Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Monocolorii

Trebuie să ai mare tupeu să acuzi publicul de ingratitudine după ce te-ai scremut să baţi Feroe. Iar „băieţii” au. Tupeu.

Jucătorii noştri s-au comportat ca nişte adevăraţi profesionişti. Sună banal. Un clişeu care ne zgîrie timpanele. L-am mai auzit […]

luni, 30 martie 2015, 6:17

Trebuie să ai mare tupeu să acuzi publicul de ingratitudine după ce te-ai scremut să baţi Feroe. Iar „băieţii” au. Tupeu.

Jucătorii noştri s-au comportat ca nişte adevăraţi profesionişti. Sună banal. Un clişeu care ne zgîrie timpanele. L-am mai auzit de mii de ori. Hai să citim totuşi declaraţia întreagă! Jucătorii noştri s-au comportat ca nişte adevăraţi profesionişti. Au evoluat cu gîndul doar la cluburile lor. Parcă este altceva. Cuvintele îi aparţin lui Mircea Dridea şi cred că merită felicitările cele mai directe. Pentru spontaneitatea gîndului. Pentru umor. În special, pentru curajul de a rosti ce gîndeşte. După ere geologice, după glaciaţiuni şi încălziri globale, cineva din fotbal mai spune şi altceva. Într-un fel, mult mai elegant, cineva din interior fluieră nesimţirea tricolorilor monocolori.

Dar mai este Mircea Dridea un om din fotbalul românesc? Şi, în fond, cine este, dom’le, Mircea Dridea ăsta?

Varianta A. Un domn cu părul alb. Elegant, discret. Fost internaţional român şi fotbalist important în echipa de glorie a Petrolului în anii ’60-’70. 20 de ani pe gazon, încă 15 pe bancă sau în biroul conducerii echipei din Ploieşti. S-a retras de la echipa naţională după dezastrul de la Zurich, din 1967. Elveţia-România 7-1.

Varianta B. Mircea Dridea? Un bătrînel frustrat, care juca fotbal cu basca pe cap. Un personaj prăfuit, care acum se plictiseşte la pensie şi vrea să se bage în seamă cu declaraţii care destabilizează naţionala.

Cei care îmbrăţişează varianta B vor interpreta vorbele lui Dridea ca pe o prelungire a ostilităţii publicului de pe „Ilie Oană”. Ploieştiul, capcana în care a fost atrasă echipa naţională a României. Ploieştiul, urbea duşmană a steliştilor pe care îi iubeşte toată ţara. Asta este o nouă teorie, încolţită imediat după meciul cu Feroe. I-aţi văzut cît de dezamăgiţi erau drăguţii de ei? Jucătorii – Sînmărtean, Keşeru, Popa, Maxim -, Iordănescu, chiar preşedintele Burleanu. Publicul ne-a lăsat un gust amar, a zis Chiricheş. Hai, nu, pe bune, măi Vlad? Dar simulacrul acela de fotbal pe care îl prestaţi voi ce ne-o fi lăsat nouă? Un gust de nectar al zeilor? Mimarea patriotismului, de la bolborosirea unor cuvinte la intonarea imnului naţional pînă la jocul vostru pipernicit, sărac şi „economicos” ce senzaţie ne-a adus nouă? De confort fotbalistic? De mîndrie amestecată cu bucuria de a fi văzut un meci frumos? Fiindcă asta amenda Mircea Dridea. Furtişagul fotbalistic. Lipsa de implicare, tupilată în spatele unor vorbe tocite despre patrie şi sentiment naţional.

O victorie rămîne o victorie, a decretat Anghel Iordănescu. Adînc! Insondabil. Nu, nea Puiule şi domnule general! O victorie rămîne o victorie atunci cînd este înnobilată de un joc curajos, bărbătesc, articulat. Cînd oamenii pe care îi antrenaţi pun osul la bătaie şi mintea la contribuţie, nu apelează la şiretlicuri care încă mai ţin cu o formaţie de calibrul minuscul al Insulelor Feroe. Asta cu o victorie este o victorie mai treacă-meargă, dar să dai vina pe starea gazonului este naşpa rău, nea Puiule şi domnule general! Aţi uitat pe ce gazon jucaţi pe Ghencea? Aţi uitat nisipul de pe „23 August”? Noi nu le-am uitat.

