Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Aşa arată Viitorul, Gică?

Hagi se plângea că nu este lăsat să joace. Acum are prilejul să o facă. Împotriva Stelei, visul din tinereţe

Permalink to Aşa arată Viitorul, Gică?
vineri, 18 martie 2016, 11:01

Mai repede decât credeam, misterul s-a lămurit. Calmul lui Marius Şumudică de la meciul Astrei cu Steaua, 0-2, nu era aşa cum sugera dinamovistul Ionuţ Negoiţă un semn al non-combatului giurgiuvean. Nici vorbă, vulcanicul antrenor al Astrei era sedat. „Pastilat” cu bună ştiinţă, după propria mărturisire, ca să nu îşi mai iasă din pepeni la manifestările de simpatie ale suporterilor adverşi. În limbaj strict medical, dacă luase ce spune că a luat, Şumi era chiar dopat cu un medicament beta-blocant. Interesant este că şi echipa pe care o pregăteşte a arătat la fel de anesteziată, fără să fi luat calmante. Ca să vezi cum se transmite starea de spirit a antrenorului la oamenii din teren!

De lemn (sensibil) Tănase
Starea de letargie a celor de la Astra a trecut însă. Odată depăşită corvoada meciurilor cu Steaua, ocupanţii primului loc din clasamentul Ligii 1 s-au înviorat şi observă că la întâlnirea Viitorul-Steaua câţiva dintre titularii formaţiei patronate-antrenate de Hagi vor lipsi. Ca un făcut, Florin Tănase este anunţat nou indisponibil. Ar fi pentru a treia oară consecutiv când talentatul atacant lipseşte la un meci contra Stelei. De data asta, Florin a suferit o entorsă. În decembrie, el fusese victima unei accidentări curioase, mai curioasă decât curiozitatea maladivă a ziariştilor. Aplecându-se să-şi lege şireturile, Tănase simţea atunci o durere abdominală atroce, care l-a împiedicat la vremea respectivă să bifeze dubla întâlnire cu Steaua. Steaua care câştiga de fiecare dată cu 1-0. Curat ghinion pentru Tănase! Şi mister, fiindcă nimeni nu a lămurit ulterior care fusese cauza medicală a absenţei. Nici măcar Mister Hagi.

Răutăţi?
Spiritual, Cristian Petre, secundul lui Şumudică, a avansat un diagnostic pe Facebook. Elevii lui Hagi suferă de „stelită cronică”. La partida de sâmbătă seară, lui Florin Tănase i s-ar putea alătura Pablo de Lucas, care suferă de miozită, şi veteranul Cernat, indisponibil de mai multe etape. Pentru neiniţiaţi, „stelita” avansată ca diagnostic de secundul Astrei este afecţiunea stranie care acţionează nu doar asupra celor accidentaţi, ci şi asupra celor prezenţi pe teren. Răutăţi! Aşa cum sunt şi remarcele acţionarului dinamovist Ionuţ Negoiţă – „Mă tem fiindcă eu n-am prieteni. Sper că nu s-au făcut cărţile deja! Va fi greu fiindcă noi nu avem prieteni, nu avem rude”. Răutăţi pe care un singur om trebuie să le demonteze. Gică Hagi.

Una nu mai fumăm, alta mâncăm!
În termeni de rudenie, Gică Hagi este naşul de căsătorie al lui Gigi Becali, dar se comportă de parcă el ar fi finul lui Becali. Acesta este reproşul tacit al multor oameni care urmăresc întâmplările din fotbalul nostru. În termeni sportivi, Gică Hagi este „angajatul propriului vis”, aşa cum atât de poetic l-a descris directorul de marketing al unui mare fabricant de răcoritoare. Apropo, acum că tocmai ne-am lăsat de fumat, n-ar trebui să trecem indiferenţi peste combinaţia letală pe care ar avea-o chipsurile şi cola în stomacul tinerilor fotbalişti ai lui Hagi, alimente&băuturi la care fotbaliştii şi antrenorul fac de zor reclamă (pentru finanţare mi se va atrage atenţia, pentru supravieţuire!). Dar trecem şi, cu recunoştinţa pe care i-o datorăm, îl îndemnăm pe Gică să fie până la capăt angajatul propriului vis.

