Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Mureșan, ducele de Luxemburg

Președintele lui CFR e marele vinovat al rușinii pățite de campioana României în fața unui adversar cu care n-ar fi trebuit să aibă vreo emoție

Permalink to Mureșan, ducele de Luxemburg
sâmbătă, 1 septembrie 2018, 12:09

A câștigat patru titluri naționale, chiar dacă, aproape de fiecare dată, cu cântec. Plus Cupe naționale, Supercupe. S-a bucurat pe Olimpico și pe Old Trafford de niște victorii istorice. Așa cum se împăunează cu aceste rezultate, tot așa trebuie să-și asume și dezastrul de acum. Iuliu Mureșan are 64 de ani, de 14 e cu CFR-ul în prima ligă, a mai activat alți vreo trei-patru ani în ligile inferioare. Până să vină în fotbal, atras de Arpad Paszkany, cu care era (încă mai este?) prieten, nu văzuse încă un meci cap-coadă.

Imagine falsă
Iuliu Mureșan vrea să pară conducătorul occidental, detașat, superior, profesionist, corect cu toată lumea. Naivilor continuă să le livreze această imagine. În realitate omul e ascuns, uneltitor, răzbunător, gata să dea la o parte oricând pe oricine, prin orice fel de mijloace. Andone, Uhrin, Mandorlini, Cârțu, Rednic, Grigoraș, Miriuță, Edi Iordănescu, Mara, Bilașco, plus zeci de jucători pot depune mărturie. Inclusiv despre Conceicao spusese, cu doar câteva minute înainte de meci, că nu se pune problema să fie dat afară. La fel a zis despre mulți alții, iar din acel moment demiterile au fost chestiuni de ore.

Cuiul Dan Petrescu
Un an încheiat, Iuliu Mureșan a fost redus la tăcere de personalitatea lui Dan Petrescu. „Bursucul” aducea jucătorii, tot el făcea programul, stabilea contractele, primele. Mureșan îl lăuda la televizor pe Dan, dar se vedea că-i stă în gât, că din cauza lui nu poate să se miște liber. Dar perspectiva titlului estompa disconfortul. Când au apărut discuțiile cu plecarea lui Petrescu în China, președintele a răsuflat ușurat. Își recâștiga independența, dreptul la cuvânt. Dacă Dan n-ar fi părăsit CFR-ul, probabil că ar fi început lucrăturile. Chiar dacă era cam riscant, pentru că în cauză nu era vreun venetic sau vreun fost fotbalist de plan secund, ca Miriuță, ci un reprezentant de vârf al Generației de Aur.

Ciorba reîncălzită face bine la stomac
Edi Iordănescu a plecat de la Cluj pentru o vină mult mai mică decât o are Conceicao. Au plecat Mara și Bilașco, și ei cuișoare rămase de pe vremea cuiului Petrescu. Toni, numit „ciorbă reîncălzită” de Mircea Lucescu, era pansamentul gastric perfect, alimentul revigorant pentru stomacul atât de greu încercat al președintelui. Petrescu poate ar fi fost de acord cu portarul Jesus Fernandez, dar n-ar fi îngăduit niciodată aducerea unui exemplar împăiat ca Baptista sau a unor jucători de-o modestie lucie precum Lang sau Males. Cu Conceicao totul e posibil, inclusiv să-l lămurești pe Vâtcă să se dea lovit ca să apere Fernandez. Vâtcă n-a acceptat, a apărat, nelovit, cu Dinamo, după care a plecat la Voluntari, tăcând (nu gratis!) și refuzând să dezvolte subiectul.

Penibilul căldurii din vestiar
Despre întoarcerea din Luxemburg, o noapte întreagă, am mai vorbit. Un președinte cu aproape două decenii de experiență în fotbal n-ar fi trebuit să fie niciodată cu amatorismul unui astfel de program. Dar culmea penibilului a fost atinsă atunci când Mureșan s-a apucat să povestească despre caloriferele care mergeau în vestiarul din Luxemburg. De-aia a pierdut CFR-ul manșa tur cu 2-0, c-a fost cald în vestiar. Dar în retur de ce era 3-0 pentru Dudelange? Aduseseră luxemburghezii caloriferele cu ei și le montaseră în vestiarul gazdelor? Asemenea explicații merg doar la publicul preșcolar. Decât să spui așa ceva, mai bine taci. Noroc că n-a fost vreo fază de arbitraj, vreun aut acordat invers, că-l invoca și peste douăzeci de ani!

Acum nu sunt prea mulți?
Când, o dată cu Edi Iordănescu, au fost mătrășiți și au trebuit să iasă din peisaj Mara și Bilașco, Mureșan a rostit istoricul „oricum eram prea mulți”. Prea mulți par să fie și acum. Nu pentru că ar veni, cum se aude, Șfaițer, Daniel Stanciu sau chiar marele Rafa Gordillo. Chiar așa, ce să caute Gordillo în Gruia?

Nu! La CFR sunt prea mulți chiar și atunci când Iuliu Mureșan e singur într-o încăpere! El însuși înseamnă „prea mulți”.

După recâștigarea independenței de sub Dan Petrescu, după o vară întreagă de manevre și de chiverniseli soldate cu dubla penibilă în fața lui Dudelange, e momentul să invoci luciditatea, realismul și să te autoanalizezi, așa cum te-ai evaluat și în momentul victoriei de la Roma. Dacă-i consideri tot pe alții vinovați, înseamnă că s-a dat drumul la căldură în birou, în plină vară, și judecata n-a putut să fie limpede.

