Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
Demonstraţia Hamroun

Revolta lui Tamaş a trecut neobservată. Ca o furtună într-un pahar cu şpriţ. Aşa se întâmplă atunci când ţi-ai consumat creditele de încredere. Numai că fundaşul stelist are dreptate. Diferenţa de tratament faţă de abateri contractuale nu întăreşte atât de […]

...

Stanciu i-a Sparta

Sparta este o echipă harnică şi disciplinată dintr-un fotbal care şi-a făcut crez din hărnicie şi disciplină. Sparta nu este o mare echipă. Dacă Lafata este marea vedetă, ce să mai spunem? Steaua este o fostă mare echipă. Steaua este […]

...

Libertate suedeză

97 de sportivi, speranţe pentru 6-7 medalii. Nu estimări, speranţe. COSR lucrează ca o agenţie de pariuri sportive. Jocurile Olimpice de la Rio de Janeiro se apropie în răpăitul rafalelor de mitralieră şi în şuieratul macetelor. Zgomotul se aude tocmai […]

...

Bătrâneţe fără tinereţe

Laurenţiu Reghecampf este cel mai tânăr antrenor din Liga 1. Laurenţiu Reghecampf are totuşi 40 de ani. Şi împlineşte 41 în septembrie. Drăguţ, colegul Liviu Manolache, autorul articolului în care este studiat profilul tehnicienilor din prima noastră ligă, a titrat […]

...

Răspunsul lui Ivan Patzaichin

Printre comentariile postate pe blogsport.ro legate de articolul „Ce făceai acolo, Ivan?” a apărut unul care era semnat Ivan Patzaichin. Tonul echilibrat, decent, dar suficient de tăios m-a făcut să cred că textul cu pricina îi aparține chiar marelui campion […]

...

Suporterul naţionalei, un pitecantrop chel şi răguşit?

O cunoscută reţea de supermarketuri de pe piaţa autohtonă şi-a asociat numele cu o campanie publicitară legată de promovarea echipamentului naţionalei de fotbal a României

Permalink to Suporterul naţionalei, un pitecantrop chel şi răguşit?
sâmbătă, 9 ianuarie 2016, 5:12

În esenţă, ne aflăm în faţa unei inspirate acţiuni de marketing. Şi pentru magazinele care au iniţiat acţiunea, şi pentru promovarea tricourilor pe care jucătorii noştri le vor purta la turneul final Euro 2016, în Franţa.

Cumperi marfă de la Penny Market, ai şanse importante să obţii premii care înseamnă echipament, bilete de avion sau pur şi simplu excursii în Hexagon în perioada marii competiţii.

În finalul spoturilor care rulează pe mai toate posturile TV, Răzvan Raţ îţi întinde simbolic un tricou al naţionalei. Cîrcotaşii susţin că după atîta efort, căpitanul României a fost victima unei accidentări la umărul drept, afecţiune care a dus la o intervenţie chirurgicală. Din fericire, Raţ se va reface în timp util pentru a putea fi prezent la Euro.

Să lăsăm răutăţile şi să privim mai atent conţinutul reclamelor despre care vorbim. Nu am habar cine este autorul filmuleţelor, ce casă de producţie sau ce regizor a lucrat la ele.

Ideea este simplă, ca orice clip publicitar menit să meargă direct la conştientul şi în subconştientul privitorului/consumatorului. Ideea este simplă, punerea în scenă este simplist tratată, fiindcă se bazează pe un clişeu. Mai pretenţios spus, arhetip. Acela al suporterului corpolent, regnul brută cheală, cu burtă la vedere, pe care se mulează tricoul din poliester.

Ipochimenul stăpîneşte cîteva sloganuri/strigături pe care le urlă împreună cu o nevastă prizonieră sau în faţa unui Moş Crăciun complice. Îmi închipui că la o anumită categorie de public, mai numeroasă decît ne-am închipui, reprezentarea aceasta grotescă produce senzaţii de plăcere. Nu-i exclus ca umorul de şantier, tip Vacanţa Mare, să fi cîştigat definitiv bătălia cu decenţa rîsului sănătos. Mă mai gîndesc că noi, ceilalţi, părem nişte fandosiţi şi sîntem priviţi ca nişte fătălăi cuprinşi de vertij în faţa senzaţiilor tari, care altora la dau fiori de plăcere.

