Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

De ce Bruxelles

Suntem loviţi din nou. Dacă vi se pare că li se întâmplă altora şi că eventual "şi-o meritau", este de rău

Permalink to De ce Bruxelles
marți, 22 martie 2016, 3:47

Preşedintelui României i se pare că la Bruxelles au avut loc nişte incidente. Aşa a spus domnul Klaus Iohannis în scurta, formala şi insipida lui intervenţie televizată, succesivă atentatelor de la Bruxelles.

„Incidente”. De ce nu dezagremente? Puţin deranj, niţică mizerie acolo. Mai bine rămâneaţi pe Facebook să mai strângeţi niscai like-uri! Sau, şi mai bine, luaţi o pauză, domnule preşedinte, oricum v-aţi luat atâtea până acum. Luaţi o pauză şi aprofundaţi sensul cuvintelor din limba română! Ca să puteţi exprima ce sper că aţi şi gândit.

Ce vom învăţa după încă o tragedie?
Cuvintele sunt carnea sentimentelor. Fără cuvinte suntem animale bipede cu centuri explozive la brâu. Cuvintele sunt mesagerii gândurilor noastre. Aşa că trebuie să ştim să folosim cuvintele potrivite. Măcar atât. Acolo, în aeroportul şi în metroul bruxellez, au fost crime. Carnagiu, oroare, groază. Tragedie. Terorism în numele unui religii despre care un papă a avut curajul să spună că nu este o religie a binelui. A fost scos la pensie acel papă! Lumea de dincoace de fanatism se va înfiora şi va plânge.

Vor vui toate reţelele de comunicare, se vor organiza nişte marşuri de solidaritate, oamenii politici nu vor rata prilejul să mai rostească nişte clişee. Francois Hollande a făcut-o deja. La fel ca după nenorocirea de la Bataclan-Paris. Sau ca după Charlie Hebdo. Din nou. Şi din nou se vor găsi deştepţi care să spună tot felul de tâmpenii apropo de vina Occidentului în faţa neprihănitului şi inocentului Orient.

Nu vom intra în peşteri
Am pe cineva drag la Bruxelles, deci sunt subiectiv. Nu sunt foarte liniştit din cauza asta, dar nu sunt nici panicat. Rămân la părerea că e o prostie şi o laşitate să ne ascundem în peşteri din cauza teroriştilor, de acolo vin ei. Am călătorit de două ori la Bruxelles în ultima jumătate de an, deci sunt de două ori subiectiv. Am îndrăgit Bruxellesul de prima oară când am fost acolo, pe când România juca la Euro 2000.

Am rămas mereu ataşat de acest oraş, acum capitală a Europei. Iubesc aerul acela blând aristocratic care te întâmpină şi în Grand Place, şi la Atom, şi la Basilică, discreţia cartierelor istorice impregnate de clădiri art nouveau din care răzbate sunetul de cristal al pianelor mânuite de oameni care mai cred că arta poate modela sufletul.

Falia de linişte, oaza de pace
Sunt legat de Bruxelles-ul acela cu Manneken Pis, care continuă să facă pipi pe toate grijile oamenirii, descopăr cu reînnoită plăcere Bruxelles-ul ciocolatei fine, cea mai fină şi cea mai bună ciocolată din lume, o recunosc până şi elveţienii, rămân uimit de acel Bruxelles care este şi capitala berii celei mai bune din lume, cu cele mai multe sortimente şi pentru cele mai năstruşnice gusturi (aţi fost vreodată la Delirium?), admir şi pizmuiesc Bruxelles-ul universitar, cu studenţi din toate cele 4 zări ale lumi, Bruxelles-ul evenimentelor culturale şi al muzeelor.

Am fost acum o lună la concertul Steven Wilson de la sala Ancienne Belgique. Am înţeles încă o dată ce înseamnă ca publicul să fie cutia de rezonanţă a unui mare muzician. Înainte de orice, acum observ ce şansă am avut. Am nimerit într-o falie de linişte, într-o oază temporală de pace, când oamenii ascultau muzică şi se bucurau. Erau printre ei şi acei oameni care călătoreau astăzi cu metroul spre locurile în care muncesc. Erau şi acei oameni care cântau la pian în Boulevard Louise, şi acei oameni care ascultau muzica lui Stven Wilson. Erau acei oameni care suferă acum.

Hand Cannot Erase se  numeşte penultimul album Steven Wilson. Este despre înstrăinare. Despre cum ne putem pierde în lumea în care trăim, fără ca lumea să îşi dea seama că am dispărut, că ne-am retras din ea. „Hand cannot erase this love. And a love like this makes us strong”. Nu simt nevoia să traduc. Cuvintele sunt carnea gândurilor noastre.

Comentarii (75)Adaugă comentariu

nemaciu (1 comentarii)  •  22 martie 2016, 16:46

Nu am fost niciodata la Bruxelles,mi-as dori sa fiu acum acolo.Ajung imediat cu un bilet de la tine.Multumesc Cristian Geambasu.

john70 (28 comentarii)  •  22 martie 2016, 16:46

Avem privilegiul de a trai un eveniment istoric: cea mai mare sinucidere in masa din istorie. Rasa alba va muri cantand si recitand versuri stupide. Tsunami-ul demografic musulman va inghtzi Europa in urmatorii ani. Procesul va fi urat, cu sange si urlete. Romanii vor avea de ales: sa invetze Koranul sau limba rusa.

dac.impielitzat (4 comentarii)  •  22 martie 2016, 17:06

"Fără cuvinte suntem animale bipede cu centuri explozive la brâu" te-ai *** si tu. incepusei bine articolu' pana ai dat-o iar de gard. cuvintele exista pentru ca noi nu putem comunica de la suflet la suflet. reflect on that mister.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei (1 comentarii)  •  22 martie 2016, 17:14

De ce Bruxelles? Am fosr de curand. Cartiere intregi locuite de musulmani care stau toata ziua prin cafenele, baruri si o fredoneaza. Am avut ocazia sa stau de vorba cu unul. Nu ai idee ce au in cap. Se vad superiori doar prin simplul fapt ca Allah-ul lor le-a zis ca noi suntem "porci" (cuvant folosit de el) si ca noi ori disparem ori trebuie sa fim slavii lor. Mai mult nu zic.

marius (10 comentarii)  •  22 martie 2016, 19:00

nu este asa ! stau in Brussel de 3 ani !este o mizerie de oras, nu au cultura nu au nimic ! Romania si implicit Bucurestiul nu se compara cu Belgia si mai ales cu cea mai murdara capitala din Europa ,adica Brussel !

