Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Un fault pentru Denis, un sărut pentru Sergiu

Derbyul a fost decis de atitudinea jucătorilor importanţi. Hanca, un bulgăre de ambiţie, Alibec, modelul victimei perfecte

Permalink to Un fault pentru Denis, un sărut pentru Sergiu
miercuri, 3 mai 2017, 11:13

Două atitudini. Despre fotbal, deci despre viaţă. În colţul roş-albastru, talentatul. Sensibilul Denis Alibec. În colţul alb-roşu, ambiţiosul. Putem să-i spunem şi muncitorul. Sergiu Hanca. Să-i luăm pe rând, să vedem ce rol au jucat în Derby. Cum au influenţat ei rezultatul final, victoria cu 2-1 a lui Dinamo.

Capcana
Denis Alibec este faultat sănătos de Dan Nistor în minutul 2 al partidei. Seamănă mai mult a bodicec din hochei decât a dat la gioale din fotbal. Este un fault-avertisment al mijlocaşului din Ştefan cel Mare, ceva de genul „vă arătăm noi cine sunt şefii!”, iar stelistul pică în capcană şi amplifică duritatea contactului. El, Alibec, muntele de om, cade secerat după un umăr la umăr mai dur, arătându-le adversarilor vulnerabilitatea. Pe care o transmite concomitent şi coechipierilor. Între timp, dinspre peluza dinamovistă zboară rolele de hârtie, porţiunea de teren din spatele porţii lui Niţă este inundată de corpuri străine.

Bibeloul de porţelan
Alibec se scoală cu greu, seamănă puţină derută în faţa careului dinamovist, apoi cade din nou după un fault tare al lui Dielna. Claude nu este doar practicant de kickboxing, ci şi adept al şcolii corsicane din perioada în care evolua la Ajaccio. Alibec are motive serioase să acuze şocul loviturii, dar senzaţia este că şi exagerează. Comentatorii meciului prevăd apocalipsa, adică ieşirea de pe teren a vârfului stelist. Denis părăseşte arena de-abia în repriza secundă, dar mesajul transmis coechipierilor, adversarilor şi impresarilor care îl urmăresc rămâne identic celui de la faultul lui Nistor. Nu mai daţi în mine! Sunt un bibelou, mă sparg uşor! Eu am glezna fină şi genunchii de sticlă!

Ce-or fi zis englezii?
Aceste rânduri nu sunt o pledoarie pentru duritate şi desfiinţarea fizică a adversarului. Dar agresivitatea dinamoviştilor, pe alocuri dincolo de limita regulamentului, a fost şi o luptă psihologică. Căreia i-a căzut victimă însuşi numărul unu al adversarului. Cu ce ochi au privit oare acei mulţi şi foarte dornici emisari ai unor cluburi englezeşti vaietele lui Denis? Şi, ipotetic vorbind, credeţi că odată transferat în Insulă, indiferent de numele clubului, Alibec ar beneficia de tratamente mai blânde? Sau mai aspre?

Mister Penalty
Sergiu Hanca a transformat penaltyul rezultat din intervenţia caraghioasă a lui De Amorim asupra lui Romera. Era minutul 6 al prelungirilor derbyului, trecuseră peste două ore de la primul fluier al arbitrului Ovidiu Haţegan. Tensiune, nervi şi oboseală strânse mănunchi. Tot Sergiu înscrisese cu ceva emoţii din prima lovitură de pedeapsă, în minutul 34, după un elan scurt. Greşeală pe care nu o mai repetă a doua oară, când execută impecabil, nelăsându-i şansa lui Niţă să mai ghicească direcţia şutului. Între cele două penaltyuri valorificate Hanca a fost cel mai activ şi mai productiv jucător al echipei antrenate de Contra. Convertit în mijlocaş din fundaş de bandă de Ioan Andone, Hanca pare să joace de o viaţă pentru Dinamo. Dar Hanca are doar un an şi trei luni de la transferul în Ştefan cel Mare, unde a venit ca un chilipir, încă unul, al lui Ionuţ Negoiţă. Asta se construieşte, nu îţi pică din cer.

