Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Despărţirea de MM

… e de părere că, prin plecarea lui Mihai Stoica, pierde acesta, dar pierde şi Steaua

Vorbind despre ruptura dintre Mihai Stoica şi Steaua, avem de ales între două variante. Prima aparţine patronului şi se referă la destituire. Gigi Becali […]

luni, 30 aprilie 2007, 6:59

… e de părere că, prin plecarea lui Mihai Stoica, pierde acesta, dar pierde şi Steaua

Vorbind despre ruptura dintre Mihai Stoica şi Steaua, avem de ales între două variante. Prima aparţine patronului şi se referă la destituire. Gigi Becali e însă aluziv, afirmaţia că prelungirea colaborării cu managerul general i-ar fi creat mari neplăceri lui, dar şi nepoţilor, nespunînd nimic concret. La rîndu-i, MM Stoica susţine că a demisionat. Aş opta pentru ultima versiune, fie şi din considerentul că, şi dacă MM ar fi greşit, Becali ar fi închis ochii. Şi cînd bate cu pumnul în masă, latifundiarul din Pipera rămîne un tip sentimental, pentru care Steaua, a repetat-o ca un refren, reprezintă o familie. Iar rufele murdare se spală în familie, nu în văzul celorlalţi. Întrucît Stoica evită să răspundă la întrebarea de ce s-a retras, trebuie să-i judecăm gestul pe baza supoziţiilor. Una ar fi că atmosfera încordată din tabăra campioanei i-a şubrezit sănătatea şi l-a determinat să iasă din joc. Deşi plauzibilă, explicaţia nu pare şi suficientă. Altceva trebuie să-l fi împins pe MM spre abandon. Pe de-o parte, autoritarismul lui Becali, care a ajuns, după unele surse, să dicteze alcătuirea formaţiei. Pe de alta, refuzul lui Olăroiu de a-l apăra acum pe cel care-i sărise în ajutor de fiecare dată, fără excepţie. Eventuala cooptare în staff-ul roş-albastru a ex-craioveanului Gabi Popescu, aflat în anturajul actualului antrenor, ar întări ideea că Olăroiu a cîştigat bătălia cu Stoica. În ce măsură va fi cîştigat chiar şi războiul ne vom lămuri curînd. Dar indiferent cum au decurs lucrurile, cauzele nu prea mai contează. Importă în special efectele, anume că doi oameni care lăsau impresia că nu se vor despărţi, chit că unul scotea banii, iar celălalt îi manevra, s-au separat cît ai zice peşte. Divorţul lor oferă încă o dovadă că în fotbal, ca şi în politică, alianţele nu durează.

Evident că MM pierde plecînd. Cînd ai condus în Ghencea, greu găseşti un post care să-ţi ofere aceleaşi satisfacţii. Există însă riscul să piardă şi Steaua, pentru care fostul manager a lucrat cu devotament şi cu spor. Cu el la timonă, a luat două titluri şi s-a calificat de 3 ori în primăvara europeană. Stoica i-a adus pe Dică, pe P. Marin, pe Boştină, pe Iacob, pe Ghionea, pe Nicoliţă, pe Cristocea şi pe Ochiroşii, dar şi pe Zenga şi pe Protasov. Toate mişcări reuşite. Adevărat, a comis şi erori. A greşit cînd a încurajat transferul gafeurului Carlos şi mai ales cînd a lovit cu pumnul un suporter. La vremea bilanţului, plusurile din dreptul lui Stoica depăşesc însă minusurile, din care motiv şi intuiesc că el nu va fi uşor de înlocuit. Paradoxal, pînă şi aroganţa pe care o afişa, pe bună dreptate repudiată, a ajutat echipei. A mobilizat-o, făcînd-o să creadă că poate mai mult decît putea. Tocmai acestui personaj, şef de club şi, în acelaşi timp, şef de galerie, Ghencea îi va duce dorul. Unuia pe care suporterii l-au iubit şi l-au hulit deopotrivă.

