Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Fotbalul confiscat de fluieraşi

Cu VAR sau fără VAR, ei au devenit stăpâni. Şi toţi ceilalţi sunt cobaii lor. Ultima demonstraţie, pe Santiago Bernabeu

Permalink to Fotbalul confiscat de fluieraşi
joi, 12 aprilie 2018, 7:40

Ce este arbitrul? Om, cu raţiune şi mai ales cu sentimente? Animal, cu un coş de gunoi în loc de inimă, cum susţine Gigi Buffon? Sau poate arbitrul este un extraterestru, o fiinţă galactică venită pe Pământ să împartă dreptatea cosmică? Nu, asta este Cristiano Ronaldo cu pectoralii lui proeminenţi aidoma creierelor crescute pe frunţile klingonienilor din Star Trek.

Arbitrul modern

Deci, ce este Michael Oliver, arbitrul meciului Real Madrid-Juventus Torino? Hoţ sau clarvăzător? Unealtă a madrilenilor sau instrument al prostiei universale? Probabil că din toate câte puţin. Dar mai presus de orice, Michael Oliver este un arbitru modern. Şi nu, nu vă grăbiţi să luaţi asta drept un compliment!

Arbitrul modern este acela care face din meseria lui o activitate de nepătruns. Un mister accesibil doar preoţilor regulamentului şi inaccesibil muritorilor de rând. Aşa sunt posibile aceste penaltyuri atomice, aceste henţuri moleculare. Să explicăm. Un atom al fundaşului intră în contact cu un atom al atacantului. Mai sensibil, atomul celui din urmă cedează, cade secerat. Penalty clar ca lumina microscopului! La henţ, în special la cele din suprafaţa de pedeapsă (dacă spui careu te descalifici!) o moleculă din mâna fundaşului este atinsă de o altă moleculă aparţinând mingii. Penalty! Clarissim!

Puţină fizică, nu metafizică

În fizică, pentru că tot vorbim despre atomi, molecule şi fotoni, foarte important este sistemul de referinţă unde te-ai plasat. Dacă eşti suporter al lui Juve, eşti victimă. Simţi că ai fost furat, că un individ mârşav ţi-a răpit bucuria unei victorii şi a unei calificări istorice pe Santiago Bernabeu. Dacă eşti fan al Realului, dar mai ales al oricărei alte echipe din Italia, mai puţin Juve, te simţi răzbunat. Nu ştiu dacă italienii au stoc comun de proverbe cu noi, probabil că nu, dar „Ce ţie nu-ţi place altuia nu-i face!” mi se pare că se potriveşte perfect. Ca şi la fel de neaoşul „Cine sapă groapa altuia cade singur în ea!”.

VAR ajută, dar nu-i deposedează

Lungul şir al furtişagurilor juventine petrecute în Serie A, ce inocent sună chestia asta cu «juventin»!, îşi găseşte o replică pe măsură în decizia lui Michael Oliver. Care e englez, aşadar parte a unei şcoli croite pe încurajarea jocului bărbătesc, a dictat penalty la o intervenţie disperată, dar corectă a lui Benatia la Lucas Vazquez. Andrea Agnelli, preşedintele campioanei Italiei şi unul dintre moştenitorii averii familiei fondatoare a companiei FIAT, spune că sistemul de supraveghere video VAR ar fi pus lucrurile la punct. Posibil, deşi într-o situaţie ca aceea de pe Bernabeu din minutul 90 plus 3 arbitrul ar fi putut interpreta faza tot în favoarea lui. Desigur, pe baza teoriei de mai înainte cu atomi şi molecule.

