Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Pleacă Stelică, vine Lăzărică!

Dacă ar fi a lui, Negoiţă ar vinde şi Cascada Niagara cu mai puţin de un milion de euro

Permalink to Pleacă Stelică, vine Lăzărică!
joi, 20 iulie 2017, 5:20

Cică suntem răi şi nu scormonim decât prin tăciunii scandalurilor. Steliano Filip, tânăr fotbalist român care evoluează din 2012 la Dinamo Bucureşti, urmează a fi transferat în schimbul a 800.000 de euro la Dinamo Kiev. Dacă trecerea de la gruparea din Ştefan cel Mare la surata din Ucraina se petrecea înainte de 1989, putea fi considerată un fructuos schimb de personal în cadrul Miliţiilor prietene ale Blocului Estic. Acum este doar încă o afacere proastă a domnului Ionuţ Negoiţă. Să explicăm de ce, fără să operăm cu impresii şi păreri subiective despre Steliano.

Cota lui Filip, 23 de ani, pe transfermarkt.de, este de 1,4 milioane euro. Transfermarkt nu este Cartea Sfântă a transferurilor, dar reprezintă un cântar aproape de valoarea reală a unui fotbalist. Atunci când ai o cotă de piaţă a cărei valoare este X pe transfermarkt, clubul care te vinde obţine de regulă suma X plus Y, unde Y poate fi uneori chiar dublul sumei X. Fiind convins că ne-am însuşit împreună această scurtă lecţie de aritmetică, să transformăm X şi Y în numere reale. Oferite de cumpărător şi primite de vânzător. Sau, altfel spus, cerute de vânzător şi acceptate de cumpărător.

Steliano Filip va fi vândut la clubul fraţilor Surkis pe o sumă considerabil mai mică decât cota pe care o are pe site-ul de specialitate mai sus citat. 800.000 faţă de 1,4 milioane înseamnă doar un pic mai mult de jumătate din banii la care este evaluat. Exemplul cel mai la îndemână care demonstrează că transferul lui Filip este încă o mostră de tranzacţie păguboasă made Negoiţă, plecarea lui Andrei Ivan la Krasnodar. Cotă de piaţă pentru juvet, 1,8 milioane de euro. Sumă de transfer, 3 milioane plus bonusuri. O întâmplare fericită, veţi spune. O excepţie care confirmă regula. Hai să vedem şi alte „excepţii” legate tot de Dinamo.

Slovenul Miha Mevlja, căpitanul echipei în momentul transferului de la Dinamo la Rostov, a fost vândut cu 700.000 de euro. Pe transfermakt.de era evaluat la ora respectivă la 1,4 milioane. Acum valorează 4 milioane.
Vali Lazăr, cotat la 1,25 de milioane de euro în momentul plecării în Qatar, nu a putut fi decât împrumutat pentru 200.000 de euro la Al Sailiya. Care Al Sailiya îl trimite acum pachet la Bucureşti, neacceptând să achite încă 400.000 de euro pentru un transfer definitiv.
Gnohere, evaluat la 900.000, vândut cu 250.000 la FCSB.

Singura afacere cât de cât profitabilă a fost transferul lui Rotariu la Bruges pentru 2,2 milioane, atunci când era cotat la 1,75 milioane.

Concluzii. În afară de teorema „Negoiţă a salvat Dinamo”, s-ar putea ca specialiştii de la Rin să ne atragă atenţia că Steliano Filip era în ultimul an de contract şi că trebuia musai vândut. Le răspundem cu axioma „Vinzi ieftin, eşti luat la preţ de matineu şi vei vinde şi mai ieftin”. Şi adăugăm că tot clubul este de vină dacă un jucător care a prins echipa naţională nu poate fi valorificat înainte de soroc. Cel mai frumos însă era dacă Dinamo, care în teorie luptă pentru un loc sub soarele Europa League, l-ar fi păstrat pe Steliano măcar pentru dubla cu Athletic Bilbao. Aşa, se bucură la nişte mărunţiş de la miliardarii din Kiev.

Ştiu că asta îi enervează rău pe suporterii lui Dinamo, dar cam pe câţi bani credeţi că l-ar fi vândut Becali, „primitivul”, „trogloditul”, „ciobanul”, pe Filip? Sau pe Lăzărică? Cum i-ar mai fi vopsit el ca să-i facă mai strălucitori. Negoiţă, în schimb, zici că dă cu glaspapier pe ei, să le ia şi ultima urmă de smalţ!

