Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Craiova, victima propriei ambiţii

Echipa antrenată de Gigi Mulţescu a fost învinsă de un adversar ceva mai bun şi de o dorinţă care, de la un prag încolo, blochează

Permalink to Craiova, victima propriei ambiţii
luni, 20 februarie 2017, 10:59

Despre învinşi se scrie şi se vorbeşte puţin sau deloc. Toate laudele, observaţiile, analizele ori criticile constructive, ce-or mai fi şi alea?, curg către învingători. Aşadar, ceva despre învinşi. Despre Craiova. Îi spunem aşa, fără iniţiale, ca să nu creăm confuzii şi animozităţi.

Lecţia atacului, nu lecţia de tactică
Vestea bună pentru suporterii olteni care ţin mai mult la calitatea fotbalului decât la semne heraldice este că au o echipă solidă, angrenată în lupta pentru titlu. Putem folosi timpul prezent chiar după meciul foarte important cu Steaua, deşi Andrei Ivan şi compania au pierdut. 1-2 reflectă realitatea din teren. Nu au pierdut categoric, nu a fost un galop de sănătate al celor pe care încă îi numim Steaua. Craiova antrenată de Gigi Mulţescu este o formaţie pe care o priveşti cu plăcere, pentru că are la bază o filosofie ofensivă. Într-un campionat în care precaritatea tehnică a fotbaliştilor şi frica de rezultat a antrenorilor sunt escamotate prin sintagme de genul „o bună organizare a jocului” sau „lecţie de tactică”, este reconfortant să vezi 11 oameni care privesc cu precădere spre poarta adversă, nu spre cea proprie. Gigi Mulţescu, cel mai în vârstă antrenor din prima ligă românească, nu este şi cel mai bătrân. Încă o dată, spiritul se dovedeşte mai important decât data naşterii.

Dor de Vătăjelu
De ce a pierdut Craiova? În primul rând pentru că Steaua a ştiut să se prezinte mai bine. Să se adune, să lase în urmă reziduurile întâlnirii cu Voluntari. Grupaţi în jurul lui Pintilii, roş-albaştrii au fost calmi, siguri pe ei, afişând maturitatea pe care ţi-o câştigi în ani şi ani de bătălii. Care te uzează, dar te şi călesc. Craiova a pierdut şi din cauza subţirimii apărării, unde Calancea, Acka şi Dimitrov au fost verigile slabe. Vătăjelu a lăsat un gol care este acoperit doar parţial de Briceag, departe de predecesorul lui în special pe faza ofensivă. Zbaterea lui Bancu şi Nuno Rocha, zvâcnirile lui Andrei Ivan nu au fost suficiente în faţa unui grup care nu se pierde cu firea. Dar Craiova a pierdut mai ales din cauză că, mental, a tratat întâlnirea cu Steaua ca pe una de totul sau nimic. Ca pe meciul vieţii. Uneori, asta mobilizează. Dar te şi poate bloca.

Războiul inventat cu Capitala
Importanţa absolută arătată acestei partide prin tot soiul de declaraţii, mobilizarea generală pentru lupta cu inamicul de la Bucureşti, stare încă mai inflamată la meciurile contra lui Dinamo, aparţin unui soi de atitudine provincială asupra căreia merită să zăbovim. Câştigi dacă sau fiindcă eşti mai bun, nu datorită faptului că reprezinţi valorile nealterate ale cutărei sau cutărei provincii istorice, în opoziţie cu viciile&perversităţile celor de la centru. Te pui singur în inferioritate atunci când îţi construieşti războiul imaginar cu hidra din capitală. Din păcate, felul acesta de privi lucrurile înfierbântă o parte importantă a publicului, inclusiv din oraşe mari ale României. Fotbalistic dar nu numai, Craiova sau Clujul, Timişoara sau Iaşiul au dreptul să fie ele însele fără să se raporteze mereu la obsesia numită Bucureşti.