Deschide geamul, doctore, e nevoie de niște aer proaspăt!!

Comentarii (110)Adaugă comentariu

Muie PSD (1 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 12:32

a scapat din macelarie?

Mario (1 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 12:38

Dada ...dada. Big like - Toți îs de vină numai căldură nu e 😁

Iulix_73 (3 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 12:39

Bravo , bine punctat !

Dragos C (2 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 12:41

Eu cred ca prieteniile dintre voi, ziaristii, si anumiti antrenori si conducatori, plus atasamentul -firesc-pentru o echipa, va dace sa scrieti astfel de articole! Muresan nu a investit bani, dar el este autorul moral al tuturor succeselor CFR-ului din ultimii 15 ani. Ca a dat afara multi antrenori? Peste tot se intampla la fel. De ce la dat afara pe Edi Iordanescu? Pentru ca multor jucatori straini nu le-a placut! Si, pana la urma, cibe-i Edi Iordanescu? Ce performante are in fotbal??? Vorbim de Ancelotti sau Guardiola? Ce a facut Edi xa sa-l recomande la o formatie de top in care s-au investit milioane de euro? Ca a incropit Astra sezonul trecut? Hai sa fim seriosi! Muresan nu va canta in struna, nu are prietenii cu voi, ziaristii, nu joaca miute precum Mara sau altii si va sta in gat, asta-i adevarul! Si voua si lui Becalu, pentru ca nu il poate manipula, ca pe ceilalti conducatori de 2 lei din Romania! Deh, e medic, mai stie si ceva carte, nu e fost fotbalist cu 4 clase...

luis (3 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 12:42

Baaaaai buzarine,ai tu vreo dovada la cele scrise?Sau asa ai dedus tu?Sau vrei niste accesari pentru aceasta fictiune?*** .

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dragos C (2 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 12:44

Eu cred ca prieteniile dintre voi, ziaristii, si anumiti antrenori si conducatori, asa cum esti tu, dle Buzarin, cu Ilie Stan si cu altii plus atasamentul -firesc-pentru o echipa, va dace sa scrieti astfel de articole! Apropos, matale ce ai facut cand ai fost conducator de club? Vreo performanta, ceva??? Cum iti permiti sa dai lectii la altii, cand nu ai realizat nimuc in aceeasi functie??? Muresan nu a investit bani, dar el este autorul moral al tuturor succeselor CFR-ului din ultimii 15 ani. Ca a dat afara multi antrenori? Peste tot se intampla la fel. De ce la dat afara pe Edi Iordanescu? Pentru ca multor jucatori straini nu le-a placut! Si, pana la urma, cibe-i Edi Iordanescu? Ce performante are in fotbal??? Vorbim de Ancelotti sau Guardiola? Ce a facut Edi ca sa-l recomande la o formatie de top in care s-au investit milioane de euro? Ca a incropit Astra sezonul trecut? Hai sa fim seriosi! Muresan nu va canta in struna, nu are prietenii cu voi, ziaristii, nu joaca miute precum Mara sau altii si va sta in gat, asta-i adevarul! Si voua si lui Becali, pentru ca nu il poate manipula, ca pe ceilalti conducatori de 2 lei din Romania! Deh, e medic, mai stie si ceva carte, nu e fost fotbalist cu 4 clase...

Luigino (4 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 12:47

Da, cam asa par ca stau lucrurile. Un sforar batran, care tine de beneficii si scaun. Afara cu lingaii!

luis (14 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 12:57

Esti mic buzarine.Vad ca stergeti repede comenturile care nu va convin.

ciobanu-mioritic (6 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 12:57

Steaua si Kefură, două SRL-uri "dă" familie, cu noi şi pentru noi, afaceri personale. Restu' - clănţănitori ...gârlă! Fraierii plătesc bilet pentru kitsch, pentru eticheta de pe borcan. Conţinut - egal zero.

JEAN PHOUTAILLE MARAIS (3 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 13:02

Bine punctat ,Buzarine!Acest malefic personaj este atat de periculos si de pervers,incat te doare capul numai cand te gandesti cati antrenori a nasit si cati jucatori i-a tras pe linie moarta!Aliat in toate magariile posibile cu mafiotul ala ascuns si abscons de Paszkany,acest Iuda al fotbalului romanesc,pe numele lui Muresan are un talent incredibil de a minti si de a prosti pe toata lumea!Sub masca asta a calmului pervers ardelenesc,se ascunde un personaj malefic,EVIL-cum spun americanii,care tace si face cu o perfidie demna de un Machiavelli!Cine nu-i intra in gratii,cine are personalitate si nu joaca dupa cum canta el,zboara neconditionat-la fel au facut ci cu Petrescu si cu Iordanescu si cu multi altii!S-au facut de *** de o maniera apocaliptica su bucatarii de la Dude largi si acum face politica strutului!Si-au trimis oameni la tragerea la sorti inainte de desfasurarea meciului....incredibil,ce ""vizionar"" e omul!A mai facut asta pocinoguintr-un an, de s-a dus la Nyon in loc de Monte Carlo,""desteptul"" asta pervers!Vorba aia,semeni vant,culegi furtuna!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Gornița Eduard (1 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 13:07

Ai dreptate Aline, însă din păcate tot fotbalul românesc este pe mana unor meschini , lași ,profitori, lingăi și alte specimene de acest gen.Iar rezultatele vorbesc de la sine.

