Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Cu cine se luptă Hagi? Şi de ce?

Meciul de la Ovidiu a avut rezerve multe, ratări mari şi insinuările lui Gică, mereu nemulţumit de ceva

Permalink to Cu cine se luptă Hagi? Şi de ce?
marți, 1 august 2017, 11:38

Urmează săptămâna partidelor retur din preliminariile cupelor europene. Acum ne vom lămuri care este valoarea reală a atât de lăudatelor rezultate onorabile din prima manşă. Antrenorii formaţiilor implicate în lupta pentru calificare au mers pe strategii diferite de pregătire a întâlnirilor din Europa. Hagi şi Contra, de exemplu, au ales să alinieze echipe cu multe rezerve. Dică şi Mangia au păstrat nucleul formaţiilor care au întâlnit Viktoria Plzen şi AC Milan. Cum este mai bine?

Rezervele mai spectaculoase decât titularii
Meciul de la Ovidiu, câştigat de Dinamo cu 1-0 în faţa Viitorului, naşte o întrebare. Campioana şi ocupanta locului 3 în ediţia trecută de campionat au început partida cu formule alternative. Asta ca să nu scriem din nou „multe rezerve”. Cu toate acestea, am asistat la o întâlnire frumoasă, cu nenumărate ocazii. Cum nu au fost multe între Viitorul şi Dinamo până acum. Întrebarea vine neinvitată. Sunt mai bune rezervele decât titularii? Sau oamenii care stau de regulă pe bancă au profitat de ocazie ca să arate ce pot? Probabil şi una, şi alta. Trebuie aplaudată dorinţa lui Costache de a demonstra, încă o dată, că merită mai multă atenţie. Nu doar „să i se dea minute”, ştiţi expresia aceea tâmpită pe care am mai combătut-o.

Temă şi pentru domnii antrenori
Prestaţia foarte tânărului mijlocaş ofensiv este şi un mesaj către ceilalţi tineri de la Dinamo. „Luptaţi, trageţi cu dinţii de şansa voastră, că de-aia vi se spune câini!”. Aşa cum nu a făcut-o Dudea, şi el titularizat la Ovidiu. Ori cum, înaintea tuturor, şi-a irosit creditul Patrick Petre. Evoluţia lui Costache, la pachet cu imensa ratare din prima repriză, este o temă de actualitate şi pentru domnii antrenori comozi, care preferă găinile bătrâne pe baza expiratului principiu al supei bune. Contra însuşi are de învăţat din întâmplare. Antiteza Albin-Costache nu îl avantajează, cum nu îl avantajează nici insistenţa pentru transferul uruguayanului. Gras, lent, nepregătit, blazat, acesta nu justifică investiţia. Dar poate că ne grăbim noi.

Războiul „Regelui” cu lumea
Viitorul trebuia să aibă 3-0 la pauză. Asta spune Hagi, care probabil că a uitat ratarea lui Costache, şi nu numai, dar sigur nu a uitat ocazia lui Ţucudean.

Ne-am obişnuit cu subiectivismul lui Gică, aşa cum îi cunoaştem şi pasiunea arzătoare pentru fotbal. Poate că din când în când ar fi bun şi câte un exerciţiu autocritic, terapie excelentă în vindecarea puseurilor de megaorgoliu. Felul în care au jucat recent transferaţii Dumitraş, Marius Constantin şi Herea este dovada că până şi un om care mănâncă pâine pe fotbal, nu invers, se poate înşela. Nu comentez opţiunea lui Hagi de a folosi o echipă cu puţin titulari, este dreptul lui de a-şi construi strategia în vederea returului de la Nicosia. Nu îi înţeleg însă deloc ţâfna permanentă, războiul când surd, când asurzitor cu lumea rea, aici intrând la grămadă Becali, ziariştii, stilul speculativ al lui Dinamo, iar Becali şi dorinţa lui bolnăvicioasă de a câştiga bani, iar ziariştii care-i cântă în strună. Şi tot aşa.

