Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

În continuare, Nicuşor

Stanciu a jucat modest şi contra lui United. Modest, adică prost. Urmează, aşadar, să fim certaţi din nou, că îl nedreptăţim. Dar cu belgienii când te pui, dragă?

Permalink to În continuare, Nicuşor
vineri, 14 aprilie 2017, 2:50

Ceva s-a schimbat atunci când a pretins să i se spună Nicolae, nu Nicuşor. Ceva în rău. I se părea că diminutivul Nicuşor nu îl mai încape. Domnul Stanciu devenise foarte important şi i se părea că alintul ăsta al prenumelui îi ştirbea dimensiunea. Nicolae Stanciu era noul nume de scenă pentru fotbalistul care tocmai se transfera la Anderlecht pe cea mai mare sumă plătită vreodată de clubul belgian. 10 milioane de euro.

Când raportul de 1/10 devine 1/1
Două recorduri au stat faţă în faţă pe stadionul Constant Vanden Stock la partida Anderlecht-Manchester United 1-1. Nicolae Stanciu, cea mai scumpă achiziţie a multiplei campioane a Belgiei, şi Paul Pogba, cel mai scump transfer din istoria fotbalului. De la Juventus Torino la United. Peste suta de milioane de euro, nu se mai ştie exact, că şi la ei operează cu precizie chirurgicală comisioanele trepăduşilor implicaţi în afacere. Stanciu contra Pogba, raport cel puţin 1 la 10. Pe teren, cam 1-1. Mediocritate în absolut. Rod al unui meci între două echipe care şi-au pierdut strălucirea de odinioară. Dar nu despre echipe vorbim noi, ci despre Stanciu. Şi, prin extensie, despre Pogba.

Bătălia ţepelor, Stanciu contra Pogba
Aţi observat că nimeni nu are curajul să spună că trecerea lui Pogba la United este una dintre ţepele legendare ale fotbalului. Prin comparaţie, Stanciu este o ţeapă cu rază medie de acţiune. Jose Mourinho, varianta în papuci, cu pudelul la picioare şi cu berea în mână, nu pare capabil să-l certe decât cu mesaje vagi pe Paulică. „Dacă aş fi fundaş la United, aş fi foarte supărat pe mijlocaşi şi pe atacanţi”, zice Jose, care pe zi ce trece tinde să devină „The Common One”. Mult mai puţin cunoscutul Rene Weiler, antrenorul lui Anderlecht, a preferat să tacă pur şi simplu când a venit vorba despre evoluţia românului Stanciu. Diplomat, a pomenit însă despre caracterul frumos al lui Chipciu şi Teodorczyk, care şi-au acceptat cu seninătate postura de rezerve. Păi, de ce nu, dacă leafa merge?

Ce nu poţi face în Belgia
Presa belgiană şi-a pierdut mai demult răbdarea cu românul. „Aproape că ne-a părut rău de Stanciu. De-abia dacă a atins o minge bună”, au scris cei de la Het Nieuwsblad. Sarcasm amestecat cu ironie, excelent! Iar Het Laatste Nieuws a continuat: „A fost salvat din această situaţie jenantă de antrenorul Weiler, care l-a schimbat în minutul 65”. Păi, da! Cum ar fi fost să fi scris noi lucrurile astea? Noi, care când nu l-am lăudat, şi ce l-am mai lăudat!, îl criticam mângâindu-l pe creştet sau bătându-l cu o ramură de măslin pe umăr. Iar el, Nicolae, se burzuluia fără motiv și se declara dezamăgit şi scârbit. Dar în Belgia, ca şi în Anglia sau în Italia şi pe oriunde în Occident, cruciaţii noştri în contra nelegiuiţilor din presă îşi cam înghit cuvintele.

Zmei de uz intern
Că pe acolo nu ţine să te dai colţos. Joci bine, eşti lăudat, joci prost, eşti arătat cu degetul. Şi dacă presa românească o fi de doi lei, cum pretind unii esteţi cântăreţi, este aşa nu pentru că nu ar fi dedicată îndeajuns fenomenului ori că ar fi prea dură/nedreaptă sau prea tabloidă, ci din cauză că noi le căutăm prea mult în coarne minusculelor noastre vedete. Folosim prea multe mănuşi în numele unui discutabil mai bine în fotbalul nostru. De-aia îşi permit Stanciu şi Chipciu şi Chiricheş şi alţii mulţi să fie obraznici în ţară, dar se metamorfozează în mieluşei în străinătate. Apropo, domnu’ Stanciu, ziariştii belgieni oricum nu foloseau formula Nicushor, că nu ştiau ce-i aia, dar şi dacă ar fi vrut să o folosească, nu trebuia să-i ceară voie proprietarului.