Comentarii (85)Adaugă comentariu

bastos (2 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:13

primul

HINGHERU (57 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:17

al doilea

www.gsp.ro (3 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:17

A 10-a oara cand va spun:SEISMUL DIN FOTBALUL ROMANESC!!!!!!!!!!!!!!!!!
L-a oprit Voiculescu la tipar?

essenzza (2 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:17

steaua cea mai murdara ekipa din romania in ultimii 4-5 ani…….steaua singura ekipa care isi manifesta „interesul” pentru jucatorii ekipei adverse inaintea meciului direct…..steaua singura ekipa din romania care cumpara jucatori ai ekipelor cu care rumeaza sa joace, pentru un sezon sau numai jumatate de sezon, dupa care ii da inapoi …..steaua singura ekipa care blatuieste jucatorii ekipelor adverse, astfel ca patronii ekipelor cu care au jucat sunt nevoiti sa le aplice jucatorilor amenzi de 15.000 de euro (cazul fc farul constanta)…..sau isi retrag temporar sprijinul financiar pentru ekipa (vezi fc vaslui)…..sau isi dau jucatorii afara (vezi cfr cluj) !!!!!!!!…..CONCLUZIA: steaua este unica (in felul ei !!!)

wasp (2 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:19

Ce parere aveti de varianta pe care o vehiculau mai multi, desigur ca intotdeauna fara probe, cum ca Becali ar fi mers pe varianta „orice mijloc, inclusiv blatul, pentru atingerea obiectivului locului 2” iar Stoica s-ar fi opus?

Tot aud de cateva zile (precizez ca nu sunt nici „zvoner”, nici anti-stelist … doar ca e ceva ce am auzit din multe guri) cum ca Jiji ar fi cumparat meciul cu Clujul, ba poate chiar si pe cele cu Poli Iasi si Otelul, iar MM, cu toate ca nu intotdeauna a avut o coloana vertebrala prea dreapta, de data asta nu a vrut sa ia parte la asemenea mijloace.

Stie cineva mai multe?

tot_yo (16 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:20

Pakat,a facut multe lukruri bune,noi il voi aprecia mereu,ii doresc mult norok si succes in ce va face in viitor,tot ce a facut rau sau bun a facut din inima,pentru Steaua,ramane un stelist adevarat indiferent unde s-ar duce,multumim pentru performantele stelei,multumim pentru jukatorii adusi,chiar si pentru cei care nu au dat satisfactia dorita,ramai in inimile noastre pentru ca tu ai trezit Steaua dintr-un somn de 4 ani.Multumim

Piorel (4 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:20

Faptul că MM a plecat de la steaua nu este o problemă atât de mare, decât în cazul în care Becali nu va aduce un om care sa faca ce făcea MM, dar mult mai bine decât acesta. S-a zvonit despre Gino Iorgulescu. Ar fi o mare lovitură pe piaţa ”transferurilor”. Practic, când Iorgulescu a renunţat la Naţional, a renunţat la tot, în special la acţiuni. Prin urmare, nu prea ar avea ce pierde dacă ar accepta o eventuală ofertă a lui Becali. Un dezastru ar fi in situaţia în care Becali va lua personal din ce în ce mai multe decizii privind transferurile şi primul 11. Dacă el asta intenţionează, face o foarte mare greşeală.