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  22 martie 2016, 19:10

Imi dau seama ca nu ai inteles mare lucru din si despre orasul in care spui ca traiesti. Pacat. Pacat ca nu vezi decit mizerie. Si chestia aia ca Bucurestiul este peste „Brussel”, cum ii spui tu care zici ca locuiesti acolo, este halucinanta.

Sorin444 (84 comentarii)  •  22 martie 2016, 19:20

Si mie mi se pare ca delirul poetic al jurnalistilor sportivi n-are legatura cu lumea reala. Inclin sa ii cred pe cei care traiesc acolo, si simt pe pielea lor ravagiile multiculturalismului. Pe de alta parte, apreciez la dl Geambasu ca pune un mic punct pe “i”-ul de la Islam... da, Islamul este problema, nu exista musulmani buni si rai. Cati dintre musulmanii “buni” condamna actele astea?...

Maxentiu (64 comentarii)  •  22 martie 2016, 19:29

Geambasule, io propun sa fii tu presedintele Romaniei, pun pariu ca o sa ai cele mai cool interventii televizate, o sa-i povestesti poporului despre ciocolata belgiana si Steven Wilson, o sa-l hranesti cu "carnea sentimentelor" cind se mai arunca cite un *** in fata metroului, ce mai, o sa-l faci si pe Obama gelos. Pina atunci, fiecare sa-si vada de treaba lui, tu cu postarile lacrimogene in Gazeta, presedintele cu... ce-o fi facind el pe-acolo, ca nimeni nu pare sa stie exact cu ce se ocupa.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Naica (34 comentarii)  •  22 martie 2016, 19:38

"Prostul daca nu-i fudul, parca nici nu-i prost destul" .Ce poti sa mai spui cand vezi ce "scrie" acest roman, plin de "cultura" si care , de trei ani de zile este "brussel-ez"... Vai si-amar...

ZONA MAGHERU (96 comentarii)  •  22 martie 2016, 19:40

Exista o solidaritate si un spirit de sacrificiu cum numai la japonezi am mai vazut in ww 2. Ma rog, aia o faceau pentru Imparat pentru astia " imparatul" e ALLAH . Motivele nu sunt greu de detectat . In primul rind tzarile astea au fost colonii ale vest europenilor . In al doilea rind mai ales in tzarile francofene nici macar cei la a treia generatie nu au putut gasi slujbe pe piata muncii de acolo . Cel mai mare " culprit" e SUA care s-a hotarit intr-o zi sa isi exporte sistemul in tzarile arabe . Chipurile cica sa ii democratizeze ca pe romani !!! Nu a tinut poanta . Dictatorii aia Gadaffi, ala din irak sau al assad au stiut sa ii tina in friu din scurt. In plus razboiul rece i-a impiedicat in primul rind pe romani si alte natii din est sa emigreze darami-te cei din zona araba , afganistan, pakistan etc.. Totusi am vazut ceva care m-a scarbit . Era tipa aia de la antena 3 cu emisiunea de la ora 7 care isi incepuse monologul aproape cu " lacrimi de crocodili", vezi doamne . Bruxelles-ul nu e numai capitala belgiei ci si al europei deci si a Romaniei ))) !! Masi raminea sa imi spuna ca belgienii de acum 300 de ani au fost aliatii nostri impotriva imperiului otoman si m-ar fi dat cu cracii in sus " !

M Mihai (26 comentarii)  •  22 martie 2016, 20:10

A-ti face placere sa mergi intr-o capitala europeana gen Paris, Londra, Roma, se poate spune de acum inainte ca ai curaj, ca iti place adrenalina. Nimic nu va mai fi ca inainte dle Geambasu, dupa ce auzi gloante suierand pe la urechi sau explozii, toata viata vei trai cu teama. De fapt acesta este si scopul lor, de a instaura teama si nesiguranta in lumea civilizata. Urmariti va rog pe internet filmuletul "Al treilea jihad" si atunci veti vedea ce ne asteapta daca nu vom fi fermi. Sa lasam deoparte drepturile omului in aceasta lupta cu ISIS daca vrem ca noi si copiii nostri sa avem o viata normala.

Madara (1 comentarii)  •  22 martie 2016, 20:22

Bun articol, cu o exceptie: "Lumea de dincoace de fanatism se va înfiora şi va plânge". Lumea de dincoace de fanatism ? Sunteti absolut convins ca asa stau lucrurile, ca exista o lume "dincolo de fanatism" ? In plus, observ ca ignorati cu totul istoria atunci cand spuneti "Şi din nou se vor găsi deştepţi care să spună tot felul de tâmpenii apropo de vina Occidentului în faţa neprihănitului şi inocentului Orient.". Prin insasi afirmatia asta, prin insasi ironia pe care o faceti, alimentati cercul urii care exista de mii de ani. Ma asteptam la mai multe din partea cuiva care a pierdut o ruda la Colectiv. Ma asteptam la "multumim ca ne-ati facut mai buni". Realitatea e cu totul alta, din pacate. Nimeni n-a invatat nimic. Nici crestinii, nici musulmanii, nici ziaristii, nici oamenii care au pierdut rude in tragedii. Cercul se perpetueaza.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  22 martie 2016, 20:33

Nu cred ca alimentez cercul urii spunind ceea ce observam, cred, cu totii. (Auto)culpabilizarea sistematica Occidentului, pusul cenusii in cap ca sport generalizat, echivalente cu nenumaratele concesii facute comunitatilor musulmane. Care au ajuns minoritati favorizate, nu discriminate. Nu intru in detalii, sunt prea multe de spus. Simt ca sunteti un om inteligent, nu pot sa cred ca nu intelegeti si nu simtiti lucrurile astea. Ca tocmai „toleranta”, adica o disolutie voluntara a autoritatii statelor occidentale, a dus la situatia de azi. Nu trebuia bici, trebuia sa fie obligati sa se supuna sistematic acelorasi legi si principii dupa care se guverneaza tarile in care au ales sa traiasca.

Si sper sa nu uitati exemplul Koln in povestea asta, emblematic mi se pare. Cit despre nepoata mea, victima la Colectiv, nu mi se pare deloc ca situatiile sunt similare. Iar in loc de „multumim ca ne-ati facut mai buni”, deja un cliseu folosit de cine trebuie si cine nu, poate ar fi potrivit „Multumim pentru ca ne-ati facut mai constienti, mai atenti. Si iertati-ne ca nu am fost mai devreme!”