Sau poate că nu. Mă mai gîndesc că este posibil ca suporterul român al echipei naţionale să arate şi altfel decît un pitecantrop supraponderal. Nu pretind că suporterul de fotbal în general şi cel al naţionalei se recrutează din rîndul membrilor Academiei Române, dar nici chiar aşa!

Cu echipa naţională ţin oameni cu ani mulţi de şcoală şi oameni mai simpli. Studenţi, funcţionari, militari şi muncitori, mici întreprinzători, corporatişti, IT-işti şi ţărani care îşi rup mîinile pe sapă. Or fi printre ei şi piloţi de BMW-uri albe, care arată precum în spoturile amintite, dar a asocia imaginea suporterului român cu aceea a unei brute tocmai evadate din peşteră mi se pare o mare gafă. Sau un mod pervers de a exploata filonul prostului gust, nesecat se pare. Aş merge pe a doua variantă. Hai România!

Comentarii (50)Adaugă comentariu

florin (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 17:33

Excelent punctat, domnule Geambasu!
Din pacate Romania este locuita de prea multi oameni saraci cu duhul si cu mintea…. Can.can si libertatea sunt bibliile acestei tari, asa ca este normala si aceasta reclama…. Pacat!

adi_dinamo (4 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 17:34

D-le Geambasu, am o intrebare, poate vreti sa imi raspundeti. Ce tip de reclama credeti ca ar fi fost mai inspirata sau mai potrivita in Romania in conditiile in care cel mai mare rating la TV, zi de zi, de ani de zile, este obtinut de maruta si capatos (emisiuni la care se promoveaza tigania, manelismul, neghiobismul si prostia). asta spune totul despre noi, din pacate.

laur (6 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 17:34

sa fie bine sa nu fie rau asa cum spune IDOLUL tau(hagi)

laur (6 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 17:35

lasa tu reclamele si ocupate de sport

Dan (15 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 17:48

rostul unei reclame este sa fie urmarita. Iata ca este, nu vad o problema din asta. Cine nu se considera un urlator corpolent, cu chelie si neaparat burta, foarte probabil ca nici nu este asa.
Problema pe care o vad este alta: ca un sponsor al echipei nationale face misto in spoturile sale de Hagi.

andrei (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 17:55

Nu știu când ați fost ultima dată la un meci de fotbat dar, din păcate, exemplarul din reclamă e unul pașnic și educat față de mulți dintre suporteri, fie ei ai ehipelor de club sau ai naționalei. Cei mai vizibili, poate nu cei mai mulți, dintre cei care merg la meciuri nu sunt capabili de altceva decât să răgușească înjurând, să creadă că ungurii ne fură Ardealul, negrii nu sunt oameni, scaunele nu au ce căuta dacă nu sunt rupte iar fumul de țigată e un fel de aromă ce trebuie trimisă către vecini, cu atât mai plăcută cu cât fumatul e interzis. A! Iar wc-urile trebuie urgent distruse.

Derrick Chu (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 17:58

Bai carturare, raguseala nu se vede ci doar se aude. Scrii de 15 ani, și din ce în ce mai prost. Cum dracu’ faci, mare mister. Te numeri poate printre acele rare anti-talente autentice, prea dai cu romana-n gard.

Claudiu Petrisor (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 17:59

Asta este imaginea suporterilor. Nu suntem nici primii nici ultimii care fac marketing din imaginea de „BAD BOY” a suporterului. Aveti mai jos un exemplu elocvent:

https://www.youtube.com/watch?v=P_J16qFV3KA

Mihai Panait (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 18:00

Exceptionala analiza! Marketingul de acest fel trebuie condamnat, in termeni duri. As putea spune ca „un asemenea mod de promovare ucide!”. Oricand in subliminal asemenea clisee, construite in mod manelist pentru Doreli si Dorele, pot duce doar la violenta de limbaj si primitivism in comportament. Revista on- line Sport Extrapress saluta o asemenea luare de pozitie! Multumim, Cristian!

