Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Ef-Si-Es-Bi ţopăie de bucurie

Nu a fost Liverpool, deşi la un moment dat adia un vânt dinspre Merseyside. Este Sporting şi din tabăra roş-albastră se aud chiote de bucurie

Permalink to Ef-Si-Es-Bi ţopăie de bucurie
vineri, 4 august 2017, 4:37

Dacă Florin Talpan s-ar fi uitat la tragerea la sorţi, probabil că ar fi atins Nirvana. Sau, cu puţin simţ al umorului, s-ar fi tăvălit de râs. Pentru prima dată înalţii oficiali UEFA au scris nişte iniţiale în dreptul singurei reprezentante a României pe tabloul echipelor din barajul Champions League. Fotbal Club FCSB. Pronunţat fotbal clab ef-si-es-bi. Ce îşi poate dori mai mult un apostol al proiectului CSA Steaua?

Îi bagă Talpan şi pe ei în proces?
Dacă ar fi continuat să urmărească emisiunile de profil ale canalelor de sport, juristul din Ghencea şi-ar fi schimbat brusc dispoziţia, fiindcă în prezentarea întâlnirii Sporting Lisabona-Fotbal Club FCSB site-ul forului continental postase o imagine de acum 31 de ani, de la Sevilla, cu Anghel Iordănescu şi Helmuth Duckadam ţinând de toarte Cupa Campionilor. Ceea ce, prin deducţie logică, chiar şi pentru un om al legii, înseamnă că UEFA vede în „ef-si-es-bi” continuatoarea de drept a echipei care cucerea la Sevilla trofeul suprem al cluburilor europene. Tare mi-e teamă că pe Ionuţ Lupescu şi pe şefii lui îi paşte un proces!

Prorocul Alibec s-a scos
Dar trăirile şi cruciadele domnului Talpan sunt mai puţin importante acum. Important este că i-a ieşit adversarul lui „nea” Gigi. Care a mers pe mâna lui Alibec, căpitan atacant şi mai nou proroc. Patronul ef-si-es-bi-ului trebuie totuşi să fie prudent, să nu se arunce la picioarele antrenorului de la Sporting, aflând că acesta poartă numele Mântuitorului. Jorge Jesus va veni la Bucureşti să se califice, nu să ne creştineze. Iar el habar nu are ce bucurie a dat peste adversarii lui de la Bucureşti când au văzut rezultatul tragerii la sorţi. Are însă o bază în lumea reală această baie de optimism? Este Sporting o echipă de eliminat? Este peste ori sub Plzen? Sau mai degrabă este cam la nivelul lui Athletic Bilbao, pedeapsa lui Dinamo?

Putere de rang secund
Prin tradiţie a 3-a echipă din Portugalia, după Benfica şi Porto, Sporting nu a ieşit din schemă nici în sezonul trecut. Când a ocupat din nou treapta a treia a podiumului la finalul campionatului lusitan. Cu un lot evaluat la aproape 200 de milioane de euro, cu destul de ruginiţii Jeremy Mathieu (ex-Barcelona) şi Fabio Coentrao (împrumutat de la Real) printre vedete şi cu Adrien Silva sau William Carvalho la capitolul cel mai bine cotaţi jucători ai echipei, ambii 25 de milioane de euro, Sporting este ceea ce se cheamă o putere de rang secund în Europa. Fosta echipă a lui Loţi Boloni s-a consacrat drept o adeptă a stilului ofensiv, strălucind ca toate grupările lusitane la capitolul posesie. În linii mari, aşa arată adversarul care a provocat chiote la Palat şi în zonele suburbane ale Bucureştiului.

Rolul lui Dică
Dică are la dispoziţie 10 zile pentru a pregăti meciul cu Sporting. 10 zile să îşi cunoască adversarul şi să se decidă cine sunt oamenii pe care va conta, mai întâi la Lisabona, apoi la Bucureşti. Şi ceva mai puţin de o săptămână până când patronului îi vor încolţi idei. Victoria de la Plzen are marele merit că a adus calificarea, dar şi defectul inevitabil că a indus euforia care poate ecrana problemele echipei. Şi nu sunt de acord cu Helmuth Duckadam când susţine că absenţa fundaşilor centrali de meserie din lot este o falsă problemă. Iar ca prelungire a discuţiei, nici lipsa fundaşului dreapta nu este, aşa, doar un subiect de mestecat de către presă. Oricum, timpul este foarte scurt, aşa că mari schimbări de efectiv nu se vor petrece. Fotbal Club FCSB, pronunţat ef-si-es-bi, are un adversar greu, dar abordabil. Mi se pare epitetul cel mai nimerit pentru Sporting.