Fotbalul balet

Ideea este alta. VAR ajută mult, iar introducerea sistemului în campionatul italian a limitat erorile grosolane. Problema de substanţă rămâne însă şi se extinde peste fotbalul de pretutindeni. La adăpostul autonomiei, puterea arbitrilor a crescut nepermis. Ocrotiţi de un concept umanist – limitarea violenţei în jocul de fotbal – arbitrii de pretutindeni au transformat meciurile în câmp de experimente pentru fanteziile lor. Fotbalul este transportat undeva în zona baletului, dar unul în care balerinul doar adulmecă balerina, nu o şi atinge. Cum a fost posibil? Iaca-şa. Nu regulamentul s-a schimbat, ci maniera de a a-l aplica. Este greu de închipuit că dintr-odată sau pe rând au înnebunit Wenger, Mourinho, Guardiola, Conte, Allegri sau, cu voia dumneavoastră, Dan Petrescu.

Penaltyul de miercuri seară de pe Bernabeu nu s-ar fi dictat niciodată în fotbalul de acum 20-30 de ani. Şi asta nu din cauză că fotbalul era mai puţin dezvoltat, ci pentru că aparţinea jucătorilor şi antrenorilor, nu fluieraşilor şi tuşarilor. Peste tot, nu doar la noi, se vorbeşte mai mult despre arbitri şi despre arbitraj decât despre meciurile propriu-zise. Rezultatul? Şi când schilodesc rezultatul, tot ei, arbitraşii, câştigă.

Rolul principal, electricianul

Este ca şi cum după un film bun nu am discuta nici despre viziunea regizorală, nici despre jocul actorilor, nici măcar pe marginea luminii şi cadrelor propuse de operator, ci despre băiatul care a băgat aparatul de filmat în priză. Că fără el nu s-ar fi făcut filmul. Şi el decide cine intră în selecţia pentru Palme D’Or sau Oscar. La multe te-ai fi gândit când unii prevesteau declinul fotbalului, dar nu că ar putea fi victima oliverilor şi haţeganilor!

Comentarii (115)Adaugă comentariu

Che Guevara (113 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 1:18

Rezumatul meciului din Copa Libertadores este aici: https://youtu.be/wuxFQMJOcC0 Belodedici a fost in off-side. Argentinenii au jucat cu determinare si cu ambitie pentru ca voiau sa se transfere in Europa. Steaua s-a dus la meci mai mult obligata. Dormeau jucatorii pe teren la Tokyo. Sa dam vina pe Toyota inseamna ca avem probleme mari de tot.

liviu (5 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 1:32

Ditamai jurnalistul cu 25 de ani de cariera in carca si 17 like uri...... Mare tata, mare..... Tu si tolontan....Pfffff

Stefan (2 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 2:19

D-le Geabasu,cu tot respectul va rog sa specificati daca va cereti scuze in cazul in care este adevarat ca jucatorul italian recunoaste ca l a impins.

petschovschi (8 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 2:23

https://www.youtube.com/watch?v=DbJufaJdaog Asta e faza din ultima secunda a meciului tur. fault clar la Cuadrado si penalty. Arbitrul turc vede perfect faza dar se intoarce catre centrul terenului si fluiera finalul (Juve a mai avut un 11m in meciul de la Torino la hentul lui Casemiro). Arbitrii au hotarit semifinalista fiindca au aplicat regulamentul diferentiat. Pentru Real muma, pentru juventus ciuma....

Ce-ar fi fost? (1 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 2:29

In momentul ala de tulburare a meciului, mi-a venit in minte o întrebare: CE-AR FI DACĂ CRISTIANO ALEGE SA DEA MINGEA LEJER AFARĂ? Sună poetic, dar totuși, să ne gandim puțin: "Eu sunt Cristiano Ronaldo, sunt Real Madrin și EU nu câștig așa! C-a fost penalty, poate n-a fost... Noi jucăm FOTBAL!!!" Ce ziceti? Intra el in istoria sportului definitiv si irevocabil cu acest gest de mare fair-play? Dar, vorbim de un "Ego imens cu pătrățele", vorbim de milioane de euro, vorbim...

Stefan (2 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 2:37

am împins uşor de la spate şi am intrat în contact cu el, sperând că nu va cădea. Până la urmă, dacă i s-ar fi întâmplat unuia dintre noi, am fi reacţionat la fel şi am fi ţipat după un penalty. Uneori, aşa e fotbalul” — Mehdi Benatia, la beIN Sports.