Amdrei Costin Ionescu (11 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 18:07

Stiu IT-isti care arata la fel ca „pitencatropul chel si supraponderal” din reclama. Si culmea, tin si cu Nationala, dar sunt si fani ale unui gen de muzica Rock cantat de cei ca „Goodbye to Gravity”. Membrii ai trupei si multi dintre cei morti si raniti, inclusiv dintre eroi, erau supraponderali, cheli, cu barba, iar oamenii superficiali i-au catalogat drept satanisti. Personal, inafara ca vorbeste cu nevasta cam zbierat, similar cu stilul de cantat mai sus mentionat, dar ne-realist, nu am nicio problema cu reclama, care isi face treaba eficient 🙂

bubu (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 18:15

daca era un tip la costum nu mai retineai reclama, adica numele magazinului

Ionut (14 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 18:16

care e diferenta dintre un spot publicitar care prezinta un „pitecantrop supraponderal” in rolul de suporter al nationalei si un articol care il asociaza cu „pilotii de BMW-uri albe” ? 🙂
Hai Romania!

Bibicul (26 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 18:24

Bineeee!

adi_stelistul (147 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 18:25

In primul rand tin sa mentionez ca am 1.85 si 83 kg. Grasimea subcutanata imi mai face „figuri” uneori, urca putin peste limita de 22%(22.2 ultima data) dar cea viscerala e la 7, deci foarte bine. Nu sunt eu genul sportiv, dar nici nu fumez, nu beau… In sfarsit, spun toate acestea ca sa fie clar ca personajul din reclama nu s-ar inscrie in tipologia mea in niciun caz. Pentru numele lui Dumnezeu, insa, in ultima vreme sunteti tot mai acru si mai agresiv. Pana la urma si acela poate fi un tip de suporter . Poate se sesizeaza CNCD. Din ce in ce mai perplex citindu-va.

florin (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 18:39

De data asta ai perfecta dreptate!

cornel (28 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 18:39

Sa schimbe protagonistii clipurilor, dar sa ramana sloganurile ce contin cugetarile unice…ale marelui Hagi ! Nu e corect sa schimbati niste cugetari din patrimoniul national ! PS. Asta nu ai observat …maestre Geambasu ?

n00dles (26 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 18:43

O singura intrebare: ce crezi ca vor spune copiii celui care a interpretat rolul suporterului in acel clip, cand vor vedea ca tatal lor a fost numit „pitecantrop supraponderal”, ” brută cheală, cu burtă la vedere” si „bruta tocmai evadata din peşteră”?

Merci de raspuns.

Ionut (14 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 18:53

Interesant subiectul…dar care este diferenta dintre asocierea unui „pitecantrop supraponderal” cu suporterul echipei nationale si asocierea sa cu „pilotii de BMW-uri albe”?
Hai Romania!

AlexandruT (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 18:53

Postez acest coment fara nicio picatura de reavointa insa consider ca nu ar trebui sa judecati aceasta reclama daca nu aveti catusi de putine cunostinte de marketing. Aceasta reclama e menita sa mareasca vanzarile lantului de magazine si nu are drept obiectiv sa influenteze in vreun fel perceptia asupra suporterului de fotbal. Se merge pe ideea scurt, amuzant si la obiect. Are drept tinta cumparatorii din super/hypermarketuri (anume o familie cu venit mediu); s-a apelat la aceasta „stereotipizare” pentru barbatul suporter deoarece intr-adevar cam asa arata de cele mai multe ori un suporter. Sunt sigur ca aveti ocazia de a observa in suficiente randuri cum arata un suporter care face efortul de a veni la meciuri. (Sunt sigur ca daca s-ar face un studiu ar reiesi undeva pe aproape de imagina de tip stereotip).

