinatie ? Ce s-a vazut, ia stati sa vedeti ce deranj iese la greci etapa viitoare, inca trei minim, vai de lume…

# 41 maty on 06.11.09 at 10:26 pm

Cineva a spus d terenul din ghencea…si are dreptate….golul luat d arlauskys d-aia a fost luat…e o mare mocirla in fatza portzii….oricum..unirea daca ia gol, e mai agresiva in atac si mult mai nervoasa p teren…daca dadeau golul mai p la inceputul reprizei cei d la rangers, va zic eu ca Unirea le mai dadea 2 goluri….Imi pare rau ca restul echipelor n-au facut rezultat..sau poate au facut, dar rez. negativ….m-am uitat la Dinamo…am injurat tot meciul…ziceai ca-s spectatori (uitatzi-va la al 3-a gol daca nu ma insel la dinamo….unul alerga si 3 se uitau)….Cred ca jucatorii ar trebui platitzi la victorie…sa vezi atunci sacrificiu p teren….Eu nu inteleg dc se mai chinuie in campionat….frate, ori joci fotbal ori nu….daca nu lasati-va tata….Daca Cristea ar ajunge la Urziceni….ar fi o echipa d neanvins….bafta Domnule draga…cred ca ne tocim gura degeaba..si nervii….credeam ca Dinamovistii is huligagi…dar cand ii vad p-aia ca fac balet p teren….itzi dai seama ca……NO comment….

# 40 AAA on 06.11.09 at 10:23 pm

Cu ce granzi ai Europei se afla Unirea in grupa? Rangers, Stuttgart? Cand au fost acestia granzi? Sevilla? Pana de 3 ani nu stia nici naiba cine sunt? In momentul de fata e o echipa redutabila dar nu as numi-o grad. Nu se pot compara acestea niciodata cu Milan, Juvestus, Real, Barca, Man U. Sa mai continuu?

# 39 dreptul on 06.11.09 at 10:18 pm

Daca nu investesti ce pretentii sa ai, joci cu jucatori expirati de mult ca Niculescu, zicu, Bostina, Moti, platiti cu sute de mii de euro, umflati de clanul Becali si de niste semianalfabeti ca Turcu, Borcea, Gigi Becali. Galata a investit mult, la fel Fener, mult superioare lui Rangers si Stuggart, Urziceniul a avut noroc la tragerea la sorti, asta e grupa de UEFA, cu alte echipe nu ar fi avut nici-o sansa. Presa romana daca bati un meci cu 3 autogoluri te face super, stai s-o vedem cu echipe de Champion Ligue.

# 38 virgil on 06.11.09 at 10:09 pm

Din pacate atat putem, trist dar adevarat, uneori cand prindem o zi buna credem ca vom face minuni dar…… realitatea ne arata ca rar jucam bine si atunci cred ca din intamplare

# 37 theil on 06.11.09 at 10:08 pm

domnule ioanitoaia,urziceniul a avut doar noroc,a cazut in ce-a mai buna grupa.au zucat cu ambitie,doar asta ia facut sa aibe 5 puncte si ambitia lui dan petrescu.dar o sa se dovedeasca ca si ei sunt din categoria celor din c2 si nu vor merge decit in c2.dar sa de-a d-zeu sa ma insel.dinamo a jucat ca la un meci aranjat.fara efort.pacat.cu atitea echipe,nu aduce-m puncte.ba mai mai mult si echipa nationala ne-a facut de ris.deci? unde suntem?