Comentarii (40)Adaugă comentariu

comentario23 (26 comentarii)  •  20 iulie 2017, 17:45

Becali are ceva spre care Negoita momentan tinde: niste conturi alimentate din fotbal. Aceste vanzari nu imi par numaidecat de condamnat, intrucat banuiesc ca Negoita de-abia incepe sa intre in zona +$ cu acest sezon in care Dinamo va juca in Europa League. Cu alte cuvinte, Becali isi permite sa astepte si stie ca oricand vor exista echipe interesate de jucatorii sai, Negoita inca nu. Nu zic ca n-ar putea fi condus clubul cu putin mai multa inclinare spre performanta, dar parca nici ultima hotie nu se petrece pe-acolo. Va inteleg din punctul de vedere al suporterului insa- mie mi se pare incredibil ca FCSB nu a transferat 2 fundasi centrali si un mijlocas creativ (care sa nu joace reformat de pe alt post), dar parca mai pot inchide ochii stiind ca ii voi vedea pe Budescu, Alibec, Morais, Man...

MarcoPolo (6 comentarii)  •  20 iulie 2017, 17:46

Hai sa-ti explic de ce esti penibil. Comparand ce vinde Becali cu ce vine Negoita e din start nedrept avand in vedere ca Becali a putut creste cota jucatorilor sai cu prezente in Europa, in timp ce Dinamo nu a putut face asta. De asemenea, in timp ce jucatorii pe care i-a vandut Becali au fost constant luati la nationala, jucatorii dinamovisti vanduti pe care ii enumeri acolo nu prea luasera contact cu nationala mai deloc. Filip are vreo 2 meciuri si Daum l-a ignorat la ultimele 3 selectii (pe buna dreptate). Becali probabil ar fi luat mai mult pe Filip si Lazar pentru ca Iordanescu i-ar fi jucat titulari la Euro daca erau jucatorii FCSB-ului. La fel si Rotariu foarte probabil. Pe langa toate astea, Steliano Filip e un jucator mediocru. Iti spun asta dinamovist fiind, jocul cu Juventus este doar a 100-a dovada in acest sens. Omul ma indoiesc ca in realitate valoreaza 500k, are ceva calitati fizice dar deficiente clare de IQ si de comportament pe teren. Personal ma indoiesc ca va fi vandut inainte de dubla cu Bilbao, si nici nu ma astept ca GSP sa recunoasca faptul ca iarasi a mintit si a dezinformat cum o face mai mereu cand vine vorba de Dinamo(din surse credibile domn'le!). Negoita si Dinamo raman inamicii Nr.1, nimic nu e de laudat acolo. Jurnalisti obiectivi ar scoate in evidenta cum Negoita cu jucatori adusi gratis cu cap si cu scouting a batut FCSB-ul de 4 ori anul trecut, cu un golaveraj incredibil in intalnirile directe, dar cum la GSP obiectivismul si profesionalismul sunt optionale nu avem parte de asa ceva. Il vedem pe Contra la Digi cum lauda conducerea si spune ca i s-au facut toate poftele, s-au respectat toate promisiunile, dar na, Negoita e naspa, Becali e idolul, exemplul de urmat. De aia va luati injuraturi!

Andrei Cristian (20 comentarii)  •  20 iulie 2017, 17:46

Respect pentru articol! Uneori am impresia ca stabii lui Dinamo dau refresh la casuta de email la fiecare cinci minute, doar-doar o intra vreo oferta. Iar daca intra vreo oferta, atunci este acceptata mai repede ca vacantele last minute. Nu degeaba zicea Rednic ca acolo este plin de "specialisti". Si acum se ridica intrebarea: mai bine cu "Strambul" sau cu "specialistii"?