Comentarii (94)Adaugă comentariu

Dani Corban (4 comentarii)  •  4 august 2017, 16:58

FC-ul din FCSB nu vine tot de la Fotbal Club? Denumirea completă a echipei este Fotbal Club Fotbal Club Steaua Bucureşti? În mod sigur se vor întreba adversarii europeni, jurnaliştii străini şi comentatorii meciurilor de unde vin iniţialele FCSB. Fotbal Club Fotbal Club Steaua Bucureşti - pare echipă de bâlbâiţi :)

adi_stelistul (454 comentarii)  •  4 august 2017, 16:58

Este categoric cel mai bun adversar pentru noi. Poate la egalitate cu TSKA. Nu doar dupa coeficient. Anul trecut calificata direct in grupele UCL (pentru ca nu termina totdeauna a treia in Portugalia, cum ziceti, uneori vine si mai sus) Sporting n-a reusit macar un egal in ultima etapa cu Legia si a pierdut primavara EL in favoarea polonezilor. Sigur ca e o echipa tare, dar infrangerea aceea, intr-un meci in care avea 2 variante din 3 si adversarul era, valoric, sub ei, arata ca au si slabiciuni. Nu inseamna, sa fim seriosi, ca Steaua e favorita (ii evaluez sansele la vreo 15%), dar oricum e mai bine decat cu altii.

Gigel (2 comentarii)  •  4 august 2017, 16:58

Talpan nu vrea la pensie?

Carol K (146 comentarii)  •  4 august 2017, 17:03

Cu siguranta acea asazisa conferinta de presa nu se ridica la nivelul unui club de UCL,nici macar cei din Las Fierbinti nu s-ar fi gandit la un asemenea scenariu-kitsch de prost gust...Vorba jurnalistului in Studioul televiziunii ce a transmis oroarea marca FCSB..."Cu siguranta Dica nu si-ar fi dorit sa fie acolo! "

Stiucan Sugaciu (1 comentarii)  •  4 august 2017, 17:03

Se vede cat de PRO Talpan esti..nu te poti opri din a ironiza SINGURA echipa romaneasca care ne reprezinta an de an in Europa..bah da nu te poti abtine..si mecla ta spune si arata cat de frustrat esti, te sfatuiesc sa pui o poza mai acatarii sau sa pui pe cineva sa bage niste efecte ....Cum ar suna oare sa te compar pe tine spre exemplu cu nea OVI....este Geambasu sub nea Ovi? sau peste nea Ovi? To be or not to be...

Dragos (4 comentarii)  •  4 august 2017, 17:07

Comic momentul cu Ef-Si-Es-Bi insa deocamdata la capitolul imagine si marketing e circ si probabil va continua razboiul rece dintre Talpan si Gigi. Pana atunci, sa ne amagim ca Sporting nu e Liverpool. Orice formatie din prima urna va trece de Ef-Si-Es-Bi pentru ca fotbalul din Italia, Anglia, Spania, Portugalia si chiar Rusia are echipe care investesc in fenomen si nu doar supravietuiesc( in anul 2017, unde s-a parafat o tranzactie x100 de Baluta: Neymar.

gigix (76 comentarii)  •  4 august 2017, 17:09

Si la extragerea pentru turul precedent era trecut tot asa Fotbal Club FCSB...foarte inspirat cel care a ales numele FC FCSB :)))

Cosmin (14 comentarii)  •  4 august 2017, 17:10

FCx2SB.

adrian Lengyel (25 comentarii)  •  4 august 2017, 17:10

Partea proasta e ca pe nenorocitul ala de Talpan il platesc si eu cu banii dati pe impozite!!! In tara asta nu mai avem nimic dar bani pentru capuse gen Talpan sunt.. Imi este efectiv scarba ...

IO (65 comentarii)  •  4 august 2017, 17:27

Si ce sa faca efsiesbi cu Sporting? EL este suficient pt ei.

Andrei F (698 comentarii)  •  4 august 2017, 17:30

Va informez ca Steaua are in lot fundas dreapta de meserie si poate nu va vine sa credeti ,cu 100% mai multi fundasi centrali!Pai anul trecut presa cea atotstiitoare nu la fel spunea?Nu era Tamas singurul fundas central de meserie?Si ?Care a fost rezultatul?Steaua cumva a fost echipa cu cele mai putine goluri primite?Apoi ar mai fi ceva...Un Moncilovici sau Pintili dau clasa la multi din campionat si ca fundasi centrali...Desigur ca va dau dreptate pentru Europa dar...Citeodata costurile mici sunt de preferat.Eu chiar ii cred pe cei de la Steaua care au spus ca au contactat multi fundasi centrali buni,adusi pe bani nu putini...Nu s-a putut nu numai din cauza Stelei ci si din cauza insolventei,jucatorilor care se judeca cu cluburile si de ce sa nu recunoastem, Bucurestiul este totusi o destinatie care vine dupa vestul Europei...Ca altfel Steaua putea aduce zeci de fundasi dar multi mai slabi ca Pintili,Filip sau Moncilovici-solutiile de avarie... Estul vine ca preferinte dupa vest la transferuri si in vest nu s-a terminat cu perioada transferurilor...Ca sa vedeti ca totusi si o parte a presei este rauvoitoare ascultati declaratia lui Dica care vorbeste clar de presiunea pusa de presa ...Apoi pentru mine a fost antologic cum dupa sfirsitul meciului , comentatorul Dolce era inca depasit,a spus ceva de genul ca el nu mai intelege fotbalul daca o echipa invinge cu 4 jucatori care nu sunt pe posturile lor...Domnului i se poate aminti de G.Popescu care putea juca f. bine pe mai multe posturi...Eu de exemplu regret ca lui Ghnoere nu i se poate face loc in echipa...La fel eram neincrezator si cu Moraes si nu intelegeam de ce a fost adus cind Moncilovici joaca mereu bine...Eu am primit ceva raspunsuri...