Slugă la stăpân?
Odată încheiat acest scurt şi empiric tratat şi de sociologie fotbalistică, să ne concentrăm un pic atenţia şi asupra felului în care cel puţin o parte a jucătorilor Stelei/FCSB tratează relaţia cu patronul. Mai întâi Tamaş (altfel admirabil efortul lui de a reveni în meci), apoi Pintilii au afirmat că Becali poate spune ce vrea despre ei şi poate face ce vrea în calitatea lui de proprietar al echipei. Fundamental greşit. Însuşirea necondiţionată a stării de obiect la cheremul unui stăpân cu drept de viaţă şi de moarte asupra supuşilor vine de undeva din Evul Mediu. De unde credeam că am scăpat. Dar poate că despicăm noi firul în patru, iar Gabi Tamaş şi Mihai Pintilii, oameni cu personalitate, au spus ce au spus doar ca să sune bine în urechile patronului. Compromisul face parte din joc. Din jocul vieţii, din jocul de fotbal.

Comentarii (25)Adaugă comentariu

MZM (198 comentarii)  •  20 februarie 2017, 12:30

M-as fi mirat sa termini articolul fara sa dai un ghiont celor de la Steaua. "*** la stapan" este un mod grosolan de a jigni jucatorii acestei formatii. Si, probabil, fara a ataca Steaua, chiar si atunci cand castiga, se pune in discutie dreptul de a scrie la GSP! Te inteleg, trebuie sa faci politica acestui ziar. Ai si dumneata un patron, nu-i asa?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  20 februarie 2017, 15:09

Becali se comporta cu ei de parca ar fi parte din averea lui, chiar nu intelegi? Sau e mai simplu sa te prefaci ca nu intelegi?

Alexandru Chis (105 comentarii)  •  20 februarie 2017, 12:35

Foarte hazardata, si deloc adecvata, reflectia dvs potrivit careia: "Însuşirea necondiţionată a stării de obiect la cheremul unui stăpân cu drept de viaţă şi de moarte asupra supuşilor vine de undeva din Evul Mediu". Aceasta este o grava jignire pe care o aduceti bunului-simt si nu are nimic in comun cu declaratiile lui Becali cel care afirma ca el conduce, pentru ca el plateste! Unde ati vazut dvs acel "drept de viata si de moarte" presupus a fi atribuit lui Becali fata de Tamas, Pintilii, Gnohere, Boldrin & Co? Va hazardati si intrati pe un loc minat - lingvistic vorbind - incercind sa umiliti, cu sa fara voie, conditia de om a oricarui jucator. Si, mai este o zicala: "Cui nu-i place muzica pe care am comandat-o eu lautarilor, poate sa plece sau sa nu o asculte"!

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  20 februarie 2017, 15:08

Becali nu spune ca el conduce pentru ca el plateste. Spune ca face ce vrea si spune ce vrea despre oamenii care ii sunt angajati. Deci el jigneste si sfideaza bunul simt,nu eu. Dar este optiunea dvs sa aplaudati patroni tip Becali. De aceea, va urez din suflet sa aveti parte de sefii si de patronii pe care ii laudati. Si sa le ascultati muzica

daniel (55 comentarii)  •  20 februarie 2017, 13:31

toata admiratia pentru seriozitatea articolelor scrise de d-voastra..fara aiureli, abureli, totul la obiect..foarte bine tratata relatia ,,capitala - provincie"..la noi, asa zisul razboi dintre provincie si ,,centru" vine mai ales, din timpul comunismului..,,sa le aratam to'arasilor de la centru ca si noi, suntem capabili"..asa credeau semianalfabetii activisti comunisti, ca se naste concurenta..numai ca, foarte multi dintre oamenii cu functii ,,de la centru' sunt la baza, provinciali...sa dau exemplul presedintilor romaniei (chiar de la ceausescu cel autonumit si restul)??? sa dau exemplu primaritei vranceanu - firea - pandele? in ceea ce priveste csu craiova sunt multe de spus..era sa scriu multescu in loc de multe..gigi e un fost fotbalist foarte bun, foarte serios, care nu prea a jucat la nationala, nu stiu din ce motive..si-a facut junioratul la steaua, dar a fost trimis la jiul..de acolo, l-a recuperat dinamo, desi steaua putea sa-l aduca inapoi, in 1983, cand, dupa vreo doi ani mai subtiri (in 1981 steaua luase locul 2 dupa craiova), a inceput constructia echipei de toata lauda, care avea mai tarziu sa castige stiti d-voastra ce si cat...oricum, vreau sa spun ca csu craiova, inseamna gigi multescu..fara el, ar fi muuult mai jos..sa vedem ce-o sa mai ramana din echipa, dupa procesul cu mititelu!