Ionel (54 comentarii)  •  20 iulie 2017, 17:47

In conditiile in care e DINAMO azi (e un dinamo mic) e prostie si fudulie sa pui amicale cu Barcelona, sa incerci sa faci un biznis din asta. La fel si ce facem din meciurile astea, gen Bilbao. Vrei sa iei multi bani pe bilete ? Vrei sa ai 40-50.000 la stadion de mai multe ori pe an? De ce sa iei doar intr-un singur meci bani multi? De ce sa nu iei in mai multe meciuri? Cum ? 1. Betonezi un contract pe 5-7 ani cu un ANTRENOR (CONTRA, REDNIC, ...) 2. Iti faci echipa buna, pastrezi jucatori ca Torje, Rotariu, Nedelcearu, Costache pana la 25-26 ani si chiar mai mult sau pana gasesti unul la fel de bun, mai tanar. Daca gasesti un Mutu nu-l vinzi la 20 ani, il pastrezi pt performanta cat poti de mult, oricum cota ii va creste in fiecare sezon, ii maresti si tu salariul in fiecare sfarsit de sezon, contract tot pe 5 ani. 3. Incepi de acum, vinzi jucatori care au atins potentialul si care nu mai pot creste. L-as da pe Hanca pe 1,5 mil si as aduce copii ca Nedelcu ala tot pe 1,5 mil. Sau l-as da pe Nemec pe 1,5 daca are oferta si banii astia ii dau pe Nedelcu. Si mai iau un liber de contract cum am luat pe Gnohere/Nemec, sa zicem unul ca Le Tallec ala. Copiii astia ca Nedelcearu, Costache, Nedelcu, Nascimento (22 ani) mai pot creste valoric/fizic si pot creste peste ce avem noi acum ca titulari. 5. Cand antrenorul iti pleaca in cantonament e bine sa aiba toti jucatorii la dispozitie, arata ca iti pasa de DINAMO si fa transferurile pana la reunirea lotului sau cel tarziu in primele zile dupa reunire, atunci se lucreaza mult la partea fizica pe care daca o rateaza un jucator va avea probleme tot sezonul (sa il vezi pe Anton cum va fi). 6. Negoita, vrei sa pui 30-50 euro biletul inainte sa faci toate alea de mai sus si altele care mai trebuiesc facute ??? FOARTE BINE ! Dar arata-mi TRANSPARENTA, arata ce vrei sa faci cu banii, daca vrei sa lupti cu jiji pt jucatori ca Nedelcu / Coman SPUNE asta si voi da 100 euro si nici nu trebuie sa vin la meci. Altfel imi pare ca Dinamo e doar folosita ca sa faci tu profit, sa storci bani, sa-i capusezi pe urma, sa iti bati joc de ceea ce IUBIM NOI. ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ionnis (81 comentarii)  •  20 iulie 2017, 17:48

Stati linistiti, Stelica se intoarce la anul imprumut :))

Cosu (42 comentarii)  •  20 iulie 2017, 17:49

Nu are un zidar cum sa se priceapa la business.

Adela Timofei (9 comentarii)  •  20 iulie 2017, 17:55

Nu știu pe cât l-ar fi dat, dar aș fi cea mai bucuroasă să plece! :))

nea Caisa (6 comentarii)  •  20 iulie 2017, 18:23

Site-ul ala nu ar trebui sa fie un reper serios si e citat mult prea des de jurnalistii romani, suma este realista, era greu de obtinut mai mult pe un fundas lateral. Mevlja si gnohere vanduti sub valoarea lor pt ca erau in ultimul an de contract. Eu zic ca o sa mai avem surprize la dinamo(cred ca va pleca si nemec) si probabil si la alte echipe. Ma indoiesc ca va ramane viitorul dupa calificari cu lotul asta.

nea Caisa (6 comentarii)  •  20 iulie 2017, 18:34

@marcopolo fanii dinamovisti, ca de obicei, desprinsi de realitate... ce scouting? Echipa s-a bazat anul trecut in mare parte pe jucatorii adusi in era rednic, doar cu 2-3 aditii importante(multi din oamenii adusi sezonul trecut au fost esecuri:ceccarelli, janeczek, mahlangu, dan spataru). Altfel, ce sa zic, uiti cum echipa se ingropase cu andone cu jucatorii astia, cu tot golaverajul impresionant impotriva stelei si a prins la limita play offul cu ajutorul fcsb, care a incurcat mediasul, si cu priceperea lui contra, nu printr-o valoare deosebita a jucatorilor. Ce sa faci si cu memoria asta selectiva...

Adi (1 comentarii)  •  20 iulie 2017, 18:54

Stați liniștit Dl Geambasu. *** it a luat mult dar diferența e în sacoșă nu în cont

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Radu (5 comentarii)  •  20 iulie 2017, 19:02

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

alexis (6 comentarii)  •  20 iulie 2017, 19:08

Foarte corect punctat.

Alb-Rosu (13 comentarii)  •  20 iulie 2017, 19:23

S-a facut deja transferul? Stim si cat, stim si cand, stim si unde? Sunt 800k, e acum (inainte de Bilbao), e la Dinamo Kiev? Chiar as vrea un raspuns.

