Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Steaua Regală. Încă o glumă

Proiectul CSA pare pe zi ce trece o întreprindere neserioasă. Dar poate aşa lucrează militarii strategic, să ne înşele vigilenţa

Permalink to Steaua Regală. Încă o glumă
vineri, 19 mai 2017, 11:41

Românii au încredere în Armată şi în Biserica Ortodoxă, aşa spun sondajele de opinie. Nu toţi românii au încredere în aceste instituţii seculare, dar majoritatea decide. Altfel, cu cele sfinte nu e bine să glumeşti, nici cu militarii. Dar dacă ei, militarii, glumesc cu noi? Dacă proiectul CSA Steaua este un banc prost?

Falii şi felii
O parte importantă a celor care ţin cu Steaua văd continuarea poveştii în Clubul Sportiv al Armatei. Se amestecă aici nostalgia şi neîncrederea. Nostalgia pentru performanţele inegalabile ale echipei lui Tudorel Stoica, Lăcătuş şi Duckadam. Neîncredere în întreprinderea lui Gigi Becali. Toate abuzurile patronului din Pipera au săpat falii în conştiinţa suporterilor stelişti. Mai ales a suporterilor de-o seamă cu Sevilla ’86. Declarativ, ei sunt cei cărora li se adresează în primul rând iniţiativa Ministerului Apărării. Numai că pe zi ce trece, devine tot mai puternică senzaţia că în spatele acestei acţiuni girate de oameni care au făcut istorie în tricoul roş-albastru se ascund alte interese decât cele sportive ale deţinătorilor puterii din ministerul tutelar. De exemplu, cum să-l tapăm de nişte bani pe fraierul de Gigi.

Joc la două capete?
De unde această bănuială? Din piese ale aceluiaşi mecanism puse cap la cap. Mai-marii ministerului i-au arătat pisica (era kaki?) juristului Florin Talpan după ce a reuşit să câştige bătălia în justiţie împotriva clubului patronat de Becali. Mesajul a fost ceva de genul „Insubordonare” ori „Ţi-ai depăşit prerogativele şi ai avut proasta inspiraţie să ieşi în faţă. Ba mai mult, ai avut şi tupeul să ne iei la întrebări.” Alt element care susţine teoria non-combatului MApN în demararea proiectului CSA Steaua a fost lipsa de apetit pentru organizarea sărbătorii de pe 7 mai, cei 31 de ani care au trecut de la câştigarea Cupei Campionilor Europeni fiind celebraţi la Hotel Intercontinental cu sprijinul nemijlocit al lui Victor Piţurcă. Ani la rând lumea l-a arătat cu degetul pe Becali pentru atitudinea jignitoare faţă de mulţi componenţi ai generaţiei Sevilla ’86, iar acum, când mişcarea de restauraţie părea să-şi fi găsit adepţi iluştri – Tudorel, Piţi, Lăcă -, onor domnii generali s-au făcut că dorm în front. Cu ce era ocupată sala de festivităţi a Cercului Militar Naţional, cu Expoziţia Grenadei Neexplodate?

Un dar Regal
Piesa lipsă din ansamblu este tocmai echipa. CSA Steaua Bucureşti. O construcţie minunată în spaţiul virtual-declarativ, dar inexistentă în banala realitate tridimensională. Marius Lăcătuş, numit pompos coordonatorul proiectului, a pozat un pic la conferinţa de prezentare, apoi s-a dat la fund. După altă perioadă de tăcere, veteranul Ion Ion a fost numit antrenorul fantomaticei echipe a ministerului. Alegere cel puţin ciudată. O formaţie care vrea să renască îşi pune antrenor un om trecut demult de prima tinereţe, fără trecut profesional. Iar acum, după alte săptămâni de absenţă, aflăm că Steaua militarilor ar vrea să cumpere ACS Regal Sport Ferdinand I, echipă clasată pe locul 2 în Liga a 4-a, cu şanse de promovare. Potrivit prosport.ro, oferta generalilor este ameţitoare: 30.000 de eruro pentru a achiziţiona clubul, lotul de jucători şi antrenorii. Şi asta ca să ce? Să dribleze un an de competiţie în eşalonul al patrulea.

Scriitorul Radu Cosaşu ne propune în editorialul de azi o terapie de râs pentru a supravieţui întregi la minte evenimentelor din fotbalul nostru. Mi se pare cel mai bun sfat, mai ales că surata vitregă a Stelei militarilor l-a numit antrenor principal pe Viorel Tănase, abia dat afară de la Cetate Deva, din Divizia C. În acte. În fapte, va fi Nicolae Dică. Am mai văzut filmul ăsta, cu alţi actori. Dar n-am râs.

Comentarii (53)Adaugă comentariu

Alexandru Chis (105 comentarii)  •  19 mai 2017, 11:57

Dle Geambasu, nu stiu daca dvs glumiti sau vreti sa fiti foarte serios atunci cand postati un material pe blogul dvs. Incep cu o asretiune din amterialul postat de dvs si anume: "Toate abuzurile patronului din Pipera au săpat falii în conştiinţa suporterilor stelişti". cerd ca, logic, si de bun simt, era sa inserati macar cateva din "abuzuriule" facute de patronul din Pipera si, mai ales, cine le-a suportat. Apoi, apoteotic, schimbati registrul si titrati: "Numai că pe zi ce trece, devine tot mai puternică senzaţia că în spatele acestei acţiuni girate de oameni care au făcut istorie în tricoul roş-albastru se ascund alte interese decât cele sportive ale deţinătorilor puterii din ministerul tutelar. De exemplu, cum să-l tapăm de nişte bani pe fraierul de Gigi". Nu credeti ca este o grava fractura de logica intre "abuzurile patronului din Pipera" si... "fraierul Gigi"? Aici m-ati pierdut de tot! Poate ca reveniti cu un scurt comentariul pentru a face lumina, daca nu in ligica dvs, cel putin in modul in care eu eprcep realitatea. Nu de alta, dar trebuie sa va decideti: ori Becali face abuzuri, ori este fraier!

ahab (8 comentarii)  •  19 mai 2017, 12:00

csa a pornit aceasta furtuna cu un scop si unul singur: bani de la fcsb ! pt asta au fost in stare sa distruga echipa cu cel mai bun coeficient european pt romania, continuatoarea pe linie sportiva a stelei istorice ! unde s-a ajuns....statul (caci mapn este parte a guvernului) a pornit un razboi de distrugere a unei entitati private. n-au reusit, fcsb e inca pe picioare cu cea mai mare medie de spectatori din liga I. dar csa s-a trezit cu o belea: inca o sectie sub umbrela unui club ce nu are bani nici pt sectiile detinute deja. de amu' totul se rezuma la " vom obtine despagubiri de la gigi." de vazut, dar anticipez ca suma ce o vor obtine va fi infima.

