Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

E uşor să dai din gură! Oare?

Wenger şi Becali se pot lua de mînă. Pe amîndoi îi deranjează cînd le sînt criticate echipele

Permalink to E uşor să dai din gură! Oare?
duminică, 30 august 2015, 11:59

Le-a reproşat comentatorilor că în loc să explice jocul îi critică pe fotbalişti. Nu, nu este vorba de „nea Gigi”, ci de Arsene Wenger, domnul acela distins, cu părul alb şi costume impecabile, antrenorul lui Arsenal Londra. De fapt, managerul, omul care le face şi le desface pe toate pe Emirates. Cine sînt cîrcotaşii de serviciu? Doi domni mai tineri, pe numele lor Gary Neville şi Jamie Carragher. Primul, o fostă glorie de pe Old Trafford, pe cînd Old Trafford mai ştia cu ce se mănîncă gloria. Cel de-al doilea, o legendă din trecutul apropiat al lui Liverpool, copil crescut şi trăit doar pe Anfield, ca şi Steven Gerrard pînă deunăzi. Observaţi că în cazurile de faţă apelativele „glorie” şi „legendă” au o corespondenţă directă cu personajele pe care le caracterizează.

Ne întoarcem la subiect. Iar subiectul sînt comentatorii. Analiştii din studiouri. Oamenii care întorc pe toate părţile un meci, cei care îşi exprimă păreri despre jocul unei echipe, despre evoluţia unor fotbalişti. De partea cealaltă, adică în faţa ecranului, se află publicul. Acesta este alcătuit preponderent din suporteri, în general din consumatori ai fenomenului fotbalistic. Microbiştii ca să folosim un termen mai larg. O altă categorie importantă a publicului emisiunilor cu profil fotbalistic sînt, deşi nu recunosc, chiar fotbaliştii analizaţi şi antrenorii disecaţi. Y compris, ca să vorbim pe limba managerului londonez, Arsene Wenger.

Ce spune Wenger? Păi, spune exact ce spun criticii criticilor de pretutindeni. De la Bucureşti la Londra şi de la Astana la Paris. Sînteţi nişte şmecheri care staţi cu fundul pe scaun, mîngîiaţi de adierea aerului condiţionat din studio şi vă daţi cu părerea despre unii care muncesc, transpiră şi gîndesc fotbalul acolo în iarbă, acolo unde este greu, acolo unde trebuie să pui osul şi să iei decizii. În loc să explicaţi misterele de nepătruns ale jocului de fotbal, în loc să desluşiţi măreţele planuri tactice ale antrenorilor şi reuşitele nepereche ale fotbaliştilor, voi, analiştii, nu faceţi decît să daţi din gură. Plus reproşul clasic adresat celor care nu am avut legitimaţie de fotbalişti. „Nu aţi dat cu piciorul în minge, ce ştiţi voi?”

Pe cînd era mai puţin plin de el, iar în palmaresul de antrenor figurau doar Nancy Lorraine, Monaco şi Nagoya Grampus Eight, celebră formaţie niponă!, Arsene a colaborat cu TF1, dînd şi el din gură pentru cel mai important canal TV din Franţa. Aşa că ar trebui să ştie că munca de analist/comentator sportiv presupune alte rigori decît cele specifice unui om de fotbal. În primul rînd, asumarea unei poziţii obiective. Şi o bună documentare. Racordarea permanentă la evenimentele în derulare, conexiunea dintre trecut şi prezent, detectarea tendinţelor în viitor. Dacă există. Acolo în studio nu ai libertatea de a spune orice îţi trece prin minte, dar ai libertatea de a spune ce gîndeşti fără să te cenzurezi pe motiv că îl superi pe X şi îl deranjezi pe Y.

Pînă la urmă, între Arsene Wenger şi Gigi Becali nu este o diferenţă prea mare. Arsene s-a arătat deranjat de cîteva remarce ironic-critice al lui Neville şi Carrragher. Şi le-a dat în cap cu blestemata aia de statistică, din cauza căreia la un moment dat vom pierde sensul unei partide de fotbal. Apropo, cînd Gabi Balint spune cu umor la Digi Sport că eventualitatea unei calificări a Stelei contra lui Rosenborg este sinonimă cu aceea ca un meteorit să cadă în capul lui Duckadam ori cînd Ilie Dumitrescu îi recomandă lui Gabi Iancu „o mie de abdomene zilnice şi apoi mai vorbim”, ei nu o fac ca să-l enerveze pe patron. Nu îşi bat joc de Steaua cum îşi închipuie „nea Gigi”. O fac fiindcă îi doare că echipa la care s-au afirmat ca mari fotbalişti se duce de rîpă. Las’ că de multe ori descoperă diamante acolo unde nu sînt decît nişte ştrasuri colorate, tocmai din dorinţa de a fi „pozitivi”.