Veţi merge la Euro 2016, la o ediţie la care doar Gibraltarul nu se califică. Simt  că ne veţi băga iar în silenzio stampa, deci ne veţi urca pe garduri. Aşa ne trebuie! Dar încercaţi să nu mai jigniţi suporterii. Nu vă mai arătaţi dezamăgiţi de ei. Şi învăţaţi totuşi versurile imnului. Sau dacă nu le învăţaţi, nu mai mimaţi că îl cîntaţi! A, e populism? O fi, dar nu e pupincurism.

Comentarii (81)Adaugă comentariu

nica fara frica (138 comentarii)  •  30 martie 2015, 18:28

Pe stadioanele „patriei” nu mai vin de mult suporterii adevarati ci “oameni” certati cu legea si cu bunul simt, care folosesc stadionul pentru a refula dejectiile acumulate in viata de zi cu zi, care injura de morti, vii, mame, copii, copaci si flori, care intra pe teren – aprind torte – rup scaune -afiseaza bannere antisemite – bat jurnalisti cu lantul incalcand legea meci de meci. Sunt suporter si nu-mi mai pot duce familia pe stadion din cauza acestor drogati, nenorociti, huligani.

Cornel (1 comentarii)  •  30 martie 2015, 18:42

ce demagog sunteti… pe de alta parte, dati exemple din campionate civilizate…deci daca joci prost publicul are voie sa-ti dea cu ceva in cap…

alcatraz (1 comentarii)  •  30 martie 2015, 18:53

cum sa cante imnul niste analfabeti frustati cu iubite siliconate?

Emilian (91 comentarii)  •  30 martie 2015, 18:53

Ai foarte mare drepate, Cristian! Problema e ca atat e nivelul lor actual! As mai observa ceva: Iordanescu revine la stilul din perioada „de glorie”, in sensul ca este foarte zgarcit cu aruncarea in lupta unor jucatori tineri, chiar si in meciuri cu echipe gen Feroe. Nu am stat sa calculez media de varsta a nationalei, dar oricum, nu era prea scazuta, iar valaorea… s-a vazut. M-as fi asteptat sa incerce macar putin si jucatori gen Bumba, Puscas, Andone, Manea etc.. La capitolul asta Piti era mai curajos si mai cu fler.

Andrei33 (39 comentarii)  •  30 martie 2015, 18:55

Majoritatea declaratiilor au fost date la cald. Jucatorii erau frustrati de propria neputinta cu Feroe treaba accentuata de faptul ca din tribuna erau apostrofati de mama focului. Apoi vine reporterul si te intreaba la cald ‘ce parere ai despre atitudinea publicului?” Exista, asadar, circumstante de ordin psihologic. Tie cand nu iti convin comentariile internautilor, le cenzurezi, dar vad ca nu vine nimeni sa iti dea in cap cu „libertatea expresiei.” e modalitatea ta impulsiva de a reactiona la ce nu-ti convine. Asta a fost modalitatea lor. Pricepi?

redshow (4 comentarii)  •  30 martie 2015, 18:56

Au luat 3 puncte Geambasule…au castigat toate meciurile mai putin „accidentul” cu Mongolia….este evident ca s-a ales TOTAL GRESIT locatia disputarii partidei….E aproape de Bucuresti si nu costa cat un meci pe National Arena (care n-acea cum sa fie plin pt FarOer….Daca nu National Arena ..macar Cluj sau Timisoara …e altfel acolo.

gabi (5 comentarii)  •  30 martie 2015, 18:58

” Jurnalistii ” prezenti la fata locului le-au cantat in struna marilor „fotbalisti” , niciunul n-a indraznit sa-i deranjeze cu o intrebare mai dura sau sa le spuna in fata ca au fost jalnici. Ma bucur ca cineva le da peste nas nerusinatilor astora.

scofield (1 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:00

Tanase si Prepelita au fost huiduiti de la momentul schimbarii. Ca nationala a facut un meci prost, e clar pentru toata lumea. Dar asta nu-i scuza pe tractoristii din tribuna care vin la un meci al nationalei sa-si verse frustrarile si neimplinirile vietii. Cred ca ai vazut meciul de la un televizor defect domnule Geambasu. Sau poate in viziunea dumitale e de preferat sa huidui decat sa incurajezi. Chiar inainte de a pune piciorul pe minge.