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  22 martie 2016, 20:40

Si mai e ceva. Incercati un exercitiu. Mai lasati-i un pic in pace pe crestini. Nu le mai puneti toate alea in circa. Fiindca vad ca e sport planetar sa dai picioare in gura crestinismului. Ca, de, ne permitem, crestini sunt toleranti, nu pun bombe, aplauda filme ca Spotlight, luindu-le ca pe un exorcist necesar. Crestinii tac din gura, inghit, si pacate ale lor, si ale altora, nu pun bombe daca sunt louati la misto, satirizati si caricaturizati ca nimeni altii in Charlie Hebdo. Si sunt luati, nu ca domnii cu barbi care se sacrifica pentru cauze nobile.

un galatean (2 comentarii)  •  22 martie 2016, 20:44

Toti sunteti destepti si toti aveti dreptate !

Mike (4 comentarii)  •  22 martie 2016, 20:56

Domn' Geambasu, te simt usor extremist, mai spre zona de opinie care spune "biciul pe ei si afara din Europa". Care crestini? Aia cu cruciadele sau aia mai recenti cu colonialismul prin continentele care trebuiau musai "civilizate" (a se citi exploatate). Culegi ce semeni, monser. Pune mana pe o carte de istorie, lasa textele lacrimogene pe un ziar care oricum e de sport (sau asa ar trebui). Altfel, sa stii ca Bruxelles si mie mi s-a parut un oras insipid, cu aer provincial. Dar stii cum e, de gustibus. Noi astia din western civilization suntem toleranti cu parerile altora, nu-i asa? Dar cine a inventat genul asta de atitudine culturala? Care e grupul etnic care domina si Wall Street si Hollywood si media, si care isi protejeaza interesele cu paradigma asta multiculturala cu iz de brainwashing in care e OK ca minoritatile sa dicteze?

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  22 martie 2016, 21:03

Corect, cruciadele, cum de nu m-am gindit! Ticalosii! Ce cautau ei acolo printre sarazini? Sa puna mina pe carte, cum ma indemni tu pe mine? Nu, sa ii crestineze cu forta!
Si colonialistii! Si imperialistii! Jos cu ei! Si ma scuzi ca mie imi place Bruxelles-ul asta provincial, vin de la tara, de la Bucuresti.

Dar, spune-mi, draga Mike, te rog, doua muzee pe care le-ai vazut acolo, sa zicem. De ce nu s-au ridicat la altitudinea pretentiilor tale? Sau cum ti s-a parut Atomul sau Basilica? Provincie, vai mama lor, este?

Mike (4 comentarii)  •  22 martie 2016, 21:18

@Geambasu Am vazut muzeul militar si mi-a placut si am circulat per pedes cam peste tot. Pur si simplu mi s-a parut ca are un aer provincial. Veneam de la Paris, poate de aici se trage. Nu am vazut originalitate in Bruxelles sau o identitate care sa fie memorabila. Brugge insa mi-a placut iar Oostende avea o strada dosnica care se chema Boekarest. Interesant. Revenind insa la subiect, crestinii pe care ii aperi nu sunt usa de biserica, asta incercam sa iti explic, si nu sunt sigur ca ai inteles fiind prins foarte in cruciada ta personala. Imperiile coloniale au semanat in Orientul Mijlociu, noi azi culegem. Intelegi? In rest, nu exista "religii ale pacii", sunt baliverne; homo sapiens nu e un animal pasnic. Cautam doar pretexte pentru a ne etala instinctele. Aperi, asadar, cauze inexistente. Si pe mine ma incearca sentimentul ca noi suntem fraierii toleranti iar ei smecherii extremisti, nu-ti ascund, dar hai sa vedem si dincolo de asta, ce zici?

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  22 martie 2016, 21:28

Muzeul militar. Hmm, se putea mai bine. Ma rog, cum ai zice tu, de gustibus. Puteai incerca insa cu Muzeul regal de arta moderna si contemporana, aveai o surpriza ca nu doar la Paris sunt „lucruri” – Centre Georges Pompidou, etc-. Mai puteai incerca si cu muzeul obiectelor muzicale, cu muzeul Jacques Brel, cu muzeul ciocolatei. De exemplu. Poate incerci altadata. Iar despre batut Bruxelles-ul cu piciorul, chiar nu cred ca l-ai batut pe unde trebuie. Exista niste locuri acolo care trebuie descoperite, asculta-ma.
Cit despre „crestinii pe care ii apar”, nu au nevoie. Se apara singuri, asa stingaci cum stiu ei. Si oricum nu sunt eu „aparator/atlet al crestinatatii” ca Stefan cel Mare. Eu sunt doar un fraier care crede ca religia crestina a e o religie a binelui, a pacii. Fiind crestin, deci. Nu conteaza ca ortodox sau catolic.

Alexandru Piatra 76 (1 comentarii)  •  22 martie 2016, 21:32

E bun reportajul si e mare durerea belgienilor.Apropo de vina occidentului.Nu putem merge dupa mentalitatea dinte pentru dinte la infinit.Nu vom ajunge nicaieri,dar ma gandesc cat rau a facut in Congo regele Leopol al doilea al Belgiei.Suntem cu totii intr-un cerc vicios daca analizam istoria asa cum este.Nu stiu daca exista iesire din acest cerc sau.Din pacate vor continua nenorociile dintre crestini si mulsumani.Cum se poate rupe acest cerc vicios?Sincer nu vad nici o solutie.

Mike (4 comentarii)  •  22 martie 2016, 21:37

Draga Cristi, fii sigur ca sunt si musulmani fraieri care cred in fix aceleasi idei/idealuri. Marele risc e sa incepem sa ii bagam pe toti intr-o oala. De aici pana la o mentalitate de tip "solutia finala" mai e doar un pas. Si asta fiindca noi suntem aia care investim atatea miliarde in tehnologie de distrugere in masa in detrimentul educatiei, sanatatii, culturii etc. Avem puterea de a distruge mai mult decat are ISIS sau orice grup sinucigas. De aici si responsabilitatile mai mari. Normal ca e frustrant cand iti mor compatrioti, parca iti fuge mana catre un buton rosu, dar daca dam intr-o paradigma de tip "us vs. them" mi-e ca se lasa cu ceva nasol de tot. Cat despre Bruxelles, da, posibil sa ai dreptate; n-am stat suficient cat sa absorb cum trebuie cultura locala. Poate alta data.