Altfel, despre cît de uşor este să dai din gură la televizor, să lăsăm oamenii care urmăresc emisiunile să decidă. Telecomanda este la ei, nea Gigi şi nea Arsene!

Comentarii (33)Adaugă comentariu

dinu cozma (6 comentarii)  •  30 august 2015, 12:27

nu dragul meu cristian, nu critica supara, ci faptul ca se eludeaza termenul de analist. a analiza, a face profanul sa inteleaga tactica si strategia fie si gresita a unei echipe. analistii nostri platesc polite, striga dupa cei pe care trebuie sa ii analizeze „ba baiatule !” si (vezi adi matei) confunda „sceptic” cu „septic.” ba mai si pica cate un examen de observator frf, dar are tupeu sa rada de radoi ca nu are bac-ul.

Bubucul (52 comentarii)  •  30 august 2015, 12:30

Da, întru totul de-acord cu dvs. Totuși, dacă la nea Gigi ieșirile de genul ăsta par firești, la nea Arsene păr surprinzătoare, de la el avem așteptări mai mari.

ciurescu petru (13 comentarii)  •  30 august 2015, 12:40

Corect.

roman (6 comentarii)  •  30 august 2015, 12:44

Da e usor.Fiindca daca dai din gura,nu pierzi 3-0 meciul.
ceva de genul:dupa razboi sunt multi eroi.
Dece nu spuneti inainte de meci,daca va pricepeti,dupa ce vedeti primul 11 cum va evolua meciul.
sa va vad la FCSB—VIITORUL

tudor (2 comentarii)  •  30 august 2015, 13:40

Domnule, nu credeti ca exagerati – oleaca, cel putin – comparandu-l pe Wenger cu Becali? Dincolo de continutul a ceea ce spun, nu credeti ca exista macar o diferenta de stil intre cei doi? Redau mai jos reactia lui Wenger. A se compara cu oricare alta interventie in spatiul public a lui Becali.

“The only thing I want is that, when people have opinions, it is documented and worked out before – especially when it is football specialists. It is not just about talking. I accept you can be right and I can be wrong, but what you do not want is just an opinion that comes out just because you feel like that. When I watch sometimes, the guy doesn’t talk about the game – he tells you his life and what he thinks about football. But I like to know that Schneiderlin passed to Carrick. Sometimes, I watch games and at the end I don’t know the players who have played on the pitch because the guys don’t comment on the game anymore. The first mission is to educate people. Yes, that is fantastic because the guy who has played can explain things to the guy who has not played at the top level. It can help them understand and get people to really love the game. That, for me, is the first mission. To also come out and say, ‘Oh yes, this game is great.’ Some do it very well but the other way, I don’t like so much. I accept critics, I think I have shown you over 20 years that I cannot solve the lot but I want people to educate and get people to love the game.”

Dragos (1 comentarii)  •  30 august 2015, 13:50

Chiar si dupa (încă) un articol de genul acesta, eu îmi păstrez (încă) părerea buna despre C.G. Cu toate astea vad din ce in ce mai des articole – reactii de fata virgina prinsa cu cinstea prin vecini. De fapt fata aia e o panarama. Iar argumentul cu „telecomanda e la voi” suna mai bine din gura lui Mircea Badea, nu al cuiva cu putina integritate .

john milne (42 comentarii)  •  30 august 2015, 14:00

App, de Steaua vs Viitorul …………..sunt Stelist din 1970 si cred ca , Viitorul bate Steaua astazi . Nu ca , m-ar deranja prea tare ………….:)))))))))))