Aşa că, Nicuşor dragă, arată-ne şi nouă, românilor tăi, că te-ai maturizat, că încerci să te scuturi de blazarea asta care n-ar trebui să ia în stăpânire un jucător ce n-a împlinit încă 24 de ani! Unora dintre noi, din ce în ce mai puţini, ni se pare că poţi fi sau deveni un fotbalist foarte bun, unul dintre cei care, prin implicare în joc, pot schimba cursul unui meci. Naţionala are mare nevoie de jucători ca Stanciu, dar un Stanciu în ipostaza lui activată. Hai să lăsăm nazurile, necazurile, fumurile şi melancolia de operetă! Fă-ţi meseria, Stanciu, adică joacă fotbal! Este suficient. Şi transmite-i gândul ăsta şi lui Chipciu, alt războinic în faţa microfoanelor româneşti! 

Comentarii (62)Adaugă comentariu

utraian (32 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 14:58

"Batalia tepelor" :))))))))))))

george (2 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:05

Stanciu niciodata nu a fost arogant, nu a avut fumuri, a fost mereu modest. Un articol jenant cum ne-a obisnuit dl Geambasu. Daca europenii arunca cateva intepaturi dupa un meci nereusit (desi echipa a scos 1-1 cu manchester), vine un roman get-beget mai inteligent decat toti sa dea cu masa in cap. Asta ne e caracterul, astia suntem ca popor si se vede de la cei de sus pana la cei de jos. Sa va mai intrebati de ce alt jucator de la lazio nu mai calca pe aici. Presa de doi bani. Nu sunteti in stare sa faceti analiza unui meci, dar la aruncat injuraturi deghizate in articole sunteti primii. Nu aveti pic de deontologie profesionala.

Burebista (43 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:07

Mai slabiti-ne domne cu Stanciu... ziceau unii pe aici deja in urma cu ani ca este deja blazat...sa nu zic terminat... altii rup norii la 19 ani la echipe de top in Europa si noi tot asteptam sa se maturizeze... la 24 de ani... !! poate o fi Daum de vina... mai stii... nu o sa fie mai bun ca pana acum niciodata... fain ar fi sa imi demonstreze contrariul... dar pasarea malai viseaza... si ca el sunt toti ceilalti... mari sperante... Ivan, Vatajelu... etc... suntem deja in lumea a apatra a fotbalului si noi avem pretentia sa ne calificam la Mondiale... !! Si culmea e ca ziaristii astia de doi lei chiar au tupeul sa afirme ca avem jucatori de valoare... de rasul curcilor... geambasu asta are tupeul sa se bage si la Handbal sa dea cu noroi in niste fete, unele foarte tinere, care nu castiga nici un sfert din salariul lui "nicusor"... dar mor pe teren pt Romania... mi-ar placea sa vad macar un sfert din ambitia acestor fete la marile vedete ale Nationalei de fotbal... scuze anticipat ca am deraiat putin la Handbal...

Razvan (46 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:19

Vai, dle Geambasu, cat de ironic si cunoscator esti tu....Apropo, tu pe baza caror mari realizari si cunostiinte dai lectii? Pe unde ai mai scris, cu exceptia fituicii asteia penibila? Te'au cautat Gazzeta, Marca sau L'Equipe si nu stim noi? Nu cumva si voi ziaristii romani sunteti la fel de penibili si autosuficienti ca si Nicusor sau Alex? Altfel, despre colegii tai belgieni, ce sa spunem? Omul nu joaca in campionatul lor de mana a 2a, dar asteptau sa ii umileasca pe United, unde un jambier al lui Zlatan face cat jumate dintre titularii lui Anderlecht.

stefan (15 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:20

@george ai dreptate. nu e vina lui stanciu, cum nu e vina lui halep sau a nimănui altcuiva. sportul ar trebui să rămână sport, prilej de bucurie și pasiuni - altele decât naționalismul *** la care e redus, de obicei

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

calinescu (33 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:22

TOATELE TZEPELE LUI GIGI NU MAI STIU JUCA FOTBAL FARA NEUBERT .....!!!! CHIRICHES , GARDOS , CHIPCIU SI STANCIU AU FOST FACUTI VEDETE DE NEUBERT ...!!!!

Jean-Paul (174 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:25

Eu am zis inca de pe vremea cand l-a cumparat becali ca nicusor e doar un mingicar ce nu vede prea departe. Aseara, de exemplu, a dat o singura pasa buna pentru atacanti. In rest, a trimis mingea aiurea in careul advers, unde nu se gasea decat fie portarul sau era interceptata de fundasi. Chestia cu indicatiile antrenorului, de a juca in defensiva, nu prea tine fiindca a venit si in fata dar a fost ineficient. Oricum, nicusoru e acum la regimul de "plata cu ora": cam atata il tine antrenorul in teren si apoi il scoate sa se refaca fizic. Eu nu-i dau nici o sansa Romaniei sa vina cu puncte din Polonia in iunie, cu atat mai mult daca va juca iar cu nicusoru pe post de dispecer orb...schiop si zgarcit cu pasele catre atacanti. Practic nu ma intereseaza deloc ce performante va face Anderlechtul lui, fiindca nu ma incalzeste cu nimic, dar as vrea ca echipa nationala sa fie locul unde cei chemati si folositi de selectioner sa dea tot ce pot.... Dar sunt slabe sperante ca vom vedea asa ceva in zilele noastre...... P.S.Sa aveti un Paste Fericit!