Varianta pe scurt la cine nu s-a obosit sa citeasca tot textul: E marketing, e ceva menit sa sporeasca vanzarile apeland la subconstient, nu era cazul pentru o reclama diferita pentru a-si transmite mesajul.

Vlad (6 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 19:13

Nu e ok cand se fac cliseuri. Dar pitecantropii supraponderali au toti BMW-uri albe, ca tot vorbeam de sabloane, nu? 🙂

Che Guevara (40 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 20:01

Se pare ca arhetipul de care vorbesti este clientul Penny Market.

Alex (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 20:13

De ce trebuie sa scrii chestiile astea primitive despre acel om, Fat-Frumos?

FYRY (39 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 20:22

filonul e exploatat de mult…vezi rating gigi becali,gsp alea alea

Andrei (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 20:52

Inteleg scopul articolului tau. Poate public target pentru penny e format de cei despre care vorbesti tu. Insa nu mi-a placut absolut paragraful despre Rat, cumva stupizenia lui se aseamana cu cea a reclamei. Sincer, nu inteleg de ce introduci asemenea pasaje. Omul s-a accidentat la un meci al nationalei Romaniei. La echipele la care se duce joaca fotbal, alearge, se zbate, de obicei e titular. E serios, nu e vreun Mutu.La Rayo juca bine inainte de accidentare. A participat la o reclama cu gandul la niste bani, ca oricum e pe finalul carierei. De ce trebuie sa il luam peste picior?

alex91ro (4 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 21:05

Gretoase reclamele, insa prima imi fura mereu un zambet pentru ca il ataca pe analfabetul de Hagi.

virgil (4 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 21:19

Felicitări d-le Geambașu, pentru articol .

Andrei (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 21:51

Domnule Geambasu, cam asa ne considera si gsp pe noi, cititorii, niste pitecantropi care trebuie musai sa li se serveasca portia zilnica de pitipoance, cocalari si titluri de tabloid ieftin pe pagina online a gsp. Va fandositi inutil la adresa unei reclame cand intreaga societate inclusiv corporatia care va plateste salariu, promoveaza prost-gustul si nonvaloarea.

Venom (34 comentarii)  •  9 ianuarie 2016, 23:37

Suporterii mai supli mănâncă de la concurență. Trebuie să te obișnuiești cu ideea. *oricum, de la Războiul stelelor în piață și Popa Ninja, reclamele noastre sunt un fel de anti-reclamă. Dar piața e vioaie iar ceoii nu știu să ceară mai mult. Așa că mediocritatea, fiind împărtășită de ambele părți, nu bate la ochi și avem: Catena, Bergen numai capodopere.

Maxentiu (14 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 0:25

Nu pot sa ma pronunt in deplina cunostinta de cauza, pentru ca nu sint suporter al nationalei, dar nu vad de ce ar trebui sa existe un „arhetip” al suporterului, fie el neanderthalian sau academician. Oamenii care sustin echipa nationala sint destul de diversi ca alcatuire, si presupun ca realizatorul reclamei a cautat specimenul interesant, nu neaparat pe cel reprezentativ.

daniel (13 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 0:31

Ocupati-va cu ce va pricepeti.
Umorul de situatie nu reprezinta intotdeauna un umor de santier, iar realitatea suporterului de galerie din Romania este una mult mai dramatica. Sefi de galerie traficanti de droguri, multi fosti puscariasi si viitori puscariabili plus niste asa zisi intelecuali care sunt niste golani si care dupa o postliceala se cred Noica.
Toti acestia au fost adusi pe micile ecrane de dvs. in special de GSP!

durden (201 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 1:12

Exagerezi

dorel (1 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 2:06

suporterii nationalei sunt ăia care la meciul cu ungaria (jucat la ei) s-au batut intre ei.