ADI_PCH_DINAMO (18 comentarii)  •  20 iulie 2017, 19:36

D-le Geambasu va dau dreptate cu alte transferuri, dar cu Filip nu. Pt mine personal Filip este un jucator care valoreaza intre 600k si 1 milion euro MAXIM. Mai mult de 1 milion nu ai cum sa iei, pentru ca el joaca 1 meci bun si 2 proaste. Nici foarte tanar nu mai e, 23 de ani in Europa inseamna deja maturitate. Tineri pentru cei din Europa inseamna 18 - 19 ani. Pe langa asta a intrat in iunie in ultimul an de contract. La iarna il poate pierde gratis. Deci eu zic ca 800k pe praful care e la Dinamo acum, e BINE!...HAI DINAMO!!!

constantin (241 comentarii)  •  20 iulie 2017, 20:11

"Transferul" ăsta chiar m-a înfuriat. Dinamo este în groapă... La propriu şi la figurat. Iar Groparul este chiar Salvatorul. Parcă suntem într-un roman scris de Agatha Christie. Steliano este al treilea negru care dispare pe o sumă modică... Nu pot să-i spun transfer. Nu înţeleg de ce nu se revoltă Becali, Hagi şi juveţii: Negoiţă, tată, strici piaţa, la banii ăştia ţi-i cumpărăm noi şi-i vindem mâine pe dublul sumei... Analizând cele trei transferuri pe care le aduceţi în discuţie eu constat că Rotariu a fost vândut pe un preţ adevărat în UE, iar ceilalţi, la fel de valoroşi, au fost vânduţi pe mai nimic unor miliardari din Arabia şi fostul spaţiu sovietic + multimilionarul Becali... Întrebarea mea este: cum reuşeşti, domnule Negoiţă, să vinzi scump unei echipe din Belgia, care nu este foarte bogată, dar vinzi extrem de ieftin unor echipe din Arabia şi fostul spaţiu sovietic care aparţin unor miliardari exotici. Cum reuşeşti să storci bani de la belgieni şi nu înregistrezi aceleaşi performanţe în negocierile cu cei care îşi rad bătăturile din talpa piciorului cu lingoul de aur?... În Arabia şi fostul spaţiu sovietic, din câte se spune, banii nu se numără, se cântăresc. Mata de unde ai luat cântarul, bre? De la turci? Aştept cu nerăbdare următorul transfer al lui Dinamo într-o ţară din Uniunea Europeană... Iar dacă preţul va fi mult peste Arabia şi fostul spaţiu sovietic... Eu nu spun că domnul Negoiţă face afaceri oneroase (doar pentru el) în Arabia şi fostul spaţiu sovietic, dar aşa pare. Şi, prin comparaţie cu domnul Negoiţă, Becali, Hagi şi juveţii par negustori cinstiţi. Nu mi se pare în regulă să vinzi scump acolo unde nu sunt foarte mulţi bani , dar legea este lege, şi ieftin acolo unde sunt foarte mulţi bani iar legea este un moft. Poate greşesc, dar nu mi se pare corect. Domnule Negoiţă, aţi salvat Dinamo de la dezastru, dar nu-l nenorociţi. Şi la Dinamo mai este o problemă: stadionul. Nu depinde de domnul Negoiţă, este adevărat. Acolo domnul Badea este problema. Beneficiarul unei hotărâri de guvern de pe vremea lui Adirian Năstase şi care, ce să vezi, nu mai poate fi modificată. S-a schimbat forma de guvernământ a României, s-a schimbat Constituţia, dar nu se poate schimba acea hotărâre de guvern a lui Năstase... Iar Cornel Dinu, o legendă a lui Dinamo, îmbătrâneşte urât, la braţ cu Badea... Se plăteşte bine la Non Profit, domnule Dinu? Păcat de galeria lui Dinamo. Nu are cu cine.

Mq (7 comentarii)  •  20 iulie 2017, 20:14

Ce altceva decat sa vanda stie sa faca negoita??????

Fcsb nu e steaua (14 comentarii)  •  20 iulie 2017, 20:15

Ai dreptate

haideusicfr (141 comentarii)  •  20 iulie 2017, 20:16

CFR i-a vandut pe Cristian ,Petrucci,Jakolis cu 1milion de euro. Toti trei sunt mai buni decat Stanciu.

cpt.ahab (36 comentarii)  •  20 iulie 2017, 20:17

800.000 de euro pe Filip ar fi prăjitură, în condițiile în care acest jucător e o calamitate! Cred că oamenii din conducerea lui Dinamo Kiev sunt consiliați de cei ai Barcelonei! Prea există similarități în materie de bani aruncați pe fereastră...

dinamo_fan (48 comentarii)  •  20 iulie 2017, 20:21

Domnule Geambasu, de curiozitate, la cat estimati dvs. valoarea lui Filip ? ce cota poate sa aiba un fotbalist care nu a jucat in cupele europene, care are 2 selectii la nationala mai mult la misto si care are 0 promovare in presa de specialitate aservita ?

dan (16 comentarii)  •  20 iulie 2017, 20:22

Articol f corect.