ahab (8 comentarii)  •  19 mai 2017, 12:01

csa a pornit aceasta furtuna cu un scop si unul singur: bani de la fcsb ! pt asta au fost in stare sa distruga echipa cu cel mai bun coeficient european pt romania, continuatoarea pe linie sportiva a stelei istorice ! unde s-a ajuns....statul (caci mapn este parte a guvernului) a pornit un razboi de distrugere a unei entitati private. n-au reusit, fcsb e inca pe picioare cu cea mai mare medie de spectatori din liga I. dar csa s-a trezit cu o belea: inca o sectie sub umbrela unui club ce nu are bani nici pt sectiile detinute deja. de acum totul se rezuma la " cat vom obtine despagubiri de la gigi." de vazut, dar anticipez ca suma ce o vor obtine va fi infima.

Robert (2 comentarii)  •  19 mai 2017, 12:01

Tocmai aseara Gazeta Sporturilor a prezentat documente în care se dovedeşte că Steaua nu doreşte să cumpere clubul ci doar jucătorii. Ce rost mai are editorialul ăsta? Steaua n-are voie să facă transferuri?

Ketas (4 comentarii)  •  19 mai 2017, 12:16

Esti ...facut gramada , se doreste.doar achizitionarea lotului de jucatori si doar in conditiile in care ferdinand bla bla nu promoveaza. Mirosi a branza de aici

dan (67 comentarii)  •  19 mai 2017, 12:19

"Expoziţia Grenadei Neexplodate"...fain !

Lord Pepe (15 comentarii)  •  19 mai 2017, 12:24

Geambasule, stii care e diferenta dintre Steaua si FC Fcsb? Una e Steaua, cealalta e FC Fcsb. Sanatate!

Marc (6 comentarii)  •  19 mai 2017, 12:48

FCSB e o gluma proasta !

Alex.D (3 comentarii)  •  19 mai 2017, 13:36

@lord *** - vezi tu, una E STEAUA dpdv sportiv,chiar daca niste ahtiati au obtinut (temporar) o schimbare de nume iar "ALTA NU E DELOC ssi nici nu va fi nimic pt ca dupa cateva acniri "marele" proiectva sfarsi lamentabil

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

smdb (6 comentarii)  •  19 mai 2017, 14:00

Steaua nu sta intr-un om, si nu e definita de un om (i.e. un patron). Steaua reprezinta 70 de ani de istorie, sute de fotbalisti legendari, zeci de trofee castigate la nivel national si european, milioane de suporteri de-a lungul timpului. Becali e doar un episod (negru) din istoria acestei echipe, e doar o etapa, iar fanii adevarati si oamenii cu cap pe umeri inteleg asta. Cei fara prea mult creier striga in gura mare "Steaua suntem noi!" si in acelasi timp asociaza Steaua cu Becali in raport 1:1 si bun botul la gogosi servite de generali ahtiati dupa bani nemunciti. Un suporter adevarat nu-si paraseste echipa la greu (patron nepotrivit (putin spus), atacata de generali puturosi din motive lesne de inteles si pentru cei cu IQ din 2 cifre) ci din contra, o sustine mai tare ca niciodata.

Popa (12 comentarii)  •  19 mai 2017, 14:45

Tudorel Stoica si-a luat viteza degeaba ... Cei din Armata care judeca cat de cat si-au dat seama ca proiectul CSA a murit din clipa in care Taplan a platit o firma care sa evalueze brand ul STEAUA la suma de 3,5 milioane anual ! Niciodata nu vor gasi un alt Becali (sau alti mici Becali ) care sa achite aceasta suma imensa ANUAL , fara sa primeasca nimic in schimb . Plus chiria stadionului , care TREBUIE stabilita prin licitatie !

steff (20 comentarii)  •  19 mai 2017, 14:52

" CSA Steaua exista, deocamdata, doar in spatiul virtual". Asta a fost norocul vostru - ati avut cateva luni la dispozitie sa faceti ce stiti voi mai bine, adica sa bagati strambe in bunul stil mioritic. Nu-i bai, o sa demareze proiectul si o sa vedem daca si in ce mod va avea sustinere din partea stelistilor.

Carol K (146 comentarii)  •  19 mai 2017, 14:58

Daca poti pune la sefia FRF un diletant proptit politic de ce n-ar putea Dica sa antreneze la lumina zilei Steaua sau orice echipa din moment ce urmeaza cursurile scolii care-i va oferi acea diploma ? Mai ales ca e un fost fotbalist cu cifre,nu e un neica nimeni deci CV-ul plus cursurile ii pot da acest drept,se poate prezuma ca va trece examenul la final.Abia atunci,daca nu va absolvi acea scoala i se poate interzice sa apara pe banca unei echipe pana la urmatoarea examinare.Nu cred ca s-a intamplat ca cineva sa pice acel examen.

Anonim (210 comentarii)  •  19 mai 2017, 15:14

Ati fost un pic condescendent in privinta a doua "puteri"/institutii in stat, Armata si Biserica; cu parere de rau, trebuie sa afirm ca n-am deloc stima pentru cele doua institutii/puteri: ofiteri cu 3 ani de studii superioare (eu am avut 4) s-au pensionat la 45 ani fara sa combata o secunda, cu niste compensatii financiare exorbitante si cu un bagaj de cunostinte de cel mult 25% din cat au absolventii de Universitati, iar despre Biserica, ce sa mai spun? Admir stilul arhitectonic al vechilor manastiri, al domurilor/catedralelor, insa n-am deloc incredere in cei care fac legatuta intre Divinitate si vulg. In plus, Biserica ortodoxa dispune de o retea stufoasa de biserici noi, in timp ce destule spitale s-au inchis/desfiintat, iar noi scoli nu prea au aparut! As mai avea ceva de spus despre ordinea in care ati amintit nume importante ale trecutului; de ce sa figureze Stoica inaintea lui Duckadam, atata vreme cat n-a reprezentat vreun reper pentru echipa nationala si nici n-a jucat in finala de la Sevilla? A.

