Radu Cosașu

Excese? Violență? Pamflet? Uitați-le! Așa veți descoperi frumusețea textelor unui ziarist care se definește ca extremist de centru

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Radu Cosașu
„Wow!”-ul lui Lineker

„Wow!”, mi-am permis să exclam și eu, cu entuziasm chiar, aflând de acel „Wow, e om!” cu care a comentat Lineker ratarea de către Messi a penalty-ului din minutul 45, la 1-1, cu PSG. Ca să-i înțelegi geniul conciziei trebuie […]

...

Detaliile unor ”optimi”

Inutil să ne precipităm în comparația prestațiilor lui Messi și Ronaldo sau între cele ale lui Haaland și Mbappe în „optimile” Ligii Campionilor. Ar fi prea abrupt, prea categoric. Dar putem trăi fără judecățile categorice? – fiind în plin faliment […]

...

Prietenul meu „cormoranul”

Poate că voi stârni ceva indignare afirmând aici, fan Manchester United, că fanii lui Liverpool îmi sunt tot mai simpatici și mai apropiați. Știu de ce: ne leagă faptul dureros că am pierdut și noi, și ei, titlul, Guardiola și […]

...

Merci, Giroud!

Merci, Giroud! Merci de două ori: în primul rând pentru golul înscris dintr-o „foarfecă” magistrală, ceea ce azi nu se practică prea des, având în vedere crunta tehnică a apărărilor. Desigur, e un entuziasm puștoiesc la ceea ce L’Equipe numea […]

...

”E Mbappe cel mai bun din lume?”

„Ce se întâmplă, v-ați pierdut mințile?”, extind întrebarea lui Lineker când a auzit că la Liverpool vor să-l dea afară pe Klopp pentru căderea din clasament. O extind, poate o și exagerez după această noapte nu atât de furtunoasă, cât […]

...

Să nu ne mai prostim!

Și să-l ascultăm pe domnul Halep tatăl

Permalink to Să nu ne mai prostim!
vineri, 13 octombrie 2017, 8:47

Ca să nu-mi pierd spațiul cu o introducere dichisită, intru direct pe subiect: pentru prima oară de la Ilie Năstase încoace suntem într-o situație care ne cere, presant, să nu ne prostim mai mult decât ne stă în caracter, inteligență și posibilități. Simona Halep este pe primul loc într-un clasament mondial, riguros și autoritar, strict la zi, de necontestat. De peste 40 de ani, nu am trăit o asemenea performanță a tenisului românesc. Nu ne putem duce la Federația Internațională sesizându-i că la noi, pe Facebook, sunt o mulțime de protestatari care susțin că nu sunt de acord că ea este cea mai bună din lume (ca să evit alte formulări în care stupiditatea se confundă cu ofensa).

Acest clasament nu stabilește că Halep joacă cel mai bun tenis din lume, ci doar valorifică rezultatele ei în 2017, bune și rele, într-un punctaj precis. Acest clasament nu pretinde că ea joacă mai bine decât Muguruza, ci doar că a punctat, până acum, mai mult. Un clasament nu e un sondaj de opinie și nici un decret prezidențial. E o situație a unei expertize aproape contabilicești în fața căreia e o prostie să te mândrești că nu o accepți și, astfel, ești mai deștept. Nu ești. Personal, îmi pare bine că Halep e numărul 1 mondial, deși am întrebat la timp, aici, și ce dacă Halep nu va fi prima din lume?

Emiteam ideea că ea poate câștiga sau pierde la orice jucătoare din top 10. Zilele trecute m-am bucurat auzindu-l pe dl Ion Țiriac că a formulat la fel ca mine forța și vulnerabilitatea Simonei (nu cred că dl Țiriac mă citește). Dacă nu suntem proști de-a binelea, trebuie să acceptăm că Simona Halep, fie și numărul 1 mondial, nu e invulnerabilă; am avut rezerve la serviciul ei – s-a îmbunătățit, la jocul ei la fileu încă problematic, la absența „scurtelor” din ritmul ei, la mentalul ei deloc impecabil; poate pun un accent prea ascuțit pe detalii, dar am salutat și savurat clipa când, recent și violent, s-a „autoînjurat”, fără să-și rupă racheta; mi s-a părut un salt calitativ esențial în evoluția ei, ca să mă exprim cu cel mai tandru humor.