ZONA MAGHERU (96 comentarii)  •  22 martie 2016, 21:46

Cristiane sa raminem empatici si sa incercam sa mai indreptam ce mai e de indreptat . Oricum nu de pinde de noi ci de washingotn d,c si aliatii lor dara nu romanii . Romania nu inseamna pentru SUA decit o pozitie geostrategica tinind cont ca turcii au inceput sa le dea cu "flit" . Cit despre istoria crestinismului i n raport cu alte religii ? Am vazut cum i-au tratat spaniolii pe mayasi CIND SAU AUTOINVITAT la masa la ei !

Sasa (51 comentarii)  •  22 martie 2016, 21:59

Dl Geambasu, am fost de 4 ori in Bruxelles pana acuma. Nu mi-a placut deloc orasul. Dupa parerea mea, Bruxelles-ul este simbolul impotentei marii birocratii europene. Iar ideea de capitala europeana se asimileaza cu birocratie europeana si toate pacatele ei. Si din pacate, ceea ce s-a intamplat azi, mi-a confirmat acest fapt. Pur si simplu, serviciile de securitate (servicii de informatie, politie, armata, procuratura) au dormit in papuci (sau mai bine zis in birouri), la adapostul unei legislatii facute de niste oameni rupti de realitate (a se citi politicieni), sub pretextul de drepturi ale omului si alte chestii political corectness. Dupa 4 luni trecute de la evenimentele de la Paris, fara sa faci raiduri/perchezitii reale in zone arhicunoscute ca incubatoare de jihadisti, fara sa adaptezi legislatia la noua realitate, plus multe alte cele, practic fara sa faci nimic, mi se pare o dovada de impotenta/incompetenta/inconstienta. Victimile nu au meritat aceasta soarta, si imi pare rau de ele; dar pentru sistemul/societatea belgiana, respectiv societatea europeana, este o palma pe cat de dureroasa, pe atat de meritata. Iar in privinta victimelor din noiembrie de la Paris, concluzia e crunta: au murit degeaba.

emg (62 comentarii)  •  22 martie 2016, 22:12

multa ignoranta, multa lipsa de intelegere, multa intoleranta, mult ego, multa frica domina mintea oamenilor. nu e o intamplare ca se intampla tot ce se intampla, folosind o exprimare fortata. sa nu cumva sa ne amentinte ceva micul nostru paradis

Constantin (25 comentarii)  •  22 martie 2016, 22:18

"În Olanda, există circa 40 de zone "no-go", unde poliţia nu îndrăzneşte să intre fără tanchete blindate. Situaţia este identică în Belgia şi, bineînţeles, în Franţa, unde au fost identificate 751 de "zone sensibile", ieşite practic de sub controlul statului. Recent, potrivit informaţiilor dezvăluite de presa belgiană (citate de ziarul Cotidianul.ro), s-a aflat că 215 jihadişti luptau în Siria, dar primeau ajutor de şomaj de la Bruxelles. Un total de peste 80.000 de euro au fost deja plătiţi luptătorilor din Siria. De aceşti bani primiţi de la sistemul de asigurări sociale (CPAS) jihadiştii belgieni s-au folosit pentru a-şi finanţa perioadele lor ca turişti terorişti. De fapt, serviciile de securitate belgiene fişaseră 1000 de cetăţeni belgieni care făceau naveta între Belgia şi Siria sau Irak. Se ştia totul despre ei, dar la întoarcerea acasă, de teama de a nu-i irita, cu alte cuvinte, din corectitudine politică, nu au mai fost urmăriţi. În Marea Britanie, gruparea musulmană «Musulmanii contra cruciadelor» a lansat o campanie pentru transformarea a 12 oraşe engleze, în frunte cu aşa-zisul Londonistan, în state islamice independente, care să fie supuse Sharia, în afara legilor britanice. Tentativa se numeşte "Proiect al Emiratelor Islamice" şi enumeră oraşele Birmingham, Bradford, Derby, Dewsbury, Leeds, Leicester, Liverpool, Luton, Manchester, Sheffield, cât şi Waltham Forest în nord-estul Londrei şi Tower Hamlets în est. În Roma, Paris, Marsilia sau Toulouse, sunt blocate străzi şi pieţe întregi pentru rugăciunea de vineri, iar sistemul de amplificare al moscheilor este dat la maxim. Nimeni nu îndrăzneşte să comenteze, pentru a nu stârni revolta musulmanilor. În Suedia, largi teritorii în sudul oraşului Malmö, care are mai mult de 25% musulmani, sunt zone interzise ne-musulmanilor. Pompierii şi ambulanţele refuză să intre în cartiere musulmane ca Rosengard fără o escortă puternică a poliţiei. În Göteborg, tinerii musulmani au atacat şi distrus, cu cocktail-uri Molotov, 15 maşini ale poliţiei. " Sursa: http://www.formula-as.ro/2015/1193/spectator-38/theodor-paleologu-de-ani-de-zile-exista-o-stare-de-razboi-civil-larvar-20006 Si inca, chiar de azi domnule Geambasu: Puţin din ceea ce se mediatizează la TV este adevărat, iar faptele nu sunt publicate în totalitate. Este mult mai groaznic decât pare, e un adevărat coşmar! S-a ajuns aici din cauza indiferenţei. S-a informat faptul că 120 de terorişti au intrat în ţară, dar nu s-au luat măsuri. Totul a început de aseară, dar nimeni nu a mediatizat, nimeni nu a făcut nimic. În faţa casei noastre alergau mai mulţi tineri şi ameninţau, în special pe catolicii care urmează să sărbătorească Paştele. La venirea Poliţiei, au început să arunce cu pietre în echipajele de poliţie. Nu ştim ce s-a întâmplat mai departe deoarece am închis toate uşile şi geamurile. Nu riscăm să fim văzuţi în momentul în care se întâmplă aşa ceva, deoarece se poate întoarce totul împotriva noastră. Oricum, nimeni nu a făcut nimic de aseară“,spune o romanca din Bruxelles. Sursa: http://adevarul.ro/locale/satu-mare/o-romanca-stabilita-bruxelles-e-mai-groaznic-decat-pare-e-adevarat-cosmar-nu-mediatizeaza-tot-vrem-intoarcem-romania. Mai doriti? Dupa atentatele din noiembrie de la Paris, am postat un comentariu asemanator, pe un ton civilizat, pe blogul lui Tolontan, dar bineinteles ca nu a aparut. Nu ii fac mari iluzii nici acum. Deci, *** linistita domnule Geambasu!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  22 martie 2016, 22:21

Vi se pare ca particip la sinuciderea colectiva? Ati citit ce am scris eu cit de cit cu atentie? Si uite ca desi nu va faceti iluzii, comentariul va apare

john70 (28 comentarii)  •  22 martie 2016, 22:25

Dom' Geambasu, ai grija de Tolo, ca a luat-o pe aratura, pare ca si-a pierdut mintzile.