ghita (24 comentarii)  •  4 august 2017, 17:39

Era mult mai simplu sa-i fi spus,,ASTRA 2'' SAU ECHIPA BEHEHE

Ionel (54 comentarii)  •  4 august 2017, 17:44

Corect este FC Fî Cî Sî Bî!!!

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  4 august 2017, 17:50

...portughezii se bucura si mai mult ca au cazut cu fcsb ...oamenii se bazeaza pe valoare nu pe Iisus ...

Burebista (43 comentarii)  •  4 august 2017, 17:51

Domnule Geambasule , articol bun! Imi place ca ati adus in discutie problema apararii, ceilalti colegi fiind orbiti de victoria de la Plzen si andriescuamic chiar in extaz, moarta dupa Dica... dar de unde vreti sa stiti domnule Geambasule ca Talpan nu s-a uitat la tragerea la sorti... poate mai e si acum in Nirvana si savureaza... buna aia cu chiote la Palat si in zonele suburbane ale Bucurestiului... :)))))) Cat despre sansele de calificare a FCSB sunt egale cu zero... barat si taiat si cum vreti... cu o aparare la nivelul mijlocului si atacului echipei Steaua/FCSB-sa o numeasca fiecare cum vrea- mai speram si eu... chiar era posibil... asa a vrut Gigi sa arate echipa, asa va fi... in EL...

ciobanu-mioritic (8 comentarii)  •  4 august 2017, 17:56

@Gigel: "Talpan nu vrea la pensie?"...- Talpan aşteaptă al treişpelea salariu. ...Dar, după felul cum i s-a pus căluşu-n gură, poate fi trecut în rezervă, deoarece a tulburat NĂMOLUL care învăluie tranzacţionarea STELEI către fariseul ***. ... ...Sugerăm DNA-ului să se ocupe puţin de această problemă....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Borat from Kazakhstan (9 comentarii)  •  4 august 2017, 18:11

Domnule Andrei F, va citesc destul de des comentariile si raman surprins de realismul si puterea dumneavoastra de spune lucrurile pe fata.Pacat ca sunteti printre putinii

Vardasihan (41 comentarii)  •  4 august 2017, 18:26

Adversarii erau toți dificili.Nu erau niciunul de anvergura lui Man.City de anul trecut(să nu uităm cât de bine incepuse city şi in campionat),erau echipe cu care Steaua îşi permitea să se ia la trântă.Chiar şi cu Liverpool erau 30%şanse.Istoria şi a.d.n-ul Stelei,îi dau dreptul să spere.Cu sporting lisabona,şansele de calificare sunt mai bune decât cu Liverpool,dar tot greu o să fie.Nu era o echipă in urna capilor de serie cu care să fi spus clar că va fi uşor.Pe traseul non-campioanelor,tot timpul e mai dificil.Steaua e obişnuită cu meciurile de nivelul ăsta,şi sper să reuşească să treacă mai departe.A mai ajuns in grupele Ligii Campionilor de pe traseul non-campioanelor.Forza STEAUA.

Andrei F (698 comentarii)  •  4 august 2017, 18:26

@Burebista (17 comentarii) • 4 august 2017, 17:51 Nu te grabi...In alta parte se vorbeste ca ar cumpara un fundas sarb...

Andrei (222 comentarii)  •  4 august 2017, 18:37

Stai ca iar apar baietii sa ne spuna ca fcsb are coeficient mare si de aia pica cu echipe mai slab cotate. Si plzen si Sporting erau cele mai slabe din urna lor, o urna superioara cele in care se afla fcsb. Asta apropo de coeficientii aia giganti. Altfel Cristi Geambasu, si noi alti dinamovisti ca el, ne ofticam ca dupa ce avem echipa slaba, mai avem si ghinion. Ne vom consola cu inca 2-3 victorii contra fcsb anul asta.

17 Nenthori (93 comentarii)  •  4 august 2017, 18:38

... si (Digi + Dolce)tv Dinamo moare de invidie...

john milne (1 comentarii)  •  4 august 2017, 18:42

Puteai sa stii si matale ca fcsb nu e Steaua cum stie o tara intreaga.