Numai de tandrețe și de humor nu a avut parte de la detractorii ei, inflexibili, chiar de la finala pariziană pierdută, când au făcut-o de „țărăncuță, țărăncuță care nu știe că la americani nu contează locul 2″… Virginia Ruzici are dreptate: Halep a scăpat de-o presiune, aceea a locului 1, dar i-a căzut o alta pe cap, deloc nouă, tot a acestei poziții. Să vedeți ce-o să fie dacă nu câștigă Turneul Campioanelor! Propun de pe acum sfatul bătrânesc al tatălui ei: Hai să ne potolim!

Comentarii (33)Adaugă comentariu

Belphegor (1 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 9:56

Aveți dreptate Dle. Cosașu dar lumea este plină de hateri și de ***... nulități care nu au realizat și nu vor realiza nimic în viață dar fac valuri pe uscat pentru că... pentru că CE altceva ar putea să facă și ei!!! Atîta îi duce capul. Și.....FORZA RAPID..... (nu că ar avea vreo legătură cu articolul de față dar mîine are loc meciul cu Steaua și am SIMȚIT că "trebuie să fac asta").

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cezar Amariei (3 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 10:13

În urmă cu 20 de ani, în septembrie 1997, echipa de fotbal a României ajungea pe a treia poziție în clasamentul mondial FIFA (după Brazilia și Germania). Fără a avea vreo evoluție notabilă (o semifinală măcar de campionat mondial sau european). Era o conjunctură care nu părea să deranjeze pe nimeni și cu care toată lumea se mândrea. La Halep nu e vorba doar de conjunctură, ci de constanță: e de trei ani și jumătate în Top 5 mondial, cu două finale și două semifinale de Grand Slam jucate în acest timp, cu nouă turnee WTA câștigate... Până la ea, ne mândream doar cu Magda Rurac ori Virginia Ruzici, cu performanțe mult mai modeste. Dintr-o dată, și locul întâi ne pute! . Respect, Simona, indiferent de locul pe care te vei afla pentru simplul motiv că de câțiva ani încoace se vorbește din nou de tenis în România. Și nu doar se vorbește, s-au umplut terenurile cu copii care vor să fie ca ea.

adi_stelistul (17 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 10:50

Domnule Cosasu, unii pur si simplu nu va pot urma indemnul din titlu. Pentru ca de prostit toti ne mai prostim. Important e sa fii capabil sa-ti revii. Cei de care vorbesc nu pot s-o faca.

Carol K (11 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 11:15

A ajuns numarul 1 mondial.Punct ! Contestatarii ei nu au proprietatea termenilor,asa cum spuneti nu a precizat nimeni ca are cel mai bun tenis sau ca performanta asta nu e validata si de un turneu de Mare Slem...Nu locul 1 il poti lua si printr-o evolutie constanta in turneele de top.Muguruza,Pliskova ce mari jucatoare au fost pana sa ajunga in top ? Ok,aveau un mare slem ! Adica au prins un culoar bun si au mai fost si in forma in acel moment.Asta e tot ? Vedeti,daca e sa minimalizezi meritele cuiva gasesti oricand raspunsuri.

pamfletaru (1 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 11:18

daca tyson si-ar fi luat prenatal ca serena din tenis, mosu doroftei ar fi ajuns si el pe primul loc in clasamentul boxului :)

haideusicfr (6 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 11:20

Impresionant articolul ,dar si comentariul colegului Cezar.Ma inclin ! Bravo Simona !

victor L (127 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 11:34

Sanatate domnule Cosasu. Daca nu se potolesc, sa le spunem clar, cîinii latra, Simona joaca si ajunge numarul unu!