# 36 zzz on 06.11.09 at 10:06 pm

e dezastru…!mai ales la steaua…unde 99% din ceea ce s-a intamplat rau in ultimi ani are un numitor comun gigi becali…e normal k dp 3 calificari in UCL,3 primaveri europene si o semifinala care a insemnat zeci de milioane de euro stadionul stelei sa arate in acest fel…? un gazon n-au fost instare sa faca ! ce pretenti sa mai ai la cupe europene sau mai stiu eu ce…o noua calificare in primavara europeana ce-ar rezolva ? iar da mai multa minte lu becali ? l-ar face pe banel fotbalist din maratonist ? ne-ar da un stadion civilizat ?sa fim seriosi problemele sunt de fond…

# 35 LIVIU on 06.11.09 at 10:01 pm

Domnule Ioanitoaia, d-voastra traiti in mediul PRESEI: eu cred , c a o mare vina pentru tot ce se intampla este vina presei, care nu e obiectiva , nu e liantul de care are nevoie societatea in general si nu fotbalul in particular…. Daca presa e a patra putere in stat , pai ar trebui , sa se ocupe mai mult de educarea societatii in oricare din domenii, trebuie sa educe cetateanul simplu , care nu vrea sa invete sa separe gunoiul organic de plastic sau hartie,…, paote acesta ar fi rolul presei, dar (nu-i asa !?) si cei ce fac presa sunt oameni si trebuie si ei sa manance ….inainte de interesul national….Numai bine!

# 34 sor on 06.11.09 at 9:53 pm

Fener si Galata sint peste rangers si stuttgart…Unirea are o sansa in plus intr-o grupa accesibila… Steaua a facut o prima repriza buna… si sa recunoastem ca arbitrul ne-a defavorizat in 2 randuri: 11 m la hentul ce a premers ratarii lui kapetanos si fault in atac la gol…

# 33 Chris Gheorghe on 06.11.09 at 9:40 pm

Domule Ioanitoaia eu zic ca sintem “praf amestecat cu
apa de ploaie adica noroi” nu ne asteptam la mari succesuri totusi speram sa nu ne facem de ris dar ne-am facut si ne-am mai facut de rusine in fata Europei
si cu conditiile de pe stadioanele noastre iti venea sa
crapi de rusine vazind noroiul de pe Ghencea in care se
zbateau jucatorii Unirii si a lui Glasgow si in alte tari
ploua in noiembrie chiar ninge dar oamenilor de acolo
le pasa ati vazut terenul pe care s-a jucat Barcelona
Rubin era ireprosabil rusilor le-a pasat asta e concluzia
Dle Ovidiu la asa conditii asa fotbal unii au bun simt altii
deloc si din pacate noi facem parte din ultima categorie

# 32 doru on 06.11.09 at 9:32 pm

corecta analiza, de mult n-am vazut atata indolenta intr-un meci international cum am vazut ieri la dinamo - echipa mea favorita. Asa e, dinu nu popate conduce prin telefon, ori vine pe banca ori sa ne lase. Contrar a ce spunea cineva inainte, nu cred ca alde scarlatache sau ad cristea n-au valoare, ci ca nu sunt pusi in valoare. Mi-e dor de bonetti.

# 31 ste on 06.11.09 at 9:14 pm

pentru toti presedintii de cluburi frf lpf cei ce scriu articole prin ziare nu sant jucatori de vine este sistemul si conceptiile feudale care sant aplicate in romania.daca punem urzicenul de o parte si celelalte echipe de alta si facem comparatia vedem:1 patronul nu este un feudal pe mosia lui si nu face ce vrea indiferent de avera si relatiile pe care le are.2 antrenori de calitate sant putin si trebuie rasplatiti cu timp si bani.3daca patronul vrea ceva de la echipa trebuie sa se consulte cu antrenorul si numai prin el si de el trebuie sa se comunice.4 si cu bani putin poti face treaba daca ai rabdare.5 decizile nu se iau doar pentru k patronul vrea se iau decizi care sa aduca rezultate.6 cei de la frf lpf nu trebuie sai cante in struna lui unul sau altul trebuie sa faca decizi care se aplica la toate echipele si sa tina mai mult de un an de zile.7 odata ce deciziile au fost loate nu se mai pot reveni asupra lor.