HINGHERU (57 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:20

curat murdar,ce murdar trebuie sa fi ca sa ajungi in semifinalele cupei uefa si sa castigi doua titluri.am impresia ca esti o esenta de rom

tot_yo (16 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:21

eu*

HINGHERU (57 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:22

@piorel:ne ia dracu daca face becali echipa in continuare

antonio (59 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:24

Asa cum era MM cu bune si rele a facut ceva la steaua,din pacate cultura lui bekali duce la o despartire de un om cu rezultate la steaua,asa cum a procedat si cu :piturca,lacatus,danciulescu,miu,vladoiu,rachita,zenga.despartiri sub o forma de scandalagiu(mai putin in cazul lui MM).totusi nu mi explic ce cautau nepotii si verii lui jiji in consiliul de administratie al stelei si nu inteleg ce a putut gresii MM incat bekali sa l de a afara.sincer il admiram pe bekali si felul lui de a fi,dar vazand cum procedeaza si cum se desparte de unii oamenii care au adus rezultate stelei,devine antipatic.daca m ai spun si ca as fi vrut sa l votez ,ma fac de ras.cum sa ajunga in aseamenea om presedinte?

rama (9 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:29

forza Dinamo!

http://www.lyrics10.com/home-227152.html

VIDEO: Un elefant ataca si omoara un tanar (46 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:35

la revedere meme te vom iubi mereu nu ii lua in seama pe contestatari

vishe (1 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:37

Eu cred ca MM i a lovit masina lu GIGI si daia a plecat

razvan (1 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:41

respect suprem Domnule MIHAI STOICA!….va multumesc pentru ceea ce a-ti facut pentru Steaua!……sunteti de apreciat!……va mai rog ceva, un ultim gest pentru suporterii care va iubesc si iubesc Steaua….asa cum o iubitzi si dumneavoastra!………rezolvati transferul lui Neaga, va rugam din suflet!……..ca suntem o echipa dezolanta!

Blue-Star07 (3 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:45

@antonio dureroasa realiatea asta … deja devine din ce in ce mai antipatic d-l Becali …..

Blue-Star07 (3 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:46

Sunt Stelist …. si imi este rusine de ceea ce face D-l Becalii la Steaua acum. …:(( A bagat bani acolo … dar a si scos .. pe transferuri .. si cupe Europe in ultimii 2-3 ani (o gramada de bani) … Noi iubim Steaua ,iubim fotbalul si mai ales spectacolul !!! jiji nu face altceva decat sa distruga , pe lanag faptul ca a fost cioban …n-are alta calificare ..(e paralel cu fotbalul) si si-a pastrat un antrenor care a ramas doar o marioneta condamnata doar sa execute ordinele “sefului” ! Ce-ati avut cu Elton ?????!!!!!! Facea cumva prea mult spectacol ????? Ameninta posturile unor titulari preferati de sefu’??? Sau saracul e vinovat ca a fost adus in Ghencea de MM …si acum ..nu mai are fata de Steaua ???? D-l Becalii sa nu uite ca pe spinarea acestei echipe, acestui nume Steaua si a noastra a suporterilor Stelei si-a facut o imagine in Romania ..si apoi un partid…. Sa nu visati domnule Becalii ca veti ajunge vreodata la carma acestei tzarisoare ..ca sa va bati joc de ea asa cu va bateti acum de Steaua !!! Rusineeeeeeeeeeeee …… deja totul devine o “MIZERIE”

ex-pitesteanul (75 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:46

la capitolul imagine steaua castiga extraordinar de mult… a scapat de cel mai ipocrit om din fotbal… omul care jignea pe toata lumea, omul care se certa cu toata lumea si omul care credea ca staua nu poate exista fara el… oricand se va gasi cineva mai bun… succes steaua in continuare… de acum incolo o sa te simatizez mai mult

riki (158 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:48

wasp Says:

April 30th, 2007 at 7:19 pm
Ce parere aveti de varianta pe care o vehiculau mai multi, desigur ca intotdeauna fara probe, cum ca Becali ar fi mers pe varianta “orice mijloc, inclusiv blatul, pentru atingerea obiectivului locului 2″ iar Stoica s-ar fi opus?