Hmmmz (1 comentarii)  •  22 martie 2016, 22:30

Cum adica nuşi-o merita? Cine a votat pentru politicienii ''open-border''?

1134 (3 comentarii)  •  22 martie 2016, 22:32

Nu vreau să par insensil. De ce Bruxelles, de ce Bruxelles.. dar răspunde-mi te rog Cristiane.. de ce BlogSport? Cum probabil nu faci *** în bucătărie, așa nici aici n-ar trebui să scrii lucruri care n-au legătură cu sportul. Presupun că ai Facebook, îți poți face un blog dacă nu ai ceva.. poți scrie acolo. Aaa.. pardon, acolo nu aduni click-uri?

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  22 martie 2016, 23:12

Da, am gresit, recunosc. Si nu e prima oara, am mai scris si despre muzica, filme, carti. Numai aiureli din astea. Cind, de fapt, rolul acestui blog este sa contina numai numaratoare de cornere si auturi. Si analize despre sisteme de joc. Am gresit, dar nu promit ca nu mai fac.
Si o veste care va va scandaliza, nu sunt client facebook. Oroare, este?

1134 (3 comentarii)  •  22 martie 2016, 22:33

insensibil*

Constantin (25 comentarii)  •  22 martie 2016, 22:40

Stimate domnule Geambasu, am citit cu atentie, dar nu m-ati cconvins. Multumesc pentru ca ati lasat comentariul sa apara. Nu sunt extremist, dar cred ca nu trebuie sa asteptam sa fim exterminati si noi sa acceptam pasiv. Nu cred ca trebuie ingradite libertatile europenilor (de miscare, de expresie etc.) in numele luptei impotriva terorismului. Trebuie doar sa fim fermi cu acea minoritate religioasa care refuza sa se se integreze, sa se se poarte civilizat si vrea sa aduca intreaga Europa la nivelul de barbarie, nivel pe care ea l-a depasit, din fericire, de mult timp. Nu putem accepta intoarcerea in timp, distrugerea civilizatiei. Iar mass-media, prin tacerea si manipularea ei complice, are un rol insemnat in aceasta tragedie a Europei. Fie ca va place sau nu, fie ca recunoasteti sau nu acest lucru, domnule Geambasu.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  22 martie 2016, 23:09

Nu stiu de ce tineti sa ma puneti in antiteza si sa va contraziceti cu mine din moment ce gandim cam la fel, chiar nu va dati seama? Ce Dumnezeu!, pardon de cuvintul asta, ca am vazut ca sunt destui atei pe aici. Iar despre cum lucreaza presa in general, nu vreau sa comentez. Ca nu reprezint presa in general, ma reprezint pe mine si ziarul la care lucrez. Atat. Deci nu va acuza nimeni de extremism, keep calm!

ZONA MAGHERU (96 comentarii)  •  22 martie 2016, 22:51

@ constantin: Eu i-am spus unui demagog odata ca pace si liniste ca in asa zisa perioada a "razbiului rece" nu va mai exista niciodata in istoria recenta de dupa ww.2 . Pe timul ala existau 2 superputeri unii cu aliatii lor din vest ceilalti sprijiniti de aliatii lor din est . Cele 2 superputeri se respectau reciproc de teama celuilalt . Europa atunci era un zid impenetrabil iar liderii arabi aveau posibilitatea sa aleaga . Sadam juca la ambele "porti " . Asada era comunit . Gadaffi un dictator patriot arab . Ca o concluzie . Europa nu va mai avea pace si liniste prea curind . America tine neaparat sa isi exporte civilizatia in zona araba mai ales din interes economic.

ZONA MAGHERU (96 comentarii)  •  22 martie 2016, 22:59

Eu interpetez noul testament d.p.d.v mistic . Ultimul imperiu descris in visul lui daniel parca imi aminteste de Uniunea Europeana cea cu picioarele unite de fier cu lut . Un "aliaj " acre nu tzine decit o vreme scurta apoi se prabuseste de la sine . Lutul il interpretez ca cel format din tzarile de est ale UE iar fierul de tzarile din Vest.

Demolarii (40 comentarii)  •  22 martie 2016, 22:59

In urma cu vreo 10 ani, in Italia, la un meci au fost omorati un numar de carabinieri in urma unor violente. Italieni au cerut ajutor englezilor, considerati specialisti. Raspunsul a fost ca violenta nu s-a nascut pe stadion, ci in tipul de societate-ea s-a manifestat pe stadion. Odata opturata aceasta cale, violenta a izbucnit in alte parti.......cam ce traim azi. Violenta pe care o consideram inutila, si o privim cu teama pentru ca nu-i intelegem rostul, s-a nascut dintr-un decalaj social. Ca este vorba de diferente materiale, de statut, religie, de vise, ori modele irealizabile ( ex.sa fi Superman) si orice alt motiv, ele nasc frustrari tot mai intense.....Oameni, cu ajutorul descoperiilor tehnice, intra mai repede si mai usor in contact cu elemente ce nasc frustarii. Acestea oadata nascute cauta , cu ajutorul acelorasi tehnici, alti indivizi cu care sa impartaseasca nemultumirea. De aici fitilul exploziei sociale e aprins.

independentu (5 comentarii)  •  22 martie 2016, 23:15

de acord cu tine, cristi. cu o singura observatie, de gustibus ca sa zic asa. berea belgiana nu e nici in primele 50 de beri. e adevarat, are toate gusturile posibile, de la cirese la ciocolata sau miere, dar nu e bere!

Marian (1 comentarii)  •  22 martie 2016, 23:20

Daca politicienii din Europa ar citi mesajele scrise aici, ar intelege greseala lor si poate ar realiza ce masuri trebuiesc luate.