Leonidas (30 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:26

Geambasu e vestit in a improsca cu noroi sportivii romani si de a ridica in slavi federatia Burlenista- asta o fi fisa postului la el de la gsp.El trebuie sa desfiinteze fotbalistii romani si sa laude FRF&Burleanu ,Visan si alti politruci cocotzatzi acolo pt. devalizarea bugetului si distrugerea fotbalului romanesc.Apoi se apuca de ,,investigatii'' gen Tolontan (Boanchis zice ca Tolontan l-a bagat la puscarie pe Meme Stoica)ca sa bage oameni la puscarie..

Cosu (42 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:27

Ba geambasule , Stanciu te cumpara cu tot cu strada aia denivelata pe care stai . *** .

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cosu (42 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:29

App , pianistul de la rin da tepe numai statului . Sau asta nu stie militianul deghizat in ziarist geambasu ?

george (2 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:30

In plus nu inteleg de unde pana unde ii scoatem noi romanii pe nas cele 10 milioane lui Stanciu. Nu a platit Gazeta 10 mil, nu a platit dl Geambasu 10 mil, nu am platit eu, nu a platit Romania 10 mil. A platit Anderlecht din Belgia. Si a cerut Gigi Becali, nu Stanciu, suma asta.

Siracusa (4 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:31

Doar un roman prost poate critica un alt roman care joaca in strainatate. Nu doar prost, ci si ranchiunos, veninos si geambaș

Laurentiu (1 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:35

Nu ati vazut meciul, dar comentati Rareori sa primeasca o pasa de la un coleg si voi stiti ca el este un jucator care trebuie sustinut, deja il vad ca este un pic blazat Stie ca nu are nici o sansa, la ce bun sa mai alerge, daca nimeni nu vrea sa -l joace

gioni (19 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:44

niste petarde umflati cu blaturi din mizeria noastra de campionat oare cine mai cumpara ... sigur cine acumparat odata marfa lu GiGI sa convins de teapa luata

nea Caisa (3 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:45

Geambasule, mai bine ai spune-o pe aia dreapta, la Man Utd toti sunt tzepe in frunte cu Mourinho

observator_federal (32 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:50

MM si Reghe afirmau - in stilul lor ferm, de specialisti care nu admit replica - cum ca Anderlecht este doar o treapta intermediara, valoarea lui Stanciu ("noul Hagi") fiind peste cea a campionatului belgian. Tipic FCSB.

Siracusa (4 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:52

Ce rusine!!! Stanciu n-a reusit sa fie stralucitor si s-o bata de unul singur pe Manchester Utd. Tu te auzi, Geambasule? Tie nu ti-e un pic scarba de tine?

Ion Ion 2 (3 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:53

Ce mai sar in sus, ca muscati de arse, ziaristii astia! Nu poti sa le spui nimic! Le-a spus cantaciosul din gura Chirila ca ei sunt ziaristi manelisti si hop si Buzarin! Le-a zis Stanciu ceva, si,hop, sare Geambasul! Pana la urma, ziaristii astia de doi lei ne-au demonstrat ca se pricep la fel ca Becali la fotbal! Buzarin la Branesti, Ioan Viorel pe la Vaslui, Vochin pe la FRF. Au fost in functii si *** *** ***! Dar, deh, nu toti sunt mijlocasi box to box. Cam asta e si Geambasu, un fel de Soava in perioada Nea Puiu 2 la Nationala! Ca in perioada nea Puiu 1 era Lupescu zis "pasa cu latul la 1 metru" acolo! Daca sau nu e Stanciu tzeapa nu e treaba ta, bai ziaristule (orice ziarist), ca nu ai dat tu banii! Tu, ca ziarist (orice ziarist), nici macar nu iti platesti biletele la meciuri, intri gratis la masa presei, mananci seminte si ***, si, cica scrii articole! Aiurea, niste pacalici!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Zica (1 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 15:55

Geambi tu esti roman? Ba ziariciule mondial de tine nu stie nimeni in afara si nimeni nu-i perfect ,dar faptul ca iti denigrezi un conational te descalifica .In trest se adevereste inca o data ce neam de nimic santem.Deh noi santem romani si nimeni nu este mai patriot ca noi.

Sorin (141 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 16:06

De teapa lui Dinamo la sassuolo când scrii?