Geo (1 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 13:10

Nu Muresan e cel care trebuie aratat cu degetul. Asta e rezultatul sistemului cu play off/ play out si a jucatorului U21. Regula cu U 21 ar trebui impusa la liga a 2-a, nu in prima liga. O sa vedeti de la anu, cu 2 jucatori u21 in echipa, ca va fi o performanta daca se va trece de primul tur preliminar.

aladin1986 (1 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 13:12

Muresan este un *** *** si pervers. Daca nici acum nu pareseste echipa asta, va fi rau de tot pentru CFR.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

JEAN PHOUTAILLE MARAIS (3 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 13:12

Bine,dl Buzarin ,asa e!Muresan este un mafiot pervers!

Virgil (2 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 13:13

Muresan s-a dovedit a fi un bun conducator de club. Cred ca este exagerata reactia autorului articolului. Da, Petrescu este un antrenor bun, insa ar fi trebuit sa imprime un stil mai ofensiv. Dudelange este o echipa buna.

dan t (14 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 13:15

asa este...! el e principalul vinovat!

luis (14 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 13:27

@Dragos C,o mica corectie.Muresan a invrstit.Are 5% din actiuni la CFR,si sa nu uitam de atasamentul si dragostea fata de club.

Dudescu (1 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 13:27

Muresan a fost alturi de echipa si la bine si la rau, majoritatea conducatorilr din fotbal dispar cand lucrurile nu mai merg bine sau ajung chiar dupa gratii(vezi exemplul idolului tau). A gresit muresan, probabil, si ce-i cu asta? Daca ii iesea si de data asta bine nu scriati atatea articole despre el. Acum ca lucrurile nu merg bine la cfr aprindeti fitile si cautati sa destabilizati. Probabil trebuie sa-ti reamintesc ca nici fcsb, viitoru sau csu n-au facut mai mult in Europa.

itu52 (51 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 13:35

Mai ușor tinere că dobori guvernul. Te-ai acrit de la dude? Păreai mai blajin, ți s-a servit jăratic la micul dejun? Omul ăsta cu bune cu rele, a umplut vitrina cu trofee CFR_ului, care era luciu din acest punct de vedere, deși ființează din 1907. În edițiile trecute a avut un parcurs frumos în cupele europene. Unde mai pui că, intelectual și în discurs te cam acoperă, deși are 64 de ani. Are omul și echipa, o problemă pe care Dan Petrescu a reușit să o mascheze cu duritate și puțină diplomație. Din această cauză, consider că Dan Petrescu nu mai antrena anul acesta la CFR. Efectiv ajunsese să regrete că a lăsat cale liberă lui Cosmin la națională. Scindarea vestiarului este boala fotbalului românesc și bântuie în multe locuri. Ne aflăm în situația prerevoluționară când muncitorilor li s-a livrat și însușit ideea că inginerii sunt inefectivi și umflă degeaba schema întreprinderilor. Avem fotbaliști prea deștepți, care nu au nevoie de teorie, practică și fortificare fizică, pentru că ei le au de la natură și le întrețin foarte bine cu alchool, țigări și femei în exces, că dară sunt sportvi. Dacă îi mai atragi și la „cititul” GSP, unde le oferi cel puțin 10 sexi bombe și sfaturi pe măsură într-o zi, oameni i-ai făcut. Sigur ai pus bazele unei cupe continentale. Dacă schioapătă că neputința-i mare, satârul pe ei, de la tot cioflângarul ajuns conducător de pagină editorială. Când mata o să fii curtat de Times, cu sau fără New, de L'Équipe atunci mai plecăm urechea la țipetele disperate de specialist ratat într-ale fotbalului. La CFR fracțiunea străină este puternică, de aia s-a încercat cu un antrenor de al lor. Acum le-a venit idea unui dur, gen Petrescu, să vedem. Iordănescu junior, bine pregătit, e prea fin pentru haita de lupi apuseni. Nici Ganea nu rezistă, e prea dur și nu a învățat cum se dă bucățica de zahăr.

Costin (1 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 13:40

Domnule Buzărin...jos cu pălăria! Am citit mulți confrați de-ai dumneavoastră dar, ca un făcut, toți (sau aproape toți) vedeau și analizau prin ochi cristalini, puri și nevinovați CFR-ul. Nimeni nu se preocupa de modul cum se câștigau unele meciuri din campionat - cică din doi în doi ani- (cam multe ce-i drept!), nimeni nu era preocupat de calitatea și profesionalismul echipei manageriale, de valoarea jucătorilor sau de ”prieteniile” dintre unele echipe (cu un CFR cap de afiș) în silențioasa horă a desemnării campioanei. De ce oare această poziție! Balcanism mioritic desprins grațios din folcloristele lui Pinalti de P.Neamț. Mureșan, ca de altfel toți conducătorii de cluburi, unii dintre patroni și ceva mărunțiș de prin ograda sportului au preferat, în schimbul păstrării confortului financiar personal (ceea ce până la urmă nu-i de blamat) să ascundă sub preș problemele reale din club, să invoce tot felul de idioțenii ca argumente pentru lipsa de performanță, dar, niciodată, dar absolut niciodată nu au urmat calea demnității, a onoarei și a adevăratului profesionalism, adică să-și de-a demisia. Ce, erau proști? Alții sunt vinovații, nu? Întrebarea este: cum au ajuns asemenea persoane atât de importante? De ce? Ce îi recomandă? Răspuns: dintr-o greșeală de management și o mediatizare excesivă din partea presei! I-a uniți-vă domniile voastre în niscaiva întruniri de presă și abordați tema reașezării fotbalului românesc pe făgașul normalității și începeți cu primul punct: ignorarea totală a acestor personaje! Ce vor mai face Becali, Mureșan și toți ”meseriașii” ăștia? Vor rămâne stingheri în lumea lor și vor fi OBLIGAȚI de conjunctură să-i lase pe profesioniști să-și facă treaba, pe antrenori să antreneze, pe jucători să joace, pe blatiști să scrie cărți, iar pe guvernanți...ei domnule Buzărin...pe guvernanți, recte pe ministrul sportului, să o lăsați să doarmă liniștită în mediocritatea ei. Poate e un început, nu știu, dar după cum puneți problema, cred că ați fi un novator în materie. Succes și felicitări!