Alb-Rosu (13 comentarii)  •  20 iulie 2017, 20:24

Probabil ca nu l-as fi vandut sub 1,5 milioane, in niciun caz inainte de Bilbao sa raman descoperit. Totusi, sa crezi ca reperul pretului unui transfer e site-ul transfermarkt, inseamna sa fii naiv. Acolo e o estimare a cotei. Pretul depinde de cerere/oferta, depinde de nivelul la care jucatorul si echipa si-au aratat valoare. La nationala e una, in UCL/UEL alta, iar in Liga 1 e altceva. Nu e ca si cum Negoita tine ca pretul sa fie musai sub 1 milion. Eu nu l-as fi vandut fara 1,5 milioane, dar daca as fi l-as fi scos la mezat, pretul l-ar fi facut piata, nu transfermarkt.de. Acum, daca e adevarat, eu banuiesc ca-i un cumul de factori: dorinta jucatorului (joaca cam de multisor aici), varsta (nu mai e un junior, nu cred ca va mai creste mult in joc/valoare/cota), disponibilitatea antrenorului de a renunta la el si a patronului de a incasa niste bani (pe care oricum nu-i intoarce in transferuri, deci sunt buni si aia 800k). Dar da, Dinamo vinde foarte ieftin si de multe ori nu merita pierderea pentru banii incasati.

custov (3 comentarii)  •  20 iulie 2017, 20:35

Daca platesc pe loc si nu in rate tranzactia e buna,necazul e ca nu au adus nimic in loc si sunt atatia fundasi stg buni care ar venii si pentru un meniu rin grand cu fasole si ciolan . Cea mai buna treaba e ca ne-a ramas CONTRA ,daca-l dam si pe el de amar o sa ne fie . Rusine sa-ti fie mare salvator sarac.

dinamo_fan (48 comentarii)  •  20 iulie 2017, 20:36

@Nea Caisa...hai sa-ti explic cum sta treaba cu memoria selectiva. Cand faci in 2 ani dintr-o echipa pe pragul falimentului o echipa care se bate pana in ultima etapa la campionat, care joaca finala de cupa si castiga cupa ligii eu cred totusi ca la Dinamo se face o treaba buna.Cred ca se poate face si mai bine, chiar mult mai bine dar de aici pana in a sari in extrema cealalta e cale lunga. Din toate echipele prezente in playoff toate erau cat de cat stabile financiar, poate exceptand CFRul insa si acolo a venit cineva si a bagat multi bani. La Dinamo problema este urmatoarea...dupa ce a iesit din insolventa nu iti permiti sa faci investitii pe care apoi sa risti sa nu poti sa ti le acoperi pentru ca a 2-a oara nu mai poti intra in insolventa, dai direct faliment. Eu zic ca Dinamo prima data sa se recupereze din toate punctele de vedere, sa-si linga ranile si apoi sa renasca din propria cenusa. Daca era oricare alta echipa proaspat iesita din insolventa toti ar fi spus ca transferul e senzational...dar in plan subiectiv toti judeca brandul Dinamo. Din pacare pentru cei de afara brandul Dinamo nu inseamna mai nimic la ora asta. E greu sa dai cota de piata unor jucatori care nu au meciuri in cupele europene, care nu au selectii la nationala si care vin de la o echipa saraca cu plafon salarial samd. Pas cu pas cu cat Dinamo va creste si se va stabiliza financiar si cota jucatorilor ei va creste. vezi de exemplu ce cota aveau jucatorii lui Dinam acum 2-3 ani si cat au acum.

dinamo_fan (48 comentarii)  •  20 iulie 2017, 20:44

@Alb-Rosu..cum bine zici..nici eu nu l-as da pe Filip sub 1.5 milioane...dar nu cred ca Dinamo poate lua banii aia pe el. JUcatorul nu e promovat la echipa nationala, nu are meciuri in cupele europene si sincer e scos pe taraba de 2-3 ani la un pret de cca 1 milion si nu a dat nimeni banii aia.. cred ca 800k e spre maxim ce se poate lua pe Filip. Iar intre noi vorbind, ca dinamovisti, nu cred ca Filip este vreun jucator care nu poate fi inlocuit, chiar cu brio as putea spune. Asadar cat timp nu vad cum Dinamo poate sa iasa in pierdere dpdv fotbalistic nu vad de ce nu ar incasa niste bani care sunt mereu utili la o echipa de fotbal. Daca am fi vorbit de un Hanca, Nedelcearu sau chiar Nemec atunci am fi vorbit despre altceva dpdv fotbalistic. Dar asa orice dinamovist stie cam care este valoare lui Filip..un jucator bun pentru liga 1 si cam atat, nimic spectaculos, doar o usoara crestere fata de sezoanele precedente.