# 30 Radu_pnt on 06.11.09 at 9:10 pm

1. E adevarat ca suntem saraci, dar la echipele din C2, saracia se traduce prin zgarcenie si lipsa de eficienta, eficacitate a banilor investiti, in concluzie management prost. De asta are nevoie fotbalul nostru cu adevarat, managent
2. Oricat de saraci am fi, sa fii profesionist nu costa (ex. Unirea) pur si simplu faci legi si regulamente interioare si le aplici, respecti contracte si atributiunile acordate prin acestea fiecarui angajat. Asta tine tot de un management performant.
Concluzie… suntem un popor sarac cu lipsa de profesionism si notiunea acestuia…cu exceptia unora..foarte putini insa

# 29 alex on 06.11.09 at 9:04 pm

atunci cand s-a ales noul selectioner mi l-am dorit foarte tare pe dan petrescu. imi e teama ca a fost o sansa de a avea un adevarat selectioner pe care am ratat-o prea usor. e posibil ca urmatorul tren sa nu-l mai prinda prin roamnia ci in fotbalul mare unde ii e locul si unde ar f dus si nationala noastra amarata asa cum a dus si unirea pe culmile gloriei…

# 28 emg on 06.11.09 at 9:03 pm

dle ioanioaia ati vazut declaratia lui stoichita de dupa meciul de la istambul? “ei au jucatori mult mai bine platiti ca noi, am pierdut ce sa facem asta e mergem inainte si normal ca mai speram atat cat mai sunt sanse”

?!?!?!?! mai spera?? cu jocul ala? declaratia asta spune totul despre ce se intampla la steaua si mai departe in fotbalul romanesc. mediocrii si incompetentii sunt la putere. timpul trece, leafa merge, noi muncim cu drag. jalnic.

# 27 Ovidiu Ioaniţoaia on 06.11.09 at 9:00 pm

@Pentru tete: Se vor împlini curînd 4 ani de cînd patronul Stelei n-a mai fost invitat în emisiunile mele şi nici n-am mai dialogat cu el! Îmi pare rău că foarte mulţi dintre dumneavoastră uitaţi asta! O seară bună.

# 26 cosma on 06.11.09 at 8:51 pm

Sa va spun sincer, eu ma asteptam la aceste rezultate! Cu riscul de a fi injurat, ma asteptam la aceste rezultate! Pentru ca la conducerea fotbalului romanesc troneaza de ani de zile maria sa INCOMPETENTA, cocotata acolo de valurile tulburi ale istoriei contemporane! Pentru ca banii au ajuns in tara asta pe mana tuturor netrebnicilor! Pentru ca valorile sunt amintite doar in scop electoral, pentru a sustine incompetenta si nu pentru a o inlocui! Pentru ca spectatorii sunt alungati din tribune prin masuri primitive si pentru ca presa da dovada de o obedienta inconstienta! Pentru ca PROSTIA SI FUDULIA merg mana in mana in Romania si sunt INFINITE! Pentru ca disciplina este formala, pentru ca unele echipe (dinamo, CFR, Steaua) beneficiaza de privilegii iar altii de reguli, comisiile incurajand de fapt violenta pe stadioane (v.Ganea). Pentru ca nu se intereseaza nimeni de juniori si tineret, preferand sa aduca la echipe toti expiratii ramasi fara contract aiurea prin lume, PENTRU CA 2 din 3 VORBE MOLFAITE PRIN PRESA DE ASA ZISII PATRONI SUNT MINCIUNI! Pentru ca fostii bisnitari Becali au ajuns azi “oameni de afaceri” dar scuipa reporterii TV in direct si isi impun jucatorii la nationala, pentru ca la varful fotbalului romanesc s-a constituit un clan mafiot! Si as continua daca n-as avea treaba!