provincialul (1 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 13:40

De bun simt,acum, dupa marea realizare, ar fi O DEMISIE, din partea DOCTORULUI ! Daca nu de ONOARE macar de RUSINE !

Rustan (12 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 13:40

Mai nene Buzarine , va sta in gat CFR-ul si Muresan. Au indraznit sa dea de pamant cu marea voastra iluzie fcsb de cate ori s-a ivit ocazia. Ce va deranjaza mai mult , este stilul asezat al acestui club , nu-si ridica poalele in cap , nu urla disperati prin presa , nu se coboara la binecunoscutul stil oltenesco-bucuresteano-***. Nu intereseaza pe nimeni de la Cluj parerile voastre , totul a pornit de la numirea lui Iordanescu jr. , atunci s-a dat totul peste cap , CFR-ul fiind o palarie prea mare pt. el. Acum incercati sa loviti si sa muscati cu scopul de a destabiliza in favoarea ciobanului. Inca ceva , sa vedem cum o sa evolueze Dudelange , in grupe.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bogdan (2 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 13:44

Hihihi..club european cfr?conducător occidental?se vede ca voi analizați doar aceasta liga măruntă.. Până la nivelul de club european..mai este nevoie de multa apa pe somes...din pacate suntem rudimentari in gândire.. in management si viziune. Vor urma vremuri mult mai grele pt acest fotbal mărunt.vom ajunge să ne amintim cu drag de rezultate si meciuri disputate acum 60 sau chiar 70 de ani...ps:buzarine eu te apreciez.

Cris (14 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 13:51

Da! Caracterul lui Muresan e posibil sa fie pus la indoiala, desi nu exista dovezi clare in sensul asta. Dar sa i pui profesionalismul, sub aspectul rezultatelor profesionale obtinute, este cel putin o nebunie. Este indubitabil ca acest Muresan este cel mai profesionist manager de club pe care il are Romania in ultimii 15, 20 de ani. Cu el in frunte, cu strategiile si aptitudinile sale manageriale, cfr are cele mai multe trofee nationale (titluri, cupe si supercupe) castigate in ultimii 15 ani, si indubitabil cele mai bune rezultate externe si cele mai multe puncte aduse Romaniei in cea mai importanta competitie continentala. Ca a dat chix acum, da, dar asta nu i sterge valoarea manageriala dovedita prin rezultatele indubitabil superioare tuturor celorlalti manageri din tara.

Ion Gheorghe (5 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 13:56

Bun articol. Un pic exagerat.

dan (2 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 14:11

itu52, pari ai fi un fel de doctorin fotbal... poate te cheama muresan- intimplator, sau oi fi vre o ruda...ceva, scuze...mie imi place buzarin ca are dreptate si spune ce gindeste nu ca alti ratati. de... e oltean nu MITIC!

Ducele de Monte Carpatico (56 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 14:11