Nevrotyk (2 comentarii)  •  19 mai 2017, 15:21

Lord pepe,sti care e diferenta?una e steaua(CSA) care traieste pe banii nostrii ai tuturor fie ca suntem de acord sau nu,iar cealalta e Steaua(fcsb) care vinde jucatori pe milioane dupa ce I-a expus in Europa sa supravietuiasca si sa lupte la titlu an de an.salariu e de mizerie dar bugetul se duce pe ambitii personable si de imbogatire a unora

Carol K (146 comentarii)  •  19 mai 2017, 15:28

@Anonim ... De acord cu tine in tot ceea ce spui mai putin in privinta lui Tudorel Stoica.El era jumatate de echipa la capitolul efort si randament,era un Steven Gerrard al Romaniei,o tara mica in intunericul comunismului si la o varsta inaintata,nu putea avea notorietatea pe care o merita afara.Eu judec fotbalistul dupa ceea ce a fost atunci nu dupa ce opinii are acum,pe undeva il inteleg,toti am face in locul lui la fel,am apara acel brand,acea echipa,acele timpuri,a muncit enorm pentru acele performante si a devenit poate prea posesiv,refuza sa ofere pe tava acea frumoasa amintire oricui,nu neaparat ca e Becali...Acea trupa a anilor 80 era o echipa - mecanism astfel reglat de catre Jenei incat oricine lipsea un meci sau 3 nu se cunostea....Ducadam a fost doar vedeta acelei finale si toti ii purtam respectul cuvenit pentru asta,cel mai mult la acele vremuri era ca toti simteam la fel.Am vazut finala de la Sevilla la un amic si eram acolo stelisti,rapidisti,dinamovisti.Toti ne-am bucurat la fel,am simtit la fel,am trait la fel acele momente magice...

Catalin (13 comentarii)  •  19 mai 2017, 15:48

@Ahab Prietene, CSA Steaua Bucuresti a inceput aceasta "furtuna" cand a avut dreptul legal sa conteste inregistrarea marcii. adica la 9-10 de la inregistrarea ei, data pentru reinregistrare. Pana atunci, CSA nu avea cum sa conteste nimic, Becali avea marca inregistrata, abuziv sau nu, asta este legea din Romania. Dupa logica ta observ ca nu conteaza a cui este proprietatea, conteaza ce face hotul cu ea. Ia vezi..poti sa vinzi maine ceva cu numele de Coco-Cola? Siemens? Samsung? Instanta ti-a spus ca FCSB-ul nu a fost niciodata continuatoarea FC Steaua Bucuresti, datorita faptului ca armata nu a dat niciodata marca sau palmaresul. CSA Steaua Bucuresti si-a vandut doar lotul de jucatori si tot instanta a impartit "palmaresul" in doua parti: 1947-2003 CSA Steaua Bucuresti, 2003-prezent, FC ce vrea Becali. Decizia asta nu o mai schimba nimeni pe vecie. Nu se mai poate ataca nicaieri. Asa ca despre ce continuatoare vorbesti atata timp cat decizia spune ca Becali a inregistrat abuziv marca si nu a avut niciodata dreptul de a obtine aceasta marca sau vreun palmares? Intr-o lume normala la cap, lumea civilizata din care dorim sa facem parte, legile se respecta si Becali va plati despagubiri importante. Furtul a fost savarsit de Becali, iar acum trebuie sa plateasca pentru el. Pe intelesul tau, Becali ti-a luat masina din fata blocului(furt), s-a folosit de ea 10 ani, i-a mai schimbat cauciucurile, dar a carat cartofi cu ea pentru a scoate bani. Daca masina aia produce bani si a fost intretinuta de hot, ti se pare ca a devenit proprietatea hotului? Cat despre ce a scris Cristi Geambasu, am o singura remarca. Toti ziaristii de presa sportiva din Romania, alaturi de FRF si LPF tind sa-i tina partea lui Becali pentru ca el este unul din partizanul drepturilor tv. FCSB trebuie sa fie Steaua, pentru ca altfel vor cadea in cap ratingurile, se vor reduce banii pentru drepturile tv si nu mai sunt pentru toti. In acelasi timp aveti emisiuni la trusturile care au oferit banii pe liga 1. Toata ziua urlati ca vreti un fotbal curat, ca doriti justitie in Romania, dar iata ca voi, ziaristii nu respectati o decizie a ICCJ, definitiva si irevocabila, incercand cu sudoare sa faceti o legatura intre Steaua Bucuresti si FCSB pentru ca cei care detin aceste posturi sa mai aibe rating. Atunci unde este moralitatea si independenta voastra jurnalistica? Va este frica, domnule Cristian Geambasu sa declarati public adevarul? Ca Steaua nu este FCSB? Vad ca la multe alte chestii sunteti foarte apasati in critici si de multe ori pe buna dreptate, dar in cazul acesta de ce nu? Nu mai doriti un fotbal curat? Nu mai doriti justitie in Romania?

ADYtza74 (1 comentarii)  •  19 mai 2017, 15:51

Asta a fost scopul M.A.P.N.-ului de a forta mana lui Becali sa bage bani.Poate o sa fie Steaua regala crestina (ortodoxa) .Pe vechi sau nou nu stiu cat de ortodoxa dar e F.C. S.R.C. ,e bine.

Tom (70 comentarii)  •  19 mai 2017, 16:03

Mă mir că mulți nu observă adevărata cauză a acestui haloimăs! Totul a început când, Armata a vrut să mărească chiria (și așa, cea mai mare pe care o plătea o echipă românescă). Gigi, care nu a mai vrut să fie jumulit, a renunțat la baza din Ghencea și a jucat pe Arena Națională. Atunci, a apărut necazul pe cei de la Armată și anume, frica de controale de la eșaloanele superioare și de la Curtea de Conturi. Despre ce e vorba? Simplu: baza din Ghencea, e activ public, de pe urma căruia, s-au câștigat niște bani. Prin nefolosirea lui, prin faptul că nu a mai produs bani și nici nu a fost folosit eficient, conform normelor Curții de Conturi, înseamnă pagubă adusă statului. În această situație, în încercarea de a scăpa basma curată, Armata a demarat procesele cunoscute, pentru a demonstra că nu au stat cu mâinile în sân. Nu stema, palmaresul și culorile erau miza, ci banii, care odată câștigați, i-ar fi scos din necaz, dovedind că au manageriat bine, în cele din urmă acele active. Așa se explică de ce, după 12-13 ani, și-au adus aminte că privatizarea a fost făcută incorect, în situația în care inclusiv reprezentanții lor, au semnat. De ce nu au deschis proces și împotriva acestora? Ia judecați un pic! Evident, că și Gigi, căpos așa cum îl știm, plin de el și arogant, nu a acceptat nici o negociere, nimic care să deblocheze situația. Probabil că, s-ar fi ajuns la un compromis, o prelungire a dreptului de folosință a numelui, siglei etc. și la o chirie pentru bază, mulțumitoare pentru ambele părți. Sau, printr-o evaluare făcută corect, nu ca cea făcută de no-name ăia, la vânzarea acestor drepturi. Undeva pe la 10 milioane euro, ar fi fost corect, iar Gigi, doar cu banii luați de pe Stanciu, ar fi putut plăti, sau eșalonat, pe 3, 4, 5 ani. Dacă voia baza, o putea cumpăra și pe aceea, nu prea scump, având în vedere că deja investise bani serioși, acolo.