Ionut (8 comentarii)  •  20 iulie 2017, 20:46

Fara suparare insa sa raportezi pretul de vanzare la valoarea pe care o pun unii pe un site, mi se pare amatorism. Valoarea este exact cat se plateste, restul sunt suete la coltul stadionului. La cum joaca Filip si la cate centrari a dat in tribuna la meciul cu Juventus, e o minune ca a ajuns la Dinamo Kiev. Plus de asta, nu-l ajuta nici capul, nu numai picioarele. Nu e nicio pierdere pt Dinamo iar Contra cu Mutu chiar mi se par cunoscatori ai fenomenului, ma refer la antrenorat si management sportiv. Negoita saracul, atat poate, cand nu ai bani, iti cosi buzunarele rupte, nu te duci sa-ti cumperi un sacou nou.

Ion (1 comentarii)  •  20 iulie 2017, 20:49

Dinamo va juca 2 meciuri internationale cu Atletico Bilbao. Pentru basci , antrenament cu public. Fiti realisti. Nici o echipa din Romania nu are valoare sa lupte de la egal cu Bilbao.

Mihai231 (11 comentarii)  •  20 iulie 2017, 21:07

Aici. Ai dreptate fără doar și poate...!

octavian (109 comentarii)  •  20 iulie 2017, 21:25

Gigi are mare noroc cu Firma echipei. A cumparat de la echpe in mare jena financiara, pe multe le-a salvat de faliment. Steaua a avut permanent mai multi jucatori la nationala(traiasca generalul). Va rog d-le Cristian sa faceti un inventar a marilor rateuri pe care le-a facut Gigi cu comertul de jucatori. Pe multii-a dat ca sa scape de ei. A cistigat la bani dar a pierdut totusi la performanta.

F31M (52 comentarii)  •  21 iulie 2017, 0:12

Nici mie nu imi convine daca ar pleca pe doar 800k. Eu personal nu il consider vreun talent special ci doar un jucator normal, muncitor, dar cu lacune de temperament ..cateodata isi pierde capul, pierde pucul. Nu de putine ori a lasat echipa in 10 oameni cand ii era lumea mai draga. Dar daca tot are cota pe care o are, in locul lui Negoita as tine pretul la minim una bucata milion. Macar facem o suna rotunda. Domnule Geambasu, intr-adevar Dinamo a facut afaceri slabe in ultimii ani cu vanzarea jucatorilor. Nu il putem compara pe Negoita cu Gigi Becali idolul dumneavoastra in materie de investitii. Pentru ca nu are nici aceleasi posibilitati financiare, nici experienta si nici vanitatea aceea - specifica. Am inteles ca sunteti dinamovist insa nu il suportati pe Negoita. Pe Borcea l-ati suportat? Pe Badea il mai suportati cum tine cu dintii sa nu dea drumul la reconstructia stadionului? Pe Giovanni l-ati suportat? Ca vindea pe bani mai multi dar in contul clubului nu intra nimic? Asta e situatia domnule Geambasu si mie mi-ar placea sa-l dea pe 5 milioane un fundas lateral de la FC Dinamo un pic cam dezorganizat si manelist. Dar daca nu se poate, asta e. Sa se duca si sa-l luam pe Olteanu inapoi. Mie imi place mai mult. In fine, sa revenim. Adaugati-va va rog acolo la descriere. Jurnalist box to box imi place sa critic Dinamo cu orice ocazie. Haideti domnule Geambasu ca am eu doua idei despre care va rog sa scrieti si sa le dezvoltati in mass media romaneasca. Una este stadionul Dinamo. Trebuie sa se faca, trebuie sa il lase Badea din gheare pana nu e prea tarziu. Trebuie sa faceti ceva oamenii de acolo, fiind voi chiar si doar cu puterea condeiului precum dumneavoastra. Dimensiunea esecului ar fi prea mare pentru poporul dinamovist. Badea trebuie sa inteleaga ca ura catorva sute de mii de oameni il va urmari pentru restul vietii. Va rog frumos sa scrieti un articol in acest sens, sau daca nu este de domeniul dumneavostra, poate pasati ideea celor care pot. Dar si dvs puteti. Nu exista nu pot, exista nu vreau, nu? In al doilea rand, v-as ruga sa respectati aceasta legatura stransa intre fani si Dinamo, sa nu mai semanati ura. Da, stiu, Negoita nu investeste. Si eu si altii ne dorim mai mult. Poate cu timpul. Noi avem rabdare. Totusi fanii lui Dinamo sunt un exemplu in Europa chiar si in aceste conditii. Si nu in ultimul rand, un PS. Cu Bilbao o sa mi se umple sufletul de bucurie chiar si de luam cate 3 pe meci. Vor fi 180 de minute de bucurie, nu de amagire ca pe vremea mafiei lui Borcea si Giovanni cand meciurile si visele oamenilor se vindeau la pauza. Vezi cazul Lazio. Sau in cazurile cand adversarul era mult mai slab cotat si deci avea o cota buna la pariuri, Dinamo pleca capul inexplicabil. Imi aduc aminte eram in vacanta in tara si am luat bilete pt mine, tata si fratele meu adolescent la meciul cu Vorska Poltava sau cam asa ceva. Scuze nu mai retin cum se scrie. La iesire il imbarbatam pe fratele meu sa nu planga, toti eram dezolati ca niciodata. A fost un meci anost. Stiti dumneavoastra de care. Poate aveti puterea sa revedeti si sa analizati. Eu de atunci mi-am spus ca pana nu se schimba conducerea, Dinamo e moarta. De astfel de afaceri, cumetrii si toate cele, ne-am saturat demult domnule Geambasu. Preferam o infrangere corecta acum si intotdeauna. Probabil de aceea eu personal il plac foarte mult pe Negoita. Pentru ca imi ofera ce mi-am dorit cel mai mult. Nu imi ofera campionate, nu super echipa, dar imi ofera respect mie ca fan al echipei Dinamo. Si pentru asta ii multumesc si il rog sa o tina tot asa! Vreau Dinamo sa traiasca curat. Iar pe dumneavoastra va rog sa fiti alaturi de noi in dubla cu Bilbao si sa credem intr-o minune.