"Iuliu Mureșan a fost redus la tăcere de personalitatea lui Dan Petrescu. „Bursucul” aducea jucătorii, tot el făcea programul, stabilea contractele, primele." "Personalitatea"? Poate TUPEUL si INTERESELE, si-atat. "nu era vreun venetic sau vreun fost fotbalist de plan secund, ca Miriuță, ci un reprezentant de vârf al Generației de Aur."? "Bursucul" nu era VENETIC la Cluj? Hahahahahaha! Nu zau!? Am ajuns s-o aud si pe asta: un mitic ca el sa fie "omul locului" in Ardeal! :))))))) Iar "Generatia de Aur" ce mare "AUR" a castigat? NIMIC! N-au reusit sa faca nici macar cat bulgarii, cultivatorii de castraveti vecini de peste Dunare. Miriuta chiar e OMUL LOCULUI (chiar daca unul dintre parinti probabil este venit in Ardeal), si vorbeste si ungureste, a doua limba a Ardealului! Miriuta FACE PARTE DIN "FAMILIA KVSC", a scos clubul din insolventa si l-a salvat, cu bani putini! Ca "recunostinta", "Nelutu" l-a pus pe "LIBER", ca voia "antrenor de valoare, cu renume"... Vezi, bai bre? Aici e problema. Finantatorul! Jucatorii adusi de "Bursuc" sunt NISTE CATASTROFE. Bordeianu cumparat (pe o suma nu prea mare, e drept), nu e in stare sa dea o pasa corecta la coechipierul aflat la 15 m distanta. Costache, cumparat deja pe o suma mare, "face tusa", meritat. Tucudean, cumparat pe o suma destul de mare, reuseste cate un sut pe poarta la doua meciuri distanta, si din alea doar 1 din 5 este gol. La el, MARELE GOLGETER al campionatului. L-ai vazut cum a rezolvat faza aia in care a dat cu capul o pasa la bucatarul din poarta adversa? Nici la juniori nu vezi atata lipsa de valoare. De Ionita Milion, ce sa mai spun? Au spus destul cei care l-au vazut la originea primului gol primit de clujeni. Daca l-ar oferi la Sepsi OSK imprumut in locul lui Bryan Nouvier, secuii nu l-ar primi pe dolofanul asta cumparat in cantec la drimba de la Ghiurghevo. Paun juca foarte bine si era in ascensiune sportiva pe vremea lui Miriuta, a fost pus pe tusa de "Bursuc" timp de 1 an. "Bursucul", ca si la Urziceni cu expiratii de atunci, a facut un "mecanism" ce indeplinea cerintele lui, pe teren, in ciuda lipsei evidente de valoare a jucatorilor titulari. Cum a plecat el, cum "mecanismul" a inceput sa se strice. Edi a mers din inertie cu acelasi "mecanism" in "Supercupa", apoi echipa a inceput sa dea rateuri in urma schimbarilor de tactica. Fiindca nu poti sa faci, din cacao, bici. In rest, Manea a iesit complet din forma sportiva in saptamanile sub "bagheta" lui Edi (sa-i acordam copilului circumstante atenuante, este doar imprumutat de la ciprioti si nu a avut o situatie juridica clara), Vinicius tot de la Edi incepand face greseli ce nu le facea anterior, fiindca probabil a primit indicatii sa se plaseze diferit si sa faca altceva, Andrei Muresan nu mai joaca din cauza presei de pe Dimbovita ce i-a scornit ca greseste, asa ca a fost inlocuit cu Lang care e vinovat pentru golul al treilea, Mailat e plimbat cand pe o parte, cand pe alta, "mijloc" nu exista in jocul echipei pe teren. Vii sa mi-l critici aici pe Iuliu Muresan? Dupa Mara si Bilasco (de copchil nu vorbesc, fiindca nu stiu la ce tinea umbra pe-acolo pe la birourile clubului), cei care au aranjat pentru "Bursuc" cheltuirea milioanelor de euro ale "prietenului" "Nelutu", fraierul fraierilor? Se pregatea acum 1 an implantarea la Cluj si a lui Ghica Popescu, MARE competent ca detinator de patalama zisa cazier judiciar, si ca falimentator de "academie" fotbalistica personala. Pana la urma clujenii au renuntat. Acum se incearca de pe Dimbovita implantarea grupului Stanciu (pe numele lui real "CORUPTIE, INCOMPETENTA TOTALA si Faliment Garantat 100%"), Sfaiter ("Cooperativa *** SRL-CCA") si Ganea (cine Dr Hacu s-a mai gandit si la asta?)? Promovati intensiv acum in continuarea campaniei de propaganda ostile inceputa cu saptamani in urma in fituica de ambalat pestele, la ordinele din culisele lumii interlope a fotbalului de Dimbovita? De cand e treaba presei trauler de Dimbovita ce fac "&@%g orii" de la Cluj, echipa ce ei o urasc, o injura si o minimalizeaza de multi ani?! Acum au gasit momentul propice, pentru ca slabiciunile acumulate in ultimul timp la club s-au reflectat pe teren in meciuri cu miza mare, in care echipa a capotat. Singurul lucru ce-l regret e ca clubul din Cluj a devenit vulnerabil la miticism, de cand cu "Nelutu" mare finantator priceput... Sa fie adusi inapoi Nouvier, Laurentiu Rus, Sergiu Bus, Negrut, Rosu. Si pot sa-i dea pe De Luca, Bordeianu, Costache, Omrani (oare cum de are asta locul de titular rezervat permanent?), altora, ca sa-i incurce pe aia pe teren, nu pe Cluj. Oricum, pentru mitici am o remarca din partea domnului Muresan ce rezolva totul: CONCEICAO E LA LOCUL LUI! Gheara-n gat pentru fanarioti.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bogdan (2 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 14:23

Bun de tot articolul

Șerban (34 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 14:25

Postacii lui mutreșan cred că se uită ușor. Nu-i valabil pentru majoritatea iubitorilor de fotbal! Vreau să spun că Petrescu a câștigat campionatul cu mai puține greșeli de arbitraj, în favoarea CFR!!! Domnule Buzărin fiți egal cu dumneavoastră, nu vă luați după toți stipendiații lui mureșan. Succes!