Terapia
Se plângea că nu este lăsat să joace Gică. Sugera că împotrivă-i s-au coalizat forţe obscure. Are acum prilejul să joace cu o ambiţie înzecită şi să ne închidă gura tuturor. În locul lui, dar nu am cum să fiu în locul lui, l-aş îndemna pe Tănase să intre pe teren şi să lupte împotriva blestematei entorse. I-aş mai pune să mănânce jăratic pe Ianis şi pe Răzvan Marin. Şi chiar dacă ar pierde, lumea va băga de seamă că Gică Hagi nu este dependinţa unui alt vis, unul cu multe zerouri în cont şi în caracter. Încercăm să ne vindecăm, Gică? Noi de suspiciune, tu de stelită?

Comentarii (80)Adaugă comentariu

M Mihai (26 comentarii)  •  18 martie 2016, 11:38

De acord. Se pare ca toti se predau (inclusiv Dinamo) in fata FCSB. Stiti de ce ? E singurul club unde, de bine de rau, se investeste, se iau cei mai buni jucatori din Romania, au salariile cele mai mari, mai putin baza sportiva, nume si palmares. Pana la urma sunt singurii care ar putea face fata mai onorabil in Europa. Problema este de ce ceilalti tot ies si fac show ca vor sa castige campionatul, ca sunt furati de arbitri etc. Sincer asta nu inseamna ca e meritul lui reghe sau mm puscarie, e doar meritul lui Gigi ca baga bani. Probabil si-a facut calcule si va recupera din castigurile din Champion sau Europa League.

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  18 martie 2016, 11:43

....sa fim seriosi ...nimeni nu crede ca viitura o sa i puna probleme fcsb ului ...oricum ar lua bataia datorita diferentei de valoare ...dar asa ia bataie sigur ...asta numai daca Jiji nu pariaza contra echipei sale ...asa cum a facut cu Urziceni ...

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  18 martie 2016, 12:05

Sint si boli incurabile. Ce pastile luati impotriva dinamovitei ? Cereti prea mult. Mai usor iti dai nevasta afara din casa decit echipa. Va aduc totusi aminte ca Viitorul a jucat senzational in ultimele trei meciuri cu Steaua iar Hagi, nepastilat, a fost un car de nervi, a acuzat arbitrajul, a pus presiune pe arbitrii, a facut mai mult circ decit Sumudica. Ati zice ca Steaua i-a ajutat la nevoie, in acel 2-5. Nici pomeneala, le-au intrat niste bombe de nu rezista nimeni, chiar daca nu s-a suparat nici un stelist, in afara lui Reghe, care apoi si-a chemat jucatorii nevinovati din vacanta bine meritata. Va aduc aminte ca la o saptamina distanta Viitorul a batut si la Dinamo ! Iar Pruneea care facea ca de obicei doar scandal a fost instiintat imediat ca Viitorul va bate si la Dinamo, adica Dinamo al lui va fi blat la fel ca la Brasov. PS Mie mi-e frica de meciul cu Viitorul, de viteza lor si de jocul de pase, de arbitrii pe care Hagi tot pune presiune, dar mai ales de zvonurile cum ca Viitorul ar fi macinat de stelita, lansate in presa, spre adormirea stelistilor. Cu prieteni Steaua a avut mereu probleme. La fel cu echipe la care se zvonea ca nu vor sa joace. Atentie ! Meciurile cu Viitorul sint mult mai periculoase decit cele cu Astra si Dinamo la un loc !

calin (28 comentarii)  •  18 martie 2016, 12:17

Hagi ar trebui sa faca ceea ce considera ca e mai bine pentru echipa lui. Fiindca orice ar face, tot se vor gasi unii sa ii reproseze ceva. Iar depre acuzatiile de blat, placa e deja roasa de cit a fost pusa. Dupa aceasta logica se putea de afirmat ca Steaua a vrut sa faca blat cu Astra ca nu l-au pus pe Marica sa stringa din dinti si sa joace accidentat.