ahab (8 comentarii)  •  19 mai 2017, 16:41

catalin @ n-am nicio indoiala ca-mi vei arata si unde a impartit instanta palmaresul, altminteri vei pica de pasare aceea cu penaj frumos colorat. pt ca eu iti pot arata cum instanta nu a facut decat sa ceara OSIM sa anuleze un semn comercial. si de acolo, pt cei ca tine, mai firavi la minte, s-au tesut povesti si intrigi. nu, fcsb nu trebuie sa fie steaua, da' deloc ! doar ca este. sigur draga catalin ca conteaza a cui e proprietatea, doar ca echipa de fotbal nu mai era proprietatea csa . de prin 1998. iar instrainarea din 2003 s-a facut in prezenta unui garant al statului, notarul public si prin unica forma acceptata de lege intr-o AG, adica votul. de aceea csa nu contesta locul in liga I, nu contesta AG-ul, nu contesta....nimic. doar cere stergerea de la OSIM a unui semn distinctiv. in rest poti trai in margica ta de aer, rupt de realitate, dar la vara, fcsb se va bucura de coeficientul de castigatoare de UCL. iar tu vei scrie suparat pomelnice pe net.

Jean-Paul (174 comentarii)  •  19 mai 2017, 16:50

Am sa redau punctual: 1.)Orice discutie despre fosta steaua ar trebui sa inceapa cu ilegalitatile comise din start: a fost parasutata direct in divizia A, fara sa se respecte regulamentul, adica inscrierea in liga a 4-a si functie de rezultate, sa promoveze treptat. Dar cand erau comunistii la putere iar MApN era un stalp al puterii, orice abuz venit din partea acestora ramanea nu doar nepsedpsit, dar era si aplaudat; 2) Dupa primul an in divizia A, echipa a retrogradat pe bune, dar printr-un alt abuz a fost mentinuta in divizia A; 3) Deci, dupa doua ilegalitati clare ca lumina zilei, aceasta clona , cu numele initial de CCA, isi schimba numele in steaua, dar tot ilicita va ramane pe toata perioada ei de existenta 4) Desi primea bani de la buget mai mult decat orice alta echipa(concurenta fiind valabila doar cu dinamo, infiintata si parasutata si ea in divizia A in 1948), clubul s-a ocupat doar cu "ciorditul" jucatorilor din provincie, in loc sa-si creasca juniori... 5) Dupa ce ceausescu a ajuns seful partidului si statului, steaua a fost cea mai privilegiata echipa, starnind invidia si ura dinamovistilor fiindca toti tinerii talentati din provincie erau la cheremul armatei.... 6)Toate celelalte echipe din divizia A au fost transformate mai tarziu in sparring-parteneri pentru steaua, fiindca doar steaua era in stare sa aduca ce jucatori vroia din tara, doar ea era abonata la trofee, alternativ cu dinamo. 7)" Marea" echipa din 1986, pentru care se bat cu pumnii in piept, generalii, coloneii, valentin ceausescu, Emerich Jenei, sutele de ofiteri dar si gloata cea numeroasa era de fapt o selectionata a Romaniei, din moment ce nici unul dintre componentii echipei de la Sevilla nu a fost crescut si format in Ghencea Ziaristii atat cei dinainte de 1989(ar fi fost o mare proba de curaj civic ca vreunul sa spuna pe sleau cum sta treaba cu acest club ) cat si cei de dupa 1989, omit sa spuna ca meritul nu este al stelei, in calitate de club, ci al echipelor din tara care au format si rodat acei jucatori, luati cu arcanul si momiti cu salarii si conditii cum doar steaua isi putea permite, fiindca sacul din carec se alimenta steaua era fara fund... Si acum o intrebare: de ce nu mai ajunge steaua nici macar in grupele ChL? Fiindca a secat izvorul de talente, fiindca nu mai pot fi luati cu arcanul ca pe vremuri, fiindca nu mai exista nici preocuparea pentru cresterea juniorilor Toata telenovela cu CSA s-a pus in miscare pentru a mai ciuguli niste bani de la becali: chiria stadionului, plus vezi doamne, brandul, palmaresul, sigla bla bla bla Un om cu bun simt, cu spiritul dreptatii in sange, nu poate sub nici un chip sa simpatizeze cu nomenclaturistele steaua(acum fcsb, dar cu aceleasi naravuri rele) ori dinamo. Doar copiii fara educatie, fara simtul moralei dezvoltat, precum si persoanele care au gravitat in sfera acestora, pot sa creada ca aceste echipe, care au capusat decenii intregi fotbalul romanesc, merita aprecieri si simpatii din partea iubitorilor fotbalului....

viorel (33 comentarii)  •  19 mai 2017, 17:25

Domnule Geambasu din nou amatorismul si autosuficienta va joaca feste. De unde concluzia, complet eronata, ca o mare parte dintre cei care tin cu Steaua se pronunta in favoarea proiectului CSA!!! Total gresit, nefundamentat pe sondaje sau date reale. Toate sondajele facute pe site-urile de sport arata ca peste 80% din suporteri sprijina echipa Steaua din Liga a I-a, nu incercarea disperata a generalilor de a mai smulge bani de la Becali, folosindu-se pentru asta de amenintarea cu echipa de fotbal si de naivitatea, ura sau disperarea unora precum Lacatus, T Stoica, Bumbescu, etc. Niciun ziarist serios nu poate sprijini finantarea cu bani de la bugetul apararii a unei echipe profesioniste de fotbal. Ce sa intelegem ca sunteti unul dintre nostalgicii care asteapta renationalizarea fotbalului profesionist si militarizarea lui???