Catalin (3 comentarii)  •  4 august 2017, 18:47

Un articol sub nivelul lui Cristian Geambașu, peste nivelul lui "nea" Gigi, dar de nivelul lui MM Stoica.

ticbis (80 comentarii)  •  4 august 2017, 18:49

Dintre toate adversarele Sporting pare cea mai abordabila. Este o echipa cu un joc rapid, in viteza, deci apararea va duce greul atat la meciul din deplasare cat si la cel de pe teren propriu. Problema lor este ca pot fi surprinsi printr-un joc de pase riguros si exact. Asa au pierdut si cu polonezii. Nu sunt de speriat, dar ca valoare sunt peste Steaua. Va conta mult rezultatul din tur, daca Steaua reuseste acolo un meci bun, un rezultat de 0-0 sau si mai bine un 1-1, in returul de pe Arena Nationala ii poate elimina. Repet, doar daca apararea va fi beton! Steaua are un atu major: si-a indeplinit deja obiectivul (grupele EL) si poate juca dubla asta fara presiune si fara stres, adica poate sa-si dea drumul la joc fara emotii si fara inhibitii. De obicei in astfel de situatii Steaua a facut mereu meciuri mari. Cat despre Talpan, nu cred ca ar trebui asociat numele oricarui nimeni cu performantele istorice ale acestei echipe, indiferent ca s-a numit ea Steaua sau FCSB. Individul e pus pe distrugere, nimic altceva, in niciun caz pe constructie si creatie. Ori asta n-a fost niciodata spiritul Stelei, nici in 1947 cand s-a infiintat, nici in 1986 cand a cucerit CCE si nici acum in 2017 cand bate din nou la portile performantei europene, asa cum ii este scris de zeci de ani in ADN.

Jean-Paul (174 comentarii)  •  4 august 2017, 18:50

Va mai aduceti aminte ca printre multe alte gogorite ale lui jiji era si aceea ca va alege drept denumire, pentru echipa, Sporting Bucuresti? N-a fost sa fie, dar era hazliu, acum, "sa cantarim" care Sporting ar avea mai multe sanse de calificare in grupele ChL, cea de Bucuresti sau mai bine cunoscuta(sub acest nume)echipa din tara Amaliei Rodriguez, cea care ne-a incantat pe vremuri cu tremolo-urile vocii ei, mai ceva decat driblingurile lui Ronaldo. Asta fiindca Ronaldo nu prea dribleaza doar sprinteaza. Si, apropo, cred ca Ronaldo, cu viteza lui ar fi bun de rugby-ist sa inscrie eseuri, acolo trebuie viteza si sa nu scapi balonul din maini inainte de a depasi linia de fund... Atata doar ca Real madrid parca nu are si echipa de rugby, unde CR7 ar putea continua sa joace pana pe la 40 de ani... Daca tot il apreciem pe Teixeira ca un foarte bun profesionist, cred ca ar fi cazul sa ne intrebam cati jucatori de valoarea lui Teixeira are Sporting, sau altfel spus, daca Teixeira ar avea loc in echipa lui Jesus. Si de abia dupa aceea sa ne gandim la sansele calificarii. Dupa cate stim cu totii, data de 15 august - cand se va disputa turul play-offului- este sarbatoarea de "Adormirea M D". ceea ce in limbaj de sport ar putea insemna ruinarea oricaror sperante, functie de vigilenta lui Nita si norocul chior al lui balasa......

Andrei F (698 comentarii)  •  4 august 2017, 18:57

@Andrei (87 comentarii) • 4 august 2017, 18:37 Probabil ca nu o sa crezi!Ai dreptate,si eu cred ca aveti sanse sa invingeti...Dar de ce?Pentru multe lucruri sportive si extrasportive...Adica...unii or sa fie ocupati iar cu Europa si ai uitat ca la un meci Steaua a juca fara 10!!!!jucatori care erau chemati la loturile nationale?Contra pentru un meci a folosit jucatori de pe banca...Daca ar fi sa zicem 10 meciuri?Apoi stim,unii or sa joace-de fapt nu or sa joace-cu obiecte contodente sau pirotehnice aruncate in ei sau spre ei,ca de asa compensam noi...la Bilbao ati fost dati afara din stadion!Apoi se adauga influenta RIN-GSP ne-a spus de berici,tratatii,,,-vezi?Si noi am inteles.Sunteti tari!Dar ca de obicei nu la fotbal ci in afara...Si tot in afara se vede adevarul.Afara ,in Europa.Cum este a o echipa sa aiba 13 calificari europene dar in tara sa intervina factorul Kovaks,Petrescu,Coltescu?Cum iti explici ca la ultimele meciuri Steaua nu are antrenor pe banca?Or fi antrenorii stelisti mai patimasi decit Contra?Vezi ,noi am inteles.Voi?

