Dubios class

Corpodean a lovit din startul returului. Cît va mai fi tolerat?

Vorbim de valize şi uităm de arbitraje. La Iaşi l-am revăzut pe Sorin Corpodean. Centralul a fost invidios că microbiştii aşteptau un duel între Bergodi şi Napoli şi a ţinut să devină MVP-ul partidei. L-a eliminat uşor pe Mitchell, în minutul 22, şi meciul s-a schimbat radical. E de discutat dacă şi Bornescu trebuia avertizat. Mitchell a luat prosteşte primul “galben”, pentru un fault la mijlocul terenului, şi e un campion al avertismentelor. Dacă Sorin Corpodean a venit cu lecţia învăţată la Iaşi, cum îl incriminează Mititelu, misiunea i-a fost înlesnită de nerozia stoperului şi de ratările răsfăţatului Costea.

 ”Nu poţi să dai afară un jucător după o astfel de fază!”, l-a taxat Ion Crăciunescu. Corpodean poate! Tot el a decapitat Farul şi Timişoara, cînd îi ardea buza lui Dinamo, tot el l-a scos din minţi pe Olăroiu. Deşi în scriptele FRF centralul reprezintă Alba Iulia, el stă de ani de zile în Cluj-Napoca. E un veteran al subteranelor, un dalmaţian al fluierului. În cazul lui funcţionează prezumţia de vinovăţie.

În lumea arbitrajului circula o vorbă, cînd se alcătuiau clasamentele breslei: “Locul întîi e Corpodean, locurile doi şi trei sînt goale, apoi vin restul”. Niciodată nu i s-a reproşat valoarea, ci onestitatea cu care îşi practică meseria. E deja folclor taxa de protecţie pe care Gigi Becali mărturisea că a plătit-o cînd a intrat în fotbal pentru a-şi asigura bunăvoinţa lui Corpodean la sfatul lui Jean Pădureanu.

Crăciunescu poate fi acuzat că e subiectiv. A fost preşedintele Craiovei, a determinat UEFA să-l retrogradeze pe Corpodean din “First Class”. Centralul din Alba-neagra e mandatarul unui sistem ce refuză să se lepede de metodele ce au virusat fotbalul. Tocmai lui Corpodean intenţiona FRF să-i predea sceptrul lui Gheorghe Constantin. Nu, mulţumim! Lupescu invoca imaginea bună a centralului în Europa. Nu ştim ce referinţe a primit Lupescu, dar ar fi bine să facă un sondaj şi pe stadioanele noastre, populate de cetăţeni comunitari.

 Nu-i aşteptăm scuzele lui Corpodean, ne-am săturat de arbitrii ce-şi pun cenuşă în cap la talk-show-uri. Ar fi timpul să i se ofere o vacanţă mai lungă, permanentă dacă se poate. Marian Salomir a fost mazilit, cît timp va mai fi ţinut în braţe Corpodean? Mai are misiuni de îndeplinit? Oricum, viitorul arbitrajului românesc sună rău. Pleacă Sorin Corpodean, rămînem cu Haţegan.

64 comments ↓

# 64 grig on 05.03.09 at 2:22 pm

vad o serie de ‘’specialisti” care il apara pe corpodean….asta arbitreaza la comanda de ani de zile, si nu are nimic cu spiritul jocului de fotbal.este un bandit cu fluier si reprezinta f bine ce se intampla la comisia centrala arbitrilor si la distinsa FRF.

# 63 m on 04.03.09 at 5:52 pm

valoare echipelor romanesti se vede afara, pana acum trebuie sa stam cumintei, sa crestem copii cu valoare, sa stimulam scoliile de fotbal, sa nu mai aducem toate rezidurile de “fotbalisti” din afara(parca ar fi masini second-hand) si acesti mari finantatori sau mai degraba mulgatori de bani din fotbal , sa taca si sa aibe rezultate, ca sa nu imi spuna nimeni ca nu este o industrie de facut bani din fotbal, o sa ma intrebati care fotbal ??????????