Robert (1 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:00

echipa Romaniei o adunatura de puturosi care vor bani multi si munca putina o gindire deficitara si a antrenorului RUSINE SA LE FIE LA TOTI

gogu (2 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:03

Aia din Feroe mancau pamantul,fugeau,se luptau pentru fiecare minge,ai nostri …apatici,romani neaosi,obisnuiti sa-ti dozeze cu mare atentie efortul…..reactia publicului a fost normala

Costin (4 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:05

Nu sunt de acord. Am batut, si asta e tot. Cand am batut Irlanda a fost bine ? Si acum tot bine e. Sunt pline stadioanele de descreierati, aia e.

Dan (1 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:06

Foarte corect! Jos cu palaria, Cristian!

bamse (5 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:06

stii ce mi-a placut la feroiezi ca au jucat dezinvolt, si au alergat pana in ultima clipa, asta nefiind jucatori profesionistii, ceea ce nu vad la 10-15 jucatori din liga 1. felicitari FEROE

Solomon (5 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:14

bai nica , eu cred ca tu vrei sa vezi pe stadioane numai preoti si fecioare , fotbalul e pentru barbati , stai acasa daca nu iti convine , Romanii s-au saturat sa vada o nationala penibila , fara curaj cu aceiasi jucatori mediocri gen Tanase si Prepelita , Iordanescu trebuie schimbat si adus un antrenor cu coloana …

cezar (2 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:15

un articol de nota 10+ !

ion (107 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:16

bine ma ca aia venisera sa sustina nationala si il fluierau pe tanase si injurau de steaua…ce public minunat…la iesire injurau petrolu si pe ploiesteni

suporterul cui ?! (1 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:16

nica fara frica…dar si fara minte…la ce meci de rahat, au facut cu marea echipa a ospatarilor de nu stiu unde…nu merita sa te duci la stadion, nici macar pt ai injura…niste neica nimeni care se cred vedete, doar pt ca iau un sac de bani sa dea cu stingul in dreptul…si mai au si tupeul sa se plinga de spectatori…

Marius (24 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:16

Foarte adevărat domnule Geambașu! Mie mi-a plăcut foarte mult articolul. Măcar să poată să citească fiecare monocolor acest articol. Vor putea? Nu știu… ce buni au foat ei și ce nedrept a fost piblicul… și terenul… (măcar arbitrul a scăpat de data asta). Faptul că publicul nostru (cât a mai rămas din el) nu este model – e altă mâncare de pește; sau poate monocolorii au vrut să-i facă educația!!! Nu le-a reușit… nici fotbalul, nici lecția…
Cât despre mers cu familia la stadion: la așa joc, așa huligani… ce ar fi vrut ” nica fara frica” să arate familiei? Că fotbalul se joacă la alții…

eu (1 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:20

Senzational. Direct, strict la obiect si fara menanjamente. Jucatorii astia, nu fotbalistii, sunt nesimtiti. Ne trateaza pe toti cu o aroganta iesita din comun, sunt antifotbal total, dar au pretentia sa-i divinizam. Sincer mie mi-e frica de calificare. Nici nu vreau sa ma gandesc cum ne dau cu terenul in cap Polonia sau Cehia, sa nu mai vb de altii.

Obituary (4 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:20

Bravo, d-le Geambasu! Si asta este inca un articol bland. Un analfabet psd-ist ca antrenor, plus corpul de balet al diviziei A/stranieri. Halal combinatie! Duca-se pe pustii cu toata cruciulita pe care o baleste acest geniu militar de banca. Si ca fapt divers ne-am dus dracu´ daca ne paste un razboi, cu astfel de conducatori de oaste d´alde Iordanescu, Ilie Nastase si alti strategi iluminati.

dudu (10 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:21

Aduceti-mi aminte cand a fost ultima oara cand pe Camp Nou Barcelona a fost fluierata. Fluierata la un meci pe care l-a castigat.
E adevarat, Nationala noastra cand joaca bine arata ca Barcelona cand joaca rau. Dar la fel de adevarat ca suporterii nostri sunt de nspe mii de ori mai maimute decat ai lor.
Mie unuia mi-ar trebui sa stau vreo luna in cap, ca pot reusi performanta de a le lua apararea suporterilor, sau de a-i acuza pe jucatorii care se simt prost la un meci la care „sustinatorii” lor ii fluiera, ii injura etc.