Traveller RDS (3 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 11:39

Domnule Cosasu, existenta unui numar as zice impresionant de mare a "haterilor" Simonei Halep e un fenomen de-a dreptul interesant, aparent fara explicatie. Intr-o lume a tenisului feminin plina de sensibilitati si inconstante (cu exceptia notabila a Serenei), Simona este totusi un reper constant in top 10 (din ianuarie 2014). Chiar si asa, are si ea inconstantele ei, poate cauzate de o ascensiune foarte rapida, si care a pus presiune pe ea, obligand-o sa-si provoace mereu limitele pentru a se mentine in lumina rampei. As mai zice ca Simona nici nu e prototipul vedetei care se simte bine sub reflectoare, nu e o mondena, o carismatica. Poate asta e de fapt ceea ce nu le place detractorilor ei. Presupun ca la mijloc se afla un astfel de motiv subiectiv, nu cred ca are cum sa fie un motiv obiectiv, un clasament bazat pe cifre. Turneul de la Beijing, m-as risca sa zic, a fost poate cel mai bun facut de Simona, poate peste cele 2 turnee de la Roland Garros unde a ajuns in finale. Mie inconstanta ei imi arata totusi ca e om. Campion, dar om. E munca multa, e presiune psihica, sunt si bani pe masura (absolut meritati, si mult prea mult discutati). Poate si sumele astea sa fie un motiv de invidie, cred ca n-ar fi rau daca ar fi confidentiale, asa cum e orisice contract privat. Una-doua, vedem in gazete cat castiga Simona. Vad is cei care o antipatizeaza si isi proiecteaza asupra ei propriile insuccese (din nou, incerc niste explicatii logice asupra unui fenomen complet ilogic - niste reactii necivilizate, pline de venin, la adresa unui campion care reprezinta Romania si pe sine fara sa fi consumat bani publici pe chestia asta). In incheiere fac un fel de paralela (cam aiurea) cu Horia Tecau - n-a avut succes la simplu, are succes maxim la dublu, dar nu genereaza tonele de cerneala virtuala care curg pe seama Simonei. O fi de la carisma? Mister... :)

gicu (305 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 11:42

Sanatate, maestre!

Dan V Zaharia (2 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 12:59

Intre Ilie si Somona a mai fost un numar 1 , recunoscut majoritar si foarte putin contestat: Horia Tecau(si Rogers) in 2015 la dublu ! Sa fim corecti de la introducerea clasamentelor computerizate Ilie nu a fost numarul 1 la dublu !, desi performante a avut si aici ( a castigat :RG,Wim si Forest H).La dublu masculin este o problema, au aparut jucatorii specializati , cei din top 5 sau top 10 de la simplu joaca foarte rar dublu ,poate si datorita premiilor incomparabil mai mici ! Dar aceasta este realitatea si trebuie acceptata ! Sa nu uitam ca 2017 a mai a adus o performanta dupa mult timp! Calificarea la Wimbledon in finala la dublu a Monicai Niculescu ( am fost unul din putinii din Romania care a vazut finala pe BBC 2 ,0-6,0-6, dar performanta ramane ! Daca ar fi avut o partenera consatanta Monica se califica sigur la dublu la turneul campioanelor ! Pana atunci , hai Mihaiela Burzanescu , hai Sorana ! Si sa fim realisti, unde mai avem atatea fete in top 100 ? Cu stima, D.Z.