# 62 uzu on 04.03.09 at 1:29 am

eu scriu acuma fara invidii sau partiniri. eu tin doar cu echipele romanesti care joaca in competitii europene. cel mai mult cu nationala romaniei.
am vazut la TV meciul de la Iasi.
Omul a dat al doilea galben pentru un fault din spate. V-ati gasit voi sa-l ingropati la comanda lui Mititelu.
Pe Craciunescu acuma il faceti Gica Dumnezeu. El tine in mana dreapta dreptatea si in stanga bastonu’ de maresal.
Plus ca vii cu argumente ca sa iti sustii afirmatiile, veci citate din Becali.
Hai ca esti tare…

# 61 florin44 on 04.03.09 at 12:10 am

Maestre,
Crezi ca doar arbitrajul e vina fotbalului submediocru care se practica in Liga lui Mitica?
De vina sint toti cei care se invirt (cu foarte mult folos personal) in aceasta lume, pe care o numim a fotbalului si care este mai mult decit orice guvern, decit orice Stat, este chiar peste legendara Cupola!
Un exemplu de cita minte exista printre oamenii “de” fotbal, ajunge daca citim declaratia lui Cristi Butelie-Borcea: “Imi place acest clasament cu Dinamo pe unu si Steaua pe sase”. Si, ca el sint toti, ideea generala fiind aceea ca este ff bine sa moara toate caprele, doar a lui sa-i dea lapte, daca e posibil si oua, si miere, si smaragde sau rubine, SUV-uri si elicoptere, insule in marile exotice etc.
Pina cind nu vor dispare toti, de la Mircea Sandu pina la ultimul maseur de la ultima echipa din Liga a III-a, nimic nu se va indrepta!

# 60 pt. DUM DUM on 03.03.09 at 4:01 pm

nu-mi dau seama din ce zona a tarii esti, dar cauta la institutul national de statistica si o sa te crucesti cand o sa vezi cum sta treaba cu *****!!!!! sunt zone in Romania care au cu cel putin 50% mai multi **** decat in Oltenia!!!!!!!!!!!!

# 59 poli on 03.03.09 at 1:40 pm

daca si ala a fost penalty la tanase… m-as lasa de scris.trebuie sa-ti fie rusine si tie si lui craciunescu ,care va tine partea.s-ar fi dat penalty la o faza identica in campionatul angliei,germaniei ,spaniei sau italiei???mai lasa-ne cu parerile tale triste si incearca sa fii echidistant ! i-a fost intins 10 cm ,cu doua degete, tricoul lui tanase -dubios ziarist…

# 58 miki on 03.03.09 at 11:21 am

Craciunescu,ala de a dat bani sa arbitreze o finala ce ucl,de asta vorbiti?Pai daca e dumnealui inseamna ca am nimerit.Alade si copii mici stiau ca la finala din 1995 de cupa,Rapid-Petrolul,avea spaga de la Copos 5000$?Voi nu vedeti ca omul sufera de locul doi,de faptul ca nu-l baga nimeni in seama.Si el si Argaseala cit si Zota ,niste bieti “fosti”:Argaseala cel putin a fost asistent si vorba aia sa nu confundam medicii cu asistentii.Dar astia,niste zdrente care au uitat ce faceau inainte de 89.Nu mai vorbiti voi de Corpodean,ca moral nu aveti voie sa o faceti pentru ca nu ati fost usi de biserica,o stiti prea bine!Vorba aia CIOCU MIC!

# 57 ptr-Super Nova on 03.03.09 at 6:02 am

Si eu m-am gindit la asta !! S-ar putea sa mai avem o surpiza, totusi ? Rapid ?

# 56 Super Nova ! on 03.03.09 at 1:19 am

Titlul e arvunit de Dinamo iar locul 2 de Cfr !

Sa fiti atenti cand Corpodean sau Hategan o sa arbitreze un meci al lui Dinamo sau al Cfr-ului ! Atunci o sa fir prapad !

# 55 CALINESCU on 02.03.09 at 11:09 pm

MAI FRATZILOR ,ORI SUNTETZI NEBUNI ORI SUNTETI IN SLUJBA CIOBANULUI !!!!
PAI PENTRU UN ASEMENEA FAULT CINIC TREBUIA ACORDAT CARTONAS GALBEN LUI MITCHELL SI ROSU DIRECT LUI BORNESCU !!!!
CRACIUNESCU E CEL MAI JALNIC INDIVID DIN PRESA SPORTIVA !!!!!!
EL ARE O TINTA FIXA :VASLUI SI DINAMO SI DOI MARI FAVORITI STEAUA SI CRAIOVA !!!! ESTI JALNIC D-LE CRACIUNESCU !!!!!!
PE CORPODEAN IL ACUZATI PENTRU CA V-A REFUZAT VALIZELE !!!!!
NUI ASA CA CEI MAI CORECTI SINT DEACONU SI COLTESCU !!!!!!!!!
HA ,HA , HA …..