Bogdan Paun (3 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:21

Ma bucur ca v-ati constituit in translator al vorbelor domnului Mircea Dridea. Pentru ca altfel ironia dumnealui subtila, dar muscatoare, ar fi ramas ascunsa si de nedescifrat de catre cei carora le era dedicata. Atat domnul Mircea Dridea, cat si tristii de astazi, desi au evoluat in echipa reprezentativa de fotbal a Romaniei, nu au cum sa comunice in termeni reali. Pentru ca fotbalul jucat in anii de glorie ai domnului Dridea si fotbalul jucat astazi de tristii respectivi sunt doua lucruri atat de diferite incat nu pot sta laolalta… Asa cum nici cel mai genial designer nu ar reusi sa integreze organic un concert pentru pian si orchestra de Beethoven si o manea a lui Salam…

sorry`n (14 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:25

SUPERB !!!!

Piele (3 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:26

De accord cu cel de mai sus. La noi publicul de tip englez e numit „samantari” iar cei kewl sunt ultras.
Noi am reusit sa ne subminam singuri. Legea nu se aplica, FRF prefera sa suspende terenurile si sa ascunda gunoiul sub pres, presa prefera scandalurile si promovarea unor modele dubioase in loc sa promoveze bunul simt. Patronii proveniti din niste medii negre-gri, jignesc la general cand apar incidente in loc sa investeasca in telhnologie pentru a avea posibilitatea sa-i culeaga si sa-i dea in judecata pe cei care sar calul. Se face economie la un system de cateva sute de mii de euro si pierd anual milioane din cauza ca nu vine nimeni sa plateasca bilet.

tibi (1 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:28

cristian geambasu bine puctat!!!!! in sfarsit cineva spune lucrurilor pe nume. numai gainarii si gainari….

ort (1 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:31

bai nea ziaristule tu ai vazut cum se comporta publicul in alte tari ?
sunT sigur ca nu, si oricum nu ai priceput –altminteri nu ai spune ineptiile din articol–sigur publicule este mizerabil—trebuia sa vezi cum s-au bucurat olandezii cand echipa lor a egalat turcia in min.91 superb—sigur sportivii au dreptate , daca nu va place de sportivi duceti-va la sapat, daca tot veniti pe stadion atunci sustineti echipa frumos pana la capat–daca aveti un dram de omenie si creier
FELICITARII SI HAI ROMANIA

suporter (1 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:37

o singura completare la articolul domnului geambasu … pentru ca au facut efortul de a veni la stadion si de a-si fi platit biletul de intrare, spectatorii sunt indreptatiti inclusiv sa-si sanctioneze echipa, daca aceasta triseaza … chiar si la opera se fluiera falseturile … sa ne scuteasca sensibilosii cu ifosele lor …

george (2 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:40

Astia de au jucat aseara cu Feroe sunt niste carnati , nu fotbalisti.

DD (1 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:41

Si tu Brutus ?

Bai frate, ce este cu ostilitatea asta fatisa pe nationala de fotbal? In fond voi „specialistii” credeti ca Romania e Germania sau Spania sa dea scoruri de 6-0 si 7-0 ? Suntem Romania, trei echipe din patru din cupa sunt in insolventa! Nu inteleg, am invins fratilor!
Am invins, am luat cele trei puncte! Care devin de o importanta majora dupa egalul ungurilor cu grecii. E rusinos ce se intampla. Avem un selectioner nou. Este nevoie de putin timp, este nevoie de putina rabdare! Ati uitat cand ne-au dominat feroezii cu Lucescu al mic selectioner? Dar atunci orice joc al nationalei era de vis, ca doar nea Ovidiu nu permitea sa fie criticat Razvanel, copilul prietenului Lucescu al batran!
Eu am vazut deja schimbari in bine in jocul nationalei: in primul rand pasam mai mult si mai eficient, in al doilea rand facem presing la 30-40 metri de poarta adversa si in al treilea rand atacam poarta frontal de cele mai multe ori !
Da, meciul nationalei nu a fost unul stralucitor, dar zici ca Lucescu al mic si Piturca ne-a invatat cu spectacol maxim si acum a venit asta si se apara 90 minute!

Dezamagitor ! Suntem aproape calificati, suntem pe primul loc, am invins si avem si un selectioner nou! Iar voi loviti in nationala! Greciii ce ar trebui sa faca ? Sa isi desfiinteze nationala pt ca i-au batut feroezii? Olanda a fost invinsa de o echipa mica, cu 2-0! Olanda ! Si noi ?
Avem pretentii la jocuri mari ? PE vremea lui Lucescu al mic si al lui Piturca se gasea intelegere…ca e fotbalul romanesc in colaps, ca asta avem, ca mai bine nu se poate….etc! Acum se poate mai bine, s-a schimbat ceva in bine de cand a plecat Piti ?