MZM (198 comentarii)  •  20 februarie 2017, 14:07

De ce m-ati cenzurat? Nu am facut decat sa-l citez pe autorul articolului: "*** la stapan". El are voie si noi nu?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

mihai (57 comentarii)  •  20 februarie 2017, 15:36

Este un articol despre Craiova,si nu stiu daca era cazul ,sa amintesti ceva despre fcsb?!

mihai (57 comentarii)  •  20 februarie 2017, 15:40

p.s. fcsb a avut trei suturi doua goluri,si de aici deduci tu,ca a fost o echipa mai buna?

Flaviu (69 comentarii)  •  20 februarie 2017, 15:56

Cam ai dreptate in ceea ce privește Craiova.. S-ar putea spune ca echipei nu i-ar strica un pic de echilibru pe zona centrală , sa poată interpreta si alt joc decât acesta, al atacului , expus contrelor adverse .. Pt ca Steaua are jucatori cu experiența , e bine pregătită fizic si se preteaza ușor la jocul pe contre ( a se vedea si jocul de la Cluj). Craiova s-a cam băgat singura in gura lupului, mai ales ca evenimentele din prima repriza ( 11 m ratat si alte situații ) nu au ajutat-o.. Ce zici daca, la 0-0, după penalty , ar fii închis puțin jocul, așteptând contraatacul si păstrand restul pt repr 2? Mai ales ca nici banca de rezerve nu ajuta nu știu cât .. Aici mai e discuția referitoare la strategia aleasa de Multescu si cât poate transpune echipa in teren.. Repriza a doua a fost a Stelei.. Si nu pot sa nu remarc executia lui Pinti , execuție de fotbalist.. Iar mie personal Ivan îmi place mult, are potențial , pregătit si slefuit intr-un cadru performant poate atinge un nivel european.. P.S. Despre Becali no comment, fotbalul e pe verde, nu din gura sau la portiera mașinii .. In schimb in povestea cu CSA , ar trebui sa i se facă niște concesii, sa fie ajutat sa reintre in posesia mărcii ( cu eventuale compensatii financiare modice) pt ca altfel, brandul Steaua se duce si pt fotbal e mare păcat .. Aici nu e vorba de stelisti sau antistelisti.. Proiectul fotbalistic al Armatei e născut mort.. Ăia nu câștiga liga a 4 a București ..

birlic (46 comentarii)  •  20 februarie 2017, 15:58

nimic mai inexact decat atunci cand se afrma ca FCSB cu patron cu tot ,nu ar fi pe placul reputatei Gazete sau a postului de televiziune Digi ,dar cauta si ei sa para cat de cat obiectivi ,mai ales cand se cam clatina Reduta cladita pe nisip si inganfare dusa la paroxism . Da e adevarat ca FCSB a facut un rezultat bun dupa scurgerea celor 3 etape de dupa Sfintele sarbatori ,ocazie cu care ,le-a luat partea verde a Prazului ,ca crescuse de numai ajungea nimeni la varf .Modestia Neica nu e numai in teorie ,cate odata trebuie sa te raportezi la ea .

Adrian (1 comentarii)  •  20 februarie 2017, 16:48

Felicitări, dle Geambasu!sunt un suporter al fotbalului craiovean si consider ca aveti mare dreptate când vorbiți de coplexul "capitala"!