# 54 lereter on 02.03.09 at 10:09 pm

Prima data l-am cunoscut pe Corpodean,zis si “Porcodean” la el acasa, la un baraj UTA-Rocar (Netoiu) ,cind a macelarit pe UTA,apoi l-am urmarit atent,pe la ASTRA,pe la Dinamo. Omul are creier,dar este un om fara coloana,sta prea mult “in patru labe”. Nu il pot intelege,desi ce face el pentru Dinamo in special,pentru FRF in general se chiama :executii sumare.Daca acest om continua inca,se datoreaza “clanului corupt M Sandu”,dar sa auzi ca ar fi avansat sef peste arbitri e ,chiar prea mult.Omul si-a pierdut credibilitatea,chiar daca ar vrea sa fie cinstit,nu mai poate.Metoda lui cu 3 bune,una “servesc patria” este deja de nedigerat.La Iasi a fost confuz,insa nu l-am vazut niciodata ajutand Craiova,asta e problema. Mergand pe mina lui Corpodean, Diaconu si pe coruptul Martis,semanind neincredere in Hategan,Kovacs,si altii tineri vom esua in ridicol. Singura nelamurire a mea este:cum se simte Corpodean cind se uita in ochii nevestei si copiilor (daca ii are),daca suporta imaginea sa in oglinda ?

# 53 Eparson on 02.03.09 at 10:08 pm

Balaci n-a acuzat arbitrajul.Si Balaci stie fotbal.Toti tantalaii si profitorii(in fotbal pe langa fotbalisti si ex-fotbalisti,misuna lingai ,inclusiv ziaristi care pentru un ban in plus l-ar vinde si pe tatsu)Mitchell e un client vechi ,si merita eliminat.Chiar Craiova nu mai aduce nimicin locul lui Mitchell?Hategan e acuzat pe nedrept.Putea da o eliminare ,dar la fel de bine nu.Lacatus e disperat la fel si Becali ,se iau de arbitrii ca toti muritorii.Becali e in faliment.Nu mai are bani .Sa lase pe altul sa investesca.

# 52 Caritasu on 02.03.09 at 8:51 pm

…sa nu-mi spuneti mie ca e corect Craciunescu… cate meciuri a stricat Craciunescu, numai el stie… vorbeste ciob de oala sparta…

# 51 Dan on 02.03.09 at 8:50 pm

Imi pare rau ca si dumneavoastra faceti jocul conducatorilor de cluburi ca si Craciunescu de altfel. Daca ati fi vazut reluarile se vede clar ca l-a impins pe atacantul iesean si atentie era si ultimul aparator. Deci nici nu mai trebuia sa de al dea nla doilea galben ci direct rosu. Din pacate conducatorii de cluburi dau vina pe arbitrii si nu vad cat de slab joaca echipa. Pai Craiova la cate ocazii a avut putea sa castige lejer.
Desi sunt stelist recunosc, aceiasi maniera a conducerii din Ghencea , arbitrul . Pai au avut ocazii de ce nu au marcat.In plus se plang de faulturi nesanctionate dar au uitat ca in 2 minute Nicolita a faultat dur de 2 ori si nici macar nu a primit galben. Se trece cu vederea ca echipa are putini jucatori de valoare si in plus, il respect enorm pe jucatorul Lacatus pentru tot ceea ce a facut pentru Steaua dar dati-mi voie sa spun ca din pacate Lacatus este departe de a fi un antrenor bun.

# 50 kappa on 02.03.09 at 7:11 pm

De acord.

Normal Corpodean nu ar mai avea ce cauta in arbitraj in Liga 1. Insa cineva acolo sus la Federatie il iubeste.

Ce a facut la derby-ul Dinamo-Steaua de acum doi ani? L-a eliminat pe Thereau de prin minutul 20 (direct rosu pe baza a nu stiu ce cot dat lui Moti); totusi Dinamo nu reusea sa se apropie de gol nici in a doua repriza asa ca a gasit oportunitatea si i-am mai dat un galben lui Nicolita (cica a re-intrat in joc fara permisiunea arbitrului) si i-a lasat in 8 jucatori de camp. Totul acoperit perfect de regulament!