Răsplata
Probabil că Sergiu Hanca nu are talentul lui Alibec. Deşi ar fi de discutat mai în amănunt noţiunea de talent. Dar Sergiu Hanca este aproape meci de meci purtătorul de cuvânt al unei anumite stări de spirit. Într-un fel, aici s-a scris istoria meciului câştigat de Dinamo în faţa eternului rival. Sărutul pe care soţia Andreea i l-a oferit la final de meci lui Sergiu a arătat frumos. Ca o răsplată firească, nu ca vânătoarea unui premiu. A fost o altă imagine a poveştii pe care au urmărit-o cei 37.669 de spectatori de pe Arena Naţională.

Comentarii (34)Adaugă comentariu

Cris (6 comentarii)  •  3 mai 2017, 12:09

Frumos si categoric corect!

The reem (2 comentarii)  •  3 mai 2017, 12:25

Are nea gigi oferta din Anglia pentru Alimelc. Ca in Anglia nu dau fundasii peste picioare :). D-aia nici Ronaldo nu da cate 3 goluri pe meci,ca il masacreaza adversarii din minutul 2.

adi_stelistul (454 comentarii)  •  3 mai 2017, 12:39

Sincer, n-am prea inteles mesajul. Adica, sigur, am inteles - unul nu prea avea chef sa puna osul (Alibec), altul a stiut sa transforme doua penalty-uri (Hanca - dar cu rezerva ca la primul a facut-o cu multe emotii). Nu zic ca n-aveti dreptate, dar lupta psihologica a dinamovistilor bazata pe duritate a avut efecte si cu concursul arbitrului. Care poate decide uneori sa lase jocul mai dur, alteori nu. In mod normal, daca ne luam dupa ce clameaza toate federatiile nationale si internationale din domeniu, cum ca trebuie incurajat atacul si jocul spectaculos, normal ar fi ca arbitrii sa procedeze in consecinta si sa descurajeze astfel de agresiuni, "pe alocuri dincolo de litera regulamentului", cum o si spuneti. Apropo, nu pe alocuri, ci INTOTDEAUNA. Ca inafara literei regulamentului e orice fault, oricat de mic. Nu trebuie cartonas pentru a avea un fault inafara literei regulamentului. Dar asta e o chestie de semantica, nu insist. Revenind, eu cred ca atitudinea arbitrilor nu ar trebui sa fie atat de laxa cu agresiunea (sa nu uitam ce a patit si Messi cu Real), daca afirmam peste tot ca incurajam jocul ofensiv. Nu-l acuz pe Hategan, el a arbitrat in spiritul epocii, dar spun ca exista o contradictie intre ce se afirma si ce se intampla. Pe de alta parte parerea mea este ca ati redus foarte mult semnificatia meciului de luni aducand totul la atitudinea celor 2 jucatori. Cred ca sunt cauze mult mai profunde care sa explice rezultatul. Una importanta ar fi ca in timp ce Dinamo e o echipa, Steaua e o grupare de jucatori cu impresar comun (daca vor sa joace).In timp ce Negoita, cu toate lucrurile care-i pot fi reprosate, e un manager in adevaratul sens al cuvantului, stiind sa faca cea mai importanta dintre muncile unui manager, anume delegarea responsabilitatilor, Becali se baga in toate, desi e habarnist cam in toate. Si din aceasta cauza la Dinamo s-a construit o echipa iar la Steaua o adunare de jucatori si tot din aceasta cauza la Dinamo avem un antrenor si la Steaua pe comisionarul unui impresar. Asta e.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  3 mai 2017, 15:10

Foarte de acord cu multe dintre ideile exprimate. Iar acolo unde nu sunt de acord, pot intelege nuantele. Sau interpretarile. Mi-as dori mai multe asemenea postari care propun o dezbatere. Multumesc, ca intotdeauna ati fost echilibrat si la obiect!