Jean-Paul (35 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 14:32

La tenis e cu totul altfel decat la fotbal sau alte discipline. Daca la fotbal ajungi lider dupa etapa a N-a, nu taie nieni vitelul cel gras nici nu sarbatoreste in vreo petrecere cu staif, invitand tot soiul de vedete... Conteaza cine va castiga campionatul, adica tocmai obiectivul number one. La tenis, ar conta sa fii lider dupa TC. Chiar am ramas un pic dezamagit atat din cauza ca presa a facut un tam tam mai ceva decat daca ar fi castigat un GS. Ca sa nu mai vorbim de fanii ei cei patimasi de-a dreptul, care erau in al noulea cer. Insasi Halep a organizat o petrecere pentru a sarbatori marele eveniment, care a adunat prieteni din sport si alte domenii. Asta a constituit un semnal clar ca frustrarea Simonei a fost una serioasa dupa ce a ratat de vreo trei ori anul acesta sa ajunga pe locul 1. Daca, zic bine daca, dupa TC, Simona nu va ramane pe locul 1, toata fandoseala si fudulia unora va aparea de-a dreptul caraghioasa, fiindca mai presus de ajunge pe locul1 e sa te mentii cel putin 2-3 luni, nu sa fii detronat cu ocazia primului turneu. Pentru mine, fara a subestima rezultatele Simonei, nu reprezinta o performanta deosebita faptul ca sta de 4 ani in top 10, fiindca de abia acum a ajuns pe locul 1. In cei 4 ani de cand e in top ten au fost 16 GS-uri, iar ea a apucat sa joace doar 2 finale(ambele la RG), plus semifinala de la Wimbly(2014) si US Open(2015). Nu vi se pare cam putin pentru pretentiile ei si ale patimasilor ei fani? Pe undeva, ar exista scuza cu dominanta Serenei, dar uite ca Angie Kerber si Muguruza au reusit sa castige cate un GS chiar intr-un meci direct cu big mamma Williams..... Apoi, in cei "patru ani grasi" ai Simonei, pe langa Kerber au mai castigat GS-uri Muguruza si Ostapenko, Pennetta, Sloane Stephens, pe care fanii lui Halep nu prea le considera valoroase, adica cel putin nu de valoarea lui Halep.... La nivel de premier mandatory cu ce ne putem mandri? Un IW, dupa ce Serena s-a retras si n-a jucat semifinala, un Montreal(2016)in prag de olimpiada si de doua ori Madridul lui mos Tziri. Intreg bilantul poate fi apreciat drept foarte bun sau nesatisfacator, depinde din ce unghi privesti Personal, ma asteptam la mai multe realizari, dupa ce a "explodat" in 2013 si a confirmat in mare parte cu Wim antrenor, in 2014. Poate ca viitorul "va suna mai bine", poate ca se va maturiza in joc, in sensul de a face fata presiunii in momentele cand trebuie sa castige un game, un set, de care va depinde soarta meciului . P.S.Observati ca n-am adus vorba de hateri, fiindca acestia nu fac decat zgomot de fond, menit sa-i enerveze pe fanii prea patimasi.....

itu52 (54 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 14:36

Hai să mai facem o constatare, dintre competitoarele principale, are cele mai puţine turnee jucate. Dacă juca să zicem turneul de la Bucuresti, ajungea nr. 1, mult mai devreme. Să nu mai vorbim de faptul că a facut pauze lungi la schimbarea suprafeţelor. De obicei primele meciuri jucate pe suprafaţe noi, sunt pierdute dureros, scor şi adversar. Atunci pierde la te miri cine şi dacă adversara e puternică, pierde la scor. Mai e o problemă, în turneele unde traseul e lung, începe să scadă mental cu cât avansează în turneu. Fară să realizeze se 'fâstâceşte' la gândul câştigării turneului. Începe să se enerveze, joacă aproape haotic, de multe ori nu mai are încredere in ea. Poate că ar fi bine să se antreneze prin prezenţa la turneele mici. Aici ar putea să piardă deliberat începuturile turneului pentru a-şi învinge un pic orgoliul şi să iasă prima din arenă cu zâmbetul pe buze. Teorii, nimănui nu-i place să piardă, dar din păcate totdeauna există un pierdant, de aceea socot că trebuie să se antreneze şi în aceast sens.

Mircea (6 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 16:11

Cei posteaza mesaje pline de ura la adresa ei, fara nici o noima nici macar nu-si dau seama ca au o problema. Simona este probabil una dintre cele mai mari sportive la nivel mondial in prezent. Si are ups and downs ceea ce o face umana atat fizic cat si psihic. Noi oamenii nu suntem masini, un sportiv de top nu este un robot, este un om cu parti bune si mai putin bune..Simona are si arata tot spectrul asta uman ceea o face deosebita in contextul in care unui sportiv de top i se cere sa fie un robot.