Cosu (42 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 16:07

A intrat si observatorul_fecal aka alpin sa ne arate cat il roade invidia si saracia . Pacat de Edith .

Siracusa (4 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 16:12

Geambasule, de ce 95% dintre comment-uri iti sunt potrivnice? Oare suntem toti prosti si tu frumos si destept? Daca te da afara GSP te ia Wowbiz

Stelist (33 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 16:14

RusinNe de articol. De ce nu ne luminati cum a intepat statul nepotul fostului colonel al securitatii lui ceausescu, constantin anghelache cu multe...multe milioane de euro( doar ANAF SI-A LUAT TEAPA DE LA ACEST INFRACTOR DE PESTE 5 MILIOANE DE EURO)? De ce nu informati corect ,,***'' cum se face ca un antrenor care a pariat contrar legilor FIFA si UEFA si care tot la sugestia UEFA trebuia suspendat 2 ani din fotbal la noi totul s-a transformat intr-o suspendare in pauiza competitionala de 2 luni? De ce nu inform,ati corect acelasi ,,***'' cum se face ca un minister ca si mapn duce la baioneta un razboi asupra mediului privat si culmea...il si castiga in instante prin tot felul de tertipuri si chitibuserii? De ce nu informati domne lumea cum s-a facut evaluarea brandului Steaua si ca acea suma halucinanta a fost calculata cu echipa csa in liga 1 ceea ce era imposibil...clubul avand cu totul alt proprietar? De ce deformati si lasati totul in mister, distorsionati realitatea in legatura cu tot ceea ce este legat de FC Steaua Bucuresti, chiar daca justitia a sarit ca arsa la apelul unui jurist al armatei manevrat de un pumn de oameni foarte periculosi pe care cu totii ii cunoastem dar carora va este frica sa le pomeniti numele si a facut totul in ton cu meschinariile acestor domni sau tovarasi? De ce nu spuneti nimic despre moartea lui Ekeng, despre blaturile recente ale clubului antrenat de trisorul circar de cartier de la asfca girgiu???? De ce si dumneata si decebal radulescu si nu in ultimul rand colegul de suferinta stucan care, in vinerea mare asa cum spune, nu prea luam la bascalie si misto dar totusi o face acoperit de postul din spatele camerei...de ce nu spuneti cititorilor vostri ca becali nu a preluat echiupa de la armata ci de la o societate non profit si asta legal in fata notarului? De ce nu reamintiti zilnic ca justitia a facut un abuz, o nedreptate atunci cand a dat dreptate si castig de cauza tuturor *** cerute de un angajat al mapn care normal nu avea voie sa zica *** in fata presei fara un ordin prealabil??? De ce nu reamintiti cititorilor dumneavoastra ca domnul Rosu, domnul Gatu( ambii fosti comandanti ai csa) si nu in ultimul rand domnul Paunescu fostul pr0prietar in acte al clubului Steaua pe care l-a cedat conform legilor in rigoare lui Gigi Becali ca...PALMARESUL SI ISTORIA CLUBULUI PATRONAT DE BECALI CARUIA JUSTITIA CORUPTA DIN ROMANIA I-A FURAT NUMELE!!! Pe noi ne intereseaza speculatiile voastre despre Stanciu, care a realizat ceva de cand e la Anderlecht dar lucrurile pozitive nu le vedeti datorita trecutului stelist al acestuia? Nu ne intereseaza, noi il iubim, cum la fel o iubim si pe Halep( chiar daca mai pierde) si iubim si Steaua, indiferent ca unii ca d-voastra au pus umarul ca sa se numeasca acum FCSB, pentru noi va ramane pentru totdeauna STEAUA, indiferent de cat de tare veti lupta voi sa induceti altceva! Steaua. De ce nu faceti acelasi tam tam si in legatura cu fcdb 1948 a carei situatie ca va place sau nu este identica? Actualul club este o clona iar palmaresul si istoria ii apartin domnului Badea. De ce nu recunoasteti ca in Romania un singur club are performante chiar daca voi aveti un dinte impotriva patronului, chiar daca pentru voi faptul ca alerga cu o valiza cu 1,7 milioane de euro dupa niste jucatorii unei echipe de care depindea castigarea campionatului doar ca acea echipa ,,sa nu stea capra'' si sa-si apere sansele corect dar....acea valiza a ajuns prea traziu! Alta valiza ajunsese inainte dar nu in fata televiziunilor cum era normal sa o faca, ci in toiul noptii ca hotii!!!! Domnule jurnalist box to box, vi-ati pierdut credibilitatea cand ati inceput sa aruncati cu noroi in valorile( asa cum sunt ele) ale acestei tari si in singurul club care conteaza, cel mai iubit club din Romania.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Sergiu (2 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 16:16

Ffff tare articolul

trink (1 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 16:16

geambasu esti un *** cu ochi!