Eu zic că este păcat că Hagi îşi consumă astfel energia. Viaţa are termen de garanţie limitat şi oferă şi lucruri mai frumoase. De aceea îmi plac foarte tare oamenii care îşi ascut simţul umorului mai ales când încep să îmbătrânească. Bunăoară Ravanelli, fostul mare atacant al lui Juve şi al naţionalei Italiei.

„Dacă aş mai juca astăzi, aş marca 60 de goluri pe sezon. Fundaşii de mare valoare au dispărut. Şi cred că, la preţurile de acum, aş valora 90 de milioane de euro”

Nu este doar simţ al umorului, ci şi luciditate în vorbele lui Fabrizio Ravanelli. Care descriu sensul în care a virat fotbalul. Puneţi cuvintele astea haioase în gura „Regelui” şi veţi avea senzaţia că ne ceartă nu se ştie din ce motiv. Mă înşel?

Comentarii (67)Adaugă comentariu

Șerban (66 comentarii)  •  1 august 2017, 11:55

După cum se vede/aude/citește Hagi a fost elevul și al lui Mircea Lucescu!

dan (16 comentarii)  •  1 august 2017, 11:57

O fi de la intelect?!

virgil (14 comentarii)  •  1 august 2017, 12:00

viitorul cand joaca returul? nu am gasit nici o stire cu viitorul. hagi are dreptate intr-o tara cu oameni lasi si corupti, nu prea iti vine sa faci glume. nu ca nu ar fi de dorit!

Tim (7 comentarii)  •  1 august 2017, 12:01

Geambasu...tu inca mai crezi ca fcsb este Steaua. Esti intr-o eroare totala. Nu ai treaba cu realitata.

Mircea (19 comentarii)  •  1 august 2017, 12:09

se lupta cu Steaua, prostul.

Vlad (3 comentarii)  •  1 august 2017, 12:11

Altadata erati un jurnalist care mergea in alta directie decat majoritatea presei domnule Geambasu. Era o placere sa va citesc. Erati singurul care nu aduceati elogii gratuite stelei si scriati corect si de alte echipe. Astazi nu mai sunteti asa. Cu orice ocazie atacati Dinamo, atacati proiectul demarat acolo, desi oamenii de la Dinamo chiar construiesc ceva palpabil si solid, chiar daca mai sunt sincope. Antipatia pentru Negoita va face sa nu vedeti adevarul, sa nu vedeti enorma diferenta dintre oamenii care au bagat Dinamo in groapa ca Badea, Borcea sau Ioan Becali si un om, care asa cum este el, zgarcit, timid, fara carisma progreseaza incet dar sigur cu Dinamo. Un egal ca cel cu Bilbao a fost rar intalnit in perioada de asa zisa glorie cand nea vasile turcu arunca 800 de mii pe salariul lui Lobont. Cu strategia actuala, asa hulita cum e ea de presa noastra pro-stelista, si cu jucatori ca Albin dar si cu jucatori precum Costache Dinamo merge pe drumul sau. Si e un drum bun si curat. Din pacate ura pe care o aveti mai nou pentru tot ce nu tine de Steaua va face acum sa il atacati pe nedrept pe Hagi. Dupa ce toata presa a urlat efectiv, pentru ca astea au fost, urlete de disperare, cum ca Becali va castiga la TAS, cam care va asteptati sa fie atitudinea lui Hagi domnule Geambasu fata de presa? sa se comporte ca inainte, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat? Hagi ca si noi cei care nu sustinem steaua (stiu suntem niste nemernici, ar ***) suntem scarbiti de osanalele aduse zilnic ciobanului sef de catre toti colegii dumneavoastra. Ce este cel mai trist domnule Geambasu este ca dumneavoastra erati altfel, nu erati ca toti acesti colegi, aveati ochi si pentru alte echipe din Liga 1. Acum ati renuntat, v-ati dat batut, ati abandonat domnule Geambasu si ati ales drumul colegilor dumneavoastra. E mai usor sa dai in oricine il ataca pe becali, inclusiv in Gheorghe Hagi. Ori asta ori pur si simplu ati imbatranit urat domnule Geambasu, alegeti dumneavoastra...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  1 august 2017, 15:56