MZM (198 comentarii)  •  30 august 2015, 15:00

Domnule Geambasu, nu are nici un sens sa punem pe Wenger alaturi de Becali, sa comparam fotbalul nostru cu cel britanic sau sa comparam deontologia ziaristilor nostri (de sport) cu a ziaristilor englezi. La noi este cu totul altceva. De exemplu, te-ai gandit vreodata la faptul, unic pe mapamond, ca, desi Steaua este echipa cu vreo 10 mil. de simpatizanti (adica de vreo 10 ori mai mult decat au toate celelalte echipe la un loc!), totusi niciun ziarist (de sport) din Romania nu tine cu aceasta echipa??!! Este normal acest lucru? Sau poate ca in sufletul lui o fi simpatizand vreunul cu cei din Ghencea, dar… latra cu haita ca sa nu-si piarda painea. La fel fac si comentatorii (fosti fotbalisti) angajati pe la unele posturi tv.! Daca, sa zicem, Steaua ar fi inscris un gol precum a facut-o Dinamo aseara, in ultimul minut cu Pandurii, prin buscularea portarului advers, toata suflarea ziaristica ar fi sustinut ca golul trebuia anulat. Fiind insa vorba despre Dinamo… a fost gol valabil, nu-i asa? Ei bine, nu cred ca asa stau lucrurile cu ziaristii din tara lui Wenger!

bigbear (14 comentarii)  •  30 august 2015, 15:02

Eu zic sa vedeti cum analizeaza si se exprima Ilie Dumitrescu si apoi sa ii vedeti pe altii, gen Bratu. Cati comentatori vorbesc despre strategie, despre modul in care se aseaza in teren o echipa sau modul in care joaca un jucator anume? Nu, statistica este altceva, din aia poate cita oricine, insa de exemplu cati pot explica diferenta intre 4-4-2 si 4-3-3 si sa explice concret cum se face schimbare a asta in timpul jocului, printr-o schimbare de jucator? In general abunda de formule standard de genul „si-au dorit mai multi victoria, avem nevoie de o minune, au incercat insa nu au reusit, nu au avut noroc, etc”.
Wenger are dreptate, in calitate de specialisti se asteapta mai mult de la ei decat de la simpli privitori ai fotbalului.

Cocheleanu (1 comentarii)  •  30 august 2015, 15:17

Cred ca domnul Geambasu fie nu poseda cunostinte suficiente de limba engleza pentru a intelege interventia destul de nuantata a lui Wenger – care venea, intre altele, in apararea lui Coquelin, criticat mai mult sau mai putin direct (si pe nedrept, daca ar fi sa consultam statistica ultimelor luni ale acestui an) de Neville – fie cauta cu tot dinadinsul un subiect.

alex91ro (12 comentarii)  •  30 august 2015, 15:20

Am inteles mesajul trebuie sa incep sa facem ode pentru marele analist ilie carpa dumitrescu? sau pentru florin bratu? sau poate pentru balint? Fara nicio suparare astia nu stiu sa analizeze nimic, te buseste rasul cand incepe dumitrescu sa deseneze. Am uitat de marele analist daniel niculae, zic marele pentru ca valoarea lui ca analist o depaseste pe cea de fotbalist. Ca sa fie clar daca Dumitrescu se pricepea la fotbal cum crede el ar fi avut succes in cariera de antrenor (sa nu-mi spui ca nu-i placea), dar el a vazut ca e lemn si stie doar sa-i faca pantofii lui becali si mai facea asta si gratis. Normal ca e foarte usor sa stai intr-un fotoliu la aer conditionat fara sa transpiri si sa-ti dai cu parerea despre o greseala a unei echipe. Si esti un nesimtit pentru ca il bagi pe Wenger in aceeasi oara cu imputitul de becali, iar tu daca aveai putin mai mult creier ai fi avut pretentii si nu apareai in studiouri cu toti descultii care nu stiu nici macar tabla inmultirii

FZR (1 comentarii)  •  30 august 2015, 15:32

Domnule Geambasu, ai luat-o pe pustiu… pai tu nu urmaresti cum comentatorii strica toate meciurile ? Cum se observa din felul in care comenteaza anumite faze ca ei nu au pus piciorul in iarba in viata lor, cum isi dau cu parerea asupra anumitor faze total eronat, un stil barbar de eronat. ! Asta se intampla la noi ! Iar declaratia lui Wenger mie m`i se pare epica ! Si are perfecta dreptate !

alex (107 comentarii)  •  30 august 2015, 15:38

D-le Geambasu aveti un coleg pe numele lui Andrei Vochin si poate il intrebati pe el ce a vrut sa spuna Wegner!
La un meci de fotbal, la o emisiune despre fotbal se uita si cei mici, aspirantii la marele vis de a fi exploatat ca fotbalist, …si pentru ei se face o astfel de emisiune….
o expresie de genul: pentru a progresa, cutarica ar fi intelept sa poata aplica urmatoarele ……in rest no comment!
bafta in ce faceti!