Sandokan (6 comentarii)  •  22 martie 2016, 23:20

Nu ma bucur de raul lor, dar sper ca le va deschide ochii sa vada adevaratul pericol la adresa lor.... nu ***, sau romanii cu infractionalitatea lor marunta.... Vecinul de la 1 (roman) are un pechinez care ma sacaie foarte des, iar vecinul de pe palier (imigrant musulman) are un pitbull care cand ma prinde ma face franjuri....pe cine reclam la politie? Belgian: stapanul pechinezului.

ZONA MAGHERU (96 comentarii)  •  22 martie 2016, 23:23

Eu chiar tin la parerea mea. Cea mai frumosa perioada din oistoria poporului roman a fost cea dintre 65 -75 atita timp cit ceausescu nu devenise dictatoriar ceauseasca era ignorata de comunstii liberali . Atunci exista cea mai profesionista televiziune si cu 80o de lei scolarii erau trimisi 2 saptamini la mare si la munte . In magazine se gaseau de toate si vasta majoritate organice . In perioada aia existau si mandatarii . Imi placea la nebunie sa beau un pahar de sticla cu sirop de capsuni sau trandafiri . COSTA 50 DE BANI SI ERA RECE CA GHEATA. Ma rog, cetatenii nu aveau voie sa protesteze politic in piata universitatii iar "ratingul" nu insemna nimic . Copil fiind hoinaream peste tot prin Bucuresti in siguranta . Pe unde vedeam mesajul ? CAINE RAU . Acolo saream gardul . Imi placeau deasemenea salamul de sibiu care era foarte uscat ( se respecta procesul tehnologic) si mai ales sunca de praga . Se gaseau peste tot atunci . Intretinerea la bloc sau la casa era nimic . La fel si rata la aprtamente fie ca te gaszduia statul fie ca il cumparai . Nu mai exista invidia pentru ca toti cumparam dacii , oltcituri, skoda aia puturoasa , lada si cam atit. Era sa uit de gradinarii din jurul bucurestiiilor . Aia cumparau ARO .

Paul (1 comentarii)  •  22 martie 2016, 23:46

Cateva zile in urma exploda o bomba la Istanbul, inainte fusese inca o explozie la Ankara. Daca nu sunt si turcii in UE, asta inseamna ca nu trebuie sa ne agitam? Intrebare: dece aci in presa din Romania conteaza decat atentatele din tarile dezvoltate ale EU, iar din alte parti nici macar nu se pomeneste?

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  23 martie 2016, 0:19

Așa e, „decat” atentatele din UE! Haideți sa ne agitam sa spunem „doar” in locul lui decât atunci când se impune si ii dam un ajutor si Turciei in felul asta. Ca ne ia lumea in serios

franky (1 comentarii)  •  22 martie 2016, 23:46

Bruxelles... unul dintre cele mai urate si nesigure orase din Europa, si am vazut multe.. evident, asta nu are importanta, articol inutil de la jumatate incolo.. poate doar o opinie personala care nu isi are rostul in acest moment tragic. Domnule Geambasu, la fel ca toti.... ridicam in slavi pe cineva/ceva doar dupa ce acel cineva/ceva moare respectiv ajunge grav ranit..

daniels (17 comentarii)  •  23 martie 2016, 0:09

Azi un doctor imi spunea ca se va schimba radical, in sfarsit, opinia Europei fata de emigranti! I-am spus ca asta trebuia sa se intample de la inceput, iar el spunea ca asa a facut Orban (primu ungur) despre care zicea ca a avut ***! In final i-am spus ca daca doar atit se va schimba si nu va incepe "macelul" sau "razboiul" atunci e cum ati spus dvs doar o alta bomba care inca nu ne-a trezit! Doar atunci cind grenada e in izmenele tale nu mai ai mama nu mai ai tata! Dar pina atunci toti auzim doar sunetul fitilului aprins!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ionut (6 comentarii)  •  23 martie 2016, 0:12

Nu zic ca si-o meritau, Doamne fereste, dar ma gandesc, ca un crestin nu prea cunoscator, ca Europa ar culege ce-a semanat. Colonizarea Africii de catre crestini, spre exemplu seamana cu venirea musulmanilor in Europa. Regele Leopold al Belgiei oare n-a fost un pic terorist in Congo?

spinoza (26 comentarii)  •  23 martie 2016, 0:39

Bun articolul dvs d-la Geambasu. Era si mai bun daca nu-l bagati pe Johannis in discutie! Ce are omul asta cu prefectura?

Dani (81 comentarii)  •  23 martie 2016, 0:57

Geambasule, nu mai vinde cai verzi pe pereti naivilor! Lasa propaganda asta ideologico-religioasa in grija altora mult mai inteligenti. Nu e greu sa-ti dai seama ca religia n-are ce cauta in toata aceasta poveste. Gata, minciuna folosita in cazul crimelor din 9/11 2001 nu mai tine! Toti cei cu IQ-ul mai mare decit numarul purtat la incaltaminte a inteles ca asa-zisele "atentate" din New York au avut menirea de a oferi un pretext SUA pentru a invada regiunea Golfului, astfel incit americanii sa dispuna de petrolul arab dupa propriul plac, iar statul terorist Israel sa ramina singura putere militara din zona (facind abstractie de Iran, unde si-ar dori sa ajunga dar nu pot deocamdata). Asa si cu "atentatele" din Belgia. S-au dat sute de asigurari ca vor exista masuri de securitate sporite la Bruxelles, se stia deja ca Belgia va fi urmatoarea tinta a asa-zisilor "teroristi", dar cu toate acestea "atentatele" s-au produs, spre "indignarea profunda" a unor ipocriti jurnalisti ai sistemului. "De ce Bruxelles?". Raspunsul este foarte simplu, si n-are nici o legatura cu sportul. Bruxelles este capitala acestui monstru frankenstein-ian numit Uniunea Europeana. Cred si sper ca nimeni nu-si imagineaza ca cetatenii statelor europene vor renunta de bunavoie la teritoriile lor stramosesti, la limba, la aspiratiile nationale, la independenta si suveranitate. Si cei care conduc astazi lumea spre mocirla isi dau seama ca nu se poate realiza mult-rivnita lor globalizare prin mijloace pasnice, de aceea trebuie sa inoculeze oamenilor ideea ca impreuna le va fi "mai bine" decit separati, ca vor fi mai in siguranta. Si, in acest punct al rationamentului, isi dau seama ca mai intii trebuie sa-i inspiri cetateanului sentimentul de nesiguranta. Foarte simplu, pentru asta s-a inventat "terorismul". Iar cind terorismul asta imbraca conotatii religioase treaba este ca si rezolvata. Se creaza o isterie anti-musulmana capabila sa duca la o noua cruciada, ca parte integranta a noii religii globale. Mai departe, acea noua religie globala va fi baza ideologica a noii ordini mondiale impusa prin politica de globalizare. Iar politica, oricare ar fi fost ea, niciodata n-a dus lipsa si de mijloace de exprimare mai putin pasnice. Restul bla-bla-bla-ului tau despre frumusesile Bruxelles-ului sint doar praf in ochii naivilor, pentru a-i apropia sentimental de locul tragediei. Si, apropos, vezi ca nu prea stii sa minti: cei care calatoresc cu metroul capitalei belgiene nu prea isi pot permite bilete la Ancienne Belgique; asta o pot face doar bogatasii si cei care nu platesc din banii lor...punem pariu ca nici tu n-ai cumparat bilet acolo din propriul portofel?