Sunteţi foarte suparat şi sincer nu ma regăsesc în noianul nemulţumirilor pe care le enumeraţi. De la presupusa iubire pentru Steaua-FCSB, până la imaginara dusmanie faţă de Dinamo şi faţă de Negoiţă (cum naiba se face ca majoritatea celor care postează mesaje la articolele mele mă acuză de dinamovism, iar dvs vi se pare taman invers?), cam toate acuzaţiile pe care mi le aduceţi nu au obiect. Ia gândiţi-vă un pic, poate ca citiţi editorialele mele cu alţi ochi, poate că şi dumneavoastră eraţi mai bun, mai înţelegător, mai pur, mai puţin bănuitor. Ce ziceţi?
Si ce să aleg, că bătrâneţea nu are şi părţi frumoase, cum credeţi dvs?

gabi (20 comentarii)  •  1 august 2017, 12:20

Articolul era mai potrivit sa vina dupa dubla cu Apoel....Pana la urma, daca Hagi se califica, el are dreptate; Dl Geambasu, nu....(articolul acesta va parea ca Dl Geambasu se cearta cu cineva...cu cine?). Si viceversa este valabila. Ca sa inchei, oamenii au dreptate si castiga incredere doar prin rezultate. P.s- De acord ca Hagi e cam stresat, dar cred ca numai la TV. In rest, cred ca e jovial si ok, ca nu am auzit niciun tanar de la Viitorul sa zica ca e nasol la antrenamente, in cantonamente...etc. Pare ca atmosfera este ok in cadrul Academiei Hagi....

Delfinul (1 comentarii)  •  1 august 2017, 12:22

Si GIAMBASU ...greseste cateodata.... sau, are alta parere, decat a lui HAGI. "Ori cum",........ ! ORICÚM adv. Indiferent cum, în orice fel; orișicum. – Ori + cum. sursa: DEX '09

Alexandru Chis (105 comentarii)  •  1 august 2017, 12:25

Nu ati inteles cu cine se lupta Regele? Cu toate neimplinirile lui de pana acum si de tacerea sa fara replici, mult prea indelungata, la toate frustrarile legate de anumite personaje din peisajul fotbalului romanesc. A tacut, a rabdat, a tinut in el si acum, cand a crezut de cuviinta, a crezut ca a sosit momentul se se "descarce". A pornit o avalansa de reprosuri si insinuari care nu-i fac bine nici lui, si nici fotbalului romanesc. Aceste "rabufniri tarzii" ii va aduce foarte multi contestatari si chiar dusmani care, tacit, ca el odinioara, vor "sapa" la credibilitatea sa. De acum inainte, orice neimplinire va fi considerata o adevarata infrangere morala, astfel incat Regele va trebui sa constientizeze faptul ca orice repros sau contestare a unei persoane din fotbalul nostru va fi - mai devreme sau mai tarziu - generatoare de conflicte nedorite. Si, tare ma tem ca Regele nu va fi capabil sa realizeze, pe viitor, acele succese care sa-i permita sa "tina sus" lupta sa cu "fantomele trecutului". Din pacate, cel care il atata, din umbra, este Cristian Bivolaru, un personaj macabru al trecutului care a gasit "un loc caldut" la Ovidiu.

gabineg (14 comentarii)  •  1 august 2017, 12:28

Hagi vrea sa fie TOT: patron, antrenor, președinte, purtător de cuvânt. Nu am auzit un cuvânt de autocritica privind deciziile proprii. Chiar a declarat că n-are cine sa-l dea afara.

george (3 comentarii)  •  1 august 2017, 12:41

dar tu,tu ... cu cine te lupti ?

ili (1 comentarii)  •  1 august 2017, 12:42

Hagi are dreptate,sunteti toti niste amatori sau si mai rau jijisti....omul vb despre fotbal,expunerea sportului cu balonul rotund,nu tot feluri de nimicuri cu jiji si altii ca el.