mickey13 (6 comentarii)  •  3 mai 2017, 12:42

Aham! Am inteles! E mai bine sa marchezi 2 goluri din 2 jumatati de penalty-uri (recunosc ca ambele penalty-uri sunt acordate destul de usor, dar exista circumstante - adica stelistii au picat singuri in plasele intinse de dinamovisiti) decat sa fii faultat grosolan si asta chiar la inceput de meci. Dinamo a facut 21 de faulturi (atatea a numarat flashscore), adica unul la fiecare 4 minute, iar stelistii doar 10 (dar 2 au fost in careu). Concluzia ta, Cristi: faultati mai des, dati la picioare, ca-i bine... Mama lui de fair-play! Felicitari pt un articol degeaba!

Ady (1 comentarii)  •  3 mai 2017, 12:43

"Trecuseră peste trei ore de la primul fluier al arbitrului Ovidiu Haţegan" ***! Trei ore!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  3 mai 2017, 15:13

Daca te uitai pe ceas ai fi vazut cit timp trecuse de la primul fluier al lui Hategan. Timp efectiv, nu cit timp regulamentar tine un meci.

viorel (33 comentarii)  •  3 mai 2017, 13:10

Super analiza, finete, mesaj, morala!!! ha, ha, ha !!! Bravo domnule Geambasu hai sa incurajam folosirea de bate si crose in fotbal, adica nu jocul ci ciomageala stramoseasca. Acesta este subliminalul articolului?? Mesajul tactic transmis de *** Contra, Mutu, Danciulescu catre catelusii din teren: intrati la rupere la Alibec ca de restul se ocupa HOTegan si au avut dreptate s-a ocupat mizerabilul si Alibec a iesit distrus de intrarile cainesti. Campionat corupt, tipic pentru Romania. Cei care produc, investesc in fotbal, tinand in carca un campionat intreg, sunt calcati in picioare, furati, umiliti, pe banii lor, de niste neica nimeni precum transparentul si predictibilul burleanu și aerianul vassaras. Nu avem cum sa devenim tara europeana cu o astfel de mentalitate, de atacare si jefuire a celor care fac ceva si premiere a hotilor, puturosilor si mincinosilor!!!! Rusine FRF si CCA pentru starea deplorabila in care a ajuns campionatul. Nu mai poate oferi nimeni 27 milioane de euro pe an pentru un spectacol jalnic facut de arbitrii, la care mai contribuie din cand in cand si trupe de saltimbanci precum cea a blatuitorului Sapunaru. Pe scurt o mizerie care nu merita banii, generand repulsie!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

anton (3 comentarii)  •  3 mai 2017, 13:44

Mi se par corecte atat ideile din articolul d.lui Geambasu cat si cele exprimate de adi stelistul pe finalul textului.In plus eu vin cu observatia ca se propaga o mega vaicareala la cel mai mic contact intre jucatori in asa fel incat pot fi derutati inclusiv cei din tribune ,inclusiv arbitrii in a judeca in mod corect unele faze.Am urmarit si meciuri din ligile inferioare inclusiv din cele judetene si acolo se observa ca multi jucatori preiau din metehnele vazute in prima liga la televizor.Cred ca arbitrii vor trebui sa trateze cu mai multa exigenta simularile de fault.Cu stima.

17 Nenthori (93 comentarii)  •  3 mai 2017, 13:55

Domnu inginer, asteptam sa absolviti jurnalismul ca sa fiti impartial. Nu sunteti numai dinamovist, ci chiar antistelist !