Ilie (57 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 3:56

Câtă discuție inutila : a fost penalty si cu asta-basta. Ca nu convine unora, c'e la vita. Ca e nasol in minutul 93 sa iei penalty ? Asa e si cu mamica lui Bambi, moare la inceput si e nasol. Ca nu s-ar fi dat penalty acum 20 de ani ? Ce comparatie ridicola ! Pai multe faulturi de acum nu se dadeau acum 20 de ani. Toate gleznele rupte de diversi Gentile, Cabrini & co stau marturie

Dan (2 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 5:43

Mai nea Geambasu, cum *** trebuie sa te simti dupa ce 80% din cei care-ti comenteaza un *** de articol iti spun (indirect) ca esti cam departe de tot ceea ce inseamna obiectivitate, deontologie, profesionalism jurnalistic? Sunt ferm convins ca te doar in p......!

Dobre Marin (1 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 6:41

Atât de tare doare la voi hateri de real încât v-ați agăța de cea mai mică scuză,numai sa aruncati cu nămol in această echipă!! E atât de simplu să recunoști că a fost penalty!!Ă fost si gata!!Nu are cum sa nu-mi vină în minte penalty-ul obținut de suarez anil trecut cu psg..Ăla furt calificat..Am zâmbit in colțul gurii,dar am stiam ca dreptate se va face candva!In fine,pe langa faptul ca penalty-ul a fost acordat corect ,de ce *** nu faceti referire si la golul anulat lui isco sau la faultul inpotriva lui navas la golul 3?La niciuna dintre fazele astea nu d-a protestat..Au luat-o de drept si de la capăt! Oricât de mult detestati această echipă Real,fiti fraților obiectivi si fair play !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mihai (6 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 6:53

Penaty-ul respectiv nu s-ar fi dictat ici in Premier League, facand abstractie de circumstantele momentului. Ca si spectator neutr, care a si uitat ca e meciul, cand s-a dictat, pur si simplu am vazut negru. Pur si simplu, de neconceput. De cate ori trebuiesc tinute de manuta Barca si Real cand nu se descurca?

adi_stelistul (454 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 7:34

Nu e niciun ezoterism in arbitrajul zilelor noastre, totusi. E buna ironia, dar nu e cazul. Parerea mea este ca pur si simplu arbitrii sunt mai expusi oprobiului public datorita (sau din cauza) tehnologiei care ne da dreptul, mult mai mult decat acum 30 de ani, cand astfel de penalty-uri ziceti ca nu s-ar fi dat (ma abtin, nu fac parte dintre cei ce idealizeaza varsta de aur), sa judecam fara drept de apel orice decizie pe care arbitrul e obligat s-o ia foarte repede, doar pe baza simturilor sale, inevitabil limitate. In schimb ironia pierderii unei astfel de calificari de catre Juve in urma unei decizii a arbitrului e imensa. Cat San Giovanni Battista, catedrala lor - aia cu giulgiul. Mi-a placut, sincer. Ca interist vechi m-am simtit razbunat putin.

Balaceanca (28 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 7:43

Domnule Cristian Geambasu - Ai dat'o cu stangul in dreptul rau de tot. Esti clar, fan fc varzelona, fan messi varza, etc.. La norocul cu CARUL al lui Juventus nu ai nimic de zis, si felul la cum un Juventus a crezut ca poate fugi ca hotul, dupa atata noroc mai si faultau cu tupeu si in minutul 93 si in Careu. - Faultul asupra lui C Ronaldo in Careu din prima repriza ce a fost, de nu a fost acordat? A fost intrare de sportiv si antrenor de JUDO! DECI POTI SA INTRI CU AMANDOUA MAINILE IN FATA/GATUL ADVERSARULUI CARE ARE MINGEA LA PICIOR SI IN CAREU, SI NU ESTE FAULT! SUPER, DECI SA SCHIMBAT FOTBALUL SI NU STIM NOI! SI DE CAND POTI SA INTRI PE LA SPATE IN STIL DE KARATE, CREZAND CA NU ATINGI ADVERSARUL, CALARIDUL CA PE UN CAL? (Uitat-te cum la o asemenea intrare nu ai cum sa nu il impingi, in cazul asta cu piciorul/genunchiul drept). Deci Domnule Cristian Geambasu - las-o balta ca pute rau, cometezi ca la cazul Bricheta contra RAPIDULUI. RUSINEEEEEE!!!!!

