Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
Miza pe violenţă. Cotă foarte mică!

După un meci-maraton în sferturile de finală ale turneului de tenis de la Birmingham, la finalul căruia Gavrilova a avut chiar 3 mingi de meci, Safarova câştiga şi mergea mai departe. Povestea era însă de-abia la început. Un cetăţean, posibil […]

...

Afacerea Nedelcu. Nu doar o afacere

Afront. Gest de curaj. Sau inconştienţă. Aşa a fost perceput refuzul lui Dragoş Nedelcu de a semna transferul la Steaua. Normal, lumea s-a împărţit în două tabere. Cei care salută refuzul şi cei care nu îl înţeleg. Adversarii Stelei/FCSB de […]

...

Petrolul, lecţia iubirii

Petrolul Ploieşti. Impresionant. Ba nu, emoţionant! Până la lacrimi. Dacă galeria unei echipe de fotbal din liga a patra îţi seacă inima şi te face să plângi înseamnă că nu este totul pierdut. Când crezi că le-ai văzut pe toate, […]

...

Calmul sau colericul?

Pe Cosmin Contra îl cunoaştem. Sau aşa credem. Pe Nicolae Dică urmează să îl descoperim. Îl ştim cum era ca jucător, avem câteva indicii despre pasiunea lui pentru meseria de antrenor. Dar din momentul în care a acceptat oferta lui […]

...

Eastbourne, şansa Simonei

În circuitul feminin profesionist WTA se joacă şah. Se joacă şi tenis, dar în ultimele două săptămâni fetele s-au scuturat de zgură, după Madrid, Roma şi Paris, şi au privit cu precauţie spre iarbă. Spre propriile beteşuguri. Şi spre intenţiile […]

...

De ce trebuie să îi mulţumim lui Kassai

Arbitrul întâlnirii Real-Bayern 4-2 este un vizionar. Ce mai contează că a făcut praf meciul?

Permalink to De ce trebuie să îi mulţumim lui Kassai
miercuri, 19 aprilie 2017, 7:11

Ce ar fi fost meciul de la Madrid fără arbitrajul lui Viktor Kassai? O banalitate la capătul căreia am fi înregistrat probabil calificarea lui Bayern, la pachet cu clişeul despre nemţii care nu sunt învinşi/eliminaţi decât atunci când se urcă în autocar. Ce ar fi fost meciul de pe Bernabeu dacă ar fi fost condus de un arbitru pe care nimeni nu l-ar fi băgat de seamă? S-ar mai fi inflamat atât lumea care nu ţine cu Real? Ar fi cotcodăcit catalanii contra castilienilor? Şi-ar mai fi umflat muşchiuleţii Cristiano? Ar mai fi vorbit drăguţul de Marcello despre sacrificiu şi despre frumuseţea fotbalului? Ar mai fi intrat în vestiarul arbitrilor Lewandovski şi Vidal? Ca la noi la judeţ?

Vedeţi? Cu preţul câtorva erori umane, aşa se spune pe la noi, Viktor Kassai a băgat în priză Planeta Fotbal. A instaurat meritocraţia, furând de la bogaţi ca să dea şi mai bogaţilor, dar a dus cel mai popular sport şi în zona democraţiei, fiindcă am văzut că marele Kassai, Viktor, nu Bella, poate arbitra la fel de prost ca mai micii Rusandu şi Colţescu la un loc, ba îi şi poate întrece ajutat fiind de doi asistenţi care l-ar fi făcut invidios chiar pe răposatul tuşier Zoli Erdei, personaj mitic (cu accentul pe prima silabă!) al finalei Cupei României, Rapid-Petrolul, ediţie 1995. Mai mult, arbitrajul lui Kassai este o nesperată mână de ajutor întinsă lui Kyros Vassaras, şef peste „fluieraşii” care doinesc în Liga 1, şi protejatului său Ovidiu Haţegan, doctor în prestaţii mediocre. Ce mai poţi să-i zici lui Vassaras după japca lui Kassai? Cum poţi să-i mai reproşezi că ia banii degeaba şi că arbitrajul românesc este pe marginea prăpastiei? Ca să vadă ce acolo, pe ungurii care prind turnee finale şi finale de cupe europene?