Yakubu (1 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 2:17

Serios domnule Geambasu . intrati putin pe siteul gazetei si spuneti-mi va rog in afara de putina informatie din sport daca mai aveti altceva in afara de mizerii . Domeniul dvs este unul infect in care vorbiti de scursuri ale societatii ( oamenii care activeaza in fotbal) balivernati pe nimicuri ( inca nu interseaza pe nimeni prostiile din fotbalul romanesc actual) IN primul rand ziarul pt care lucrati isi considera cititori pitecantropi in al 2-lea rand lasati marketingul pe mana specialistilor si ramaneti la mizeriile fotbalului local fiindca doar atat puteti si cunoasteti.

dacu_ati (1 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 8:32

Domnule Geambasu, ce ziceti de arhetipul acesta: „piloţi de BMW-uri albe, care arată precum în spoturile amintite” ? Toti facem anumite asocieri… 🙂

Cineva (42 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 9:44

Ca de obicei, reactii diferite in privinta spoturilor publicitare, insa remarc si consecventa cu care intervin detractorii lui Hagi (ce rau le-a facut acesta in mod direct si personal daca-i scriu numele cu minuscula?). A-l ironiza pe Hagi si in aceasta campanie publicitara este de prost gust (in fond, nimeni nu-i perfect, fie ca vorbim despre subiectele pasiunilor noastre, sau despre modul in care stapanim regulile gramaticale, nu-i asa @ laur?) si denota pasiunea omului de rand dar prost intentionat de a persifla/minimaliza realizarile sau carierele altora.
Una dintre afirmatiile lui Hagi poate fi interpretata astfel: domini sau nu (la capitolul „posesie”), trebuie sa incerci sa marchezi (sa tragi la poarta), pentru ca fotbalul nu-i „arta pentru arta”, cum cred admiratorii neconditionati ai unui anumit tip de joc. C.

mugabe (1 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 11:02

draga cristian, esti total pe dinafara…sau nu ai avut inspiratie pentru altceva astazi….te intelegem, nu te supara dar autorii acestei reclame au fost foarte inspirati in alegerea hipopotamului cu pricina….si plus ca in cea cu mos craciun mai apare si alt personaj, ceva gen manelist combinat cu jucator de poker pe net…eu zic ca ai gresit-o azi….multa bafta cu suporterii de la liceu pana la universitate, atat!!!

ZARATHUSTRA (2 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 11:07

Explica-ne si noua de cand bmw-ul alb a devenit un simbol al prostului gust?!?:)) Nu am masina din clasa premium…de-aia te si intreb !

Dan Rosu (3 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 12:09

La …,,Petricaaaaaa, da-i pe gesepeeeeee” n-ati avut remuscari…

Cristian Geambaşu (371 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 14:13

Nu aveti de unde sa stiti daca am avut sau nu. Nu fiti asa sigur ca nu. Dar dumneavoastra ati avut? Ca personajul cu pricina, recte Gigi Becali, s-a tot umflat pe ecrane si cu ajutorul publicului, dincolo de mediatizarea excesiva. Publicul acela, mai numeros decit credeam, care il aclama cind se urca pe capota Maybachului nu era doar manipulat de presa. Asa simtea. Publicul acela care acum incearca sa-mi explice ca reprezentarea grotesca a suporterului nationalei este ok, haioasa si realista. Si poate ca asa o fi. Poate ca foarte multi din cei care s-au atacat citind articolul arata si se comporta ca domnul mai corpolent care este personajul central al reclamei.

Lucky (13 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 15:13

Nu e deloc pitecantrop, e f. civilizat, şi nu faţă de alţi suporteri, ci faţă de oficialii fotbalului românesc (finanţatori, preşedinţi de cluburi şi ligă, antrenori, impresari). Ca de obicei, accese nejustificate de superioritate şi ipocrizie.

suporter care este (3 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 16:19

Geambasule, astia sinteti, niste pitecantropi, suporteri cica… Si va mai si suparati cind vi se pune oglinda in fata.

Bubucul (39 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 16:25

Foarte bine punctat! De-acord cu dvs.!

John Milne (4 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 16:57

Daca eram acel din poza si nu erai in Romania iti luam toti banii la proces civil . Sa-ti fie rusine „frumosule” .