Dintre toti arbitrii din Liga 1, el stie cel mai bine cum sa traduca o echipa in stil mare, cu seninatate si acoperit de regulament.

Corpodean e un caz mai aparte: la el nu se pune problema ca e bun sau rau ci pur si simplu el arbitreaza pentru o echipa sau alta in functie de interese.

E preferabil, la orice ora un arbitru tanar care greseste neintentionat, din lipsa de experienta decat un corpodean care face jocurile de culise ale altora.

# 49 fisherking on 02.03.09 at 5:40 pm

Sincer sa fiu, chiar nu inteleg de ce atata agitatie si nervi irositi. Dinamo a castigat acest campionat, inca dinainte ca el sa inceapa. Toata lumea stie asta. Chiar si Gigi, Paszkany, etc. E logic ca ei sa clameze titlul si sa simuleze lupta pana la ultima picatura de sange, altfel cine naiba le-ar mai da bani pe bilete si ar mai face rating epidemiei de talk show-uri de profil care au invadat ecranele tuturor televiziunilor fabricate peste noapte? Ce Doamne iarta-ma vreti? Sa piarda Borcea si ultima sansa de a asculta inmnul CL altfel decat pe telefonul mobil? Sa fim seriosi, cand ai atacanti ca Ionica Serea si fundasi ca si Corpodean, asta nu se poate intampla.

# 48 vlad on 02.03.09 at 5:24 pm

da’ dumneata cine esti d-le ca sa spui la finalul articolului : “pleaca sorin corpodean, …” ? vedeti, cu oameni ca voi nu se face fotbal in romania…mai bine ar fi sa nu mai vorbiti nici de valize, nici de arbitraje, ca de la o vreme sunteti mari experti in chestii din astea si sa “incepeti sa taceti”…mai nou e plin de bloguri cu niste persoane “inteligente” care isi zic of-ul … vai de voi…

# 47 Poker Mocangiul on 02.03.09 at 4:06 pm

** nu are si el cea mai mica mustrare de constinta

# 46 politehnica timisoara on 02.03.09 at 3:26 pm

o fost pus de sandu ca doar mititelu si iancu spun lucrurilor pe nume.

# 45 Marius on 02.03.09 at 3:19 pm

Pacat! Corpodean chiar e un arbitru bun dar n-are sira spinarii…LUPESCUle nu-l mai tine in brate ca o sa regreti !!!

# 44 Sache Slatina on 02.03.09 at 2:42 pm

Foarte bune observatii,dle reporter !Dar sint niste ziceri din popor care spun:”Nu mor caii cand vor cainii”/”Apa trece, pietrele raman”.Sa speram ca ni se vor face auzite vorbele. Toate cele bune! Hai CRAIOVA!!!Hai BAIETII!!!

# 43 DUM DUM on 02.03.09 at 1:56 pm

Mare-i gradina lu’ Dumnezeu . Pai eu pun problema de c e nu l-a eliminat pe Bornescu , de ce a tolerat jocul extrem de dur al oaspetilor , pefondul unui joc slab dar nelipsit de mari ocazii . Nu l-am vazut pe arbitru anuland vre’un gol valabil , oltenilor [ era sa zic tiganilor] . Ba eu zic ca in acest campionat ca sa nu mai zic in altele ati fost ajutati destul . Linistitiva si nu mai strigati ca broasca sub roata carutei !

# 42 dispret oltenesc on 01.03.09 at 8:16 pm

Cine mai are incredere in acest campionat? Numai la cat a fost nedreptatita Craiova si se poate presupune ca ierarhia e mintita deja.

# 41 mcalexpsiho on 01.03.09 at 5:05 pm

Epidosdul I.
Corpodean e arbitrul de casa a lui dinamo.si a oricarei echipe care cotizeaza.dar nu o incurca pe dinamo.el nu actioneaza de capul lui.cotizeaza mai departe ,si respecta directive venite de la federatie .nu stiu de la cine…cum iti dai seama de asta ??arbitreaza foarte bine in europa ,si in campionat cand nu are interese.el este un rau tolerat de federastie ..pentru a se putea realiza interesele acesteia.va urma..EPISODUL II

# 40 Dj on 01.03.09 at 3:39 pm

Cred ca ar trebui…scos din arbitraj,si dc nu se intampla asa cevaar trebui adusi acei unguri de la Vesprem sa se faca dreptate…cei care au ucis un om nevinovat,pt cei ca si Corpodean nu ar trebui iertati, numai asa poate starpim coruptia.