Pe bune ! Ma intreb cand o sa pierdem ce o sa mai scrieti ?!

gogu (1 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:43

Felicitari Cristi pentru articol. Savuros, ca intotdeauna. Asa e cand sunt jigniti stelistii. Reactioneaza toata suflarea lor cea „preaiubita”. Si daca se putea un selectioner mai slab decat Piturca, acela era doar unul: nea Puiu Iordanescu. Doar o parere personala!

Che Guevara (113 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:44

Sa fim sinceri cu noi insine: suporterii Petrolului vad la echipa lor un joc mai placut decat ce au jucat tricolorii pe acelasi stadion. Nu e normal sa te revolti cand platesti triplu si primesti jumatate din calitatea cu care esti obisnuit ?

John (1 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:45

Nu am vazut meciul, 1-0 cu Insulele Feroe nu este un rezultat entuziasmant, dar este mai bun decat 0-1 al Greciei din noiembrie 2014. Multe echipe tari par in dificultate (vezi Olanda, Belgia, chiar Germania) dar pariez ca se vor califica. Grecia va ramane acasa totusi.

Danny B (21 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:46

Penibil … tupeu de borfas , nu de jucator profesionist .. defapt , un comportament ,ca un evazionist care a furat statul roman ani de zile – eu nu am facut nimic ! …. acesti oameni , castiga intr-un an bani , pe care niste pensionari , care au muncit o viata intreaga , daca i-ar avea …. ar avea o batranete normala de trait intr-o tara … care se spune … face parte din u.e – Rusine sa va fie ! …. Au fost cateva exceptii …. unul dintre ei , Sanmartean … la sfarsitul activitatii in fotbal , dar a aratat … ca este jucator de fotbal !

iulian (5 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:48

Nota 10+ pentru articol. Sper sa-l citeasca si cine trebuie si, mai ales, sa inteleaga ceea ce este de inteles.

vali (6 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:54

Pentru prima data dupa multi ani nu sunt de acord cu tine. Articolul tau seamana cu frustrarea dubioasa a fanilor Stelei. Acolo se macina ceva si e pacat de jucatorii care o incaseaza. Chiar e asa de greu sa acceptam ca Feroe joaca fotbal? Au luat 7 goluri in 5 meciuri, alta data aveau deja vreo 20 in cont. Pescari sau nu, stiu jocul, sunt solizi si chiar tehnici, acopera mijlocul terenului foarte bine, au portar bun, alerga extraordinar etc.. Nu vad de ce transformam un meci greu intr-o tragedie. Daca marca Keseru de doua ori singur cu portarul si fraierul de Maxim cu un lob facil erati toti extaziati. Astea sunt vremurile si poate ca Gibraltar peste vreo doi ani ne face sa ne roadem unghiile pe la Ploiesti. Se joaca fotbal si in tarile mici nu-i asa? De ce era obligatoriu sa batem la scor si sa facem si spectacol? Cand bate Barcelona cu 1 la 0 una din cele mai slabe echipe din Spania fanii o aclama si Barcelona face cit 2 nationale impreuna. Nu cred ca e cazul sa alimentam isteria asta din fotbalul romanesc cu comentarii de genul asta. Mereu fanul tau,
Vali

Ardilles (3 comentarii)  •  30 martie 2015, 19:58

Du-te tare bai nica fara frica, stai acasa cu familia ta cu tot. Te pomenesti ca trebuie sa-i aplaud cand se fac de cacao? Le dam bani pe bilet, stam in frig si ploaie si ii sustinem. Ce primim in schimb? Dispret.
Niste primadone care joaca pe varfuri; s-au vazut cu sacii in caruta dupa un gol norocos si n-au mai vrut sa transpire. Lasa-ma nene in pace, ii fluier daca simt ca-si bat joc de mine. Colac peste pupaza ma mai insulta si antrenorul, introducand in teren un impiedicat notoriu. El scuipa spre proprii lui suporteri de prost ce e si eu trebuie sa-l aplaud, asa-i? Du-te ba la culcare, umplem stadioane si fara tine. Lasa, stai cu familia ta la televizor si aplauda la spectacole de prost gust.