cristi (89 comentarii)  •  18 martie 2016, 12:31

Bucurestiul este in acest moment adormit.Au doua echipe importante care nu au stadion,desi exista in buricul capitalei cel mai modern stadion din estul Europei,dar din motive de somnolenta bucuresteana el nu va fi deschis.Galeriile celor doua cluburi sant bune doar la dat guverne jos,in rest sant amagiti cu proiecte de stadioane noi,desi exista unul care tot ce care le promit il tin inchis.Ca asa -i in Caragiale.

adi (1 comentarii)  •  18 martie 2016, 12:37

astra are voie sa piarda 2 jocuri consecutive in fata stelei in schimb viitorul nu... sunteti cu toti bolnavi de antistelita

seasonstraveler (10 comentarii)  •  18 martie 2016, 12:49

Presiunea pe care o pune presa sportiva pe echipa (si asa tanara) a lui Hagi nu este la feld e condamnabila pe cat de scarboase sunt aluziile eterne de non-combat? Dl. Geambasu avanseaza niste teorii care indiferent de rezultat vor fi exploatate ulterior cu aceeasi nesimtire cu care se foloseste de ele acum. Cand castiga Steaua e blat. Daca Astra sau Pandurii castiga e firesc! De ce n-a fost blat si cu Astra? Fair play-ul ar trebui sa inceapa de la cei care il reclama tot timpul: de la ziaristi! E *** sa insinuati ceva doar pentru ca puteti si nu va opreste nimeni!

shpeig (6 comentarii)  •  18 martie 2016, 12:52

si GSP nu are stelita?

tisi (20 comentarii)  •  18 martie 2016, 13:03

Foarte corecta scriere dle Cristian Geambasu. Dar cum spuneti si dvs pentru nefcsb-isti este aproape imposibil sa credem ca Hagi nu va incerca sa-si favorizeze finul. Dar la noi ar fi anacronic sa se intample altfel. De ce? Pentru ca in Romania: Becali isi ispaseste pedeapsa acasa la nas ( nu ca presedintele lui Bayern in puscarie); Reghemcampf cearta pe toata lumea fara sa fie chemat la comisii (nu ca Sumudica - deh, suntem o tara de fcsb-isti): sotia antrenorului reprezinta jumatate dintre jucatorii contracandidatelor ( nu este conflict de interese, iar frf si liga tac malc -ar trebui sa-i legitmeze la "echipa campioana"); Viitorul a promovat si a scapat de retrogadare jenant ( si nasul si finul si Corleone si toata Constanta stiu de ce ).... N-ar fi nicio problema o victorie a echipei din Bucuresti-Pitesti (are valoare pentru aceasta), daca am vedea ca aceasta corespunde cu realitatea din teren, fara ca Hagi sa scoata din echipa jucatorii periculosi pentru echipa finului (sper sa nu ne certe "antrenorul mileniului-soarele ", pentru ca numai el se pricepe la fotbal - evident numai cel din liga 1 ). Pronostic : 2 solist. Viitorul va castiga cu echipa lui Becali cand stadionul din Constanta se va numi din nou "Gheorghe Hagi". Dobrogenii stiu de ce.

observator_federal (32 comentarii)  •  18 martie 2016, 13:07

Prin indisponibilitatile "de ultima ora" se incearca oferirea unui pretext plauzibil si cat de cat onorabil pentru iminenta scoatere din lista de pariuri a meciului Viitorul - Steaua. Chiar si astfel "motivat", incidentul extrem de semnificativ va ramane de referinta! Despre acest mod jalnic de a transa lupta pentru titlu in campionatul Romaniei nu se discuta NIMIC oficial, nu se autosesizeaza nimeni... La ce bun sa mai comentam noi de pe margine, de ce sa mai ne consumam nervii pentru o competitie viciata de aranjamente si lipsita de orice urma de fair-play? Circul ieftin din Liga I risca sa se propage si in reprezentarea internationala a Romaniei la Euro. Oricum, cand e vorba de fotbalul romanesc, senzatia este ca nu mai avem (de mult timp) ce pierde...