Ajuns la aproape 42 de ani şi călit, vorba unui prieten, în dueluri MTK-Videoton, Viktor Kassai va fi tras pe dreapta fără probleme. Ca şi ilustrul înaintaş Sandor Puhl, lasă urme adânci pe unde a treierat cu fluierul. Meritul lor şi al altor personaje asemenea este că prin prestaţiile scandaloase dau jos vălul ipocriziei groase care acoperă faţa tot mai ulcerată a fotbalului. Antrenori celebri, jucători faimoşi şi conducători care au imperii la picioare ajung să se comporte ca Ionuţ Popa sau ca Leo Grozavu, celebri şi faimoşi la rându-le în spaţiul mioritic. Pojghiţa politeţii se rupe şi rămân oamenii. Generoşi şi altruişti la victorie, isterici şi vindicativi atunci când sunt furaţi. În zgârie-nori-ul fotbalului bogaţilor locuiesc fiinţe din acelaşi regn cu cei care populează cartierele cu blocuri.

Comentarii (48)Adaugă comentariu

BYBY (9 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 19:44

Domnule , Spuneti-le la toti ,,papagalii "(probabil stiti ca ma refer la arbitrii de la noi care nu sunt pentru PROBE VIDEO , ca vezi doamne se strica frumusetea fotbalului!) sa invete de la RUGBY (nu stiu daca e corect cum am scris).Ce spagi se mai pot da de FCSB , REAL MADRID , sau belgienii la olandezi(contra Astrei!) daca la solicitarea unei echipe s-ar pune reluarea pe un ecran mare vazut de toata lumea? In rest SANATATE!

Burebista (14 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 20:00

BYBY: ai scris corect Rugby( este un oras in Anglia, se pronunta ragbi, sau dupa pronuntia franceza ruibi, asa cum e si in Romania)... pai chiar de aia nu se va introduce probs video, ca nu ar mai fi posibile tot felul de porquerii si de furturi pe fata... la Rugby nu sunt in joc nici pe departe atati bani si sportul nu e interesant dpdv al mafiei pariurilor... la fotbal, care a ajuns o mi zer ie , se umbla la jucatori, antrenori, arbitrii,,functionari, etc... sunt toti co rupti pana in maduva oaselor... eu nu mai uit la fotbal de ani de zile... cel mult la cate un meci de la CM... imi place mult Rugby si Handbal... mi-a placut comentariul tau si articolul...

ionut (1 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 20:01

dumneata presupui niste lucruri asa ca sa te afli in treaba... de unde si pana unde probabil se califica bayern?stii dumneata sigur? eliminarea lui vidal a fost facuta tarziu trebuia de la inceputul mitanului secund dar ce sa-i faci aici scriu suporterii nu reporterii...

Anonim (122 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 20:05

Pai, Kassai a gresit in primul rand in favoarea lui Bayern, la autogolul lui Ramos; fara acea greseala, meciul s-ar fi terminat la egalitate si Real s-ar fi calificat! Totusi, pana la acel offside nesemnalizat, a mai fost si acel 11 m discutabil, fara de care Bayern nici nu se putea gandi la o remontada. In sfarsit, pana la eliminarea lui Vidal, a mai fost o faza discutabila: un fault in careul nemtilor, unul la fel de clar (sau de neclar, dupa cum vreti). Daca numai unul dintre aceste evenimente (toate solutionate in favoarea bavarezilor) nu s-ar fi produs, meciul n-ar fi intrat in prelungiri si eliminarea lui Vidal n-ar fi contat; ATUNCI, DE UNDE SI PANA UNDE PROBABILITATEA CA BAYERN S-AR FI CALIFICAT? Este logica o astfel de concluzie? Glumind un pic, apreciez ca, prin greselile comise in favoarea ambelor echipe, Kassai a vrut sa prelungeasca suspansul, o incertitudine care a lipsit acum 3 ani, cand madrilenii s-au impus cu un clar 5-0, umilindu-i pe propriul teren (un 4-0 neverosimil)! A.