# 25 OM on 06.11.09 at 8:43 pm

Domnule Ianitoaia, aveti perfecta dreptate! As mai adauga doar ca echipele care au jucat ieri in EL au conducatori de club, antrenori si mai ales jucatori de nota ZERO. Atata vreme cat jucatorii nu-s capabili sa paseze corect , sa suteze pe poarta si sa deposedeze fara sa faulteze inseamna ca n-au fost bine alesi, nu sunt bine antrenati si n-au talent, forta fizica si ambitie, deci nu-s profesionisti,locul lor fiind doar la echipe de amatori, unde nu se cere performanta , ci numai ceva spectacol. Sa le fie rusine tuturor !

# 24 tete on 06.11.09 at 8:31 pm

lipsa bunului simt, umilitatea, constanta sunt prea putin observate in fotbalul nostru. Cat despre presa, ce sa spui cand vezi ca orice tampenie scoasa de becali este pe prima pagina sau apare ca stire principala la televizor. (se justifica prin faptul ca asta se vinde cel mai bine si ca asta cere publicul. OK, asta meritam).
Oricum, cand iesim din sfera noastra de mitocanie, se da cu noi de pamant ( la mai multe, nu numai in fotbal).

Rezultatele bune, in cazul asta, nu vor fi decat niste evenimente cu o probabilitate extrem de mica, cam ca la jocul de carti.

Oricum, scriem degeaba, chiar si pe blogul dlui Ioanitoia. Ma-ntreb, cum se poate ca domnia sa - om cu un anumit nivel de cultura (sau echipa dansului) sa intre in contact telefonic cu Becali si sa dialogheze cu el numai pt a face audienta. Putina demnitate din partea dlui Ioanitoia ar cere ca acest individ (si nu numai, mai sunt si altii, borcea, mititelu, turcu, stoica) sa nu fie bagat deloc in seama.
Mi se pare elementar.

# 23 americanu on 06.11.09 at 8:29 pm

Nu stiu cum facem ca atunci cand nu-mi merge mie bine vreau sa moara si capra vecinului. Pentru proasta prestatie pe care au avut-o echipele din europa lig (nici nu vreau sa le pronunt numele) unii ziaristi ,fie in presa scrisa sau vorbita, si vad ca si unii fani ai acestor echipe incearca sa diminueze rezultatele echipei Unirea Urziceni. Ei vor sa scoata in evidenta ca grupa Unirii ar fi mai slaba decat a celorlalte, de parca acestea nu au avut si echipe slabe in grupa lor. Sa se munceasca la fiecre club asa cum se munceste la Urziceni si rezultatele vor fi mult mai bune.

# 22 marius on 06.11.09 at 8:26 pm

Important este atiudinea Urziceniului pe teren cu cine a jucat este mai putin relevant.
Sa fim obiectivi singura echipa care a aratat atitudine
90 de minute a fost Urziceni si aicea se simte amprenta de profesionalist a antrenorului si faptul ca el a fost lasat sa-si faca meseria.
Celelalte cluburi schimba antrenori precum camasile.
Si atea sunt rezultatele, fiecare antrenor are metode si modele de lucru care necesita timp.
Nu stiu cati antrnori in afara de Petrescu Dan antreneaza de mai bine de 5/6 luni.

# 21 Eugen Borbely on 06.11.09 at 8:25 pm

Din pacate e tristul adevar. Si ce credeti ca se va intampla? Nimic. Vor fi iar transferuri de jucatori de playstation, antrenori care nici macar nu stiu ca sunt antrenori, si tot asa. Pana nu ne scapa bunul Dumnezeu de generatia asta de conducatori, in tara asta nu se va intampla nimic. In afara de circ si mocirla. Si minciuna…