# 39 olteni on 01.03.09 at 3:26 pm

Va mulumim domnilor pentru obiectivitatea dvs de a nu fi partasi la complotul unei echipe de a nu prinde locurile de participare in cupele europene si care are multi jucatori tineri de perspectiva pentru nationala si cei mai fanatici suporteri din tara. E regretabil ca mafia sfideaza legea si valoarea unor echipe in detrimentul altora din mafie, dar e de apreciat atitudinea dvs pentru un fotbal cinstit si cu cele mai bune echipe in cupele europene. Daca acest arbitru era impartial si prestatia lui se nu fie invocata premeditata trebuia sa deie 11m la tinerea in careu a lui Tanase cu 2 minute inainte de final sau loviturile libere din afara careului care au fost faulturi clare.

# 38 nu conteaza on 01.03.09 at 3:08 pm

Da’ oare de ce despre Tudor “prosteaua” nu se spune nimic? E asa corect sau e “corect de ghencea” cum se spunea in alt articol ? Dar despre individul ala premiat pentru gasirea unei brichete ? Sau a fi corect in liga lui mitica inseamna a fi pro-turma ?

# 37 Sohil on 01.03.09 at 3:03 pm

@ alegzandru:
Bravo, ai pus punctul pe i. De unde pana unde, valoare la arbitrii nostri? Daca n-am fi atat de fanatici si de bolnavi de “scenarita”, am vedea ca arbitrii nostri sunt in media IQ-ului judecatorilor si conducatorilor romani actuali. De la un popor care produce zavorance si fernanzi pe banda noi asteptam valoare profesionala si intelectuala?

# 36 Sohil on 01.03.09 at 2:55 pm

Mi se pare mie, sau Corpodean, Salomir si Hategan sunt toti ardeleni, adiCA-CAmpionii onestitatii?! Altfel, Mitchell este **** care l-a calcat pe fata de Moti, atunci cand a fost eliminat aiurea Julio Cesar. Am auzit CA-CArnea de cangur, consumata in exces, prosteste. De unde atatea cacofonii? Pai, nu vorbim de Craiova?!

# 35 lucian82 on 01.03.09 at 1:53 pm

BINE SCRIS ; Corpodean sa fie numit sef la CCA, COMISIA sa-si schimbe sediul de la Casa Fotbalului(la Borcea in birou ) si totul va fiOK DINAMO siCFR isi vor imparti locurile1si2 in functie de !!??

# 34 marcon on 01.03.09 at 1:50 pm

Penibil!!!!!!!!!!!!! A inceput campania impotriva arbitrilor un a campionatului. Candva, m-am ocupat de fotbal in divizia C,dar nu ma ocupam atat de arbitrii. Nea Fane imi spunea nu il vrea pe X,pentru ca nu putea juca in sistemul lui. Daca un jucator rateaza de trei mari ocazii nu-i mare ,bine ca a stiut sa ajunga acolo.Nu-i apar pe arbitrii,dar mai sant si alte subiecte despre fotbal care nu merg bine.

# 33 wqf on 01.03.09 at 1:27 pm

Nu am nimic cu Craiova ,dar declaratiile ;patronului” ma lasa cu un gust amar .Oltenii nu stiu sa piarda .A arunca vina pe arbitru demonstreaza ca esti o echipa slaba . Craiova a uitat ca au trecut 30 de ani .Nu asa se face performanta ,cu bani si cu ;aranjamente” nu se ajunge in EUROPA.

# 32 dinamo CL. on 01.03.09 at 1:16 pm

craciunescu in sus , craciunesu in jos nu poti sa ai o parere personala.Totusi iti dau nota 7 pentru articol deoarece corpodean este un magar,cu toate ca ma asteptam la un joc mai bun al oltenilor.Chiar imi doresc sa joace Craiova in UEFA.Dar mititelu chelu sa termine cu declaratiile impotriva lui Dinamo.
Va salut!
Hai GAZU!!!

# 31 dinudanez on 01.03.09 at 1:06 pm

CRAIOVA JOACA FOTBAL,ASTA E O CERTITUDINE,DAR PROBLEMA EI ESTE NAIVITATEA SI PRIPEALA ÎN FATA PORTII! DEPRE cel eliminat CE SA MAI ZIC,ESTE LA A ENSPEMIA GRESEALA. CORPODEAN? CARACTER ZERO BARAT!