cynic (37 comentarii)  •  30 martie 2015, 20:00

domnule Geambasu, am sa folosesc o expresie draga dumneavoastra… toata societatea romaneasca este „miticizata”. miticizarea nu tine de o zona sau alta a tarii, ea este o stare de fapt pornita de la centru si dezvoltata in timp. miticizarea este indirect proportionala cu meritocratia si rusinea si direct proportionala cu „pilele” si tupeul. fotbalul si fotbalistii sunt oglinda perfecta a societatii romanesti, a lui Victor Ponta si Darius Valcov. infatuare, tupeu, neprofesionalism cras, nesimtire… privind un meci acum nu-mi mai creste tensiunea de emotii, imi creste din cauza dezgustului. cand privesc si citesc despre fotbal este ca si cum m-as uita la videoclipuri cu manele…

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  30 martie 2015, 20:01

Domnule Geambasu …foarte bine ca spuneti adevarul …kascheta o sa ne faca de ras la C.E. …impreuna cu jucatorii selectionati de el .

Balaceanu Dorin Adrian (4 comentarii)  •  30 martie 2015, 20:04

Joc de rahat prestat de nishte jucatori de kkt
Condusi de un general „uitat” …
cu prea multe icoane de pupat!
Articolul este insa de apreciat,
iar titlul: MINUNAT!

mihai (1 comentarii)  •  30 martie 2015, 20:07

nationala a jucat prost corect,dar ceea ce s-a intamplat nu e normal si va dau un exemplu olanda era condusa acasa de turcia si nu am auzit pe nimeni fluierand si huiduind,au plecat acasa.inca ceva domnule geambasu:”Veţi merge la Euro 2016, la o ediţie la care doar Gibraltarul nu se califică”,doar ca s-ar putea ca nici olanda sa nu se califice si atunci cum facem???

gicapuia (32 comentarii)  •  30 martie 2015, 20:08

Bun articol (asta ca sa fiu zgircit cu laudele)!
Eu unul dupa 15 min din prima repriza si apoi alte 10 din a doua am renuntat sa ma uit la meci. Am 54 de ani si am vazut nationala nostra de la 1970 (cind aveam televizor alb negru si ne sculam noaptea sa vedem meciurile din Mexic) si pina in zilele noastre.
Dar asa o bataie de joc, un nivel asa de slab (nici nu cred ca poate primi un califcativ) nu am vazut in viata mea. Nu am nici o bucurie daca ne calificam la turneul final, ne vom face de ris.
Mai tragic este ca acesti jucatori (nu pot fi numiti jucatori de fotbal) chiar nu constientizeaza cit de slabi sunt. Mai grav e ca Anghel Iordanescu fost fotbalist adevarat se face ca nu vede nimic. Cum de se injoseste sa antreneze aceasta chipurile nationala.
Singurul lor noroc este ca voi ziaristii trebuie sa mincati o paine si vrei nu vrei trebuie sa incarcati 16 pagini precum si tabloizarea ziarelor.
La cum evolueaza atit in Liga 1 cit si la nationala, nu mai vorbesc de cei din strainatate care mai mult nu joaca si fac tusa la greu ,nu ar trebui sa apara nici un rind in ziare despre ei.
RU-SI-NOS !!!!!!!!!!!!!