mihail (5 comentarii)  •  3 mai 2017, 15:07

@17Nenthori : Domnule , *** !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

xander7686 (3 comentarii)  •  3 mai 2017, 15:16

Cu alte cuvinte, daca vine Messi sau CR7 sau alt talent urias pe la noi...LA RUPERE CU EI, cu ambitia voastra de romani adevarati,nu? Adica planul dinamovisto-cainesc de a intra din primul minut la rupere la Alibec este demn de urmat, nu? Stia Contra, acest artizan al ciomagelii in anii lui buni, ca odata lovit, Alibec ori se va enerva si va fi eliminat ori va fi rupt. Frumos dl.Geambasu.De-acum sa se predea la orele de curs pt antrenori tactica de intimidare si rupere a adversarului, modelul Contra.In loc sa criticati tactica mizerabila impusa de dinamo si sa arati cum in prima repriza pana la golul primit Steaua a dominat prin pase, faze de fotbal si joc frumos voi ovationati niste ghiolbani, niste jucatori care au intrat pe teren cu dorinta clara si lectia invatata.Sa-l rupa pe Alibec.Halal jurnalism.Asa sa faca si cu Messi sau Ronaldo pustii lui Hagi sau Cainii lui Contra.... ***...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

acciduzzo (130 comentarii)  •  3 mai 2017, 15:26

Prea multa analiza pentru o cimilitura de meci cum ar fi zis doctorul de la Mogosoaia sau nea Jenica! Prea mult pentru niste jucatori de fotbal.....repret...........jucatori de fotbal....NU FOTBALISTI!!! Fotbalistii joaca martea si miercurea de la ora 21:45 ora Romaniei!!

io (24 comentarii)  •  3 mai 2017, 15:33

Loviturile primite de Alibec in derby sunt mici ghionturi pe langa tratamentul pe care l-ar avea in campionatul Angliei. Daca se plange ca o muiere, mai bine sa se apuce de darts, sah, snooker, bowls...sporturi care nu presupun contact fizic. Poate ca si asta e un motiv pentru care nu a reusit in campionatele din vest.

17 Nenthori (93 comentarii)  •  3 mai 2017, 15:35

Ce sa astepti de la Contra: este un bataus, a fost condamnat penal pentru lovire !

Vaj (13 comentarii)  •  3 mai 2017, 15:47

Da, Dinamo a jucat in spiritul lui Lacatus, testimonial football, agresiv, ambitios, dur. Alibec a fost sifonat, e drept, dar nu i s-a distrus cariera prin vreo dubla fractura de tibie si peroneu, insa nici nu i s-au lasat spatii - de multe ori cu ajutorul unui fault cinic sau dur. Cea mai dura intrare a meciului a fost a lui Enache la Filip, dar n-are rost sa depicam firul in patru. Arbitraj corect. Scor corect. Ratarile nu se cumuleaza in puncte pt impresia artistica, nici posesia nu se premiaza pe tabela, iar faulturile s-au penalizat cu lovituri libere si cartonase galbene.

gio (4 comentarii)  •  3 mai 2017, 15:53

Da d-le Geambasu, este corect ce ai scris. Cand se arbitreaza corect, evident FCSB este.......dezavantajata !!!!

Andrei F (698 comentarii)  •  3 mai 2017, 17:50

Domnule ziarist...In ultimul timp nu va mai miroase nimic sau prea se intamplata toate asa cum va doreati?Pai revad cum va rugati de Hagi inainte de meciul cu Steaua,alteori va rugati ca Tanase sa fie pe teren...Uite Sumudica-puteti sa cautati in arhiva GSP-il lauda pe Sapunaru ca nu facuse nici o greseala de 7 luni!Ce te faci ca la ultimele etape o comite aproape meci de meci!Desigur stim amandoi ca nu va mai fi la fel si meciul urmator...Apoi nu e putin prea mult sa ridicati statui unui jucator de la o echipa cind cu o etapa inainte Stelei nu i s-a dat 2 penaltyuri?Sau penaltyurile se dau doar celor cu munca nu si celor tehnici?Unde erau eroii dv. daca macar un penalty nu se acorda la fel ca la altii 2?...Sper sa nu fi vazut meciul de aseara...Acolo vedeati un jucator cu adevarat galactic care a marcat 3 goluri...Oare adversarii sa fie atit de slabi incit nu au recurs la intimidari sau totusi fotbalul mai este sport?Sau poate ca daca echipa dv. de suflet juca cu Real Madrid treaba era rezolvata?Nu pariati...in Spania arbitrii mai gresesc dar totusi...A, sa nu uit...cind mai tineti morala unora sa stiti ca pe Contra nu ati vrut sa-l aveti ca si client...Sau poate nu ati auzit?Sau o trebui si el laudat la fal ca cei buni la intimidat...