Stelist (33 comentarii)  •  19 mai 2017, 18:40

Vad tot felul de peronaje dubioase cu nume pomoase gen lord pepe care isi dau cu parerea si dau verdicte. Singurii Ahab si Tom care expun realitatea faptic si cu dovezi. Mapn prin csa a incercat sa-l jumuleasca pe Becali dubland-ui chiria pe Ghencea cea pe care tot el a renovat-o fara a cere garantii, pe cuvantul acelorasi generali care i-au dorit capul si gaina cu oua de aur. Faptul ca justitia dupa ce initial i-a dat dreptate lui Gigi Becali sa sucit cu 180 de grade intorcand verdictele pro in contra, decizii definitiva din pro in contra nu face decat se ne gandim ca statul are implicare 100% si ca cineva a orchestrat toata aceasta mascarada in complicitate cu presa si mass media! Au curs mii de articole pro Talpan, anti Becali, anti Steaua, atacuri nesfarsite impotriva conducatorilor, atacuri fara precedent in analele fotbalului impotriva jucatorilor si suporterilor cu singurul scop de a dezbina FC Steaua Bucuresti si de a o distruge. Daca stam si ne uitam in trecut si analikzam la rece situatia...ce vedem? Ce a realizat Becali din 2003 pana in prezent? - Steaua a urcat aproape 100 de locuri în clasamentul coeficienţilor UEFA » 163 era locul ocupat de Steaua în topul coeficienţilor UEFA în 2003, cea mai proastă poziţie în ultimii 25 de ani pentru gruparea roş-albastră » 57 e locul ocupat de Steaua în topul coeficienţilor UEFA la startul acestui sezon european - bugetul clubului a crescut de 4-5 ori » Capitolul la care Steaua a avut de cîştigat cu Becali patron a fost cel financiar. La finalul anilor '90, dar şi în perioada 2000-2002, bugetul clubului n-a depăşit 3,5-4 milioane de dolari. Cu Gigi patron, au fost sezoane, în special 2007-2008 şi 2008-2009, în care bugetul a depăşit chiar şi 15 milioane de euro. 25 de mii de dolari a fost cea mai mare primă oferită jucătorilor Stelei, în perioada 1994-2003, pentru calificarea în grupele Ligii Campionilor 150 de mii de euro a fost cea mai mare primă oferită jucătorilor Stelei, în perioada 2003-2011, pentru calificarea în grupele Ligii Campionilor - Steaua a avut performanţe mai bune în cupele europene În Europa fără Becali » 3 calificări în grupele Champions League » zero calificări în primăvara europeană » două sezoane fără participare în Europa În Europa cu Becali » 5 calificări în grupele Champions League » 6 calificări în primăvara europeană » o semifinală de Cupa UEFA (2006) » zero sezoane fără participare în Europa LUCRURI RELE ÎN CEI 9 ANI CU BECALI - instabilitate pe banca tehnică » 5 antrenori a avut Steaua în precedenţii 9 ani pînă să preia Becali echipa, adică în perioada 1994-2003: Dumitru Dumitriu, Stoichiţă, Ienei, Piţurcă şi Iovan » 16 antrenori în 2003-2012, în cei 9 ani cu Becali patron: Piţurcă, Zenga, Dumitriu, Protasov, Olăroiu, Hagi, Pedrazzini, Lăcătuş, Dorinel Munteanu, Bergodi, Stoichiţă, Ilie Dumitrescu, Edi Iordănescu, Cîrţu, Levy şi Ilie Stan - a jignit sau şi-a bătut joc de fostele glorii ale clubului: Ion Alecsandrescu, Tudorel Stoica, Emeric Ienei, Liţă Dumitru, Anghel Iordănescu, Ilie Dumitrescu, Gheorghe Hagi, Gabi Balint, Ladislau Boloni, Marius Lăcătuş, Lucian Bălan Si??? Ce conteaza la un club? Merita mazilit pentru ca *** si nu au facut ce au vrut cu el ,,gloriile'???? Hai sa fim seriosi.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cortes (51 comentarii)  •  19 mai 2017, 18:53

Articol speculativ, construit strict pe supozitii personale.

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  19 mai 2017, 20:00

Jiji n are bani ...el este nociv pentru fotbalul romanesc .

Whiteredarad (36 comentarii)  •  19 mai 2017, 20:11

Mister Geambasu, din nou cumulati idei si fraze in stil prolix. Ce pare sigur , este ca Armata ( sa si Politia, de altfel) nu vrea sa piarda privilegii. Adica si-ar dori mentinerea unui Club Sportiv, nici profesionist, dar nici strict militar,cu stadioane, sali de sport , baze de pregatire ,unde militari cu salariu de militar, fac fapte sportive ( ca sportivi, ca antrenori, ca si conducatori, ca si ingrijitori de baze sportive), in loc de fapte de arme, principala menire a fondurilor date Apararii. Un Lacatus, un Stoica, un Bumbescu, mari sportivi "militari de tip militaro-comunist" simt ca ar mai pute "***" ...ceva bani ....de la Armata. Ne ziceti : "abuzurile patronului din Pipera au săpat falii în conştiinţa suporterilor stelişti "....ce eroare , faliile le-a sapat Armata , care voia sport si gradati , fara sa puna si bani, lasati-i pe suporteri, nu este afacerea lor. Becali a picat "de fraier", el a dat banii, nu e falia lui, este a Armatei , care peste 10 ani a tacut , pina "un talpan" a vrut sa reinvie traditia sportului militar. Mi-e jena, am o anume senzatie emetica, vazand cum intoarceti sensul cuvintelor. Pacat,...mare pacat !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

george (4 comentarii)  •  19 mai 2017, 20:43

si daca cumpara echipa de la astia si apoi retrogradeaza?la cum sunt lucrurile pe acolo,totul este posibil

Kkciosuldelahamangia (42 comentarii)  •  19 mai 2017, 20:45

Corect ar fi asa: steaua regala stalin.

sundance kid (150 comentarii)  •  19 mai 2017, 21:47

Steaua dinainte de 22 decembrie si cea dupa este cam cum am compara .........https://www.youtube.com/watch?v=kRlnsiqnnf4 cu cei 27 de km de autostrada pe care guvernul actual a promis ca ii va termina pina la 1 ianuarie !