Bârgaoanu Dragoş (12 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 20:08

C'mon...despre Alexander The Great Tudor, ni'c?!Țțțț...

arbitru (5 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 20:11

Meciul a fost frumos si barbatesc,dar acesti hortysti la dat peste cap,un arbitrj JOSNIC SI PENIBIL.

Anonim (122 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 20:14

Scuze pentru ambiguitate: a fost un 5-0 in dubla mansa, iar acel 4-0 in favoarea Real-ului a fost pe Allianz Arena! A.

Emil (8 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 20:34

Excelent si la obiect articolul. Si eu sint extrem de revoltat de actul pur si simplu banditesc de aseara. Din pacate fotbalul devine din ce in ce mai murdar.

Mircea Georgescu (1 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 20:35

Sunt corecte observațiile in legătură cu abitrajul, dar cum rămânecu jocul ireal de profesionist al lui Real de Madrid? Uluitoarea remarca de bun simt a lui Anceloti, fata de intrarea irațională in vestiarul arbitrilor? Până la urmă cei mai slabi sunt mai recalcitranți că sa-si justifice neputință. Bine că nu au fost încă o rundă de prelungiri, că urmă probabil o remorca de goluri, după cele patru. Bayern a părut o echipa foarte muncitoare, dar fără imaginatie. La Real joaca artiști, iar la Bayern fotbaliști. Kassai, un arbitru cu greșeli ca toți ceilalti.

SoooS1cK (1 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 20:35

@BIBY - Copacule, de ce ar mai da Steaua milioane pe jucatori daca tot castiga cu fluierasii?! Te-as ruga sa ne spui o alta echipa care e mai buna in Romania la ora actuala ca Steaua!

Costin (5 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 20:45

La noi in tara se vorbea nu demult de un eveniment, un cetatean respectabil fusese prins ca a furat o suma de 200000 lei. Omul nu a patit nimic, reactia opiniei publice a fost ca s-a dat drumul la spaga , si daca aceasta este mai mica decat suma de mai sus, nu se intampla nimic. Acum dupa aceste erori ale arbitrilor maghiari, fluierasii nostri vor avea lectii invatate de aplicat fara regrete, chiar daca aceste aplicatii ar inchide gura lui mm cel mai afectat de deciziile arbitrilor chiar inaintea meciurilor.

m2 (3 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 21:13

Eu nu stiu la ce meci va uitati voi. Real a fost peste Bayern in ambele meciuri...ar fi foat o nedreptate daca se califica in dubla asta.

seba (137 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 21:50

călit în dueluri MTK-Videoton :)) buna asta

exidpol (40 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 22:03

arbitrul a fost corect, nu au fost facute greseli care sa influenteze calificarea; de ofsiduri nici nu poate fi vorba...; vb dlui Popa -tu la ce tv te-ai uitat?

Balauru (3 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 22:27

Despre "Brand Pintt" de Romania si echipa lui favorita, fc fcsb sa, cand scrii o fituica din asta?

pop ion (7 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 23:06

Dupa cum se spune, prostia omeneasca este nesfarsita si incomensurabila. Cel care semneaza anonim este un ultra argument in favoarea acestei ziceri.

Alex One (55 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 23:13

Totul pleaca dela regula "Decizia arbitrului este neschimbabila, adica e lege, indiferent de eroarea uriasa care a fost comisa. Daca s-a hotari rejucarea unor meciuri decise de greselile arbitrilor alta ar fi situatia. Sigur, o asemenea decizie ar bulversa calendarul fotbalistic dar macar s-ar mai face cateodata dreptate. Evident, proba video in timp real ar fi ideala, dar....nu se vrea.