cutzu (19 comentarii)  •  3 mai 2017, 18:02

bai astia cu lacatus am avut si noi rupatorii nostrii de clasa mondiala: movila, andone, alexa vad ca nenea reporterul e preocupat de mingea dezumflata albiec si de maiestria la 11 m in loc sa observe daruirea lui romera in rest, meci de doi lei fcsb - dominare sterila, daca nu le-o baga arbitrii sau adversarii in poarta, 0

mg (232 comentarii)  •  3 mai 2017, 18:35

Steaua nu stă, şi nici n'ar trebui să stea, în Alibec, la lotul pe care'l are. Buba e la Reghe, depăşit în momentul de faţă de evenimente. De altfel Ana Maria mai are puţin de lucru la valize.. I s-a'ntors cu vârf şi'ndesat aroganţa din trecut, iar acum e pe cale să plece cu coada'ntre picioare. Căci de, Cel de sus nu bate cu paru'. Hanca ar merita băgat în seamă şi la naţională, fie şi pentru că e pragmatic la penalty-uri(iar 'mi-aduc aminte de ratarea lui Stanciu cu Muntenegru..). De ce nu alături de Rotariu, măcar la un joc test ? Cât despre vaetele lui Denis..cred că emisarii englezi au zis ce'am spus şi noi, vreo câţiva, despre smiorcăielile lui Golovca..

Filbert (70 comentarii)  •  3 mai 2017, 18:49

Inteleg ca Alibec ar trebui sa fie recunoscator celor care-l faulteaza dur pentru ca, de fapt, in pregatesc (gratis!) pentru transferul in Anglia...Interesant, ce sa mai zic...

Andrei F (698 comentarii)  •  3 mai 2017, 19:19

@Filbert (41 comentarii) • 3 mai 2017, 18:49 Ba eu am inteles ca in Anglia sunt numai cotonogari iar Alibec ar fi prea fragil pentru astia...Parca acolo si penaltyurile se dau mai greu dar nu are a face...Treaba cu Anglia este numai pentru Alibec...Oare in Anglia suporterii pot face ce face unii suporteri desigur numai la Steaua -Dinamo?