Ionut (12 comentarii)  •  30 august 2015, 16:34

Asta cu telecomanda nu tine. Oamenilor le place fotbalul si datul din gura. Se uita la acele emisiuni din instinct sau poate n-au altceva mai bun de facut. Dar daca i-ai intreba ce parere au de vorbitori, te-ai cam rusina sau poate i-ai baga intr-o oala cu Gigi. Raspunsul e chiar in comentariile articolului dumneavoastra, domnule Geambasu. Chiar, nu puteti binevoi sa dati un raspuns comentariului de mai sus postat de Tudor?

motanul incaltat (455 comentarii)  •  30 august 2015, 20:10

Omul, o legenda in antrenorat e deranjat de foste legende ce-si dau cu parerea obiectiv, dar care nu prea au demonstrate mare lucru ca antrenori….La noi ar trebuie de exemplu sa-si dea cu parerea intr-un studio doar Emerich Jenei si nu pt ca e ungur ci prin simplu motiv , ca beneficiind sau nu de noroc a cistigat C.L.
Dar ce a cistigat de ex. Ilie Dumitrescu ????-sau multi altii ce nu au facut nimic , ba , s-au mai facut si de ris, si au umilit Romania, necistigind nici un punct in grupele C.L. -referindu-ma aici la Dorinel Munteanu…..Pai daca atunci Otelul era antrenata de un copil de gradinita de vreo 4 ani sau chiar neavind nici un antrenor, tot nu putea sa se prezinte mai prost………..
Asa ca, are si Arsene Wenger ceva dreptate……Si chiar si Gigi——Steaua e intr-adevar un dezastru, dar cum bine explica nimeni nu pierde bani cu Steaua ci doar el….Daca lui ii convine—No Comment.

Blaton (2 comentarii)  •  30 august 2015, 22:36

D-le Gebasu, ati citit macar declaratiile lui Wenger? Pentru ca nu pare sa spuna mimic din ce il acuzati dvs. Cumva v-ati sesizat din oficiu si ati produs un articol fara o documentare minima. Iar sa-l compari pe Wanger cu Becali e deja jenant…

claudiu (1 comentarii)  •  30 august 2015, 23:52

De ce oare va asteptati ca dvs., sau orice alt coleg din presa,sa aveti libertatea de a diseca nu numai jocul,ci si orice mic amanunt din viata personala a celor de pe teren, iar acestia sa plece spasit capetele si sa-si inghita vorbele in fata intransigentului/temutului/respectatului comentator? Apropo, v-au mai zis-o si altii, renuntati la prezentarea aia demna de filmele cu ilegalisti duri ca otelul! Sunteti destul de cunoscut, atat de cei care va apreciaza, cat si de cei care n-o fac, pentru a va putea lipsi de stilul „bomba/senzational/nu te-ai fi asteptat,etc” atat de prezent pe paginile din jurul blogului dvs. Iar celor ce abia va descopera lasati-le placerea sa va aprecieze dupa ceea ce spuneti.

the_gunner (43 comentarii)  •  31 august 2015, 0:24

Sint suporter Arsenal de peste 50 de ani .Detin emblema de aur a clubului daruita de AFC suporterilor de acest gen, asa ca fenomenul Arsenal si tot ce implica el nu imi este necunoscut .M-a surprins la inceput reactia lui AW la critica lui Garry Neville.Trebuia sa-l ignore pur si simplu.In cei 19 ani AW a demonstrat ca nimic nu i se putea intimpla mai bun clubului decit venirea sa la cirma .Locul lui ar fi fost intr-un board of directors la o mare companie ( dealtfel este absolvent al facultatii de economie ). Cind el vorbeste despre politica economica a clubului ceilalti tac ,asculta si fac .Din toate comentariile si declaratiile lui AW de pina acum se deduce clar ca omul e un gentleman,un senior .Garry Neville a fost,este si va ramine un „bully”. Un needucat si ignorant , un taranoi .D-le Geambasu , m-a surprins neplacut comparatia dvs AW- Becali . Chiar asa d-le ? Similaritati intre un absolvent a doua universitati si unul cu citeva clase mai mult ca trenul si intre un gentleman si un cioban . Cam deplasata gaselnita !