Mihai Ionescu (1 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 14:27

Conform mentalitatii romanesti, la bine, toata lumea jubileaza (mai putin dusmanii, care tot timpul se vor gandi cum sa te sape ca sa se ridice ei), iar la greu, toti expertii ies in prima linie sa te improaste cu noroi. Pe cand un articol similar despre celalalt artizan al prabusirii coeficientului Romaniei, nea Becali ? Din cate stie o tara intreaga e sforarul numarul 1 de un numar dublu de ani decat Muresan, la echipa ce-o pastoreste, si in ciuda esecurilor echipei sale, mereu a fost adulat chipurile pentru ca a salvat fotbalul romanesc cu investitiile lui generoase. Cand echipa lui a adus puncte Romaniei si bani propriului buzunar, va suiati cu el pe Maybach si ii cantata triluri in delir. Cand CFR realiza cea mai mare performanta a unei echipe romanesti in grupele UCL, voi, ziaristii, ati consemnat momentul in istorie. Si atunci, si acum, la FCSB era acelasi patron, iar la CFR era acelasi presedinte. Asadar, pe cand un articol la fel de “obiectiv” despre latifundiar, daca tot vorbim de groparii fotbalului romanesc ? Vreti un moment zero ? Atunci sa facem curatenie de toti in fotbalul romanesc. Muresan e vinovat in egala masura cu cei ce au fost pe teren si pe banca. Din punctul meu de vedere ar fi trebuit sa demisioneze toti. Inclusiv echipa, cu multi juatori increzuti, dar si multi fara valoare sau iesiti din forma. Scuzele inventate de Muresan sunt penibile, iar cel mai deranjant a fost faptul ca dupa momentul dezastrului, s-a facut nevazut aproape 2 zile, de parca clubul nu mai avea stapan. Era atat de greu sa iasa in public, asa cum iesea la victorii, si sa-si asume raspunderea cot la cot cu stafful pe care l-a girat ? E singurul lucru condamnabil. Faptul ca a schimbat in timp o multime de antrenori tine de natura meseriei sale: daca nu ai performanta sau ai gresit increzandu-te in capacitatile unui antrenor ce nu are valoare de echipa ce i-o dai pe mana, trebuie sa remediezi problema, nu astepti sa cazi din lac in put, spre satisfactia dusmanului. Dusmanul oricum latra, pentru ce sa latre vesel ? Edi Iordanescu si-a avut sansa sa, si-a ratat-o, e inutil sa verse cineva o lacrima dupa un antrenor ce a performat doar la echipe mici. In afara de condamnarea pe drept cuvant a lui Muresan pentru ca nu a dat dovada de simt al raspunderii dupa aceasta rusine, restul continutului acestui articol e tendentios, speculativ si manipulator. Dar d-le Buzarin, tin sa va reamintesc ca si dvs traiti in acelasi spatiu mioritic pastorit de un teleormanean condamnat penal, exponent al unei clase politice pentru care cuvantul onoare (si implicit demisie de onoare) nu exista. Cand ai astfel de conducatori, implicit restul societatii e imposibil sa nu se contamineze moral de la ei. Onoarea ? Un suvenir al unor oameni al altor timpuri. Cam indepartate…

11 (9 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 14:27

@ luis. Asta debiteaza tot ce viseaza noaptea. Ramane epica imaginea cand i-a zis Falemi sa mai si taca, ca oricum nu a inteles nimic, in direct la studioul de dupa un meci de mondial. Asta crede ca le stie pe toate da e paralel cu fotbalul, debiteaza ineptii 24/7.

Sandu (9 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 14:36

Abia ai așteptat, Buzărine, să îți verși năduful de frustrat mitic, mic, mic. Apropo, ce mai face Brăneștiul? Reușise să încurce CFR-ul, un 1-1, știu eu.

caneto (7 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 14:40

Contraspeculaţiile ieftine ale unui naiv la speculaţiile şi mai ieftine ale unui versat: Ruşini istorice fără precedent (cum titrează alţii) au fost tot timpul şi vor fi tot timpul. :) De-aia ne place fotbalul pentru că pierd, uneori, şi echipe „care n-ar fi trebuit să aibă vreo emoție”. Las’ să se bucure şi cei din ducat, că şi noi, frânarii, ne-am bucurat când am scos Baselul în play-off-ul CL, un club cu un buget de peste10 ori al CFR-ului de atunci. Ca să poţi vorbi de dezastru în urma unui eşec, trebuie să fii o echipă mare din fotbalul mare. Da, faţă de Luxemburg, CFR face parte din echipele mari, iar fotbalul românesc din fotbalul mare. :) Cum a titrat oare mass-media din Austria sau Polonia dezastrul lui Salzburg sau Legia, că astea două cluburi au bugete mult mai mari faţă de CFR şi fac parte dintr-un fotbal şi mai mare decât cel românesc? Mureșan m-a anunțat: ”Am fost sunat de la București, vine Dan Petrescu antrenor, trebuie să vii luni la București să discutăm despre rezilierea contractului”, a povestit Miriuță. Iuliu Mureșan nu a fost redus la tăcere de personalitatea lui Dan Petrescu, ci de împărţirea atribuţiilor în club de patronat. Patronatul a decis că Mara e şeful, iar nea Iulică a fost tras pe linie moartă. Edi Iordănescu a plecat de la Cluj pentru că au plecat Copilu şi Mara. Copilu şi Mara au avut meci cu patronatul, nu cu nea Iulică. Nu nea Iulică i-a adus pe Males şi Lang, ci Mara (vezi pozele de prezentare pe site-ul oficial al clubului) Nu cred că nea Iulică a venit cu ideea şi nu cred că el a decis aducerea lui Baptista. Încă în mandatul lui Mara, s-a pus problema înregimentării luii Essien, dar celebritatea a picat testele fizice, medicale şi financiare. :) (aia că nu l-a vrut Edi nici de glumă nu-i bună). Toni Curea i-a adus pe Baptista şi Fernandez, cică e în relaţii bune cu patronatul, el a făcut legătura şi cu Gordillo. N-aş crede că Mureşan i-a cerut lui Tony Curea să-l aducă ca şef în Gruia pe Gordillo. :) "Era insuportabil de cald la noi în vestiar, nu se putea sta nici cu geamurile şi uşile deschise. Am semnalat acest lucru observatorului şi s-a constatat că la ei era plăcut, clima era pornită. Chiar să faci orice ca să câştigi? Nu este posibil. Noi nu vom face la fel la Cluj, pe noi nu ne caracterizează astfel de comportamente şi vă garantez eu că nu se va întâmpla" - Pászkány Árpád, după Basel – CFR 1-2, 2012

sindo (2 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 14:42

Luis, unele nici nu apar :)

sindo (2 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 14:55

Domnu’ Buzărin, s-a modificat cumva legislaţia mass-media, imediat după plecarea lui Mara de la CFR? S-a introdus cumva un nou articol care obligă presa la tocarea lui Iuliu Mureşan? :) Înţeleg că Dudelange a pus pe tavă motive serioase de a-l lua în colimator pe nea Iulică, dar măcelul a început dinainte de dubla cu luxemburghezii. Dacă nu-i schimbarea legii, care o fi motivul? :)

adi_stelistul (70 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 14:59

Nu stiu cum stau lucrurile, teoretic va dau dreptate (desi sunt convins ca Muresan va spune ca n-aveti si as fi dator, neavand alte elemente, sa-i dau si lui dreptate), insa e un lucru cu care sigur nu pot fi acord in ce spuneti aici. Plangerea facuta fata de gazdele din Luxemburg nu trebuie privita ca un alibi pentru infrangere. N-a fost prezentata asa, haideti sa n-o interpretam nici noi. A fost pur si simplu o plangere fata de o atitudine necorespunzatoare a gazdelor fata de oaspetii lor. Atat!

Ducu (7 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 15:08

Domnu' Buzarin, dumneavoastra nu ati fost conducator la un club mai demult ? Aaaa... stati ca imi adun aminte ! La Branesti, parca ! Apoi, dumneavoastra nu va puteti compara cu domnul Muresan, dumneavoastra aveti realizari mult mai mari, cupe, campionate, supercupe, participari in Europa League si Champions League... Totusi, nu prea inteleg ce aveti cu domnul Muresan daca dumneavoastra aveti asa mari realizari si dansul e doar un intrigant, un las, un nimeni... Pai, dumneavoastra sunteti mare, domnule !!! Ne-ati demonstrat la Branesti cat de mare sunteti !!!

Calu stefan (2 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 15:12

De cand asteptam maestre un astfel de comentarii la adresa PARSIVULUI de mureșan.....parca mi ai citit gândurile

Unu’ (1 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 15:13

Unii zic că Mureșan a umplut vitrina de trofee in cei 15 ani. Pai asta e singurul motiv pentru care a stat atâta timp, a mai făcut și performanță.Tot efortul financiar din sezonul trecut și cel curent, toate rezultatele au fost șterse in doar o vară de deciziile lui Mureșan. Când a perfomat a fost lăudat, dar acum el e singurul vinovat.

Alexiu Virgil Adrian (1 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 15:15

itu52...A umplut vitrina cu trofee,prin tot felul de blaturi si jocuri de culise.Nu cred sa fi castigat CFR un campionat pe bune.In toate au fost foarte multe meciuri cu cantec,penalti-uri date cu foarte mare usurinta,unele chiar inventate.Nu o spun cu rautate,sau invidie,o spun ca unul care ma uit de zeci de ani la fotbal si cred ca am puterea sa distinfg intre un penalti clar si unul inventat.Imi aduc aminte de victoria din tur cu Dinamo din sezonul trecut ,unde arbitrul pur si simplu a inventat un penalti,iar Dinamo a pierdut.Cu punctul acela Echipa bucuresteana era in play off.Pentru mine aceasta echipa nu exista.E o mizerie a fotbalului romanesc,asa cum mai sunt cateva prin Liga l.Cat priveste ce spune un antevorbitor mai sus si anume ca echipele romanesti nu merg in cupele europene din cauza regulii u21 ,omul bate campii.Aproape fiecare echipa din Europa din plutonul doi au jucatori titulari de minim 20 ani.Problema noastra sunt antrenorii romani care nu au rabdare cu acesti jucatori,pentru ca nu i joaca constant.Ii schimba imediat cu alt jucator,pe alt post de aceiasi varsta,bulversand angrenajul echipei.Nu exista,spre exemplu la FCSB o echipa standard ,in care sa se faca unele schimbari obisnuite ,cu una doua schimbari maxim..Pe vremeuri Steaua avea 11 titulari,iar la nivelul rezervelor aproape intotdeuna intrau aceiasi jucatori.Deci jucau in maxim 15-16 jucatori.Ilie Dumitrescu si Dan Petrescu aveau 20 si 21 ani .Titulari de drept .La Dinamo la fel.Raducioiu,19 ani iar Lupescu 21...Asa era la fiecare echipa din Divizia A.Dar ce sa stie unii putoi care afara de Messi si Ronaldo alti jucatori nu mai stiu.Mutu in primul an la Dinamo a jucat cateva meciuri,dupa care Dinu in sezonul urmator la jucat meci de meci,explodand la nivel de Liga l.Avea 20 ani.Tinerii nu pot fi valorosi,daca nu sunt antrenati de antrenori valorosi.Pe la noi ,mai toti sunt slabi si nici nu s lasati sa invete meserie,sa creasca odata cu echipa,pentru ca patronii nu au rabdare si vand tot ce misca un pic.Asa nu poti cladi o echipa de viitor.Trebuie 1-2 ani minim sa ai o echipa buna de Europa Ligue.Altfel nu ai nici o sansa.L am auzit pe Becali ca opreste babalaci si da tinerii imprumut.Cea mai mare prostie sa opresti un jucator ca Texeira si sa dai unul de 23 ani imprumut.,mai ales cand nu mai joci in cupele europene.Ma refer aici la Qaka.Ce perspective are FCSB cu Texeira?Pai la final de campionat cand brazilianul nu o sa mai fie,FCSB are iar gaura pe postul respectiv ,deci iar probleme.Are tineri,opreste 3-4 mai maturi,minim 25 ani si in jurul lor cladesti cu tineri.In 2 ani ai echipa de Europa Ligue.Cu Texeira nu va avea in veci.Omul e bun pe aici.In cupele europene inoata.Cu Rapid Viena in ambele meciuri nu s a vazut,sau daca sa vazut ,a fost slabut.Asta e adevarul.D aia nu avem fotbal.Nu din cauza regulii u21.Cu regula asta au aparut 40 de tineri pe care Liga l acum doi ani nu i avea.Era plina de straini slabi si batarni.Eu nu as aduce jucatori straini mai batrani de 25-27 ani.Ce e trecut de 30 e fosila si obosit.D aia nu l ia nimeni si vin in Romania pe salariu mic.Altfel erau la echipe din vest sau Rusia,unde sa plateste bine.Nici in Golf sau Asia nu se uita nimeni la ei.Ii aducem noi sperand ca o sa facem *** praf.Sa l vedem pe asta de la Dinamo venit ieri.Aporpos si de Dinamo!Bratu joaca cu niste pacalici pe acolo si Pesici probabil unul din cei mai buni ,face tusa,ca are Bratu figuri de mare antrenor.Vai de capul loI!Antrenorii romani 99% sunt mediocrii ala toate nivelele.Plini de ifose,de parca au castigat Liga Campionilor!Astia nu stiu nici sa antreneze,nu au nimic pedagogic in cap si nici ochi la fotbalisti.Nu stiu cati stiu ca MULLER de la Bayern la 20 ani a venit cu un impresar la Dinamo.Pe vremea aia era antrenor marele Andone.Cand la vazut slab si lung ,a ras de el si la trimis la plimbare...Si au mai fost si altii...Astia sunt antrenorii din Romania.D aia urlau cand a venit Daum la nationala.Le era frica ca ala reuseste ce nu pot ei.Noroc ca si ala a dat o de gard,sau a fost ajutat s o dea..In fine.Asta am avut de spus.Pace voua!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Calu stefan (2 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 15:17

Am si eu o intrebare: daca Vatca si presa spun că a fost obligat să se dea lovit.....fapt demonstrat că după acel meci a fost dat afară de ce nu se sesizeaza: LPF SI MAI ALES DNA PR CA E TENTATIVA DE TRUCARE DE MECI SĂ I CERI TU IULIU MUREȘAN UNUI JUCĂTOR SA SE DEA LOVIT....E FAPTA PENALA

Toader (52 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 15:27

Adevărul, deși se vede de la o poștă, trebuie acoperit, nu înainte ca oamenii să fie făcuți să se uite în altă parte. Adevărul este simplu, corcirea (și a) fotbalului de la noi nu a adus nimic bun. Dacă ar fi fost zero nu era rău, rămâneam la valoarea anilor 90-2000.

qwerty007 (1 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 15:32

Superb articol,un bravo sincer !!

Noua Caprita rosie (3 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 15:37

@ Dragos C - aberezi amice, personajul e chiar daunator, atat pt cfr cat si pt fotbalul romanesc. @itu- ai uitat sa precizezi ca el era cel care facea aranjamentele cu arbitrii, asta daca vrei sa fii corect.

Marius (3 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 15:48

Căldură mare monșer...căldură mare!

ignat cristian mihai (1 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 15:50

Daca eram in locul patronului de la Cfr Cluj dadeam toti jucatorii afara care au fost impotriva lui Edi Iordanescu

Neutru (1 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 15:52

Buzarine branestiul cum e?. Vinovatul principal esti chiar tu ca in afara de a improsca cu noroi nu faci nimic altceva.:) Evident ca faci afirmatii fara nici o acoperire, doar asta vinzi: scandal si mizerii. Nu sunt fan CFR insa se vede de pe luna ura ta impotriva acestei echipe.

Andrei F (98 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 15:56

Nota 10 pentru titlu!!!Trebuia amintita si treaba cu bucatarul luxemburghez!!!!Muresan,bucatarul de Luxemburg!!!@Calu stefan (2 comentarii) • 1 septembrie 2018, 15:17 Nu exista in Romania Instante care sa gaseasca vina la CFR!!!Cauta precedentul Voiculet desi sunt multe...

Codin (1 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 15:59

Ai mare dreptate Aline! Mureșan e un personaj toxic, un fel de tata Jean la o scara superioara!

serban (2 comentarii)  •  1 septembrie 2018, 16:05

Punct ochit , punct lovit! Nu uitati unde a lucrat si unde si-a format caracterul!! Fiecaruia ii vine nota de plata!!

Comentează