Virusul (2 comentarii)  •  19 mai 2017, 22:56

Acest Cristian Geambosu sa ne spuna numele lui adevarat ,si de ce se bucura in urma cu cativa ani la Budapesta cand au dat Unguri gol.De ce nu respecta niciodata valorile ROMANESTI.Daca nu stii tinere geamb STEAUA adevarata este a CSA adica a ARMATEI ROMANE adica a noastra a tuturor ROMANILOR si a fost furata de oier,pt asta trebuie sa plateasca .

octavian (19 comentarii)  •  20 mai 2017, 7:23

@ Jean-Paul.Corect si obiectiv zis.Imediat dupa revolutie s-a propus desfiintarea totala a cluburilor departamentale, chiar si a numelui de steaua si dinamo.S-a propus revenirea la Unirea Tricolor de, ex. Nu s-a facut.Cum ramane cu zecile de grade de colonei si generali acordate fara scoala de ofiteri, cu scoala obtinuta tip sportiv dar care se platesc.

bacau (1 comentarii)  •  20 mai 2017, 8:55

regula a fost simpla.niste *** din conducerea CSA vazand ca e falita echipa, obligata sa o predea sau sa o privatizeze au pus la cale o smecherie.au creat o societate butic cu scopul de a prinde bani din si vanzare jucatori,important era ca jucatorul sa aiba scris pe frunte o STEA(de aici bataia pe sigla).cum bani nu au venit asa cum au planuit hotii sa apelat la jucatorii vechi de carti PITI SI HAGI sa faca propaganda si sa gaseasca fraieri care sa dea cu banu.(vezi declaratia lui becali cum a platit partea lui PITI si apoi Hagisa trezit afara din imparteala incepand sa strige *** Steaua.dupa ce *** bine nustiu cine dracu(PAUNESCU) la invatat sa ceara procente din actiuni pe banii investiti dinnoua societate, asa *** erau mai putini la imparteala(paunescu,Piti,....generali pierzand meciul.Cand a ajuns steauape profit muscau degetele (fosti *** dar si hotul care cerea 7 mil de la craiova daca ii desface contractul"asculta bai eu te invat manevra dar daca ma fentezi ??? semneaza aici si sunt sigur" si prostul (MITIELU)a semnat)).La gigi nu a mers ca il avea si pe Paunescu langa el.cand gigi a gasit alt stadion ei au gasit un prost de jurist sa le faca meciurile si dupa ce au primit Steaua de pus in frunte iar au intrat pe fir crezand ca se aboneaza la buzunarul lui gigi DAR prostul aprins experienta in afaceri si cel mai inportant (*** POVESTEAU LA *** CE VREMURI ERA CANT IL FURAU PE PROST CU EL DE FATA )de aia gigi nuii da in gat pe Paunescu si Piti(nu vreausa vorbesc de ei) il au la mana cu cedari de terenuri smeuite cu armata si .....alti Acum ce va placut scrisul gramaticaL sau adevarata mica parte din poveste??? PS:EI SE STIU INTRE EI SI SUPORTERI JOACA TENIS ,PACAT CA TRAC CA MUSCA LA ***. HAI FCM BACAU(SPERAM SA GASIM UN SACHELARIU CA PRIMUL FRAIERUL A MURIT ,TRAGEA BINE LA CARUTA) PS2: NU PUTEMSA FACEM NUMAI LIGA 3 SI 4 ASA AU LOC MAI MULTE STELE SI "D" scuze alfabetul trebuie sa dea inapoi sigla lui dinamo "D".Cainiii bai scuze *** baiii.

constantin (241 comentarii)  •  20 mai 2017, 9:22

Domnul Geambaşu are dreptate, Armata vrea bani de la Becali. Eu sunt dinamovist, deci nu fac parte din nicio tabără...stelistă, dar fără implicarea lui Becali în fotbal, eu cred că am fi avut un campionat de nivelul celui din Albania. Această realitate nu poate fi negată de cineva. Gurile rele spun că şi Dinamo se pregăteşte să devină FCDB, însă asta este altă poveste. În legătură cu războiul Steaua-FCSB, eu am o neclaritate de ordin juridic: Atunci când Becali a construit nocturna şi a efectuat nişte lucrări de modernizare la stadionul Steaua, era musai ca între echipa pe care o patrona şi Armată să se încheie un contract. Un asemenea contract a fost încheiat şi atunci când au stabilit chiria pentru stadion, drepturi, obligaţii etc. Acele contracte între cine şi cine s-au încheiat? Eu cred că între Steaua reprezentată de Becali (sau neamurile lui...) şi Armata reprezentată de generali, altfel nu semna Becali. Sunt sigur că acele contracte au fost vizate pentru legalitate şi de juristul Talpan... Dacă este aşa, atunci se impun următoarele întrebări: când şi cum a fost atins de iluminare juristul Talpan? Dacă Becali era patronul FCSB, nu al Stelei, de ce domnul Talpan a vizat ca fiind legale acele contracte? Nu ştia că Becali era un impostor? Trebuia să ştie? Ultima întrebare este foarte importantă. Ştiu, Armata a câştigat în instanţă, dar asta nu înseamnă că nu avem voie să ne întrebăm. Nu ştiu dacă este vorba despre un abuz în serviciu, tot este la modă, dar o fi corect să modernizezi stadionul cu banii lui Becali, recunoscându-l drept proprietar al Stelei Bucureşti, apoi să-i spui ca este un ipostor iar Steaua este a ta? Scuzaţi-mi concluzia, dar asta-i ***. N-am găsit altă rimă...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  20 mai 2017, 10:15

Execuţii demonstrative - „o terapie de râs“ ! --------------------------------- „Mobilizaţi de utemişti tinerii din comuna Fulga-Prahova au stins un incendiu pus de mâna criminală a unui chiabur. (...) şi în vreme ce tâlharii ca duşmani de clasă din banda subversivă teroristă lovesc cu ură înverşunată în patria noastră dragă, în inima tinerilor din Fulga s-a aprins mai fierbinte dragostea pentru avutul ţării; (...) în inima lor, flacăra de nestins a patriotismului arde tot mai învăpăiat, tot mai învăpăiat!" „Inima lui Voicu bătea cu putere, gata să-i iasă din piept: i-a venit de hac bogătanului. (...) şi ura, ura nepotolită pentru exploatatori, clocoteşte mai aprig în sufletul lui. Ea îi întăreşte puterile, îi reface mai ageră privirea de vultur" (Maestrul Radu Cosaşu, nascut Oscar Rohlich „Scânteia Tineretului",1949). O mina de bolsevici au distrus proprietatea, s-au distrus elitele, s-a ucis libertatea, s-a ucis viitorul: tortură, crime, deportări. Execuţii demonstrative.