# 20 Tudor on 06.11.09 at 8:17 pm

bine ma tata ca ne gasiram iar cativa vare sa dam de pamant si cu cei care au facut si fac performanta…
Unirea a cladit to ce are pe munca, nu pe valize si butelii
au o atitudine de invingatori, si vad ca asta deranjeaza pe unii…rangers e aia, stuttgart s-ar bate la retrogradare…
voi chiar nu vedeti ca liga I e muuuuuuuuuult sub campionatul german?
rangers care a jucat destul de recent o finala de cupa uefa, joaca an de an in cupele europeene, macar prin experienta acumulata e o echipa de temut.
in momentul asta chiar si cehii ne-o administreaza pe unde ne prind…dar ce vorbesc eu, cehii sunt participanti fideli ai turneelor finale de U21, U17, pe cand noi…
reveniti-va fratilor, apreciati ce e de apreciat, macar atat

# 19 viorel chira on 06.11.09 at 8:12 pm

domnule ioanitoaia am o idee.cum ar fi daca o saptamana nu sar scrie despre fotbal deloc in ziarul dvs.poate le dam prea multa importanta asa zisilor fotbalisti.avem alte valori in sportul romanesc la care acordam prea putina atentie.nu cred ca vreun ziar ar da faliment daca nu sar scri edespre fotbal o saptamana.poate tragem un semnal ca nu sint ei chiar asa de importanti.sper sa agreati ideea mea,cam multe dezamagiri din partea acestui sport in ultima perioada.ca suporter stiu la bine si la rau dar binele cand vine?? cu respect va salut

# 18 Ilie on 06.11.09 at 8:12 pm

“CFR Cluj ar fi beneficiat de un arbitraj imparţial, nu ostil”

Mai este si asta, Domnul Ovidiu, unul dintre motivele furtului de caciula mioritic.

# 17 Bandolero on 06.11.09 at 8:08 pm

Scriam ceva idei si pe blog-ul Mariei, Dinamo nu are rost sa vb (jenant), despre restul cred inainte sa ii judecam sa ne uitam in jur … Suntem toti o apa si un pamant, pana nu ne schimbam cu toti, macar in practicieni decat visatori nu cred ca se pot schimba nici varfurile. Nu conteaza atat de mult un proiect, un club, un finantator, cat cei care muncesc in interior. Cred ca vorbim mult prea mult si facem extrem de putin. Cu toti ne plangem pentru ce ? ca aruncam cu petarde ? ca stim cum ar trebui ? caci football-ul ne apartine? … cred ca e usor sa dai sfaturi mai greu e sa faci ceva … asa oameni, asa tara, asa rezultate … nu vi se pare ciudat caci ca si in football la fel suntem cu toti?

# 16 helioglobalus on 06.11.09 at 7:53 pm

tin sa-i atrag atentia lui ioanitoaia ca scrie despre fotbal, nu despre licitatii,de ne ia invariabil cu bugetul lui x si salariul lui z,comparativ cu”urziceanca”amarita sau cu Branesti,niste desculti care practica fotbal de calitate ,probabil doar ca sa-l enerveze pe “distinsul”pontif (era sa scriu poncif) din fericire fotbalul e (inca) doar un joc,de aceea il iubim cum am iubit Ungaria ‘54, Olanda anilor 70, Ajaxul lui Finidi si Litmanen (alti “desculti”)Marseille’90,Franta lui Platini si FINALA ALAVES -LIVERPOOL-SAU -MILAN si in general tot ce sa jucat cu sufletul, asa cum jucam in copilarie in curtea scolii, fotbal pe care nu ni-l poti fura oricate calcule ai face!

# 15 armin on 06.11.09 at 7:51 pm

ovi care granzi ai europei !? gala si fener dau d pamant cu GRANZII de stuttgart si glasgow.. fii obiectiv. hai ciao

# 14 Ander on 06.11.09 at 7:48 pm

Sa fim seriosi. Becali a spus “vreau bani”. Dar ciobanul e vocea lui Becali, Paszkany (sau cum l-o chema), Iancu, Borcea. Sigur, e normal sa vrei bani, dar cine pe lumea asta face bani fara o investitie serioasa. Raspuns: hotii si bisnitarii. Adica sefii din liga 1.