Mircea (6 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 16:19

@Jean-Paul: " Pentru mine, fara a subestima rezultatele Simonei, nu reprezinta o performanta deosebita faptul ca sta de 4 ani in top 10, fiindca de abia acum a ajuns pe locul 1. " WTF !!! Deci tu nu subestimezi rezultatele dar nici nu vezi o performanta deosebita ??? WTF !! de ce te=or preocupa pe tine frustraile Simonei ?? sau fudulia si fandoseala altora ?? Nu cumva chestiile astea spun ceva despre tine ??

giuby (1 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 16:41

Cititorii dvs observ ca sunt mai destepti ca ai colegilor

Undergrant (2 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 19:08

Right said, Giuby! :-D

Jean-Paul (35 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 20:46

@Mircea, Initial, nu aveam intentia sa-ti raspund fiindca replica ta nu-mi aducea nici un contra-argument la ceea ce am scris eu. Uite, iti ofer un exemplu din ATP, in care un jucator a stat cam 4 ani pe locul 2, inainte de a urca pe 1. In toata aceasta perioada a castigat vreo 3-4 GS-uri, iar pe pozitia de lider a stat aproape un an de zile. Sigur, o sa-mi spui ca nu se compara ATP cu WTA, ceea e e adevarat. Sa luam si doua cazuri din WTA destul de recent: Angie si Garbine au castigat cate 2 GS-uri inainte de a urca pe locul 1. Dupa cum a evoluat Simona,. a creat confuzie si nedumerire, unii analisti avansand ideea ca ea a fost mai preocupata sa adune puncte decat sa castige un GS sau chiar ca n-ar vrea sa castige locul 1 ori GS-ul !!!!! :)))))) . Eu sunt convins ca ea a vrut sa castige dar a avut ghinionul ca nu a reusit sa managerieze corect situatiile respective: emotii, nervi, greseli nefortate..... Ceea ce deranjeaza pe unii suporteri ai tenisului este, se pare, modul cum jurnalistii reflecta in presa rezultatele Simonei: entuziasm de nedescris la orice victorie si cautarea a tot felul de scuze la infrangere. Nu exista un "cantar"obiectiv in dotarea jurnalistilor precum Tacina la prosport sau Toca la www.treizeci zero pentru cele doua situatii. Utilizarea excesiva a superlativelor pentru o cronica a unei victorii banale(in fata unor adversare modeste, de exemplu), comparativ cu textul laconic in caz de infrangere, ti se pare potrivita??? Pentru un sportiv care are obiective clare si vrea sa le atinga este necesar ca atat el cat si presa care o sustine, sa analizeze obiectiv, fara patima fara euforie gratuita Nu stiu daca m-am facut inteles, dar oricum, alte explicatii nu mai ofer in caz ca n-ai inteles.....

pavel (1 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 20:47

Excelent domnule COSASU. La obiect si fara multa vorbarie.

ioan (767 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 21:31

jeane! Mircea "te-a cintarit" bine! eu voi incerca sa te "obiectivizez": esti pe site-ul gresit...! p.s. ia si "pa-ul" cu tine!

petrache (8 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 22:32

Persoane de tip radu banciu si-au facut o cariera din a injura-o pe Simona Halep. *** (***,...) , ***. E un fenomen natural si raspandit in natura.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Vladimir Cinezan (4 comentarii)  •  14 octombrie 2017, 3:20

În TC vor fi partide pe muchie de sabie și toate participantele vor s-o pună la colț pe Numărul Unu. Să sperăm că aburii succesului n-au acoperit pregătirea Simonei pentru acest turneu care va da și măsura valorii de moment, turneu unde nu-și mai au loc scuze referitoare la oboseală fizică sau mentală, toate pornind de la același final de an complicat. Va fi o sărbătoare a tenisului pentru iubitorii acestui sport, la care Simona își are locul ei bine stabilit. Sperăm să ia „Oscarul” pentru rolul principal, nu pentru cel secundar ! Și, să nu uităm: Bine ai venit Buzărnescu !

ovidiu_3003 (143 comentarii)  •  14 octombrie 2017, 4:57

...e bine pe locul 1 ...

Mircea (6 comentarii)  •  14 octombrie 2017, 5:30

@Jean Paul: Simona nu este perfecta ( din fericire ) dar deocamdata este liderul WTA si asta conteaza. Ca orice sportiv se va perfectiona si va lucra la punctele slabe. Ca are conjuctura favorabila, ca una ca alta, nu este relevant pt ca asta este contextul actual, deci asta este realitatea si pe baza acestei realitati ea este nr 1 mondial si nu Garcia sau Muguruza...etc... O alta realitate nu avem deci nu stim cum ar fi fost. Fiecare dintre noi ar fi vrut ca Simona sa fie o combinatie intre Serena si Shaparova dar ea nu este asta, punct ! Haideti sa ne bucuram de Simona si sa o acceptam asa cum este ea, nu sa dorim continu sa o schimbam in functie de proiectia si nevoile noastre.