Kendo (5 comentarii)  •  20 mai 2017, 10:19

Domnule Geambasu, fara suparare, dar m-am oprit la "trecut DEMULT de prima tinerete"... Adica "trecut CANDVA de prima tinerete"? Sau "trecut de multi ani" de prima tinerete? Stiu, esenta articolului conteaza, dar sunteti totusi ziarist. Numai bine!

undoi (1 comentarii)  •  20 mai 2017, 10:51

Domnule "ziarist", dorinta ta si a colegilor tai de a vedea circ ieftin nu prea ne intereseaza. Poti sa te apuci usor de emisiuni nocturne si caterinci ieftine(nu ca nu ati face asta deja), pentru ca acolo vei avea tot timpul ceva de pescuit. Tovarase, aici este vorba de Steaua. Uitati ce inseamna Steaua, si o asociati eronat cu perioada de dupa 2003 a fc fcsb. Gresit! Steaua inseamna seriozitate si respect! Apropo, dintre toate "ziarele" de sport, gesepe este cel mai vedement impotriva Stelei si in acelasi timp, sustine fecesebe. Este adevarat ca aveti un fetis pentru insiruirile intamplatoare (sau nu) de consoane ***. Aa, si ar mai fi si a treia varianta (cea mai grava), in care chiar crezi ca fc fcsb este Steaua. Atunci nu mai ai nicio scuza ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Fc (9 comentarii)  •  20 mai 2017, 11:46

Ce derby-uri vor fi in curand FCSB contra Steaua. Tipic romanesc.

Anonim (210 comentarii)  •  20 mai 2017, 11:52

@ constantin In 1991, cand a fost inaugurata instalatia de iluminat (nocturna) a Stadionului Ghencea, Becali nu era patronul Stelei! Poate fi beneficiarul acestei facilitati doar daca a cumparat-o! A.

Anonim (210 comentarii)  •  20 mai 2017, 12:01

@ 17 Nentori Cu toata deferenta v-o spun, exagerati in privinta Maestrului Cosasu! Daca este vreun ziarist/literat care scrie pe acest site si care sa merite respectul tutror cititorilor, atunci primul candidat este chiar subiectul postarii dvs.! Echilibrul ce rezulta din tot ce scrie nu-l regasesc la dvs., ca tot ati citat un pasaj dintr-un materal vechi al Maestrului! A.

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  20 mai 2017, 17:09

Confesiunile lui Ioaniţoaia » Radu Cosaşu in 2010: "Nu privesc înapoi cu tristeţe, dar nici înainte cu speranţă" N-ai obosit? - „Am făcut toată viaţa doar ce mi-a plăcut, cum să fi ostenit?!“ - Cum te-ai caracteriza într-o frază? - „Un om normal într-o lume anormală.“ Totuşi, după ce-ţi pare cel mai rău şi mai rău? - „Că nu i-am convins şi pe unii dintre prietenii mei să preţuiască mai tare valorile în care am crezut şi cred eu.“ ----------------------------------- @Anonim, sinteti greu de inteles ! Eu doar am citat ! ---------------------------- „ţărănimea muncitoare s-a convins că viaţa ţăranilor sovietici este o viaţă fericită (...) şi că sub îndrumarea P C (bolşevic) al URSS ...“ - Radu Cosasu 1949. ----------------------------- Din păcate, nu se cunoaşte cu exactitate numărul de ţărani care, datorită opoziţiei la colectivizare, au fost arestaţi şi trimişi în închisoare istoricul Dennis Deletant aproximează la 80.000 numărul acestora. Între anii 1949 şi 1962, au fost şi multe cazuri de execuţii demonstrative, numeroşi ţărani fiind ucişi de Securitate fără a fi fost condamnaţi. Cu exactitate s-a gasit DOAR: între 1 septembrie 1948 şi 7 noiembrie 1949, Securitatea reţinuse 23.597 de persoane, 10.152 de ţărani, iar între 1951 şi 1952, M A I efectuase în rândurile ţăranilor un număr de 34.738 de arestări. Numărul celor care au fost deportaţi în Bărăgan, în Dobrogea sau în alte zone din ţară în perioada 1949 – 1962 este estimat la aproximativ 200.000 de persoane.” --------------------------------- „Primele cărţi: Lenin, «Sarcinile Uniunii Tineretului» şi Stalin, «Despre materialismul dialectic şi istoric. Pentru studenţii noştrii învăţământul marxist-leninist este de nedespărţit de specialitatea lor ca de altfel de orice specializare" - Radu Cosaşu 1949. ---------------------------------- În perioada comunistă, 540.000 de deţinuţi politici, cu o medie a sentinţelor de cinci ani şi jumătate, au fost aruncaţi în temniţele sistemului totalitar. Dintre aceştia, 100.000 au decedat. Începând din 1949, regimul comunist a efectuat o nouă reprofilare a locurilor de detenţie, în funcţie de categoria socio-profesională a deţinuţilor, de vârsta şi de orientarea politică: Piteşti (studenţi), Suceava, Aiud, Râmnicu Sărat (legionari), Sighet (elita interbelică), Gherla (ţărani şi muncitori), Craiova, Galaţi (liberali şi naţional-ţărănişti). Criminalii de război se aflau la Aiud, alături de intelectuali şi de foşti membri ai Guvernului Antonescu. ----------------------------- @Anonim, poate aveti impresia „ca Cosasu“ a fost un intelectual. Nu, pina in 1956 el de-abia scria, a inceput sa citeasca ceva dupa ce-a fost dat afara de la Scanteia. Ca incult, nu cum spune ca s-a opus cenzurii. (!!! te doare mintea) Nu era bun de munca, a fost intre 56 si 68 - 12 ani ! - singurul somer din R P R si apoi RSR. Trintori nu existau, venea imediat militia acasa sa te ia. Atunci s-a cizelat si el, a citit si a scris. Ce sa faca „maestrul“ ? Cu sportul nu are nimic comun, nu stiu de ce i-a dat Ioanitoaia o piine, scrie si la batrinete articole puerile de chibit. Pina si VoChin mai scria despre fotbal, cel putin se informa, aducea statistica in joc. Chibit. Nimic. Jenant domnule. Pe ce manica unii o piine. Cu ce trecut maret. Lene, opotunism, viclenie. Ce inteligent e se vede si din acel interviu, singurul si sper ultimul, „furat“ de O Ioanitoaia („furat“ nu-i, de fapt il spala pe individ in toata regula) Oscar Rohrlich alias Radu Cosasu raspunde in trei minute la 7 intrebari comparindu-se pe rind cu Dobrin, Gaţu, Camil Perescu, John Steinbeck, Fănuş Neagu, Vanea Chirilă, Nichita, ... dupa calapodul: - Scriitori mai beau, dumneata... - „Bietul Nichita era pătimaş, nestăvilit.“ Prost: se da mic dar aduce in discutie mari. Prost de bubuie: ii este spalat trecutul iar el sutine ca-i om normal, ca a facut ce-i place si ca nu-i pare rau. Un prost publica, altul s-ar jena. De ce n-a plecat afara ? Pai ce sa faca afara, cine sa-l bage in seama, cine sa-i publice chibitariile despre fotbal, cine sa-i publice ceva in alta limba, cine sa-l angajeze ? Si nu-i vorba de trecut. Uite, alt maestru de care sinteti asa de entuziasmat – nu vreau sa zic care - , ce sa faca afara ? Poate sa fie utili ca Mosi Gerila ori Pomi de Craciun. Sint maistri nationali, nu universali, asta mai scriu cite un articolas natiei **, mai iau un ban, mai rid de ei si societate, scriu o nuvela, o carte, o lauda Plaesu ca ce sa laude si el, zero barat domnule. Asta ca tot spuneti ca n-am echibru, ca sint rau si nedrept ! Da, spun sincer, pe mine ma doare mintea cind vad atita … Cu stima domnule Anonim, 17.