Acciduzzu (31 comentarii)  •  20 februarie 2017, 18:16

D-le Geambasu, poate nu ar fi rau sa incercam sa analizam lucrurile un pic mai atent si echilibrat. Stiu ca Becali enerveaza infiorator si jigneste, si face ce vrea si... si ... Tipul, prin lipsa de cultura si inteligenta este infiorator de enervant. Recunosc toate astea. Dar, bifand astea mai este o latura care trebuie analizata: Becali este singurul patron de club care a investit banii sai cu adevarat si, surpriza, a si obtinut profituri. In afara lui Gica Hagi care abia acum reuseste sa culeaga roadele unei munci titanice si a unor investitii inteligente, nu exista patron care sa fi bagat banii intr-o echipa de fotbal romaneasca si sa fi obtinut rezultate constant in ultimii 10-15 ani. Asa nebun enervant cum este Becali a reusit sa tina Steaua la un nivel mediu in Europa atunci cand cam toti ceilalti, inclusiv Paskany si Niculae, au dat de greu. Si a reusit, cum necum, sa vanda niste jucatori pe sume de 8-10 milioane de euro, in campionate de elita, dar si sa duca Steaua ,prin munca antrenorilor si jucatorilor, cam an de an fie in CL fie in EL. Singurul patron roman care a reusit asta. De departe. Constant, fara sughituri, ca la Cluj sau Giurgiu. Spre rusinea tuturor marilor patroni din Romania care, au dat din colt in colt si din criza financiara in criza financiara, din insolventa in insolventa si din faliment in faliment. Deci, hai sa dam Cezarului ce e al Cezarului: Becali, asa bigot sarit de pe fix enervant cum este, le-a dat o lectie de business tuturor marilor "patroni" din fotbalul romanesc. Si ar trebui apreciat pentru asta, nu lovit peste tot cum face si acest Talpan, de o micime intelectuala si profesionala incontestabila, alaturi de barbugiul incompetent si impotent ( in materie de fotbal) si de ceilalti ratati de pe la Ministerul Apararii. Intotdeauna invidia a fost criminala in Romania dar in ultima perioada parca a iesit toata mediocritatea si prostia la suprafata. Becali are ceva, ce nu au toti patronii de cluburi din Romania: acel fler al afacerilor care ii umple buzunarele constant spre ciuda tuturor neavenitilor incapabili sa faca bani fara a-l fura si ataca. Numai in America exista acea mentalitate ca poti fi milionar fara sa ai scoala sau prea multa inteligenta. Iar unii din miliardarii americani chiar aveau doar 7 clase. Gigi e acest gen, dar are rezultate mai bune decat toti patronii romani implicati in fotbal. Sorry dar asta e realitatea. Dar, in buna traditie a ofticii si invidiei nationale, e mai comod sa-l acuzam, batjocorim, lovim. Ca sport national. Toti incompetentii *** si *** in afaceri altele decat furtul, sar si dau cu gura. De facut insa, de construit si mai ales bine, e infinit mai greu.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

zagna (27 comentarii)  •  20 februarie 2017, 19:16

*** nu geambas...

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  20 februarie 2017, 20:00

...interesant articol ...de ce a pierdut Craiova ?...da ...apararea este slaba la nivelul fundasilor centrali ...Acka e gafeurul de serviciul care ne a pierdut multe meciuri numai el singur ...Briceag e foarte bun ...mai bun decat Vatajelu care nu o sa se impuna titular la Sparta Praga...Dimitrov este bunicel ...Calancea un portar decent ...Bancu,Baluta si Nuno Rocha ...s au zbatut aiurea ...Zlatinski ...tocmai acum s a gasit sa rateze primul penalty de cand este la noi ... Multescu a devenit un antrenor fricos ...care nu promoveaza olteni ...si care nu poate bate fcsb ... Rotaru este un patron anchetat de DNA...Concluzia ... Am pierdut ca nu avem stadionul gata ...ma crezi ?...stai sa vezi de la vara daca ne mai bate fcsb ...

sundance kid (96 comentarii)  •  20 februarie 2017, 20:15

Se refac relatiile feudale din sec. 18 . In sud nasul e la loc de cinste . Fina . Primarul general al Capitalei . In Transilvania revin grofii . In Moldova . Boierii . Chiar sunt curios cum o sa te referi din vara la steaua de acum !! O sa le spui ? Fcsb-istii sau sportistii ?

comentario23 (26 comentarii)  •  20 februarie 2017, 20:46

Victima propriei ambitii, sau, pur si simplu, atat se poate la actualul nivel financiar al echipei. Oricum, Multescu este unul dintre cei mai buni antrenori din cati au trecut prin Liga 1, si unul dintre cei mai subapreciati.