Sorin444 (52 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 18:09

Ca barbat cu un inceput de calvitie, ma consider foarte jignit, pentru ca nu sunt vinovat cu nimic ca-mi pierd parul. Pot sa inteleg intepaturile la adresa comportamentului grobian si grasimii de pe burta, dar a jigni pe cei cu calvitie doar pentru ca tu, autor, ai tot parul pe cap este EXACT ca Gabi Firea jignindu-i pe cei fara copii, doar pentru ca ea are.

Cristian Geambaşu (371 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 19:11

Imi pare rau daca s-a inteles ca am o problema cu calvitia. Cu burta, da. Calvitia nu poate fi controlata, marimea burtii, da. Imaginea respectiva din clip era arhetipala, un cetatean ras in cap (in sensul asta am scris „chel”), cu toate datele de bruta in actiune. Inca o data, scuze, cred ca intelegeti ca tinta mea nu erau oamenii care ramin fara par, eventual si din cauza gindirii si a grijilor. Altii sint problema mea. Sper ca a noastra.

Zeno (1 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 18:43

Sint un vechi suporter al Nationalei, care de 25 de ani ( decind s-a dat liber la granite ) merg prin Europa sa vad Nationala. Cu drag, pe banii mei. Am fost la Budapesta ( de 3 ori), Viena, Amsterdam, Copenhaga, Zenica,Belgrad,Atena,Paris,Praga, si in Elvetia ,la turneul final. In Elvetia, si-ca de obicei, la Budapesta- au fost cele mai memorabile prezente. As merge si la vara in Franta, dar e mult mai greu de luat bilete la meci, pina acum nu am reusit sa iau bilete ( ca in Romania, suporterii civilizati nu se cauta.) . Se prefera distribuirea electronica, care are avantaje, dar nu stii pe cine trimiti acolo, in plus cei care sint mai vechi, nu prea au sanse. Am vazut suporteri romani, nu multi, dar in special galeria Dinamo, extrem de periculosi, punandu-ne, nu odata, integritatea, aruncand, in gazde cu petarde, injurand, fiind sub influenta alcoolului. Sint la o varsta, am o educatie ( sint medic primar chirurg). Nu ma duc prin Europa ca sa fac scandal, merg sa ma bucur sa vad Nationala, si sa imbin sportul cu turismul. Reclama, in discutie, este jignitoare, pentru calitatea umana a romanului, ca si cea in care este ironizat Hagi. Nu sintem gorile, nu sintem recalcitranti, exista o minoritate-ca peste tot in lume- care merge doar sa bea, sa faca scandal. Cred ca si FRF ar trebui sa cultive calitatea suporterului Nationalei Romaniei.

Cristian Geambaşu (371 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 19:05

Multumesc pentru mesaj!

Rosu Dan (3 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 19:51

Pentru ca mi-ati adresat o intrebare ,va raspund: da am avut si am mereu de cate ori vad personajul cu pricina in viata publica.E greu ca din echipa GSP sa-l critici pe gigi. La dumneavoastra insa, admir stilul,scrisul,ideile,articolele.

Rosu Dan (3 comentarii)  •  10 ianuarie 2016, 20:37

Poate-i cititi articolul d-lui Ioanitoaia… Eu n-am reusit decat primele 2-3 randuri..

Alex (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 16:53

Domnule Geambasu, mi se pare ca exagerati. Nu mi se pare nimic grotesc sau de tip umor de santier. Si-i consider ipocriti si lipsiti de umor pe cei care vin cu chestii de genul „fac misto de Gica Hagi”… n-am auzit pe nimeni spunand ceva cand Mitica Dragomir (sper sa se apuce si dansul de scris carti in liniste) zicea despre Hagi ca a distrus fotbalul romanesc…
Revenind, pe mine ma distreaza reclama si, desi nu imi place Penny, am fost sa imi cumpar tricoul nationalei. Deci si-a atins scopul. Sunt medic, am, fost la Euro 2008 si de-abia astept sa merg si in Franta. Pitecantropi adevarati (nu ca tipul simpatic din reclama) cred ca-s mai mult pe la „oficiala” in calitate de „prieteni ai federatiei”… Astia oricum fac rost automat de bilete , nu trebuie sa astepte distribuirea electronica.