Alex Pau (38 comentarii)  •  4 august 2017, 19:00

Dani Corban e aceeasi poveste cum e si cu UTA Arad: Uzinele Textile Arad Arad :)))

Ilie (57 comentarii)  •  4 august 2017, 19:05

'Îi bagă Talpan şi pe ei în proces?' - ce expresie de jurnalist (sub)urban ! Sa intelegem ca, din motive personale, nu-ti place de el, monser ? *** ? Pardon, el nu (va) baga bani precum dom jiji ?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  4 august 2017, 19:24

Unde ai citit „Ii baga Talpan si pe ei in proces?”? Si iti doresc tie banii pe care ii da Ciobandante Gazetei

Ilie (57 comentarii)  •  4 august 2017, 19:25

@Dani Corban : FC FCSB = FC FCSB, nimic altceva :) Desigur, ciobanu ranjeste pronuntand, cu gandul la FC Fotbal Club Sportiv Becali. L-a invatat asta un prieten in puscarie ;)

vasglo (53 comentarii)  •  4 august 2017, 19:27

Da, asta a reusit "mareata armie" sub comanda lui Talpan in razbelu' cu Gigi, sa faca din Castigatoarea Cupei Campionilor Europeni o "EF-SI-ES-BI", iar din "STEAUA" o simpla echipa de amatori care se chinuie sa intre in ligile 4-5 din Romania...-:)

Ilie (57 comentarii)  •  4 august 2017, 19:37

@ Geambasu : Chiar in articolul dvs, monser, daca chiar dvs l-ati scris ! La inceputul articolului unde pomeniti de 'juristul din Ghencea', mai uitati-va peste articol. In rest de evitat tutuitul cand nu e cunoastem, nu va invata asta la scoala de jurnalism ? Ps : eu n-am nevoie de banii nimanui, in nici-un caz de la un ***. *** (in conturi)

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cristian (5 comentarii)  •  4 august 2017, 19:45

Numele asta fcsb a fost pus pentru a duce in eroare prostimea. De Ce comentatorii nu mai folosesc apelativul"militarii" ?

Jonh (39 comentarii)  •  4 august 2017, 19:56

Nene Geambasule, puteti sa faceti voi caterinca pana nu mai puteti, si toti talpoii si haterii de la dinamu, faptul ca am pastrat locul in liga 1, locul european, suntem recunoscuti pe plan european cu tot istoricul inseamna ca echipa asta e Steaua, ca este continuatoarea de drept si are tot palmaresul istoric, doar ca are alta denumire din cauza unor *** bugetari care sug banii publici fara rost, ARMATA, in rest sanatate si sa ne urmariti si anul asta in cupele europene :))) pentru ca nu mai aveti pe cine oricum

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dan (12 comentarii)  •  4 august 2017, 20:00

Salut Cristi. Eu sunt stelist. Am prieteni care simpatizeaza FCSB si prieteni care sunt pro CSA. Eu sincer am pierdut busola. As vrea sa cred ca CSA este ceva serios dar ceea ce se intampla acolo este o dovada de amatorism clar. Sa cumperi o echipa si sa o prezinti drept "noua/vechea" Steaua e o gluma proasta. Liga 4? Liga 5? Cine? Unde? Cum? Cu ce bani? Pana unde? Nimic clar. Prostii pentru naivi, bani pe moment pentru unii. Sa crezi ca FCSB=Steaua e tentant pana vezi cocalarismul de la clubul asta. Jur! O istorie uriasa pusa intr-un fotoliu suflat cu aur si cu Sf. Gheorghe pe perete. Cat de cocalar bogat sa fii?? Maxim. Gigi Becali. Idolul tuturor celor care vor sa castige la loto si sa traiasca asa cum face el. Nu mai am nimic cu Becali cu toate ca mi-a anulat un abonament si i-am urat in Ghencea sa se duca la puscarie ( s-a implinit dorinta de pomana ) nu am nimic cu Talpan cu toate ca am inteles ca este doar un orgoliu. Spun cu toata sinceritatea unui om care a vazut zeci spre sute de mecuri din tribuna. Daca Becali ar avea un dram de modestie, de civilizatie, de minte, de bun gust, de spirit de afaceri european nu de Pipera, as inclina spre FCSB. Dar ma irita si dezgusta mitocania si lauda de om needucat. E pacat. Sunt sigur ca asa cum simt eu sunt o gramada. Nu am mai fost la meci de mult. Mi-e dor. Prietenii cu care mergeam s-au dus. As merge la echipa armatei dar nu sunt interesat de "brigazi ultra" si nici de un proiect al lui Lacatus care a fost un fotbalist genial dar...atat! As merge la FCSB dar MM se comporta ca in anul in care a dat cu pumnul in Ghencea iar Gigi acum are genii in echipa acum geniile devin petarde. Romania fotbalistica din 2017. Nu m-a convins nimeni asa ca am renuntat. Ma uit la tenis, ma uit la box, la F1, la orice altceva. Nimic nu e vesnic. Nu pot sa tin cu Astra sau Viitorul. Le tin pumnii cand joaca pe afara dar atat.In rest nu-mi mai pasa. Le doresc si FCSB-ului si Viitorului bafta dar daca pierd nu conteaza sau castigand nu-mi aduc decat poate o seara in fata la TV daca a doua zi nu am multa treaba la munca si aleg sa dorm. Pacat. Pe vremuri eram microbist. Astazi sunt telespectator in cel mai bun caz. Toate cele bune tuturor.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  4 august 2017, 23:16

Mulțumesc pentru mesaj! Extraordinar

urod (105 comentarii)  •  4 august 2017, 20:04

Am inteles ca MM isi mai doreste o coregrafie.....pai eu zic sa le mai faca una ,ca la cat creier are el si Becali , sigur le mai iese si a doua oara dinamovistilor....