vasco (267 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 7:51

Perfect de acord cu @Mihai.Neutru,ca si el,am simtit o mare frustrare cand am vazut faza si mi-am adus aminte ca traim intr-o lume urata,in care banul face legea...Si uite asa am ajuns hater Real Madrid,Barcelona,M.City,Bayern,PSG,etc...

stefan 2 (10 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 8:17

a fost penalti! mingea este stopata pe piept, in acel moment jucatorul este imbrancit, mingea capata viteza mai mare, jucatorul italian nu o atinge ( cel putin asa am vazut), deci penalti!

Liviu (1 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 8:18

Se vede că citiți un text, dar nu sunteți în stare să îl intelegeti. Ce spune domnul Geambașu și ce înțelegeți voi!!

teo (18 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 8:34

A fost 11m!Ca toti cei de la gazeta iau drept lege tot ce zice Craciunescu este altceva. O impingere clara chiar daca a lovit mingea !

Mircea (10 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 8:42

Posibil ca autorul să exagereze. Sîntem oameni. Prin urmare avem nevoie de vinovați, pentru disconfortul nostru de zi cu zi, Dacă acel supărare e îmbrăcată în haine stilistice frumoase, cu atît mai bine.

Alexlaur (10 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 8:58

Ce nu înțeleg sau nu vor să înțeleagă suporterii Realului sau dușmanii lui Juventus este că fotbalul este jucat de oameni și că uneori arbitrii trebuie să-și dea seama că deciziile lor pot afecta carierele unor fotbaliști. Decizia lui Oliver i-a luat ultima șansă la CL a lui Buffon, de aici și reacția lui extrem de agresivă. Realul a avut multe șanse și poate în prelungiri tot ei se calificau, dar este frustrant când nu ești lăsat să lupți până la capăt. Nu sunt de acord nici cu cei care spun că Uefa este de vină sau că arbitrul a făcut-o intenționat, deoarece până la acea fază Oliver abitrase foarte bine, dar presiunea constantă pusă de jucătorii Realului care la fiecare fault al juventinilor solicitau galben ( Apropo in prima repriză a fost o fază mai clară la Ronaldo cu Benatia și arbitrul a luat decizia corectă lăsând jocul să continue ) și presiunea fanilor de pe Bernabeu l-au făcut pe Oliver să cedeze, probabil dacă VAR era implementat acesta schimba decizia. E clar că el nu a fost convins de acest fault, altfel nu se explică de ce nu a acordat cel puțin galben la acel presuspus fault, deși dacă acorzi penalty la acea fază trebuie să dai și roșu fiindcă e situație clară de a înscrie.

Dutche (4 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 9:10

De ce sa fi cazut jucatorul cand mingea ii venea perfect, era cu fata la poarta, cam la 5 metri? Golul era iminent! De ce sa simuleze, cu speranta aberanta ca un arbitru englez dicteaza penalty aiurea? Numai aberatii!

iobagul (3 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 9:11

D-le Geambasu sunt atat de putini oameni care apreciaza ironia, malitiozitatea fina, filosofia burlesca a pamfletului... mai degraba scoti un suspin de la un mort, decat sa gasesti un om obiectiv tributar unei pasiuni cat de marunte! Cu mai putin fotbal decat stiti dvs. eu unul va apreciez articolul! Pentru ca in sinea mea sper sa compensez in aprecierea celeilalte laturi. O zi buna!

Geo (28 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 9:36

Cautati sa vedeti faza filmata din spatele portii. Era jumate de metru de spaziu intre cei doi. Mai mult Benatia a si atins mingea cu stangul. Nu stiu daca ati vazut si ce a spus Benatia dupa meci. Spune clar ca nu a fost fault. Ca absolut nu l-a impins si a atins mingea cu stangul. O mizerie... nu tin cu Juventus insa asta a fost hotie pe fata.