Carol K (146 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 16:20

Ce bucurie pe unii ca un fotbalist trece printr-o pasa proasta...Ideea e ca nu trebuie "certati" jurnalistii atunci cand dau un verdict asupra unui jucator...Subiectul disputei(Stanciu) e asteptat la cotitura iar publicul care a avut indrazneala sa-i ia apararea trebuie si el pus la zid,la pachet...Asa merg lucrurile la noi.Nu-i suparati pe jurnalisti fratilor ca tot noi ne-o luam pana la urma.

Cosu (42 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 16:45

Stanciule sa-ti dea Domnul numai sanatate si fericire iar la dusmanii tai numai foc si grindina .

vlad (1 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 16:46

Cristian Geambasu, o teapa de jurnalist. Fa articolul asta

Daniel (12 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 17:17

Stanciu poate sa ceara sa i se zica numele cum vrea el. Ca e Nicolae, Nicusor, Nicky, Niculina, etc. e putin important. Si eu pot sa va numesc Cristinel Geambasu si sa nu va convina. Problema nu e la nume. Inlocuitorul lui Stanciu, Sofiane Hanni, nu a facut nici el mare branza, a avut vreo 2 faze in care se citea doar chinul de pe fata sa. Nici Chipciu nu a avut aportul ofensiv scontat, a ajutat mai mult in flancul drept al apararii si a avut cateva incursiuni. Stanciu a avut mingi recuperate si pase filtrante aproape nule. De ce? Pentru ca atat poate echipa asta sa joace ! N-a iesit niciunul la rampa, mult trambitatul Tielemans a fost degeaba in fata lui Pogba si mai tarziu in fata lui Fellaini. Cel mai bun a fost Acheampong, iar golul a venit in momentul in care nivelul de letargie de la Manchester l-a atins pe cel de la Anderlecht. Stanciu a avut sarcini predominant defensive, iar asta a fost o tampenie. A jucat prost? Da. Si nu a fost singurul.

franz (2 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 18:20

Da. dle autor umorist, e mai greu afara. Mie mi-au trebuit cativa ani sa ma impun in domeniul meu (academic) in Vest. Lui Stanciu probabil ii mai trbuie timp. Poate nu va confirma niciodata, nu stiu. Dar dvs, umoristilor de presa sportiva, nu v-ar trebui niste secole sa va impuneti in presa sportiva din Vest?

geo (2 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 18:35

Ce bucurie, a prins un roman un meci prost in strainatate! Bataie in redactiile sportive din Bucuresti - care sa-l ia mai tare la misto! Dati-le la picioare, frate, nu-i iertati! e momentul vostru de glorie, puteti sa va afirmati ca jurnalisti! O categorie profesionala foarte importanta, de altfel.

haideusicfr (141 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 18:40

Pregatit sa .."emigreze" de catre acelasi clan Becali _Prodanca si cine o mai fi este Alibec. Dupa ei ar valora 20 milioane. Oare? Chiar asa ? pai asta nici macar mentalitate de profesionist nu are . Scandalagiu nevoie mare ,comod , samanta de scandal nu vad cum ar putea juca la o echipa cata de cate "mare".Poate la una mai mica ....de prin Turcia , Afghanistan. Belgienii cred ca s-au lamurit. De propaganda lui Becali. Nici macar in Vinerea Mare ciobanului nu-i tace gura. Poate i se va infunda si lui odata . Si irevocabil.

mihai (57 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 18:46

Ras de fotbalist!Mare dreptate ai si tu si colegii din Belgia!

cornel (3 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 21:10

Corect articolul . Mulți au sărit ca arși , cum că de ce să-l critice pe marele STANCIU . Păi atunci nici să nu-l lăudăm atunci cănd trebuie . Și , o precizare . Geambașu a vorbit despre jocul lui Stanciu , de când este în Belgia , nu numai cu referire la jocul cu englezii , cum făceau unii ironii că nu a câștigat singur jocul , sau altul că jambierele lui Zlatan sunt ca valoare cât jucătorii lui Anderlecht . Ce legătură are ? Stanciu joacă prost de când e în Belgia , nu numai cu englezii . Jucătorii sunt persoane publice , putem să-i lăudăm , dar să-i și criticăm atunci când trebuie , altfel , ei cred că sunt buni mereu , și vor continua evoluțiile modeste .