# 30 mircea-pro Dubios Class on 01.03.09 at 12:58 pm

Arbitrajele de pana acum n-au fost pro Vaslui sau pro Iasi,ci pro dinamo si pro cfr(cooperativa) si o sa vedeti confirmarea astazi si in restul etapelor care vor veni.
adversarele celor doua la titlu nu vor fi lasate sa-si ridice capul:Steaua,Craiova,Rapid,Timisoara.
Dinamo si CFR conduc cooperativa din care mai face parte si FRF-ul cu CCA-ul.
Dubios Class a spus-o uitand sa adauge in axa si cuplul Paszkany-Muresan.

# 29 David on 01.03.09 at 11:55 am

In primul rand, Iasi-Craiova mi se pare un soi de razboi intre Ciad si Mali. Batalie mare, nu zic… Asa, si daca castiga Craiova ce? Termina pe 7 in loc de 8? Iasiul retrograda de pe 16 in loc de 15?!
Altfel, imi place ca l-ai gasit pe Corpodean din Cluj, apoi ti-ai amintit si de Hategan, dar uiti de baiatul cu decoratie ca a dat Stelei 3 puncte la masa verde.
Eu cred ca TOTI arbitrii care au fost sunt si/sau vor mai fi fac meciuri praf pt interese, simpatii, bani, intimidari sau similar.

# 28 baba-oarba on 01.03.09 at 11:16 am

maica, cat sunt eu de clar-vazatoare, un lucru e limpede, craiova a pierdut in primul rand pe mana ei. daca costea o baga in poarta, era alta treaba. corpodean avea o misiune clara si s-a speriat ca oltenii aveau ocazii peste ocazii, si a rupt meciul imediat ce prostul ala de la antipozi (cred ca acolo se joaca antifotbal) i-a oferit prilejul. pe urma a lasat treaba mai moale, dar a avut grije sa nu fluiere faulturile de langa careul gazdelor, ca, mai stii, da unu’ cu of in ea si o pune la vinclu. una peste alta, iasiul n-are nici o vina ca oltenii au fost prosti si au usurat misia arbitrului. daca o bagau in poarta de vreo doua ori, atunci corpodean trebuia sa se dea in stamba, asa, in tot ce a facut, corpodean are 50% acoperire. vorbim degeaba.

# 27 adi on 01.03.09 at 10:52 am

iasul nu a meritat nimic in acest ,a avut mare noroc,cat despre jegul de arbitru,caruia nu-i pronunt numele,doar atat vreau sa-mi spuna cineva,pana cand va mai arbitra?

# 26 Marius on 01.03.09 at 10:18 am

Faceti un clasament la care sa adaugati/scadeti punctele pierdute/castigate din vina(din greseala)/cu ajutorul arbitrilor. Apoi faceti un clasament al arbitrilor care au contribuit la asta. Se spune ca exista o lege a compensatiei in orice. Sunt soldat roman in Afganistan si stiu ca acest lucru nu este valabil in viata. Daca faceti clasamentele de care va vorbeam, o sa vedeti ca asta nu este valabil nici in fotbal. Pentru domnii si doamnele care fac comentarii despre ceilalti pornind de la zona in care s-au nascut sau de la echipele ai caror suporteri sunt, ar trebui sa le transmit compasiunea mea, ca un bun crestin ce ma aflu. Dar stiu sigur ca asta nu inseamna nimic pentru ei. In plus, nu este unul din cazurile in care cei saraci cu duhul sunt binecuvantati. Domnilor si doamnelor, gasiti alte domenii in care sa va exteriorizati frustrarile. Fotbalul este deja intinat. ***

# 25 Cyo on 01.03.09 at 10:13 am

Nu cred ca a fost ceva intentionat.Asta e valoarea arbitrilor din Romania.Nu pot mai mult(sau poate chiar nu vreau sa se implice asa de mult)

# 24 dan-ieseanul on 01.03.09 at 8:56 am

La Iasi abia se aduna bani pentru restantele financiare, de unde sa-i mai dea si lui Corpodean !? Apoi cangurul ala nu e la prima eliminare de acest fel, ce vina avem noi sau corpodean ca ala e prost. In plus, daca era rau intentionat ca arbitru ar fi avut circumstante sa-l elimine si pe Bornescu. Pina la urma Craiova si-a facut-o cu mina ei, daca au pretentii nu pot rata asemenea ocazii. Le-au ratat cu seninatate si astfel IASUL A MERITAT PE DEPLIN VICTORIA !!! ****