Carol K (146 comentarii)  •  20 februarie 2017, 22:38

Ceea ce se construieste pe minciuna,impostura si abuz nu poate avea viata lunga.Clona asta facuta Stiintei se va fasai curand,cat o sa mai fie si Prăzuţa pe val ? De finantatorul probabil penal ce sa mai discutam !

17 N T, serios, numele „Stina Becali”ar atrage atentia (677 comentarii)  •  20 februarie 2017, 23:29

Unde e Steaua ? Au luat-o niste generali ***** 100 de ani de sinceritate il va scrie un Marchez de Dimbovita. Un alfabet lacatus aduna haiduci si-i calareste prin munti ca sa dea si ei cu spizul. Unde joaca ? Prin sate pe undeva, generalilor le plac onorurili Primarilor. Vin aia cu banda tricolora si manelistii satului la meci, fac mititei si frig sorici in cinstea lor. Tocmai pentru ca Becali e un cioban si nu are drepturi ca tot omul cult, ca generalul, primarul, ca Tata Puiu, Oprea, Dusa, cenusereasa sa Motoc, pentru ca te face peste tot de rusine, pentru ca Armata Romana nu mai vrea sa aiba de-a face cu „acest gen om“, de parca ar fi ciumat, Becali ar trebui sa le faca placerea si sa numeasca echipa „***** Becali“, sa aiba pe stema berbeci si mindrute care pasc sifintul pamint al Republicii Soci pardon Romania. Eu asa as face si as da Romania in judecata. Crestinii astia de generali cred probabil ca sint singuri pe lume ! ------------------------------------------ Domnule Geambasu, Pintili chiar a jucat prost, mai precis s-a cam menajat. Cineva trebuia sa-l readuca la realitate. Si da, Becali asa cum e – vorbeste intr-adevar mult si neintrebat – a platit cei 14 care au fost pe tren la victoriile care au dus Nationala in prima urna valorica la calificarile pentru C M din Rusia ! Sa vedem noi cine mai repeta isprava. Care este azi cel mai sanatos club din Romania ? Imi pare rau dar Edy Iordanescu spune prostii mai mari ca Becali. Actualul sef CSA la fel, asta crede ca e general in Coreea de Nord. Vrea renationalizari, este impotriva privatizarilor, te doare mintea …:Talpan poate agata si palmaresul 2003 2018 ! ----------------------------------------------- PS Meciul cu clona Craiovei nu l-am vazut. Dar am citit ca lui Pintili i-a prins bine un dus rece !

iobagul (1 comentarii)  •  21 februarie 2017, 6:35

Excelenta analiza mister G. si imi permit sa continui cu manipularea mass-media(televiziunile in special) vizavi de frustrarea provinciala fata de capitala. Sigur ca este folosita in scop de marketing, dar functioneaza pe mai multe resorturi, mai ales cel economic argumentat de"laptele si mierea" cursa in capitala in detrimentul altor centre muncitoare. Pe ce nu puteti insista dvs. pt a nu fi acuzat de argumentum ad hominem, as insista eu, respectiv *** Becali. E de inteles filosofia de ev mediu imprimata, generatii *** o au scrijelita pe cortex, *** nu se conduce prin democratie, fiecare are rolul lui, *** paste ca sa produca, cainele sa pazeasca si sa asculte orbeste, cainele alfa sa conduca pe ceilalti si sa atraga dusmaniile adversarilor, ciobanul sa stie tot si sa latre la toti... Doar ca avem de-a face cu caractere umane care au personalitate, gandesc si nu s-ar mai intoarce la *** asta decat daca mor de foame pe coclauri. Sa nu ai pic de idee ca iti subminezi propri oameni prin critici deloc constructive, sa nu lasi presupusul alfa sa isi conduca subalternii, sa le schimbi rolurile si locul in turma dupa bunul plac sau toane, asta inseamna sa fii mafiot!... deloc inteligent