Alexandru Chis (105 comentarii)  •  31 august 2015, 2:39

Cum de v-a venit ideea de a-l compara pe Becali cu Wenger?
Fie dvs aveti o parere foarte buna despre Becali, fie il considerati pe Wenger un antrenor de mina a doua sau a treia.
Oricum, nastrusnica apropierea portretistica!

Marcel (4 comentarii)  •  31 august 2015, 8:35

Exagerezi! şi asta ca să mă exprim politicos… Comparaţia Arsene-Becali e o demna de click, can-can sau libertatea, pur şi simplu neserioasă!
Tot „nea Arsene” spunea la un moment dat că în materie de sfaturi utile poţi primi unul şi de la şoferul de taxi care te duce în dimineaţa meciului la stadion, singurii care nu sunt de încredere sunt impresarii…
Wenger şi-a apărat jucătorii în public, Becali îi terfeleşte, e o diferenţă…

Marcel (4 comentarii)  •  31 august 2015, 8:46

P.S. Reproşurile lui Wenger la adresa analiştilor sunt civilizate, pe când ale tale la adresa lui terminate apoteotic cu acel „nea Arsene”… no comment!

gilos (47 comentarii)  •  31 august 2015, 8:59

D-le Geanmbasu,

Fara suparare, dar nu vad nicio legatura intre Wenger si Becali. Asocierea lor este fortata, articolul incropit pe aceasta tema este tras de par.
Wenger si-a exprimat o opinie, a argumentat-o si a admis ca pot exista mai multe puncte de vedere pe aceasta tema. Elegant si de bun simt.
De aici si pana la circul mediatic behait al lui Becali si intretinut de asa-zisi gazetari este o distanta ca de la Pamant la Luna.
Sa auzim de bine !

SirNameless (1 comentarii)  •  31 august 2015, 9:04

Și da și nu… Ce fac băieții aia de prin Anglia care joaca/antreneaza o mai pot face câțiva din cei care se uita la tv, vreo 10-20,ce fac băieții din liga 1 probabil o pot face mai multi, vreo suta,. Ce faceți voi la tv o pot face lejer câteva zeci de mii, și destui, mult peste voi. Știu toți avem impresia ca avem un job care chiar contează… si ca rolul nostru în societate e măcar relevant……

ionescu (1 comentarii)  •  31 august 2015, 10:16

wenger nu a fost condamnat la inchisoare. si de-ar fi numai atat.

Cineva (40 comentarii)  •  31 august 2015, 10:16

Wenger n-are dreptate in totalitate, jucatorii sai putand fi criticati pentru lipsa de implicare si de concentrare, pentru egoism (Sanchez incearca intruna sa marcheze, oferind si numeroase mostre de individualism), ca si pentru monumentalele lor ratari (cu Giroud in prim-plan).
In alta ordine de idei, ar fi interesant de aflat cum comenteaza Carragher situatia de la Liverpool, epigonii marilor jucatori din trecut facandu-se de ras in fata elevilor lui Bilic! C.

Horatiu (2 comentarii)  •  31 august 2015, 10:40

Domnule Geambasu, din nou faceti o mare greseala: un fost mare jucator nu poate face o analiza pertinenta unui antrenor – manager, cum vreti dvs…- una e sa dai cu piciorul in minge si alta este sa pui capul la contributie – si asta s-a vazut/ si se vede in contonuare… 🙂 Dumneavoastra, presa – in special din Romania, obisnuita sa-l perie pe gigi zi si noapte… – tot cautati subiecte de scandal/ logic faca sinteti platit probabil la articol…Citi asa zis „analisti sportive” -sau chiar „ziaristi sportive ” au cursuri de …specialitate ? Faptul ca a fost un mare jucator nu ii confera statut de guru in fotbal – vedeti Maradona, Pele, chiar si Hagi In perioada de inceputuri…

Marius (42 comentarii)  •  31 august 2015, 10:48

Bine, acuma poti sa ii dai si circumstante atenuante lui Arsene. Exact cum ai scris in text, o fosta glorie a lui MU si o legenda a lui Liverpool comenteaza un meci d-al lui Arsenal si ce sa vaezi. Ii ia la misto pe jucatorii lui Arsenal… cam tendentios nu credeti? Altfel ce ati scris despre Ilie Dumitrescu si gabi Balint este perfect valabil.