Andrei F (698 comentarii)  •  3 mai 2017, 19:32

Scuze!-ce fac

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  3 mai 2017, 19:43

Felicitari Dinamo, felicitari in special domnului Negoita, dar la jucatori, antrenori, arbitri si articol mi le-am terminat ! Alibec miorlait, inchipuit, trisor, … hai domnule ca poti mai mult ! Nu sint platit, nu am pretentii decit sa respectati si voi Constitutia, dar uite ca va dau eu un exemplu de ce s-ar putea scrie ! ( Nu cum, ca n-an de sa dau la corectat iar o formatare oricum nu permiteti) -------------------------------------------- Dinamo a jucat ce poate la ora asta, felicitari. Chiar Contra a spus ca majoritatea jucatorilor au facut un meci slab, vede bine Contra dar cu siguranta le-a cerut „agresivitate“ , provocari si speculari de la inceput. A jucat partitura prietenului Stelei, finutul Hagi, de la ultimul 3-1 in Ovidiu. Anume sarituri ca in bazin si faulturi grosolane in primul sfert de ora. Va amintesc ca acelasi Hategan nu le-a dat rosu in ordine lui Vina, Tiru, Purice si Rosu pentru faulturi violente, toate cu talpa si din spate ori lateral. Iar in marea victorie a Dinamo n-a fost oare Alibec in mod evident „controlat“ si provocat cu largul concurs al aceluiasi Hategan care n-a dezavantajat niciodata Dinamo ( ca sa fiu elegant) ? Domnule Geambasu: unu - la hochei te astepti la bodicec-uri, doi – sint pe gheata, trei- la fotbal stai cu cramponele in gazon, patru – Alibec are ca toti fotbalistii adevarati probleme la genunchi, cinci – Alibec are oferta de 15 milioane, mica zic eu, iar Nistor e de dat pe gratis, iar toata Dinamo nu valoreaza azi 15 milione !!! Este motivul pentru care un arbitru adevarat ar trebui sa-l protejeze pe Alibec dar si respecta investita Stelei !!! ------------------------------------------------- Domnul Negoita chiar merita felicitari. Va amintesc cu respect ca ati dat toti in el, domnia voastra de Geambasu in repetate rinduri, dar chiar eu, un antidinamovist convins, am fost printre putinii care v-au spus sa va cautati mai intii alt prost si abia apoi sai dati in cap lui Negoita … Mie nu-mi convenea ca raminem fara adversari ! Asa gindesc oamenii, sportivii, ma bucur ca Mutu si Negoita gindesc la fel despre adversarii lor. --------------------------------------------------- Din pacate nu pot felicita Steaua, dar tot stelist ramin. Tot pe Reghe il vreau, tot pe domnul Argaseala si Ana-Maria, desi va spun sincer ca n-am inteles niciodata de ce-a insistat Reghe cu Boldrin conducator de joc, cu Enache pe teren – care dupa cum nu gindeste nu are ce cauta la Steaua, cu doi taietori de lemne la inchidere si mai ales cu Popescu in ciuda meciurilor foarte slabe facute. In plus Pintili si Popescu pareau ca joaca mereu accidentati. Sintem de acord ca lui Achim i s-au acordat prea putine sanse ? Sinem de acord ca Dinamo a jucat mereu pe contre, a scos mingea pe extreme de unde au patruns ori mai des au centrat, deci postul lui Popescu era oricum in plus ? Am jucat in 10 ? Hai domnule Geambasu, nu stiu ce puteti altceva, dar am vazut ca daca vreti puteti vedea fotbal ! Boldrin a avut o crestere, l-as fi folosit si eu, dar pe dreapta in locul lui Enache ! Tanase n-are din pacate inlocuitor. Alibec n-a avut cu cine juca, a luat pe umerii lui toata presiunea si responsabilitea, a trebuit sa coboare ca sa primesca mingi si n-a avut cui pasa in fata asa ca a trebuit sa tina de minge ! Trebuia sa joce si Bizonul – eu asa am crezut ca o sa faca Reghe in pofida cererii exprese a lui Becali – atunci imparteau din presiune si responsabilitate !!! Scuze, nu inteleg, am un Alibec si un Bizon si nu-i folosesc ? Anul asta Reghe a si experimentat prea putin ! A renuntat prea repede la cuplul fantastic Alibec-Bizon, a folosit acelasi sistem si prea putini jucatori. Cu Dinamo, care aduce mereu 3-4 jucatori periculosi in careu as fi jucat cu trei fundasi centrali, Tamas, Moke, Balasa – altii n-ai ! - caci era de presupus ca Dinamo plus arbitrii vor fractiona jocul si vor fi multe faze fixe, era de presupus ca si Steaua va avea peste 80 % sanse din faze fixe, unde Tamas ar fi putut ajuta. --------------------------------------------- Nu pot sa-l felicit nici pe Becali, care inchipuitul mare om de afaceri i-a dat pe nimic pe Chipciu si Popa – mai ales pe Popa – iar acum, cu inca un arbitru bun – sa zicem Radu Petrescu - , risca sa piarda 30 de milioane !!! Pe cind altii ii vedeau pe Teixeira, Budescu, Anton, Bicfalvi, Bancu, Ivan, … fotbalisti el vedea niste Enache, Popescu, niste Deac si in orice caz niste Ioanita n-doi ! Ma mira foarte tare ca a reusit sa-i ia pe Alibec si pe Bizon. Cred ca s-au rugat mamele de el, iar el se stie ca e sensibil la femei si care mai sint si mame . Este ? A fost un exemplu bun ?