# 23 Mircea on 01.03.09 at 8:55 am

Aline, esti total subiectiv! Ce e cu titlul asta : “Corpodean a lovit..” Daca oltenii nu stiu sa marcheze, cine e de vina? Dar, ia spune tu… portarul craiovean nu trebuia eliminat? Pai , tu inserezi parerea lui Craciunescu despre un meci in care joaca Craiova?
De ce nu il intrebi pe Porumboiu ?

# 22 mircea nicola on 01.03.09 at 8:41 am

Locuitori ai sudului maret al Romaniei, nu va convine cund sunteti “ciupiti” de arbitri. Dar credeti ca noua, ardelenilor, ne place de voi ?

# 21 marton on 01.03.09 at 5:20 am

D-nule, mie nu-mi vine sa cred ca un domn arbitru ardelean se poate “preta” la astfel de “scenarii” !! Pur si simplu nu accept. Ardelenii sunt cei mai “cinstiti”!!

# 20 sorin on 01.03.09 at 3:50 am

Corpodean a facut multe meciuri praf de-a lungul “carierei” sale.
VINA este a sa, a celor din Federatie cail il tin in brate si a Dlui.Lupescu pt ca el se ocupa de arbitraje!!

# 19 Dani_ bani on 01.03.09 at 1:03 am

100% adevarat

# 18 Decebal on 01.03.09 at 12:28 am

@Ion Craciunescu: la primul fault mingea a plecat cu o fractiune de secunda mai devreme decat alunecarea lui Mitchell, alunecarea a fost din lateral, insa nu catre picior, ci catre minge. La eliminare Mitchell nu a facut nici joc perioculos (daca unu baga capul in gazon cand tu dai cu piciorul nu e joc periculos), nici nu l-a impins. Primul care a atins mingea a fost Bornescu, Cristea nu a atins-o deloc. Te rog uita-te intai la meci, e pacat sa comentezi aiurea.

# 17 redandblue on 01.03.09 at 12:25 am

pai si hategan a defavorizat’o pe steaua , stancu fiind cu sangele pe fata iar arbitrul nici macar fault nu a dat

# 16 Dubios Class on 01.03.09 at 12:10 am

Axa Borcea - Lupescu - Corpodean in actiune.

# 15 catalan on 28.02.09 at 11:48 pm

Iasiul a meritat clar victoria … restul sunt povesti

# 14 caesar on 28.02.09 at 10:36 pm

Dragalasule,
Nu-mi aduc aminte sa fi fost la fel de revoltat in tur cand Poli nu a primit un penalty evident la 0-0

# 13 sheicu on 28.02.09 at 10:35 pm

Incepi cu o certitudine - “L-a eliminat uşor pe Mitchell, în minutul 22…” - si continui cu o indoiala : “E de discutat dacă şi Bornescu trebuia avertizat.” Cat esti de obiectiv! Lasa-ma sa ghicesc : “te sufoci” c-a pierdut Craiova!
P.S. Nu-l suport pe Corpodean!

# 12 Ion Craciunescu on 28.02.09 at 10:29 pm

Esti penibil draga “ziarist”. La primul galben, trebuia sa dea, de fapt, rosu pentru ca a fost atac din spate la Balba. Apoi a facut un serviciu Craiovei pentru ca aparatorul a impins din spate si a jucat si periculos cu piciorul iar Bornescu, atunci cind Cristea a prelungit mingea cu capul, a intervenit la jucator, nu la minge in calitate de ultim aparator. Asa este corect sa interpretezi, restul e… tacere inteligenta sau vorbarie goala.

# 11 mm on 28.02.09 at 10:03 pm

craiova a luat bataie pentru ca a luat gol si pentru ca prazarul de costea a fost in zi proasta. iar la steaua……. echipa este varzzzzzzza. a facut egal pentru ca este o echipa de nivelul div B. povestiti de arbitri cand cele doua favorite(craiova si steaua) sunt varza.

# 10 alex on 28.02.09 at 8:52 pm

Bun arbitrajul lui Corpodean impotriva Craiovei. Un fleac, ne-a ciuruit!