Apropo, Arsene colaboreaza in continuare cu TF1, comenteaza fiecare meci al nationalei Frantei.

un anonim (12 comentarii)  •  31 august 2015, 10:48

Da este un articol corect domnule Geambasu dar omiteti multe adevaruri si incercati sa manipulati adevarul de multe ori in celebrele dvs emisiuni de analiza fotbalistica.Folositi tot felul de clisee uzate si invechite iar marii vostri analisti au o parere obiectiva tinand cont ca ei apartin de diverse cluburi din liga 1.Marile voastre titluri de genul (Intra sa vezi e incredibil ce sa intamplant,vezi cine sa nu stiu ce etc)au adus presa voastra la sapa de lemn.Ciudat e faptul ca „ziaristi”continua sa aiba un trai bun avand pareri „obiective ” dar netinand cont de o decizie data de o instant de judecata!

Doru (1 comentarii)  •  31 august 2015, 13:06

Mai este un domn pe Eurosport care mai ca ii face prosti pe jucatori in functie de preferintele sale sau cand unul are o zi mai proasta. Sa nu mai spun cand joaca Chelsea (da, sunt fan Chelsea)… Este inadmisibil sa isi exprime ura sa pentru filozofia unui antrenor doar pentru ca nu este el de acord cu fotbalul jucat de acel antrenor. Nu spun ca Mourinho nu este de contestat uneori pentru iesirile sale, dar asta nu se face, fiecare jucator, echipa cu ce poate, nu trebuie sa joace pentru mine ca microbist, nu trebuie sa joace cum viseaza unii analisti. Langa el mai este un domn care este un munte de bun simt si care de multe ori tace incercand sa nu intre in aceeasi oala cu colegul cand accesta face o afirmatie deplasata. Si asta nu se intampla doar la adresa lui Chelsea … am vazut astfel de pareri cand Man Utd nu era in cea mai buna forma, cand Arenal juca prost.

Cand meciurile nu sunt transmise pe Eurosport, le urmaresc pe SkySports unde nu am vazut vreo afirmatie de genul, sau rasete sau orice lucru deplasat la adresa unei echipe/persoana implicata in acel meci.

Mai bine l-ar lasa singur pe colegul sau pe care e o placere sa-l asculti, un om care gandeste inainte sa vorbeasca, un om care se documenteaza si nu doar arunca niste pareri, de multe ori bazate doar pe trairile interioare.

In rest, numai de bine!

Ciprian (1 comentarii)  •  31 august 2015, 13:26

Domnule Geambasu, cred ca ar fi mai bine sa va rezumati la ce va pricepeti mai bine. Sa ii comentati pe Gigi, pe Ilie si pe Dodel. Nu va bagati la Premier League ca nu aveti nici o treaba cu fotbalul din Anglia. Wenger lua apararea unui jucator atacat de Neville in intreviul acela. Apropo, ati vazut vreun meci intreg de-al lui Coquelin anul asta, de cand a revenit la Arsenal? Ati vazut cat de mult a crescut in joc? Nu cred!

Calu (13 comentarii)  •  31 august 2015, 14:12

Wenger e expirat. A fost bun acum zece ani, nu inteleg de ce nu-l dau afara de la Arsenal, echipa are nevoie de antrenor nou.

LuciM (32 comentarii)  •  31 august 2015, 14:42

Comparatia este aberanta!
Ca si cum ai pune egal intre Elene Ceausescu si Regina Angliei!
Absurd…
La TF1 „nea” Arsene este de o eleganta necunoscuta pentru saracii suporteri din tara…
RESPECT

sorin (2 comentarii)  •  31 august 2015, 18:10

Intamplator am vazut emisiunea cu pricina pe Sky Sport 1. Pe langa cei doi moderatori in studio mai era si Thiery Henry, ex Arsenal, iar discutiile intre cei trei, inainte de inceperea meciului, au fost fantastice. Apropo, in cele 50 de minute anterior inceperii jocului, moderatorul din studio, practic nu a existat. A intervenit doar pentru pauzele publicitare. Iar polemica intre cei trei fosti mari jucatori si divergenta de opinii intre ei, ar merita studiate la orice scoala de jurnalism, ca sa putem intelege ce inseamna diversitatea de opinii. Nu mai vorbesc de modul impecabil in care erau imbracati cei trei.

Comentează