Jean Valjea (11 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 21:39

Esteti muzicieni sau nu, dumneavoastra cum va simtiti domnule Geambasu cand va apare fotografia pe aceeasi pagina pe care apar ***, tanga, femei cu pieptul cat harbujii, buzate, fardate, decoltate si deloc imbracate? Am vazut ca si domnul Buzarin il lua la misto pe Chirila ca apare in emisiunea Vocea Romaniei, si ca, vezi doamne, n-ar trebui sa se pretinda mare intelectual din acest motiv. Pai, sa ma scuzati, dar intre a aparea la Vocea Romaniei sau pe o pagina de net cot la cot cu toate pocnitorile, cred ca prefer prima varianta. Da, Gazeta s-a transformat intr-o publicatie execrabila. Mi-e scarba cand vad ca titlul tuturor articolelor din publicatia online sunt de genul "I-a dat o palma peste gura. Intra in articol sa vezi cui", "a zis ca nu se mai poate si de-acum gata. Intra sa vezi cine", etc. Inteleg motivul de online marketing pentru care sunt folosite aceste titluri infantile, dar, scuzati-ma, din dorinta de a face cat mai mult trafic, si in cele din urma, lovele, sunteti in stare sa concurati cu Atac la Persoana, Click, sau alte publicatii pentru ***. Asa ca, lasati-o mai domol cu pretentiile de publicatie respectabila. Sunteti de tot rahatul, ca sa nu spun altfel. Ca un Ioanitoaia, Geambasu, Buzarin, scriu uneori bine si articulat, e adevarat, insa atata timp cat acceptati sa va apara fotografiile pe aceeasi pagina in care apar fetite cu *** gol, cred ca ar trebui sa va revizuiti pretentiile de ziaristi care scriu la o publicatie respectabila.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

naica (34 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 22:03

Geambasule, nu vezi ca de 3 ani de zile nu scrii nimic?

milovan_djilas (22 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 22:44

Nu prea cred ca domnul Geambasu este un om "rauvoitor" fata de gloriile natiei. Dimpotriva, ramane unul dintre putinii jurnalisti sportivi cu umor, cunostinte temeinice si mai ales cu un fair-play desavarsit. De ce spun asta? Se afirma in spatiile online ca dl Geambasu este dinamovist. Tot respectul, nicio problema, dar eu, care sunt stelist, nu am avut niciodata impresia a domnul Geambasu ar fi impartial!

milovan_djilas (22 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 22:45

ca domnul Geambasu ar fi partinitor, am vrut sa zic!

motanul incaltat (455 comentarii)  •  14 aprilie 2017, 23:48

AI perfecta dreptate in aproape 90% dar faci o mare greseala comparindu-i pe Stanciu si Chipciu cu Chiriches,"marele " nostru capitan. Oricit de prost ar juca astia 2 la Anderlecht si Stanciu o cam face cu succes ,oricum nu-l pot depasi pe cel mai slab jucator EVER al lui Napoli -Vlad Chiriches....Daca nu putem sa transferam un jucator care sa fie cel mai bun la echipa sa ,macar suntem campionii la transferat jucatori care sa fie considerati cei mai slabi din istoria cluburilor respective. Si avem o gramada: Chiriches, B Stancu, Rat, D. Goian, Tanase, Torje si lista pare ca nu se sfirseste..... Bravo-faceti Romania de ras pe unde va duceti.....Concentrati-va putin si veti fi transferati la echipe din esalonul 2, 3,4...Apoi dupa o "mare cariera fotbalistica" in Vest veniti in Romania si dati-va cu parerea despre fotbal....Ca GSP o sa va asculte daca chiar vrea sa-si piarda toti cititorii.....

Bagheera (15 comentarii)  •  15 aprilie 2017, 8:23

Un articol scris pe impresii... Nici o statistica de meci, nici un cuvant despre pozitia in teren, nici o vorba despre faptul ca NU primeste mingea in 20 de metri, unde Stanciu devine periculos cu orice adversar. O RUSINE DE ARTICOL. Mai cititi l 'Equipe din cand in cand, si vedeti ce scriu francezii despre ai lor cand joaca mai prost. Sunteti autorii morali ai distrugerii gimnasticii, handabalului, al descompunerii fotbalului romanesc. Scrieti fratilor la stirinebune.ro. Acolo e locul vostru!

Cristian (18 comentarii)  •  15 aprilie 2017, 8:25

dar ce ti-au sarit tie in ochi astia 3?!?! in special stanciu... nimic despre rotariu? sau despre marin? sau ei n-au jucat cu Manchester, pardon! (btw, unul abia prinde banca si celalalt joaca in play-out) ok, facut un meci slab cu o echipa ce totusi e Manchester United. dar parcursul european bun al lui Anderlecht coincide cu transferul celor 2, chipciu si stanciu, iar asta nu o poate nega nimeni. are dreptate Hagi cand spune ca nu suntem in stare decat sa criticam.

Ionel (2 comentarii)  •  15 aprilie 2017, 9:28

unde au fost asa razboinici in presa din romana ca nu inteleg. razboaie aveti voi jurnalistii in cap, sa mancati si voi o painica. stanciu si chipciu sunt doi tineri civilizati, care au ceva in cap si nu cred ca au fost impertinenti sau cum ii inventati voi. chipciu e un baiat mai experimentat, fara complex, ca destul a indurat si a fost calit de criticile interne. stanciu e mai plapand, mai emotional. il inviti sa isi faca meseria. si-o face amigo, dar pe voi cine va critica cand vorbiti prostii, sa va faceti meseria, artizani de tabloid ce sunteti.