Tot aud de cateva zile (precizez ca nu sunt nici “zvoner”, nici anti-stelist … doar ca e ceva ce am auzit din multe guri) cum ca Jiji ar fi cumparat meciul cu Clujul, ba poate chiar si pe cele cu Poli Iasi si Otelul, iar MM, cu toate ca nu intotdeauna a avut o coloana vertebrala prea dreapta, de data asta nu a vrut sa ia parte la asemenea mijloace.

Stie cineva mai multe?

la ce gura si cati dusmani are,crezi ca-si poate permite asa ceva??

Black_Cat (10 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:48

Oare nu spunea MM ca la steOAIA nu va accepta niciodata un sef in afara lui Behheheheeee-cali ?Jiji vrea sa dea o lovitura de imagine prin inlocuirea ,,trans-sexualului de MM ” si aducerea lui Hagi (cel putin) in staff-ul administrativ ! Oricum , este clar ca datorita slabelor performante ale stelei , png-ul a scazut groaznic in sondaje…iar berbecul nu-si permite sa-si riste cariera politica . Nu echipa avea nevoie de un soc puternic , ci cariera lui Jiji si png-ul !!!
Ca dinamovist , ma bucura enorm plecarea lui MM , singurul om competent din conducerea clubului … :))))

Mihai (4 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:54

IN SFARSHIT!!!! Du-te memeeeee si lasa-ne. Un neam prost mai putin in fotbalul romanesc. Sper sa nu ajunga sa ne bantuie pe la alte echipe.
A inceput frumos, la Galati dar s-a facut de kakao la Steaua. Un ingamfat si un lingau pe lanaga popoul lui Becali, un om limitat din cale afara.
Nu ii va fi simtita absenta.

antyngzone (42 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:54

cind a dat palma aia suporterului toata lumea „a dat cu pietre” si acum toti au vazut ca mare caracter si ce bun manager a fost

sacalul : http://www.fotbalisti.net/ (2 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 19:58

trebuia inlocuit,isi cam luase lumea in cap

marius (26 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 20:03

Dl Ioanitoia,sincer nu mai cred ca rezist mult la tipul de gazetarie pe care ziarul vostru il promoveaza si cel concurent.De 3 zile m’ati inebunit deja cu senzationala demitere a lui MM!!1 articol despre Resita,1 despre gimnastica romaneasca,1 despre Andrei Pavel,in schimb 10 despre Poli Timisoara,10 despre Rapid si tot asa.
Ati promovat si veti promova tot timpul NONVALORILE iar ca o culme a ipocriziei va lamentati cand vedeti problemele din tribunele de fotbal,dar nu va puneti intrebarea ca poate si PRESA are un rol major in actele de huliganism de pe stadioane.

ulysses (23 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 20:04

anul acesta STEAUA va face mai multe puncte decat dinamo in lc. chiar si fara domnul mihai stoica!

antyngzone (42 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 20:06

pai finala va fi milan-liverpool asa ca dinamo va face puncte pentru romania in UEFA 🙂

mihaic3001 (42 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 20:06

Indiferent ce a fost … demisie sau demitere, doua lucruri sunt certe.
1) Steaua va pierde prin plecarea lui M.M. Stoica care merita apreciat pentru tot ceea ce a facut si mai ales pentru performantele realizate de Steaua cu el in calitate de manager general.
2) Pierde si M.M. Stoica pe plan profesional. Cel putin pentru moment. Este greu sa gasesti un climat precum la Steaua. Sa lucrezi la un asemenea nivel si in plus, nici latura financiara nu-i de neglijat. Daca insa nu se va grabi, si cred ca are aceasta luciditate incat sa nu ea o decizie imediata in privinta viitorului sau profesional, sunt convins ca acest om nu peste foarte mult timp, isi va gasi un angajament in strainatate. Este de departe cel mai bun manager din fotbalul romanesc
Una peste alta, Steaua are, sau va avea de pierdut prin plecarea lui M.M. Stoica. Acest lucru nu se va vedea imediat, dar cu siguranta peste un an, doi, totul se va rasfrange asupra echipei.
Sunt un stelist infocat si ma doare ca Stoica a plecat de la club. L-am apreciat mult de tot pentru ceea ce a facut pentru Steaua si chiar ii doresc in primul rand sanatate si apoi putere de munca in continuare.
Fruntea sus domnule Stoica si sa fii dumneata sigur ca majoritatea suporterilor nu uita contributia esentiala pe care ai avut-o la ultimele performante ale Stelei. Pentru tot ceea ce ai facut la Steaua in calitate de manager general, TE FELICIT.
Sincer, nu cred ca la Steaua se va mai gasi inlocuitor pe masura. Sau cel putin sigur, nu curand ….