Fibra (133 comentarii)  •  18 martie 2016, 13:13

La un campionat atat de slab,jurnalistii nu se gandesc decat la aranjamente,deoarece despre fotbalul propriu-zis,nu prea au ce sa comenteze. De altfel la noi emisiunile numite pompos de analiza,nu fac altceva decat sa se axeze pe scandaluri si manipulari.Cele mai notorii exemple sunt Naum si Mironica.La Naum daca ai odata rabdare sa te uiti,are deobicei trei invitati care stau de lemn Tanase(asta si fiindca sunt platiti), 50% Naum scormone numai pe scandaluri,40% vorbeste prin telefon cu personaje tot de scandal,iar invitatii apuca si ei vreo 10% sa balmajeasca ceva intrerupti continuu de "marele"moderator.Nu cred ca se va intampla,sa avem si o emisiune doar despre jocul numit fotbal

Catalin (7 comentarii)  •  18 martie 2016, 13:19

O rautate specifica.Nu exista absolut nici un motiv sa se dea accidentat in cupa cu Steaua.Daca ar fi fost ceva suspect ar fi absentat doar in campionat si ar fi jucat in cupa si castiga,asa e logic.

dan (20 comentarii)  •  18 martie 2016, 14:01

Hagi nu intelege (ce pleonasm) ca nu poti fi si popa si hotz...adica odata ce ai facut un blat ,doua, nu mai poti vorbi de integritate .nu intelege ca nu vorbim de fotbalistul Hagi acum.

1134 (3 comentarii)  •  18 martie 2016, 14:02

Când ai suspiciune Geambașule, practic excluzi din start că Steaua o poate bate vreodată, corect pe Viitorul. În momentul în care Steaua câștigă, tu îți declari suspiciunea confirmată. Deci ori te pricepi la fotbal ca broasca la cricket, ori ești prost, ori ești rău intenționat și vrei să faci un pic de surf pe "valul de suspiciuni", poate poate o pui și tu de câteva clickuri. "Şi chiar dacă ar pierde, lumea va băga de seamă că Gică Hagi".. mă lași? Când ai aplecat tu urechea ultima oară la ce comentează dinamoviștii, de exemplu? Voi negați evidența și când vă lovește în față (vezi comentarii la meciul Stelei cu Astra. Acel meci cu 3 goluri anulate.). Ba mai mult, când Universul vă forțează să vedeți cum stau de fapt lucrurile, băgați un sec "ghinion". Dar na, punct ochit, punct lovit. Te-ai băgat și tu în seamă oleacă, m-ai făcut și pe mine să la un comentariu.. mission accomplished.

vasco (267 comentarii)  •  18 martie 2016, 14:05

Articol foarte bun,la subiect!Felicitari! Prea multi zabrauteni pe aici...

emg (62 comentarii)  •  18 martie 2016, 14:24

dar de prepunere sufera romanii domnu' geambasu? de indoita? paranoita?

Steaua1986forever (5 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:00

Eternul dinamovist a mai scris ceva. Sunt convins ca e ceva impartial, ca de obicei, ca doar suntem jurnalisti si mai deontologi la felix, nu-i asa?

adi_stelistul (454 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:12

Domnule, pe dumneavoastra de suspiciune nu v-a vindecat nici Bunica la vremea lui asa ca ce sens mai are?

Kyro (8 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:16

Dupa mintea voastra ar trebuii sa piarda amandoua meciul si sa fie si penalizate si cu 3 puncte ca sa fie corect rezultatul, nu? Sa nu uitam ca si dupa meciul de cupa era ziaristi care afirmau ca ratarile Viitorului din minutul 85+ era parte din scenariu...

Tehnicu… (5 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:19

...pana maine sigur se va scoate meciul de la casele de pariuri...VIITORUL VA INFRANGE... Reghe stie de ce !!!...forzza fcsb!!!