Mir (2 comentarii)  •  19 aprilie 2017, 23:54

Vad ca a functionat manipularea ca a fost offside la autogolul lui ramos. Va rog vedeti toata faza pe internet si o sa vedeti ca nici vb de offside. Mingea era in aer in momentul stop cadrului.in momentul pasei erau cu totii in afara careului. In rest a gresit arbitrul, dar toate in favoarea lui real: faulturi (inclusiv la penalty) ale lui caneiro, rosu gratuit la vidal, doua offside-uri. Statistic nu exista sa gresesti(nevoit) numai in favoarea unuia

frozen effe (2 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 0:03

pe bietu Sandor Puhl de ce l-*** fi bagat aici,a fost unul din putinii arbitrii care nu facea favoruri echipelor mari

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

maistor kokir (59 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 0:30

Exact , ati amintit de Sandor Puhl , prieten bun cu Kassai (Bela fostul acolit de la FRF din epoca Mircea Sandu) , a arbitrat Romania - Belgia in '93,cu un frumos cadou la simularea lui Ilie Dumitrescu :) , a urmat apoi apogeul cu finala Italia - Brazilia din '94 si iesirea din scena cu ocazia celebrului Australia - Iran din '97 , lungit 97 de minute :) ...

mihail (5 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 0:37

@exidpol ;Ai tras ceva si daca da , e tare ? @anonim : Cand i-a spulberat Dortmund pe real , in semifinala , acu' cativa ani , nu mai aveai sonor !!

Liviu (20 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 0:47

Eu nu m-as grabi sa le plang nemtilor de mila. LA CM 2010 cu arbitru de centru, tusier si altul pt. linia portii, si totusi "nu s-a vazut" golul lui Lampard, gol ce se vedea de pe luna. Apoi, mai tineti minte un Bayern - Fiorentina 2-1 cu gol Klose in min. 90 din offside de 2m? Bine, Fiorentina era prea mica sa faca scandal. Sau ce ziceti de Dortmund - Malaga cand se da golul calificarii in min. 94 cu 4 nemti aflati in offside? 4, nu unul ca ieri... Sau ce ziceti de intrarea de K1 a lui Neuer in careu la Higuain in finala CM 2014? Nici acolo nu s-a dat nimic.... Deci ciocu' mic admiratori ai nemtilor, ca nu tine... nu ca as fi fan madrilen... Apoi, a doua problema, cu proba video, nu cred ca va functiona. De ce? Simplu, pt. ca e un alt tip de sport fata de rugby. La rugby se intrerupe mul mai des jocul si este mereu timp pt. proba video, la fotbal e greu sa intrerupi mereu ritmul. Si mai e ceva....la rugby e mereu clar regulamentu, la fotbal....nu prea e... ce te faci la o faza in care jumatete zic ca e penalty si jumatate ca nu?! Adica la alea intre-intre... va imaginati ce ar fi sa dea arbitrul o decizie pt. unii dupa vreo doua minute de gandire cu faza video? Aici in viziunea celorlalti nu mai exista eroarea umana, ci clar hotia, nu?

Adi (1 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 1:41

Domnule Geambașu, ai ajuns o nulitate în materie de jurnalism. Ești un om al sistemului corupt, un amator în materie de sport. Este ultimul lucru scris de tine pe care îl mai citesc.

cutzu (9 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 2:58

sa citesc ditamai articolul ar fi o pierdere de timp... domnu' inginer reshapat, kassai a impushcat doi iepuri: a calificat fraudulos realul si a pus microscopul pe barca-juve...

the_gunner (6 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 2:59

@ BYBY - pe linga fotbal iubesc foarte mult rugby (cel in 13 -league ).Pot sa spun ca introducerea celui de al 4-lea arbitru ,video , a revolutionat jocul si a eliminat controversele.Nici vorba ca ar fi "mincat" din timp (ceasul se opreste ) si ar fi facut jocul plictisitor . Citeodata lipsesc 2 (da doi ) milimetri pentru a acorda un try. In mod normal ochiul omenesc ar face "greseala " si l-ar acorda ,pagubind una din echipe . Imi imaginez ce curat ar fi un fotbal cu tehnologia video ! Stiu si de ce este atit de urita de Mafia si spertarii din fotbal .Vorba romanului - nu te mai poate fura de la lumina ochilor .