Gelu (25 comentarii)  •  15 aprilie 2017, 10:10

1. Ti-am mai zis d-le ziarist, de ce nu scrii matale un roman ceva care sa aiba success in tara? Dupa aia incearca sa vezi de ce nu e tradus in engleza sau in alta limba vestica de tari pe care le preamaresti din afara. 2. Pana atunci, poti sa stai jos, ai nota 2. 3. Observi comparatia? La cat de subtil esti, ar trebui. O sa vezi atunci ca pot interveni si alti factori, care pot sa diminueze valoarea cuiva. Poate doar atunci o sa realizezi ca vestul are si el coruptii lui si foarte multa prostie de asemenea. Poate o sa intelegi atunci ca RO nu e nici cea mai buna dar nici cea mai rea decat rea dintre tari. Poate ca atunci, nu o sa il iei la misto pe Stanciu, ca o sa simti pe propria piele. Poate ca atunci o sa realizezi ca daca 90% din comentariile publice iti sunt impotriva, s-ar putea sa ai si tu ceva probleme la cerebel. Poate ca atunci nu o sa te mai bucuri ca joaca Stanciu slab, ca si cum ai fi dat tu 10 milioane. Poate ca atunci o sa intelegi si tu ca Hagi chiar a fost cineva foarte mare. Poate ca atunci o sa vrei si tu sa te adresezi cu "Bai ala cu mustata" unuia care nu-ti intelege cartea dar se autoplaseaza la acelasi nivel cu tine. Poate ca atunci nu o sa mai manipulezi lumea cu laitmotivul "statuii" lui Hagi. Poate ca atunci o sa respecti mai mult pe cineva care a facut mult pentru Romania si o sa-i accepti si defectele. Poate ca nici mie nu imi place prietenia lui cu Becali, dar accept lucrul asta pentru ca m-a facut fericit de multe ori cat am crescut cu el. In schimb,ziarul la care lucrezi matale exceleaza in propaganda pro-becaliana. Daca ati avea un pic de auto respect, ia sa nu mai scrieti de jiji 1 an, sa vedeti cum il loviti cu treaba asta. Dar e mai bine sa avem clickuri, noi sa facem bani, iar pe altii, profesionisti in domeniul lor, sa ii improscati cu notoi si pizma. Poate ca si eu cred ca Stanciu poate mai mult, dar nu ma bucur cand nu joaca bine ca matale. Va faceti rau meseria, fiti mai ingaduitor si cu altii care si-o fac mai bine in domeniul lor.

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  15 aprilie 2017, 11:44

Or fi prins cozonac baietii nostri ? Fiti fericit domnule Geambasu. Paste fericit tuturor, chiar tuturor ! --------------------------------------- N-a stralucit nimeni cu ManU, „ca sa zic asa“, dar eu stiu ca stelistii au contribuit decisiv la calificari iar „echipa lor“ joaca cu cele mai bune echipe din Europa, mai stiu ca in Belgia stelistii sint inca pe primul loc. La picior stau bine, la cap nu stiu, caci dupa opinia mea nu pot fi destul de obraznici. Ar trebui sa va raspunda mereu cu „alta intrebare !“ iar in Romania – unde se pare ca nu sint doriti – e greu de inteles ce mai cauta. Ori pleci ori stai dreacului „La bloc“. Chiriches deabia plecase si s-a intors sa se imbete ! Steaua a fost data afara din Bucuresti, a trebuit sa renunte la juniori si tineret caci nu se puteau antrena intr-un singur liceu, face si azi zilnic 3-4 ore ca sa se antreneze. De ani buni au inceput atacurile Romaniei impotriva Stelei si a lui Hagi, iar acum cind Romania a reusit performanta sa sterga Steaua din Europa, pe cuvintul meu daca inteleg de ce joaca stelistii si ai lui Hagi pentru Romania. Poate imi explica si mie cineva. Maestrul Geambasu, Ovidiu_3003, Jean-Paul ? 1.- Romania a ajuns pe pozita 7 la FIFA, a fost de pe locul 8 in prima urna valorica la tragerea la sorti pentru CM 2018, cu 14 !!! stelisti pe teren. 2.- Hagi a construit pe banii lui, a muncit 25 de ore pe zi ca sa dea jucatori loturilor de juniori si tineret, cu echipa mare s-a batut la titlu (ba chiar l-a dat jucind ca niste memeluse cu Astra spun unii), totul fara bani de la Stat, de la romani, dar pentru Nationala nu-i corespundea profilul. La cele doua Dinamo era mereu scuipat – pina la venirea lui Mutu - , caci Dinamo are baza si bani de la Stat, are juniori si tineret – multi de la Steaua si veniti din alte locuri fara sustinerea statului la coada la cozonaci. Paste fercicit acum, pina sa dea jucatori Academia lui VoChin vine si pastele cailor.