Ionut Alexe (8 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:25

Esti un jurnalist ft bun insa mi se pare ca ai intrat in jocul si gandirea mica a anumitor oameni din fotbal, care nu au educatie si nici prea multa minte. Sunt stelist si crede-ma ca am stat cu emotii la toate cele 3 meciuri de anul acesta pt ca au jucat mult mai bine si ne-au inghesuit in propriul careu. E aiurea si jignitor la adresa lui Hagi care a facut ceva de la 0, pe proprii lui bani, asa cum nu a facut nimeni in tara asta. Dinamo nu ne-a batut ani de zile si nu s-a mai zis nimic, totul era normal. Eu sunt ferm convins ca si acel 2-5 din Ghencea, a fost doar ideea lui Gigi ca sa joace cu Doru Bratu si alti maimutoi, nu cred ca s-a dus Hagi sa-i ceara ceva. A fost un fel de reparatie morala in capul lui Gigi, nicidecum vreun aranjament.

mihai (9 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:25

nu are cum,din pacate!

vali (3 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:32

Ce articol tendentios... Ma asteptam la mai mult echilibru profesional din partea unui gazetar cu nume. Cum poti sa acuzi fara dovezi?

tudor (7 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:35

Bun articol, o sa fiți taxat de steliști, suspectat de ceilalți. Ar fi cazul ca Hagi sa ne arate că s-a maturizat ca antrenor și ca orgoliul decarului naționalei n-a dispărut. Și să-și aducă aminte cum a fost umilit de către fin, deși sunt sigur că așa ceva nu se uită.

zotta (3 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:36

S-a trezit si *** asta sa dea din gura! La munca, Geambasule, ca la scris e vai de tine!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

tonic (1 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:36

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

mitica (1 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:38

Ha, ha, ha, bravo domnule!

DODO (93 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:38

nu , Geambasule, tu sa te vindeci de anti stelita !

corneliu (88 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:40

Da, dar Sumudica s-a infratit cu ColtescU!! G-le Geambasu, dar de stii ca jucatorii nu sunt accidentati cu adevarat? Le strica sicitelile celor doua cordite de la PSD astra si PSD Dinamo, domnule jurnalist si suporter dinamovisT? Dar cu participarea lui dinamo in cupele europene nu sunteti suspicios? Dinamo cu Dl Negoita de la PSD, oare in trecut a fost militian, sunt deasupra Legii! Dl lupescu l-a pus la punct pe Radoi sp a "aranjat pentru Dinamo? Capisci?

Am_fumat_copacul (3 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:41

Cu Astra a fost BLAT, cu Viitorul va fi BLAT, la cat de slab e campionatul, ma mir ca Steaua nu are 20 de puncte avans! Dupa blatul cu Viitorul, o sa faca Steaua blat si cu Dinamo, ca sa fie BLAT complet! Cand o sa jucam in Champions League o sa facem BLAT si cu FC Vilnius, ca sa fim siguri ca intram in playoff-ul champions league!

daniels (3 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:43

Cum il suspectam pe Gica Hagi? Nu joaca si echipa lui pentru campionatul asta? Cu ce drept scriem mizerii din astea in presa de fotbal? Pentru ca se poate... pentru ca suntem in Romania si aici suntem mai catolici decat Papa, mai "smecheri" decat occidentul, mai "buni" la jurnalism sportiv decat intreaga planeta... Gica Hagi face ceva in continuare pentru sportul care i-a adus renumele de Rege! Daca nu bate fcsb-ul inseamna ca e bantuit de "stelita"? Pai si reghe nu isi face echipa ca sa invinga si sa ia campionatul? Daca vedem ca in meci o echipa nu joaca inseamna ca se da la o parte sau ca cealalta este mai buna? Daca invinge Hagi inseamna ca vorbele lu' Geambasu l-au motivat sau ca echipa "de viitor" este mai buna si fcsb mai slaba? Daca invinge Reghe inseamna ca Hagi s-a dat la o parte sau ca fcsb e mai buna ca Viitorul? Astept lamuriri!