Marko (1 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 6:54

Trebuie introdusa proba video.....dar UEFA nu are nici un interes, cum ar mai putea ajuta echipe ca Real??? Cum ar mai putea detine puterea prin arbitrii contra voturilor si a altor interese ???? invocand vezi Doamne cursivitatea jocului.

Gabriel (3 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 8:27

Observ ca romanul nu poate sa fie obiectiv si cinstit daca este fan patimas al uneia dintre echipe, eu nu sunt un astfel de personaj, urmaresc meciurile de fotbal si in general orice sport doar din placere, relaxat, fara patima. Sa fii antrenor (Popa) si sa spui ca nu au fost offside la cele doua goluri ale lui CR este in schimb mult mai grav, ori nu te pricepi si atunci ma intreb ce cauti in meseria asta, ori ai probleme cu vederea!!! Meciul a fost facut varza, fundasul de la Madrid trebuia eliminat la penalti, in 10 oameni si condusi cu 1-0 nu stiu daca mai egalau pentru ca Zidane trebuia sa scoata atacantul sa refaca linia de fundasi! Ultimul gol al lui Real a fost dat cand nemtii isi bagasera picioarele in partida si nu-i mai interesa ca oricum nu mai conta! Inca 2-3 meciuri facute praf si o sa renunt a mai urmari acest sport pana la introducerea probei video din tenis, rugby, hochei! Si poate , intre timp, se reglementeaza si treaba cu pariurile astea asa zis sportive, eu as interzice astfel de practici, nu au nimic cu sportul si pana la aparitia lor sportul a fost mult mai curat! Acum peste tot gasesti numai firme de pariuri, este ultima moda, cine draq le permite sa castige bani pe munca altora????

dodo (42 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 8:43

Domnu inginer, fara cele 2 goluri din offside tot Realul era calificata. Sau la metalurgie 4 e mai mic ca 3 ? Oricat de mult ai urî Realul, nemtii nu se puteau califica doar cu un sut pe poarta.

ManX (21 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 8:44

@Ionut: "de unde si pana unde probabil se califica bayern?stii dumneata sigur?" Tocmai,probabil, nu este sigur. Si eu spun ca poate se califica Bayern.Nu indiscutabil.

mickey13 (6 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 9:23

Nu am vazut meciul tur, iar returul doar partial. In schimb, prelungirile (adica 20 de minute din ele, restul e can-can) le-am vazut in totalitate. Ce-a fost in timpul regulamentar de 180 de minute, nu ma pot pronunta. In schimb, in prelungiri eu am vazut 2 goluri din off-side-uri CLARE si, dupa golul de 2-2, o echipa distrusa psihic (suna ciudat pt o echipa nemteasca dar, totusi, cu antrenor italian) si una care zburda pe teren (impinsa de la spate si de dl fluieras-unguras)... Degeaba comentam, ne lamentam, uneori ne si-njuram unii pe altii, rezultatul ala ramane si cu asta basta! Si, ca sa le dau o replica si unora care tot spun ca Realul nu merita sa nu se califice: Interul si Chelsea ale lui Mou vs Barcelona - dominari cvasi-total, autobuze-n poarta si, cu toate astea, fara niciun merit s-au calificat. FIX din acest motiv fotbalul este (sper ca mai putem folosi verbul "a fi" la prezent) un sport spectaculos: uneori buturuga mica rastoarna carul mare.

viorel (2 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 9:44

@Mir Pai trebuie sa se lege si ei de ceva,si e singuru lucru cat de cat de care se pot lega. Uita ca acelasi Lewa a scapat singur cu portaru si s-a indicat eronat offside. Aia nu se pune :).

mg (72 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 10:37

..fotbalul e precum brânza camembert. Fără crusta de mucegai n'are nici un farmec..:) Fără loc de'ntors, fără nesfârşitele comentarii de după ? Şi lucrurile vor continua aşa, atâta timp cât obedienţa va fi generos răsplătită...