Dan (10 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 9:42

Jucatorul Realului se apleaca in fata pentru a opri mingea pe piept si a o intoarce spre poarta. El este deja intr-o pozitie de echilibru precar, cand Benatia i se urca in carca. "Parerea mea de nespecialist" este ca a fost penalty. Porumboiu si Craciunesc spun ca nu a fost fault - asta confirma ce zice si Cristian Geambasu: acum 20 de ani nu s-ar fi dat. M-am uitat de mai multe ori la secventa respectiva, sperand sa fie un furt evident. Dar nu pot sa imi schimb parearea doar pentru urasc obscenitatea si coruptia din fotbalul actual.

aciduzzo (130 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 9:42

Mi se pare ca si Craiova a jucat vreo 3 finale la Tokio după ce a castigat de doua ori C.C.E. Finale sponsorizate de Citroenul Oltenesc.....cu praz.....Oltcit!!!In rest.....s-a fluierat si se fluiera in continuare in UCL pentru Real Madrid....Halla (l) Madrid!!!

bogdan a (17 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 9:50

Ati facut din tantar un mare armasar. Ati folosit un penalty acordat imoral mai mult decat ilegal, pentru a trasa o intreaga pledoarie pentru rolul malefic al arbitrilor in fotbalul de azi. Sa fim seriosi ... in afara de arbitrajul pro Coreea in 2002 (vadit cu intentie), golul Angliei din 66 si alte cateva exemple, nicio competitie nu a avut ierarhiile stricate de arbitri. Concluziile voatre sunt asadar departe de orice realitate. In viteza jocului, greselile sunt inerente. Acum 30 d eani se juca altfel decat acum. Da, pe Bernabeu a fost urat, imoral, si nefericit ***, toti asteptam prelungirile. Dar de aici pana la a face teoria conspiratiei si rolul de dumnezei al arbitrilor, e un drum extrem de lung, fie el intotdeauna la obiect, taois si far aocolisuri ... O constanta este clara, echipele mari (ca performante si potential financiar) sunt avantajate pe termen lung. Ca in orice alt domeniu al vietii, sunt sigur ca realizati asta. Daca va ciocniti cap in cap pe strada cu un cersetor, pe dvs va ia primul salvarea. Sau daca vreti sa va inscrieti copilul la clasa I la educatoarea X va asigur ca veti avea prioritate in fata unuia care nu scrie articole la gsp ...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

sundance kid (150 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 9:53

Ai incurcat-o !! Stramutatii tin la barcelona si real mai mult decit la Romania !

sundance kid (150 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 9:56

Era sa uit ! Sper sa introduca proba video cit mai repede .

Mda (1 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 10:58

Vorbind despre meciul cu pricina din pacate nu suntem la prima abatere a acestui club numit Real Madrid s-a mai intamplat un eveniment asemanator anul trecut cu Bayern Munchen aduc aminte "iubitorilor de Real Madrid":, rosu la Vidal si cele doua goluri din offside. Vorbind de Juventus si de ce a facut in serie A, a platit pentru tot, depunctare retrogradare etc, si nu este singura echipa de genu pusa intr-o asemenea postura (hoata). Apoi ca iubitor de fotbal si nu a unei echipe anume sa spui ca a fost penalty inseamna ca esti putin bolnav la cap sau ca te uiti la fotbal doar pentru Real Madrid ca joaca Ronaldo sau Barcelona ca joaca Messi, si atat. Cand am vazut ca s-a dictat penalty in min 90+3 mi-a venit in cap urmatoarea intrebare: Daca scorul era 2-0 in min 90+3 ar mai fi dat arbitru penalty?. sau daca in min 90+3 portarul Navas ar fi scapat mingea printre maine si ar fi ajuns la Matuidi ar fi dat fault in atac? Adica fotbalul si astfel de decizii trebuiesc gandite. Mai mult decat atat jucatorul Ronaldo a protestat la fiecare fault si simulare fara sa primeasca un galben stau sa ma gandesc ca in tur jucatorul Dybala a primit al doilea cartonas galben pentru un fault inexistent si dur sanctionat. Sun tare curios iubitorii de Ronaldo si Messi ce fac cand se retrag la ce se mai uita, din pacate fotbalul pentru ei v-a intra intr-o mare criza. Succes.