looool (26 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 20:12

de sambata si cred ca pana sambata care vine nu va mai opriti sa scrieti despre un subiect banal.S’a terminat mare scofala,dar ahsfgsdfg nu va mai suport cu presa voastra cu tot

parerea mea (1 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 20:17

Cred ca articolul legat de seismul din fotbalul romanesc n-a existat niciodata. S-a incercat doar crearea unui scandal la CFR Cluj. Gazeta Sporturilor cred ca a fost doar unul din ajutoarele lui Becali care a pus umarul la izbucnirea acestui scandal. Sunt o gramada de bani in joc in CL.

looool (26 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 20:23

ce articol despre seismul din fotbal,Becali de 2 ani face presiuni ,de 2 ani alearga cu valize dupa jucatori,e adevarat fata de alergarea cu valiza de anul trecut (episoldul cu Bistrita a fost antologic) ,acum o rezolva la telefon.

ABia astept sa ajung in Cl sa ii vad cu buzele desumflate cum a fost anul trecut si marele Cioban,cand STeaua nu a avut un sut pe poarta in meciul cu Lyonul
Un campionat de ratati

louisa (3 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 20:24

A plecat MM? Foarte bine. Problema la Steaua e echipa, nu neaparat presedintele. Pana cand vor avea o echipa de prima mana, vor ramane tot o echipa dintr-un campionat de 2 lei

antyngzone (42 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 20:25

bine ca s-a calificat rapidu dupa meciurile cu mlada si alte valori si bine ca s-a calificat dinamo in dauna lu benfica (care trebe sa recunoastem e mai buna ca lyon 🙂 )

Adrian (119 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 20:26

bai dar voi ori sunteti prosti ori nu stiti sa cititi
sau poate sunteti surzi

cam de o mie de ori a zis Stoica la tv ca nu el l-a adus pe carlos
si tot cam de o mie de ori Olaroiu a zis ca el l-a vrut pe Carlos pt ca l-a vazut jucand in campionatul portugaliei pe TV Sport

nu mai incercati sa puneti in carca lui Stoica toate greselile de la Steaua

coman si carlos nu au fost adusi de el ci de gigi si de oli

singurul Saban(dintre straini) nu a confirmat
si nici nu stiu cum ar putea din moment ce nu joaca

e mare pacat ca un jucator e judecat dupa un singur meci
Robinho nu e jucator de div b.e fotbalist si a umilit adversari mult mai galonati decat Saban

p.s. eu am vazut meciul israelului cu franta
Henry nu a miscat!

io (7 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 20:27

Blue star07… corect!!!!

si inca ceva…chiar asa,care e stirea care CUTREMURA FOTBALUL ROMANESC????? HAI SA AUD!