aliin (1 comentarii)  •  23 martie 2016, 1:00

asta-i comentariu bun bruselul are si parti bune salariu si parti rele mizeria si cele legate de populatie din cartiere religie clima umiditatea

Virgil (8 comentarii)  •  23 martie 2016, 1:02

"Aerul bland, aristocratic….", construit din nefericirea multora. Nici n-am mai citit articolul. Hahaha. Mars d-aici. Belgienii….natiune de hoti si asupritori precum olandezii, francezii, englezii, spaniolii, portughezii, germanii (vezi colonii, sclavi etc….). Am auzit de la mama o chestie tare: "unde-i carte…. si prostie pe masura" ; Si-are doar sapte clase primare.

Dani (81 comentarii)  •  23 martie 2016, 1:03

Scuze pentru cele trei mici greseli gramaticale pe care le-am comis, dar ma grabesc; am si alte treburi de facut, eu nu sint platit pentru a indruga tot felul de aberatii pe un blog. Nu am vreo rugaminte, nu stau sa ma rog de nimeni...fac doar apel la constiinta celor care administreaza acest blog pentru a nu mai sterge comentariile care nu se inscriu in linia propagandistica oficiala. Stiu...pentru a accepta si alte puncte de vedere e nevoie de caracter, de barbatie...fiti si voi macar o data in viata barbati adevarati!

ProstiaUCIDE (1 comentarii)  •  23 martie 2016, 1:05

Geambasu abordeaza subiectul intr-un mod ipocrit. De ce Bruxelles. Simplu; Pentru ca in anii 60 au luat o tona de imigranti magrebienii PE CARE EI I-AU INVATAT ASA.BELGIA DADEA 1500 de franci pt.fiecare copil adus de catre marocani in belgia,in timp ce belgianul de rand nu primea asa ajutoare sociale,pe langa asta,LE ERA TOLERATE FOARTE,FOARTE MULTE INFRACTIUNI,si ei s-au invatat sa stea acasa fara sa munceasca,doar sa isi indoctrineze plozii. CANADIENII STIMULEAZA MUNCA. Anumitor minoritati,ca sa le fie mai usor sa isi gaseasca de MUNCA GUVERNUL LE DA BANI CELOR CARE ANGAJEAZA OAMENI CARE NU VORBESC INCA LIMBA FOARTE BINE SI MULTE ALTE PROGRAME SIMILARE. BELGIA SI FRANTA I-A INVATAT SA FIE ASA ,DEVENIND in timp foarte,FOARTE, INTOLERANTI. DE EXEMPLU TOATA LUMEA STIE CA MAROCANII sunt cei mai PERICULOSI, comparati chiar si cu interlopii din Serbia sau Bosnia. Barem spaniolii au granita cu ei,dar CE CAUTA atatia marocani in Europa? Nu are nimeni NIMIC CU EI,DAR DE CE TOATA LUMEA ERA SPERIATA DE INVAZIA DE BULGARI,ROMANI,MANA DE LUCRU IEFTINA,SI NIMENI NU VORBESTE DE MAROCANI ,ALGERIENI,SOMALEZI CARE NICI NU SUNT EUROPENI,DARAMITE CETATENI UE? Pe imamii aia care incita la ura nu ii sanctioneaza nimeni,insa in Bruxelles daca negi ceva ce s-a intamplat acum 60 de ani,ADICA HOLOCAUSTUL ajungi la puscarie,daca esti imam poti sa spui ce vrei INCLUSIV DE ACEST SUBIECT ... Este o toleranta debila. Si primul gand de fiecare data cand se intampla asta este acela de a nu vorbi,de a nu DEZBATE DE CE 'RELIGIA PACII " ASA CUM ZIC EI CA ESTE ISLAMUL da atatia teroristi. Daca faceau protestantii,ortodocsi asa ceva,toatea lumea se intreba DE CE SE INTAMPLA ASTA,CE ESTE CU DOGMA ASTA RELIGIOASA,insa ca sunt musulmani,nu are nimeni voie sa faca o satira sau sa ridice niste intrebari LEGITIME IN INIMA EUROPEI .Asta este un alt motiv. Le scadea populatia,SI DIN CAUZA ASTA au facut niste concesii enorme vizavi de democratie si securitate indeplindandu-le islamicilor visul lor umed pe care il aveau de acum 1000 de ani. Si tot populatia CORECTA SI CINSTITA va suferi si pe viitor.Ne vor fi ingradite tot mai multe drepturi de catre servicile SECRETE INCOMPETENTE CARE FOR FOLOSI ASTA PENTRU A CONTROLA SI MAI MULT POLITICA SI SOCIETATEA,IMPLCIT VOM DEVENI ASEMENEA UNOR STATE ISLAMICE UNDE DEMOCRATIA EXISTA DOAR PE HARTIE. Acesta este rezultatul a zeci de ani de discriminare pozitiva.Erau cazuri in care marocanii furau si printr-o birocratie si 'toleranta'inteleasa gresit ,scapau mereu nepedepsiti. Era atata birocratie incat daca era un politai la 2 colturi DE O INFRACTIUNE,uneori nu putea interveni ca isi depaseste aria de actiune... BELGIA DACA NU AVEA INSTITUTIILE ALEA si pozitia geografica pe care o are,era o tara mai saraca decat Bulgaria la ce politici a avut in ultimii 50 de ani. Marocanii au distrus PRIN INFRACTIONALITATEA LOR ECONOMIC multe ORASE BELGIENE. Sunt zone in care nici politia nu intra,asa ceva este INACCEPTABIL. Imaginati-va ca *** nostri ,PLUS cei din celelalte tari,Polonia,Bulgaria,Serbia,Ungaria,Franta,nu au facut nici 1%din nenorocirile pe care le-au facut marocanii in Europa in ultimii 50 de ani dar nu vorbeste aproape nimeni de acest subiect. Si ganditi-va cate au facut si astia ai nostri dar care comparati cu astia par niste ingerasi.... MERKEL a bagat un milion in Europa si acum nu stie unde sunt vreo 50.000....o alta bomba cu ceas. Daca ai 1% dintr-un milion capabili de asa ceva,este teroare. 1% NU MAI MULT. Daca 1%din imamii lor incita si amplifica asta,este teroare....Europa vestica colcaie de wahabism si nimeni nu vorbeste despre asta...Este o toleranta vecina cu dementa..... Nu asa ii ajuti nici pe ei,nici pe europeni. EU TOT NU INTELEG CE CAUTA MILIOANE DE ALGERIENI SI MAROCANI IN EUROPA. Ok,***,albanezii ,macar sunt din Europa,dar cine i-a adus pe acesti marocani in Europa cu milioanele? Normal,nu sunt niste tineri vinovati pentru ce au facut politicienii acum 50 de ani,DAR ASTA ESTE REZULTATUL si noi AVEM DATORIA SA INTELEGEM care sunt cauzele ca sa prevenim asa ceva. Deci intreaga abordare este a articolului este fundamental gresita.