IO (65 comentarii)  •  20 mai 2017, 17:49

Ce este clar. Becali a preluat o echipa fara acordul CSA. Paunescu putea folosi emblema si numele echipei timp de 20 de ani. Becali a fraudat intelegerea si a trecut echipa pe numele sau pt ... eternitate, crede el. Un artificiu tehnic, sa zic asa, foarte utilizat oin perioada in care "fabrici si uzine" au trecut din proprietatea publica in cea privata. Faptul ca echipa a fost in curtea lui Becali pana in decembrie 2014 nu inseamna ca intre 2003 si 2014 nu a fost Steaua. Aici este marea "banguiala" a celor de la armata cu talpan in frunte. Becalistii vin cu argumentul *** care spune ca Gigi, nea Gigi, ca sa fim mai precisi, a bagat bani in echipa in tot acest timp. Desigur este un argument dupa cum a m zis mai sus. Gigi (fara nea) a facut bani cu Steaua, foarte multi bani. Daca cineva inchiriaza un apartament face imbunatatiri, renovari, marmura pe jos si pe sus, plateste taxe si alte alea, nu inseamna ca apartamanetul este al lui. Proprietarul poate revendica proprietatea oricand, iar imbunatatirile (palmaresul in caul nostru) raman proprietarului. Nu poti lua cu tine la inchierea intelegerii mijloacele care au fost atasate de structura imobilului sau a proprietatii immobiliare. (cazul nocturnei de le Ghencea care nu poate fi niciodata luata de acolo de catre Becali. Pe cale de consecinta CSAFC STEAUA detine palmaresul dintre 1947 so decembrie 2014. Faptul ca nu a platit "chirie" pt marca intre 2003 si 2014 ii poate fi imputata si castigata in justitie. Faptul ca a folosit ilegal numele Steaua din 2014 pana ion prezent trbuie pedepsota conform legii de protectie a marcilor. daca eu fac tricouri si scriu Nike pe ele intru sub incidenta legii.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

anonim (210 comentarii)  •  20 mai 2017, 18:21

viorel paunescu e vinovat nu gigi becali in 1998 el a luat gratuit marca culorile anul infiintarii tot ce tinea de palmares asa ca gigi becali nu are nici o treaba el cu asta ca nu era in acel moment la echipa a venit dupa doi ani sau chiar trei iar gigi becali a si zis spus ca dupa ce l-au lasat viorel paunescu si victor piturca numai pe el sa faca performanta el nici nu avea idee ca o sa faca echipa lui performanta ca pe atunci nici nu avea banii care ii are acum astia i-a obtinut de a lungul timpului

anonim (210 comentarii)  •  20 mai 2017, 18:24

deci in concluzie la acea vreme nu stia ca poate duce el echipa spre performanta deci nu este vinovat el ci viorel paunescu dupa cum am spus zis

anonim (210 comentarii)  •  20 mai 2017, 18:28

de gigi becali da sunt de acord ca a facut si greseli dar si lucruri bune de exemplu in 2005 2006 2007 2008 2009 astia cinci ani da mai putin la inceput adica din 2002 pana in 2004 atunci nu facea greseli ca acum

m_d (17 comentarii)  •  20 mai 2017, 23:32

Chiar nimeni nu intreaba ce căuta Viorel Paunescu sa puna mana pe Steaua? Securistul asta batran a furat tot si nimeni nu vorbeste de asta. Un subiect foarte amplu pentru cercetarea luiTolo. Pare interzis. Inter, Lido, Bancorex si continuatoarea etc etc. Asta a manjit pe toti?

Misu (5 comentarii)  •  20 mai 2017, 23:53

In concluzie, esti varza! Mai intai Gigi face abuzuri si dupa este fraier??? Auzi, cati bani ai incasat de la oier sa scrii asemenea scamatorii??? Steaua Bucuresti trebuie infiintata cu nume si prenume si preluata exact de cine o detinea si inainte de 1989. Circul asta cu fcsb, sau stiaua sau fa ce spune bekali, trebuie sa inceteze si un ziarist competent care nu pute a branza, trebuie sa se delmiteze de oier. Sper sa nu-ti cer prea mult, dar parca puti a branza de oier!!!

Anonim (210 comentarii)  •  21 mai 2017, 9:58

@ 17 Nentori Nu va dati seama ca riscati sa nu vi se mai citeasca argumentele, cand, in avantul ... denigrator din ultimele zile, postati texte atat de lungi? A.

Anonim (210 comentarii)  •  22 mai 2017, 18:51

Domnule Geambasu, nimic despre Chris Cornell? Adica a meritat sa-l besteliti pe Ian Anderson pentru ultima prestatie (sper sa nu gresesc) in Romania si nu-i dedicati nici macar un rand americanului care figureaza in multe topuri ale vocalistilor din muzica rock? A.

Comentează