Daniel B (25 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 11:24

A FOST PENALTY, d-le Geambașu!

Zamby (18 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 12:32

Mamaaa, maiculita mea. Zici ca articolul a fost postat pe site-ul Marca! Numai albisori pe-aici! :)

dinamo_fan (48 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 12:49

Penalty clar. Impinge si cu mana, loveste si cu piciorul in piept. Pentru cei care spun ca nu impinge..cand te arunci de la 2 metri peste adversar si la un metru deasupra lui si ii aterizezi in carca...credeti ca e impingere acolo. Erau circumstante de penalty si daca ar fi atins mingea..pentru ca prima data a busculat jucatorul advers. Dar nici mingea nu a lovit-o. Geambasu face ce il intereseaza, naste polemica. Cine nu vede penaltyul la faza asta are probleme grave de intelegere a fotbalului.

alex (21 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 12:59

Ca de obicei, Real Madrid e ajutata. A fost " furtul secolului", cum titra un ziar din Spania. Madrileanul isi indoise genunchii pentru a cadea, inainte de a fi atins. "Realistii" m-au dus cu gandul de cand ii stiu(pastrand proportiile) de Dinamo Bucuresti, cel de pana in 1989. Din toate punctele de vedere: stil de joc, duritate, aranjamente de culise, etc. Din 1966 pana in 1998, adica 32 de ani nu s-au mai apeopiat de Cupa Campionilor, nici macar semifinale. In 1998 au castigat din intamplare cu 1-0, tot cu Juventus, meci dominat clar de catre italieni.

Nicu (1 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 13:04

Ronaldo trebuia sa ia galben. Dupa executarea loviturii de la 11 metri a iesit de pe teren si si-a scos tricoul, apoi meciul a continuat cateva secunde. Nimeni nu comenteaza acest fapt. Alo, Craciunescu, Porumboiu, comentatorilor sportivi ai TV-reurilor se aude.

adi_stelistul (454 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 13:19

@ alex Te inseli. Nu stiam sigur cu cat, dar de finala cu Liverpool de la inceputul anilor '80 si de semifinala cu Milan pierduta 5-0 era imposibil sa nu stiu. Am verificat insa si cat te-ai inselat. Mult: 7 semifinale si o finala in perioada 1966-1998.

stefan 2 (10 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 13:28

@Alexlaur: eu cred ca este suficient ca un arbitru sa gandeasca corect faza, pretentia ca in analiza unei faze sa tina cont de consecintele deciziei lui pentru carierele jucatorilor legati de acea faza este nerealista! adevarul este ca in fotbalul italian faultul tine de specialitatea casei! eu as fi dorit ca meciul sa se duca in prelungiri si mi-a parut rau ca aparut aceasta faza! si desi apreciez fotbalul ofensiv in detrimentul celui defensiv ( al Realului in raport cu Juventus) as fi dorit sa nu se mai inscrie! dar penalti a fost, arbitrul a fost aproape de faza, presupozitia ca a fost cumparat nu poate fi dovedita, iar cele spuse de Dorin Goian ca fost aparator, anume ca atacantul Realului a fost imbrancit de un fundas care a ales sa joace riscant e de luat in seama! caci ramane intrebarea: de ce fundasul a ales sa joace riscant? nu ca nu cumva sa fie gol? deci este vorba de o ocazie mare! a imbranci un atacant aflat intr-o ocazie mare nu este de penalti?