17 Nentori Tontolana – fost Tirana (677 comentarii)  •  4 august 2017, 20:30

Uite tata @Dan busola ta: ma ai pa mine, da fara "vitamine" ca la mine nu merge ! ---------------------------- In primul rind e toata ziua Costel. Florin la botezat un client, un unchi pirpiliu al fiarei exact ca Costel, destept foc, singurul din familia numeroasa ajuns plutonier, unu Capsuna Socrates, ca mama voia o Floarea Madona – uite na Florin - ca s-o faca taxatoare si sa mearga pe gratis de la o *** la alta. ------------------------------------ In al doilea rind UEFA stie cine continua sa tina steagul, doar bucataresele militienilor ajunse judecatoare nu stie ca Steaua si Don Duck la Sevilla e aia si ala de la Plzen. Ce nu stie UEFA e ca CSA – Comunist Sportiv Armat(beton) – e continuarea seriei BD, da nu la munte si la mare, ei se zbenguie doar undeva intre Ciorogirla si Bulentin Vale. Ar trebui Costel – ba da ce seamna cu *** ala destept foc – sa trimita la UEFA unde are ei meci pa 15 si unde defileaza pa 23 August ! Apoi ar trebui sa informeze si fanii, ca sa-si cumpere din timp vitamine pentru coregrafie, cel mai bine pe o „vedere“ din inaintasii lor din B D, plutonieru Capsuna si desteptul Costel.

Gandalf (1 comentarii)  •  4 august 2017, 20:40

Pe vremea lui "ceasca" Romania avea ... 7 generali . Acum, are 1150 !!! Pana cand ne sug capusele astea ?

Dan (12 comentarii)  •  4 august 2017, 20:44

@Tirana. Mi-a fost greu sa citesc tot si sa inteleg. Sper ca am priceput exact. Zici ca FCSB=Steaua din diverse motive. O fi. Ideea e ca nu ma identific cu ceea ce a devenit clubul asta. Intelegi? Dincolo de procese, judecati, apeluri,instante conteaza ce simti. Eu simt ca un smecher *** cu talent de afacerist si un cult al personalitatii dement a pus mana pe un brand urias si face ce vrea el. Nu contest. Adica nu mai contest. Sa faca ce vrea ca e a lui. Ce o fi echipa asta azi. Steaua/FCSB...whatever. E dreptul lui, sunt banii lui. Dar eu nu fac parte din ce vrea el sa faca din clubul asta. Intelegi? Iar armata ar trebui sa apere Romania. Atat!Si sa participe la competitiile sportive intre armatele NATO. Ca si primariile care ar trebui sa aiba grija de cetatenii din orasul respectiv. Chiajna, Voluntari, Timisoara etc. Asta zic. Fotbalul profesionist nu se face pe banii statului. Nicaieri in lumea civilizata unde ne dorim sa facem parte.

Andrei F (698 comentarii)  •  4 august 2017, 20:45

@ Dan Ai dileme? Pai daca Becali era decent nu era in Liga 1... Sfintii nu-i gasesti la fotbal!Sa alegi intre CSA si Becali? Pai uite nu stiu daca pot fi etalon dar Becali nu are...armata... Nici a Sf. Ghiorghe!!!! Cum poate lua cineva ceva fara vointa armatei de la armata?Suna rau nu?

Constantin (4 comentarii)  •  4 august 2017, 20:55

Domnule Geambasu, Nu credeti ca dati dovada de o crasa nesimtire cand va permiteti sa jigniti suporterii FCSB spunand ... "care a provocat chiote la Palat şi în zonele suburbane ale Bucureştiului." Cu alte cuvinte suporterii FCSB provin, in opinia marelui gazetar, din zone "suburbane"... Cred ca ar fi cazul sa va cereti scuze... Altfel veti ramane un "urban, ultracentral si nesimtit" ce nu merita respect si consideratie!!!

Dan T (46 comentarii)  •  4 august 2017, 21:10

Suporterii FCSB sunt adusi la stadion din Pipera,Voluntari si alte comune din zona cu autobuze inchiriate...Mai vin din Ferentari si Rahova...Toti cocalarii sunt fecesebisti asta daca nu stiati

Hombre (23 comentarii)  •  4 august 2017, 21:38

FCSB=Fa Ce Spune Becali. N-are treaba cu nici un Fotbal Club. De altfel si patronul recunoaste, ca e doar o afacere.