Anonim (122 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 10:55

Sa fim intelesi, Real a fost mai buna, in ciuda greselilor de arbitraj (de ambele parti). De asemenea, fotbalul german de club ar fi mediocru fara Bayern; Dortmund a pierdut ambele meciuri cu Monaco, iar Schalke a fost penibila la Amsterdam si sper sa paraseasca Europa League! Pentru cei care nu stiu: nu se mai elimina un fundas care faulteaza in propriul careu, daca are intentia sa joace mingea. Germanofilii au observat, oare, ca acel penalty a fost cel putin discutabil? Cum sa elimini si fundasul la un astfel de 11 m? A.

tomas orzan (4 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 12:42

Cel care semneaza anonim e doar un complexat care abuzeaza la nesfarsit de tastatura, in lipsa unei metode de a cenzura eficient ineptiile spuse pe un ton pompos!

incasul (2 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 12:57

Sant tare curios sa vad tragerea la sorti din semifinala. Ce spuneti de o astfel de Tragere REAL -MONACO si JUVE -ATLETICO. Culmea ar fi sa vedem ca finala va fi Monaco-Atletico , chiar miar place asa ceva.

Kris (58 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 13:31

In prima parte a meciului au fost mai multe decizii pro Bayern,dupa penalty,probabil simtinduse vinovat ,au fost pro Real.Totusi sa nu uitam ca si Real a avut penalty la Casemiro si daca se dadea celelate greseli nu sar mai fi produs pentru ca meciul ar fi fost incheiat.De unde zicala,ia deciziile la timp si nu mai faci greseli.

Marionido (1 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 13:42

Greselile flagrante de arbitaj in fotbal nu sunt o noutate! Faptul ca acum apar si in Liga Campionilor nu reprezinta decat urmarea logica a stagnarii din cadrul FIFA/UEFA, la acest capitol. Se tot vorbeste de probe video de ani buni, poate de la Frank Lampard si golul nevalidat impotriva Germaniei, insa permisivitatea cluburilor si a suporterilor este singura vinovata in toata aceasta ecuatie. Cu siguranta insa, in fotbalul mare, sunt jocuri la nivel mare (nu vorbim despre fotbal), pe care noi nu le vom cunoaste niciodata. Un articol excelent, d-le Geambasu!

ovialex23 (6 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 14:21

In toate video-urile fazei, nu apare momentul cind se transmite mingea ci doar cind mingea este deja in aer. Iar Casemiro, la fault-ul clar de penalty nu primeste galben desi era in postura de ultim aparator (pe linie cu el nu mai era nimeni atit de aproape de propriul portar) si arata si catre arbitru semn pt cartonas galben pt Robben pt "simulare". Daca primea galben, pt ca mai avea deja unul, Casemiro era OUT imediat pt cumul de galben ! La fel cum il iarta si pt fault-ul din min 80. Tot inainte de eliminarea lui Vidal.

gabipetre (34 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 14:33

Arbitrul a facut praf meciul, pentru ca e slab, nu pentru ca a avut intentia de a ajuta Madridul. Proba video: pai tot acest Kassai a luat o decizie gresita in urma probei video la campionatul mondial al cluburilor din decembrie, unde s-a foflosit experimental. De ce? Pentru ca omul e slab pregatit! Ca fan al Realului mi-as fi dorit un Damir Skomina la meciul acesta, tocmai pentru ca stiam ca acest Kassai arbitreaza in compensatie. Astfel a luat decizii gresite si de o parte si de alta, numai ca cele in favoarea Madridului a u fost decisive! Respect Bayern pentru modul cum au jucat si regret ca au trebuit sa fie victimele unui astfel de arbitraj!