Stefan (3 comentarii)  •  1 august 2017, 12:44

Hagi e cel care lupta cu umbra, ca Rocky.

Fane (133 comentarii)  •  1 august 2017, 12:51

@virgil: Viitorul joaca miercuri la ora 20,00 pe TVR 2.

Robert (1 comentarii)  •  1 august 2017, 13:13

Hagi are si nu are dreptate (ii urez bafta in cupele europene) ... si cu asta am incheiat subiectul Hagi / Viitorul. Pentru toti care nu cred ca FCSB = Steaua: Mai intai sa demonstreze acea echipa, pe care voi (galeria de bucuresteni=***) o sustineti, ca merita sa fie iubita si numai dupa aceea putem discuta despre care este continuatoarea si a cui. Ca sa nu va intrebati si sa va ia durerea de cap; da, ma intereseaza doar rezultatele, banii, gloria pe care le aduce in fiecare moment al prezentului nostru clubul FCSB=STEAUA. Nu ma intereseaza stema, culorie (desi nu imi plac alte combinatii de culori, gen alb-rosu, alb-albastru, alb-visiniu, etc.) Da, Becali poate fi nociv, dar pana in momentul de fata a aratat ca dpdv financiar poate conduce echipa cu succes........ Nu mi-as dori ca acest club sa fie condus de "aliterati" si neimpliniti precum t.stoica (ca sa fiu si eu rautacios).

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

1Oarecare (6 comentarii)  •  1 august 2017, 13:14

ROMICA_BUNICA (10 comentarii)  •  1 august 2017, 13:19

@delfinul; este corect "ori cum" in contextul folosit; "sau cum" P Petre ....; mai bine taceai

Englezu (32 comentarii)  •  1 august 2017, 13:19

Ce uitați voi toți, ziariști și suporteri, cârcotași și obiectivi : totul depinde uneori de un rezultat ! Hai sa facem un scenariu : se califica și FCSB și Viitorul și Dinamo ! Ce ați mai scrie ? Uitați mereu că fotbalul e un joc, uneori al hazardului, dar în final contează tot valoarea, profesionalismul ! Dar fotbalul e frumos și pentru că uneori de petrec și surprize, care fac sarea și piperul ! Asta este. Fotbalul nu e matematica ! Cat despre Hagi, rămâne cum am mai spus : a fost un jucător bun, dar nu REGE ! Voi l-ați făcut și el, săracul, nu are nici-o vina, doar aceea că a început chiar să creadă că este rege ! Atât îl duce mintea, căci picioare?e l-au dus unde l-au dus ! A.e.d.

Balauru (3 comentarii)  •  1 august 2017, 13:26

Cu mentiunea ca Ravanelli ar da 10, maxim 15 goluri pe sezon, jucand la o echipa foarte buna precum Juventus. Aia din Torino! Fundasii din fotbalul actual sunt mai buni decat cei de pe timpul lui Fabrizio. In rest, asta e stilul lui Hagi. Nu ar trebui sa ne deranjeze asa tare...

Andrei (11 comentarii)  •  1 august 2017, 13:27

Ar fi culmea ca, după ce luat bătuta acasă cu dinam0 să fie eliminată şi de ciprioţi, cu toţi jucătorii menajaţi !