Tibisor (18 comentarii)  •  4 august 2017, 21:39

Da Doamne sa se califice Sporting ... nu de alta dar vreau sa-l vad pe mimisor cum inghite in sec ...

vasglo (53 comentarii)  •  4 august 2017, 21:41

@Constantin: unde ai citit... "care a provocat chiote la Palat şi în zonele suburbane ale Bucureştiului", ori esti cumva vreun troll, alias @DanT, infiltrat pe blog?...-:)

urod (105 comentarii)  •  4 august 2017, 22:08

@ Andrei ***este adevarat ca sfintii nu-i gasesti la fotbal dar nici pe Becali nu-l mai gasesti nicaieri....din pacate ne-am pricopsit cu el....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

GUTUI (2 comentarii)  •  4 august 2017, 22:22

DOAR STEAUA BUCURESTI... !!! Din 2004 până în prezent, FCSB a lipsit din grupe o singură dată, în 2015, când s-a pierdut calificarea şi în Ligă, cu Partizan, dar şi în Europa League, cu Rosenborg! În rest, an de an în grupă. De 13 ori în 14 ani! La care se adaugă cele 3 participări în Champions League, la jumătatea anilor '90. z Echipa Prezenţe în grupe Steaua 16 CFR 4 Dinamo 3 Rapid 3 Astra 2 Timişoara1 FC Vaslui 1 Oţelul 1 Urziceni 1 Pandurii 1 Unde are Steaua cele 16* prezenţe de până acum în grupe Champions League 7 Europa League 7 Cupa UEFA 2 * cea de anul acesta se poate încă transforma din Europa League, în grupe de Champions League Top 10 echipe aduse de Steaua la Bucureşti, în grupele europene Real Madrid Bayern Munchen Juventus Liverpool Chelsea Napoli Atletico Madrid Arsenal Borussia Dortmund Lyon Mari jucători aduşi de Steaua la Bucureşti, în grupele europene Ronaldo Raul Del Piero Roberto Carlos Casillas Cannavaro Beckham Juninho Deschamps Gascoigne Dani Alves Cavani Brian Laudrup Fernando Torres Sergio Ramos Preud'homme Sammer Eto'o Van Nistelrooy Lahm NICIODATĂ DIRECT ÎN GRUPE Deși au existat ani în care România, datorită coeficientului foarte bun, a trimis direct echipă în grupele Champions League, între 2008 şi 2011, Steaua n-a beneficiat niciodată de acest lucru. Ci a obţinut absolut toate prezenţele în urma preliminariilor. Indiferent că a fost vorba despre mijlocul anilor '90, când a trecut de 3 ori barajul de Liga Campionilor, sau după anii 2000. CFR, de două ori, Urziceni şi Oţelul au fost echipele care au mers direct în grupele UCL. z Doar FCSB e în primele 100 de cluburi Loc Echipă Coeficient 60 FCSB 35,370 107 Astra 17,870 115 CFR 16,870 183 Pandurii 7,870 183 Petrolul 7,870 218 Dinamo 6,370 Restul e CAN CAN... :) FORTA STEAUA... !!! FORTA FCSB... !!!

Vaj (13 comentarii)  •  4 august 2017, 22:37

Iadul este sa ai acelasi Dumnezeu cu Gigi Becali. Nicio calificare, trofeu sau performanta nu poate compensa asta.

di livio (158 comentarii)  •  4 august 2017, 23:04

Voi jurnalistii sportivi n-aveti nici o vina pt fcsb? Dac-ati avea coloana vertebrala ati scrie Steaua, nu fcsb. Cu riscu sa fiti dati in judecata da *** da Talpan. Limbaj vulgar si jignitor pa care mi-l asum. *** o sa iasa la pensie cu 5.000 da euroi pa luna pt marile fapte da arme pa care le-a facut. Poate c-o fi fost in Irak si Afganistan

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei F (698 comentarii)  •  4 august 2017, 23:12

@ urod Ce treaba ai cu Becali? Ai sustinut vechea echipa? Nu cred. Asadar ...daca am contabiliza cati oameni nu ne plac ne- ar durea pe noi...Sa punem insuccesele personale sau a preferatilor pe seama unui om ,un singur om...Si de ce oameni mai buni nu pot fi...mai buni decat Becali?Totusi esti de acord ca fotbalul era mult mai sus cand aveam mai multi ,,rai,,? Poate ca nici Steaua nu poate fi sus fara un Dinamo puternic,un Rapid,echipe cum au fost ale lui Porumboiu sau Iancu,Pazcani...Daca de fapt este nevoie de mai multi rai- pune tu ghilimelele daca consideri ...?