sundance kid (150 comentarii)  •  21 iulie 2017, 1:24

Comparatia nu e buna. Rotaru are bani . Negoitza e "lefter " .

Sifuente (2 comentarii)  •  21 iulie 2017, 2:21

Cred ca 90% dintre articolele din presa de sport sunt scrise pentru publicul ...sa zicem foarte sarac intelectual. Altfel eu nu pot sa-mi explic cum pot aparea articole de genul acestuia, sau al celui (tot de pe acest site) in care giovanni este ridicat in slavi pentru banii pe care i-a bagat in conturile echipei Dinamo...in conditiile in care el a fost condamnat in Dosarul Transferurilor, dosar in care 80% dintre transferuri erau de la Dinamo :))))...serios acum...cat de prosti ne credeti ? Pe cine sperati sa bucurati cu o astfel de "analiza" ? Pe caini in nici un caz si asta se vede foarte clar in comentarii...mai ales ca oameni ca MarcoPolo, dinamo_fan, F31M si altii, fac o analiza mult mai onesta a situatiei clubului si a valorii lui Filip decat am citit in acest articol. Articolul acesta nu e un semnal de alarma vis-a-vis de politica financiara a clubului, pentru ca toti cainii stiu cum sta treaba cu saracia de la club. Nu e nici o analiza a valorii lui Filip, pentru ca toti cainii si toti pomii in care centreaza Filip stiu care e valoarea lui. Si atunci, ma intreb eu asa, mai ales citind finalul, nu cumva e tot un articol scris pentru sufletul poporului stelist/fcsb-ist/fc gazde sau cum i-o mai chema ?? Macar aveti taria de caracter de a recunoaste asta ?

sandi (6 comentarii)  •  21 iulie 2017, 9:48

dupa mine cotele citate de tine sunt pur orientative. orice club vrea sa iasa in castig si in nici un caz nu poti dumneata din exterior sa iti dai cu parerea despre oportunitatea transferului. cand iti dai cu parerea intreaba persoanele in cauza ca sa respecti deontologia. ii puteai intreba pe cei de la nationala de ce nu sunt convocati si de ce nu joaca astia , ca la meciurile directe cu fcsb le au dat cu terenul in cap. cred ca filip nu mai are cum sa creasca la dinamo, este intr un impas. cand toata viata exersezi un singur lucru, devii acel lucru si asta se vede in ceea ce scrieti. parerea mea este ca trebuie sa va luati alt job sau sa va transferati in rusia, acolo se mai venereaza cultul personalitatii. si cand te gandesti ca cica suntem liberi de prin '89...... sunteti demni de mila.