Am_fumat_copacul (3 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:45

Steaua i-a dat cu terenu in cap lui Astra, ma intreb cat de greu o fi si cu Viitorul? :) Unii aveti cosmaruri cu Steaua si singura solutie este sa luati medicamente, la fel ca Sumi :)

dan65 (12 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:47

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Alex68 (11 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:50

Ai sesizat ceea ce vede o tara intreaga mai putin stelistii...Jenanta a fost si prestatia lui Sumi, marele anti-stelist. L-au pus si pe asta cu botul pe ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

anti jhigodii (1 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:54

Am si eu cateva intrebari Dle Geambasu, care aveti cam zero merit in investigatiile de jurnalist. Jos palaria pt Dl Tolontan care este la polul opus. Revenind, cam ce nivel au echipele din top 6 ? ce joaca ele ? Raspunsul il stim cu totii, nu joaca mai nimic iar aceasta este problema, nu faptul ca se intalnesc cele 2 echipe. Conform logicii dumneavoastra, lumea se da la o parte cand joaca cu steaua. Asta inseamna ca steaua este slaba iar restul sunt echipe tari. Ok, in Europa cand iesim, de ce steaua paraseste mai mereu ultima competitia ? de ce nu merg mai departe decat steaua asa zisele echipe mai tari ? Nu vedeti ca aveti o problema cu steaua ? A ajuns steaua sa fie luata la misto de un om a carui activitate nu produce nimic ? Nu cumva este o frustrare a celui care iese mereu pe locul 2 ? Auzi, stelita..... ce o mai fi si asta ? Sfat personal : dezvolta-ti mentalitatea de campion si apoi o sa vezi ca lucrurile vin singure si nu mai iesi pe locul 2.

IONESCU ION (2 comentarii)  •  18 martie 2016, 15:56

Corect, numai ca Gica nu se vindeca ! Pana la proba contrarie !

Danydandany (1 comentarii)  •  18 martie 2016, 16:00

Domnule ziarist stiti cumva ca leo messi este imaginea lay s(chipsuri ) si pepsi,iar ambele branduri sunt parte al aceluiasi concern ,si apar pe panouri publicitare in primera division si ucl??? Mai rau face un alt brand care sponsorizeaza viitorul ovidiu,si anume brd(au lasat oamenii pe strazi cu imprumuturile lor),decat chipsurile si pepsi. Si nici slegros n ar trebui sa apara pe tricouri caci au datorii catre stat si vand alimente care contin e-uri. Este un curent anti-hagi,pe undeva indreptatit,***mai ales dvs ca si formator de opinie!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

cornel (40 comentarii)  •  18 martie 2016, 16:03

Cu ceva timp in urma ii reprosam ziaristului Cristian Geambasu faptul ca in emisiunile DIGI are o atitudine pro fcsb in sensul neimplicarii cum a fost cazul refuzului de a trimite jucatori la lotul national si a persiflarii tuturor ! Iata ca deocamdata e singurul care a scris CEVA despre aceasta legatura bolnavicioasa (la propriu si la figurat) dintre echipele patronilor incuscriti si din aceeasi etnie ! Ce nu inteleg eu este de ce in tot acest timp NIMENI nu s-a sesizat ca intre cele doua echipe Viitorul si Fcsb/ex Steaua se fac jocuri ciudate, mai pe romaneste ...BLATURI ?! Cred ca asa cum presa a sesizat de nenumarate ori lucrurile ciudate din anumite meciuri, cred ca ACUM sunt motive intemeiate , date de ex. de aceste disparitii ciudate ale unor jucatori din lotul Viitorului, sau ”amestecul” jucatorilor pe posturi altul decat joaca de obicei la Viitorul cum s-a intamplat jocurile trecute cand mai era putin si portarul juca varf , E MOMENTUL sa spuneti lucrurilor pe nume pentru un fotbal mai curat in Romania si sa il mai cocolosim pe Hagi care a fost un jucator de exceptie dar ca si moralitate ei in ligile inferioare !!!!! Ultima lui minciuna desconspirata a fost faptul ca investitiile la Viitorul sunt exclusive ale lui, de fapt FRF contribuind cu bani seriosi la infrastructura stadionului !!!!!