noruego (3 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 20:29

am citit aici pareri pro si contra plecarii lui MM de la Steaua.Stelistii adevarati regreta,sunt convins,plecarea acestuia.celorlalti le respect parerea,insa doar atat.o fi dat MM cu pumnul,dar sa ne amintim de ce:un suporter,cica stelist,injura de mama focului mamele lui zenga si dica.pai tu,ca suporter,de-aia mergi la stadion ca sa iti injuri favoritii?gestul in sine e reprobabil,insa MM a facut asta din dragoste pt.Steaua.o mai fi facut el si alte greseli,alte certuri de mahala cu unii sau altii,insa toate aparand numele Steaua sau aparand ECHIPA!.va amintiti cearta cu litza dumitru.ei,MM a recunoscut ca a depasit granita decentei,insa a facut-o intr-un moment cand se spunea despre echipa ca nu are mai mult de 3-4 fotbalisti,restul fiind jucatori.daca va uitati cu atentie la fiecare cearta,veti gasi ca fundament atacul unora impotriva Stelei.noi,suporterii de rand ne multumim sa comentam sau chiar sa radem de agresiunile verbale asupra Stelei.ei,MM a luat mereu atitudine si nu a permis sa fie stirbit (re)numele acestei echipe.nu a ales intotdeauna cea mai buna metoda de a raspunde,dar cate razboaie s-au castigat prin mijloace conventionale?tocmai de aceea,parerea mea e ca Steaua are mai mult de pierdut prin aceasta plecare decat MM insusi.pt.ca cel/cei care vor veni pe postul lui MM se vor multumi cu siguranta cu locul caldutz de presedinte si nu vor face nimic incat sa si-l puna in pericol.
RESPECT,MM pt tot ce ai facut la Steaua!s-a vazut ce a fost la Steaua cat timp manager general a fost faimosul piturca.atunci plangeam toti dupa un titlu…Cu MM am avut 2,plus LC,semifinala de uefa…
Capul sus,MM,pt ca activitatea ta la Steaua iti da dreptul asta!oriunde vei merge,mult succes!

dacul (26 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 20:35

Noruego:
„”o fi dat MM cu pumnul,dar sa ne amintim de ce:un suporter,cica stelist,injura de mama focului mamele lui zenga si dica.pai tu,ca suporter,de-aia mergi la stadion ca sa iti injuri favoriti.””

COrect ai perfecta dreptate,ce imi pare rau mie este ca nu a continuat aceasta campanie impotriva suporterilor care isi trimit fotbalistii in origini sau antrenorii echipei pe care o simpatizeaza,nu trebuia sa se rezume la pumnul ala,trebuia sa ii puna la punct pe toti suporterii stelisti care nu se comporta ca la un spectacol si injura ca niste badarani!

M&M (30 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 20:40

Eu vreau sa intreb, ca vad ca toata lumea bate moneda pe chestia asta, ce inseamna „a facut si bune si rele”? Pentru faptul ca l-a lovit pe suporter si ca a jignit diversi oameni, presa ar trebui sa jubileze nu sa-i ia aparare. Cand unul da in cap si e judecat, judecatorul zice ca e nevinovat ca a facut „si bune”? Mai lasati patetismele, mai ales pentru oameni din speta lui MM!
Misterul in care s-a facut demiterea lasa loc de speculatii in continuare in privinta acestui personaj. Eu cred ca i s-a facut un bine Stelei prin indepartarea lui. Clubului Steaua, nu societatii pe actiuni Steaua.

Adrian (119 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 20:41

M&M

personal, toate insultele pe care le-a adus unor oameni din fotbalul romanesc(padureanu,dragomir,etc) eu le trec la partea buna

la partea rea: faptul ca nu i-a dat un sut intre picioare lui becalii si ca nu i-a spus sa dispara de la echipa(poate ca asa mai ramaneau Zenga si Protasov la echipa)

ioana_aecaterina (1 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 20:54

subscriu la cele scrise de MIHAIC3001. mi-ar placea sa te cunosc MIHAIC3001.ma gasesti pe yahoo cu ID-ul asta

gigi79 (26 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 21:01

vom avea locul 2….si cam atat. In rest, o vara furtunoasa, multe schimbari, probabil ca o toamna trista. Forzza STEAUA!

marley b (1 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 21:09

Felicitari d-le Ioanitoaia pentru topic!