crisss (1 comentarii)  •  3 mai 2017, 20:31

Viorel,domnule!Dumneata ti-ai pierdut chi-ul,cum presupun,si echipei pe care o sustii i se intampla. Suntem patimasi cu totii dar...respectul,obiectivitatea ar trebui sa ne defineasca,daca tot uzam tastatura, ne pierdem din pretiosul nostru timp! Ca sa ce?Sa aruncam cu noroi pe toti,doar pentru ca realitatea dumitale subiectiva nu intersecteaza cu a lui Cristi,a mea sau celorlalti?Afost doar spectacol,fara viciere de rezultat,cu rezultat decis de jucatori si nu de arbitri.Sa aduc in discutie meciul tur? Unde rezultatul a fost viciat...Este un campionat corupt,la fel ca multe altele din Europa,acolo unde se si da ora exacta! Suntem tara europeana,si te voi surprinde, dar mentalitatea noastra se schimba,chiar evoluam. Hoti,puturosi si mincinosi sunt cei de la federatie,liga,CCA si Dinamo,asa cum spui tu!Dar la fel sunt si cei de la FCSB,eu tu noi toti ceilalti.Si,vezi tu,dupa ce vei citi, probabil te vei gandi mai mult inainte de a posta. Stii cum poti defini asta?Ca ai evoluat.

Jos_cenzura (96 comentarii)  •  3 mai 2017, 20:42

Sincer prefer sa vad un jucator firav dar tehnic, gen Alibec (care pare masiv, dar e mai sensibil) sau Maxim, decat unul dur si rudimentar. Dar continuati sa incurajati faulturile tari, doar pentru ca englezii o fac. (Nu uitati ca sunt altfel facuti genetic englezii, ei umbla in tricou la 5 grade, nu racesc asa de usor, sunt mai inalti si bine facuti in medie decat noi, deci nu putem sa ne comparam cu ei si nici sa aplicam aceleasi unitati de masura). Daca era faultat Messi sau Hagi pe vremuri la fel cum a fost faultat Alibec, ati mai fi avut acelasi indemn sa se scoale, ca fotbalul e joc barbatesc si sa fie mai rezistenti?

cosmin (8 comentarii)  •  3 mai 2017, 21:31

Frustrarea e mare la stelisti si refuza sa vada adevarul.

Enache Alexandra (1 comentarii)  •  4 mai 2017, 0:04

Am impresia ca si sportul asta e o adevarata arta. Oricat m-as chinui sa-i deslusesc tainele tot nu reusesc. Speram ca nu voi avea ever un fotbalist in familie. Pana atunci...ce sa zic....felicitari tuturor participantilor la meci.

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  4 mai 2017, 6:34

Alibec...este un ...umflat...

octavian (19 comentarii)  •  4 mai 2017, 8:37

Aveti dreptate d-le Cristian.Exista o tendinta de exagerare la faulturi.Alibec este predispus la accidentari.(vezi un meci international).In Anglia o sa fie si mai greu. La FCBS Reghe nu poate sa faca o echipa,Nu stie sa aseze jucatorii. Este o presiune f. mare la FCBS. Se urmareste in primul rand aspectul comercial. Deviza este sa cumpar ieftin si sa vand scump, sa castig. Urmaresc de f. multa vreme meciurile dintre Dinamo si FCBS( STEAUA) Li se acorda exagerat de multa atentie si fara exceptii au fost nemultumiri reciproce, jicniri si vina pe arbitrii. Ratarile si jocul mediocru nu a contat.