# 13 C.Ronaldo on 06.11.09 at 7:46 pm

Daca mediocrele Rangers sau VFB Mercedes sunt granzii europei, atunci alde Man U, Real, Barca sau celelalte ce sunt??? Mititeii de nivel Concordia Chiajna???

Hai sa fim seriosi si sa vedem ca in Liga asta mediocra cu teveuri si ziare mediocre, Rangers nu ar avea loc, iar VFB Marica s-ar bate cu alde Bistrita si Ceahlaul la retrogradare!

La anul se va bate Urziceni la retrogradare si sa vedem care are curajul sa parieze impotriva, ca daca pleaca Petrescu se alege praful de echipa asta fara suporteri!

# 12 Caine rau on 06.11.09 at 7:45 pm

….si pulbere! Vai mama noastra! Pur si simplu imi este rusine ca sunt dinamovist! Si celelalte echipe ale noastre au luat cate trei goluri dar cel putin au jucat ceva!!! Noi prafu` si puradiciu!!! Poate Borcea sa schimbe toti antrenorii din lume,pana nu schimba jucatorii nu face absolut nimic! Ce cauta Ad.Cristea la echipa nationala,ce cauta Pulhac,Scarlatache,Niculescu(…)la Dinamo?! Ce mai,vb multa,niste petarde de fotbalisti!!!

# 11 ROMANESCU on 06.11.09 at 7:44 pm

Felicitari pentru articol, dle.Ioanitoia !!!
Insa, in “limbajul de lemn” , se spune ca ; “spranta moare ultima “. Noi, cei care suntem mai trecuti prin viata (inclusiv Dvs. )am vazut multe “ascensiuni si coborasuri” in fotbalul romanesc. Sa ma explic .
Eu ,personal, imi amintesc cate sperante nutream sa ii vad odata pe Sport Club Bacau (ce stiam eu atunci ??) in finala Cupei Oraselor Targuri.
Apoi,am crezut ca UTA, a castigat Cupa Campionilor ,urmand anii ‘ 70 ai nationalei, pe care o vedeam Campioana Mondiala ,ori, macar Europeana . Insa dupa fiecare ciclu ,a urmat dezastrul .
Ne-am revenit totusi, fiindca asa-i viata !
Au aparut alte “semne” : victorie in Yugoslavia, alt dezastru,victorie cu Anglia, dezastre cu Ungaria.
Si apoi,a aparut “FRUMOASA ECHIPA ALBASTRA : UNIVERSITATEA CRAIOVA ” ,vazandu-ma fericit ca am castigat Cupa UEFA ,iar Nationala a intrat in era “stra-lucitoare “crezand-o finalista la Europenele “84.
Ce sa mai zic de castigarea Cupei Campionilor cu Dinamo dupa eliminarea Hamburgului.
Dar, totusi a aparut o “STEA” si pe cerul nostru si ma frecam la ochi in ‘86 , oare-i adevarat ? NU SE POATE !!!
Problemele lumii , ne-au afectat in mod special pe noi, pe romani , si totusi , am prefacut noroiul in “GENERATIA DE AUR”,si in cate alte sperante !
Ei, acum puteti spune ca sunt naiv !
Dar nu este asa . Eu vad ,totusi ,in momentul de fata un progres al fotbalului romanesc,binenteles , dupa ce am avut alte dezastre. POATE CA SUNT UN OPTIMIST INCURABIL . Poate !! Dar sunt si semne de crestere .
Eu nu as spune ca suntem “praf “. Eu as spune ca suntem “NOROI”!
Sa tineti cont,insa ,de un lucru : ” IN NOROIUL CEL MAI NEGRU CRESTE FLOAREA CEA MAI PURA - FLOAREA DE LOTUS “.
Un boboc de floare a rasarit deja : URZICENI !
DUMNEZEU SA-I OCROTEASCA PE TOTI ROMANII (indiferent de nationalitate si unde s-ar afla pe glob)!!!