mg (232 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 13:32

..pe când un hawk-eye ca la tenis, unde un fir de păr decide că mingea a prins tuşa? Dacă e să o dăm pe fizică, atomul e format dintr-un nucleu cu diametrul de 10.000 de ori mai mic, în jurul căruia orbitează electronii, atăţia cât i-a dăruit Cel de Sus. E cât o portocală în mijlocul Catedralei Mântuirii Neamului, în rest aer(bate vântul prin noi..) Ca urmare, contact propriu-zis între două corpuri ar fi doar atunci când se ciocnesc nucleele, iar atunci e deranj mare..

gheorghe (20 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 13:33

e clar ca l-a impins benatia pe lucas v; asa ca daca nu dadea nimic - il injurau aia care tineau cu madrid, dar daca a dat penaly - toti aia anti madrid (juve + barcelona :) deci numai bun ca subiect pentru *** geambasu

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mihai (1 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 16:21

Acest penalty a fost la fel de clar ca offside-ul de la golul lui Isco.

mircea gabriel (9 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 16:27

Multam Cristian! Ca mai in toate domeniile si in fotbal trebuie sa se intample ceva. Avem nevoie de acuratete si transparenta in decizii atat pe teren cat si in afara. Altfel totul se duce de rapa in 10 - 20 de ani.

BILL (146 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 16:49

pe pagina prosport sunt niste cadre interesante cu aceasta faza... inainte ca mingea sa ajunga la spaniol...italianul era cu o mana pe spatele lui....si piciorul aparatorului il loveste in umar pe atacant..... ...putem spune ca nu e nimic? ca si atacantul a fortat acest penalty e clar....dar in urma unui contact.... ....si cine poate arata un cadru in care aparatorul loveste mingea??? senzatia mea e ca nici nu a atins-o....

di livio (158 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 18:46

a fost sau n-a fost...mai mult a fost...si Juve a avut prea mult noroc pin-amu...amu s-o gatat...nu va mai legati de arbitri...considera c-am scris cu caps lock...mai bine scrie de meci

gabipetre (35 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 19:04

Benatia in Tuttosport in martie 2018, cand Juve e acuyata ca e ajutata de arbitri: http://www.tuttosport.com/news/calcio/serie-a/juventus/2018/03/01-39299434/juventus_benatia_larbitro_la_scusa_dei_perdenti/?cookieAccept

alex (21 comentarii)  •  13 aprilie 2018, 23:39

De finala CM din 1994 va amintiti? Un italian i-a sfasiat tricoul unui atacant brazilian, chiar in careul Italiei. Nici gand sa se fluiere ceva. Oricum, Real va fi pedepsita pentru faradelegile sale de catre Bayern, iar Liverpool va castiga cea de a sasea cupa.

Che Guevara (113 comentarii)  •  14 aprilie 2018, 1:29

@aciduzzo: Craiova a facut mai multe puncte in campania europeana din 82-83 decat Steaua in 85-86. Steaua a fost cap de serie in multe meciuri datorita punctelor castigate de Craiova si de Dinamo inaintea sa. Ca sa nu uiti, imediat dupa finala castigata la penalty-uri la Sevilla, Steaua a pierdut pe Central cu 5-4. **** 18 IUNIE 1986: CRAIOVA - STEAUA 5-4 » "DE 9 ORI ÎN PLASĂ, DE 3 ORI ÎN BARĂ" Cei 35.000 de fani veniţi să urmărească această partidă cu siguranţă nu au fost dezamăgiţi de ceea ce au văzut. Zeci de ratări, trei şuturi în bară, nouă ratări şi trei penalty-uri. Bilanţul unui meci extraordinar. Marian Bîcu, ultimul golgheter al "Craiovei Maxima", a fost cel care a deschis balul. Au marcat: Bîcu (min 16 şi 58), Cîrţu (23), O. Popescu (25), Badea (66), respectiv Piţurcă (20, 41, 79), Radu II (90) Universitatea Craiova: Lung - Ad. Popescu, Săndoi, Cioroianu, Stănescu - Gh. Popescu, Badea, Irimescu, Bîcu - O. Popescu, Cîrţu. Steaua: Stîngaciu - D. Petrescu, Petcu, Stancu, Weissenbacher - Bălan, Gheorghe, Majearu, Bărbulescu - Piţurcă, Radu II **** Si ca sa revenim a ale noastre. La Craiova se fabrica Ford, in trecut s-au fabricat Daewoo si Oltict. La Bucuresti se fabrica scandaluri, caterinca si poltica proasta anti-romaneasca. Fabrica de automobile din Craiova este probabil cea mai mare din Romania de azi - ca suprafata - spatiul ocupat fiind mai mare decat cel de la Mioveni unde se face Dacia. Conditiile de lucru de acolo au fost mereu de top European. Sunt putine locuri in Romania atat de bine gandite si proiectate astfel incat de la cel mai nesemnificativ muncitor si pana la seful fabricii toata lumea sa aiba cele mai bune conditii de munca.