Eudoxus (2 comentarii)  •  1 august 2017, 13:39

Domnul Geambasu nu intelege mai multe lucruri, si asta de ceva vreme. De ce e Hagi suparat? Pai cum sa nu fie cand munca lui era sa fie furata de un neispravit, caruia ii cana-n coarne niste "ziaristi"? O fac, asa ,pe de-a moaca, cum se spune,sau sunt incantati de intelectualismul desantat din "lucrarile sale stiintifice"?

eu_aka_me (5 comentarii)  •  1 august 2017, 13:42

Nici el nu știe cu cine se luptă!!! Da' așa au învățat ei toți, marile caractere, de la Iordănescu moștenire NON-STOP sa se plângă de ceva, sa fie nemulțumiți de ceva... sa caute cine știe ce motive... indiferent ca jucam finala de cce, sfert de mondial sau suntem pe locul 3 in clasamentul FIFA! Habar n'avem noi sa ne bucurăm de chestiile pozitive, mărețe, care contează... românește (ca balcanic i'am jignitor ceilalți) vorbind noi ne raportam la amănunte de gargară, nicidecum la esențe! Tipic *** as zice... in loc sa vezi pădurea, ei se plâng de copaci!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Costinel (51 comentarii)  •  1 august 2017, 13:47

Mentalitatea actuala a lui Hagi , este produsul noncombatului Astrei , Craiovei si chiar a dinamovistilor , indemnati "la greu" de galerie sa o lase mai moale cu Viitorul , in campionatul trecut . Astfel Hagi , "A UITAT" tremuraturile din aceste partide , crucile facute mai vartos(decat Becali insasi) la finalul meciurilor si a inceput sa creada ca I SE CUVINE . Trezirea ar trebui sa vina destul de repede , realitatea si viata taxeaza iluziile , asa cum au fost taxate " transferurile " facute de Gica pe la echipele din Franta , urmeaza tura aII-a , foar ca "perfidul Albion " doar lauda dar nu cumpara , ca nu-s prosti .

observator (1 comentarii)  •  1 august 2017, 13:53

Hagi sa-i *** ceva lui Sapunaru, ca altfel nu prindea nici locul trei.

Obyy (1 comentarii)  •  1 august 2017, 14:08

Nu inteleg de ce criticati oamenii pe banii lor! E treaba lor ce fac cu banii si timpul lor, noi putem doar sa alegem daca ne uitam la ei si daca ii sustinem ! Nimic mai mult! Inchizi televizorul si nu citesti articolele de pe net si esti linistit ! Bafta

Bârgaoanu Dragoş (48 comentarii)  •  1 august 2017, 14:19

Păi...crezi că el se înțelege pe el?!Cum naiba să înțelegi un agramat?C'mon!!!

Alexandru (1 comentarii)  •  1 august 2017, 14:29

Inteleg ca nu va place atitudinea lui Hagi legata de presa din Romania, dar domnule Geambasu, imi puteti raspunde unei curiozitati? De ce pe site-ul ziarului in care lucrati exista 8 stiri legata de FCSB-ului de miercuri, iar legat de meciul lui Viitorul nici nu gasesti ora disputarii? De celelalte 3 echipe de joi nici nu mai vorbesc. Culegeti fix ce semanati, luati fcsb-ism din plin, oamenii normali s-au cam saturat, si sunteti si voi constienti de asta!

Doctor (3 comentarii)  •  1 august 2017, 14:55

Cand Hagi critica federatia si pe Burleanu, adia atunci cand e convenabil gsp-ului, Hagi e bun. Dar cand critica presa ***, dicursul lui supara.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Anonim (210 comentarii)  •  1 august 2017, 14:55

Domnule Geambasu, cateva cuvinte fespre noua DVS obsesie: Costache a marcat, este adevart, dar a ratat cu poarta goala si s-a bucurat exagerat (si nepotrivit, can sa nu spun indecent). Daca n-ati inteles, Hagi s-a suparat cand reporterul a sugerat ca o eventuala calificare in dauna cipriotilor i-ar asigura bugetul pe acest sezon! Hagi lupta sa se califice, nu pentru bani!