# 10 jos_cenzura on 06.11.09 at 7:43 pm

cand aud ca “asta ne e valoarea la momentul actual”, dle Ioanitoaia, nu pot sa inteleg cum totusi acum cativa ani (si nu vorbesc de generatia de aur) cam aceeasi jucatori ajungeau in semifinale europene si se calificau la Europene primii in grupa cu Olanda si Bulgaria… nu inteleg caderea atat de abrupta in prapastie - aveti vreo idee ce s-a intamplat in ultimii 2-3 ani?

# 9 Alex on 06.11.09 at 7:34 pm

Am aratat tuturor ca nivelul nostru se rezuma la Liga 1. Acolo suntem mari si tari si ridicam in slavi invingatorii derbyurilor. In Europa ne facem de rusine. Schimbam antrenorii, fanii vor schimbari in conducere, insa nimeni nu are curajul sa recunoasca ca JUCATORII sunt singurii vinovati si fara investitii uriase in jucatori straini fotbalul romanesc nu are viitor. Multi nu sunt de acord deoarece se gandesc la echipa nationala. Cred ca s-a vazut si nivelul ei cu jucatorii nostri “brilianti”. Asta e concluzia!

# 8 fanitza on 06.11.09 at 7:31 pm

daca dumitale ti-ar scadea cineva salariul cu 50% ai mai scrie la fel de “bine”?

spune-mi, da-mi exemplu o echipa care sa calificat in grupele europa league sau champions league si manageriilor au redus salariile precum patronii romani?

si cei care sa zicem ipotetic au diminuat salariile le-au platit. nu ca ai nostri care le-au micsorat dar nici asa nu le-au platit. uita-te la cate erchipe europene de la noi sunt probleme cu plata salariilor! vezi ce rezultate au si pe urma scrie!

# 7 jiji on 06.11.09 at 7:29 pm

In primul oameni care baga bani in fotbal sunt oameni imbogatiti peste noapte,care nu au nici un fel de cultura generala,semiinculti,indiferent de antrenorul pe care l au pus tot ei dicteaza si fac echipa.aici ma refer in special la steaua si dinamo.
Dinamo asa ne a obisnuit de ani intregi sa se faca de ras,numai voi gsp-ul vedeti minuni pe la liberec si mai scoateti si dvd-uri in compania unei echipa de duzina.
Nu i mai lauda asa pe cfr,ca sunt si ei la fel de varza ca celelalte,singura care face exceptie este unirea urziceni,care merita toate laudele.
poli timisoara e ca un balon de sapun,si daca joaca 100 de meciuri cu sahtior nu i mai bate.
steaua il are pe gigi,alte comentari sunt de prisos.
Ne ramane liga 1 unde sa intors lumea cu fundul in sus,sa auzim ca dinamo e furata de arbitrii,am trait sa o aud si pe asta.acum nici borcea nu mai e in forma,deoarece poate ajunge sa i tina companie lui penescu.
Cel mai important este sa am eu de mancare si e de ajuns,restul nu ma intereseaza.

# 6 calin on 06.11.09 at 7:11 pm

Articolul e la fel de plictisitor ca si emisiunea “Recursul Etapei”.

# 5 Milici on 06.11.09 at 7:09 pm

De acord cu articolul.
Mentiuni:
_arbitrii ne-au cam tras in piept la cam toate meciurile semn ca vechile obiceiuri nu se uita
_grupele romanilor din EL sunt poate mai grele decat grupa Unirii unde nemtii si zgarcitii sunt echipe modeste in acest moment, in campionate modeste
_Dinnamo , care de atata timp se pregateste de UCL, beneficiind virtual de punctele aduse de altii a tratat meciul la misto.Cum totul se plateste peste cativa ani cand campioana nu va mai intra direct in UCL ne vom aminti proverbul cu mintea romanului de pe urma.Cred ca aceasta atitudine nesportiva, necugetata s chiar antinationala ar trebui sanctionata de FRF.
_Unirea a avut un joc mai bun dar a beneficiat si de multa bafta.Oricare alta echipa romaneasaca prin 3 autogoluri si un penalti ratat de adversari ar fi adus 3 puncte.Dar cum am mai zis, norocul ii ajuta pe cei tari.