Denis (4 comentarii)  •  30 martie 2015, 20:24

Domnule Geambasu, una peste alta ii inteleg si pe saracii jucatori ca sunt putin nedumeriti. Da…au jucat fara pic de perspectiva, si a parut un joc in care nu s-au implicat ori au jucat cu gandul la echipa de club. Dar eu nu cred ca asta este vina lor in totalitate. Responsabilitatea este a antrenorului sa vina si sa lumineze jocul echipei, sa-i dea o perspectiva, un obiectiv, ceva…Jocul asta fara perspectiva este pur si simplu jocul unor jucatori care se intalnesc de cateva ori pe an si joaca impreuna. Este unul foarte normal, cat timp nu ai un dirijor care sa stie sa creeze o coeziune, care sa stie sa te dirijeze, sa-ti impuna un stil. Imi pare rau, dar nu putem avea pretentia sa jucam precum joaca spania, in conditiile in care aia au stilul asta impus la nivel de federatie de cel putin 10 ani, si jucatorii sunt formati si invatati sa joace in felul asta, si in conditiile in care aia au un dirijor care stie ce vrea si ce sa urmareasca. In conditiile in care avem in fruntea nationalei pur si simplu niste oameni care incearca sa speculeze cate ceva ca sa scoata niste rezultate, asta va fi aspectul jocului. Si asa va ramane mult si bine. Pentru ca momentan imi este destul de clar ca in Romania noi nu avem antrenori care sa aiba un obiectiv clar, un stil clar pe care sa si-l impuna si pe care sa incerce sa-l practice peste tot unde merg. Noi pur si simplu avem antrenori care lasa echipa sa joace, si incearca doar sa-i motiveze….dar motivatia nu tine loc de obiectiv, de directie in joc. Motivatia te va face doar sa dai mai tare la picioare si sa alergi mai ca disperatul, dar in acealasi joc, anost. Si asta se intampla si la nivel de cluburi. Pur si simplu fiecare conducere de la fiecare echipa au doar obiective la nivel de rezultate…vrem sa terminam pe locul trei, vrem sa ne salvam de la retrogradare, vrem sa, vrem sa…Ok, bun, dar cum facem asta? Problema este aceeasi si in business. Oamenii vor sa faca bani, sa castige bani si-si deschid firme si se intreaba de ce nu functioneaza. Pai problema este abordata complet gresit. Lucrurile trebuiesc abordate invers. Intai te hotarasti cum sa faci sa oferi valoare oamenilor prin ceea ce faci, si cum sa-i ajuti, si ca rezultat al valorii pe care o creezi va veni si succesul financiar. Nu vad de ce nu ar fi la fel si in fotbal. Hai sa ne concentram intai pe cum sa facem sa creem o echipa de fotbal care sa joace un joc frumos, pozitiv, care sa domine adversarii si sa ne concentram pe a crea jocul asta cat mai bine, iar ca rezultat al acestui joc, si acestei filosofii, vor veni si rezultatele. Dar in conditiile in care avem in posturi de conducere oameni precum Gigi Becali, care considera Steaua o afacere din care incearca sa scoata bani, nu vom avea nici echipe frumoase, nici rezultate, nici bani.

nucred (7 comentarii)  •  30 martie 2015, 20:24

bucuria lui keseru mi-a facut scarba pe cuvant

cum ne arata el noua cine are talent dupa golul ala fantastic

gicapuia (32 comentarii)  •  30 martie 2015, 20:26

@DD
Ce nu intelegi tu este ca in toata lumea fotbalul a devenit un SPECTACOL. Oameni se duc la meci ca la ( e cam mult spus) teatru,ca la un spectacol de muzica, de dans etc.. Indiferent ca e meci de campionat sau de nationala trebuie sa fie spectacol. Asta incercau si faroezii sa faca, asa amatori cum sunt. Nu s-au baricadat, nu au bagat autobaza in poarta. Au vrut sa joace fotbal, sa faca spectacol atit cit puteau si stiau ei. Numai ca nu au avut parteneri.
Daca te duci la un spectacol si cintaretii falseaza suparator , iar dansatorii se claca pe bombeuri a doua oara te mai duci domnule DD ?

Doctor (3 comentarii)  •  30 martie 2015, 20:27

Bine ca a venit Iordanescu, la varsta lui, sa ne scoata din mizerie! Daca preferatul vostru, Razvanel, iesea cu 1-0 din meciul asta, ii ridicati ode despre mareata arta a pastrarii unui avantaj minim in conditiile publicului ostil din afara cartierului Giulesti.

Gabi (2 comentarii)  •  30 martie 2015, 20:29

Nu stiu ce sa zic, eu zic ca au fost exagerate reactiile suporterilor. Sa nu uitam ca faroezii, pe care noi ii numim pescari, au batut in Grecia, adica la echipa care a jucat la Campionatul Mondial anul trecut. E totusi o victorie si orice echipa poate prinde o zi proasta. Daca eram intr-o tara civilizata din Vest cu siguranta nu s-ar fi huiduit la victorie, indiferent cu cine s-ar fi jucat. Am vazut in we semifinala de Liga Campionilor la volei masculin. Berlin a jucat acasa si a pierdut categoric. Ghiciti ce s-a intamplat cu publicul? Toti au aplaudat si si-au sustinut favoritii pana la final. Iar la final nimeni nu a huiduit. Si era infrangere ! Din pacate astia suntem noi. E incredibil, suntem pe locul 1 in grupa, batem acasa si huiduim. Lipsa crasa de respect si civilizatie ( e adevarat dupa un meci slab, foarte slab, dar in care am invins si aproape ne-am asigurat calificarea). Ne meritam soarta !

Adrian (2 comentarii)  •  30 martie 2015, 20:44

Unii dintre voi aveti pretentii de sustinere ca in Vest. Nu stiu daca va convine exemplul pe care o sa-l dau,pentru ca sunt multi stelisti,dinamovisti,rapidisti,etc pe aici. Sau poate o sa-l intelegeti,pentru ca si voi ati trecut prin ce trecem noi,ploiestenii. Sustineti neconditionat echipa de club,cand pierde echipa,unii dintre voi,inca ii sustineti,dar la un moment dat le trebuie si un dus rece,pentru ca suntem luati de papagali…Am pierdut,eh,lasa…tot au venit si au sustinut.Cam asa gandesc jucatorii. E normal sa ai pretentii sa bati la scor Feroe(Capitanul nu a jucat pentru ca nu a fost invoit de la munca) .Ce tot dati exemple,ca au batut Grecia.Dar de ce sa ne comparam cu Grecia? Mereu ne-am uitat in gradina altora.Hai sa jucam noi fotbal,sa nu ne mai intereseze ce au facut altii. In alta ordine de idei,felicitari domnul Geambasu,un articol realist. Ploiestenii au taxat doar stelistii. 1.Pentru ca e inadmisibil sa convoci atatia stelisti,iar unii dintre ei nemeritat. 2. Pentru ca acei stelisti,in urma cu putin timp faceau tot felul de gesturi(oare credeti ca sunt de uitat gesturile,chiar si atunci cand esti patriot? )

Artiom (1 comentarii)  •  30 martie 2015, 20:53

Iar ii punem pe supertori pe un piedestal. Dupa ce comunismul ne-a ‘fugarit’ elitele am ramas cu o masa ratacita ce injura liderul grupei. Am vazut-o si in campionat cu antrenori dati afara desi erau pe primul loc. Domnule Geambasu, ar merita suporterii ode numai daca ar fi sotul bun ce ramane langa nevasta chiar si atunci cand ea nu se ridica la asteptarile lui. In schimb suporterii de azi sunt mai degraba sotii ce vin acasa o data la 3 zile si atunci bauti si isi bat nevasta fara motiv iar cand vine politia tot pe ea dau vina. Hai sa mergem la teatru si sa-i injuram pe actori pt ca noi am platit bilet, pai nu scrie pe bilet ca primesti banii inapoi daca echipa nu joaca asa cum ai vrea tu.

mariju (2 comentarii)  •  30 martie 2015, 20:56

…ce nu inteleg cei care iau apararea „tricolorilor” este ca toti cei pe care ii dau ei exemple,au incercat si chiar au prestat un fotbal..FOTBAL..Olanda, Germania..etc..Romania a mimat fotbalul, s-au chinuit cu o echipa pe care o putea incurca orice echipa de cartier..oamenii sunt suparati pt aparitia unor expirati gen tanase, grigore sau adi popa(special le-am scris numele cu litere mici) care habar nu au ce cautau la echipa nationala..oamenii s-au saturat de servicii si contraservicii facute de selectioneri anumitor echipe sau jucatori. In loc sa ne raportam la nu stiu ce „civilizatii”..ar trebui sa incetam cu pupatul in cur.ATAT!

Unu’ (71 comentarii)  •  30 martie 2015, 21:02

De ce lumea tot critica echipa nationala? De cateva campanii de calificare nu jucam mai nimic sau prea putin fotbal, nu cumva asta ne e valoarea? Putin mai buni decat feroezii, islandezii, maltezii si cam la acelasi nivel acu echipele din tarile nordice, cateva echipe din estul Europei si atat.

Si acelasi lucru sa vede si la echipele de club, de regula, echipele noastre stau cu un tur de calificare mai mult decat cele care nu conteaza si pe urma sunt eliminate. Iar cele care se califica nu obtin si nu arata mare lucru.

Si ce sa ne dea sperante? Jucatorii care sunt legitimati in vest (ca nu prea apuca prima echipa) sunt portari(Panti si Tata) sau fundasi(Chiriches, Gardos, Dragos Grigore), iar jucatorii de la mijloc in sus, fie sunt autohtoni, fie joaca la arabi.

Deci, de ce sa avem mari sperante de la echipa nationala?

Comentează