ZONA MAGHERU (96 comentarii)  •  23 martie 2016, 1:08

Adevarat . Ce are Consulul cu prefectura ?

clord (22 comentarii)  •  23 martie 2016, 1:10

Spunea cineva mai sus ca ce-am semanat prin Cruciade, culegem acum! Asa o fi... Mai nou citeam undeva ca inainte, sa fi considerat intelectual, trebuia sa vorbesti limba latina! Astazi, e de-ajuns sa nu te uiti la tv! Cred ca de la 11 septembrie incoace culegem doar ce ni se serveste! Pentru ca sunt lucruri care ne depasesc si care daca le treci prin filtrul gandirii pur si simplu risti sa-ti explodeze creierul! Sa reluam niste realitati simple, recente! Dupa atentatele din Paris, Rusia isi gaseste justificarea sa bombardeze Siria si implicit ISIS-ul pentru gravele atentate din capitala Parisului, d-na cancelar primeste refugiatii cu flori si aplauze si ii imprastie prin Europa, se pare ca nu exista o supravaghere atenta a acestora de catre un organism la nivel european, iar bomboana pe coliva mi se pare ca dupa ce acum 4 zile reusesti sa prinzi capul grupului ce a provocat atentatele din Paris, nu reusesti sa scoti de la el informatii care sa salveze dezastrul de astazi (ieri dimineata) Daca le pui cap la cap, iti da cu virgula... Pare un scenariu greu de imaginat dar inainte de 11 septembrie nici un american nu dorea ca America sa intre in razboi! Dupa atentate toata lumea il vroia pe Bin Laden! Si au fost votate sume colosale in Senat pentru aparare! Sa dea bunul Dumnezeu sau slavitul Alah sa nu fie asa, dar parca tot ce se intampla, cam asta demonstreaza... Victime colaterale sunt in toate razboaiele! Oricum, nu vom simti durerea celor prezenti azi in timpul exploziilor decat daca vom fi nevoiti sa facem orice pentru a ne salva copiii intr-un dezastru de acest fel! Sa nu se intample niciodata!

splendini (11 comentarii)  •  23 martie 2016, 4:47

Felicitari dle Geambasu, un articol clar si curajos. ps1) Jihadul a inceput cu mult inainte de cruciade. Acestea au fost tocmai o reactie la atrocitatile comise de noua religie (islamul) impotriva crestinilor prezenti in locurile alea de cu secole inainte. ps2) daca atentatul de ieri e o reactie la colonialismul european, cum se explica actele barbare ale musulmanilor impotriva altor religii, in trecut si acum (hindusi, budisti, crestini africani)?

john70 (28 comentarii)  •  23 martie 2016, 6:56

@ ZONA MAGHERU In anii '65-'75 totul era minunat si in 1981, dupa socul petrolier din 1979, Romania a intrat in faliment pentru ca venise nota de plata la datoriile acumulate in perioada aia minunata. Pe credit card toti suntem bogati o vreme, sa stii.

drako (30 comentarii)  •  23 martie 2016, 8:11

...acel Bruxelles in care doar unul din 10 pietoni este european...

BPG (2 comentarii)  •  23 martie 2016, 9:18

E usor sa mergi la Delirium. Mai greu e sa iesi pe picioarele tale. :D Il recomand si pe cel din Gent. ;)

Sorin (1 comentarii)  •  23 martie 2016, 9:24

Bravo pentru articol! Am citit si raspunsurile la comentarii si ceva mi-a atras atentia si m-a bucurat :"Eu sunt doar un fraier care crede ca religia crestina a e o religie a binelui, a pacii". Si eu sunt "fraier". Si spun asta pentru ca am impresia ca, dupa toate discutiile, reportajele si articolele, urmarite de mine, e un pic stanjenitor ca cineva sa aduca in discutie, sau sa spuna sus si tare ca e crestin. Se evita oarecum, parca nu ar fi politcally correct. "Da ba, da' cruciadele si colonizarile si.........." Serios? D-asta v-aruncati in aer? Pentru ca v-au invatat sa faceti focul? Sau sa vorbiti folosind mai mult de doua silabe? Pentru ca v-au invatat ca un copil atunci cand tuseste nu trebuie dat ofranda crocodililor, ci trebuie ingrijit si vindecat? Ce faceti? Razbunati lucruri ce s-au intamplat acum sute de ani fara sa deschideti nici macar o carte, sau o lucrare de istorie, dar ascultati in gura trimisilor profetului, trimisi ce nu sunt in stare sa tina o slujba ca spalator de bude la mall. Se pare ca e mai usor sa te faci un fel de imam si *** decat sa-l cureti. Vreti sa distrugeti un simbol -crucea- fara sa stiti macar ce reprezinta, indrumati doar de ura si invidie pe astia care au atatea si voi nu, fara sa va intrebati vreodata "de ce?"

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Maxentiu (64 comentarii)  •  23 martie 2016, 9:25

Constat ca dl. Geambasu a inceput cam plat si dulceag in articolul de fond, dar si-a regasit verva si verbul in sectiunea de comentarii. Chapeau!

Comentează