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  1 august 2017, 15:36

Sunteţi convins că nu lupta şi pentru bani? Chiar sunteţi aşa sigur? Vă invidiez sincer pentru inocenţă

Anonim (210 comentarii)  •  1 august 2017, 15:00

Cateva cuvinte despre Ravanelli: exagereaza in mod evident!

Felix (2 comentarii)  •  1 august 2017, 15:36

Putem vorbi, suntem liberi! Don partea presei Cei care muncesc in fotbal se asteapta o attitudine obiectiva si incurajatoare. Sunt cluburi care in ultimii ani urneaza proiecte care sunt mente da dea roade importante atat in tara cat si in Europa. Proiectul lui Hagi este extraordinar de bun si deja se vede. Trecand de echipa cipriota, Hagi va creste si mai mult! Timp la timp, fiecare lucru la momentul potrivit! Sunt convins ca toate echipele romanesti vor da totul pentru victorie. Hai Romania!

Felix (2 comentarii)  •  1 august 2017, 15:38

Putem vorbi, suntem liberi! Din partea presei cei care muncesc in fotbal se asteapta o attitudine obiectiva si incurajatoare. Sunt cluburi care in ultimii ani urneaza proiecte care sunt menite da dea roade importante atat in tara cat si in Europa. Proiectul lui Hagi este extraordinar de bun si deja se vede. Trecand de echipa cipriota, Hagi va creste si mai mult! Timp la timp, fiecare lucru la momentul potrivit! Sunt convins ca toate echipele romanesti vor da totul pentru victorie. Hai Romania!

Robert (3 comentarii)  •  1 august 2017, 15:42

Viitorul se va califica. Dar prosti contestatari vor ramane incontinuare :)) Adica ce vrei sa zici Geambasu ca daca Viitorule se califica atunci e recunoscuta ca campioana? Si daca nu se califica atunci nu merita campionatul din sezonul trecut? Pai de ce nu faci o alta comparatie pe Fcsb? Si a batut joc de ei Plzen. Fcsb cu o caruta de achititii. Nu le a mers jocul in meciul cu Plzen cum nu le a mers nici sezonul trecut. Voi in general sunteti orbi sau nu intelegi fotbalul cei care sunteti potrivnici Viitorul? Uitati va cum joaca Viitorul si cum joaca celelalte. Mentalitatea lor, educatia lor in teren. Personal nici nu ma intereseaza scor urile lor ci sunt incantat de cum joaca. Ofera spectacol.

Flaviu (69 comentarii)  •  1 august 2017, 15:55

Vlad , ai dreptate suta la suta in ceea ce ai spus despre Dinamo.. Patronii de dinainte au vândut vreo trei echipe si au devalizat clubul.

bubucul (52 comentarii)  •  1 august 2017, 15:56

De-acord cu dumneavoastră! Deși nu-s de-acord cu fostul atacant italian. Cred că azi ar marca mult mai puțin decât o făcea pe vremea lui.

Andrei F (698 comentarii)  •  1 august 2017, 16:19

Aveti dreptate acum dar...de ce numai acum? Pai declaratia Regelui dupa acel 1-1 de la Bucuresti cu FCSB in care ne spunea ca arbitrii au tras cu gazdele ,aia ce a fost?Apoi si Hagi este om ca si noi...Mi-a placut in campionat atunci cind tineri lui jucatori erau faultati destul de tare si Hagi mergea la ei si ii ridica si ii punea sa joace...Daca acum Hagi spune ca altii sunt numai pentru bani ar trebui sa se gandeasca de ce Benzar si ai lui au chemat la greu echipa medicala la ultimele meciuri si de ce el nu a mai procedat la fel indemnand jucatorii lui sa joace...Desigur,e usor sa vorbesti cand nu ai miza.E valabil si pentru noi dar si pentru Hagi.Este Rege numai ca jucator de fotbal...