Lasand la o parte decorul nonconformist si turbulent (in dese randuri, chiar si cu presa) din jurul patimasului Mihai Stoica ati scos in evidenta coordonatele sportive ale acestutia subliniind lucruri ce raman intr-adevar in istoria clubului si-n inima suporterilor.

Rapidist in QC (38 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 21:14

SLUGA LUI BECALI, MM asta al vostru …
Foarte bine ca a plecat cu coada-ntre picioare … SCLAVULE NESIMTIT!!!
si voi ii luati apararea dupa ce a lovit un suporter … pai, nene, ar fi trebuit sa fie presedinte de club nu HULIGAN …
si toata mistocarreala asta de 2 bani si toata ura pe care a promovat-o intre fotbalisiti si intre suporteri ca sa-si slujeasca stapanul … cu toata lumea s-a certat nesimtitul asta !!!
MA BUCUR ca a plecat!!!
D. din QC

Black_Cat (10 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 21:15

O echipa de rahat pentru care MM a fost mereu hartia igienica !
MM a fost mana dreapta cu care Jiji s-a sters la fund !
… vedetele de la teatru imbracate in trening au urcat pe scena….
BLEAAAHHHHHHHHHHHHHH !!!

Adrian (119 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 21:21

Rapidist in QC

buhu
MM a lovit un suporter
buhuhu

ce suporter e ala ma care vine la meci ca sa injure echipa si pe unul din cei mai buni jucatori?si Steaua era si pe 1 atunci
pai bai omule pe ala il pocnea oricare stelist adevarat
nu numai MM

revino-ti ca si voi suporterii rapidisti va cotonogiti intre voi cand unul sare la razvan sau la jucatori

markus (7 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 21:28

bravo MM !!!!!!!!.lasa oierul sa se descurce singur.ai facut totul pt.STEAUA si iti multumim pentru tot.Sper sa ai sansa sa demonstrezi ca esti NR 1 intre conducatorii de fotbal din Romania.Daca romani il vor vota pe asta presedinte ne meritam soarta.Si lasa-l pe PUPINCURISTUL asta de olaroiu pt.ca este prea mic in ale fotbalului.Pleaca si el la vara!!!!!!!!!

mihai (1 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 21:32

tot ce a facut a fost numai bine a facut tot pt steaua numai pt steaua si aq ii sar totzi in cap da sa vedem cine vine aq la steaua sa vedem performantzele noului manager de l-ar lasa pe argaseala sa numai vina si gabi popescu k q el si locu 3 e bun

NAD (12 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 21:35

Nu vreau sa par ipocrit.Sunt dinamovist si l-am injurat de multe ori pe MM .Poate parea ciudat dar imi pare rau pentru el.Omul asta si-a iubit mult echipa.A facut multe tampenii si greseli.declaratii aiurea,si cate si mai cate cretinata-ti.Dar si-a iubit echipa si pentru felul cum si-a iubit echipa are tot respectul meu.Un dinamovist.

sergiu (8 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 21:50

Dupa ce a jignit toate echipele din campionat ma gandesc ca nu o sa-l mai caute nimeni. Cel mai bine ar fi sa se faca impresar, cred ca ar aduce bani de acasa, la ce transferuri a facut la steaua in ultimul timp.

alex2007 (2 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 21:54

MA INCLIN PENTRU TOT CEEA CE AREALIZAT LA STEAUA!!!!!! FELCITARI!!!!!!!!!

ANTISPURKATUL (49 comentarii)  •  30 aprilie 2007, 22:09

Sa-i faci o oda unui psihopat nunumai ca te descalfica , ci chiar ma intreb daca tu gandesti normal !!!
Te credem extrem de echilibrat dar din ce in ce mai des dai dovada ca batranetzea e mai aproape decat atzi doresti !
Nea Ovidiu ….lasa omu’ om shi porul porc ….!
Nu crezi ca ceva macane ?

Comentează