viorel (2 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 14:38

@Anonim Fundasu ala nush cat a vrut sa joace mingea. Un galben era pe deplin meritat. Vidal a luat galben si chiar a jucat mingea :)). Real a fost mai buna in 11 contra 10. in meciul tur a fost dominata pana sa iasa Martinez iar in meciul retur a fost dominata destul de mult in repriza a doua, prima a fost echilibrata cu un plus de partea Realului. Iluzia ca realul a fost mai buna se datoreaza omului in plus pe care l-au avut in ambele meciuri. Deci da, realul a fost mai buna in 11 contra 10

bulanelu (14 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 15:34

Nu înțeleg de ce îl asemănați pe Sándor Puhl cu infectul ăsta de Kassai? E ca și cum l-aș băga pe ilustrul Cristian Geambașu în oală alături de infectul Horia Ivanovici, you know what I'm sayin'? LOL

Emy (6 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 15:52

Sufletul dumitale este negru pentru ca s-a calificat Reral si nu s-a calificat Barcelona. Arbitrul a gresit grav impotriva ambelor echipe. Greselile atrag alte grseli. Autogolul lui Ramos, eliminarea lui Vidal, golul lui Ronaldo au fost greseli grave de arbitraj. Daca le eliminam se califica Real. IN VIRTUTEA DREPTULUI LIBER LA INFORMARE VA PROMIT CA EU NU O SA MAI CITESC NICIODATA ARTICOLELE SCRISE DE DUMNEATA, DEOARECE NU REUSITI SA FITI CORECT. Q.e.d.

nea Caisa (3 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 16:23

Geambasule, in esenta ai dreptate, dar oare de ce nu te-ai inflamat si nu ai atacat arbitrajul si dupa Barcelona - PSG? Acolo a fost o hotie si mai mare, mai josnica, dar tu si ceilalti "mari editorialisti" ati tacut, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.

mg (72 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 19:53

@nea Caisa, a scris şi i-am dat dreptate, a fost o hoţie şi mai mare atunci. http://blogsport.gsp.ro/geambasu/2017/03/09/noi-cei-fara-suflet/

Anonim (122 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 20:17

@ tomas orzan Scuze, dar nu primesc lectii (de retorica, semantica sau gramatica) de la dvs! Tot ce afirm are acoperire in fapte. Daca nu va convin afirmatiile mele, ignorati-le! A.

17 Nentori Tirana (383 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 21:02

Noi multumim mereu si la chiar toti. Iar pe dusmani ii executam cu tunul. Avem mereu de multumit daca reusim sa spunem clar ce dorim: „Multumesc ciobane, va somam cu respect sa va luati „bunurile de pe Ghencea !“ Semnat un Leş, MApN. Uite ca chiar acum cuvinta PiTurca la Fotbal Club, care din cite a inteles el, Doamne Dumnezeule, ca „e simplu numai sa „se“ vrea“, nu poate intelege nici unde a antrenat. Omul asta nu poate lega doua vorbe, iar daca asta v-a reprezentat, „se poate intimpla orice“... Citare PiTurca. „S-a incins cu Gabi, aviatorul, pilotul, care azi se mai crede inca la bal mascat, la ruleta, la poker, ca aveau bani romanesti de nu stiau ce sa faca cu ei. Nu aveau ce face in cantonament. Multumim domnule PiTurca. Multmim domule Balent ca ne faceti sa ridem ca prostii. De ce nu va pilotati familia si prietenii, care rid ca prostii doar cind tin o bere in mina, pina in Correa de Nord ?

Vâţeglo (19 comentarii)  •  21 aprilie 2017, 9:10

***