Andrei F (698 comentarii)  •  1 august 2017, 16:34

@Robert (1 comentarii) • 1 august 2017, 15:42 Da domnule!!!!Cel mai mare meci facut de Viitorul este cel de la Bucuresti la care comentatorii meciului prin minutul 65 reaminteau de precedentele intalniri unde se spunea ca Hagi nu-si joaca corect sansele...Terenul a fost atunci foarte inclinat spre poarta Viitorului...Sa fi uitat dv. sau gresesc eu?Adica echipa aia slaba de care spuneti dv. sa fi jucat mai bine decit Viitorul?As putea sa va reamintesc ca cel care ne gazduieste aici ne spune ca echipele angrenate in Europa cam sacrifica meciuri din campionat...Va reamintesc de anul trecut cind Viitorul a iesit repede din Europa echipa aia slaba a jucat un meci cu Iasul fara vreo 10 jucatori care erau la loturile nationale...

octavian (109 comentarii)  •  1 august 2017, 17:02

Hagi are multe motive sa fie suparat.Numai d-l Becali cat de urat l-a jignit. Merita mai multa cosideratie pentru echipa si stadionul pe care le are.Ce parere aveti ca mari orase nu pot tine o echipa?E strigator ca un anonim sa fie in fruntea federatiei si Hagi marginalizat.Vrem nu vrem este cel mai mare fotbalist roman, din cauza asta este super invidiat.Mai poate lua si decizii de neinteles!Va rog sa-mi spuneti un jucator sau jucatoare produs de Nastase sau Tiriac. Apropo de pregatirea pentru viitorul sezon, cred ca numaiCFR a incercat ceva.Dar pana maine nu e mult. Sa lasam totusi sa vorbeasca rezultatele.

Carol K (146 comentarii)  •  1 august 2017, 17:13

Vad ca s-a facut coada la rubrica "cine-i da azi in cap lui Hagi ?" !!! Unii amesteca datul in cap cu mici periute sa nu iasa articolul prea tendentios ca nu mai este Quality !

Cosmo (70 comentarii)  •  1 august 2017, 17:28

Eu cred că Hagi se luptă cu mentalitatea societății românești.

Carol K (146 comentarii)  •  1 august 2017, 17:30

Hagi e incrancenat si de aia-si mai pierde calmul pt ca aici el si-a bagat TOTI BANII ! Castigati din fotbal,din ruptul picioarelor si nu speculand bisnitareste niste terenuri sau facand alte chestii murdare aflate sub lupa Justitiei....La el nu exista "afacere cu statul" asa cum la multe alte cluburi simpatizate de primarii in cauza se preconizeaza a se demara,sustinere MASIVA cu bani publici adica din taxe si impozite,asta e cea mai mare ticalosie posibila.La Bucuresti e un adevarat dezmat la CSM ! Pe fondul asta Hagi traieste doar din calificari in Grupele UCL sau EL,din vanzari de jucatori,drepturi TV si bilete.Poate o avea si-un sponsor,nu stiu.Oricum toate astea la un loc nu fac cat ar lua o echipa sustinuta de un singur sector(1 din cele 6 ) care e in faliment din motiv de datorii neplatite nici azi.Asta e Romania,unul trage ca boul la ham ca sa performeze si e luat ion colimator de presa"fina" deranjata de unele iesiri iar altii put de lene si nepasare si li se baga pe gat bani publici...De la noi.Au ajuns pe mana lor pt ca ne-am platit taxele si impozitele.Ia sa nu le mai platim !!!