motanul incaltat (455 comentarii)  •  14 aprilie 2018, 3:02

Per total, in meciul de pe Bernabeu,Juventus nu a furat----a fost furata. Nu e vorba aici de Juventus. Este vorba de Real. Nu o fura pe Juventus, ii fura pe toti.... Remember: Real-Bayern de anul trecut. Inainte s-a descoperit o mirsavenie europeana-o alba-neagra cu bile calde si reci. O avantajau in principal pe Real. Pe urma, anul asta de ex. ei fura la nivel aristocratic: iti dam tie Real cei mai dificili adversari dar totodata si arbitrii care trebuie. Eram 100% convins ca o sa vedem o semifinala Real-Bayern. Numai ca Bayern ca sa se califice trebuie nu sa fie extraterestri ci mai mult decit atit-de la celalalt capat al Galaxxiei. Si si asa e problematic. Pt ca trebuie sa joace impotriva lui Real si a uunui arbitraj deosebit de infect.

aciduzo (130 comentarii)  •  14 aprilie 2018, 8:55

Daca tot e sa fie cu copy-paste, vezi ca o ţâră ma jos (cum ziceti voi oltenii) dupa 18 IUNIE 1986: CRAIOVA - STEAUA 5-4 » "DE 9 ORI ÎN PLASĂ, DE 3 ORI ÎN BARĂ" vezi ca urmeaza 24 NOIEMBRIE 1987: CRAIOVA - STEAUA 4-6 » "CAMPIONII DE NEOPRIT" si inca o ţâră mai jos 20 IUNIE 1988: CRAIOVA-STEAUA 1-5 » "UMILINŢĂ TOTALĂ"!!!! Asa ca las-o mai tango cu marea performanta a juvetilor(!!!) in meciurile cu Steaua. Intamplarea face ca la acel 4-6 sa fiu si prezent pe Central prima si ultima oara in viata mea....deh....armata ce sa-i faci....din *** alea de Dealu Fetei, Hanu Doctorului si Balta Verde.....era *** si neingrijirea pe Oltenia cat cladirea Pentagonului. Nu mai zic foamea!!...Dar astea sunt deja istorie...vorba unui clasic nu de multa vreme trecut la cele vesnice numit Ioan Chirila!! Si da....am fost pe Ghencea in 89 la 2-1 pentru Craiova, o victorie intamplatoare pe care Steaua a scapat-o din mana cand la 1-0 Balint a ratat penalty. Daca era 2-0 nu mai batea Craiova in veci!...dar ......daca ....n-are loc in fotbal!!....si tot daca ma gandesc bine....cam toata populatia Craiovei de-acum intra lejer in cartierul Drumul Taberei din Bucuresti!!....Si uite, iar fac greseala si-ti acord mai multa importanta decat ar merita un pui de juvete ,, La Bucuresti se fabrica scandaluri, caterinca si poltica proasta anti-romaneasca. ".....La Bucuresti se fabrica tot ce vrei tu ...consecinta faptului ca aceasta tara a fost condusa 24 de ani de un ***, toparlan, mamaligar, saracie, cizmar *** (la propriu)...geniul Carpatilor din Scornicestiul Olteniei voastre eterna saraca nova, pe nume nicolae ceausescu. Sa bagati bine la cap treaba asta si s-o spuneti si stra-stra-strta-nepotilor vostri.

Comentează