Mircea (1 comentarii)  •  14 octombrie 2017, 7:28

La un moment dat, prin gsp am citit un articol cu un interviu luat unui jucator roman plecat in Elvetia. Nu mai stiu cum se numeste insa ceva din ce a spus el este real si adica: noi romanii suntem mereu de parere ca ceea ce face celalalt este prost facut, el este slab, nepregatit si doar noi suntem buni. avem acea manie a rautatii impotriva celui care reuseste doar pe motiv ca noi nu reusim nimic in viata. este cazul unui procentaj semnificativ de romani. nu dau cifre insa este cu mult peste 50% din ce am intalnit pana acum. asa se intampla si acum cu Halep cand o mare parte spune ca nu avea ce sa caute acolo si asa mai departe. dar oameni bunui, mergeti voi acolo si faceti mai bine. acum cateva luni eram convins ca nu o sa ajunga niciodata numarul 1 pentru ca pierde meciurile cruciale. se pare ca m-a contrazis. Felicitari Halep pentru ca mi-ai demonstrat ca gresesc.

mg (111 comentarii)  •  14 octombrie 2017, 8:04

..mi-a mers la inimă articolul ăsta ! Simona, ca şi ceilalţi campioni pe care'i avem, cred că are nevoie şi merită din plin tandreţea noastră, mai ales în momentele grele. În rest.."Zbor deasupra unui cuib de cuci".. :)

ioan (767 comentarii)  •  14 octombrie 2017, 8:59

"cineva se va face de ris"! geambasul dixit! de la zgura sentimentelor, uite ca am ajuns si la "zgura resentimentelor..."! i-a intrat "zgura" aia in cap, domnule Radu, si n-o sa i-o mai scoateti nici-vorba WTF-ului-prin trepanare...!

ioan (767 comentarii)  •  14 octombrie 2017, 10:34

p.s. "mamma mia"? asta-i "din cartarescu", domnule Radu! via "Narcos"-via tizul-via limbricii aia, "orbitori"...! Nobelul si, fireste, Patria!

romanderoman (3 comentarii)  •  14 octombrie 2017, 11:29

Si Selby e nr 1 ! Dar TOTI il urmaresc pe Ronnie mai mult !

ioan (767 comentarii)  •  14 octombrie 2017, 13:20

"acupunctura", domnule Radu!? o "trecere", suava, de la zgura la ritualuri sud-americane...-el crede ca sint "de imperechere"...! sa-si ia Gica Popescu sofer? il dati afara pe box-to-box? la cite masini are Baciul, cred ca maninca o coaja de pita toata redactia!

ioan (767 comentarii)  •  14 octombrie 2017, 16:22

ma gindesc, domnule Radu, sa inchei meciul cu baietii cu un auto-denunt: NU AM RU DE IN MO SSAD! am "Mossad-ul" meu, personal! format din trei agenti! nemaipomeniti! Lolekstein, Bolekmann si, fireste, sora lor! ce fac ei aice-asa? "se rid"! de ei si de tro(glod)iti! de ce fac asta? fiindca au ramas intregi la minti! daca ar fi "ca toata lumea", ar trebui sa plinga zi-lumina...

ioan (767 comentarii)  •  15 octombrie 2017, 10:52

p.s. intreaba Mirka, domnule Radu...-na, ca s-a intrerupt...!?!?!

Anonim (112 comentarii)  •  16 octombrie 2017, 14:53

Maestre, Simona merita aplaudata, insa cu masura; de ce n-a sfarsit "en fanfare" turneul care i-a adus locul 1 mondial? Sau fata isi planifica pana in cele mici detalii pasii (si la ce scor pierde), sau, tipic entru ea, s-a deconectat dupa atingerea unui obiectiv, dand cu piciorul si la o suma bunicica! Oricum, Simona este de-o inconstanta condamnabila, ca si multe alte jucatoare ale circuitului; in schimb, la baieti s-a reinstaurat in mod clar domnia lui Federer, chiar daca nu va ajunge din nou nr. 1 in acest an! A.

Comentează