Cristian (7 comentarii)  •  15 aprilie 2017, 12:00

Cristişor Geambaşu, n-aveai nici o şansă să lucrezi la acelaşi ziar cu Ioan Chirilă. Esti un submediocru repetent plin de venin. Esti ca borfasii aia care te asteapta dupa colt sa-ti dea in cap. Tu astepti o evolutie proasta a unui roman sa-l terfelesti si sa musti din el de frustrat ce esti. El a muncit si a plecat sa se dezvolte intrun campionat mai puternic. Tu in schimb, Cristişor (asa cum tu il descresitezi pe Stanciu, Nicuşor), ai imbatranit si ai ramas sa scrii frustrari personale in tabloidul GSP. Cum te simti, Cristişor, ca aproape toata lumea sa se ia de tine si sa te insulte pentru ce scrii? Un om decent si moral cu 1% bun simt (nu e cazul tau) s-ar retrage si ar renunta cand devine penibil. Tu inca nu realizezi cat de penibil ai devenit? Mai te duci si pe la emisiuni cu fața aia acră de veşnic scârbit ca să indispui telespectatorii.... Un sfat prietenesc: lasă-te

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  15 aprilie 2017, 16:32

Dl Geambasu mereu a crezut in jucatorul Stanciu si crede in continuare ...desi nu este un jucator care sa se potriveasca profilului jucatorului excelent creat de dumnealui ...cei care abereaza impotriva domului ziarist Geambasu habar nu au ca dansul a schitat un asemenea portret in articolele dumnealui . Dl Geambasu ca si mine crede in critica ...insa la Stanciu nu mai este nimic de facut ...a ratat intr un moment critic al carierei lui ...de atunci nu si mai revine ...

jeryman (14 comentarii)  •  15 aprilie 2017, 18:34

eu vreau sa intreb in toata treba asta ziarstii nu au nici un rol ,numai de dragul de a fi pe placul ciobanului ii ridica rebuturiel la rang de mari vedete oare dle geambasu nu ati vazut ca stanciu e nul si inainte de a pleca de la fcsb când toata lumea prostana il vedea ca noul nr 10 al nationalei, nu l-sti vazut si la euro si acum cauta francezii mingile sutate de el in sena , acum pe drumul lui stanciu e plecat ov popescu care dupa parerea voastra a ziarstilor e noul lampard voi chiar nu vedeti penibilul si atunci de ce sa ne mai miram ca nu avem nationala cu asa zise vedete care vin cu ifose ca joaca la Anderlecht in maretul fotbal de liga a doua in anglia ,in timp ce jucatori croati joaca la real, Barcelona, sau Juventus

An O’nym (6 comentarii)  •  15 aprilie 2017, 18:35

Ce ziarist de 2 lei, mi-e si jena ca am citit textul asta gol. Daca ai fi fost mata pe jumatate ziarist pe cat este Stanciu fotbalist nu ai fi scris tampenia asta de articol. Amice, cand cineva va fi dispus sa plateasca fie si zece mii de euro (nu 10 mil.) doar ca sa beneficieze de serviciile tale, let us know. Sau cand iti va cere un ziar belgian sa-ti dai cu parerea. Sau cand vei face a mia parte din saltul facut de Stanciu de la conditia de la care a plecat.

floww (4 comentarii)  •  15 aprilie 2017, 22:02

12 goluri si 9 pase de gol, in 30 de meciuri pentru Anderlecht, pentru Geambasu, un mare admirator al lui Marius Alexe, Torjinho sau Nica, poate e prea putin, noi fecesebisti ne multumim cu putin!

its1134 (5 comentarii)  •  16 aprilie 2017, 3:43

Eu m-am speriat. Am crezut că a trântit meciul Stanciu sau ceva.. dar din câte înțeleg.. a jucat doar foarte slab. Păi atât? Asta-i buba? Nu cred. N-am înțeles-o nici p'aia cu Nicușor și Nicolae. Nu țin minte să fi fost vreodată arogant sau înfumurat Stanciu. Slab, a mai jucat. Și nu odată. Oare ce răni vechi ai tu Cristinel? Dacă nu-ți place Cristinel, *** *** cu scuzele de rigoare.. da' observ că tre' să accepți cum îți zice ziaristul anonim.. că dacă nu se supără *** box-to-box. Mi se pare gratuit.. total gratuit să scrii cu atâta venin pentru un meci (foarte) slab... sau chiar pentru 1000 de meciuri foarte slabe. Singurul lucru pe care l-ai reușit... ***. Atât. Aici e sigur ceva în spate, după cortină. Ceva ce personal te deranjează. Mare jurnalist ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează