Singuri împotriva depunctării

Cînd dai click şi intri pe siteul oficial al Rapidului te întîmpină un slogan, o melodie şi cîteva chipuri. Chipurile sînt cunoscute rapidiştilor care au albit. Printre altele, pentru a-l vedea patron pe Fahti Taher. Valentin Stănescu, Rică Răducanu, Daniel Pancu, Vasile Maftei. Inevitabil, George Copos, ba chiar Mircea Rednic. Imagini emblematice pentru cîteva epoci din zbuciumata istorie a echipei de sub Podul Grant. Ne întoarcem la slogan. “Singuri împotriva tuturor” vorbeşte despre asumarea unei condiţii. Aceea de cruciaţi ai fotbalului autohton şi de persecutaţi din oficiu. După sintagmă, altfel o reuşită literară, urmează imnul interpretat de Victor Socaciu. “Sîntem peste tot acasă, porţile ni se deschid/ Nu-i echipă mai frumoasă şi iubită ca Rapid!” Observaţi că versurile lui Adrian Păunescu spun altceva decît aflasem din motto. Dacă ţi se deschid porţile şi eşti bine primit oriunde mergi, nu ai o problemă de ostilitate cu mediul înconjurător. Dimpotrivă. Nu mai eşti victimă. Nu poţi fi căprioara sfîşiată de jivine în marea pădure a patriei cît timp lumea te iubeşte.

Rapidiştii au motive să se simtă nedreptăţiţi după decizia Comisiei de Disciplină. Vorbim despre rapidiştii fără funcţii şi fără brichete de aruncat, fără fumuri şi fără sarcini în galerie. Despre oamenii aceia simpli pe care îi evoca ipocrit George Copos, dar şi despre rapidiştii cu stare şi cu o anumită condiţie intelectuală. Pe care acelaşi Copos i-a ignorat mereu. Aceşti suporteri au tot dreptul să se simtă cumva furaţi. Tot ei trebuie să înţeleagă de ce s-a întîmplat aşa. Dincolo de articole şi paragrafe de regulament. S-a întîmplat că la acel meci, în acel moment, acel arbitru a hotărît să oprească un meci pe care Rapidul probabil că l-ar fi cîştigat. S-a întîmplat aşa şi din cauză că tocmai cetăţenii puşi să apere interesele rapidiste au emis semnale false. Instabilitatea de la vîrful grupării giuleştene a făcut din Pancu, Dani Coman şi ceilalţi ţinta perfectă.

Comunicatul postat pe siteul clubului după verdictul Comisiei de Disciplină arată aceeaşi frustrare neproductivă care a adus Giuleştiul în pragul disperării. În locul unui răspuns sobru, care să emane forţă şi echilibru în faţa unei situaţii grele, citim o telegramă căutat ironică la adresa preşedinţiei României şi a FRF. Nu Traian Băsescu, nu Mircea Sandu, nu Alexandru Deaconu au răpit rapidiştilor bucuria unei victorii împotriva Stelei. Nu. Autorul moral al depunctării este George Copos. Înainte să-i fi vîndut acţiunile lui Taher, a cumpărat slăbiciunea cu ambele mîini. Nu înainte să fi vîndut la preţ de chilipir prestigiul clubului. Copos a transformat Rapidul într-o echipă numai bună de pedepsit. El nu are colaboratori, ci subalterni. Servanţi. Pozează în victimă şi i s-a făcut pe plac cu perversitate într-o lume de unde cavalerismul a fost izgonit. Cei care au aruncat din tribună au desăvîrşit opera. Urmează era Taher. Cum o fi arătînd farmecul vieţii iordaniene nu ştim.

85 comments ↓

# 85 Cristi-Iasi on 01.04.08 at 5:09 pm

Sincer te-am vazut la cateva emisiuni tv si am observat ca de foarte multe ori nu esti atent la meciuri dar in schimb incepi sa critici pe unul sau pe altul. Acum te-ai luat de George Copos care poate daca nu era(asa zgarcit cum spuneti voi ziaristii din sport) nu ajungea Rapidul sfert-finalista.Care e diferenta intre ceilalti conducatori si Copos? Unul ca Iancu sau Becali dau din gura si spun ca baga bani multi, dar unde sunt acei bani? Unde e valoare echipelor ? Le vad in campionat si imi lasa un gust amar cand vad cum castiga meciurile. Unde sunt acei mari jucatori ai Stelei sau a altei echipe?La noi in Romania toti conducatorii sunt la fel, poate difera educatia. Si la acest capitol sigur Copos sta destul de bine in comparatie cu ceilalti. Deci cu ce este de vina el? Joaca Copos? Are o echipa care trebuie sa joace si atat. Nu cum se tot vorbeste ca nu a fost alaturi de echipa. Patronul doar da banul. Cat despre tine ai ajuns unde ai ajuns prin mult noroc. Te-a analizat intamplator la mai multe emisiuni si nu prea te pricepi la fotbal. Ai ajuns printr-o intamplare acolo unde esti. Cand te-am vazut cum vorbeai de o faza pe care nici nu ai vazut-o si afirmai fel de fel de chestii, ca dupa o reluare sa fie cu totul altceva. Deci cu alte cuvinte erai pe langa subiect. Dar ma rog, nu esti prost ca ajungi la emisiuni, fraieri sunt cei care te invita.
Pa si mai urmareste meciurile daca tot vrei sa vb de ele.

# 84 apoca on 01.04.08 at 3:59 pm

In principiu aveti dreptate domnule Geambasu cand invoca ti personalitatea lui Copos si autovictimizarea suporterilor. Dar, pentru a fi fair play nu credeti ca sunteti dator si cu o analiza la rece?

Va propun sa faceti o analiza a ultimelor 10 campionate (castigate, pierdute sau in care pur si simplu rapidul nu a contat) si sa calculati numarul de greseli de arbitraj pro si contra pentru Rapid, Steaua si Dinamo. N-ar trebui sa fie prea greu de facut pentru ca GSP a publicat periodic astfel de statistici (pe x etape, pe tur, retur etc …). La o adica va poate ajuta si Ionut Iordache. Adunati, cifrele, publicati-le si haideti sa tragem impreuna o concluzie despre autovictimizare. Daca este ea inchipuita sau nu.

Va cer lucrul asta ca suporter Rapidist. Imi amintesc o tona de furturi grosolane cu arbitrajul pe care noi le tinem minte dar ceilalti nu (tineti minte golul ala intrat juma de metru in poarta la craiova care nu s-a dat ca sa castige steaua campionatul? e doar un exemplu dar mai am si altele).

Nimanui nu ii place sa fie victima - sau in fine, aproape nimanui - si nici suporterii Rapidisti nu fac exceptie. Suntem pur si simplu frustrati de cate ori am suferit nedreptati pe care a trebuit sa le inghitim.

Dar poate mi se pare mie. Haideti sa vorbim pe cifre. Aveti curaj?

P.S. pentru oitele ratacite pe aici: cand ne-ati furat cu arbitrii ati zis ca suntem patimasi, ca n-a fost gol/11/rosu etc…, ca mai fac si arbitrii greseli. Ei bine anul asta ati fugit ca lasii si ati inceput sa va jeliti la comisii ca voi nu vreti rejucare. De data chiar v-ati facut de rahat si o sa va scoatem asta pe nas 10 ani de acum in colo.

# 83 busuioc dres on 01.04.08 at 2:49 pm

Fluturele trage la lampa, musca la ….t si hotul la locul faptei. Tare mi-e frica (ba chiar sunt sigur) ca vinovati, de data aceasta, pentru nefericitul deznodamant al meciului Rapid - Steaua sunt chiar Basescu, Sandu, Deaconu, Becali, Geambasu si altii. Nu m-am mirat de niciunul cat m-am mirat de Geambasu si de altii! Pana la urma, ”sistemul” (blamat altadata chiar de catre voi) nu se dezminte! Dar voi? Ii cultivati pe Copos si pe Becali si va scapa fotbalul printre degete. Lectia tribunei de la Vaslui (amaritii de ei) spune mai mult si mai adevarat decat toate cronicile ”filozofilor” fotbalului(cat pe ce sa zic ”filfizonilor”). Pana va potriviti vorbele cu literele, s-a terminat campionatul! Si tot degeaba!

# 82 panion44 on 01.04.08 at 1:48 pm

interesanta observatia cu antiteza dintre slogan si imn,bine scris domnul geambasu…

# 81 spectatorul on 01.04.08 at 11:24 am

PTR stelisti, VOI SUNTETI CEI CARE ATI ARUNCAT ATAT CU BRICHETE IN GIULESTI CAT SI CU NOROI in acest campionat de nonvalori si asta DE ANI DE ZILE ! MACAR IN ULTIMUL CEAS AVETI BUNUL SIMT SI RECUNOASTETI CA VOI SUNTETI CEI CARE ATI INCEPUT CU MECIURILE MURDARE, restul ce ar trebui sa faca, sa bata din palme??? STATI LINISTITI CA BERBECALI AL VOSTRU IN 3-4 ANI PIERDE TOT, ASTA DACA NU il ajuta DNA sa “scape” mai repede!!!

# 80 Busyka on 01.04.08 at 10:51 am

Sunt rapidist dar nu cred ca domnul Geambasu prin articolul sau a incercat sa jigneasca pe cineva si doar sa isi faca publica opinia sa despre ce si cum s-a intamplat in cazul Rapid - Steaua si in general despre ce a facut “marele” domn COPOS ! Nu trebuie sa lovit nu trebuie sa injuram un om care prin cuvinte neintelese de unii dintre voi incearca sa isi exprime doar propri-ai opinie… Nu cred ca domnu` Geambasu a tinut tine sau va tine in mod fanatic cu una dintre echipele ligii 1 ci doar cred ca simpatizeaza una sau mai multe echipe dar asta nu cred ca il va face sa jigneasca cluburile adverse echipei sale pe care o simpatizeaza… sa incerc sa sintetizam tot ce a zis domnul Geambasu si o sa vedem ca are o gandire de om intelectual cunoscuator al “fenemonelor” din fotbalul romanesc …

# 79 FanS on 01.04.08 at 7:24 am

Bai, oameni buni, o echipa, SPORTUL Studentesc a fost RETROGRADATA, stiti bine RETROGRADATA,deci se aude: RETROGRADATA, domnilor, pentru ca patronul a refuzat sa plateasca o suma modica de bani. Iar Sportul se afla in primele 5 - 4, echipe din campionat. Oare cat de morala a fost acea decizie???. Pentru ca acelor copii, li s-a furat munca nu pe un an intreg, ci munca de cateva sezoane, din cauza unei neghiobii a propriului jupin. Pentru ca stim bine: o echipa competitiva nu se construieste intr-un an, iar Andone si Dan Petrescu chiar realizasera ceva acolo.
De ce, pentru obiectivitate, nu s-a facut referire si la aceasta magarie fotbalistico - financiara? Sa puna mina si domnul Copos sa investeasca in stadion, nu numai sa scoata bani din vanzarea jucatorilor.
Si un subiect care nu este dezbatut de nimeni. Odata cu demolarea Nastionalului, stadionul Ghencea, ramine singurul stadion din Bucuresti, si deocamdata din Romania, la standarde de CL.Unde o sa joace Rapid sau Dinamo, in cazul in care ajung in CL? Pai nu va dati seama ca suntem singura tara de la Euro care are un SINGUR stadion omologat pt CL. Iar daca nu se fac investitii si aici, s-ar putea ca peste ceva ani sa nu mai fie nici el valabil.

# 78 rapidist de cand ma stiu on 31.03.08 at 11:17 pm

Cei care va dati suporteri adevarati va pun si eu o intrebare:daca steaua ar retrograda maine, prin absurd,cati a-ati mai tine cu ea? va spune asta un suporter al Rapidului care a prins vremurile alea de opreliste in care ,,sefii,,vostri de la steaua ne dadeau la ,,gioale,,iar stadionul Republicii, de care multi nici macar nu stiti ca a existat, era arhiplin la meciurile Rapidului din div ,,B,,! Am fost si vom ramane ,,singuri impotriva tuturor,, ! Mai bine asa decat sa ni se strige pe stadioane ca suntem MILOGI!

# 77 cristi on 31.03.08 at 10:58 pm

SA-I DECULPABILIZAM COMPLET PE ALDE basescu,m. sandu SAU PE CLOWNUL DE becali este o greseala enormadar am si eu o intrebare: URA PE CARE O AU SUPORTERII RAPIDULUI PE TOT CEEA CE REPREZINTA steaua SAU dinamo NU A FOST CLADITA PE VREMEA COMUNISMULUI ? IUBESC RAPIDUL DE VREO 30 DE ANI SI NU POT SA SPUN CA EU NU AM ACEIASI URA ,DIN ACELEASI MOTIVE….NU AU FOLOSIT NICIODATA,DAR NICIODATA SPIRITUL SPORTIV,PENTRU A INVINGE!!!NOI,SUPORTERII RAPIDULUI(CEI ADEVARATI)IUBIM SPECTACOLUL,SUSPANSUL SI IMPREVIZIBILUL,NU NE-AM BUCURAT NICIODATA LA “VICTORIILE” LUI COPOS CUM NU VOM SUPORTA NICIODATA AROGANTA ASA-ZISILOR GRANZI….

# 76 BauBau on 31.03.08 at 6:31 pm

@Tot eu.
deci citeste cele de mai sus si nu vorbi ca un ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) de la ci*mi*ti*rul gh*ena co*mu*nist ca la ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) stim ca nu va intrece nimeni ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat).
Rapid a stat 10 ani in B dus-intors de-a lungul timpului in perioada c*o*m*u*n*i*sta, NU 10 ani la rind, lucru cu care ne mindrim avind in vedere circumstantele in care Rapidul era retrogradata de catre partidul care va sustinea pe voi sp*ur*ca*tilor. Eu ma duc de 30 de ani pe stadioane im*be*ci*lu*le si stiu ce vorbesc copil stelist ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Tu esti nascut ieri si esti p*r*o*st facut gramada ca si 95% dintre ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Istoria o avem NOI in nici un caz voi. Voi aveti min*ciu*na, a*bu*z, pro*pa*gan*da dez*gu*sta*toa*re si de*zin*formare asa cum v-au invatat b*o*l*she*vi*cii care v-au ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), in niciun caz istorie.
“Fratia” cu Timisoara nu are nicio legatura cu sloganul “Singuri Impotriva Tuturor”. Cind mai scrii ceva judeca cu capul nu cu ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat).

# 75 tot eu... on 31.03.08 at 5:37 pm

cum poti sa declari sloganul: “SINGURI IMPOTRIVA TUTUROR” cand sunteti frati cu timisoara, cand antena 1 = rapid channel, asta e rapidul “parasuta romaniei”, striga cat ii tin plamanii ca “ceausescu si partidul, au retrogradat rapidul” cand ei au stat 10 ani in B, si nu au reusit sa promoveze (asta va este valoarea), v-ati infiintat in 1923, dar nici istorie nu aveti, au mai multe titluri ca voi: Ripensia, Chinezul si Venus (astea nu-s planete, sau sunt echipe?) cel mai bun slogan anti-rapid este: “ISTORIA VOASTRA, CATERINCA NOASTRA”

# 74 mirinda on 31.03.08 at 1:33 pm

sincer sa fiu rapid isi merita soarta, in ceea ce priveste comisia de disciplina, decizia este corecta si nu prea…rapid a fost genul de echipa care tot timpul a pozat in victima sigura, in fata ta erau mielusei, iar in spate iti dadeau cu bata-n cap…acum neputinta echipelor din campionat, este pusa pe seama arbitrajului si mai “nou” a stelei. La Iasi, nesimititul ala de muresan, zicea, ca deja meciu e dat, si iata ca steaua a pierdut, mai nemeritat decat a facut-o cfr-ul. Am senzatia cum spunea si lacatus ca impotriva stelei, toate echipele reinvie (ex. pandurii, uta, poli iasi)…in al doilea rand, in aceasta etapa ati vorbit numai de blaturile stelei, dar de ce nu ne aruncam privirea asupra meciului, pandurii 1-0 poli iasi ( nu e cam suspect rezultatul, avand in vedere pozitia din clasament al celor doua echipe, si ca iasiul a batut si pe steaua si cfr) sau U cluj 2-1 Otelul (cu 2 oameni in minus, a batut “U” care culmea ironiei era condusa si cu 1-0, nici aici nu-i nimic suspect), in ceea ce priveste jocul vasluiului, pe teren proprii a mai facut meciuri proaste (de ex. vaslui- unirea urziceni 0-0, vaslui 0-0 u cluj.. aceste meciuri nu au fost suspecte, doar cel cu steaua, nu?) ia uitati-va domnu geambeasu la aceste meciuri, ca stiti sa spuneti ca doar steaua face blaturi!

# 73 Potentatu on 31.03.08 at 1:26 pm

ma distreaza teribil unii care incearca sa scrie pretentios dar fac 1000 de greseli de gramatica.

mai domnilor, e la librarii si se cheama gramatica de clasa a 7-a. am luat-o si eu cand m-am prins ca am inceput sa gresesc. am citit-o si ma simt mai bine.

ceea ce va doresc si dumneavoastra.

# 72 BauBau on 31.03.08 at 12:46 pm

Cristiane (Geam/bashu)ori esti p/r/o/s/t ori te faci.
“Singuri impotriva tuturor” este sloganul Rapidului inca de pe vremea cind co/mu/nistii faceau ce faceau si retrogradau Rapidul pentru ca SI echipa SI MAI ALES suporterii DERANJAU multa lume… vezi ce se intimpla in ziua de azi cind steaua trebuie sa cistige cu orice pret campionate mincinoase… DARAMITE INAINTE de 1990…
pecind cuvintele “SuntemPesteTotAcasa” cu care incepe cel mai frumos si cel mai vechi imn al vreunei echipe din Rominia se refera la faptul ca inainte de 1990 Rapidul era DE DEPARTE cea mai pop/u/l/a/ra si iubita echipa din Rominia, lucru pe care banuiesc ca tu i-l stii dar fiind un om com/pro/mis si vindut, iti place sa haleshti materie cenusie.
Es/ti un ***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat) impreuna cu cei (***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)desigur) care-ti lauda (vezi Doamne) articolul. La sa/pa cu voi sc/la/vi/lor.

# 71 Sebastian on 31.03.08 at 10:33 am

…Nu stiu…poate ai dreptate…poate Copos a facut greseli, poate echipa manageriala nu a luat intotdeauna cele mai bune decizii, poate nici eu nu trebuia de altfel sa copiez la o sumedenie de examene in viata….cert e ca toata lumea greseste….si ce daca dl. Copos nu a procedat asa cum ai fii vrut tu sa procedeze…si ce daca Rapidul are imnuri si mottouri contradictorii…si ce daca….singuri impotriva tuturor si peste tot acasa acolo unde simtim ca e acasa….pe scurt…..in profunda mizerie constanta din fotbalul romanesc….o echipa se prezinta mereu imaculata….mereu cu un aer burghez….o echipa ce parca atunci cand se prezinta pe teren…mii de ingeri canta o data cu fiecare pas pus pe terenul de joc…iarba e mai verde….tribunele mai vesele….adica e fotbal….

P.S. Asa cum unii nu-l inteleg pe Nietszche…dar il respecta, asa va rog si eu pe dvs. domnule Geambasu…sa lasa-ti ceea ce reprezinta un fenomen de neinteles in seama celor care il inteleg si il respecta la adevarata valoare

# 70 Petry on 31.03.08 at 1:52 am

si inca o tema..era sa uit. analizati si textul meu de mai sus si spuneti-mi ce contradictii gasiti in el! o zi buna!

# 69 Petry on 31.03.08 at 1:49 am

domnule lingvist geambasu, daca tot te-ai lansat intr-o asemenea comparatie si ai dedus dumneata ca sloganul si versurile imnului se contrazic, de ce nu pui mataluta mana sa cauti anul in care au fost scrise versurile imnului si la cat timp dupa aceea s-a lansat si sloganul “SINGURI IMPOTRIVA TUTUROR”? asa vei putea sa gasesti singur rapunsul la aceasta nedumerire pe care o ai. stiindu-va un ziarist cat se poate de istet, sunt convins ca veti rezolva aceasta enigma si de aceea va ofer ca bonus un nou exercitiu de analiza logica si gramaticala: la inceputul sezonului, clubul UTA a adoptat imnul cantat de Marcel Pavel si Luminita Anghel. unul dintre versuri spune ca “echipa va avea victorii mii si mii!”. cercetati va rog de ce UTA a adunat doar 5 victorii si se zbate sa scape de retrogradare, daca imnul spune ca va castiga cateva mii de meciuri? astept rezultatul analizei dumneavoastra!! numai bine!

# 68 popaz on 30.03.08 at 10:10 pm

Inca o data… BRAVO CRISTI!!!
JOS PALARIA!

# 67 Razvan on 30.03.08 at 10:07 pm

Ai te rog grija de sanatatea ta, ca in ultima perioada ai ajuns mai rau ca si Pruteanu.
Lasa fotbalul sa-l judece cine stie si matale ocupate de OIERIT!!!

# 66 Victor on 30.03.08 at 9:54 pm

Bai Geambasule cum poti spune ca a fost blat la Steaua cu Vaslui. Te dai mare cunoscator de fotbal dar nu ai habar. Pai Stelei ia tremurat chilotii la meciul asta. Golanski si Petre Marin nu au dat o centrare din terenul advers. Plesan a stat doar la Steaua in teren. Pur si simplu Steaua a avut noroc, iar Laca a pregatit meciul foarte bine. Halal argumente, capitanul a fost cel mai slab jucator, a fost schimbat nu stiu ce varf cel mai periculos si Dorinel a fost cumparat. Bai treziti-va ca sunteti penibili la emisiunile astea. Vorbiti de apararea Stelei care evident nu este la indemana oricarei echipe din Liga Nationala. Porumboiul a fost prostit de bani, dar voi? Cum nu observati ca dorinta ceamai mare a lui Porumboiu este sa bata Steaua, si mereu dupa meciuri vorbesc doar frustrarile.

# 65 Legione on 30.03.08 at 7:31 pm

Geambasule, ai dreptate cu o singura exceptie, totul…:D

# 64 grant on 30.03.08 at 7:17 pm

GEAMBASULE ESTI DESTEPT, AI GASIT VINOVATUL. DE ACUM POTI SA MERGI SI SA DORMI LINISTI. POATE AU REZULTAT SI CEVA BANI DE NUMARAT.

# 63 R1923 on 30.03.08 at 5:56 pm

Nu zice rau ceea ce zice dl. G. E obiectiv, zic eu.
Dar domnule, daca nu ni s-ar deschide portile, n-am putea juca fotbal :-)

Observ ca suporterii anumitei echipe repeta la nesfarsit ca suporterii rapidisti creaza mereu probleme in Giulesti. Fals. Sunt probleme la meciurile cu steaua&dinamo.
Condamn “violenta” pe stadioane, dar la o adica, fiind latini, ii inteleg si pe cei care sunt frustrati cand joaca pe terenul propriu o echipa a carei patron si jucatori au scandat la unison “liga campionilor, interzisa ***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)sau “suspendati-ne, uram ***(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)Bietul Banel… si bietii jucatori ai Rapidului.
Nu stiu zau la ce rezultate te astepti cand instigi la ura si rasism. Probabil la floricele si la cantecele de genul “ceausescu, pace”.
Poate ca daca s-ar fi luat atitudine atunci, altfel ar sta lucrurile acum. Dar cine stie?!

# 62 BONANO on 30.03.08 at 5:25 pm


.
Geambasule, de ce gandesti ca un geambas !
.

.Ce legatura are Copos cu campania de ajutorare a echiei steaua de catre arbitrii , comisii si mafia fotbalului romanesc ???
. Uiti asa repede modul in care Steaua Talambului GIGI , a “castigat” cele 3 puncte cu CFR; cu Unirea Urziceni, cu UTA (gol din min.90 inscris neregulamentar ; lui Habibu , putin i-a lipsit sa-l darame pe Badea, dupa ce a urmarit sa joace mingea) ???
.
.Copos e vinovat ” ca arbitrii sunt cumparati de GIGI ,sub privirile ingaduitoare si cersetoare ale lui Sandu si Mitica ? ; . Ti-ai pus acea simpla intrebare cat vor primii Sandu si Mitica din cei 10 milioane de euro de la “Milostivul GIGI”?.
.
Incerci sa manipulezi Geambasule, mutand mortul (vorba sefului tau NEA OVIDIU), de pe strada mafiotilor Sandu, Mitica ,GIGI et. comp, pe strada lui Copos.
.
Bine ca Steaua “a castigat” in dauna Rapidului , ca sa dormiti linistiti , dar nu uita ca aceasta infrangere a giulestenilor este o victoriei a mafiei fotbalului romanesc.
.

# 61 sorin on 30.03.08 at 4:29 pm

bah prostilor
in frunte cu becalosu

uite cum sta tb in primu rand chiar becali
a spus ca va da oricat ca sa castige campionatu
si ce s-a intimplat la rapid steaua ( bricheta)
da ,……..
cine o fi aruncat????
mda
ce sa zic niste cocalari si niste prosti , bah castigati pe teren oilor

# 60 hbk on 30.03.08 at 4:24 pm

***(comentariu banat din cauza limbajului necivilizat.va rugam sa aveti bun simt altfel nu veti mai avea voie sa postati mesaje pe acest blog.va multumesc)

# 59 Rapidist on 30.03.08 at 4:23 pm

Tocmai urmaream Valui-steaua…si imi dau seama k si rapidist cat de bine ne-a facut aceasta decizie…Sa va explic…1. Noi am jucat f bine aseara si am invins la scor chiar dc era in superioritate ( Rapidul ne-a aratat de multe ori ca poate sa piarda si sa joace urat chiar si in superioritate) 2. Si cel mai important oamenii incep sa vada ce este steaua de fapt..si obs asta chiar in meciul cu vaslui unde oamenii de obicei erau prosteaua, acuma au afisat niste bannere care arata inca o data conditia mizera a acetei relicve comuniste numite steaua…ura tovarasi

# 58 1923 on 30.03.08 at 1:30 pm

domnule geambasu, ati ramas repetent la limba romana in liceu ? stiti definitia imului? dumneavoastra nu intelegeti o metafora, nu mai vorbesc de definitia acesteia sau a altor figuri de stil… astept un articol in care sa explicati “Desteapta-te romane!” in acelasi mod in care dumeavoastra ati scris acest articol despre imnul rapidului! va inteleg frustrarea! sunteti stelist si toata lumea rade de dumneavoastra si de echipa cu care tineti dupa intamplarile din 2008 legate de echipa de***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)in rest numai de bine! eventual scrieti despre Gloria Buzau ca sa fiti putin mai obiectiv!

# 57 Iordanescu Alin Dan on 30.03.08 at 1:21 pm

Copos ar trebui sa comenteze despre eliminarea jucatorului de la Ceahlaul in minutul 6 si ca o concluzie sa ceara rejucarea meciului pentru ca rezultztul nu e corect.Sau acum e favorabil Rapidului si e bine,nu a fugit nimeni de pe teren s-a tinut pina in min 90 si a fost5-1.Acum a vazut Tudor un atac grav unde nu a fost ,s-au e tot o conspiratie de fapt vrea sa recupereze imaginea in favoarea Rapidului si a CFR-ului sa le apara intro lumina favorabila.Copos e penibil in tot ce a facut si cred ca singurul care a cistiga din fotbal.Comunist penibil-nu ma pot abtine -binew capleaca din fotbal m-am saturat de fata lui docta care stie tot si care ii apara pe sarmani.

# 56 bobitza on 30.03.08 at 11:27 am

Mai raodistilor, daca sunteti singuri impotriva tuturor, cum vreti sa va iubeasca lumea (cu exceptia rromilor ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)). Iar Craciunescu e un rapidist de va jeleste atat. -au angajat si pe el turcii la canal D unde se lalaie ca ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)! Deci mucles ! Rapidisti tuciurii, ce sunteti !! Sa stiti ca nu ati fost depunctati in clasament pt. ca meciul nu se termina in minutul 73! Mai bine sa ii educati pe huliganii din tribune ca sa nu mai arunce cu obiecte in arbitri si in adversari !

# 55 corneliu popa on 30.03.08 at 11:24 am

Ok, ok!!

# 54 corneliu popa on 30.03.08 at 11:24 am

Ce aveti ma cu domnul Poseta? de ce va luati de el pe cite-ul asta, este de la ziarul concurent!! IT, ce faci? Nu vedeti ca ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) sunt protejati?

# 53 jiji on 30.03.08 at 11:23 am

***(comentariu banat din cauza limbajului necivilizat.va rugam sa aveti bun simt altfel nu veti mai avea voie sa postati mesaje pe acest blog.va multumesc)

# 52 Luigi on 30.03.08 at 11:21 am

mama,ce tare esti geambasuleeee……….cum ai descoperit tu antonimia dintre imn si slogan….cum ai dezvaluit tu antiteza dintre cantec si deviza…..cum ne bucuram noi de inteligenmtele si spontanele tale sclipiri neurotice….

dupa toata campania prostoaia dusa in decursul acestui eveniment “bricheta” cand cu delicatete isi faceau loc spume anti visinii la gurita dumitale…ai tras apa acum cu articolul asta….

frumos cartierul obor nu?sa vezi ce smetie o sa ti percuteze craniu`…zdreanto care esti zdreanta…

cel putin 300 de insi si au focalizat tragaciu pe tine,galigan sinistru ce esti…dupa fapta si rasplata….vorbim noi….hai pa…

# 51 AcidMan on 30.03.08 at 11:21 am

mda. de la basescu trebuie inceput. pt ca in loc sa arate ca vrea sa curete societatea de mizerii ca mititica, sandu, si lupeste el medaliaza hotii. sa il voteze atunci ciorditorii din buzunare si prostii.

# 50 corneliu popa on 30.03.08 at 11:21 am

It, acum trebuia sa-mi dai un “Your comment is awaiting moderation”, recunosc!!

# 49 corneliu popa on 30.03.08 at 11:19 am

Hai ca ma duc sa joc un Conquiztador!! Imi dau voie intelectualii rapidisti! Pa, ma nebunaticilor de rapidisti!! Duceti-va fuguta la cea mai apropiata Sectie de Militie (reformulez Politie) si “dati-i in gat” pe cei cati va care “si-au tras in vena” si au aruncat cu OZN-uri pe teren! Si va dam alea 3 puncte inapoi, ca prea plange presa pentru voi, iar pe voi va doare la “basca”!! Daca obtineti semnaturi multe, retrageti-va din campionatul nostru si luatii de manuta pe cheferistii de la Cluj (Masoneria maghiara si cun iordanian) si duceti-va in campionatul… maghiar!

# 48 corneliu popa on 30.03.08 at 11:13 am

Sa nu ma dai afara!! ca te urmaresc, sa stii!! Sper sa aisimtul umorului, domnule IT!!!

# 47 corneliu popa on 30.03.08 at 11:11 am

Domnule, IT (vezi, iar te domnesc - fii si tu mai sensibil cu mine)!!! De ce nu-i “pui” un “Your comment is awaiting moderation!” si tipului cu nike-ul “pe-n pcoir de plai…”? Daca nu-i “pui”, te spun lu’ mama si imi iau jucariile si plec la sergentul Deaconu, care a facut “cerere” sa-l arbitreze pe nenea Porumboiu, ca poate il “baga” Corneliu Porumboiu in continuarea de la 432!! Vedeti ce intelectuali suntem si noi stelistii, domnule Geambasu!! Rautaciosule, numai pe noi ne dai “cu burta de pamant”

# 46 vgl on 30.03.08 at 11:11 am

Felicitari domnule Geambasu. Iata, in sfarsit, cineva care arata adevarata cauza a celor intamplate in Giulesti. Rapidul a fost penalizata pentru lipsurile grave in organizarea partidei care au pus in pericol integritatea fizica a arbitrului si jucatorilor. Este bine cunoscut faptul ca Stadionul Giulesti este cel mai nesigur din tara si are cei mai “salbatici” suporteri (vezi pungile cu urina aruncate in Fernandez, felgmele primite de Dinu, Panduru si alti antrenori ai echipelor vizitatoare etc). Iar Copos si clubul Rapid nu au facut nimic pentru indreptarea acestei situatii. Daca cel care a lovit arbitrul era identificat si ridicat pe loc nu se mai ajungea aici si sunt convins ca si decizia Comisiei de Disciplina ar fi tinut cont de asta. Unde este cel care a lovit, cine este el? Nici astazi nu stim. El este cel vinovat pentru cele intamplate Rapidului, nu arbitrul, nu stelistii, nu Basescu, nu Sandu etc..Iar acest individ nu s-ar fi manifestat fara “complicitatea” prin inactiune a lui Copos si a celorlati conducatori ai Rapidului.
Nu se poate desfasura o partida de fotbal, intr-un mediu in care arbitrii si jucatorii sunt agresati, la propriu, de suporterii gazdelor. Arbitrul a procedat corect si regulamentar cand a pus capat partidei in momentul in care si-a dat seama ca agresiunea careia, initial, i-a cazut el victima continua, putand face si alte victime.

# 45 Paul on 30.03.08 at 11:06 am

Situatia asta nu e numai la Rapid! Toate cluburile au presedinti care mai mult acuza decat sa ia masuri. Dar Rapidul are totusi o strategie aparte. Ei au invatat cel mai bine cum sa posteze in victime. Totusi sper sa se ia astfel de masuri in cazul tuturor echipelor care au astfel de suporteri! E inadmisibil sa iti fie frica sa mergi pe stadionul echipei favorite, sa nu mai vorbim de meciurile din deplasare, ca cine merge la acestea da dovada de inconstienta! Sper deasemenea sa se ia masuri drastice impotriva celor care au aruncat cu obiecte din tribuna. Poate asa reusim si noi sa ne cizelam!
Va rog pe aceasta cale sa nu mai scrieti de Copos, Becali, Borcea, Muresan & co. Vrem fotbal!

# 44 corneliu popa on 30.03.08 at 11:03 am

Andreiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Ai fost MANIPULAT, frate!! Numai sustine ineptii, cate scot de pe blog si dau si un “Your comment is awaiting moderation!!” Aaaaaaaaaaaaa, nu!! Tu scrii de bine pentru Rapid si esti anti Steaua! E ok!! Stai pe blog!! Meriti!! Iti da recompensa “o savarina” Departamentul IT de la Hazeta Sporturilor!! Meriti, inca o data!! M-am prins esti unul din “numerosii intelectuali” (sursa Cristian Geamgasul, materialul de fata, corect, nu?) de la Rapid, nu?

# 43 corneliu popa on 30.03.08 at 10:58 am

Domnule Geambasu, daca asta de la voi de la IT (ca l-am domnit pana acum degeaba - sic!!) arunc cu vreo cinci brichete in Gazeta voastra!! Si pe urma ma duc sa va reclam la Tribunalul de la Lyon!! Voila!!!

# 42 corneliu popa on 30.03.08 at 10:54 am

Sa traiesti Departameny IT!! Mii de multumiri pentri abticipatul “Your comment is awaiting moderation!!!” Si pe urma va prezentati in emisiuni televizate si ne prezentati procente scoase la imprimanta (gen Ivanovici, parca?) si ne demonstrati voi noua ca pe blog suporteri rapidisti sunt majoritari si toata ionia publica deplange clubul Rapid!! Merci, dupa ce “cenzurati pe blog” toate opiniile impotriva!!! Voi atunci de ce mai scrieti? Numai din orgoliu sau pentru a va justifica banii? Au trecut “vremurile” cu unanimitate absoluta!! Mai sunt si cativa ciuli-buli (sau gica contra) care au alta parere!! Voi de ce scrieti in dese randuri “fara acoperire” si fara sa citati sursele!! O stire se verifica la “trei surse”!!! Daca eram un om care injura sau scriam “cu ura”. mai ziceam!! Dar singurele mele “surse” sunt materialele din mass-media+opiniile mele. Daca voi m-ati manipulat, sa raspundeti, nu sa “ma aruncati peste 20 de minute de pe blog!!!”

# 41 trompeta carpatilor on 30.03.08 at 10:50 am

i-a batut…

# 40 i'm lovin it!! on 30.03.08 at 10:50 am

bai, babanule! bai, baiatule! du-te, ba, dupa vrabioru! ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)! ce mai vrei? asa e! ati pozat tot timpu in victimele sistemului dar adevaru e ca ati fost prea prosti ca sa stiti sa va depasiti conditia. abia astept sa vad ce face taher. o sa ia nocturna si o sa o vanda la fier vechi! ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) la toti baietzii de sub pod! sa muriti in chinuri ca steaua ia iar titlu si imnu cl se va auzi iar la noi in ghencea! multumiri pt cele 3 puncte. vreti, nu vreti, ne ajutati sa luam titlu. sa ma pupati pe cap!

# 39 trompeta carpatilor on 30.03.08 at 10:49 am

vai de mama lor…
asa au fost si victimele echipei de divizia c, ariesul turda, care i-au batut in finala cupei romaniei…
Se mai adaug ca cele doua titluri castigate dupa revolutie au fost cumparate cu “magazine” de televizoare samsung, oferite de copos arbitrilor? Se aude domnu’ craciunescu?

# 38 Andrei on 30.03.08 at 10:46 am

va feriti sa vedeti aceste magarii facute de acest “mare” club … numit steaua si avand culorile comuniste si acelas spirit. nu vreti sa vedeti, va este frica … o sa ramaneti fara “mandria tarii” , nu ?! priviti cazurile italia… juventus a fost retrogradata pt cateva meciuri furate ia fost retras un campionat… la noi pt cat a furat steaua ar trebui desfintata, asta spun numai dupa ‘89 numai vb de ce a fost inainte .. si stiti si dvs despre ce vb , numai k nu doriti sa vedeti.
credeti k pe lume exista numai banii , dar va inselati.. intr-o zi istoria o sa va judece si atunci veti regreta, sau poate nu … disgust domnilor !

# 37 Yoyoyoi on 30.03.08 at 10:43 am

Tare ma tem ca venirea lui Taher n-o sa aduca multe imbunatatiri cu privire la galerii si tribune. Suporterii tot aia raman, chiar daca s-a schimbat conducerea. La fel de necizelati, obraznici, salbatici si nesimtiti. Foarte rar am intalnit rapidisti cu bun simt si sunt de apreciat tocmai pentru raritatea lor.

# 36 corneliu popa on 30.03.08 at 10:43 am

Nu sunt singuri impotriva tuturor!! AU INTREAGA MASS-MEDIA INTR-UN COR ANTIC CARE II PLANGE SI DEPLANGE!! DE LA LUPTA MASS-MEDIA-SANDUMIRCEA N-AM VAZUT CAMPANIE DE PRESA MAI DESENTATA ORO RAPID. Numai erau devina comentatorii TV care instiga suporterii (vezi cazul Andone la Iasi si nenumarate cazuri cand comentatori TV, in direct, prin nepricepere, labilitate psihica si rea credinta -vezi doamne ei sunt loaiali Institutiei de unde isi ia banii - si asa instiga din… prostie) Ani de zile PRESA ” a ras pe sub mustata si pe-nfundate” cand suporteri rapidisti “albeau” cu flegma antrenori (fosti jucatori de marca) si conducatori!! Si acum un intreg “cor antic” (ca-n tragediile gredesti) “murdaresc” in stil dambovitean (inconfundabil) MUNCA A ALTOR ECHIPE, care nu au alta vina decat ca sunt antipaticii (finantatorii) conducatorii si ca “da bine” la CV gazetarilor! Si inca o remarca , nu s-au terminat intelectualii din Romania la clubul Rapid!! In final as dori sa-l intreb pe rafinatul si pro dinamovistul autor de material, DACA CLUBUL RAPID ESTE ATAT DE CORECT UNDE SUNT SUPORTERII CARE AU AURUNCAT CU OZN-uri pe stadion? Oare nu erau bune “plasele pentru animale (sintagma presei obiective) care le-au rupt in Ghencea (mieluseii de drogati rapidisti, pe care ii tine presa in brate?) Pana atunci nu reie (instig si eu oamenii) decat ca materialul dv este SCRISLA COMANDA (ramane de vazut comanda inimii, a argintilor sau apoliticii editoriale…) Cu respect si anticipez ca nu imi veti raspunde niciodata, sau un cel mai rau caz (conform uzantelor Gazetei, daca scrii impotriva “corului antic:, Departamentul IT “te arunca de pe blog” sau asta este “normal numai pe blogul d-lui Tolontan?) La buna… vedere!! Oare?

# 35 ender on 30.03.08 at 10:36 am

@Dragos - te lupti cu morile de vint. In afara de articolul cu “Draga mea maimuta”, n-am vazut pe nimeni sa condamne mizeriile care se intampla pe Giulesti, cu scuipatzii care vin de la Tribuna 0 (!!!!!!), cu aruncari de pietre, brichete, cu arderi de tricouri (ati vazut pe Ghencea asa ceva?!) si alte porcarii. Iar decizia in cazul “bricheta” mi se pare anormala. Eu as fi vrut rejucare, depunctarea Rapidului cu 6-10 puncte, suspendarea terenul mai multe etape, suspendarea jucatorilor si oficialilor rapidisti pentru bruscarea arbitrului si inflamarea situatiei prin gesturi obscene. Sa zica mersi ca au scapat asa de usor! Si tot ei se pling!

# 34 ACARUL PAUN on 30.03.08 at 10:06 am

Bravo,scrii,bine,dar cu minciunile din fotbalul romanesc cum ramine?STEAUA,demonstreaza pe zi ce trece ca isi merita renumele din “epoca de aur”, fura cum poate si din toate pozitiile pe fata.Inainte era ordin ,acum? ORDIN de la ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
Inainte de 89′ fura STEAUA si trebuia sa fure si DINAMO,da?acum a ramas sefa la “ciordit” doar STEAUA,avind cel mai bun “transfer” din fotbalul romanesc ,GIOVANI,varul barbugiu.
FURATI,ca asa va sta BINE,continuati TRADITIA,apevistilor,faceti CAMPIONATUL romanesc de BISNITARI.

# 33 Dragos on 30.03.08 at 7:58 am

auzi mey sorins “singur impotriva tuturor” ma faci sa rad :) .. auzi singuri impotriva furturilor :)) .. pai chiar copos recunostea ca pe timpul lui lucescu titlul l-a costat mai mult decat facea .. cam ce crezi tu ca inseamna asta? .. jumate din arbitrii aia aveau magazine partenere firmelor lui Copos, stadionul se modernizeaza si acum pe banii ministerului, adica bani publici , si sponsorizari vin din afaceri cu loteria , adica tot banii statului..
Mi se pare o mizerie ca se incearca din partea rapidistilor mutarea atentiei de la imbecilii care au aruncat cu obiecte in teren la decizia comisiei .. de ani de zile se arunca cu obiecte in teren pe giulesti, se scuipe antrenorii adversari si nimic nu se intampla .. acum cand in sfarsit se intampla ceva vinovati sunt cei care pedepsesc si nu cei care au aruncat. Problema rapidistilor e “de ce s-a inceput curatenia tocmai cu noi?”.Ghinionul lor a fost ca acum a fost lovit arbitrul.
E adevarat ca Jiji o fi jucat ceva la butoane, dar daca nu ar fi existat tampiti care sa arunce cu brichete nu ar fi putut nimeni face nimic .. si sa nu se spuna ca aceia care au aruncat erau stelisti ca ma faceti sa rad :).
Principala problema ar fi daca in cazul unor situatii asemanatoare la Steaua, Dinamo sau CFR nu se vor dicta masuri identice ..atunci da , rapidistii ar avea dreptul sa se simta persecutati ..pana atunci insa fac multa gargara pentru nimic..

# 32 stef on 30.03.08 at 7:52 am

este bun dar cam tarziu,poate ar fi fost mai bun cand sa intrerupt meciu.dupa meci toti au sarit de partea stelei,nimeni nu a considereat ca arbitru putea sa fie gresit.poate sant ramasitele de la comunism sa te aliniezi sau poate este mai usor sa te dai de partea celui bogat dar este sigur ca dreptatea mai devreme sau mai tarziu o sa invinga.trebuie sa spun ca mai bine mai tarziu decat deloc.sper ca in viitor reporteri o sa analizeze mai cu atentie inante de a lua o parte sau alta

# 31 Ciufut Oier on 30.03.08 at 7:47 am

OFERTE B.E.Caliste:
1.Ofer deacon raspopit, ascultator, bun la orice, cumparat anul trecut.
2.Caut pictor sa-mi repare vopseara patata inGiulesti,
3.Schimb comisie compromisa pe una necompromisa , utilizabila un an,
4.Angajez arbitri utilizabili in liga,
5.Doresc grafician sa-mi schimbe sigla electorala pe motive noi : brigheta ,
6.Dau goian aruncator brighete , pe goian bun,
7.Restaurez orice comisie disciplina ptr aparat interese propri,
8.Cedez nas compromise cu valetii sai ptr cioban seffrf;
N.E.Curatu

# 30 moscraciun on 30.03.08 at 7:14 am

Pai ziaristu’ lu peste asociarea cruciatilor cu ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) de la rapid are legatura cum are ma/ta cu mos craciun, pupati ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) mai ceva ca cei de la acasa si protv, rusine fraiere

# 29 ioan plischi on 30.03.08 at 7:11 am

in fine, s-a gasit cineva care sa spuna lucrurile mai in adincime. as adauga faptul ca nici aducerea lui rednic - impotriva “cursului jocului” - nu este straina de brichetarea respectiva.

# 28 gigi on 30.03.08 at 5:00 am

nimic nu ma mai mira…a cumparat ciobanul si presa…
de ce nu scrii nimic de moralitatea prin care un sef de stat inmaneaza o medalie, unui arbitru care urmeaza sa fie supus a doua zi judecatii unei comisii?nu ti se pare ca totul a fost premeditat?nuuu banii cu miros de cas ….defapt nu au miros

# 27 Sorinss on 30.03.08 at 4:24 am

Domnule Geambasu, sa va explic-in cazul in care dvs.,ca si absolvent de litere, nu intelegeti o metafora: “singuri impotriva tuturor” se refera la “singuratatea” unui grup de oameni care incercau sa lupte “impotriva tuturor”furturilor din sport,conditiilor existentiale si sociale precum si sa isi exprime prin metodele cele mai la indemana,dezaprobarea,dezgustul si razvratirea impotriva unui sistem (social sau sportiv). Faptul ca “suntem peste tot acasa”sugereaza caldura si respectul cu care eram primiti oriunde mergeam de catre acei oameni care simpatizau cu ideile transmise prin mentalitatea si jocul Rapidului.Sa fii respectat de adversari prin prisma calitatilor tale,sa fii corect in atitudine, sa ii poti strange mana unui om stiind ca l-ai invins” in lupta dreapta”,sunt atribute proprii Rapidului de multa vreme… Si mai stiti ceva? Istoria se repeta…!

# 26 Pe un picior de plai... on 30.03.08 at 2:56 am

Pe-un picior de plai,
Erau multi parai,
CIOBANU i-a dat,
MEEEACONU i-a luat,
Ca sa faca in Giulesti
Ce n-au facut Ceausesti.

In minutul spatestrei
Ii conduceam pe miei
Cand deodata din tribuna
Ii sari in capatana
Si deodata el striga:
Mama mama nu mai da.

Nici cu fieru’ de-l lovea
Nu putea sa urle asa

Nici o clipa n-a trecut
C-a suflat in al lui flaut
Din tribuna ce se vedea?
Oaia Lovin murmurea …

Stii sa numeri pan’ la zece?
Uite oile cum “trece”
Pe la zece si jumate
Erau in BLUGI toate.

Vai ce fotbal mai avem
De ai parai il faci modern
Il opresti in orice clipa
Si comisia te felicita

# 25 mihai on 30.03.08 at 2:43 am

d-le geamb oaia, chiar nu ati vazut cum in ultimii ani steaua a castgat tot ce a castigat NUMAI prin frauda? ba da!!!! stiti. dar nu o sa rcunoasteti pentru ca in afara de faptul ca sunteti stelist ati luat si comisioane grele. daca v-ati fi revenit si ati dori sa fiti un reporter corect (ceea ce nu exclus) ar trebui sa le returnati (poate dublate, poate mai rau). presa sportiva ar trebui sa fie garantia seriozitatii institutiilor care conduc fotbalul romanesc. dar nu este asa si din acest motiv fotbalul romanesc se duce la fund. DAR VA GARANTEZ CA SE VA TERMINA SI CINE STIE, UNII RASPUNZATORI VOR FI DATI PRIN PACURA SI FULGI! revenit-va la timp, nimeni nu acuza pe nimeni ca e suporterul unei echipe, dar cand este formator de opinie trebuie sa uite de propriile simpatii. PENTRU NOI SUPORTERII DIN FOTBALUL ROMANESC! si nu tinem toti cu steaua…

# 24 Pe un picior de plai... on 30.03.08 at 1:47 am

Echipa FC Steaua (Sezonul 2008)

Patron:

* Cioban Gigi Z. Berbecali (Z. provine de la cuv. Zdreanta … care este)

Portari:

* Colonel Oier Cernea (in Rezerva)
* Zapata neagra (din specia ovina Robinson)

Fundasi:

* Eugen Baciu
* Emeghiara mioritica
* Dorin G. Oaian
* Oaia Golaneanski
* Mielunesu
* Berbec Petre Marin
* Tradatorada
* Miorel Radoi (capitan de plai)

Mijlocasi:

* Berbedica
* Eugen L. Ovin - Desi pare o oaie blanda si inofensiva ea este destul de
sireata si foarte agera. Caracteristicile acestei mioare
este aceea ca are o rapiditate iesita din comun. Daca
turma sa este condusa in min. 73 cu 1-0, in mai putin
de 10 sec isi cheama toate oile din turma la vestiar si
paraseste urgent tzarcul, turma sa castigand INTOTDEAUNA
CU 3-0. (COMISIA DE DISCIPLINA IUBESTE ACEASTA SPECIE)

* Blanel Nicolita (zis si Oaia Neagra) - are tendinta de a incurca poarta
adversarilor cu cea a mioarelor din propria-i turma.

* Oaia Plesana
* Ovina Petre

Atacanti:

* Bade Nicolae
* Daryo M. Oiereno
* Habib Habib BOU (corcitura)
* J. Oise Pipi M. Oiereno
* Andres Scleroza (aceasta oaie se pare ca e purtatoare de viermi de galbeaza)
* Adrian Neagra

Prietenii remarcabile din istorie:

DE REMARCAT FAPTUL CA ARBITRUL MEEEACONU este un foarte bun amic
cu CIOBANUL. Acesta primeste branza (urda/cas) de la
CIOBAN si in schimb el ofera 3p CIOBANULUI la masa verde. Din pacate
cele 3p nu i le poate acorda asa usor ci numai dupa partidele in care
primeste ceva de PLASTIC in cap.

# 23 1923 on 29.03.08 at 11:53 pm

mda..mai inv istoria acestui mare club..shi dupa mai vb..mereu am fost furati..iar cat despre complexul de inf… nu stiti ce vb..voi pt cupe si flori/ noi din dragoste pt culori

# 22 1one on 29.03.08 at 11:53 pm

Domnule Geambasu,daca acest caz va ajunge la curtea de arbitraj unde stim cu totii ca nu e Mircea Sandu sef sa comande musamalizare,credeti ca fobalul romanesc va avea de suferit?

# 21 braveheart on 29.03.08 at 11:30 pm

Bati campii. N-am inteles ce legatura are comportarea lui Copos cu depunctarea. Probabil ca ar trebui sa se comporte precum beeeecali si ai fi multumit. Bravo, i-ai mai dat o limba ciobanului.

# 20 calin on 29.03.08 at 11:27 pm

si te mai numesti echidistant domnule ziarist
cu ce obraza scrii despre steaua, dinamo si alte echipe cind tu cinti osanale rapidului?

# 19 Adrian on 29.03.08 at 10:43 pm

Corect, domnule Gembasu! Uneori cred ca, daca Rapidul ar castiga campionatul, fara sa se intample nimic cu conotatii negative impotriva acestei echipe, fanii ei ar fi pur si simplu nefericiti. Din pacate, domnul Copos a reusti foarte bine sa ii educe intru autovictimizare, iar simpla bucurie a jocului nu este de ajuns.
Spiritul acesta, de club etern sacrificat si nedreptatit, s-a reliefat si dupa eliminarea din Uefa, dupa 4 (patru!) rezultate de egalitate, cand Razvan Lucescu a spus ca nu i se pare corect ca o echipa ce n-a pierdut nici un meci sa fie eliminata! Corect, numai ca ei nu castigasera nici un meci, de asemenea!

# 18 requiem on 29.03.08 at 9:31 pm

Despre articol, excelent si reflecta bine aura din jurul acestui club. Sunt ca un copil iresponsabil si complexat care amenita ca daca nu i se cumpara si face cadou o bicicleta se aseaza in mijlocul autostrazii. Rapidistii sunt genul de oamnei educati sa urasca si sa provoace scandal si anarhie. Vor respectarea regulamentelor, dar numai cand ii avantajeaza pe ei…

# 17 requiem on 29.03.08 at 9:08 pm

Cineva sa-l opreasca pe Craciunescu ca de cateva zile si-a facut abonament la televiziuni si dezinformeaza cu nerusinare cititorii fara cunostinte juridice.

In regulament nu se specifica ca arbitrul trebuie sa opreasca meciul imediat ce este lovit de un obiect, nu este specifica nici un timp de oprire care sa curga incepand cu momentul impactului.

Regulamentul precizeaza ca in cazul lovirii, arbitrul poate sa continue meciul, sa-l opreasca temporar sau sa-l opreasca definitiv. Cred ca este foarte clar ca arbitrul a oprit meciul definitiv, iar celelate 2 situatii: continuare jocului sau oprirea temporara nu opereaza, pentru ca arbitrul nu a mai fluierat reincepera jocului.

Este foarte clar, ce a gandit arbitrul la nivel de intentie este irelevant, nu este o chichita de care se poate lega orice incompetent pentru ca intentia arbitrului nu e reglementata, doar actiunea arbitrului: oprirea definitiva a meciului. Celelalte obligatii operau numai in cazul in care arbitrul fluiera reincepera meciului.

Asadar poate ii explica cineva lui nea Craciunescu si alte persoane cu pretentii aberante, despre specializarea muncii si autoritatea de a se pronunta pe chestiunii care nu le stapaneste; poate e in schimb jurist mr. Craciunescu caz in care imi cer scuze.

# 16 romanObosit on 29.03.08 at 8:55 pm

Un punct pe i. Rapidistii ar trebui sa citeasca cu atentie si sa reflecteze cateva zile. Victimizarea n-a servit nicicodata nimanui si daca esti singur impotriva tuturor vei sfarsi, natural, prin a disparea. Rapidul n-a pierdut decat un meci, nici macar n-a fost depunctata! Toata lamentatia vine din orgoliu meschin, am pierdut 3 puncte la Buzau, n-au nici o valoare, da’ alea 3 cu steaua faceau 20. Acesta-i mentalitate de echipa mica cu complexe de superioritate absurde. Cu asemenea mentalitate, Rapid n-o sa fie niciodata campioana.

# 15 chiar EU on 29.03.08 at 8:46 pm

sunt stelist si m-as fi bucurat sa-i batem in teren…nu stiu daca decizia de 3-0 este regulamentara si sincer NICI NU MA INTERESEAZA…pentru ca eu vreau ca STEAUA sa INVINGA JUCAND FOTBAL…si asta nu s-a intamplat…referitor la Copos…omul asta nu cred ca a inteles ca daca nu facea asa cum a facut 15 ani avea mai mult de castigat…si Rapidul la fel…in privinta Stelei…imi doresc enorm sa batem cu 3 la 0, dar cu GOLURI…nu cu Becali scandalagiu..nu cu brichete…
P.S.: cei ce au aruncat cu obiecte in teren sunt niste IMBECILI

# 14 doar o voce on 29.03.08 at 8:43 pm

curios acest articol pe site-ul gsp!

felicitari, mai rar un bob de realism in asa ziar proletar - oare nu v-a cumparat copos in secret?

# 13 Mario dinu on 29.03.08 at 8:30 pm

Totul are un inceput ca si un sfarsit,cred ca renuntarea lui Copos la rapid este de bun augur.Dar,ar trebui sa fie totala ,sa nu se mai bage la echipa.Inteleg ca nu ai nimic cu Copos s-au cu Rapid[personal] doar este o parere de a ta asupra fenomenului Rapid.Dar, Copos nu poarta chiar intreaga vina doar este un om ca si Becali,etc…de ce nu se intampla si cu Steaua la fel????

# 12 [D] [S] [N] on 29.03.08 at 8:30 pm

Ce paradox, nu?
“Nu’i echipa mai frumoasa si iubita ca Rapid” si cu toate acestea ei se simt “singuri impotriva tuturor”!

# 11 Stelist batrin on 29.03.08 at 8:29 pm

Ai punctat perfect acest paradox al Rapidului - ambitia de a se afirma, dublata de o pornire irezistibila spre auto victimizare care duce la construirea unei false imagini despre sine si partenerii de competitie pina la un divort complet de realitate. Rapidistii sint cei mai mari mitomani, uneori imi vine sa cred ca nu clubul Rapid il iubesc ei ci aceasta lume imaginara creata de generatii dupa generatii de frustrari si fantasme. Culmea, cele trei titluri cistigate de Rapid au fost obtinute de echipe foarte realiste si pragmatice care nu aveau nimic in comun cu fabulatiile delirante care, de obicei, inconjoara Rapidul.

# 10 keron on 29.03.08 at 8:28 pm

Dupa atatea articole clar pro Rapid care fac din ei o victima a Stelei, a federatiei, a Presedentiei, in sfarsit un articol care discuta problemele reale existente acolo. Aceasta victimizarea permanenta a rapidistilor, de la conducere administrativa la antrenori la jucatori si pana la suporteri nu face bine unui club cu pretentii de CL. Pana la urma acestea se folosesc pe post de scuza, o scuza rentabila si care ii scapa de raspunderea rezultatelor. Asta e valabil ptr toate echipele
PS: ptr cei care sunt rapidisti si vor sa le creasca inima-n ei de cat de victime sunt saracutii le recomand ProSportul, mai ales un domn Geanta….

# 9 nucu on 29.03.08 at 8:28 pm

Imi pare rauca trebuie sa va spun, dar de la inceputul campaniei impotriva Rapidului, totdeuna ati fost contr acestei echipe si nu numai a suporterilor.
Deci domnu Geabasu, nu pot sa te numesc decat: COPIL de OAIE.
Rusine!

# 8 alecks on 29.03.08 at 8:15 pm

cam asa e…pacat…dar asta face rapidul special…

# 7 micutu on 29.03.08 at 8:14 pm

..important e ca Rapidul incepe sa scape de tentaculele lui Copos…

# 6 babuinu on 29.03.08 at 8:13 pm

mai nene, eu sunt de acord ca ne-au luat 3 puncte si le-au dat oilor tale. ce nu-s de acord e ca acum se pot aplica regulamentele(ca deh, trebuia sa incepem cu cineva,cum spun ***** care conduc fotbalul), dar in alte cazuri aceste regulamente nu au existat,nu?

de ce in cazurile unor scandari rasiste, injurii grave ale oierului, surubul inexistent, manifestari grave ale suporterilor altor echipe(cazurile constanta si buzau ti se par cunoscute???)nu s-a aplicat regulamentul…acela din romania, nu din spania sau germania???

de ce scrii de copos si nimic de mircea sandu? ce treaba are copos cu regulamentele. putea sa faca orice lucru imoral impotriva Rapidului, asta nu trebuie sa-l transforme echipa in “ţinta perfectă” pentru depunctare.

tu nu faci altceva decat sa scrii ce gandesc, si mai grav cum viseaza majoritatea romanilor: cine latra, trage sfori sau are spatele asigurat si e mai presus de lege.

fii fericit cu rationamentu-ti ignorant!

# 5 Ţîră on 29.03.08 at 8:13 pm

Foarte bun articolul.

# 4 Stelistu on 29.03.08 at 8:11 pm

Este exact ceea ce un om cu minte gandeste. Era nevoie de o pana talentata pt a exprima aceasta idee si, in sfarstit, acesta a aparut.
Felicitari pt pozitia nonpartizana din ultima saptamana.

# 3 mircea on 29.03.08 at 7:27 pm

haha
foarte misto articolul!
parca usor usor, cu trecerea timpului te mai cizelezi si tu mai omule.

# 2 Radu on 29.03.08 at 7:21 pm

taher asta eu zic ca va aduce un plus rapidului din cate declara sau se mai aude…mas bucura sa fie asa ca atuncea poate ar avea si steaua cu cine sa se bata la titlu:))))

# 1 KKRRSS on 29.03.08 at 6:47 pm

sincer.. echipa rapid are suporterii pe care si i a “asumat” si de aceea merita o lectie pentru ca pe viitor sa nu mai fie scuipati toti cei care stau pe banca de rezerve a ” oaspetilor”… rapidul se identifica cu acei milogi din conducerea ei care cersesc simpatia tuturor precum si cei de acelasi pigment epitelial cu cel al supraponderalului ala de mic Napoleon :)
Sper ca sanctiuniler sa continue etapa de etapa …
Bafta la ghinion rapid !!! :)

Leave a Comment

Reguli :
1. Tratati persoanele care scriu pe acest blog cu respect, nu folositi un limbaj necivilizat sau cuvinte care sa aduca o vatamare morala celorlalte persoane care posteaza mesaje.
        a. In comentariile dumneavoastra va rugam sa va referiti doar la articolul/editorialul in cauza si sa nu atacati autorul.
        b. Nu folositi un limbaj explicit sexual, vulgar sau care sa jigneasca.
        c. Fara comentarii discriminatorii cu tenta xenofoba, antisemita sau rasista.
2. Nu publicati sau solicitati in comentariile dumneavostra adrese de web, produse sau servicii.
3. Nu transformati acest blog intr-un "chat".
4. Pentru protectia dumneavostra nu folositi in comentarii informatii personale, adrese de email, numere de telefon sau URL.
5. In comentarii nu puteti folosi decit urmatoarele coduri HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>
6. Daca aveti vreo plangere in ceea ce priveste administrarea acestui blog puteti trimite un mesaj la adresa de mail: contact@gsp.ro.
7. Comentariile care intra in contradictie cu regulile de mai sus vor fi sterse fara a se afisa vreun motiv.
8. Daca veti continua sa sfidati aceste reguli nu veti mai putea sa postati mesaje.

Comentand pe acest blog, sunteti de acord cu regulile precizate, le intelegeti si va dati acordul ca le veti respecta. Va multumim.