sorin (65 comentarii)  •  21 iulie 2017, 9:59

Avem urmatoarele premise : 1. Vanzari in vest cu pret > transfermarkt.de 2. Vanzari in est cu pret < transfermarkt.de Oare doar eu simt un usor iz al unor tranzactii combinate(alb +negru) in est? Pana la urma altii mai destepti au spus: "If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck"

disneyland (15 comentarii)  •  21 iulie 2017, 10:24

Daca tot folositi ca referinta transfermarkt, sa stiti ca au acolo, la profilul jucatorului, inca o informatie foarte interesanta: data sfarsitului de contract. Dinamo transferand practic numai jucatori liberi de contract, nu le face contracte pe 5 ani, ci pe maxim 2. Ceea ce inseamna ca Dinamo nu prea isi permite sa refuze oferte cat de cat decente, fiindca apoi jucatorii pleaca liberi. Daca nu il dadeau pe Mevlja cu 700k, ar fi plecat gratis, ca Palic, asa cum a si venit. La fel Gnohere, Anton sau (in curand) Nemec. Chiar si jucatorii cu contracte mai lungi ajung la un moment dat la final de contract, exemplu Filip. Practic, Dinamo are trei variante acum: ori il vinde vara asta, pe ofertele care exista, ori il pierde gratis vara urmatoare, ori negociaza un nou contract. In conditiile in care jucatorul transmite un semnal clar ca nu vrea un nou contract (cazul lui Filip si al lui Lazar), oare dumneavoastra ce ati face in locul sefilor lui Dinamo?

Emilian (91 comentarii)  •  21 iulie 2017, 10:34

Analiza e una schioapa, partiala. Pot sa-ti dau nenumarate exemple de tepe luate de Becali, jucatori pe care a dat milioane si apoi le-a dat drumul gratis. Becali isi permite sa jongleze, uneori ii ies tunuri (Chiriches, Stanciu etc.), alteori da o gramada de bani (fratii Costea, Iancu, Tudorie ....) pe jucatori din care se alege pulberea. Adi Popa a jucat multye meciuri in Nationala si a fost vandut cu doar 1 mil in Premiership. Filip e un jucator mediocru, a ajuns conjuctural in Nationala si nu a confirmat. Altceva: Lazar e cotat la 1.25 mil Euro! A oferit cineva suma asta?! Deci a jucat 1 an in Arabia si nu se ofera nici 250.000 Euro, asta spune multe despre valoarea jucatorului. Sumele de pe Transfermarket au foarte mica relevanta, mai ales cand vorbim de jucatori pentru care Dinamo nu a platit de fapt nimic! Nu sunt fan Negoita, dar e clar ca Dinamo merge pe principiul autofinantarii, nu al adusului banilor de-acasa, iar ca sa asiguri autofinantare trebuie sa vinzi ceva in fiecare an. Orice suma de transfer oferita pentru Filip este binevenita, mai ales ca e greu de crezut ca Filip o sa "explodeze" in urmatorii ani. Timpul "exploziei" lui a cam trecut...

inca un cititor (1 comentarii)  •  21 iulie 2017, 12:52

Felicitari pentru articol , foarte adevarat si foarte la obiect . Sa vinzi un jucator care e in anturajul echipei de cativa ani , capitanul actual si un fost jucator de la nationala cu 800.000 Euro e rusinos .Sa-ti dai cel mai bun jucator din sezonul trecut ( a.k.a. Lazar pentru cine nu stie ) imprumut cu 200.000 arata ca singurul lucru pe care nea'*** vrea sa-l faca e sa-si scoata bani cu orice pret de pe oriunde .

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

urod (105 comentarii)  •  21 iulie 2017, 15:36

Da, aici ai dreptate ca Dinamo vinde ieftin....ori cei de la Dinamo nu se pricep sa vanda , ori se intampla altceva. Cand spun ca vinde ieftin , ma refer si la cei de anul trecut....aici la Filip , nu este chiar asa mare diferenta , dar la Gnohere si Lazar este mare....in fotbal trebuie sa stii sa vinzi , si nu sa-i dai cu imprumut, pt ca risti sa se intoarca , cum este cazul lui Lazar. Este adevarat ca nu au avut expunerea de la FCSB , dar oricum preturile raman mici cam cu 25-30 % fata de ceea ce s-ar putea obtine pe ei....dar asa cum am mai zis , poate se intampla altceva !!!!!.....daca aici ai dreptate Cristi , in altele nu sunt de acord cu tine si nu stiu de ce imi da-i impresia ca porti un razboi cu el....Care-o fi ?!!!!!

soho (1 comentarii)  •  21 iulie 2017, 18:38

steliano filip are nevoie de un singur lucru pentru a fi fotbalist(:)de valoare.

butur camelia (1 comentarii)  •  21 iulie 2017, 19:49

Urmaresc meciul OSK-JUV (conform afisaj) DIGI TV 1.In traducere OSIEK -JUVENTUS TORINO.Scuzati limba romana,nu am rabdare la taste.multumesc

Comentează