Virgilake (1 comentarii)  •  18 martie 2016, 16:03

Am observat ca suflarea fotbalistica se imparte in stelisti si anti-stelisti. Deja nu mai poti fi non-ceva, in speta non-stelist ... sau un concept si mai ridicol, dinamovist, rapidist, craiovean. Trebuie sa ne unim sub un singur nume, sa fim toti intr-un suflu anti-ceva, un fel de "hai sa dam mana cu mana, cei cu inima anti-unguri", nu romana. Doar ca vedeti dvs. domnule Geambasu, aceste acuzatii stupide nu pot duce la nimic bun. Daca il banuiti pe Hagi ca vrea sa faca blat cu Steaua, ar trebui sa o spuneti, Nu mai preluati din clasici "anti-stelisti" ca Sumudica, pentru ca el saracul este foarte confuz. El poate spune intr-o singura fraza ca este anti-steaua si ca "asta nu e steaua-e fecesebe" si totul sa fie ok ... poate spune ca a jucat la pariuri pe meciuri din liga I si in aceeasi fraza "da' ce mare greseala am facut dom'ne". In concluzie, toata lumea e anti-steaua si totusi cu Steaua-n gura de dimineata pana seara. Eu cred ca nu puteti trece de nivelul claselor primare, in care daca toata ziua vorbesti numai de Steaua, te certi cu Steaua, ii pui piedica, ba o mai tragi si de cozi in pauza ... ITI CAM PLACE DE STEAUA ! Eu unul ma amuz copios cand vad ca toata lumea o iubeste pe Steaua, inclusiv Sumudica ! In fiecare zi, ba o critica, ba o felicita, ba nu poate s-o inghita, ba zice ca sigur ia campionatul ... confuz si indragostit ca un baietel de clasa a 2-a !

Andrei F (698 comentarii)  •  18 martie 2016, 16:05

Ca sa vezi...Dar unde erai nene cind Sumudica spunea ca daca nu ia campionatul sa-l ia Dinamo?Sau asta ti-a placut...Desigur ca acum vrei sa faci bine clubului de suflet.Hagi tine singur o echipa si indiferent de ce vor unii sa ne spuna urmareste propriul interes.Si acum este aproape de ceva important...

Milici (43 comentarii)  •  18 martie 2016, 16:07

Vrăjeala unu ziarist dinamovist deontolog , dar partizan şi tendenţios !!!

Adrian (1 comentarii)  •  18 martie 2016, 16:42

Domnule Geambasu, aveti vreo functie de conducere in cadrul GSP? Nu intreb pentru vreo mistocareala samd, e vorba despre niste lucruri anormale care se intampla de ani de zile pe acest site si pe care as vrea sa le discut cu cineva din conducerea acestei publicatii. Multumesc.

cornel (40 comentarii)  •  18 martie 2016, 16:43

Ati vazut dle Geambasu ? Cum scrii despre un lucru bolnav care se vede pe luna de 4-5 ani, dar care aduce beneficii unor indivizi duplicitari ca si caracter, cum sunteti improscat cu noroi ca sunteti...dinamovist !!!!! Scrieti mai des , poate indivizi ca cei care se simt ofuscati ca jmecheria a fost oarecum scoasa la iveala , vor intelege ceva din acest fenomen si anume ca poti fura aici dar cand iesi in lume ajungi de ras iar numarul de campionate de pe pancarda risca sa devina un.... kitsch ! Asa e in tara asta, avem o majoritate bolnavicioasa, dar nicidecum dezinteresata !!!!

orlick (1 comentarii)  •  18 martie 2016, 17:02

Un articol... nu vreau sa jignesc. Pot intelege ca diletantii sa suspecteze de blat recentele meciuri dintre steaua si viitorul, dar ca ziarist sportiv sa sustii lucrul asta, e jenant. Orice microbist care a urmărit meciurile si a vazut mingile scoase in extremis de Nita, isi da seama ca Viitorul a încercat tot ce a putut pentru a obtine victoria. Dumneavoastră ori comentati fără să fi văzut meciul (ceea ce ar fi destul de grav), ori scrieti cu rea vointa. Aluziile referitoare la jucatorii indisponibili sunt de-a dreptul comice: daca se doreste realizarea unui blat, trebuie sa stea unii jucători pe tusa? Daca ar intra si ar face non combat ar putea cineva să demonstreze? Orice jucător are zile mai proaste, de exemplu Budescu si Alibec in meciul de cupă cu Dinamo, sau Messi in multe meciuri de la naționala Argentinei. Remarca referitoare la Cernat e monumentală: jucătorul e accidentat de ceva timp si ar fi trebuit ca tocmai la meciul cu steaua sa intre in teren ca sa demonstreze că nu este blat. Va propun sa incercati sa fiti măcar puțin obiectiv si profesionist, pentru ca articole de genul celui de mai sus poate scrie gratis oricare dintre cei care isi dau cu parerea pe aici.