# 9 andrei on 28.02.09 at 8:47 pm

incepe in liga 1 asa numita discriminare pozitiva - echipele cu sansa a doua incep sa fie “ajutate” de arbitrii dupa atatea discutii privind favorizarea echipelor mari. Corpodean si Hategan sunt primele exemple. Adica am ajuns din lac in put. Cred ca va exista o exceptie care va intari regula - lucian dan nu va discrimina pozitiv pe pandurii din tg jiu

# 8 eu aka me on 28.02.09 at 8:38 pm

cati ori vedea asta?!
huh?!

# 7 1q on 28.02.09 at 8:29 pm

foarte bine ca esti direct si agresiv ! spui lucrurilor pe nume,corpo este omul cfr-ului si intr-o vreme lucra pt dinamo. iasiul n-are nicio vina,pur si simplu acum cfr-ul avea nevoie sa isi impiedice un adversar.
hategan…parca am revazut meciul din tur: n`doye neeliminat ,ghionea da ! acum,pavlovici iertat,toja,ba !
poate ca asta a jucat la 2 capete: sa nu-l supere pe nea adrian,dar sa se puna si bine cu muri !

# 6 alegzandru on 28.02.09 at 8:29 pm

Din pacate, s-a creat sentimentul ca avem albitri valorosi, dar lipsiti de onestitate. In cazul lui Corpodean poate se aplica, desi nu il cred mare valoare… dar in majoritatea cazurilor, arbitrii nostri sunt depasiti total, ca o paralela cu fotbalul pe care il slujesc. Sistemul de promovare e corupt pana in maduva, si asta nu poate avea decat consecintele pe care le comentam weekend de weekend.

# 5 marius sev on 28.02.09 at 8:27 pm

corect! munca unor oameni,onoarea unui oras bolnav de fotbal sunt terfelite de un arbitru dovedit ca-i naravit la rele. ce-i foarte rau ca omul stie ce face si face foarte bine. slab si complet aiurea comentariul partidei

# 4 alexx on 28.02.09 at 8:11 pm

frumos scris..ai perfecta dreptate in ceea ce l priveste pe corpodean.mai tin minte si acum meciul dinamo steaua 1.0 knd l a eliminat pe thereau degeaba si pe banel

# 3 marius on 28.02.09 at 8:07 pm

excelent articol

# 2 un cititor on 28.02.09 at 7:54 pm

100% de acord cu acest articol.

# 1 zagna on 28.02.09 at 7:49 pm

aline, cat timp ziarul scrie adevarul din fotbalul romanesc va fi citit cu drag, ca articolul tau de azi. necazul este ca nu va tine mult sa demascati magariile din fratia frf-lpf si tema imi este ca, peste doua zile, ii vopziti iar in feti frumosi pe autorii nelegiuirilor. eu nu le mai scriu/rostesc numele, ar fi bine sa o faca toata presa din tara. ne-am saturat sa ne tot ia de fraieri!

Leave a Comment

Reguli :
1. Tratati persoanele care scriu pe acest blog cu respect, nu folositi un limbaj necivilizat sau cuvinte care sa aduca o vatamare morala celorlalte persoane care posteaza mesaje.
        a. In comentariile dumneavoastra va rugam sa va referiti doar la articolul/editorialul in cauza si sa nu atacati autorul.
        b. Nu folositi un limbaj explicit sexual, vulgar sau care sa jigneasca.
        c. Fara comentarii discriminatorii cu tenta xenofoba, antisemita sau rasista.
2. Nu publicati sau solicitati in comentariile dumneavostra adrese de web, produse sau servicii.
3. Nu transformati acest blog intr-un "chat".
4. Pentru protectia dumneavostra nu folositi in comentarii informatii personale, adrese de email, numere de telefon sau URL.
5. In comentarii nu puteti folosi decit urmatoarele coduri HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>
6. Daca aveti vreo plangere in ceea ce priveste administrarea acestui blog puteti trimite un mesaj la adresa de mail: contact@gsp.ro.
7. Comentariile care intra in contradictie cu regulile de mai sus vor fi sterse fara a se afisa vreun motiv.
8. Daca veti continua sa sfidati aceste reguli nu veti mai putea sa postati mesaje.

Comentand pe acest blog, sunteti de acord cu regulile precizate, le intelegeti si va dati acordul ca le veti respecta. Va multumim.