17 Nentori Tontolana – fost Tirana (677 comentarii)  •  4 august 2017, 23:29

@Dan, in primul rind multumesc pentru raspunsul civilizat. Eu recunosc ca am ales limbajul potrivit unei *** care a declarat ca tine cu Dinamo in meciul cu Steaua. Oare prietenii tai stiu amanuntul ? Un barbugiu, Laca, Bumbi, … ce sa construiasca astia tata ? Laca si-a tras bloc si apoi a vazut ca nu are canalizare. Tudorel nici nu stie sa citeasca. Te indentifici cumva cu legendele astea care n-au obosit prin scoli ca sa reziste si dupa ce dau cu spitul ? Lor li s-a „sarit la cap“ iar acum vor iar un comandant bun. Vad ca ne intelegem, hai sa facem intii sa apara iar Steaua in Europa, apoi mai vorbim. Unde e Steaua ? Stiu prietenii tai macar ce adversari au pe 15 si 23 August, prin ce coclauri defileaza ? Poate te identifici cu Copos, Negoita si unchiu Gelu care a vindut ***, ori cu un chinez libinos, rusnac care arunca in aer tribuna VIP*** care au venit dupa PiTurca ! -------------------------------------------- Citeste comentariul meu la articolul foarte bun al domnului Ioanitoaia. Mai critic stelist nu exista. Nici eu, da nici bunica mea nu se indentifica cu „camasile albe ca zapada“ pe instalatori dar asta e lumea fotbalului. Sa fiu sincer il prefer pe Becali unui chinez, rusnac ori arab. Cu Becali se intelege cine vrea, n-a concediat pe nimeni, nici pe Hagi, MM ori PiTurca cum se spune, nici pe Galca, Radoi si cred ca tine sincer si la Dica. El crede ca daca cumpara ajunge sa se inconjoare de rude si baieti buni iar Argaseala nu le poate face pe toate. A fost comparat mange-mentul Stelei cu cel al Plzen si in ziare dar noi uitam - ori vrem sa uitam ca Steaua si Becali au investit peste 50 milioane EURO in fotbal si au adus arena Ghencea – ca chirias !!! - la standare UEFA, asta din 2003 pina 2014 cind un administrator Izmenar a revendicat Steaua. Totul in Absurdistan, caci ca administrator al proprietatii mele si ale tale. Atentie mare, F C Steaua Bucuresti era inscrisa la Oficiul National al Registrul Comertului ! Sint acte ale unor Notari ai Statului care se arunca la gunoi, in afara faptului ca doamnele Stanciu si alte bucatarese ale lui Basescu nu fac nici in 2017, era nostra, deosebirea dintre administratori si proprietari ! Mai rau ca in 1947 ! Ce-ar fi sa revendic si eu fabrica lui Lucescu ? Falimentata ca s-o cumpere Il Luce si unchiu Gelu al fratilor minune Negoiata, ca sa vinda terenul, din banii lui Copos, caci Suncu a le-a dat 3 boabe in 15 minute lui Dinamo si l-a umplut de bani cistigind campionatul. In schimb Otelea lel cu 10 clase si burtosii de ofiteri au falimentat Steaua pentru ca sa vinda ei jucatori. Doua milioane dolari a facut disparute doar Otelea din transferul lui Ilie Dumitrescu. Noroc ca Becali avea o pasarica la cap, altfel nu mai exista Steaua azi. ----------------------------------------- Draga @Dan, cu eu busola am glumit. Busola ta trebuie sa fie Cifrele, Faptele, nu vorbele goale. Iata: 1.- Uiti oare ca Steaua se afla pe locul 17 în clasamentul anului 2014 stabilit de Federaţia Internaţională de Istorie şi Statistică a Fotbalului (IFFHS) ? 2.- Uiti ca Razvanel a dus Romania pe 150 in Lume iar 2016 a venit cu locul 7 la FIFA si a fost pe 8 la ora tragerii la sorti a CM din Rusia cu 15 stelisti pe teren cumparati – si vinduti – de Becali ? 3.- Uiti ca din 2014 Steaua nu poate vinde un tricou caci le-a interzis un C o s t e l, pina in 2014 platea chirie de 10 ori mai mare DECAT Dinamo si rapid la un loc pentru Ghencea adusa la norme UEFA si pentru Nationala de catre Steaua, apoi campioana a fost data afara din Bucuresti, adica unde sa la faca fanilor abonamente, unde sa se antreneze juniorii ? 4.- Draga Dan, e crud, se supara si bunica mea ca MM *** cind ea se deranjeaza pentru Steaua, dar nicaieri in lume fanii nu controleaza un club !!! O sa vada prietenii tai ce patesc ! Ai fapte la Rapid, nu zic de Corsicar, vezi Suncu, Pancu, Niciolae, unde e Rapid ? Ai fapte si la Dinamo, au intrat si acolo fani peste staff si jucatori, noroc ca aia din Tei sint baieti mai destepti, altfel azi nu mai exista nici Dinamo. Sa ne luam noi mai intii Steaua inapoi de la comunisti, sa avem baza si stadion, apoi mai vorbim cu finantatorii !!! Adica ei ne vor cauta ca sa poata avansa.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează