Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Coeficientul de ironie

„Nu vrem să facem ca alţii, care dau sume imense doar pentru a asculta imnul Ligii Campionilor”. Înainte de a-şi lua peste picior adversarii din Ghencea, Andone ar trebui să se gîndească de două ori.

În primul rînd, să se […]

vineri, 14 martie 2008, 6:02

„Nu vrem să facem ca alţii, care dau sume imense doar pentru a asculta imnul Ligii Campionilor”. Înainte de a-şi lua peste picior adversarii din Ghencea, Andone ar trebui să se gîndească de două ori.

În primul rînd, să se gîndească dacă îi stă bine să fie ecoul fidel al şefilor lui. Şefi pentru care miştourile ieftine reprezintă încununarea unor investiţii de milioane. Apoi Andone ar trebui să se gîndească dacă se mai făceau aceste investiţii de milioane la CFR, dacă nu exista posibilitatea unui profit de milioane în grupele Ligii.

Fără această posibilitate, patronii n-ar fi plusat sume uriaşe în cea mai scumpă campanie de transferuri din istoria fotbalului nostru. N-ar fi renovat stadioane, n-ar fi plătit salarii de milioane. Iar românii ascultau celebrul imn în exclusivitate la televizor.
 Cînd a afirmat că „Becali miroase a oaie” şi „Argăseală e un nimeni”, care mai şi bea bere cu tuşierii, Andone îşi exprima nişte impresii personale. Nu-i plac conducătorii Stelei şi cu asta, basta. Nu-i place cum joacă Steaua, foarte bine! E o chestie de gust. Dar nu-i plac nici coeficienţii României în clasamentul UEFA?

Steaua a contribuit decisiv la aceşti coeficienţi. N-a adus doar imnul, cum spune Andone, a adus şi puncte. Mai exact, 57 de puncte, din 2002 pînă în prezent. Sau, dacă vreţi, în procente, participarea CFR-ului în Liga Campionilor i se datorează echipei roş-albastre în proporţie de 44,8 la sută. De peste trei ori mai mult decît contribuţia lui Andone (17 puncte, 13,3 la sută) ca tehnician la Dinamo şi CFR.

În toamnă, Steaua n-a avut un parcurs deloc strălucit în Ligă, dar de bine, de rău, tot a adus 7,5 puncte. Plus imnul. Cît a adus Clujul lui Andone? 0,5 puncte. Se poate şi mai puţin, la debutul în Europa. Nu-i un capăt de ţară. Sezonul viitor, CFR are ocazia să arate mai mult.

Dar ocazia asta n-a obţinut-o prin eforturi proprii, a primit-o aproape cadou. Gratis. De la granzii bucureşteni pe care nu scapă nici o ocazie să-i ironizeze. „Dintre Steaua şi Rapid, cel mai mult mă tem de Timişoara”. Da, dar cel mai mult le datorează primelor două. Pe munca lor, în proporţie de 72,3 la sută, se va auzi imnul în Gruia.

Oricît ar minimaliza această muncă, oricît ar lua-o peste picior, procentul tot atît rămîne. Nici mai mare, nici mai mic. Coeficientul UEFA nu se calculează pe baza miştourilor. Pentru că la astea, se ştie, sîntem primii, fără mari eforturi.

Comentarii (185)Adaugă comentariu

wekx (207 comentarii)  •  14 martie 2008, 18:23

F. bun articolul d-soara!

Andone nu e decat un antrenor mediocru…duminica trecuta mai era si mort de beat!
Risca sa se faca de ras pt. ca inca nu e castigat campionatul…putzina modestie nu i-ar strica.

andreib (2 comentarii)  •  14 martie 2008, 18:28

printre singurele articole bune din ultimele saptamani,se refera si la un lucru concret,procentajele, care nu pot fi atacate.Felicitari pt articol si ciocul mic clujenilor.

Cypa (2 comentarii)  •  14 martie 2008, 18:29

Nu obisnuiesc sa comentez pe bloguri..dar articolul tau mi-a placut…si nu pt ca sunt stelist…dar pt ca asta este adevarul: participarea Clujului in CL (pt ca nu cred sa mai rateze titlul) se datoreaza Stelei, Rapidului si echipei Dinamo. Chiar daca Andone a trecut si pe la Dinamo…a participat destul de putin la coeficientul acesta in comparatie cu Steaua si Rapid…asa ca…vb ta…sa lase mistourile ca e tara asta plina de mistocari…

tudor1001 (1 comentarii)  •  14 martie 2008, 18:31

Cfr-ul a luat-o de la echipa aia de care nu auzisem pana atunci si acum nu i-am si uitat numele, ce sa mai zicem daca juca contra unei echipe ca slavia praga, dinamo kiev ca sa nu mai vb despre lyon, sevilla, arsenal sau real…toata lumea vb despre steaua ca nu a facut mare lucru in ch league, pai ce ati fi vrut sa faca, nu credeti ca a facut cat de cat fata de rapid sau dinamo…nu mai spun de timisoara sau cfr…

moro (7 comentarii)  •  14 martie 2008, 18:36

Vorbe goale.
Fara punctele aduse de Dinamo si Rapid eram tot in afara Ligii. Nu sunt doar meritele Stelei.
Si la urma urmei de unde stiti ca nu investeau oamenii milioanele daca nu era sansa de a juca direct in Liga? Aventura CFR-ului a inceput acum patru-cionci ani, nu ieri.
Si sa nu uitam ca doar vanzarea meciului de anul trecut (2-3 acasa cu Steaua) i-a dus pe ghenceni in Liga…

eldorado (37 comentarii)  •  14 martie 2008, 18:37

ANDONE O TINE INTR-O BETIE CONTINUA. IN CURIND SE VA TREZII,SI VA CONSTATA CA TOTUL A FOST VIS!

tosi (107 comentarii)  •  14 martie 2008, 18:43

Felicitari Maria.

Un articol corect care reda cifre matematici care nu lasa loc la balacariile eterne din fotbalul romanesc.

claudiu (2 comentarii)  •  14 martie 2008, 18:44

bai fata lu ‘nezo! Andone se referea la banii aruncati la echipe adverse, nu la banii bagati in Steaua. Esti o cucuvea. Si lasa-ma in creierii mei sa vad si eu Real, Barcelona, Arsenal la Cluj, nu tot in Bucuresti, ca n-am bani de tren. Mai veniti si voi pe la Cluj, pe drum mai vedeti ce e frumos in tara.

merlin (27 comentarii)  •  14 martie 2008, 18:47

hahahah si tu vrei ca ei sa intelega ceva din articolul asta? wake up suntem in romania fotbalul (conducatorii,antrenori..) nu are cum sa fie altfel decat restul societatii, puteti sa scrieti cat vreti ca schimbari vor fi abia atunci cand aceste personaje vor iesi la pensie….poate inca nu sunt sigur

antyngzone (96 comentarii)  •  14 martie 2008, 18:52

bravo maria ! in sfirsit un articol realist

medicine (96 comentarii)  •  14 martie 2008, 18:54

moro, ti-ai luat pastilutele astazi? vezi ca le ai linga tastatura, una roz si una albastra. hai ca nu e greu, ia-le si calmeaza-te.

alexx (3 comentarii)  •  14 martie 2008, 19:01

”coeficientul UEFA nu se calculeaza pe baza mistourilor ” un adevar pe care conducerea cfr -ului il cunoaste cel mai bine dupa scurta aventura prin Europa. Daca ar fi avut de partea lor o zestre minima de cateva puncte ,adunate macar in UEFA,nu s-ar mai fi pretat la rautati gratuite,lasand sa vorbeasca in numele lor rezultatele.
Dar cum acestea lipsesc , compenseaza prin mistouri , care cu cat sunt mai insistente , cu atat denota o mare frustrare in fata evidentelor.

chris (1 comentarii)  •  14 martie 2008, 19:03

un articol f bine scris si la obiect,care scoate in evidnta un MARE adevar si anume ca posibila sigura viitoare participare a cfr -ului in UCL se datoreaza marilor echipe bucurestene care au adus puncte pretioase in grila de calcul a coeficientilor.pana cand aportul cfr nu este cel putin egal cu al celorlate echipe consider ca putina modestie si gratitudine nu ar strica altfel ramane impresia unor profitori ai muncii altora

troy (5 comentarii)  •  14 martie 2008, 19:06

da. eu sunt clujean ,tin cu ambele echipe,si mi se pare un articol bun si pertinent.

troy (5 comentarii)  •  14 martie 2008, 19:08

indiscutabil deci meritul echipelor bucurestene

citeste! (50 comentarii)  •  14 martie 2008, 19:12

corect! la mai mare! am gasit unul bun si pe mysport,da click pe nick-ul meu!

Programatoru’ (1 comentarii)  •  14 martie 2008, 19:13

Mariutza, draga tatii, ai scris un articol mediocru si nici pe departe bun.

Prezenta CFR-ului (sau posibila prezenta, sa fim seriosi) in CL se datoreaza CFR-ului. Steaua a adus puncte ca sa faca drumului mai usor spre CL oricarei echipe romanesti, si nu CFR-ului in special. Dar ei si-au obtinut deocamdata locul asta prin munca lor. Asa ca la partea asta, scuza-ma dar nu sunt de acord cu tine.

Mai departe, da-mi voie sa te citez, „Andone îşi exprima nişte impresii personale”, nu are voie omu sa spuna ce vrea? Ba mai mult, voi ii provocati sa scoata declaratiile astea ca apoi sa ii aratati cu degetu. Mai bine ocupati de sport in sine decat de can-can-urile astea.

Principalii vinovati pentru situatia Rapid-ului sunteti voi cu tot ce scrieti, auzi acolo, „articole bune”.

Dar sa punem punctul pe i, stii ce te roade ma fato? Ca ati ajuns sa scrieti de echipa Clujului, vorba lui tudor1001, de care nu auzisem nimic pana de curand. Si tu cum esti la distanta nu prea poti sa faci asta. 🙂

Red fire (77 comentarii)  •  14 martie 2008, 19:16

Foarte corect.
Pina la urma, conteaza momentul.

Cata (6 comentarii)  •  14 martie 2008, 19:23

„participarea CFR-ului în Liga Campionilor i se datorează echipei roş-albastre în proporţie de 44,8 la sută.”

Ce aiureala!!! 99% i se datoreaza CFR-ului, pt ca ei au investit bani, ei au muncit sa ia campionatul.
1% este „meritul” conjuncturii (coeficientul UEFA). Nimeni nu poate spune 100% ca, daca ar incepe in turul 3 preliminar, CFR-ul nu ar putea fi in grupe. Atunci ar disparea si acel 1%.

Gruia (3 comentarii)  •  14 martie 2008, 19:29

CFR este o echipa tanara, cu investitori puternici. E penibil faptul ca se comenteaza atata in presa despre Turcu, coeficient UEFA si alte penibilitati. Deocamdata CFR e pe locul 1, joaca cel mai bine si tine in priza Campionatul. Daca o sa ia titlul, va avea obligatia de a dovedi ca poate aduce puncte in CL. Dar pana atunci mai este destul. Deplasare la Ceahlaul, acasa cu Farul, 2 meciuri grele care pot schimba rapid soarta campionatului. Asa ca sa continuam sa tinem cu echipa favorita la modul sportiv si onest respectand contracandidatele. CFR joaca curat, aerisit si numai oameni care sunt obsedati de puncte si nu de fotbal vad arbitrii care comploteaza sa ia CFR campionatul…

je (75 comentarii)  •  14 martie 2008, 20:31

ADONE ESTE UN FRUSTRAT!
Daca nu stie ce inseamna sa ia dictionarul!

Nu e chiar asa… (4 comentarii)  •  14 martie 2008, 21:30

CFR in primul rind ia campionatul apoi se duce fain frumos in Liga. Punct.
CFR da, va face poate si profit, dar profitul va fi reinvestit cu virf si idesat. Deocamdata a cheltuit mai mult asa pe „blind opening” a plusat sa creeze o atmosfera de lucru, de emancipare. CFR nu a fost ajutata 50 de ani de comunisti si de „alti presedinti sau copii de prese-dinti”. Nu ne intereseaza ca intram in Liga direct ce daca cistigam campionatul si am fi mers sa zicem in orice tur nu era OK? Era la fel, daca nu puteam sa intram in Liga mergeam poate in UEFA, atunci asta ar fost fost stacheta. Sau ce vreti sa spuneti ca CFR nu ar fi investit daca nu era „mirajul” LC…..Lasati gargara, pe bune…inseamna ca nu ati inteles NIMIC. Pa si pusi.

monu (1 comentarii)  •  14 martie 2008, 21:44

Maria,
Nu uita ca trio-ul SDR a mers intotdeauna in cupele europene pt ca toti jucatorii de fotbal, buni, din tara, de la orice club, erau cumparati de cluburile din Bucuresti. Ia hai sa ne gindim daca Poli TM sau orice alta echipa nu ar fi vindut jucatorii la SDR? Si ramineau la cluburile lor sa faca performanta? Pe tema asta, a coeficientilor se poate vorbi mult si bine, insa sa nu se uite ca daca SDR a ajuns unde a ajuns in cupe se datoreaza si celorlalte cluburi de fotbal din tara. Asa ca ……….

Hai CFR si la mai mare cu coeficientii ca avem nevoie.

lupu (2 comentarii)  •  14 martie 2008, 22:01

PT CATA
Dragul meu, in primul rand, cfr nu a luat campionatul. In al doilea rand, daca nu stii sa citesti printre randuri, iti explic eu: in eventualitatea in care cfr ia campionatul, faptul ca va juca DIRECT in grupele CL se datoreaza in proportie de 44,8% Stelei, datorita punctelor obtinute. E in regula acum, da?

lupu (2 comentarii)  •  14 martie 2008, 22:03

PT Nu e chiar asa
Tu de unde stii draga de ce au investit aia de la cfr? paskany e filantrop si nu stim noi? eu stiam ca e om de afaceri. incearca sa fii obiectiv. poti?

Nu e chiar asa… (4 comentarii)  •  14 martie 2008, 23:22

Paskanyi a declarat ca EL O FACE PT PLACEREA LUI.
A zis in trecut ca pentru el nu conteaza sa aibe 10 paturi ca doarme intr-unul singur oricum. Nu e filantrop…DAR sa iti faci o echipa poate fi si un HOBBY …o PLACERE Dragul meu. Sa ai o echipa care se poate autointretine poate fi ca ceva SPECIAL pentru tot restul vietii, doar trebuie sa o mentii…..exact asa cum fac multi ca isi cumpara 10 CASE…..ce fac cu 10 case? Pai se uita la ele si se plimba asta e placerea lor. Placerea in viata nu se masoara in BANI.
Odata cind aveam cam 30 de ani unul de 50 m-a intrebat? Ce ai alege in viata o masina ultra super pt tot restul viatii sau o gagica super pentru tot restul vietii?
Do you know where I am geting to?
Da….poate ca avind echipa lui trebuie sa dea si salarii si sa faca tot felul de chestii sa dea bani adica. Asta face parte din placerea lui. Oare toti cei care au 10 case fac bani pe urma lor? Oare toti actorii de la Hollywood isi inchiriaza casele de la Monte Carlo pe….niste marunti linga milioanele lor?
Eu daca as face asta as face si se pare ca si el asta doreste. Afacerile le face in alta parte. CFR e placerea LUI. Pentru mine ar fi plkacerea vietii mai presus decit 20 de milioane de super masini sau alte…”minuni” de doi bani.

Nu e chiar asa… (4 comentarii)  •  14 martie 2008, 23:24

Voi inca nu ati ajuns sa il intelegeti pe Paskanyi veniti dintr-o lume foarte diferita …inca destul de meschina. El din pacate tre sa se lupte cu mentalitatea voastra…..altfel l-ati minca de viu.

Nu e chiar asa… (4 comentarii)  •  14 martie 2008, 23:31

Si inca ceva…va roade ca voi acolo in sudul vostru plin de mizerie nu puteti fi ca el….voi sinteti cam plini de…”cio…whatever. Sinteti niste fiinte nesatule si daca miscati vezi doamne un deget scoateti ochii la toti pentru urmatorii 100 de ani…..Vezi doamne ati fgacut puncte…..Vai de capu vostru Romanie….vai de voi..sinteti asa de departe ….. Dar daca e cazul sa bagati adinc mina in buzunarul altora sa scoate atunci….”vi se cuvine”…..Mizeriilor.

AS (5 comentarii)  •  15 martie 2008, 0:19

BUN ARTICOL, PERTINENT SI ELOCVENT.TREPADUSII DIN LIGA LU’ MITICA SA FACA MAI INTAI PUNCTE IN EUROPA SI DEABEA DUPA, SA SE UMFLE-N PENE. PANA UNA, ALTA, chefereul NU E SIGURA NICI DE UEFA TURUL 3 (NICI DE-ACOLO N-AR ACCEDE IN GRUPE), CAMPIONATUL SE JOACA PANA IN MIN 90 AL ULTIMEI ETAPE. FELICITARI PENTRU ARTICOL.

cristeaua (1 comentarii)  •  15 martie 2008, 0:33

In Gruia nu cred ca se va auzi vreodata frumusetea aia de melodie! Parerea mea…

chef (26 comentarii)  •  15 martie 2008, 0:34

Ar fi trebuit sa scrieti si despre faptul ca Andone are interventii telefonice la diferite emsiune sportive si abia poate vorbi datorita alcoolului care-i afuma creierul. Duminica trecuta a intervenit telefonic la Fanatic(k) beat pulbere. De asta, de ce GSP, care e prima cand e vorba despre un scandal nu scrie nimic??? Sa nu spuneti ca nu ati urmarit emisiunea.

Pacifistu’ (19 comentarii)  •  15 martie 2008, 0:37

Nu e chiar asa… Cu ce ti-a gresit lupu? Vezi ca nu-s stelist si nici sudist, dar te-ai ambalat prea tare si nu stiu daca se merita sa-ti strici sanatatea pe cuvinte peiorative.

adi_stelistul (98 comentarii)  •  15 martie 2008, 0:52

Ironiile la adresa parcursului Stelei (oricat de dezamagiti am fi si noi, suporterii, de acest parcurs) nu-si au locul de la niste echipe (adica toate celelalte) care au fost intotdeauna sub ea in cupele europene (in orice caz, in ultimele doua decenii si ceva). Domnului Andone i-ar putea fi servita una cu Famagusta , dar nu merita.
Iar cei care vorbesc despre „umilintele” Stelei in UCL au probabil tot dreptul sa vorbeasca : ei n-au fost niciodata umiliti acolo. 🙂 CFR primeste cadou participarea, in cazul (mai mult decat probabil) al castigarii titlului pe munca Stelei (altfel, cu tot optimismul, nu cred ca treceau de tururile preliminare, avand in vedere ca nu erau capi de serie). Deci CFR va fi campioana Romaniei (bravo ei , e meritul ei indiscutabil) , iar campioana Romaniei intra direct in grupele UCL ( ei bine, aici e meritul Stelei). Punct.

sandokan vasile (42 comentarii)  •  15 martie 2008, 0:54

Nu e chiar asa,chiar nu e asa?Si chiar asa ,care e placerea lui,chiar asa?Chiar asa,chiar nu-i asa ca nu-i plac banii?Atunci,chiar asa ,de ce s-a apucat de afaceri?Chiar asa,de sanki?Chiar asa,dupa dibla ta!

android (5 comentarii)  •  15 martie 2008, 0:56

Do you know where I am geting to?

M-ai spart cu engleza ta de balta…civilizatul lui peste prajit! Ia spune, erai si tu printre suporterii aia civilizati care au urinat cand au intrat in Bucuresti pe garduri, precum niste caini vagabonzi? Si mai terminati fratilor cu „sudistii” si „nordistii” astia, nu vedeti ca sunteti penibili? Suntem toti romani!

Si intr-adevar, daca cumva CFR Cluj va ajunge direct in Liga la anul, asta se datoreaza si Stelei si Rapidului! Asta e, taci si-nghite!

sandokan vasile (42 comentarii)  •  15 martie 2008, 1:00

Hai k merg sa beau o bere!Sanatate,da IQ-ul pan zona e ceva probleme!Parerea mea!Care este!

Nikecamely (1583 comentarii)  •  15 martie 2008, 2:06

pai CFR pentru ce vrea in C1??nu tot pentru bani?!ei au sa faca mai mult ca ce a facut steaua?astia ar trebui sa se bucure cu intertoto

remm (5 comentarii)  •  15 martie 2008, 3:00

cat de penala poti sa fi.
acuma ce sa facem ? sa lasam numai s
teaua si dinamo in cl? pt ca au adus puncte?
poi io propun sa anulam campionatul (ele) si sa se joace direct in cl. steaua si dinamo. atat .
sa oprim timpul.totul. si sa cante imnu’ cl always in ghencea. poate asa nu se mai aud behaielile .

gica_contra (1 comentarii)  •  15 martie 2008, 3:29

miticilor! deja sinteti disperati! nu mai stiti cu ce sa aruncati si cum sa murdariti. hai ca nu e sfarsitul lumii daca nu castigati campionatul 🙂
Mai bine ciucu mic si inapoi la treaba ca aveti mult de recuperat.

XaBi (3 comentarii)  •  15 martie 2008, 3:34

Sper ca am inteles corect ce ai vrut sa ne zici cu asta stimate ziaristo 😉 Deci dak eu maine infiintez o echipa in Anglia, cumpar cei mai buni jucatori din lume, si in 5-6 ani promovez in Premier League no sa am voie sa zic parerea despre Chelsea, Man Utd, Arsenal si ceilalti pt. ca in caz in care termin pe un loc de CL trebuie sa zic multumesc pt ei? Sa nu uitati un lucru! Steaua aceste puncte nu romaniei a castigat ci doar pentru Steaua, ca sa le fie viata mai usoara dak joaca in CL, adik sa prinda echipe mai slabe. rapidul la fel. Romania are 2 locuri in CL, echipele care termin sezonul anterior pe primele 2 locuri se duc in CL…deci dak Steaua ar vrea sa participe in CL treb sa termine pe primele 2 locuri. Si ce se intampla dak nu termina? NIMIK! Mai tineti minte faza cu Liverpool cand au castigat CLu dar nu sau calificat in sezonul urmator, si au trebuit sa primeasca in cadou de la Uefa participarea? Deci nu inseamna nimik dak ai adunat puncte sau nu, depinde cum joci un sezon intreg, restul ii doar poveste… Si inca un lucru: intrebati un ziarist din Italia, Anglia, Spania, Franta, etc. cat este coeficientul lor. Mas mira dak ar putea sa raspunde… pe ei nu il intereseaza, ei nu vor sa joace in CL, ei vor sa castige CLu. 😉

XaBi (3 comentarii)  •  15 martie 2008, 3:36

PS: FORZA CFR!

mm (86 comentarii)  •  15 martie 2008, 5:31

esti mitica de bucuresti….

Ardelean (86 comentarii)  •  15 martie 2008, 5:33

who cares daca e meritul stelei sau a jiului petrosani….numai in ro se pot pune problemele asa.pe-ni-bil

coroian (11 comentarii)  •  15 martie 2008, 6:21

Stati linistiti ca Steaua va lua campionatul. Nu-i lasa Jiji pe clujeni sa-i ia coeficientele dintre dejete. Butoniada a inceput, nu v-ati prins deja? Daca e sa joace CFR-ul sau Steaua direct in CL, poti sa uiti de acele procente. Meritul e al echipei care joaca mai bine si al finantatorilor care apasa mai repede pe butoane. Nu al procentelor calculate de tine, draguta. De mult nu mai cred intr-un campionat corect…

tucashow (6 comentarii)  •  15 martie 2008, 7:08

andone nu v-a avea niciodata calitatile de orator pe care le are dinu dar a numara punctele aduse de alte echipe m-i se pare ca miroase a cauta nod in papura.atunci a fost perioada lor de glorie acum s-a intors roata.va uitati in gura lui andone? uitati ca voi iscati majoritatea scandalurilor.rusinica!

didis (1 comentarii)  •  15 martie 2008, 7:11

***Comentariul a fost sters din cauza limbajului necivilizat.Va rugam sa aveti bun simt atfel veti fi blocati sa mai postati comentarii pe acest blog.Va multumesc.

Gogu (1 comentarii)  •  15 martie 2008, 7:18

Datorita opticii de genul : …fără această posibilitate, patronii n-ar fi plusat sume uriaşe în cea mai scumpă campanie de transferuri din istoria fotbalului nostru. N-ar fi renovat stadioane, n-ar fi plătit salarii de milioane. Iar românii ascultau celebrul imn în exclusivitate la televizor… merge Romanika asa cum merge !
Multumescu-ti mama ca m-ai facut, sa pot pleca !
Sunteti, sau disperati, sau… bine platiti, dar romani in primul rand !
Doamne ajuta !

yoooo (16 comentarii)  •  15 martie 2008, 9:17

Bun articolul….Forza Steaua….CFR sa lase mistourile in frunte cu butoiul ala de muresan…si sa taca….liber slaninarilor

Snowman (5 comentarii)  •  15 martie 2008, 9:37

si pe tine te-a platit Jiji?….am vazut k de ceva timp nu mai scrii de rau de Steoaia ….si ce dk au adus berbecutii puncte, tot de k.k.t. ne-au facut in C L

tegean (1 comentarii)  •  15 martie 2008, 9:41

oricate speculatii care sa rimeze cu un refren inganat pe dambovita ar nascoci maria andries, drumul , evident mult prea lung pt. dansa , de la chibit la comentator de sport nu-l v a parcurge niciodata facand pasi indarat; deschizatoarea de drumuri europene a fost craiova , careia echipele bucurestene i-au ,,multumit” din greu la vremea respectiva.

Comentează