# 4 Suporter on 06.11.09 at 7:09 pm

Intr-adevar furatul calciulii este o problema uriasa. Toti conducatorii de cluburi Romanesti cu pretentii (in ultima vreme ar fi mai bine spus fite!), se bat cu pumnul in piept ca sunt cei mai rotunzi si nu au rabdare sa construiasca ceva cu adevarat. Antrenorii sunt concediati la fiecare 10 meciuri, jucatorii sunt ridicati in slavi astazi si terfeliti maine, suporterii goniti de la stadion si arestati. Patronii vor rezultate imediat, daca se poate cu ajutorul arbitrilor sau valizelor, ca sa mai prinda ultimul tren in Liga si sa incaseze cateva milioane, fara se le pese ca se fac de ras in meciurile de acolo. Exceptiile sunt putine si merita intr-adevar laudate.

# 3 beca_gigi on 06.11.09 at 7:05 pm

Domnule Ioanitioaia, Nu este suficient sa se bage bani in fotbal daca nu sunt impuse de la nivel de Federatie pana la nivel de grupe de pitici si juniori bunul simt, disciplina si exigenta, daca tot felul de bogati de conjunctura cred ca banii le dau si competentele necesare in fotbal, daca pupincuristii roiesc in jurul lor precum se intampla de altfel in toata societatea romaneasca. Sportul nu face decat sa reflecteze starea societatii.. si nu uitati… si presa are partea sa de vina in intretinerea unui climat morbid in sport in general

# 2 myntho on 06.11.09 at 7:01 pm

Liga Europa - bilantul Romaniei- 16 jocuri jucate, 2 victorii, 8 goluri marcate, 24 primite= 10 puncte, Austria- 16 jocuri, 19 puncte, Belgia- 8 jocuri, 15 puncte, Grecia- 8 jocuri, 12 puncte, Ollanda-16 jocuri, 27 puncte, Israel-4 jocuri, 9 puncte

# 1 adi on 06.11.09 at 6:53 pm

In sfarsit un articol obiectiv, domnu’ Ioanitoaia, ca v-am cam criticat in ultima vreme, dar de data asta ati nimerit-o ! Infrangerile astea din Europa League iti fac sa-ti piara cheful si de Liga 1 !

Leave a Comment

Reguli :
1. Tratati persoanele care scriu pe acest blog cu respect, nu folositi un limbaj necivilizat sau cuvinte care sa aduca o vatamare morala celorlalte persoane care posteaza mesaje.
        a. In comentariile dumneavoastra va rugam sa va referiti doar la articolul/editorialul in cauza si sa nu atacati autorul.
        b. Nu folositi un limbaj explicit sexual, vulgar sau care sa jigneasca.
        c. Fara comentarii discriminatorii cu tenta xenofoba, antisemita sau rasista.
2. Nu publicati sau solicitati in comentariile dumneavostra adrese de web, produse sau servicii.
3. Nu transformati acest blog intr-un "chat".
4. Pentru protectia dumneavostra nu folositi in comentarii informatii personale, adrese de email, numere de telefon sau URL.
5. In comentarii nu puteti folosi decit urmatoarele coduri HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>
6. Daca aveti vreo plangere in ceea ce priveste administrarea acestui blog puteti trimite un mesaj la adresa de mail: contact@gsp.ro.
7. Comentariile care intra in contradictie cu regulile de mai sus vor fi sterse fara a se afisa vreun motiv.
8. Daca veti continua sa sfidati aceste reguli nu veti mai putea sa postati mesaje.

Comentand pe acest blog, sunteti de acord cu regulile precizate, le intelegeti si va dati acordul ca le veti respecta. Va multumim.