Sandu (5 comentarii)  •  18 martie 2016, 17:33

Acesta e momentul adevarului : intr-o competitie corecta trebuie sa joci corect, daca vrei sa ajungi un antrenor 'corect'. Altfel o sa ramana in memoria noastra doar ca un jucator talentat, si nimic mai mult (cine isi aminteste, Dobrin era mai talentat in driblinguri decat Hagi). Nu poti sa iti dai sufletul cu celelalte echipe, sa le dai gol din "bucatarie" si cu cea mai titrata(cand toti se asteapta sa faci cel mai bun fotbal) sa te duci in dormitor !

Alex (3 comentarii)  •  18 martie 2016, 17:43

Am un deja vu, oare de unde? Aaa, de la partida cu Voluntari unde se preconiza la fel un blat. Rezultatul il stim cu totii, asa ca sa nu ne pripim.

Andrei F (698 comentarii)  •  18 martie 2016, 18:23

@Alex Bravo! Poti adauga ...meciul cu Vasluiul,meciul cu Urziceni...Tot asa presa era mai desteapta decit toti...Cu Voluntariul ajunsese problema nationala ca de ce nu intra jucatorii imprumutati...

Corect (11 comentarii)  •  18 martie 2016, 18:27

Bre Orlick, mingile scoase de nita, puteau fi scoase de orice portar, aia sutau exact in el, pe centru portii si daca din greseala marcau, te asigur ca steluta marca din nou. Nu stiu ce nu va convine, se vede pe fata ca e ceva putred, adica Tanase se accidenteaza mereu cand trebuie sa joace cu steaua, si ce explicatii ne da ***? "s-a aplecat sa-si lege sireturie si s-a accidentat" chiar ne credeti asa prosti? tu ca suporter stelist, normal ca refuzi sa vezi adevarul, dar altii din exterior, vad realitatea asa cum e.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ady (14 comentarii)  •  18 martie 2016, 18:29

Domnu' Geambasu, asa pot si eu. Si eu ma intreb daca fratii Negoita puteau face avere daca nu erau rude cu Anghelache, angajat in comertul extern al PCR. Apoi ma intreb daca Dinamo patronat de Negoita ar fi fost singurul club care a primit in instanta acceptul de a iesi din insolventa, daca fratele mai mare nu era asa sus in PSD. Ma tot intreb de ce Ana Maria e mai rea decat Luana, macar asta batrana recunoaste, joaca la vedere. Si oare chiar trebuie sa scrie Dl Geambasu despre Dinamo mereu, nu mai exista alte echipe, sporturi, subiecte. Eu nu am uitat ca la inceputul sezonului plangea la televizor ca a fost distrusa o echipa cu asa trecut. Acum are palmele rosii, cred ca nu degeaba.

Marius (42 comentarii)  •  18 martie 2016, 18:31

Mi se pare destul de mare nesimtirea cu care il acuzati pe Hagi ca ar lu bani in contul personal pt blaturi cu Steaua. Ca ii reprosati starea lui recurenta de nostalgie inaintea meciurilor cu Steaua care se transmite prea usor elevilor care se relaxeaza si joaca mai moale, inteleg. Dar gresiti cand credeti ca pierzand jucand bine va if gratiat de restul lumii. Dimpotriva cu atat mai mult vor creste speculatiile de genul "se vede clar ca puteau dar nu au vrut". Trebuie acceptat ca orice meci intre Hagi si Steaua va fi suspectat de aici pana-n vecie si mers inainte in viata. Fara mitocanii gratuite de precum cea afisata in acest articol. Est mare mitocania sa il acuzi pe Hagi ca are vise cu multe zerouri in cont atata timp cat este singura persoana care a construit un stadion din finantari private. Restul echipelor cu Steaua in frunte (care a incasat vreo 60 de milioane de eur in ultimii 5 ani) asteapta sa le faca primaria ori guvernul stadion. Acolo vise ccu multe zerouri in coada...

Comentează