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Alexandru Chis (105 comentarii)  •  21 februarie 2017, 7:13

Dle Geambasu, ma suprinde lipsa dvs de informare privind conducerea echipei CSM Bucuresti! Ieri, in cadrul emisiunii "Fotbal Club" de la Digi, dvs va intrebati daca la conducerea acestei echipe va fi, in continuare, actualul antrenor. Chiar sa nu fi stiut dvs ca Helle Tompson este cea care va conduce aceasta echipa din vara?

Lute Popescu (4 comentarii)  •  21 februarie 2017, 7:51

Craiova poate castiga titlul, in cel mai rau caz termina pe locul 2...daca mai e cineva care se indoieste de asta, sa ridice doua degete in sus si sa argumenteze de ce!

valy (8 comentarii)  •  21 februarie 2017, 8:58

craiova cu antrenorul asta depasit are viata grea,omul e rupt de lume!

Alexandru Chis (105 comentarii)  •  21 februarie 2017, 9:28

La blesteme vad ca va pricepeti! Sa va reproduc ceea ce mi-ati raspuns? Iata: "Becali nu spune ca el conduce pentru ca el plateste. Spune ca face ce vrea si spune ce vrea despre oamenii care ii sunt angajati. Deci el jigneste si sfideaza bunul simt,nu eu. Dar este optiunea dvs sa aplaudati patroni tip Becali. De aceea, va urez din suflet sa aveti parte de sefii si de patronii pe care ii laudati. Si sa le ascultati muzica". Daca eu v-as spune ceva de genul "Sa nu ajungeti in anii mei!" (pentru ca am 73), cam ce ati spune? Haideti, banati, ca "nu indeplineste conditiile impuse de dvs"!

Dan (1 comentarii)  •  21 februarie 2017, 9:56

O echipa care se vrea cea mai buna "fura" o jumatate de echipa de la Astra pentru a castiga campionatul... si tot nu va castiga. Asta-i Steaua pardon fcsb.

xxx (4 comentarii)  •  21 februarie 2017, 14:02

Referitor la mentiunea de mai sus ref. CSM Bucuresti - sunt convins ca facea trimitere la handbal. OK. Domnule Geambasu, poate pregatiti o prezentare a legalitatii finantarii acestui club (de catre Primarie ?...) , ca si a CSA-Steaua ! Armata cred ca poate finanta doar sali activitati sportive de pregatire fizica specifica si nu numai doar ale militarilor, eventual competitii intre ei, nu si echipe angrenate in competitii nationale . La handbal la fel, ca si la alte sporturi - madam Firea ar trebui sa finanteze spotul "de masa" pentru copii, tineri, inot, s.a.m.d, nu echipe de nababi ! E drept ca situatia in Romania este cum este, dar vad ca handbalul din Valcea nu e sprijinit , cica asa trebuie dupa lege, multe echipe de fortbal si-au pierdut finantarile de la primarii, in schimb in Bucuresti totul e permis ! Apropos, poate ne dati exemple de echipe sportive (de fotbal ?) ale Fortelor Militare din Franta, Germania, UK, Spania, Italia, Suedia ? Daca nu reusiti o fi de vina faptul ca Aceia au Forte Militare, noi doar Armata... Apropos CSA gafaie ca un astmatic la handbal, baschet, volei , pe la polo mai misca , nu poate sa le sustina decat submediocru ; cat din bugetul Armatei se duce acolo ? Cum va reusi LEGAL domnul, caci tovaras cu fotbalul nifci gand sa poata fi, domnul Talpan sa o faca ? O astfel de prezentare, discutie, chiar mult largita, ar aduce poate mai multa lumina si ordine in balamucul destul de tenebros al sporturilor practicate in Romania. Multumesc de rabdare - si numai bine.

Comentează