Urod (105 comentarii)  •  4 mai 2017, 10:19

Ar trebui sa va faceți " Mea culpa" în ceea ce priveste pozitia care ati avut-o fata de Negoita...ma refer la aprecierile vizavi de banii investiți de el și altele....a demonstrat ca se poate și cu bani putini și de fapt asta este lucrul cel mai important, adică dacă se gestionează corect banii , se poate face performanta. L-ați certat ca baga prea putini bani pt ce este Dinamo și asa și este dar dacă puterea financiara a lui, la atât se rezuma , nu este de condamnat...sa cerți un om ca nu are bani mai multi mi se pare profund greșit, mai ales în momentele de acum, când în fotbal nu mai baga nimeni bani. Sa ne închipuim dacă ar fi sa zicem , 15 patroni de nivelul lui Negoiță sau Iftimie de la Botoșani, cam cum ar arata Liga 1 ?!!!!...nu vreau sa zic ca trebuie să-i lăudați cand nu trebuie sau sa le ridicati ode ,dar trebuie sa va măsurați atent civintele pt ca altfel fug posibilii oameni care ar baga bani în fotbal ....adică sa bage milioane și pe urma sa fie făcuți în toate felurile de ziarist ?!!!....pentru ce....

Alin2313 (3 comentarii)  •  4 mai 2017, 12:07

Se tot vorbeste de Alibec, Hanca, Nistor etc...dar nu se vede si asta e trist ca omul derbiului, omul meciului a fost Romera...Nu spun asta pt penaltiul obtinut in ultimul minut...Omul asta a avut cateva interventii fantastice in careu pe finalul meciului, a alergat cat toti ceilalti din apararea lui Dinamo...A centrat la faza primului penalti, l-a obtinut pe cel de-al doilea in minutul 96...sa alergi si sa fii in careul advers in minutul 96 din postura de fundas e ceva incredibil...Romera a crescut fantastic de cand e Contra antrenor..."Specialistii" de la Gsp ar trebui sa scrie mai mult despre fotbal, despre fotbalisti, nu despre cei care mimeaza fotbalul

Marcovici (5 comentarii)  •  4 mai 2017, 12:52

Când văzui titlul, mă gândii: Oare ce-o mai fi făcând Denis Șerban?

bazileon (82 comentarii)  •  4 mai 2017, 18:33

Nu mi-a placut jocul cam aspru al lui Dinamo din inceputul meciului, nu prea era stilul lor, mai degraba al Stelei. Alibec a fost controlat serios in trei-patru randuri si e prezumtios sa apunem ca exagera (desi impresia asta era). Dar nici de cartonase galbene nu au fost, cum se sufoca Craciunescu sa ne instruiasca; cand intra asa un Pintili ori un Bourceanu ni se aminteste ca fotbalul e un sport de contact etc. Cei care au adus in discutie fotbalul din Anglia (dar si din Italia, ori Spania se joaca adesea la fel de dur) au dreptate. Alibec e un razgaiat, se supara cand e faultat, cand nu primeste pasa ori cand trage pe langa poarta, dar nu suparari barbatesti, ci de domnul Goe. Asta e motivul pentru care flaneaza prin Prima Liga in loc sa zburde intr-un mare campionat. Pacat de calitatile sale. Stelistii, ce sa zica si ei, jumatati de penalti, martelarea lui Alibec, coruptia FRF si LPF, HOTeganu, elogiul jucatorului genial care nu trebuie atins nici cu o floare (Messi a jucat cu o fasa in gura insangerata de acel ticalos pe care nu vreau sa-l numesc si a dat doua goluri, in vreme ce umflatul de Alibec tot fredona in mintea-i oropsita "Should I Stay or Should I Go". So baby, let me know, cum Dzeu sa bata STEAUAFCSB? Plus amnezia retrograda la penaltiul la Petre din meciul precedent. Greu, mamito! Cireasa de pe pupaza: cu o solemnitate petrifianta Radu Naum il intreaba pe Piturca(!): "In fata Marelui Tribunal al Fotbalului (nu TASu ci unul transcendent n.m.), merita Dinamo sa castige?".

Comentează