Mircea (19 comentarii)  •  1 august 2017, 17:34

cu Steaua , prostul!

olandezu (2 comentarii)  •  1 august 2017, 17:36

Vreti sa castigati la pariuri toti ce ati comentat mai sus?....Luati dacii...Viitorul ia 4 la ciprioti,Dinamo va fi umilita de Bilbao(cel putin 5 ia).iarSTEAUA se califica, ca intotdeauna.NORMAL !!!! Cat despre Geambasu,lasat al in lumea lui (a jurnalistilor de CAN CAN)..... PS. Astept sa ma cinstiti cu banii castigati la pariuri cu ponturile ( SIGURE) de mai sus.....

ion ion (11 comentarii)  •  1 august 2017, 17:36

e foarte usor sa te iei de hagi, o multime de neaveniti fac asta. iar don geambasu ii da si el o lectie din cand in cand, la vedere, cu dosul, gen gigi becali, ca asta e nivelul de subtilitate; stiind ca faci si trafic daca il pui pe hagi in titlu, pentru ca altfel simpla semnatura geambaseasca poate nu ar face articolul citibil ca in cazul altora mai meseriasi ca el ce sa zic, un fel de musca verde de gunoi, care se crede superioara *** pe care il produce pentru ca il bazaie de deasupra nu de dedesubt

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Anonim (210 comentarii)  •  1 august 2017, 17:48

Pe Hagi il intereseaza si banii, dar interviul il dadea in calitate de antrenor, nu de investitor/patron! Ma acuzati pe nedrept ca as fi inocent; in "inocenta" mea, v-am contrazis argumentatat in legatura cu Nantes, prin comparatiecu Firenze! A.

Ravanelli (1 comentarii)  •  1 august 2017, 18:01

@ Robert - ***? Geambasu s-a referit la cu totul alceva - Viitorul trebuie sa confirme ca este o echipa buna si ca poate si fara ca la echipa adversa sa joace sapunaru, nu sa certifice luarea campionatului (pt asta exista dinamo, astra, Craiova si alte caprite). Citeste si intelege ce spune editorialistul nu ce iti trece prin mintea aia de dinamovist ratat!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

constantin (241 comentarii)  •  1 august 2017, 18:06

Cred că Hagi greseste. Nu are sens să se lupte cu toată lumea, mai ales că nu toată lumea se luptă cu el... Nu spun ca nu are motive să spună unele lucruri, dar greseste momentul. Dacă cineva se gândea ca M Lucescu nu are urmasi, in privința atitudinii ... voila. Sper sa-l copieze pe Lucescu si in alte privinte. Si dacă pe Lucescu nu l-ați taxat dur pentru ieșirile sale, cred că si Hagi merită aceleasi tratament. Vorbim despre două mari valori ale fotbalului românesc. Repet, nu-l inteleg foarte multe ori, dar îl iert de fiecare dată. Despre Dinamo vorbim după retur. Bilbao mi s-a părut o echipă in vacanța.

oltenia force one (57 comentarii)  •  1 august 2017, 18:36

Care este diferenta dintre Craiova(penultima etapa de anul trecut) si Viitorul(aceasta etapa),ptr.ca ambele echipe si-au pastrat ce e mai bun,ptr. meciul urmator?!

doctorasul (1 comentarii)  •  1 august 2017, 19:16

o intrebare? isi mai aminteste cineva cum se plangea si Gica Popescu (cumnatul) despre faptul ca nu este respectat in Romania, respectiv nu i se dau ceva terenuri prin Poiana Brasov.

Mircea Visan (1 comentarii)  •  1 august 2017, 19:35

Explicatie este destul de simpla....Gica Hagi lupta cu propriile sale limite. Dragostea pentru fotbal nu poate compensa simtul realitatii percepute de multe ori cu fundul in sus. Din Viitorul, desi campioana, rabufneste mirosul de curtea scolii si in consecinta de recreatie mica, deocamdata. Gica Hagi, pe banca, trebuie sa uite ce a fost si sa constientizeze ceea ce este. Adica un nea Titi Teasca de la care s-a radiat, din pacate, doza de umor. Un Cornel Dinu din care s-a extras radacina patrata. Un Stere Draganoiu, muncitor, autoritar si fatalist. Sef peste Cutarida!

Comentează